Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Mazda 323F 2000 Novērtējums: 8 Komentāri [18]
Pagājušā gadā nopirku Mazda 323F, 2000. gada, 2,0TDi 16V.

Nav iekšā nekādu ekstru kā klimata kontrole (bet ir kondicionieris), borta kompjūters (tikai divi papildus noskrējiena skaitītāji, kurus var nomest uz nulli. Diemžēl nometās uz 0 paši pēc 999,99km) vai lietie diski. Ir elektriskie spoguļi, logu pacēlāji (diemžēl tikai priekšā), centrālā atslēga. Vēl viena ekstra, kas man patīk ir priekšējo lukturu apsilde : )

Par pozitīvajām pusēm varu teikt sekojošo:
+ reti lūzt (toties, kad salūzt, tad vari droši braukt uz Aura Auto vai M Motors, jo detaļu šrotos nav. Piemērs: miglas lukturis 220Ls : )
+ maz patērē - ~6l pa trasi, 7 pa pilsētu
+ diezgan dinamiska pie saviem 66kW (protams, vienmēr gribās vairāk)
+ priekšā, aizmugurē kā arī bagažniekā brīnumaini daudz vietas tādai mazai (no ārpuses) mašīnītei
+ kopsummā labi (svaigi) izskatās
+ labi lukturi

Un, protams, kā visām mašīnām, ir savi mīnusi:
- dārgas detaļas
- dīzelim pie zemiem apgriezieniem skaļš salons (pie lielāka ātruma var noturēt par benzīnnieku)
- ziemā pie aukstuma pie 2000 apgriezieniem grab kaut kāda plastmasas detaļa, kuru nevar atrast pat Aura Auto. Krīt uz nerviem.

Par pārējo grūti teikt, bet gribu elegantāku un komfortablāku mašīnu. Tomēr gribās, lai salonā būtu bagātības sajūta. Šajā mašīnā to nedabūt : )
 
Cypher @ 18.jūlijs 2005 0:00
Alfa Romeo 147 2.0 2002 Novērtējums: 9 Komentāri [13]
Motors 2.0, 150 zs, benzīns, mehāniskā ātrumkārba.
Nopirku 2004. gada novembrī. Kopš tā laika nobraucu 18 tukstošus. Katru dienu sanāca 100 km ārpus pilsētas pa labu šoseju un apmēram 30 km pa pilsētu.

POZITIVI.
Izcila vadīšana, teicama ātrumu pārslēgšana, izcilas manevrēšanas īpašības, uzrāviens vislabākais braucot 3. ātrumā pie 3000apgriezieniem var izvilkt neticamu uzrāvienu(tā ka pats ieslīgsti krēslā(ne tikai pasažieri)),
uzrāviens no vietas tikai normāls, no 80 uz 120 iespējams tikt kādās 3,5 sekundēs, kas nozīmē elegantu apsteigšanas iespēju (kaifīgu), ziemā regulāri braucot uz 140/150 (kas shim auto ir tīkamākais ātrums), sakrāju 6 soda punktus un vidēji uz 100km terēju tikai 9,7 litrus benzīna (vasarā 8,6 braucot uz 100/120, jo soda punkti tagad neatļauj ātrāk braukt :/ ), dizains ir burvīgs (katru reizi prieks saprast ka tā ir mana mašīna), interjērs patīkamu apstrādi (nav pretīgu plastmasu), ir divas vietas kur ielikt dzēriena pudeli vai glāzi, sēdekļi ir perfekti ( no comments), arī aizmugurē sēdošiem vietas pietiekami.
Auto stabilitāte ir apbrīnojami laba. Ziemā visos šļūdoņos un sniega debesu lavīnās gāja kā mīļais.
Par cik ziemā pogainie snauž, tad varēja arī pamēgināt uz viegli uzsaluša uz 165km/h, perfekti.
Vasarā ar vienu porsche džipu paskrējos un sapratu, ka ir baigi labais, ja ņem vēra cenu starpību, to cik ēd un cik kompakts.
Salonā nekas nečīkst un negrab.
Labs spogulītis ar gaismiņu aiz saules aizsarga.
Zem priekšējā bufera ir plastmasa, kas izglābusi manu eļļas katlu kādas reizes trīs.

NEGATĪVI.
mistiskas kļudas kompjūterā, kuras kā zinu esot froniskas. Piemēram ik pa pāris mēnešiem uz displeja uzlec alerts plus skaļš pīkstiens ka aizmugurējie miglas lukturi ir iekš failure.
pāris reizes gāzes pedālis pēc kruīza lietošanas iesprūda līdz galam ( 7000 apgrizieni).
logu tīrītāji ziemā radīja nevisai patīkamas sajūtas. Respektīvi, mana teorija, ziemas logu šķidrums dēļ savas biezas konsistences, nebija spējīgs šļākties līdz loga vidum bet apmēram 1/3 no loga apakšas (pie ātruma virs 90km/h), savukārt brucot uz 100km/h šķidrums arī vasarā netiek līdz stiklam, bet izšķīst gaisā. Vēl likās, ka loga plastika tā īsti neļauj tīrītāj slotiņām piekļauties pietiekami kā rezultātā pat ar jaunām slotiņām pa vidu stiklam apakšējā daļa, teiksim 30x 20 cm, tā kā īsti nenotīrās tik labi kā citur. Smalki - ne? Īpaši kaitinoša stikla tīrītāju neizdarība bija pie -5 līdz +5 grādiem.
Kopumā jau ir ok, bet līdz galam tur kaut kas nav pārdomāts.
Mazs bardačoks. Gandrīz neko nevar ielikt.
Aizmugures mazajam logam ir jāpierod, ir mazs.
Benzīn bākas padarīšana nav pārāk ērta, ir redzētas ērtākas.
Ziemā ar klimata kontroli dažkārt ir jāpadīdžejo tā pamatīgāk, bet kopumā tā ir ļoti laba.
Uz grants ceļa ar šo auto nav ko darīt, ja vien ātrums nepārsniedz 40 km/h. Uz bruģa digti jūtīgs, rodas sajūta ka notiks kas nelabs (nolūzīs kājiņa).
Uz grbuļaina pamata bremzē ļoti slikti. Pāri gaisa tiltam pāršaut var, bet jābremzē ļoti laicīgi.
Auto radīts labai šosejai un pilsētai.
čīkst plaukti, kas ir hroniska kaite loterijas veidā (dažiem ir dažiem nav), bet čīkst tikai dažreiz pēc mitras nakts.
Sākumā bija grūti pierast, ka viss spidonmertru un citu ciparu paneļa gaismas ir sarkanas. Spieda uz acīm, pēc Subaru dzeltenīgi piemīlīgajiem toņiem.
Aizmugurējais stikls un visa aizmugure nežēlīgi smerējas un pastāvīgi ir netīra - kompktklase.
Bet aizmugurējie špricekļi šļaksta tikai līdz pusstiklam un augšējā daļa tā īsti nenotīrās. Vasarā ir ok.


Ieteikumi.
Nepaļauties uz pirmajiem iespaidiem (testa braucienā), to labumu uzķer tik ar kādu trešo nedeļu. Uzticieties citu sajūsmai.
Neiesaku pirkt 147, kas labota/uzturēta eizenšteina ielas servisā, jo tur man pieskrūvēja (ar varu) šķibi skrūvi, ritenim un nevajadzīgi nomainīja filtru.
Gunāra astras ielas serviss ir ok, bet protams centība un profesionalitāte vēl pieklibo, jo dēļ viņiem neizgāju apskati dēļ elementāriem , nenomainītiem bremžu klučiem. Bet klaju haltūru tur nav un veči ir uz goda.
Ieteiktu tomēr lietot 16 collu ritenus, ne platos un 17". Stabilitāte jau tā ir laba, bet ar 16 colīgiem ērtāka vadība, iet vieglāk. Protams, ka man ir gan vienas , gan otras un ar 17 collīgiem jau skats ir dikti smuks.
Pirkt šo auto, ja ir svarīgi braukt ar baudu, pēc grūtas darba dienas (uzreiz saproti, ka itāļi savu darbiņu izdarījuši perfekti), tā JAU ir atpūta.
Ieteiktiu ielikt labu skaņu, kas pamataprīkojumā ir ļoti švaka.
Nemazgāt Alfiņu birstu mazgātuvēs.
Iesaku pirkt tieši 2. o litrīgu, jo tas ir tikai adekvāts šī auto motors. Vēl labāks varetu būt 1.9 dīzelis (fiksāks).
Neiesaku pirkt jauno 147, jo dizains ir sačakarēts(he, he), bet gļuki novērsti, kapēc atkal iesaku pirkt jauno.
Īstiem trakajiem vientuļniekiem iesaku 147 GTA, tas varetu būt iespaidīgi.
Neiesaku pirkt ALFA GT, jo tādu domāju iegādāt pac.
Jo tam ir liela bagāža un arī labs dizains un 3,2 motors iespējams.


pikaso @ 14.jūlijs 2005 0:00
Honda Accord 1.8i VTEC 2002 Novērtējums: 8 Komentāri [13]
Honda Accord 1.8i V- TEC, 2002. gads, 136 ZS. Iepirku uzreiz pēc tam, kad tai beidzās 3 gadu garantijas laiks Bensonā! Uzreiz nācās iegrūst auto ap 300 Ls, kas gan nav nekas salīdzinot ar to, ko nomainīju un salīdzinot ar šāda gada auto cenu - EUR 7000, ļoti lēti!

Tika nomainīts sekojošais:
- gultnis priekšā un aizmugurē (~30 Ls/gab. );
- bremžu kluči aizmugurē (~25 Ls abās pusēs);
- rokas bremzes trose (~25 Ls);
- eļļas blīvslēgi, eļļa + filtrs (jo "ēda" eļļu, tagad ir ok);
- priekšējā stabilizatora bukses (2.5 Ls/gab. );
- apakšējie šarnīri (~30 Ls, vairs neklab);
- aizdedzes sveces (bija ieplaisājušas);
- tika slīpēti pakaļējie bremžu diski (jo nevarēju nekur izņemot Bensonu atrast tik jaunam auto, un nevajadzēja arī, noslīpēja un ir ok);
- pie kam, izgāju TA bez iebildumiem un meistari neko tuvākajā laikā maināmu atrast nevarēja!

Par rezerves daļām ir tā, ka ne visu 3 gadus jaunam auto var atrast pie daļu tirgotājiem, bet autorizētajā servisā (bensonā piemēram) viss ir neadekvādi dārgs, tāpēc ko varēju salasīju pa daļu tirgotājiem (Gross Auto, SPS Auto, Favorīts), ko nevarēju - iepirku pie Bensona. Par daļu cenām pie tirgotājiem ir tā - pietiekoši demokrātiskas!
Pēc būtības jau Accords esot izturīgs auto, tikai ritošā neesot īsti piemērota mūsu ceļiem, bet nu to rādīs laiks!

Par auto dinamikas, dzinēja īpašībām ir tā, ka iepriekš braucu ar Audi A6 2.6 un VW Passat 2.0GT, tāpēc ir grūti pierast pie 1,8i motoriņa, kura dinamika ir taka biku pa švaku man, sanāk mocīt dzinēju, kas savukārt negatīvi atsaucas uz degvielas patēriņu - savi 10 litri sanāk vidēji šerpi braucot, kas priekš 1,8i manuprāt ir daudz! Ja brauc mierīgi, ir arī ekonomisks.

Par braukšanu ir tā, ka uz ceļa auto turās labi, nekādas vibrācijas, skaņas izolācija mani apmierina. Sanāca pabraukt arī uz 200 km/h un ir ok, stabili, tikai ceļa nelīdzenumus bik dod uz stūri, bet nu tas tā!

Par salonu ir tā, ka tas mani apmierina vismazāk, jo ir šaurs un pārāk nestilīgs priekš 2002. gada auto. It kā par aprīkojuma trūkumu sūdzēties nevarētu, bet kaukas tomēr nepiedur. Aizmugurē sēdošajiem kājām vietas vispār nav necik, it sevišķi tiem, kas sēž aiz manis šofera pusē, jo man krēsls līdz galam ar visu 1,90m augumu. Nav arī lūka, kas man tīkās ļoti neatkarīgi no tā vai ir mikroklimats vai nav - lūkai jābūt! ;)

Tātad novērtējums:
Ārējais dizains: 9
Salons (aprīkojums, stils, ietilpība): 7
Dzinējs (dinamika, degvielas patēriņš): 7
Braukšana (komforts, manevrētspēja, ritošā daļa, izturība): 9
VIDĒJAIS: 8
 
mc_kadiķis @ 12.jūlijs 2005 0:00
Mitsubishi Galant 1991 Novērtējums: 7 Komentāri [22]
man jau kaadus 3 gadus ir galants. Ta ir sieviesu masina, jo taa ir maza un ar loti daudz extraam. Ar so masiinu var braukt atpuusoties, jo tai ir el. logi, el. spogili, stuures lifsts, loti labi var noreguleet seedekli. Veel tikai prasiitos kondicionieris. Es gribeetu redzeet kaadu vaacu autinu, kurs maksaatu tiuk pat un ar exstraam. Sim salonaa nav leeta plastmasa. Tai nav nekaads uzraaviens, nav sportiska.

Es nopirku to pa 1500Ls ar 2.0i benziina dzineeju. Esmu mainiijis:
Ella un filtrs 13Ls (4 reizes)
Benziina filtrs 15Ls
Sajuuga disks 32Ls
Aizmugureejais gultnis 15Ls (jauns 50Ls)
Aizmuguree bremzu kluci 9Ls
Priekseejie bremzu kluci 23Ls
Prieksaa bukses 8Ls gab.
Mirongalva 35 Ls

Masiina ne vienu reizi mani nav pieviilusi. Vienmeer no riitiem esmu palaidis un uz cela neeesmu palicis.

Es paarsvaraa braucu pa zemes celiem un saja laikaa man ir bijis jaanomaina 2 bukses un 1 stuures pirksts. Amartizaatori prieksaa ir labi, tikai aizmugure palikusi sliktaaki. Putekli salonaa vispaar nenaak. Skanas izolaacija laba.

Esmu braucis ar B4 un 100. Galants komforta zinaa atpaliek no 100taa, ir prieksaa B4.


- loti vargs izpuuteejs
- motors nav no stiprajiem
- maz vietas

+miiksta
+dinamiska
+komfortabla

P. S. Pateeree videeji 8l/100km
vietnieks @ 7.jūlijs 2005 0:00
Audi 100(C4) 1992 Novērtējums: 9 Komentāri [9]
nu jau gads rinkjii kops vienu C4 nomainiijis otrs C4. iepriekseejaa apraksti ir zem mana nika. Kaapeec mainiiju? 3,5 gadi bija jau nobraukts apm 86 t km ar gaazi. ar gaazi var braukt, ir leetaak, bet jaamaak pasjam apkopt! un neticeesiet peec trim iepriekseejaam gaazes mashiiniiteem shim nav un nebuus gaazes iekartas. kaut abiem C4 motori ir identiski.

taatad.

1992 gada decembris, motors 2.0 115zs. uz paardosanas briibi spidometrs raadiija 72.000 km!!!! : )))))(jidritvai). ja saliidzina ar iepriekseejaa staavokli... ticams... neticams... servisa graamatinja ORIGINAALAA!!! uzraada pavisam citu noskreejienu! : )) lai nu katrs min kadu... es reaalo nobraukumu zinu un mani tas apmierina: )

mainiiju jo shim ir elektro pakete.. un kondicionieris+LUUKA!!!???: )))) diivainie vaaciesji: )

mainiiti tika visi 4 amorizatori SACHS (eljas) 108 ls +pasja darbs(nav tas gruuti). eljas un filtri , sveces +termostats (un antifriizs) un aizmugureejaas bremzju uzlikas. VAIRAAK NEKAS!!!

laikam samelojos jo profilaksei biju parbaudiit "freona"daudzumu... viss oki.

mashiiniite konkreeti AUDI ir aarkaartiigi izturiigs auto, tie kas suudzas ka vinja birst... tad padomaajiet cik jau vinja nobraukusi: (((( tas auto sen ir autokapseetas kandidaats...

ja ir kopta , viss savlaiciigi mainiits mashiiniite kalpo ilgi un bez atteikumiem!

es gadaa nobraucu(kaa kuru reizi)videeji 26 t km, tiesa ka tas nav daudz...

Pateerinjs 30%pilseetas reziims ir ZEM 8/100. aatrumaa ieveeroju kaa jau visi...5 ls robezjaas: ) aatraak par 120 km/h pa muusu "liidzenajiem , bez bedru" celjiem man napatiik braukt....

vienvaard sakot "nenojaats" eksemplaars ir gana labs: )

Audi nav slikts auto, bet kaa likums nobraukts: (((

ursis @ 6.jūlijs 2005 0:00
Audi A4 V6 1996 Novērtējums: 9 Komentāri [8]
Soo iegādājos šo auto pērnajā vasarā, Vācijā. Auto mani apbūra no pirmā acu uzmetiena, kaut arī tikai bildēs. Un tā es arī pieteicos par šī auto pircēju nelolodams lielas cerības to iegūt jo rindā bija jau ap 10 cilvēku, tacu pēkšņi man uzsmaidīja veiksme un pēc diezgan komplicēta procesa auto bija manās rokās. Tātad tiko to ieraudzīju tas man iepatikās vēl vairāk gan ārienes gan motora dēļ.
Par auto- Audi A4, 1997 gads, V6 193zs(sākotnēji dokumentos), 2.8l 30V, Tiptronic (piecpakāpju). Auto tiko pēc atdzīšanas manās rokās nonāca ar palielu švīku zem vadītāja durvīm, tāpēc tika nolemts to pulēt kādā darbnīcā un pēc rezultāta aplūkošanas es biju šokā, izskatijās gluži kā jauna (metāliskā krāsa spiedās acīs)... Tātad ar tādu braucu līdz ziemā ar bamperi aizķēru sniega vai ledus kupenu un izskatīgais spoileris bija lupatās. atjaunot vairs nevarēja tādēļ meklēju kur var pasūtīt jaunu. Līdz pavisam netīšām atradu paketi ar visiem Audi spoileriem un par 890eur tie bija mani+ 80eur uzstādīšana. Mans Audi nu bija neatvairāms, tas izskatās lieliski, tieši tā kā vajag. Tā kā Audi pa ziemu noripoja tikai +/- 90km nolēmu laiku iztērēt lietderīgi un sāku iedziļināties šī auto tūninga iespējās arī motoram. Sākās viss pamazām, Remus izplūdes sistēma(gala bundulis), gais filtrs no Green un regulējami Koni Amortizatori. Viss izmaksāja ap1500eur jo šim V6 ir 2 gala bunduļi un tas sanāca 190x2 tikai par izplūdes sistēmu... ( Vēlāk arī Chiptuning=ap25zs un -500eur... ) lielāko daļu protams nosūca koni amortizatori. Pēc to uzstādīšanas audi standarta 15 collu diski izskatijās kā mazas tabletītes tāpēc nolēmu likt lielākus. Uzliku 17'' O. Z| racing diskus ar pirelli riepām. Nu auto riepu gumijas daļa praktiski nav saredzama jo ir ap 45mm. Auto tikai nesen ieraudzīja mainīgo vasaru Latvijā un es šajā manā atpūtas auto jūtos lieliski. Protams pēdējais bija mūzikas iekārta- izvēlējos Sony X- ployd magnetolu, 500w sabvūferi, un 500w pastiprinātāju no Blaupunkt, protams tīrākai skaņai bija arī pīkstuļi un citas iekārtas un visbeidzot 2DVD (Necerēti lēti) no Sony. Jūtos lieliski!!!
Visbeidzot auto zs ir ap 220 pēc visām pārbūvēm un dzinēja tūnēšanas.
0-100km/h zem 7 sek. Ap 6.3- 6.4sek.
maks ātrums precīzi nezinu bet varētu bīdīties ap 250km/h.
Degvielas patŗiņš? Laikam ne tur...
Nebūtu korekti šādam auto pārspriest degvielas patēriņu uz 100km un to cik bieži jāmaina eļļas filtrs.
P. S- Sorry par bildi tā ir ar telefonu uz ātru roku fotogrāfēta un ja ko piemirsu jautājiet komentāros...


varētu jau arī 10 bet nekad nekas nav pilnība...
Matīss @ 4.jūlijs 2005 0:00
Audi 80 1.8S uz gaazes 1988 Novērtējums: 6 Komentāri [12]
jau 4.5 gadus pārvietojos ar Audi 80 1.8S. Patlaban spidomertrā noksreejiens ir apm. 400000km. Vairaak kaa paarliecienaats, ka tas cipars ir vismaz par 150-200k lielāks. Noteikti atgriezts atpakalj. Mashiina LV nu jau 9 gadus. Palasot citu komentaarus, izskataas, ka baigaa miskaste taa mashiina. Tik traki jau nav, viss atkariigs, kaadas detaljas tiek liktas. Pirms manis mans sencis ar to brauca tikai pa grunts celjiem. 3 gadus praktiski nekas netika mainiits ne ritoshajai, ne motoram. Mashiina bija iepirkta no paziistamiem cilveekiem, kas bija, ja nemaldos, kraameejushi tur ieksjaa tikai oriģinālās Audi detaļas par lielu kaapostu. To es taa nosecinu, jo tikai pēc 3 gadiem sāka birt piekare. Peec 3 gadu ekspluateeshanas mashiina tika atdota man. Pirms tam izpuuta galvas bliivi un to mainot pie reizes tika uztaisīts daļējs kapitālais remonts motoram. Tajaa laikaa tas izmaksaajaa kaadus 120 Ls. Peec visa taa saakaas viena probza peec otras. Tajaa laikaa ar liidzekljiem bija pashvaki, taapeec liku to leetaako, jo bira viss iespeejamais ritoshajaa. Pirmajos divos gados naacaas nomainiit pa 2 reizeem visas bukses un stures pirkstus. Naacaas nomainiit arii motora spilvenus. Nomainiiti 2 termostati. Beigaas uzliku lietotu originaalo audi termostatu, jau 2 gadus iet. Nomainiiti 2 uudens suuknji, bremžu galvenais cilindrs, aizmugurē bremžu cilindi, sajuuga cilindrs, rocenes abas troses, sajuuga disks un kurvis, priekšā viens gultnis, aizmuguree abi gultnji, divas reizes iegraabos ar nekvalitatiiviem ellas amortinjiem. Nerekomendeeju pirkt spaanijaa razhotas KYB. Nomainiiti atbalsta gultnji, nomainiitie izrādījās vēl sliktāk par iepriekšējiem. Nomainīju zobsiksnu 2 reizes. Pēdējos 2 gadus sāku krāmēt dārgākas un laikam arī kvalitatīvākas detaļas. Pašam jau šķiet, ka būšu pārkrāmējis visu, ko vien var pārkrāmēt. remonta izmaksas ar katru gadu samazinās. Ja pirmajā gadā ieskaitot gāzes iekārtu ieliku kādus 650 Ls varbūt arī vairāk, tad pēc tam bija ap 300 Ls un pēdējos gados tas cipars svārstās ap 150 - 200 Ls gadā. Protams, varēja jau pārdot, bet es parēķināju, ka ņemot uz līzinga mēnesī sanāk vairāk atdot nekā es atdodu remontos. Nu ko tad neliels rezumē:
- vājāka vieta ir piekare
- motoram resurs laikam ap 350000km
- ekstru šamajam nav praktiski nekādu, lai neteiktu vairāk
- mazs bagazhnieks
- pavājš uzrāviens, laikam kādas 14sek lidz 100 km
- cieta piekare, bet taapat liikumos nav stabila
+viegli vadāms (ja nav pilna mashiina)
+ gana kluss salonaa. Ljoti labi var just starpiibu pabraucot ar 94. gada 626 mazdu vai mitsubishi Galantu
+ekonomisks, lai gan liela starpiiba starp pilseetas un shosejas režīmu. pa šoseju no 5.5l/100km (braucot ar 90km/h) liidz 9l/100km (160km/h). Pilseetaa zem 11l netieku. Neiesaku pirk taadu, ja jaapaarvietojas tikai par pilseetu. Ar gaazi tiem cipariem var pielikt klāt kādus 1- 2 litrus
+izpuuteejs vispaar nerusee
+bundza ir cinkota, taapeec taa arii neruusee
+seedeklji, kaut arii nav neko daudz reguleejami, ir pietiekami eerti un var ilgi braukt nenogurstot - ir braukts 1000 km gandriiz neapstaajoties.
+ stingra virsbuuve. Saliidzinota ar tādas klases mašīnām, protamas. Piemēram 90. gada opel vectra, braucot pa tādu kārtīgu trepi, šķiet, izjuks. Paŗ 80 tā nevarētu teikt.

ja buutu stuures pastiprinaataajs, varbuut veel kaadu laiku brauktu. Ir doma mainiit. apnicis tas autinjsh, bet nu pierasts gan baigi.

Pēc plusiem un miinusiem varētu likt 5, bet tomēr likšu 6, jo tāda gada gājuma mašīnai šādi veiktais remonts laikam jau ir OK. Cerams, ka nenobiedeeju potenciaalos šadas mašīnas pircējus. ja gadīsies labā stāvoklī, tad nebūs tik daudz naudas jāizmet. Maneeja tagad noteikti kādu laiku kalpos bez problēmām.
Piebildīšu, ka uz ceļa gan nekur neesmu palicis.
Vilko @ 30.jūnijs 2005 0:00
Volvo 460 GL 1992 Novērtējums: 5 Komentāri [8]
Sis stasts sakas kad aizbraucu pirms apmeram 6 gadiem uz rumbulu jaunu autinu lukoties un atradu ari placi staveja tads tumsi zals volvikis ar 1.8 motorinu. Pirmais vizualais iespaids bija labs un tiem laikiem laba komplektacija pusadas salons, stures pastiprinatajs, elektriska luka, izbraucu test draivu un nolemu iegadaties so aparatu cena bija 1400 Eur. Tad kad nopirku likas ka esmu izdarijis veiksmigu pirkumu, bet smagi kludijos. Jo tadus moku pilnus gadus, ko sagadaja sis auto nekad neizmirsisu. Pirmo gadu nobraucu gandriz bez jebkadam problemam. Pec tam sakas no sakuma radjators caurs, tad atklaju ka izputejs jau ir ta izpuvis ka apskati ar tadu neiziet, ari korozija darija savu. Apskates iziesana prasija krietnu naudas summu 90 par izputeju(tas bija sarusejis tik daudzas vietas ka bija viss jamaina, radiatoru ari nacas mainit jo tiko it ka ir sataisits atklajas kada jauna suce tas maksaja 70 Ls nu vel protams bija jamaina kalotkas, ela pec tadiem remontdarbiem apskati kaut ka izgaju. To gadu nobraucu bez lieliem remontiem un tad tikai sakas lai izietu apskati vajadzeja nomainit bremzu caurulites, kreiso sarmiju. Ta jau nekas traks bet ar to es nonemos krietni ilgaku laiku neka biju planojis jo viss buja tik kapitali izrusejis ka neko nevar atskruvet gandriz visas skruves vajadzeja ar fleksi griezt nost trubinu maina sagadaja lielas problemas bet galu gala izdevas apskati izgaju bet ta bija ari pedeja apskate sim autinam. Pedejais gads ko nobraucu bija viss sliktakais. No sakuma priekseja atspera saplisa kada veida nezinu bet tikai vienu dienu pamaniju ka no prieksejas atsperes ir noluzusi viena detala, atsperi nemainiju jo nebija verts vairs investet saja grabaza jo autins bija tik stipri izrusejis ka bagazniekam noplisa nost apaksa vel kapitali bija izrusejusi apaksa un grida saka veidoties caurumi. Un ta nobraucu ar autinu lidz apskates beigam un tad pardevu pa 350 Ls Vispar sajos gados ko nobraucu ar so autinu biju apmierinats, bet domaju so marku vairs nepirkt, jo detalas ir loti loti dargas un eksplotacija ir loti neizdeviga.
Andris @ 28.jūnijs 2005 0:00
Pontiac Grand Am 1994 Novērtējums: 7 Komentāri [8]
Nu jaa.... laikam saliidzinaat ar 2000- šo gadu razhojumiem nav korekti, bet. Auto manupraat ar atshkjiriigu dizainu, 3.1l motoriitis sajuugts ar automaatisko kaarbu, lieliska dinamika un sakariigs pateerinjsh, ja pret pedaali saudziigi izturaas. Varu saliidzinaat ar Peugeot 307.... nee, nevaru, jo saliidzinot ar peugeotu poncis iet vnk lopaa!!! Uz shosejas riskeejot tikt pie soda punktiem max ko izdevaas nosvilinaat ir 12l/100km, pilseetaa 14l/100km. Normaali, uzsveru normaali, nevis velkoties tie raadiitaaji sanaaca apmeeram 8l/100km shoseja, 12l/100km centrs ar sastreegumu baxstiishanos. Eerts salons, laba stereosisteema, ar labu skanju. Detaljas nav daargas. Nepatiik, ka spuldziites ir nestandarta, tobish benziintankaa varu nemekleet, bet tikai paaris veikalos ir dabuunamas. Migliniekiem staav 27W spuldziite, bet gaismu dod kaa 55W.... maksaa gan pie 6. -Ls.
 
McJanis @ 28.jūnijs 2005 0:00
Renault MeganeII GrandTour 1.9dCi 2004 Novērtējums: 8 Komentāri [26]
Jā, jā - konkrētā eksemplāra ražošanas gads ir 2004 : )
vispirms jāsāk ar vēsturi... jau pērn nonācu pie domas, ka iepriekšējās 1.6 16v megānes vietā jāņem kāda jauna ietilpīgāka mašīnīnīte.
tika izsludināts tāds mans neoficiāls iekšējs konkurss, kurā tika apskatītas daudzas un dažādas kandidātes. tika izskatīts gan dizains, gan tehniskie parametri un cenas.
šajā konkursā vinnēja mašīna Renault Megane II grandTour 1.9dCi. otrajā vietā atstājot jauno astru ar jauno biezo dīzeli, kurš netika izvēlēts galvenokārt manuprāt tā neadekvāti lielās cenas dēļ par pilnīgi tukšu komplektāciju. vēl kā iespējamās atlernatīvas palika jaunais fokuss, 307tais un protams arī vesela virkne citu mašīnu, kā mazdas, toijotas un hondas...
taisnības labad jāsaka, ka biki tika uzmesta ace arī 3 bēmēvētūringam, bet tas atkrita lielās cenas un nesamērīgi lielo izmaksu (apdrošināšanas utt) dēļ

tad nu lūk pēc vairāk kā divu mēnešu lietošanas un vairāk kā 6000km nobraukšanas dalos pirmajos iespaidos....
konkrētais modelis vispār tiek ražots no 2003 gada septembra. ražošanas sākuma brīdī skaitījās drošākais auto klasē. (no 2004 gada tam pievienojās 1 bēmēvē, JAUNAIS fokuss, JAUNĀ astra un JAUNAIS golfs), bet nu ne jau sišanai pirku....
modelim ir pieejami 5 motori - 1.4 16v benzīns BEZ vārstu vadības, 1.6 16v ar vārstu vadību un (ekonomiskais, bet knapais) 1.5 dCi komonreila turbodīzelis - ar 5 ātrumu ātrumkastēm.
tad vēl ir 2.0 16v ar vārstu vadību un 1.9dCi komonreila turbodīzelis, kuriem tiek liktas virsū nissana 6ātrumu kastes.
dārgākais no visas šitās plejādes ir tieši lielais 1.9 dīzelis : (, maksā 1000 dārgāk kā biezākais benzīnnieks, bet tieši tāda bija mana izvēle... sākotnēji gribēju 1.6 16v benzīnnieku, bet pēdējā brīdī izšķīros par labu dīzelim.

salikta Spānijā (Palencia)
sarkanā metāliskā krāsā ar tumšu auduma salona apdari.
standartā ābēesi ar visādiem bremžu asistentiem uttt, bet kurai mašīnai gan to tagad nav... seši gaisa spilveni, bet kā jau teicu, neplānoju es viņu sist kopā....
josta, ja nav piesprādzēta tā kaste pīkst, besī ārā un traucē dzīvot. atslēgt nevar... pīkstēšana sākas ja brauc ar nepiesprādzētu jostu ātrāk kā 10km/h.
tāpat arī tā kaste defaultā automātiski pieslēdz durvis, tas man ne pārāk, bet arī netraucē. laikam to fīču var atslēgt (vismaz iepriekšējai megānei varēja, bet šitai vēl pat neesmu mēģinājis).
konkrētajam eksemplāram ir kondicionieris (obligāta prasība konkursā) - līdz šim nav bijis problēmu praktiski uzreiz atdzesēt saulē piekarsušu salonu.
motoriņš 1.9 dCi - komonreila dīzelis ar pastāvīgi strādājošu turbīnu. nav jāgaida kautkādi apgriezieni, kad parādās turbo priekšrocības. tā vietā turbīnai mainīgs lāpstu leņķis. skaitās 120zs/4000 un 300Nm/2000apgr.
pa pilsētu braucot max ir 5 ātrums. sestajā var ielikt kad ir jau uzņemts ātrums krietni virs 50km/h : ). nevienam kompaktklases benzīnniekam vēl neesmu izjutis šitādu kampienu apdzenot ar max pārnesumu uz 120 km/h.
No ārpuses protams var dzirdēt, ka dīzelis, bet ir manāmi klusāks kā otrais dīzeļgolfs un dīzeļa skaņa ir pavisam citāda.
tāpat arī ātruma izjūta ir pavisam savādāka, tas sakarā ar to, ka sēžot kapotu nevar redzēt un visai nopietni ir jāskatās spidometrā lai nepārsniegtu ātrumu. punktu jau man piešķieba kopā ar 20 lohu sodu. : (
ir automātiskas tuvās gaismas, esmu jau aizmirsis kā ir pirms braukšanas sākuma ieslēgt tuvos vai maksāt $$$ mentiem par gaismu neslēgšanu.
vēl par uguņiem ir tāda interesanta fīča, kā "mājupceļa apgaismojums", tas nozīmē, ka var ieslēgt gaismas, aizpogāt autiņu un doties mājās pa gaismu, pec laiciņa gaismas izrubās.
standartā 1.9 motorītim (kā jau biezākajai komplektācijai)vispār jau klāt nāk visādas ekstras (piemēram opelim standartā NAV rādžiņa un elektrisko logu pakaļā)
ir vienkāršs cd rādžiņš ar neiztrūkstošo renault vadību aiz stūres labajā pusē, tāpat ir visi elektriskie logi, kā arī eketriskā aizmugures durvju pretbērnu bloķēšana (lai sīči nevar iztrausties kad veči nevēlas)
aizmugures bagāžas nodalījumam ir uz atsperes izrullējams pārsegs (to var viegli noņemt, ja akurāt nevajag)
aizmugures beņķi smuki lokās 1+2...
interesants degvielas uzpildes risinājums - nav standarta bākas vāciņa. piebrauc tankā, iespraud pistoli un pildies : )
īpaši jāpiemin renault attālumkartes fīča:
pieejot pie mašīnas, tā nodetektē karti un liekot roku pie jebkura durvju kloķa, centrālā atslēga atslēdz durvis. katre nav no kabatas ārā jāņem arī lai iedarbinātu mašīnu. iesēdies, nospied bremzi vai sajūgu, piespied pogu un autiņš rūc. tipiska mašīna tipiskiem windows lietotājiem : ) ar to pašu pogu arī noslāpē. mašīnai ripojot noslāpēt NEVAR.
aizlēgšana arī ir vienkārša, izkāp un nospied podziņu uz jebkurām durvīm (šitā fīča manam eksemplāram gļučī, pa garantiju jau mainītas 2 nestrādājošas podziņas, bet jaunās vēl strādā) un viss. ieslēdzās arī signalizācija...
protams visas aizslēgšnas/atslēgšanas darbības var izpildīt arī no pults.
salonā ir dažas tādas kastītes, kur sakraut visādus sīkumus - tajā kastītē, kas priekšā sēdošajiem zem kajām nevaj glabāt cigaretes, jo izlīstot minerālūdens pudelei, smēķi paliek slapji. es gan nepīpēju, bet tāds fakts ņem vietu.....
ieskrējiens līdz 100 konkrētajam eksemplāram ar www. gtechpro. com mērīts nav, bet ražotājs sola 10.8 sekundes. domāju, ka tā arī ir, katrā gadījumā nav nekādu problēmu krustos ielīst kādam priekšā.
stūres pastiprinātājs ir čista elektrisks, pie kam spēks mainās atkarībā no ātruma, tobiš ātri braucot stūre grozās cietāk. protams pati stūre regulējas augstumā un dziļumā.
spoģuļa automātiskā aptumšošanās ir reāla fīča braucot tumsā pa šoseju.
tāpat ideāli strādā lietus sensors - man visu laiku stāv ieslēgts tieši lietus sensora režīms.
interesanta fīča ir elektriskā spoguļu nolocīšanas fīča, protams spoguļus var arī regulēt, bet pagriežot podziņu tie pielokās mašīnai.
bagāžas nodalījums stipri atšķiras no tradicionālo 20gadīgo mašīnu bagažniekiem - nav tradicionālā bleķa vāka : ( bagažniekā nevar iekraut traktora motoru : (
tādas lieta, kā gaismiņas ieslēgšanās gadījumā ja tiek atvērts spogulītis saulessargā ir sīkumi, bet patīkami...

+ ļoti patīk renault attālumkartes priekšrocības (izņemot podziņu gļukus)
+ oriģinālās michelin energy riepas palīdz ideāli turēties uz ceļa arī stiprā lietū. visticamāk, ka turpmāk ņemšu tādas pašas.
+ lielais griezes moments ļauj brīvi apdzīt fūres uz šosejas. tāpat arī tūļīgos bezmotora bēmēvē.... pie 120 km/h ir ~2000 apgriezienu minūtē, kur lielākais griezes moments.
+ degvielas patēriņš ārpus pilsētas īpaši neekonomējot, braucot 90-140, apdzenot kad vajag utt. ir bikiņ virs 5l/100km. (ražotāja dati ir 4.4, bet nuuuuuuuu nezinu kā jābrauc lai iekļautos) tikai pa pilsētu braucot man patēriņš uztraušas krietni virs 8 (ražotājs saka, ka varot izbraukt ar 7,1), tā vidēji ripinoties līdz šim sanāk 6-6.5, kaut ražotājs draud ar 5.4 litriem. tik un tā es uzskatu, ka tas NAV DAUDZ un pieskaitu pie plusiem.

- izskatās, ka vadītāja sēdekļa audums kreisajā malā beržas pret sāna plastmasu un iespējams jau pāris gadu laikā būs izdilis caurums.
- biezās komplektācijas trūkums - durvju aizslēgšanas ārējās podziņas gļuko - jau ir pa garantiju liktas jaunas.
- ja pasažiera sēdekļī neviens nesēž, tad pasažiera josta zitās pret sēdekļa plastmasu un tada nevajadzīgu troksni.

karoče 10 tā piesardzīgi nedodu galvenokārt dēļ durvju podziņām, gribētos dzirdēt apaļā busa atsauksmi par viņa podziņām.
visādi citādi mašīna manas "cerības" attaisno pilnībā...
 
Pirmais @ 27.jūnijs 2005 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti