Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Opel Astra 1.7TD 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [27]
Nu jau 2 nedēļas vizinos ar opeli. 99. gada decembris ar noskrējienu 107000km. Tikko no vaacijas armijas. Ekstru vispār nav nekādu, ja neskaita ABS, stūres pastiprinātāju, ko laikam jau par ekstru vispār nevar uzskatīt.
Jāsaka, ka biju pārsteigts, ka opelis var tik labi turēties uz ceļa un mīksti iet pāri izdangātiem ceļiem.

Jau no sākuma nomainīju pakaļējos bremžu klučus, zobsiksnu, ūdens sūkni, gaisa filtru un ielēju sintētiku. Tas kopā izmaksāja 220Ls.

Motors ir opeļa 1.7 68 zirgu turbo dīzelis. speciālisti stāsta, ka jamais ir labāks par isuzu variantu, bet nu par to ne man spriest. esmu nobraucis kādus 1300km. Patēriņš man sanāk 4.5l/100km pa trasi un kādi 7.5l/km pilsēta. Biju domājis, ka pilsētā tāds aparāts ir ekonomiskāks, bet nu ceļ augšā labi, tāpēc laikam ēd arī labi. Mašīna pasmaga 1234kg, par ko es biju izbrīnīts.

Tad uz doto brīdi sekojošs vērtējums:
- panelim pie priekšējā stirkla ir plastmasas restīte, kas pa bruģi braucot grab. vēl kaut kur plastmasa grab, bet nu jāsaka, ne pārāk uzkrītoši.
- sēdekļi uz garākiem gabaliem neērtāki, kā audi 80, ar kuru vizinājos iepriekš.
- balta krāsa
- nav nekādu ekstru, bet varbūt pat opelim labāk to mazāk, jo dzirdēts, ka ar elektību jamiem parasti problēmas.
- atnāca ar vienu atslēgu, nācās pasūtīt otru Hansa auto, lai varētu kasko apdrošināt. Atslēgā nāk iekšā imobilaizers, atslēga izmaksāja 50Ls.
- tik mazai mašīnai rijīgs pilsētā
- diezgan ierobežota redzamība parkojoties stāvvietās.
- izskatās, ka izspūtējs 2 gadu laikā sarūsēs

+ ekonomisks ārpus pilsētas
+ pietiekami dinamisks, lai ar pilnu mašīnu apdzītu fūres
+ Labi pārskatāms panelis un visai patīkams salona dizains, ja vien materiāli nebūtu tik prasti
+ļoti ērti manevrēt pilsētā
+ samērā precīzs stūres mehānisms
+ mīksta balstiekārta
+ pilnībā cinkots, bet nu cik esmu dzirdējis, cimnkojums nav tik kvalitatīvs, kā audi.
+ samērā labas tuvās gaismas

Nu pagaidām neko vairāk pateikt nevaru, vēlāk pierakstīšu vēl šo to.
Vārdu sakot labs pārvietošanās līdzeklis no punkta A līdz punktam B par saprātīgām izmaksām.
Domāju kādus 2 gadus braukt un pēc tam atgriezties pie Audi. Gan jau par šo laiku nopelnīšu ko komfortablāku: )
Vilko @ 15.septembris 2005 0:00
Alfa Romeo 166 2.5 V6 1998 Novērtējums: 9 Komentāri [18]
Skatos, ka nav neviena raksta gala par 166. Tad nu mēģināšu šo to pastāstīt.
Pirms daudziem gadiem, kad pirmoreiz ieraudzīju 166 uz ielas, nopūtos, jo auto ir pārcilvēcīgi skaists, kā jau tas Alfai pieklājas, bet tik tāls un neaizsniedzams, ka atlika tikai sērīgi pasmaidīt un apskaust cilvēku, kuram tā pieder. Šī gada pavasarī pēkšņi izrādījās, ka mierīgi varu tādu iegādāties. Ko arī nekavējoties izdarīju : )
Auto, kā jau daždien Alfai, ir jāpiedod daži sīkumi tikai par to, ka viņa IR. Ar to var nemaz nebraukt. Pietiek, sirdij notrīsot, palūkoties uz to pa logu. Citējot Jeremy Clarkson vakardienas (13.09.2005. ) TopGear teikto: "šis auto nav superkārs. Tam ir priekšpiedziņa. Nav glāžu turētāju uttuc. Bet tas nav svarīgi. Nav svarīgi, ko šis auto spēj paveikt. Svarīgi ir, kā tas liek Tev justies.... .... gaidīt ar nepacietību nākamo reizi, kad tiksi pie stūres. " No sevis pievienošu ļoti ērtos, bet tomēr gana sportiskos sēdekļus. Neatkārtojamo, tikai V6 Alfām raksturīgo dzinēja skaņu pie >3000 rpm tahometrā. Un beigu beigās, ja tas viss nepārliecina - atveriet motora pārsegu. Galvenais skaistums atrodas tur : ) Tiktāl par estētiskām jūtām.
Aprīkojums. Man vienmēr ir patikuši "nopakoti" auto. Šim nav xenona, nav sēdekļu ventilācijas, nav sēdekļu atmiņas. Ir klimatkontrole, kruizkontrole, lietus sensors, parkingsensori, pilna elektropakete, navigācija, pašaptumšojošie spoguļi, "momo" ādas sēdekļi, uttutjpr. Tātad par aprīkojumu - no comments.
Braukšana. Jau no pirmajiem metriem patīkami pārsteidz uzreiz 2 lietas. Pirmkārt, neskatoties uz savu izmēru un pretenziju uz "lielo" klasi, stūrei joprojām ir 2.1 apgrieziens no attdures līdz atdurei, kas liek justies nedaudz kā pie kartinga stūres : ) Tas ir lieliski. Turklāt pa šoseju tas auto tādēļ nezkāpēc nav kļuvis nervozs. Komforts gan ir nedaudz zaudēts par labu vadāmībai. Bet tomēr... Biju izvēles priekšā: Volvo S80 2.4, Chrysler 300M 2.7, SAAB 9-5 2.3 lpt vai šī signoritta. Secinājums: ja vēlies šai klasē vizuālu baudījumu no auto un lielisku braukšanas (nevis pārvietošanās) kvalitāti no priekšpiedziņas mašīnām (bmw negribēju principā), tad Tev ir tikai viens ceļš ejams.
Daudziem ir viedoklis par "mazo" V6, jo tam ir 5- ātrumu kārba. Protams, ka 3.0 dzinējs ar saviem 230Zs būtu labāk : ) Bet nevarēja uz to brīdi neko normālu atrast par jēdzīgu cenu, normālā stāvoklī, nenojātu, ar gaišo ādas salonu... Un, godīgi sakot, man ir slinkums "štepselēt" tos 5+1 robus : ) Nu tas tā... Katrā ziņā vēlreiz varu teikt, ka braukšanas bauda, ņemot vērā, ka šī ir priekšpiedziņas mašīna, ir maksimāla...
Ekspluatācija. Nekas tur nav dārgāk kā jebkuram citam šī segmenta auto. Ir lietas, ka vienkārši ir jāzin, remontējot. Līdz ar to, par cik to nedaru pats, noskaidroju, KUR to visu zin. Un tur arī remontēju : ) Viss. Punkts.
Kas vēl? Mīnusi? Ok. Degvielu tērē maķenīt vairāk kā Omega V6, piemēram. Šis un tas šad un tad beidz darboties. Bet tie parasti ir sīkumi, kas saremontējas par 5-20Ls... Sveces (6 gab. ) šim auto jebkurā katalogā ir tikai platīna. Labs (NGK) maksā ap 16-18Ls/gab. Toties jāmaina ik pēc 100000km tikai. Manām gan ir 105k km, bet, par cik problēmu ar svecēm nav, uz maiņu nespringstu : ) Nu aptuveni tā.
Viens no rādītājiem, piemēram, ir tas, ka man parasti tās mašīnas apnīk pēc pāris mēnešiem. Ar šo braucu jau pusgadu un vēl ne tuvu nav iestājies apnikums : ))
 
Ogotaajs @ 14.septembris 2005 0:00
Mercedes 260E 1988 Novērtējums: 9 Komentāri [2]
Nopirku 1998. gadaa, no viena pensha Vaacijaa. Bija 2x sasitis pakaljeejo spaarnu, nabags laikam negribeeja vairs taisiit. Jaapieziimee, pirmajaa gadaa es arii 2x sasitu pakaljeejos spaarnus, kameer pieradu pie gabariitiem (pirms tam braucu ar VW Polo). Mahsiina karalis, vienmeer straadaa, nav to siiko nepatiikamo atteikumu, kas citiem vagjiem. Pa visiem 7 gadiem mainiits tika suuknis un radiators (ieleeju Rumbulaa iegaadaatu tosolu, bet nezinaaju, ka maneejam ir alumiinija radiators), stabilizatora stienja bukses, paarlasiiju pakaljseejo tilta gumijas, varbuut veel dazhi siikumi bet kopumaa tas ir tas.
Plusi:
1) mersis arii aafrikaa... (fundamentaali buuveets)
2) pateerisnh peec graamatas - 8.2 l/100km ssoseja, 12l pilseeta
3) Izcils komforts un ritoshaa
Miinusi:
1) 6cilindru diibelis rij elju (1 l uz 5000 km)
2) vecu viiru aparaats - lieli gaajieni pedaaljiem, lieli gaajieni atrumklokjim, gari robi, nu galiigi nav pilseetnieks.
3) staavbremze tika regulaari sajaata, jo pie taas motoraa jaudas nejuut, ka ir uz bremzes. Priekshpiedzinjas auto vismaz uzreiz saak knaabaat shaados gadiijumos.

Paarseedos uz Audi C4 - nu stipri vieglaak pa pilseetu braukt. Protams, nav tas komforts un ritoshaa audi stipri prastaaka, kas arii izpauzzas vadaamiibaa.

Kopumaa - ja ir iespeeja pirkt, tad rekomendeeju.
edmundo @ 11.septembris 2005 0:00
BMW M3 1993 Novērtējums: 8 Komentāri [11]
Ko tur gari stāstīt. 3.0l, 286zs. Ideāls auto ikdienā, jo ēd tik pat, cik 2.5 un 2.8. Pat 2.0, savukārt jaudas ir daudz, daudz vairāk un kad vajag, var arī iemīt. Auto ir arī gana komfortabls. Sēdekļi regulējās 5 dažādos virzienos (plus iekšējie regulējumi) + aptecētāji ideāli. Vidējais patēriņš nedaudz zem 11 litri. Reāli tīri tikai pilsēta + korķi - 15 litri, šoseja 7.5-8 tā ne pārāk skrienot uz kādi 120. 0-100km/h 6 seknudes. Ticiet man, pieradīsiet dažās nedēļās un jau būs pa īsu, tādēļ vajag arī moci : ) Apstāšanās ir ļoti laba. Pat iespaidīgāka nekā paātrināšanās. Ne velti, bremžu diski ir daudz lielāki kā parastiem 3 sērijas BMW un arī 4x dārgāki. Līdz ar to braukšana ir samērā droša un strauji bermzējot jāskatās spogulī... Bremzes un motors arī ir pats dārgākais tajā visā, tādēļ jākopj. Eļļa tikai Castrol rs, kas maksā ~ 10-11ls/litrā. Principā nopērkot šādu auto būtu ļoti vēlams ieskatīties, kas viņam vēderā, pajaucot un uzmetot aci motora detaļām un nodilumam. Jo ja motoram kas nopietns notiks, nāksies uz laiku no M3 atteikties. Detaļas, kas der no parastiem 3. sērijas BMW, ir uz vietas, pārējais jāpasūta. Hadene izturīgāka + savādāka (figurē arī alumīnijs). Par remontiem vēl grūti spriest, nav nācies neko darīt. Pērkot jaunāku gadu, jāizvairās no SMG kārbām! Par tām nav tās labākās atsauksmes un cenas kosmiskas remontiem. Vislabāk 5 vai 6 ātrumu manuālā. Auto ir samērā smags - 1460kg līdz ar to sajūtas ir visai drošas braucot. Ko tur daudz stāstīt. Ja gribas auto, kas labi izskatās, labi iet, labi stājās, ir ērts un sagādā baudu, tad jāizvēlas M3! Patreiz virsī ir 18" Alpina diski.

Plusi

- dinamisks
- labas bremzes
- joprojām labi izskatās
- normāls patēriņš priekš tāda motora
- augsta kvalitāte, kā jau BMW

Mīnusi

- cena, neskatoties uz gadu
- stūre nav pietiekami asa
- izmaksas
- jauda parādās pie augstiem apgriezieniem
- nav vairs tas, kas bija vecais labais E30 M3, jo vairāk tendēts uz komfortu...
 
Edzulis @ 8.septembris 2005 0:00
Honda Legend Coupe 3.2l 1991 Novērtējums: 8 Komentāri [4]
Varētu teikt, ka ir samērā ekskluzīva (kaut kā neesmu manījis citas, bet gan jau ka ir). Braukāju tik pāris mēnešus. Lielākās problēmas nākotnē varētu radīt remonti, jo rezerves daļas ir padārgas (jau izbaudīju, mainot aizmugurējos bremžu klučus un vēl šo to), bet ar to ir jārēķinās. Dēļ savas masas uz ceļa turas ideāli. Labi izņem līkumus. Degvielas patēriņš arī sakarīgs - ap 10-15l uz 100 km (atkarīgs no braukšanas stila). Jamam ir ielikta autogāzes sistēma. Pie patreizējām benzīna un gāzes cenu starpības (uz 2005. g. rudeni (0,68 pret 0,30)), ekonomija sanāk dubultīga, jo gāzes patēriņs pilsētā ir ap 16-17l uz 100, bet ārpus var sasniegt pat 11l. Automātiskā 4pakāpju kārba joprojām strādā teicami. Noskrējiens gan ir paliels - ap 232 000 km (pats 2mēn. laikā esmu noripinājis ap 3000 km). Autiņā ir kondicionieris, kruīza kontrole, CD atskaņotājs, ādas salons. Cena uz doto brīdi ir ap 1800 mūsu naudiņām. Nu, bet vizināties ar to ir baisais kaifs! Kā pirmais autiņš - ideāls.
 
reihs @ 8.septembris 2005 0:00
Peugeot 106 1997 Novērtējums: 5 Komentāri [4]
Arii mazs staastinjs par Peugeot 106
Neesmu gan sii auto iipasnieks, bet ir sanaacis mazliet pabrautkt ar saadu auto un nu jaa.. tad arii mazs prieksstats ir radies..
Peugeot 106
Motors 1,1 : ) 60- zirgi, benziins
Pateerinjs videeji 5l/100km
Gads 1997
Nobraukums ap 10000km
Manuaalaa kaarba (5atrumi)
Divas durvis
Apsildaami seedeklji
CD
Kraasa.. sarkana : )
Konkreeta auto cena aptuveni 4000Ls (regjistreets Norveegijaa)

Ikdienaa paarvietojos ar audi 100 2,3. un liidzsim ar tik maziem auto nebija iznaacis baukt.
Bet sagadiijas, ka mans auto bij mazliet remontaa un naacas aizlieneet so mazo peugeotinju.
Brauciens Bergen- Oslo- Geteborg un atpakal. Kopumaa sanaaca ap 2000km ieskaitot pilseetas braukaasanu un apm 1000km +/- pa kalniem.
Ieraugot to peugeotinju.. radaas sajuuta, ka nezvai tas ir tas auto, ar kuru gribeetos veikt braucienu. Pirmaa doma.. mazs, vaajs motors u. t. t
Uhh.. nodomaaju, ka buus nogurdinosi garlaiciigi, bet nu ok.
Piepildiiju 45 litriigo baaku : ) un devos celjaa : )
Saakumaa tiesaam bij varen diivaina sajuuta.. auto salonaa var sasniegt visu rokas stiepienaa.. pat bagaaznieku, ja pacensas : )))
Izbriiniija vieniigi tas, ka galva gandriiz nesitaas griestos. (augums 185).
Pamazaam saaku aprast ar auto gabariitiem
Visnotal jauki arii paarsteidza dzineejinjs. Neskatoties uz 1,1 nekaadu lielo diskomfortu nejutu. Un beztam auto bijaam 3 cilveeki, uzraaviens no vietas bija apsoluuti ok, uzraaviens pie apdziisanas.. nu ok, bet taadas 100% paljaaviibas nebija. Arii brauksana pa kalniem nesagaadaaja nekaadu probleemu. Katraazinjaa biju iedomaajies, ka buus daudz garlaiciigaak.
Motors gan nav no klusaakajiem. Paaraak skaljs iipasi tuksgaitaa.
Atrumkaarba skjiet visnotalj ok, bet pats aatrumklokjis.. bija visnotalj kaitinoss.. Garsj, nestabils pulkjis, kurs nedod pietiekamu labu aatrumu paarsleksanas izjuutu.
Sajuugs.. paaraak ciets/nepatiikams (ja auto meerkj auditorija ir domaatas sievietes). Pedaalji ariidzan bija daudz par tuvu viens pie otra.. bet nu jaa, protams.. mazgabariitu auto.
Stabilitaate.. visnotalj laba. Riepas skjiet bija 13patmitnieces. Bet auto bija pietiekami stabils uz liikumiem un arii uz neliidzena celja.
Vadaamiiba.. diemzeel negluzi taada, kaa gribeetos. Pirmkaart jau auto nebija stuures pastiprinaataaja.. kas nu buutu apsoluuti nepieciesams sim auto. Manevreet pilseetaa.. gabariitu zinjaa super, bet ko tas dod, ja stuure tik smaga.
Visa brauciena laikaa taa arii iisti neatradu isto "pozinju" seedeesanai. Seedeklji itkaa ok, bet stuures novietojums pret seedekli.. nezinu.. kautkaa galiigi kaitinaaja. Visu laiku roka bija kautkaa nelaagi jaasasprindzina, lai vadiitu. Nepatika tas.
Skjiet auto patiikamaakaa lieta bija gabariiti. Kalnos tas visvareni noder. Braucot ar audi, lai izmainiitos ar fuuraam biezi vien sanaak taa pa centimetriem. Bet ar mazo peugeotinju.. nekaadu probleemu un arii apdziit var visnotalj drosi, jo zini, ka nekur neispruudiisi.
Atrums- max 140km/h uz "banjveidiiga celja"- joprojaam pietiekami konfortabla sajuuta, bet motora troksnis.. skjiet saaka izteikt protestus.. :(


Ok, + un -

+ mazie izmeeri
+ ekonomiskais motors ( 5l uz 100 braucot loti neekonomiski)
+ pietiekami dziivs motorinjs
+ stabils
+ ok bremzu darbiiba
+ laba paaredzamiiba, labi sopgulji, viegli paaredzams panelis.
+ izskats/dizains.. ir ok, bet var striideeties.

- nav pastiprinaataaja (konkreetajam auto)
- stuure vareeja buut preciizaaka
- stuures novietojums(augstums) neparociigs
- nepaarak patiikama aatrumu sleegsana
- paarak tuvi pedaalji
- paskaljs motors
- un konkreetajam auto motors bij noellojies no aarpuses ljoti pamatigi, ko nevareeja nepamaniit arii uz elljas meeriitaaja : ( 1,5L uz 2000km : ( Nelaagi kautkaa..
Auto peedeejaa gada laikaa neesot remontets ne reizi(iznjemot apkopi protams), bet nobraukti arii tik 10000km

Secinaajums- mazs, ekanomisks, pietiekami izturiigs auto, kas laikam vairaak domaats sievieteem, bet kuru es tomeer laikam nepirktu savai sievai : )
Brauksanas izjuuta... kartupelju mizosana seezot uz kjebliisa.. bet mizojas aatri : )

p. s bildes ir no konkreetaa auto, bet kad tas veel staaveeja salonaa.




 
Sistem @ 7.septembris 2005 0:00
BMW 525 TDS 1992 Novērtējums: 8 Komentāri [10]
Avtomobilj BMW horowij! Vizhimal na nem 180km/h! Stabilen, mjagok, no iz za malenjkih diskov i boljwoj visoti rezini mawina imeet neboljwuju raska4ku na povorotah! Na dizeljke predeljno trudno sdelatj probuksovku, no na vtoroj i tretjej pereda4e, posle 3000 ob. min. do 4500 ob. min. mawina tjanet, kak raketa i s ljogkostju obgonjaet AUDI 80 1.8S, BMW 520 E34, Ford Mondeo Diesel, v 4em vpro4em ubedilsja sam!!!
TuRBo DieSeL @ 7.septembris 2005 0:00
Peugeot 106 1998 Novērtējums: 9 Komentāri [9]
Ssis staasts saakaas sseit iauto sadallaa auto placis! Atradu interesantu piedaavaajumu. Par taadu massiinu neko nebiju dzirdeejis, bet cena pievilciiga, vien passa darbs jaapieliek jo auto bija uzseedies vienam busam uz aakka! Sataisiiju un braucu Patlaban mazais zziperis ir noskreejis 217000, priekss 1.1 motora diezgan daudz, bet no tehniskaa viediklla nekas negrab iet kaa mazs tanks. Detallu cenas peerkot nevis peogeot centraa bet citroen centraa patiikamas! Virsbuuves dallas gan ssrotaa un peec pasuutijuma! Ja vajag mazu auto tad par taadu cenu lloti labs piedaavaajums! Ja interesee siikaak prasiet ceru ka vareessu paliidzeet! 9 nu nekas nav perfekts!
150zs @ 4.septembris 2005 0:00
Volkswagen Golf III 1993 Novērtējums: 8 Komentāri [8]
1,8 mono, 90 ZS. Apvieno gan dinamiku (nekādas īpašas sajūtas nerada, bet no kustības neatpaliks nekādā gadījumā), gan ekonomiskumu (vid. 7 l/100 km). Griezes moments pie ~ 2500 apgriezieniem minūtē ļauj normāli braukt ar 5. ātrumu jau no 55-60 km/h (īpaši labi pilsētā, nevajag bieži slēgt ātrumus. Uz 50 normāli var braukt gan ar 3., gan 4., gan 5. ātrumiem). Uz slikta ceļa, bruģa ne īpaši komfortabls. Laba pārredzamība, netraucē jumta statnes, pilsētā var ērti noparkot, labi, lieli spoguļi (sfēriskie). Ārpus pilsētas apdzenot nav jāpārslēdzas uz 4. pārnesumu, jaudas pietiek. Līkumos stabils, laba ceļa izjūta. Ergonomika šim auto ir laba - pat 1. reizi braucot viss ir ērti pārskatāms un aizsniedzams. Ņemot vērā auto izmērus, Golfs pārsteidz ar plašumu salonā, kas nav raksturīgi šadas klases auto. Esmu braucis ar VW Golf II, Volvo 740, 940, V 40, BMW 325, Mercedes Benz E250 un citām a/m. Salīdzinājumā ar tām Golf III sniedz komfortu par zemu cenu (ekonomisks, lētas uzturēšanas izmaksas un rezerves daļas, kuras ir plaši pieejamas u. c., turklāt lietots Golf III ir diezgan lēti nopērkams. ). Pie mīnusiem: Pa Latvijas ceļiem sitas ārā ritošā, zema priekša, vāji tuvo gaismu lukturi.
Mr Expert @ 3.septembris 2005 0:00
Volvo 960i 1992 Novērtējums: 9 Komentāri [11]
kad sasitu savu veco 740 sapratu ka mana nakošā mašīna būs volvo. ar opeli es nebutu ticis sveika cauri. varu tikai pateikties šai mašīnai. nakošo volvo es nopirku 960i diezgan pavecu bet ļoti labā stāvoklī. bija liela atšķiriba no dīzeļa iesēsties 3 litrīgā benzīniekā. protams ka šim ministru vāģim bija visas ekstras: aps. sēd., ādas sal., kondic. laikam šie modeļi ar 3 l. dzinēju nenāk bez automāta. varu tikai teikt ka šajās mašīnās ir ērta un droš braukšana.
airbruscher @ 2.septembris 2005 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti