Lasītāju pieredze par saviem auto

Volkswagen GOLF5 2004 Novērtējums: 5 Komentāri [16]
Labdien,
Gribeetu pastaastiit savas izjuutas braucot ar sho mashiiniiti.
Paneemaam Berliinee auto nomaa uz divaam dienaam. Nomaa pateica, ka vinjiem esot tikai GOLFI, bet man tie asocieejas ar kartupelju kasteem, taa kaa plaanots nobraukt pa divaam dienaam bija daudz, bija svariigi, lai mashiina ripotu godam. Nomaa beidzot nomierinaaja, ka vecaakas mashiinas par 6 meeneshiem vinjiem neesot.
Nu taa, kad dabuuju papiirus un atsleegas, devos mekleet savu braucamriiku.
Kad atradu, pieskreeja apkalpotaaja, kaut ko stulbi nobreeca un nonjeema pleeves no prieksheejiem seedekljiem.
Taatad mashiina bija 0000008,0 km noskreejusi.
Motors 1,6 tiptronic kaarba.
Salona apdare- ljoti leeta plastmasa,
skalsh salons, ja aatraak brauc,
ljot, ljoti ciets- arii pa vaacijas baanjiem.
Max aatrums, ko vareeja izspiest - skatiit spidometraa.
Lielaakais shoks bija, kad jau pie kaadiem 350km iedegaas degvielas lampinja. Kad nodevu auto, saskaitiiju degvielas chekus, un biju shokaa-17,0 l/100km.
kaa plusus vareeja pieskaitiit tikai to, ka mashiina nav maneejaa.
 
tontons @ 9.jūnijs 2005 0:00
Alfa Romeo 155 1.7 TwinSpark 1995 Novērtējums: 8 Komentāri [42]
Pievienots:
Ar šo auto esmu nobraucis ap 5000km.
Pēc pirkšanas nomainīju lambdu (bosch), bukses, tika restaurēts lodbalsts. Nekā dārga tur nebija.

Benzīna patēriņš - kā spied, tā arī lej.
Uz šosejas var iekļauties 6-7, bet var arī izvilkt virs 10 (pedal2metal)
Pilsētā var iekļauties 9-10, bet var arī izvilkt 13.
Vidēji, iekļaujoties plūsmā, auto patērē 8 litrus degvielas uz 100 km.

Salons:
(+)Nedaudz lielāks kā e34 BMW, sēdekļi dziļi, ērti. Viss ļoti ergonomisks, pa rokai, lai pat miglas lukturus var ieslēgt, neatlaižot rokas no stūres. Automātiskās tuvās gaismas - standarts, ko novērtēs katrs, kam tādas ir.

(- ) šur tur pagrab, bet 8x mazāk kā VW. Viena no retajām versijām bez klimatkontroles. "paldies" poga uz stūres statņa, līdzīgi kā VW - nav ērta veicot straujus manevrus. Nav borta datora - gribētos redzēt vismaz degvielas patēriņu.

Gaita
(+) Bauda! Viennozīmīgi sava laika vislabāk vadāmais priekšpiedziņas auto! Perfekts izsvarojums nodrošina lielisku vadāmību līkumos - oversteering gadījumā auto neaiziet taisni, bet smuki, lipdams pie ceļa, izslīd, izmetot laukā pakaļgalu. Respect Alfas piekarei!
(- ) Auto ir ciets. Barona iela vairs netiek lietota.

Motors:
(+) Skaņa! Ir bauda palaist ciparnīcu līdz galam. Garš, dalīts izplūdes zirneklis ir standarts tāpat kā 2 sveces uz cilindru. Zobsiksnas vietā ķēdes.
1.7 litri 8v attīsta 115 hp. 0-100 11s.
(- ) 1.7 twinspark ar divām sadalenēm ir mazākais bendzīnnieks. Tagad izvēlētos jauno 2.0 16v.

Kopumā - auto man ir 2 mēnešus, bet joprojām esmu starā ;)
tālāk jau - stāsts, kā es viņu atvedu.

*********************************************
Alfa no Vācijas

Citu auto sev meklēju jau labu laiku. Ekonomiskais pasātiņš, lai arī dīzeli tērēja maz, savu laiku bija nokalpojis un jamam bruka nost viss, kas vien auto var nobrukt. Tādēļ tad, kad vienā jaukā pēcpusdienā VW ielas vidū izbeidzās sajūgs, sapratu, ka turpmākās rūpes par šo auto uzticēšu kādam citam.
Kandidātu klāsts iesākumā bija plašs. Sākot no 15 – 20 gadus veciem 124. dīzeļmeršiem, kas izrādās ir neadekvāti dārga deficīta prece, beidzot ar ... nu ja – Alfa Romeo. Cena – tā kā tikko biju paņēmis ilgtermiņa kredītu dzīvoklim, tad nācās iztikt ar naudu, ko ieguvu pārdodot pasātu.
Kritēriji bija:
Mazs nobraukums (šeit izkrita MB)
Neliels degvielas patēriņš - līdz 10 litriem. (BMW E34 atkrīt)
Vismaz 4 durvis, pietiekoši daudz vietas vadītājam (suzuki baleno 4x4 atkrīt)
Pretrūsas apstrāde (šeit konkurenci neizturēja Opeļi un VW – pasāts pēc ziemas bija sameties vienos pleķos)
Galvenais – auto bija jābūt nenobrauktam, pēc iespējas jaunākam, ko par šādu naudu – nepilniem 2k eiro – var dabūt.

Alfas biju pamanījis jau sen, pāris paziņas ir izvēlējušies šo marku un, par 155. modeli neko sliktu nebiju no tiem dzirdējis. Cinkots, žiperīgs, turklāt nopērkams par visai draudzīgu cenu. Aplūkojot pāris Latvijā pārdošanā esošās 155tās sapratu, ka nāksies vien dzīt auto no Rietumeiropas. Auto, kas radīts braukšanai pa labi noasfaltētiem šauriem līkumotiem kalnu celiņiem autobāņu lielvalstī nav pārāk iecienīts – līdz ar to dabonams ar mazu noskrējienu par visai draudzīgām cenām.

No mobile. de izkristalizējās 2 piedāvājumi – 2.5 TD Alfa no plača Vīnē – 1.6kE, bet bez TUV un ar buktētiem sāniem un attēlā redzamais sludinājums – 1.7, 158k km nobraukums, jaunais modelis, (pēc 1995. gada Alfa Romeo 155 nedaudz mainījās virsbūve), nav sista, TUV, un galvenais – 1390e un no rokas. Tātad turki ar saviem nerātnajiem pirkstiņiem nebūs gramstījušies. Sludinājumu noķēru publicēšanas dienā.

Uzzvanīju vācu Herram. Jā tirgojot. Jā, līdz LV auto būšot spējīgs atbraukt. Esot labā kārtībā, bet ir šādi tādi kleine mengel. Esot 3. saimnieks. Braucot nepilnu gadu, bet pārdod tāpēc, ka naudiņas neesot ko bākā saliet. Braucot ar draudzenes twingo.

Sarunāju, ka sestdien no rīta būšu Frankfurtē, tu arī sazvanīsimies, satiksimies. Šis nosolījās nevienam citam nepārdot – laikam bija apstulbis, ka zvana no Lettland un runā vāciski. Lētās aviobiļetes Ryanair piedāvāja tikai no Frankfurtes uz Rīgu, tādēļ nācās uz turieni 26 stundas kratīties ar autobusu. Tomēr savs šarms tur ir – brauc, lasi grāmatiņu, strēb aliņu, lūri pa logu.... ilgi, ilgi. Tomēr lidojot cilvēks par palaist garām dažas interesantas lietas – piemēram skatu, kā bariņš vīru pa Vācu autobāni tvarsta 3 izbēgušus zirdziņus. Labi, ka tai vietai tikām garām, pirms vēl bija atbraukusi policija un radījusi 10 kilometrus garu sastrēgumu. Maksimālā ātruma ierobežojums šai posmā bija 120, bet reti kurš to ievēroja...
Franfurtē sazvanīju pārdevēju, satikos un secināju, ka auto tirgo itāļu kungs tā ap 35, auto ir arī lietie diski, ar viņa izpratnē nobrauktām vasarenēm (pie mums par tādām nekaunas prasīt 15 latus gabalā) un tīri sakarīgām ziemenēm. Kleine mengel izpaužas kā nestrādājoša elektriskā lūka, 1 pakaļējām durvīm pusnosprāgusi centralka, neesoša pults oriģinālajai signalizācijai un mirgojoša check engine lampiņa, kas vainagojas ar palielinātu degvielas patēriņu - kas ir arī iemesls pārdošanai. Nobraukums 158 tūkstoši – tā īstumu var izsekot pēc pilnas servisa izdruku un TUV lapu vēstures. Cena 1390 eiro. Iedzerot kopā pa kausam vēsa, tikai Frankfurtē dabonamā appfelwein, 100 eiro no cenas nozūd. Tomēr izrādās, ka vācu CSDD būs vaļā tikai pirmdien. Tad arī sarunājam satikties un to lietu nodarīt.

Sarunāju Hosteli pie Frankfurtes stacijas (2 naktis – 40 eiro), un devos pabaudīt pilsētu. Alus veikalā maksā 1-1.5e, ūdens tik pat, tādēļ uzsvars tiek likts uz pirmo. Jauks vasaras vakars, un lai gan stacijas apkārtnes iemītnieki ir bomži, narkotiku tirgoņi un mistiski aziātu urlas treniņtērpos, Mainas upmalā notiek saviesīgi pikniki, kur smuki saklājuši deķīšus krietnie vācieši bauda sviestmaizes, alu, vīnu un pa kādam kāsim kaut kā stiprāka. Papļerkstējis ar kaut kādiem bekpekeriem, desmitos dodos uz savu hosteli čučēt. Milzīgā 10 vietīgā istabā esmu es un kāds ceļotājs no Anglijas. Istabai skaists balkoniņš ar skatu uz dzelzceļa staciju.

Svētdienu dienu pavadu laiski vizinoties ar sabtransportu (divu dienu karte ~12e), apciemojot Zoodārzu, muzejus un makdonaldus. Viss pārējais ciet. Browsēju internetu un meklēju alternatīvas alfai – Frankfurtē atrodas vēl pāris interesanti varianti - 93. gada kadets cabrio par 1.3e, pirmsplūdu laika 190D mersis ar oriģinālu 100k noskrējienu (tipa nomas auto utt), pāris ekskluzīvas raritātes – Lancia Delta GTi par 600e, mazliet sapuvis 91. gada 16v GSI kadets no 1. rokām par 800e. Internets padārgs prieks tur – 2 eiro stundā. Atmetu arī domu par Alfas testēšanu servisā un eļļas maiņu – gan jau būs labi. Iedzēruši ar istabas biedru vīnu un kopīgi secinājuši, ka Frankfurte sūkā, bet Berlīne rullē, ejam gulēt.

No rīta satiekamies ar itāli. Saku, ka baigi traki, zvanīju draugiem uz Latviju, un viņi saka, ka ir baigā problēma ar to lampiņu utt. Viņš saka, ka štrunts par lampiņu, tā jau lēti atdodot. Biju atradis 94. gada astru par 1100 eiro un apelējot pie tā no cenas nokaulēju vēl 100 eiro. Vācu CSDD par apdrošināšanu un numuriem noplēš vēl 140 eiro. 60 eiro tiek iztērēti, lai pielietu bāku līdz lūpai. Tā vien sanāk. Tiem kam interesē detaļas: OCTA uz 9 dienām ~60e, numuri ~40e, pārreģistrācija ~40e. Tiek veikta arī visai pavirša numuru salīdzināšana. Pirkuma līgumu vajag aizpildīt – LV CSDD to prasa. Izdrukājams no tās pašas mobile. de mājas lapas.

Pirmais likums – nopērciet karti. Vai vēl labāk – GPS. Pilsētā iebraukt viegli, ārā tikt grūti. Tas atklājās jau Frankfurtē. Biju no viamichelin. com izdrukājis askētisku maršruta Frankfurte – Varšava – Rīga stenogrammu, bet ar to ir krietni par maz. Sapirku dāvanas draudzenei un radiem, nopirku ceļmalā pudeli appfelwein un devos Berlīnes virzienā. Kopā Frankfurte – Rīga ir aptuveni 1600 kilometri. Kaut kas man teica, ka īpaši nesteidzoties varot atbraukt 17 stundās. Nekrietnais melis ;)

Pa bāni cilvēki brauc ātri. Ja velc uz 140, tevi apdzen sagrabējusi škoda felicia. Ja atvelc uz 160, tad tev kā stāvošam iet garām svaigi MB un BMW. Pie 180km/h situācija īpaši nemainās. Tad kad izdomā, ka jātaupa degviela un jāveģetē uz 100km/h, tevi sāk apdzīt fūres, izdirsta paskata golfi ar poļu numuriem un velosipēdisti, kuriem uz bāņa vispār nav jābūt. Pret vakaru esmu Polijā. Robežsargs pavirši paskatās uz aizvērtas pases vāciņu un saka fahren bitte fahren. Pirmajā poļu tankštellē – tanken tanken. Piepišās kaut kādi vietējie, prasa – kur, par cik esmu ņēmis utt. Neizskatās tādi ļauni, bet vienalga paliek diezgan neomulīgi. Pie diennakts veikala pāris km tālāk – tas pats. Mierinu sevi ar domu, ka Alfas nav pārāk iecienītas zagļu vidū, tomēr nazi turu kaujas gatavībā : )Kaut kur tā jaunā A2 maksas autobāņa vidū sāk šķist, ka motorā dzied putni. Noparkojos bendzīntankā, aizslēdzu durvis un izrubos.

5.00 no rīta pamostos – ir nenormāli auksti. Pārsvempjos vadītāja vietā iedarbinu motoru un braucu tālāk, kamēr mašīna uzsilst. Poļi baigie viltnieki – uz tā bāņa 3(vai 4?) vietās no manis noplēš pa 11 zlotiem. Domāju, ka jāmaksā tikai 1x, bet še tev – samiegojusies jaunkundze tikai atkārto savā putnu valodā – pšištu pšištu, cālen, cālen. Un pēc cik tur tiem km būšot cālen cālen vēlreiz.
Iebraucot Varšavā ir sastrēgumi, avārijas un visādas citādas jautrības. Gudrinieki tāpat to visu apbrauc pa trotuāriem, poļu menti sastrēguma galā viņus tvarsta un izraksta kvītis. Atrodu lielveikalu, paēdu, nopērku eļļas filtru un kaut kādu vasku ar baisām atlaidēm. Instrukcija poļu valodā – hvz, ko ar viņu iesākšu. Tāds, bundžiņā, sarkans, ar švammīti.

No Varšavas ārā tieku, bet norullēju kādus 140 km liekus kilometrus nepareizā virzienā. Tad nopērku karti. Nezinu, par kādu topogrāfisko ģēniju līdz tam biju sevi uzskatījis. Cik ir ātruma ierobežojums Polijā apdzīvotā vietā – man joprojām nav skaidrs. Visi kā mauc uz 110, tā mauc. Vēlā pēcpusdienā esmu Augustowā, pēc tam uz robežas. Paviršs ieskatiens pasē – labvakar Lietuva. Tanken tanken.

Lietuva salīdzinot ar Poliju ir bauda braucējam. Foršs, plats, tukšs, gluds ceļš. Un fūres, kas draiskojas viena otru apdzenot. Situācija kļūst nedaudz sliktāka tuvojoties LR, bet vienalga – ceļš tiek remontēts, traktori stāv, utt.
Kad iebraucu Latvijā, lēnām krēslo. Robežsargs izceļas ar to, ka palūdz zaļo vācu tehnisko pasīti, pavirši tajā ieskatās – un welcome home.
Home izceļas ar pašu bedraināko posmu maršrutā Frankfurte – Rīgu (domāju, arī Tallina). Posms Grenctāle – Bauska ir kaut kas unikāls. Kā valsts galvenā maģistrāle var izskatīties pēc uzartas Barona ielas? Un kurš garīgais kroplis tam pa virsu ir sakrāsojis baltās līnijas? Vienīgi Bauska – Iecava ir puslīdz ciešams, pēc tam atkal sākas ielāpi 25- tajā paaudzē.

Ap 21.00 esmu mājās.

Droši vien jautāsiet – vai visa šī jezga atmaksājās? Sausais atlikums ir tāds: brauciens man izmaksāja nepilnus 2000 eiro. Tai skaitā bendzīns, DE/LV CSDD, apskate, OCTA, tur izdzertais vīns, alus, dāvanas radiem, viesnīca, zoodārza biļete, BOSCH slotiņas un filtrs polijā utt. Ja būtu bijis taupīgāks, un ja auto būtu novērsta lambada zondes problēma vai būtu braucis ar prāmi, varbūt tas viss sanāktu kādus pāris simtus eiro lētāk. Varbūt nē. Biju rēķinājies ar 1800 eiro, un droši vien, ja nebūtu pavadījis 2 naktis Frankfurtē, tā arī būtu. LV CSDD izmaksu detaļas var uzzināt viņiem piezvanot. Manam auto tās bija 160 Ls reģistrācija (nodokļi, numuri) + TA 10 Ls + OCTA. Benzīnā atceļā aizgāja aptuveni 180 eiro.

TA auto Alfai ievilka vienu vienīgu ciparu – 2 par kreiso lodbalstu. Restaurācija Rūjienas ielā maksāja Ls 17.70. Nu jau logā gozējas TA uzlīme.
Lūku saremontēju pievelkot 1 atskrūvējušos skrūvīti, Ielēju labu eļļu, jāpaskatās arī, kas gaisa filtrā notiek. Ar 1. reizi neizdevās to noņemt. Pēc pāris dienām novērsīšu arī check engine problēmu, uz dzinēja datora diagnostiku šobrīd pilsētā baigās rindas.

Ar auto esmu ļoti apmierināts – lieliska vadāmība, svaigs salons, auto uz Viper diskiem ļoti labi izskatās.
1.7 dzinējam ir 2 sveces uz cilindru, divas sadalenes un pamatīgs izplūdes zirneklis – jaudas ir pietiekoši. Vadītāja vieta ļoti ergonomiska un ērta, norullēt visu to ceļu nemaz nebija tik grūti. Aprīkojums - lai gan šī ir viena no plikākajām 155to versijām, tomēr priecē elektriskie logi un lūka, visādi regulējami sēdekļi, ABS. Labas gaismas, it sevišķi tālās. Precīza ātrumkārba un bremzes. No pasīvās aizsardzības ir gaisa spilvens stūrē un noņemams piekabes āķis. Vēl šādi tādi patīkami sīkumi – diezgan svaigi billstein amortiņi, labas ziemenes uz bleķa diskiem. Interesanti, ka dažās vietās īpašnieks nav ieskatījies vispār – rezerves ritenis, domkrats, trijstūris un Alfa Romeo aptieciņa ir nelietoti. Un vēl – mape ar servisu izdrukām sākot no pirkšanas brīža.



 
Master_D @ 27.jūlijs 2005 0:00
Opel Astra new 1.6i 2005 Novērtējums: 7 Komentāri [23]
Tad nu tā, bija iespēja notestēt Opel Astra New 1.6i ar Easytronic automātisko ātrumkārbu ( nobraukums 6000 km). Tā kā brīvdienās tika nobraukti gandrīz 400 km, savs viedoklis laikam būs izveidojies. Tika braukāts arī pa zemes ceļiem, pie tam arī sportiskā režīmā.

Saņemot testa auto, pirmais iespaids – sarkans kā ugunsdzēsēju spainis  Bāzes komplektācija Essentia (papildināts ar kondicionieri un MP3 CD atskaņotāju) – patiesībā, izskatās visai prasts un lēts ne tikai no ārpuses, bet arī salonā.

Sēdekļi regulējas minimāli, tie ir pacieti un ne īpaši ērti. Katrā ziņā, nejūtos īpaši komfortabli. Salons izskatās primitīvs, apkārt viena plastmasa (tā turklāt sāk grabēt gan pa bedrēm, gan pa zemes ceļu). Audiosistēma var tikt uzskatīta par lielāko kaunu Opel ražotājam (jāpiemaksā 425, - euro), jo skaņas nekādas, arī radio neuztver īsti kvalitatīvi pat Rīgas apkaimē.

Īsta katastrofa ir Easytronic ātrumkārba ar automātisko un manuālo režīmu. Ātrumi pārslēdzas ar milzīgu aizturi (dzinēja apgriezieni tiek nomesti, izjūtas, kā piegriežot degvielas padevi) – tas pats arī sporta režīmā! Ja pierod, tad ar sajūtām jākontrolē brīdis, kad slēgsies ātrumi, tad jānomet gāze un pēc tam jādod virsū atkal. Nu kaut kāds sviests – neredzu jēgu šādam automātam (???). Vēloties strauji paātrināties, ieminam pedāli grīdā un – pauze : (
Pēc brīža „izšauj” ... Secinājums – tā noteikti nav 1000, - euro vērta opcija.

Par gaitas īpašībām – dzinējs 1.6 Twinport ar 105 zs ir gana dinamisks, vismaz režīmā SPORT (podziņa panelī) viss notiek daudz azartiskāk un patīkamāk. Tiesa gan – atkal prieku bojā ātrumkārba. Ļoti priecē degvielas patēriņš ( sanāca 7.8 litri kārtīgā testa režīmā, pārsvarā piepilsētā). Diemžēl dzinējs paskaļš, īpaši virs 3500 apgriezieniem.
Braucot troksnis salonā palielinās – dzird vēja radīto troksni, arī riepas R16 dara savu. Skaļš auto (pretēji slavētajam no dīlera puses).
Piekare visai izdevusies - uz asfalta ceļiem auto ir stabils, arī lielos ātrumos. Pretējs efekts uz grunts ceļa – pastāvīgi tendence izslīdēt aizmugurei, pat nedaudz pagriežot stūri, tā cenšas apsteigt priekšgalu... Absolūta nedrošības sajūta.
Salīdzinoši vājas bremzes – sportiskā režīmā momentā uzkarsa un nobremzēt bija teju vai neiespējami (bet, tā kā braucu pa zemes ceļiem ārpus apdzīvotām vietām, tas neradīja draudus apkārtējiem) – T veida krustojumā aizbraucu taisni. Vien ABS tirkšķēja...

Tātad īss rezumē par jauno Opel Astra:

+ dizains
+ ļoti ekonomisks un dinamisks dzinējs
+ izcilas tuvās gaismas
+ interesanta šķita pagriezienu pārslēdzēja darbība (subjektīvi)

- Easytronic automāts ir atbaidoša opcija
- vājas bremzes
- paskaļš dzinējs un vāja skaņas izolācija
- ļoti prasta salona apdare bāzes komplektācijā
- ārkārtīgi augsta cena par šādu auto ( ~ 16 000 euro )

Kopsummā mans viedoklis ir sekojošs – auto ir labs, kamēr jauns. Kā darba autiņš – ideāls variants. Kā personīgais un par šādu naudu – es noteikti nepirktu. Vairs... Kādu laiku atpakal gan par to iedomājos. Tagad viedoklis ir skaidrs.

Lai OPEL dīleriem daudz klientu : )
Kasinsh @ 6.jūnijs 2005 0:00
Mitsubishi GALANT 2.0 TD 1997 Novērtējums: 7 Komentāri [19]
Sveiki visiem!!!
Gribētu dzirdēt dažādu par "akula" galant 2.0 TD pikapu viedokli. Šo mašīnu nopirku es šogad 15, martā un jau nobraucu 17000 km. Iepriekš man bija AUDI 100 2,6E 1992, gada izlaid. Protams pie mūsu degvielu cenām pienācās mainīt automašīnu draugi ieteica galantu paņemt dīzeli. PAr šo peridu nomainīju eļļu, filtrus, siksnas un kvēlsveci.
PAr šo laiku periodu, es varu secināt šādus trūkumus:
1) Skaņas izolācija salonā, sajūta tāda ka japāņiem ir bijis žē nedaudz metāla biezāka, jo kad brauc lietus laikā liekas ka caurums grīda būs.
2) Samērā zema, neiesaku braukāt ar R14 diskiem, obligāti vajag R15 vai R16 tad būs augstāka un neķersies, jo bieži sanāk braukāt pa lauku ceļiem.
3) ļoti dārgs priekšējais šofera stikls, kā arī Rīgā dabūju tikai divās vietās lietotu , maksā Ls 40, tad es domāju cik jauns maksā,,,,, ?
4) Ik pēc kāda laika pazūd no radiotora antifrīzs apmēram 0,5L un viss, biju servisā šie saka ka caur radiotora krišku izspiež , nevaru saprast.
PAr šo laiku esmu secinājis ar labumus:
1) Dizains labs
2) MOtors kluss, un ļoti labs uzrāviens priekš dīzeļa
3) PAtīkams degvielas patēriņš sākot no 6,2-8 l/100 km, vislielākais patēriņs bija kad vilku piekabi un kad spidometrā rādīja 190km/h
4) Esmu pāsrteigts ka no šīs mašīnas var izspiest 190, bet uz spidometra ir 200, tas ir baigi forši!
5) Ļoti mīksta padveska un stabila pie lieliem ātrumiem.
6) Mikroklimats un kondiška labi strādā.
Es domāju ka gadu pabraukāšu un būs redzams. grivbētu dzirdēt kolēģu viedokli, kas braukā ar 2.0 dīzeli, kādas ir šīs mašīnas vēl trūkumi, jo esmu samērā vēl mazs braukājis. Foto būs vēlāk.
Vilis @ 3.jūnijs 2005 0:00
Renault Laguna 2 2002 Novērtējums: 8 Komentāri [9]
Nu jau kaadu gadu braucu ar 2002 gada 3.0 - V6 Lagunu (nobraukums 87000km) Visumaa esmu apmierinaats, iznjemot auto uztureeshana sanaak sameeraa daarga, jo neorginaalo detalju klaasts ir visai ierobezots, un paarsvaraa naakas pirkt originaalaas detaljas no diileriem. Vispirms pasuudzeeshos un noskaitiishu jums kas ir bijis jaamaina shii gada laikaa, kaa arii kas mani kaitina shajaa mashiinaa. Esmu restaureejis stuures pirkstus, mainiijis uzgaljus (18Ls viens), vienu amiiti (45Ls – originaalais). Pie sho detalju nolietoshanas esmu pats vainiigs, jo patiik braukt aatri arii pa bedrainiem celjiem, bet ir arii shis tas sapliisis deelj kvalitaates truukuma - piemeeram, durvju sleedzene (50Ls), un indukcijas spole vienam cilindram (65Ls). Renault meistars teica, ka indukcijas spoles esot shii auto nikis, un elektronika arii neesot no taam labaakajaam. Riepu sensorus arii atsleedzu, jo tie chakareejaas. Borta kompis ir diezgan apniciigs, jo paaraak daudz runaa un dzindzina par siikumiem, kaut gan tas meedz pateikt arii visaadas interesantas lietas – piem. "inadequate tyre pressure for current speed".

Bet visumaa njemot braukt ar sho auto ir ljoti patiikami, jo ir kluss, komfortabls, stabils - uz asfalta celjiem taa turas pat ljoti labi. Arii saansliidee, un atsleedzot ESP auto lieliski turas uz celja. Auto ir Mcfersona tipa piekare, un izsvarojums arii ir labs. Domaaju, ka ja uzliktu lielaakus ripuljus, zemaakas riepas, normaalus amiishus ( – koni, vai kaut ko tamliidziigu), cietaas atsperes, un veel sho to prieksh jaudas, tad sanaak tiiri labs bliezamais auto. Originaali auto ir 207 zirgi, un no 0-100km/h tas celj 8 sek. Domaaju, ja buutu manuaalaa, tad saakuma paatrinaajums buutu krietni labaaks Shad tad ir zeel, ka nav manuaalaa kaarba, kaut gan ar tiptronic arii var tiiri labi iztikt. Blokjis velkoshajiem arii nenaaktu par sliktu, jo atsleedzot ESP nekas tamliidziigs vairs nestraadaa. ESP sisteema arii straadaa ljoti labi. Domaaju, ka taa lieliski noder dailjaa dzimuma paarstaavjiem ziemaa. Kaut arii auto ir diezgan daargas ekplutaacijas izmaksas, neveelos no taa schirties, jo auto ir komfortabls, klussi ripo paari bedreem, un ir dinamisks. Ja uzliktu 18" diskus, pie dizaina arii gandriiz vai nevareetu piekasiities. Domaaju, ka par to cenu par kaadu to vareetu notirgot neko labaaku nedabuutu – ja nu vieniigi kaut ko divreiz vecaaku. (Mobile. de identiskas Laguna 2 tirgojas par EUR 12,500)
P. S. Kaads nezin , kur var dabuut labus amiishus par sakariigu cenu prieksh Laguna II ?
sarkanacis @ 30.maijs 2005 0:00
Toyota RAV 4 2004 Novērtējums: 8 Komentāri [6]
Pirmais iespaids tiri simpatisks auto ar proporcionalu virsbuvi.
Salons ari pietiekami erts, laba parredzamiba labs stures pastiprinatajs ka jau japanim. Kad iedarbina dzineju to var labi dzirdet, tatad neparaklaba salona skanas izolacija, bet brauksanas stabilitate un komforts to aizeeno. ko var teikt tehniski vel problemu nav jo auto ir jauns pietam vel garantija. Neticami tas ka sada izmera auto ar 2.0L dzineju 4x4 nepartraukta rezima pietam vel automats tere 8-9 litrus.
Ziema ja ziema ideals auto ziema ar tam pasam standarta riepam nekadu problemu, jo vinam ir elektroniska pretslidesanas sistema kura tiesam strada loti labi. Meginaju uz ledus ar inerces palidzibu supinot novienas puses uz otru panakt sanslidi ar 180 gradu apgriezienu NEKAA jo ABS kopa ar apgriezienu reguletaju kas taja momenta vienkarsi strada pats no sevis to nekada veida nepielauj.
Secinajums ja kads ziema grib taisit klasiskos demonstrejumus uz ledus nekas nesanaks : )
 
GURU @ 28.maijs 2005 0:00
Ford Probe 1996 Novērtējums: 10 Komentāri [19]
Nesen nopirku sev probi 96 gada, ja godiigi es nesuudzos, autinsh stabils iet ar sameeraa labi, degvielas pateerinsh ideaals, Skats arii labs, starp citu meiteneem vinsh ljoti patiik, labpraat lec iekshaa!!!!!Ir shaadi taadi miinusi, bet nu kopumaa ir OK esmu apmierinaats!!!
 
Igarjok @ 27.maijs 2005 0:00
Volvo S80 D5 2004 Novērtējums: 10 Komentāri [17]
Auto nav mans (nezinu razhoshanas gadu, bet vajadzeetu buut svaigam), pieder Muusa- Motors, dabuuju uz "testa braucienu" drauga (Krancha) kaazaam par godu.

Kad es ieseedos, volvis bija noripojis vien nieka dazhus simtus km. Kad izkaapu, bija apmeeram 1.5K km. D5 ar automaatu, kozha, rozha, visas lietas. Cena, cik saprotu, nulliitei ir ap 33,5-40K eur atkariibaa no komplektaacijas. No iekshpuses, pilniigi taads pats kaa XC70, varbuut arii citi 70tie. No ekstraam... viss, kas parasti - klimats, parking sensori, elektriski pielocaami spogulji, elektriski reguleejami benkji ar 3 atminjaa ierakstaamiem staavokljiem (aciimredzot, lai var ieprogrammeet gan tantes "pilniigi pie stuures", gan kaadu arii normaalu staavokli : P), smilshu kraasas aadas salons un stuure, prieksheejo benkju apsilde, 'kruiizs', radio/kruiiza vadiiba uz stuures, audio ar cd un kaseteem (skan it kaa normaali, bet nu nekas paardabisks). Interesanta fignja - konsolee ir poga ar ko var nolaist aizmugureejo seedeklju pagalvjus un "iesist" ar tiem aizmuguree seedoshajiem pasazhieriem : ). It kaa paredzeeta prieksh seedeklju nolaishanas. Atsleega nav ar atsevishkju signalizaacijas "breloku", bet gan integreeta signalizaacijas "vadiibas centraa".

Dodu 10 balles. Varbuut 9, jo tomeer diizelis un tie 163zs (peec graamatas) nav gluzhi T6.

Biju izbraucis pa nakti uz shosejas. Nuu vechi, ksenons ir kaut kas, kur sleepjas speeks : ). Nedaudz paarspiileejot, lai izklausiitos iespaidiigaak, kad ierubii taalos, gruuti skatiities uz ziimeem, jo taas speeciigi atstaro gaismu. Sorry tie, kuriem pretii aizmirsu izsleegt taalos, jo tajaa briidii citi mirstiigie vienkaarshi aizmirstas : ) (lai arii nedomaaju, ka kaadu nopietni apzhilbinaaju, jo bija sadaloshaa josla pa vidu).

Taatad,
poziivaas lietas:
nenormaali eerts;
superiigas ksenona gaismas;
dizains, lai arii jau kaadu laiku pabijis pasaulee, manupraat, joprojaam lielisks;
elektriskaa benkju vadiiba;

negatiivaas lietas:
diizelis (lai arii tam ir savs pluss - videejais pateerinjsh apmeeram 8.5l/100km jauktaa ciklaa manaa vadiibaa)
cena (laikam neadekvaati to par negatiivo lietu saukt)
pagrieziena radiuss (pietiekami liels auto tomeer).

Varbuut kaut ko piemirsu, sorry par to.
White_Trash @ 25.maijs 2005 0:00
Ford SCORPIO 1995 Novērtējums: 10 Komentāri [4]
Taatad, man ir jau 2 gadi lietošanā Ford Scorpio. Nopirku to ziema, par cik diizelis. Meklēju tieši dīzeli (personisku apsvērumu pēc). Sākotnēji tas bija domaats kā BMW, AUDI, vai kaads cits. Par FORD i doma nebija.
Sākām darbināt vienu BMW, nelec, tad VW passat, tas pats, Pirku placī. Pārdevējs nikni atbildēja, ko es gribot -25 grādu salā iedarbināt dīzeli, kurš ir nostāvējies. Atbildēju, ka tikai tāpēc skatos tieši tagad.

Jau ejot ārā no plača uzmetu acis FORD SCORPIO 2,5TD.
Cena likās apmierinoša, tikai acis autiņam tādas izbolītas.
Prasiju, vai var provēt šo, pārdevējam atbilde- ja jau BMW un VW neleca. tad jau shis brīnums arī nebūs gājējs, lai pienākot kad tik traki nesalst.
Es uzstāju, un neticami, bet fakts pieleca uz pirmo.
Uzsildiju, pabraucu nedaudz, salons ērts, kluss, nav ne vainas. un arī nopirku.
Par shiem 2 gadiem esu nobraucis jau 130 000km. Peerkot spidometraa bija tikai 98000km, laikam tinot atpakalj bija parcentushies.
Par sho laiku neko iipashi taa arii neesu mainijis:
ellja, filtri , riepas, bremzju kluchi. Kas dilst 100% visiem autinjiem.
Dzinējam bez apkopes nomainiju tikai vārstu vaaka blīvi un termostatu.
Aizmugures tiltam vispaar neko!?
Priekšējam tiltam laikam vājākā vieta ir zaldātiņi. , jo esu mainijis 2x. un arī vēl samainiju priekšējās bremžu šļūtenītes.
Tas arī pagaidām viss.
Pagājušo gadu bija doma pārdot, bet nolēmu, lai iet, kamēr iet, tad jau redzēs.
Degvielas patēriņš trasē-6,5l/100, pilsētā visi 8l/100km.

Taa kaa pagaidām ar autinju esu ļoti apmierināts.

fordfans @ 25.maijs 2005 0:00
Volkswagen Passat Variant 1995 Novērtējums: 8 Komentāri [10]
Passat Variant cienītājiem!
Varu diezgan objektīvi pastāstit par šo modeli, jo braucu ar 1995g. modeli no"" nullītes"- tas tika iegādāts uzņēmumam.
Pašlaik nobraukts 330 000 km- gandrīz 10 gadi. Noskrējiens nav pārāk liels tāpēc, ka auto tika izmantots apkalpošanas darbiem.
Tātad-1,6 benzīns,100zs, no ekstrām var pieminēt elektrisko lūku: )))
Sajos 330 000 km dzinējs kalpo bez problēmām- regulāra eļļas un sveču maiņa. Pie 300tk nodila ģeņeratora oglītes, pie 330tk- nobeidzās" bendiks"- un tas ir viss!
Par pārejiem bojājumiem-
60tk- nobeidzās zonde- nekvalitatīva degviela,
180tk- bremžu kluču maiņa,
220tk - priekšējie amortizatori,
220tk- viens no priekšējiem gultņiem(otrs vēl kalpo šodien)
280tk- aizmugurējie amortizatori,
320tk- tika mainīts viens izpūtēja posms.
Tie ir lielākie tekošie bojājumi.
Mašīna ļoti stabila ziemā, gaita līgana- komfortabla.
Mīnusi- slikti vēdinās salons ziemā- vasarā, durvju rokturis ar laiku"nogurst"- bet tas labojams bez ieguldījumiem, aizmugurējie gultņi beidzas 50tk, tur vainojami mūsu ceļi.
Mašīna tiek kopta- ziemā 2-3 reizes nedēļā tiek mazgāta, turēta siltā garažā(+20 C),2 reizes gadā tiek vaskots. Mašīna kalpos vēl tādu pašu laiku!
 
pits @ 24.maijs 2005 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti