Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Volkswagen Passat 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [16]
Tā nu sanāca, pārvarēju psiholoģisko robežu un nopirku Passatu. Universāls, benzīns 1,8 turbo. Ripo labi. Salons ērts, kluss.
Par cik auto tika iepirkts placī, nekādu acīmredzamu defektu nebija, viss bija vai okey, vai aizmālēts.
Pagaidām tikai braucu, jo nekas arī neatgadās.
Par cenām rezerves daļām arī nevaru spriest, jo vēl nekas nav jāmaina.
Gaitas īpašības labas. Uz ceļa turas daudz labāk kā kantainais pasāts
tātad +
+ ērts salons,
+daudz extru - praktiski ir viss: klima el logi, el beņķi, utt.
+ekonomisks,
+moderns dizains.
mīnusi
- zagļiem patīk
tontons @ 15.marts 2005 0:00
Ford Escort 1991 Novērtējums: 5 Komentāri [10]
Šī bija man pirmā automašīna. Piecdurvju versija ar 1.4i (mono) motoru. Nopirku 2000. gada sākumā. Mašīna bija tikko no Vācijas (atdzina paziņas paziņa) tehniski tīri labā stāvoklī (tā vismaz likās).
Kā jau nepieredzējis autoīpašnieks, eļļas pazušanu pamanīju pašā pēdējā brīdī, kad eļļas motorā vairs nebija palicis vispār nemaz.
Sāku apbraukāt servisus ar jautājumu, ko nu lai dara? Vienā saka, ka jāmaina motors, jo cits nekas nelīdzēšot. Gandrīz jau sāku meklēt motoru, tomēr citur teica, ka pietikšot ar blīvslēgu nomaiņu, kas arī tika izdarīts (~35Ls ar eļļas maiņu). Kopš tā laika eļļa vairs nezuda (tikkai cik nu izspiedās pa spraugām : ))
Pirms paša Jaunā Gada iekļuvu nelielā avārijā (ne savas vainas dēļ), kur tika sasists aizmugurējais spārns un bagāžnieks. Remonts kaktu servisā izmaksāja nepilnus 200Ls, no apdrošinātājiem saņēmu nedaudz vairāk par 400Ls. Peļņa acīmredzama : )))
Tad vienā jaukā rītā (vasarā) mašīna neparko vairs nebija iedarbināma. Izrādījās, ka sāls bija saēdusi komutātoru (110Ls).
Trešajā lietošanas gadā sāls bija tikusi galā arī ar virsbūvi visapkārt (sliekšņi, grīda, spārni, izpūtējs). Mašīna tika taisīta tik, cik vajag, lai izietu tehnisko, tāpēc vizuāli vairs nebija ar ko acis papriecēt.
Vēl viens neliels piedzīvojums bija ar bremzēm: jau gandrīz apstājoties, pēkšņi pedālis iekrīt grīdā, bramzes pazūd un tek ārā bremžu šķidrums. Izrādījās, ka pārrīvējusies bremžu šļauciņa pie priekšējā rata. Labi vēl, ka tas notika minimālā ātrumā, citādi varbūt es te nesēdētu un nerakstītu.

Degvietas patēriņš: kamēr mašīna bija tehniskā kārtībā pa šoseju varēja izvilkt 6.5-7l/100km, pa pilsētu ap 8l (neesmu diezko mierīgs braucējs). Kad mašīnai vairs īpaši netika sekots līdz, vidējais patēriņš izauga ap 11l, precīzi nemaz nemērīju.

Pie pozitīvā var pieskaitīt mašīnas ietilpību. Lai arī izskatās neliela, iekrāmēt var velnsviņuzinko. Pārvācoties tika pārvadātas visa iedzīve ieskaitot mēbeles, ledusskapi u. c. lietas, vests šīferis un citi arī lielāki un garāki priekšmeti.

Beigās mašīna par lētu naudu tikka pārdota uzpircējam un, cik zinu, ir uzprišināta un pārdota tālāk.

Slēdzienu varētu dot: laba mašīna, ja tai seko līdz.... kā jau visām....


Atvainojos par saraustīto un varbūt neloģisko tekstu, bet rakstnieka dotības man nepiemīt.

Mika @ 14.marts 2005 0:00
Mitsubishi L200 2001 Novērtējums: 6 Komentāri [4]
2001 vai 2002. g. 2.5TD ar 115Zs, 4 durvju versija, tātad 4/5vietīgā. Tika aizlienēts uz pāris brīvdienām no senča darba kolēģa (darba mašīna).
Aprīkojumā: ABS, klimatkontrole, 16 collu vieglmetāla diski, durvju centrālā atslēga, drošības spilveni vadītājam un pasažierim, elektriski regulējami visu logu pacēlāji (kaut gan spaidot šamos, ja uz loga bija kaut kādi putekļi, tad šie mēdza ieķerties), konkrētajam džipam vēl bija kravas kastei uzliekamā "būda" ar stikliem [varbūt vēl kaut kas].

+ auto augstums - pilsētā stāvot teiksim korķī varēja redzēt pāri visām mašīnām, ja vienīgi negadījās kāds autobuss/smagais
+ auto klīrenss - nav nekāds parketa džips. Tika arī joka pēc patestēts nadaudz off- road. Man no sākuma bija šaubas vai vēl neisēdīsimies, bet pēc neliela gabaliņa sapratu, ka tad jabūt dubļiem auto salonā : P
+ cienja - tas izriet no tā, ka auto ir auksts, nav nekāds īpašs stila objekts (kā teixim Outlander vai Pajero), izskatās tāds baismīgs, itsevišķi no sāniem un mugurpuses, ja brauc/atrodas blakām, līdz ar to pilsētā neviens nelien virsū : ) Tāpat braucot pa šoseju, ja kāds velkas pa priekšu, tad pielienot pie pakaļas uzreiz pamūk nost : ) (Man pat gribētos redzēt, kā spogulī izskatās, kad tas džips pie pakaļas. Drošvien neko vairāk par džipa purnu redzēt nevar : ))
+ celtspēja, kravas kastē var ielikt kaut kādus 9XX kg (gandrīz tonnu)
+ bagāžnieks nav kopā ar salonu, tā kā tur nav bailes/nav žēl "mest" visādus sūdus (kaut kādus bleķa gabalus no šķūnīša, un visādus citus mēslus, kas bija vedami uz svalku). Pēc tam to kasti vienkārši ar birsti iztīrīja (vai arī var vienkārši izmazgāt).
+ āra temperatūras rādīklis un auto sasvēruma rādīklis
+ 3 režīmi: pakaļa high/4x4 high/4x4 low
+ bagāžnieks veras divdaļīgi - uz augšu stikls, ja vajag iemest kādu lāpstu teiksim, uz leju - durvis. Durvis laikam spēja turēt 100kg (varbūt vairāk)
+ neskatoties uz salīdzinoši lielo masu (kaut kas zem 2 tonnām) un mazo dzinēja jaudu, priekš pilsētas pietiekoši žiperīgs. Uz šosejas 0-100 nesasniedz baigi fiksi, bet ar apdzīšanu problēmu nav.
+ spoguļi - ļoti lieli, var ļoti daudz redzēt. Sencis pat jokodamies teica, ka derētu tādus pielikt fordam : )

- ātrumu pārslēgšanas kloķis bija tāds ļurļīgs un pirmajā ātrumā vispār bija tā pagrūti iespraust (varbūt vienkārši nemācēju). Tāpat arī pedāļi. Tā viegli spiedās, un īsti sajūtams, ka to pedāli spiež bija tikai tad, kad tas bija līdz 1/3 izspiests
- abs darbība bremzējot - baigi skaļš tas "trrr", pat ne īsti "trrr", drīzāk "DDD"
- bagāžniekā tomēr nevar ielikt tādas mantas, ko nopērk veikalā, jo tās vai nu tur noplandīsies šurpu turpu pa visu bagāžnieku, vai arī bagāžnieka izskatas liek domāt, ka paliks netīras.
- tukšgaitā viss dreb (tā kā traktorā kādā), kratās abi pārslēgi (ātrumu un asu), stāvot pie krustojuma pat kaitinoši, ja roka uz stūres un ātruma pārslēga, tad abas divas dreb līdzi
- skaņa - tukšgaitā skan pēc traktora, kad ieskrienās tad normāli. Uz šosejas līdz 110-120 ciešami, pie 130-... jau troksnis tāds kā braucot krievu bumvedējā pie pacelšanās
- priekšā vietas pietiekoši, kaut gan garākam cilvēkam (>1.90) varētu būt arī pamaz. Bet nu aizmugurē vispār pasēdēt ilgāk par 1/2h tiešām nevar. Es vismaz nespēju, jo man kājas ir priekšējos sēdekļos iespiestas un aizmugurējie sēdekļi arī tādi beņķi vien ir - pacieti diezgan
- lai gan auto masa diezgan paliela nav īpaši līgans uz bedrēm. Priekša iet pāri līgani, bet pakaļa, ja ir tukša, tad lēkā. Ja piekrauj, tad gan iet līgani. Tas gan tāpēc, ka amortizatoriem jāspēj turēt ~9XX kg starpība (tukšā un piekrautā režīmā)
- salīdzinoši ar pajero garšs, pāri 5 metriem, līdz ar to arī liela riteņu bāze un liels apgriešanās rādius, kas pilsētā beidzās ar dīdīšanos (griežamies, tad slēdzam atpakaļgaitu, tad atpakaļ, tad atkal uz priekšu), kas aizņem laiku. Dažreiz gan lielais klīrens atļauj šo manevru neveikt uzbraucot bez problēmām arī uz augstas apmales nebaidoties neko aizķert : )
- bija grūti pierast pie lielā mašīnas augstuma, itsevišķi kaut kur noparkojoties. Likās, ka kaut ko paķers. Kaut gan patiesībā mašīna ir pat šaurāka par Ford Mondeo, bet tas augstums lika domāt ka paķers, kaut gan bija vēl kāds metrs vismaz : )

Degvielas patēriņu ar tā grūti noteikt, bet bija pēc mūsu mērījumiem laikam 13litri - tika notērēta ~1/2 bākas braucot 3x~50km vedot mantas (piekrauts) un 3x~50 braucot pēc tām (tukšā). Pamatā pa šoseju. Vēl laikam vienā tūrē tika ņemta arī piekabe (piekrauta, protams)

~ +/- viss, ko atcerējos.

Auto zemniekam. Bagāžniekā varēs sakraut daudz kartupeļu maisu, nebūs jābaidās, ka paliks uz kartupeļu lauka vai arī braucot uz mežu pēc malkas. Kā ģimenes auto īsti neder, jo aizmugurē var sēdēt vienīgi mazi bērni, ja brauc tālākus ceļa gabalus. Un ilgāk pa stundu pa šoseju arī pabraukt nevar, baigais troksnis tomēr.

Kā alternatīvu šim auto vienīgi varu minēt Nissan - 2.5 motors, vienīgi ~130Zs. Citus pikapus nezinu, ja neskaita pie mums nepārstāvētos, no ASV ievestos Chevrolet un Ford 350.
sdanm @ 11.marts 2005 0:00
Ford Mondeo 1998 Novērtējums: 7 Komentēt
Ford Mondeo 2.0 16V (130-140Zs, īsti nezinu), hetčbeks, automāts, ekstras: AC, el. logi priekšā, el. spoguļi, apsildāmi stikli gan priekšā, gan aizmugurē, stūres lifts - uz augšu/leju, uz iekšu/āru, pastāvīgās gaismas & radio (t. i., ieslēdzot/izslēdzot aizdedzi ieslēdzās/izslēdzās tuvās gaismas & radio), el. regulējams sēdekļa augstums...

+ dinamisks. Automāts gan liek nedaudz manīt, jo ja grib kādu apdzīt, tad iespiežot grīdā šams padomā un tik tad pārmet ātrumu. Ja brauc pilsētā, tad parasti met no ceturtā uz otro un tad ir apgriezieni kādi 3-4k un uzreiz jūtama motora jauda - spiež sēdekļos. Spiežot grīdā automāts velk līdz kādiem 6k RPM, nevis kā citos auto novērots, ka automāts E (ekonomiskajā režīmā) vairāk par 3k RPM negriež
+ automāts. Iepriekš biju skeptiski noskaņots pret automātiem, bet šis man patīk - var braukt gan ekonomiski, gan sportiski. No sākuma bija grūti pierast, bet vēlāk apradu, ka visu darbību regulē ar gāzes pedāļa nospiešanas dziļumu - ja nospiež maz, tad uzņem gaitu lēni, "eleganti", bet ja līdz galam grīdā, tad bezmazvai kā raķete
+ logu apsilde (noderīga ziemā)
+ ērti sēdekļi (var veikt garus gabalus nenogurstot)
+ stūres pastiprinātājs (pilsētā viegli manevrēt, uz šosejas nav pārāk viegls, bet braucot pa bedrēm nesit)
+ aizmugurē pietiekoši ērti sēdēt divatā, ir vietas kājām, sēdekļi tādi padziļināti (trijatā sēžot to forma traucē) un ir roku balsts
+ "bardačokā" & bagāžniekā ir gaismiņa
+ OverDrive (tāds slēdzītis pie ātrumpārslēga. Noderīgs braucot pa šoseju - pirms apdzīšanas nospiežam, tiek no 4tā ātruma pārslēgts uz 3šo, līdz ar to lielāki apgriezieni, lielāka jauda, ātrāk veicams manevrs un nav tā, kā citiem, kad grib apdzīt, - nospiež gāzi, automāts kādu sek. padomā, tad pārmet uz augšu ātrumu un tad tik sāk vilkt, a tikmēr jau pretimbraucošais bezmazvai purnā)
+ auto virsbūves aerodinamika
+ priekšējais panelis negrab
+ diezgan laidena gaita braucot pa bruģi vai ceļu ar sīkām bedrēm

- auto dizains (subjektīvi protams, bet nepatīk, ne eks, ne interjers. Viss baigi apaļīgs)
- nezinu kā manuālajai kārbai, bet automāta kloķis ir tuvu panelim un līdz ar to ir grūti piekļūt pelnutraukam. Lai to izņemtu automāts no P jāpārliek uz vismaz D vai pat "1" (pašu zemāko pozīciju)
- uz ceļa turās it kā normāli priekša, bet pakaļa pārāk viegla. Braucot nesen pa slideno laiku uz kādiem 40km/h pa riņķi (apļveida krustojumu) pakaļu sameta, tāpat arī tika vienreiz novērots lietus laikā (salīdzinājumam VW Golf 3 tā nemēdza darīt)
- sēdekļa augstuma regulēšana ir elektroniski ar podziņu, bet uz priekšu/atpakaļ un mugura jāregulē ar roku, kas vajadzības gadījumā ir kaitinoši
- panelis negrab, bet aizmugurē uz bedrēm čīkst/grab kaut kas bagāžniekam (tika vests n- tās reizes uz servisu, bet veči tāpat nemācēja novērst un teica, ka tā esot ar visiem mondeo)
- Hetčbeka virsbūve - bagāžnieka izmērs ~ kā sedanam, ja grib ielikt ko vairāk, tad jānoloka sēdekļi. Kādu palielāku skapi ielikt nesanāk, jo nevar aizvērt ciet bagāžnieka vāku (slīps stikls)
- S vajadzība. Pieejami divi režīmi E (economic) un S (sport). Abos režīmos uzņem ātrumu vienādi, vajag tik iespiest attiecīgi dziļi gāzi un līdz tik apgriezieniem arī tiks griests motors. Vienīgi S režīmā ātrumi tiek pārslēgti asi un līdz ar to pazūd braukšanas komforts. E režīmā ātrumus pārslēdz maigi un, neieklausoties motora skaņās, pat nevar nojaust, ka tos pārslēdz.
- bagāžnieks atslēdzams tikai ar pulti. Vienalga, vai signalizācija atslēgta vai nē, pie bagāžnieka var tikt nospiežot podziņu uz pults. Kā negatīvais jāmin tas, ka lai atvērtu bagāžnieku vienmēr nākas slāpēt nost motoru, izņemt atslēgu, un tad kāpt laukā un iet pie bagāžnieka vai sniegties ar roku uz aizmuguri, jo pults savādāk neķer
- pults ir iebūvēta atslēga, t. i., nav atslēga un pults, bet ir atslēga un kur atslēgai karinās riņķis tur viņa tāda resnāka un lielāka un tur ir pults
- priekšējās gaismas neko nespīd praktiski (VW Golf 3 bija daudz labākas). Baigi ātri mēdz noķēzīties, tāpēc, lai labāk redzētu ir jātīra. Braucot pa pilsētu parasti gaismas tā neievēro, jo spīd citu mašīnu gaismas, lampu stabi, mājas utt), bet izbraucot nomaļākā vietā vai uz šosejas, tas ir uzreiz redzams.

Auto ir senča darba auto, kas tika viņam iedots lietošanā no citas "nodaļas" 2004. g. kaut kur jūlijā - septembrī (īsti neatceros).
Degvielas patēriņš, pamatā braucot pa pilsētu, 12-13litri.
Par remontu izmaksām nezinu, bet vāja vieta ir ritošā, tika vairākas reizes braukts un mainītas kautkādasturdetaļas.
Vēl vairākas reizes izdega lampas priekšā.

Rezumē: Sev kā auto tādu nepirktu, jo nepatīk dizains. Par dinamiku un automātu sūdzēties nevar, ērts arī ir, cilvēkus, kam tāds auto patiktu arī īsti nosaukt nevaru.

+/- it kā uzrakstīju visu, ko atcerējos uz konkrēto brīdi.
sdanm @ 11.marts 2005 0:00
Mercedes E200 W124 1988 Novērtējums: 8 Komentāri [14]
Nju taa liekas laiks ieraxtīt kādu rindinju par savu auto.
Lietoju jau pusgadu, nopirkts tika ar tikko izietu TA, OCTA uz 6 mēnešiem un visādiem prichendāļiem, kaa ziemas riepas signalizācija.. :) Pirku no radiem tapēc arī nebaidījos , ka iegrābšos un vismaz zināju kaadi cilvēki lietojuši. Mašīnīte Latvijā kopš 2000. gada apkopes tika veikts pedantiski bez ekonomijas.
Pēc manas iepriekšējā mašīnas Ford Scorpio pārsēsties MB bija patīkami, kluss, komfortabls, kaut arī ekstrās reizes 3 plikāks. Sākumā nevarēju pierast pie ekstru trūkuma, tagad vismaz ziemā to nejūtu.
No ekstrām ir tā ka irABS, el. lūka, spogulis, centrālā atslēga.
Dzinējs 2.0l bendzīns, ātrumkārba ir 4 –pakāpju nava iipashi pateicīga uz trases, jo pie ātruma virs 100 km/h dzinējs sāk dzirdēties salonā, nedaudz, bet tomēr bendzīna patēriņš pieaug. Tākā dzīvojos pa pilsētu un centru īpaši šo trūkumu neizjūtu. Degvielas patēriņš ziemā tagad sanaak uz 12l pa pilsētu un ap 9l ārpilsētā.
Salons pietiekoši ērts vismaz man priekšā, aizmugurē tomēr vietas varētu būt vairāk, vizmaz pēc Scorpio ta liekas. J
Par defektiem un remontiem nav īpaši ko pateikt, tikko nomainīju eļļu ar filtriem, bija ieplīsis termostata vāciņš maksāja 7.80ls to var neuzskatīt par defektu, vienkārši padevās J
Pienācis laiks mainīt priekšējos diskus pie reizes arī bremžu uzlikas, jāpieskaita tomēr pie apkopes. Biju pārsteigts kad pec skorpja ventilējamiem diskiem šie izrādījās parastie. Ok viens + lētāki J.
Galvenais, ka paspēju piefiksēt - šī mašīna kalpos godam un es nebūšu vīlies.

Veixmi.
 
deadtet @ 11.marts 2005 0:00
Mercedes w123 300D 1981 Novērtējums: 8 Komentāri [14]
Par šī auto īpašnieku es kļuvu pagaišgad vasarā, kad tēvs bij nolēmis ņemt jaunāku un lielāku mercedesu. Manās rokās viņš nonāca jau diezan labās rokās. Vislielākā problēma ar tik vecu MB ir tas ka viņš to vien dara kā rūsē! Bet vispārējais turas godam. Šinī MB man patīk tas ja vienreiz kārtīgi sataisi tad bez raizēm vari braukt veselu gadu un varbūt pat vairāk! Detaļas ir samērā viegli dabūnamas jaunas un lietotas.
Vislielākais plus, kas šim MB ir viņa lielais salons un komfortablā braukšana! Braucot ar MB jūtos kā kuģī, bet tas nenozīmē, ka viņš nevar normāli uzņemt ātrumu. Kaut arī viņš ir liels pēc gabarītiem viņš ir pietiekami manevrēt spējīgs! Man patīk šī MB stūres pastiprinātājs pat nokalpojot 24 gadus tas darbojas nevainojami! Stūri grozot rodas tāda sajūta, ka stūre nebūtu nemaz pievienota. Šim MB ir tik daudz + ka es pat visu nevaru aprakstīt tad tas man aizņemtu daudz laika!
Tagad kad viņš ir nonacis manas rokās tiek piestrādāts pie vizuālā kā arī tiek uzlabota ritošā daļa. Patēriņs šim mercedesam ir vidēji 9l uz 100km ziemā bišķi vairāk! Ritošā ir ļoti izturīga ilgkalpojoša.
 
Holokous @ 9.marts 2005 0:00
Audi coupe 1986 Novērtējums: 3 Komentāri [7]
gadu atpakaļ meklēju autiņu ar gazi un nejauši nopirku kupeju ar gāzi. šis bija vienīgas sakarīgais auto cenā lidz 500 ls. Manējam ir 1,8litru motoritis ar 4cilindriem, tas pats kas volksim. Caurmēra iet normāli , bet reizem gribas nedaudz vairāk jaudas jo sevišķi ar 5 atrumu. Vel manejam ir tāda lieta ka pie 3100-4400 apgriezieniem ir baigais rāviens, skrējos ar audi avant 2,3 un lidz kamēr manējais sasniedza 3100 ar 2talāk3. u. t. t, gaja vienādi bet pec tam aizgāja garām tā ka avants atmeta ar roku un lidzigi ir bijis arī ar citiem autiņiem, ap karbuzi ir vadu mudžeklis , varbūt tur kas uzlabots. vienīgi man nepatik stabilitāte uz ceļa, taču to kompensē jauda. Ziemā ar sliktām riepām(4-5mmpriekšejās)neesmu nekur iesēdies. Salons pat šādā vecuma praktiski negrabun ir salīdzinoši klusa pat pie 130 var normāli sarunāties nepaceļot balsi, vienīgi salons tāds pamazs aizmugurē. mašīna ir viegli remontējama jo daru to pats, jo ir maz servisu kur to dara normāli. Vienīgi pats nemainīju tilta bukses aizmugurē un izpūtēju(2bukses14ls+20lsdarbs). vel nosprūda termostats un pārkarsa(arī savērpās galva)kopā ap 60ls(galva+termostats+blīve+atslēga(3ls))priekšejie bremžu diski(2gab-28ls)izputejs(2. posmi)45ls+5ls darbs, vel tīriju pakaļējos bremzes un roceni. teriņs degvielai ap 10litriem, ja prā'tigi brauc tad ap7,5(36litri uz 450km, māsa pierādija).
Mīnusi: nedaudz nestabils pēc120
paciets ass sajūgs
nedaudz trūkst jaudas
plusi: asas labas bremzes
lēta eksplutācija
kluss salons
vizuāli izskatīgs






titotito @ 2.marts 2005 0:00
Mercedes A140 ELEGANCE 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
Iegādājos savu MB februāra sākumā par 6800 EU. Bija vajadzīgs izmēros mazs, tomēr samērā ietilpīgs, ar labu pārredzamību un ne pārāk lielu dzinēju autiņš ģimenes vajadzībām (braukšana pārsvarā notiek pa pilsētu). Vidusceļu atradu šajā modelī. Vizuāli, kādam viņš var likties jocīgs, bet man tas uzreiz iepatikās. Tā tad aprīkojums: klimata kontrole, el./apsildāmie spoguļi, gaisa drošības spilveni (aš 4 gabali: )), el. logi (4 gab. )+aizmugurējo logu bloķēšana, centrālā atslēga utt. Nav visi "navaroti", bet tuvu tam. Latvijā nav ekspluatēts.
Tā tad plusi: Priekšējā piedziņa. Acīs nežilbina gaismu no pretīm braucošiem autiņiem. Lielajos lukturos uzreiz iestrādāti miglas lukturi. Tuvās gaismas ļoti labas. Ērts priekšējais panelis ar amizantu, bet ergonomisku formu. Ātri uzsilst ziemā. Priekšējie logu tīrītāji, tīrot stiklu aizķer ļoti lielu laukumu, jo no vidusdaļas grozās uz sāniem, kā miniveniem. Ļoti laba aizmugurējo beņķu transformēšanas sistēma. Tos var bīdīt uz priekšu (katrū bņķi atsevišķi), nolocīt atzveltnes, ar nolaistu atzeltni var pacelt beņķus vertikāli, izveidojot milzīgu bagāžas nodalījumu, bet ja arī tas ir par maz jūsu pārvadājumiem, tad var beņķus izņemt vispār un izņemt arī priekšējo pasažiera sēdekli. Runājot par standarta bagažnieka tilpumu, tas mani apmierina. Biju nedaudz izbrīnīts, kad izdevās tur iebakāk bērna ratiņus un vidēji lielu koferi + visādus sīkums, kur ir nepieciešami, braucot čiemos pie radiem. Patīkāms pielikums ir elektriskais pumpis, kurš nemanāmi noslēpts bagāžas nodalījumā, zem grīdas vāka. Strap citu zem vāka atrodas vieta rezerves ritenim, bet ritenis komplektā nenāk. To kmpensē speciāls balons ar kaut kādu ķimiju, kuru var iepūst ripā, ja tā ir caura un tā aizlīmē ciet. Paldies Dievam nēesmu vel pārbaudījis kā tas darbojas: )
Par braukšanas izjūtām: iet klusu, bez nekādām liekām skaņām (plastamsa negrab). Jūtama vāciešu kvalitāte. Gana stabils uz ceļa un uz slidenās virsmas, pateicoties pretslīdēšanas sistēmai un pretbuksēšanas sistēmai.
Augsat sēdēšana. Tas ir patīkami it sevišķi naktī uz šosejas. Gada nodoklis tikai 12Ls: )
Mīnusi: Autiņš protams nav ideāls, tāpēc mīnus eksistē.
samērā rijīgs. Pat grāmatiņā vācieši raksta, ka pa pilsētu 1.4L dzinējs rij 9.2l benzīnu. man rij ap 10l. Pa šoseju cita lieta - ap 6l (protams ja vis ir pareizi saregulēts, sveces, indukcijas spole un lembdazondes ir kārtībā). Man lembdazonde čakarējas un tāpēc patēriņš lielāks.
Aizmugurē trijiem pieaugušiem cilvēkiem būs pagrūti saspiesties, bet ne neiespējami: )
Detaļas protam nav no tām lētākām. Lembdazonde - ap 80Ls/oriģinālā Mercedes 120Ls. Nepērciet Domenikā, jo tur tas prieks maksā 164Ls. Dzinējs ir ultrakompakts: ) Piekļaušana dažādām dzinēja sastāvdaļām notiek "fig viņu zin caur kurieni". Piemēram lai nomainītu sveces jāceļ autiņš gaisā, jo tas ir iespējams caur apakšu (visērtāk).
Pagaidam nezinu vai tas ir mīnus vai plus, bet bagažnieks, spārni ir no plastmasas.
Priekš šī autiņa 14l dzinējs ir par vāju. Vajag būt uzmanīgam, kad apdzen uz šosejas kādu fūru. Skaņas izolācija varētu būt labāka. Baigi var dzirdēt vēju, kad nesās pa šoseju. Dzinējam izolācija arī nav nekāda dziža. Ko tur teikt A klases automobīlis, izolācija švakāka, detaļas izmēros mazākas: )

Pagaidām man šis aparāts patīk. Viņam ir savs stils.
olegsan @ 2.marts 2005 0:00
Nissan Almera '04 2004 Novērtējums: 7 Komentāri [11]
Sveiki, pastāstīšu par automašīnu, kuru saņēmu darba vajadzībām, lai aizbrauktu no Rīgas uz Ventspili un atpakaļ. Ņemot vērā, ka auto izmantoju tikai kādas 6 stundas, tad plašāku informāciju nācās pameklēt Norde auto un Motorcentrs mājas lapā...

Tātad, vispārējā informācija:
Svars (pašmasa): 1200 kg;
Virsbūves tips: hatchback;
Dzinēja tilpums (cerams, ka nekļūdos): 1,8l DOCH benzīns (Elektroniskā, tiešā aizdedze; Daudzkanālu iesmidzināšana)
Papildus pamanīju: elektriskie pr. logi; kondicionieris; disku bremzes, stūres pastiprinātājs, 5 durvis, priekšējo riteņu piedziņa; ABS (bremzes tiešām labas); centrālā atslēga; laba salona apsilde; CD + FM/AM; smuka antena uz jumta; tahometrs!!! : D : ); āra temperatūras rādītājs; pr. sēdekļu apsilde; putekļu filtrs; SRS gaisa spilveni priekšā sēdošiem. Hmmm... sanāca diezgan daudz... + elektriskie spoguļi.

Pirmais priekšstats:

Gandrīz jauns auto! Odometrā 8500 km. Viss kā pienākas jaunam auto - grab maz (vai arī negrab), jauks gaiši pelēks bumbulītis. Ņiprs motors - patiešām ņipri gāja. Salonā tomēr plastmasiņas (vai tad nevarēja būt mīkstas, melnā krāsā un rievotas? Līdzinātos kaut kādai ādai. Vai arī pārvilkt ar drēbi? kura nosmērēsies? Nezinu, ja ņem vērā, ka šis auto nav konkurents luksus un brendu markām - pilnīgi normāli, ka tur ir tieši plastmasa). Krēslā ieriktēties bija mazliet grūti, drīz sāka sāpēt mugura jostas vietas rajonā(man 190 cm). Sēdekļa regulēšana uzlabojumus nedod...

Motors

Motors, ņemot vērā savu kubatūru - pietiekoši jaudīgs. Dinamisks - labs uzrāviens arī diapazonā no 1000 - 3000 apgriezieniem (kaut vai ar piekto gaņģi)... Vairāk par 4000 nespiedu - nebija vajadzības. Pie 3000 automašīnas ātrums ir tieši 100 km/h (ar piekto gaņģi). Ja nepieciešams apdzīt - nav problēmu (Interesanti, kas notiktu ja auto brauktu 4 cilvēki?)... Automašīna ir stabila arī pie ātruma 120 un vairāk. Apdzenot uz 140 vari justies pietiekoši pārliecināts. Manam paziņam šāda 90- desmitajos gados ražota almera ar 1,6l iet uz 180 km/h. Spriediet paši, cik ātru LIDO šis ņiprulis. Degvielas patēriņš apmēram 20 –25l Turp un atpakaļ.

Gaitas īpašības un piekare

Kaut kā īsti nesanāca smuki uzsākt braukt, pārslēdzot gaņģus, kā atlaid to gāzes pedāli - apgriezieni krītas un atlaižot sajūgu sanāk noraustīties. Normāliem auto, pēc sajūga izspiešanas, apgriezieni pieaug, atlaižot sajūgu motora apgriezieni nav paspējuši nokristies un iegūstam vienmērīgu paātrinājumu. Tātad - nedaudz jāiepraktizējas, lai būtu vienmērīga gaita. Piekare ir pilnīgi apmierinoša - īpaši neizceļas graboņa. Amortizācija normāla (E34 tā ir labāka). Pa sniegoto ceļu sānslīdi savākt ļoti vienkārši, labi vadās. Braukt pa sliktu bruģi gan nebija patīkami, palika žēl. Pa sniegu vadāmība arī laba – nav raksturīgi, ka priekšējie riteņi izslīdētu un auto kļūdu grūti vadāms...

Salons un citi iespaidi

Sēdekli atpakaļceļā beidzot neregulēju - bija tīri ok. Jocīgi bija saules sargi - noliecot tas bija kādi 3cm no manas galvas. Protams, kad pieliecos, galva saņēma triecienu no saules sarga! : ) Salonā ir daudz kabatiņu. Sākumā problēmas ar orientāciju - nevaru saprast kur ieliku savu mobīlo telefonu, kurš tik izmisīgi zvana. Iebūvēts radio - lai samazinātu noziedznieku kāri uz to (tikuntā viņus zog ārā). Skan pārliecinoši, līdz tam brīdim, kad uzgriez stipri skaļāk... Nepatika pedāļi: sajūgs ļoti īss... sorry, bet pāris reizes neapzināti tas auto nospolēja... Bremzes labas. Akseleratora pedālis stingrs. Pēc garā brauciena mazliet nogura kājas (pedāļi!). Vēl bija problēmas tanī, ka labās kājas celis visu laiku atspiedās pret cieto plastmasu - tas nav patīkami. Raksturīgi, ka braucot pa netīru ceļu aizmugurējais stikls ļoti ātri palika netīrs. Aerodinamika arī laba – sniega pārsliņas pārslīd pāri auto, bet pie loga nepieķeras... Nogurums pēc 6 stundu braukšanas praktiski nebija.

Principā normāls auto savai cenai... Priekš sievietes labu labais - mazs, četras durvis, pietiekami labi aprīkots un vienkāršs...

Ja man būtu 13.000 eiras - sev labāk pirktu kārtīgu auto, kaut vai BMW nevis spoži krāsotu aziātisku brīnumu! : ) Taču uzņēmuma vajadzībām šāds auto būtu ļoti labs, ja nemaldos, tad motorcentrs tieši tagad piedāvā šim modelim bezmaksas garantijas apkopi trīs gadus... izdevīgi ne?! : ) Fotogrāfijas pievienoju no motorcentrs mājas lapas... Nu gan garš raksts!

P. S. 7 Tādēļ, ka pa tādu naudu var nopirkt daudz "krutākus" auto, tikai lietotus...
Ksneps @ 1.marts 2005 0:00
Toyota supra 1987 Novērtējums: 6 Komentāri [5]
supra autinsh tieshaam labs, taadas domas man bija kad pagaajushaas vasaras saakumaa iegaadaajos supru. par jaudas truukumu suudzeeties nevar, degvielas pateerinsh aptuveni 15litri(kaa brauc) nu bet taadas mashiinas nepeerk lai leeni brauktu!nobraucu visu vasaru un ritoshajai nedariiju pilniigi neko, jo tas nebija nepiecieshams. viens taads miinuss tas kad brauc ar nonjemtu jumtu var just ka locaas kuuzavs, nu bet pa muusu ielaam braucot ar gandriiz visiem kabrio to var maniit! par shaaleem gan taisniiba!vasaras beigaas apraavu shaales paintereseejos cik tas maksaa un sapratu ka tik ljoti man taa mashiina laikam nepatiik , un arii taadu naudu negribeeju vinjaa vairs likt iekshaa aptuveni 500LS tikai par shaaleem! un galu galaa atdevu mashiinu shrotee!!! bet nu jau atkal naak vasara un atkal saaku apsveert domu ka vajadzeetu pamekleet kautkur vaacijaa kaadu labu supru! patreiz paarvietojos ar 735!
 
supra @ 27.februāris 2005 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti