Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

VAZ 21213 1995 Novērtējums: 8 Komentāri [41]
Nu saakshu ar to. braucu es ar vinu nu kaadus paaris meeneshus. Pirmaas kjibeles. Nojukusi kaarba- izmaksas nebija nekaadas lielaas. Uzliku pilniigi jaunu ar darbu 200Ls. Otraa kjibele. nepatiikami leekaaja apgriezieni- vairaakos servisos vainoja sprici, bet nekaa Ozolniekos man atrada vainu. vadiibas bloks, to sataisiit man izmaksaaja 80Ls. tad saakaas visaadas probleemas ar rotosho, taa visa man izmaksaaja 130Ls. cenas nav nekaadas lielaas. Saliidzinam ar kaadu BMWX5. Tam to sataisiit izmaksaatu diezgan daargi.
Un tagad par apriikojumu: Kjirshu metaaliska kraasa, spoguljstikli, melnas un sarkanas aadas recaro salons. el. logi, spoguli. Kondicionieris. St pastiprinaataajs. riepas ar diskiem 225/50R15. nu maksimaali piebaazts ar visaadaam ekstraam. Protams ka ir arii kaads kas to nesaprot, bet no krievu mashiinas arii var uztaisiit ko ljoti noderiigu un labu, smuku, ar kuru nav kauns paavietoties.
Secinaajums. Ja pieskata, tad ripo ilgi. Protams no krustinu mainjas kardaanam neizbeegt. Taa ir loti vaaja vieta. Un maksaa nedaudz zem 10Ls. Nekaa traka nav.
Tagad kaapeec nojuka. Nekad navajag dariit taa. Nonemt prieksheejo kardaanu, sablokjeet, un tad taisiit trikus, spoleeties, nedaudz pieturot bremziiti. Ne pie kaa laba nenovediis. Ja kaadam ir veeleeshanaas apstiities vairaak to krievu briinumu, tad linkaa http://monster. up. id. lv/
Veel vareeja buut mazaaks degvielas pateerinsh saakot no 10 uz augshu. motors 1.7i, nedaudz uzlabots. Un nemaz nevaru pateikt ka mashiina ir slikta.
Un protams loti noderiiga visaadaam ekspediicijaam pa mezu ir elektroskaa vinca, kas rii darbojaas.
 
monster @ 9.augusts 2005 0:00
Audi 100 Avant 2.5 TDi (6 pārnesumi) 1994 Novērtējums: 10 Komentāri [10]
Nopirku pirms pāris dienām no vaacijas! izgāju pirmajā dienā ar pirmo reizi apskati! motors ir ideālā stāvokli, ritošā daļa arī idealā stāvoklī! Mašīnai vienīgā negatīvā puse ir tā ka ārpuse varētu būt bišķiņ koptāka- bet to visu vēl var uzčinīt normāli! salons ir kā oga! braukšana ir ļoti ērta! un ekonomisks viņš ir kapitāli 4-6 litri uz 100! ar 2000apgr. ar 6 robu var gāzt uz 150! jebkuram iesaku iegaadaaties shaadu auto!
Andrejs @ 6.augusts 2005 0:00
Hyundai Matrix CRDi 2002 Novērtējums: 8 Komentāri [8]
Čau visiem ! Tā kā jau tieši gadu braucu ar Matrixu, tad varbūt izdosies nedaudz ieviest skaidrību, kas gaida nākotnē jaunizceptos īpašniekus. Uzreiz nomierināšu - nekas traģisks, ja tas nebūs dīzelis.
Mašīnu pirku par 8100 EUR atdzītu no Francijas. Dauzīts kreisais priekšējais spārns un mainīts lukturis. Aprīkojums - maksimālais kāds Matrix iespējams: kond., borto kompis, el. logi, frontālie un sānu airbagi. Kad paņēmu, bija uz skaitītāja 27500, tagad jau 61000. Visas problēmas, kuras bija un ir, ir saistītas ar degvielas padeves sistēmu. Pie 45000 sāka slikti pielekt silts motors. Ja pastāv ilgāk par 15 min. starteris ņipri jāgriež. Aukstam un pastāvējušam 3-4 stundas nekādu problēmu. Pazīstams spečuks servisā slēdza pie trubām manometrus un konstatēja, kad pazūd spiediens zemspiediena degv. padeves sistēmā. Dīvaini, bet pēc šīm manipulācijām(nekas netika nomainīts) viss normalizējās uz 3 mēnešiem. Spečuks paskaidroja, kad slēdzot manometrus, sistēmā arī radījām spiedienu un kāds defektīvs vārsts uz laiku atdzīvojās. Diemžēl spečukam nav specifisko Hyundai parametru, lai noteiktu kur īsti ir defekts. Nāksies vērsties autorizētajā servisā, ko vēl neesmu izdarījis, jo diendienā esmu ļoti aizņemts un ir man arī otra mašīnu, kuru izmantoju, kad man ar biežām pieturām jāmīcas par pilsētu. Varbūt kādam ir pieredze ar Hyundai dīzeli? Šie paši dīzeļi ir arī Getzā un Akcentā. Otra lielākā (pašlaik pēdējā) problēma - pie 50000 nomira bākā esošais zemspiediena sūknis. Vienkārši no rīta nepieleca. Jauns, mazlietots un pielāgots no AR 166 dīzeļa man izmaksāja 10 Ls + Absolūta pudele. Atkal savs čoms palīdzēja.
Tagad par pozitīvo. Pirmkārt salīdzinot ar tāda paša gada Scenic - cena ir par 25 % mazāka. Otrais pārsteigums ir dzinēja dinamika. Pēc parametriem ieskrējiens ir 15 s. līdz 100 km/h un Vmax-170. Subjektīvi dzinējs patiesi ir ļoti ņiprs ar lielisku griezes momentu arī piemaziem apgriezieniem. To patiesi necerēju no 1,5 l 3- cilindru dīzelīša. Ekonomisks - vidēji ekspluatācijā 6,5-7. Pilsētā par 8 vairāk neiznāk, uz trases ap 6 litriem. Matrix ir augsts, ar lielu frontālo laukumu, tāpēc noteikti tērēs 1-1,5 l vairāk nekā analoģiska dzinēja sedans. Kolēgi, kuri brauc ar 1,6 automātu var parēķināt, kad, salīdzinot ar analogu sedanu vai hečbeku, 1-1,5 viņi zaudē uz augstās virsbūves rēķina un vēl vismaz litru apēd automāts. Tā kā lai neizbrīna viņus augsts patēriņs - tas ir normāls.
Nepatīk, kad dzinējs ir samērā trokšņains un drebelīgs (3 cilindri).
Par salonu - piekrītu iepriekšējiem aprakstiem, tas ir izdevies. Sēdekļi, lai arī ērti ar labu profilu ir pacieti - kā tādā vācu vāģī. Citiem tas patīk, man nē.
Otrs pozitīvs pārsteigums - uz ceļa turas lieliski. Līkumos nesvārstās kā govs, kas ir rksturīgi augstiem automobiļiem. Lieliska amortizācija un noture pagriezienos.
Salonā nekas negrab, viss strādā, ne viena lampiņa neizdeg, durvis aizveras ar maigu plaukšķi (jaunam fiatam tās ir jāaizcērt), kopumā mašīna, kā budžeta versija, mani apmierina. Priekš tāliem ceļiem tomēr gribētos vairāk komforta - palielais troksnis, cietie un augstie sēdekļi, kuri ir lieliski pilsētā, nogurdina.
 
Juris_Lt @ 4.augusts 2005 0:00
Renault 5 1984 Novērtējums: 7 Komentāri [11]
šo mašīnīti nopirku aizpagaišo gad, no kāda iedzert mīloša onkas (kā jau laukos) par 25Ls, tiesa gan autiņš nebija ejošs, jo šis onka bija mēģinājis izspiest no mašīnītes ar 1.0 litru motora neiespējamo un rezultātā bija sabiris virzulis. Šrotā atradu vēl vienu tādu pašu autiņu, tiesa gan sasistu, bet ar 1.3 litru motoru. Nopirku to par 35Ls un gatavojos pārcelt motorus, bet secināju lai to izdarītu ir nepieciešams ārdīt nost visu priekšu, tādēļ izvēlējos pārlikt tikai virzuļus un to čaulas (čaulas var izņemt ar pirkstiem ārā). Par galvas blīvi samaksāju mazliet vairāk par 6Ls. Mašīnīte tika salikta, bet sākumā nebija salikti svečvadi pareizi tādēļ nevilka, bet gāja visi stobri tādēļ sākumā nesapratām kas par vainu, bet kad šī vaina tika izlabota tad paši palikām ar muti vaļā, jo tā nevis brauca, bet gan lidoja. Jāpiebilst, ka arī pašmasa tai ir tikai 775kg. Pazīstamais teica, ka esot braucis ar tādu pašu, bet ar 1.4 turbo motoru, kas līdz simtiņam ieskrienas ļoti ātri, kā nekā motors uztjūnēts līdz 160zs, viņš savu mūžu neesot izjutis tādas sajūtas. Mašīnīte ir četrvietīga, bet pēc manām domām tur vietas pietiek pašam, kaimiņa sievai un sunim. Ļoti ekonomiska, jo pa pilsētu apēd kādus 6 litrus, bet ārpus pilsētas kādus četrus, bet nav ieteicams braukt, jo pēc 80 km/h viņa sāk palikt nestabila. Varbūt kāds var pateikt cik izmaksātu uzlikt turbīnu???
 
Edzhuss @ 4.augusts 2005 0:00
Opel Astra Caravan 2005 Novērtējums: 8 Komentāri [9]
ieraksts tapis, jo negribas piekrist iepriekšējam rakstam par opel astra new 1.6 - autors Kasinsh.

tas gan nav baazes modelis, kā kasinsh gadījumā, bet astra caravan cosmo versija ar 1.8 benzīnmotoru un manuālo kārbu.
komplektācija - xenona gaismas, priekšējie miglas lukturi, el. regulējami, nolokāmi, apsildāmi spoguļi, vieglmetāla diski R16 ar Bridgestone Turanza ER300 riepām, "sportiska" tipa sēdekļi : ) (tā nu lielīgi nosaukuši dīleri) - paaugstinātas malas - malas āda, vidus audums, klimatkontrole, borta kompis, divkārtu metalikas krāsojums, rūpnīcas signalizācija... un varbūt vēl kaads vācu auto papildaprīkojuma cieniigs šikums - sīkums. Bet pārējo aprīkojumu var apskatīt opel mājaslapā - kas Cosmo koplektācijā ietilpst.
Par audio - taa kaa esmu braucis ne vienu reizi vien uz Latvijas nostūriem (ap 200km no Rīgas), bet tas nopeltais, parastaakais opel radio ar cd (CD 30) turpinaaja skaneet un sekoja līdzi radiostacijai SWH ciktāl tas bij iespējams.
Par piekari - stabils gan uz asfalta gan uz grunts ceļiem. Varbūt tādēļ, ka nedaudz smagāks par 5d versiju. jebkurā gadījumā vēl nav radusies sajūta, ka var norauties no trases.
Bremzes arī ir labas. Tas, ka ir cilvēki, kas spēj tās nokarsēt nenozīmē, ka tie ir mēsli un ar tām nevar nobremzēt. Sportiski ir jābrauc ar sportiskām automašīnām nevis ar 1,6 opeliiti, kuram attieciigas bremzes uzliktas.
Ikdienā nobraucu aptuveni 120km - dzīvesvieta 56km no Rīgas. braucu kā visi - plūsmā nedaudz virs atļautā ātruma, līdz ar to degvielas patēriņš - vid 7,5 pēc kompja datiem. Pāris dienas pabraukāju tikai pa Rīgu - patēriņš - 9l. tiesa gan, nemēģināju sportot : ).

kopsavilkums

+ dizains
+ ekonomisks un dinamisks dzinējs (vid. 7,5l/100km)
+ izcilas tuvās gaismas
+ patīk pagriezienu pārslēdzēja darbība

- paskaļš dzinējs un vāja skaņas izolācija

Pievienots:
nu ir 30.08.2005. ir nobraukti gandriiz 7oookm

pasham smiekliigi, bet izraadaas, ka autinjam ir augstspiediena lukturu mazgaataji.. : )
visiem "zhopelju" niideejiem par skaadi veel nekas negrab un nav nokritis...
+ degvielas pateerinjsh peec taa saucamaas "obkatkas" kljuvis pieklaajiigaaks - ikdienas ciklaa 7,2l/100km


... @ 30.augusts 2005 0:00
Hyundai Matrix 2005 Novērtējums: 9 Komentāri [20]
yo.

iepirku šamo aparātu bik vairāk kā mēnesi apakaļ... nu jau 5000 km nobraukti.. : )

Neko sliktu nevar teikt. Kad bija jāizvēlas tad to darīju ļoooti rūpīgi (salīdzināju visus mazās un kompaktās klases auto), bet Matrix nopirktu ieejot salonā... un'tās pašas dienas vakarā jau braucu (starp citu pārsteidzoši - vienā dienā paspēja atmuitot, piereģistrēt, apdrošināt (gan KASKO gan OCTA), ielikt signalizāciju, mūziku un vēl līzingu noformēt... )

Uz doto mirkli varu teikt:
+ Mašīna ir ļoti ietilpīga (priekš savas cenas un salīdzinoši necilā dizaina... )
+ Mašīnai mazi gabarīti...
+ Transformējamie un regulējamie aizmugurējie sēdekļi ir paspējuši mani pārsteigt (bagāžas telpa ļoti būtiski pieaug)
+ Mašīna ir klusa, ja neskaita uz grants seguma, kad akmentiņi pret plastmasas dubļusargiem daudzās...
- 1.6 dzinējs kombinācijā ar automātisko ātrumkārbu diemžēl nespēj nodrošināt vajadzīgo dinamiku, lai pie 100km/h apdzītu fūri uz lielceļa...

Un komentējot dizainu: Pininfarina ir pacentusies... neordinārie risinājumi ārējā dizainā un iekšējā konstrukcijā patīkami pārsteidz ar savu praktiskumu, lai arī uzmetot pirmo skatienu mašīna neveido ļoti skaistas mašīnas iespaidu!

Iesaku tiem, kas meklē kaut ko lielāku par Honda Civic, Opel Astra, Nissan Almera, Citroen C3 un C4... pie tam par īevērojami zemāku cenu...
Vigants @ 1.augusts 2005 0:00
Subaru Legacy 3.0 2004 Novērtējums: 9 Komentāri [4]
sis ir jau 2ais Subaru Legacy ar ko parvietojos. Atskiriba no iepriekseja (2.5 a/t) sis principiali savadaks - jauda palielinata lidz 245Zs, 5 pakapju automats parsledzas viegli un nepiespiesti, skanas izolacija uzlabojusies, tadi sikumi ka navigacija ar touch screen paneli utt vispar nav japiemin, bet kas ir svarigi - ir paradijusies pretizslidesanas sistema, kas pamatigi maina brauksanas stilu pa zemes celiem - ja ieprieksejo Subaru vajadzeja "mest" likuma, tad sis iegulas un nemaz nemegina izsidet. Vienigi degvielu gan ed pamatigi, bet ko gan var gribet no 3.0L motora ar pastavigo 4x4 : )) Iesaku!!!
 
Whatever @ 26.jūlijs 2005 0:00
Suzuki Grand Vitara 2004 Novērtējums: 9 Komentāri [3]
Auto tika iegadats pirms apmeram 2 menesiem, pirku tapec ka gribejas kaut ko lidzigu dzipam par sapratigu cenu un suzuki atbilda siem nosacijumiem. Manejais ir 3 durvim 1,6l motoru. It ka jau 1.6 ir baigi mazs tilpums prieks dzipa bet prieks sada auto tas ir perfekts pietiekami liela jauda un samerigs paterins videji ap 8l uz 100km. Auto uz cela uzvedas apmierinosi bet kad sanak braukt pa meza celu tas ir kaifs iesledz 4x4 un uz prieksu vadamiba perfekta. Plus ir ari augsta sedvieta baigi laba sajuta ka sedi augstak par citiem vienigi sedekli vareja but ertaki. Lielakais minus sim auto ir sauriba salona jo aizmugure vietas ir diezgan maz, bet ar to ir jarekinas ja perk tik mazu auto. Visuma ar auto esmu apmierinats jo tas atbilst manam prasibam.
jam @ 23.jūlijs 2005 0:00
Volkswagen golf 3 variant 1996 Novērtējums: 5 Komentāri [12]
Nav man nekādas lielās pieredzes ne braukšanā, ne auto iegaadē. Pirms gada, nokārtojot autovadītāja eksāmenus, iegaadaajos Golf3 variant 95 gada izlaidumu, pārdeveejs to rekomendēja kā tehniski labā stāvoklī. Nelielās konsultācijās arpaziņām, nolēmu ar to braukt. Motors 1,8, benzīna patēriņš vidēji 7 litri uz 100 km. Ģimenei ērts braukšanai pa pilsētu un uz dārzu, kā arī pa Ltvijas ceļiem.
Problēmas sākās pēc uzrādīšanas servisā. Vispirms kolektora metināšana, meistars teica, ka tā esot šo modeļu vājā vieta. Nākošais aizdedze: ziemā nepielec, kad ļoti vajag; dalītājā krājas mitrums; meistars saka, atkal raksturīgas ķibeles šiem modeļiem. Tālāk sekoja vislielākās nepatikšanas - sāka birt elektronika (vadi, kā teica meistars). Braucot pēkšņi krītās ātrums, brīvgaitā rādītājs tahometrā lēkā, mašīna "žagojas un rīstās, rūc briesmīgi". Atrādot servisā pirmajā reizē neatrada neko, otrajā nomainīja "datčiku" monošpricei (lietotu), trešajā brīvgaitas regulētāju. Meistars atkal saka: raksturīgs shiem modeļiem.
Griestu lūkas elektronika arī salūza, kas arī esot raksturīga shiem modeļiem. Kad prasīju, kas tad nav tiem raksturīgs, tad atbildēja, ka shie modeļi esot vislētākie, tāpēc arī shtruntīgākie, motors, lai arī 1,8, esot slikts.
Iekritu?! Radinieki jau sāk teikt, vai tik mani nemuļķo servisā!
sieviete @ 23.jūlijs 2005 0:00
Nissan maxima j30 1991 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
liels sedans ar daudz ekstrām plašs, ērts ādas salons. diezgan sprigans 3.0 170 zs motors ar apetīti vidēji 9-10 l. vienmēr lec no pusapgrieziena, arī kaut nedēļu nostāvējis -20grādos. ellu neēd.
nissaniem laikam ģenerators ir problēma- savu mainīju 2x (40ls) trešajā reizē pa rokai trāpijās ford siera ģenerators kuru bez problēmām pez pārtaisīšanas pieliku klāt. iešprices inžektori jūtūigi pret sliktas kvalitātes benzīnu un tad ir jāmaina inžektori ap 30ls gab., bet ieliku gāzi un tagad tie iet krietni ilgāk!: ) mainīju pusasis lietotas par 20ls gab. 2x jauna maksāja 37ls bet tā bija tikai modeļiem bez abs. pēc gada mainīju priekšējās četras bukses 2x12ls + 2x24ls aizmugurējās bukses šķiet mūžīgas. šur tur rūsa ja pērk maximu jāskatās vai nav caurumi aiz aizmugurējo sēdekļu atzveltnēm!
braucu ar maximu jau 3,5 gadus. esmu nobraucis ap 130000km. visā visumā esmu apmierināts ar šo auto. ja kaut kas interesē jautājiet!: )
rencikz @ 22.jūlijs 2005 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti