Lasītāju pieredze par saviem auto

Skoda Felicia 1998 Novērtējums: 9 Komentāri [13]
Kadreiz panemu jauno Skodu Felicia 1,3, braucu jau ilgu laiku, tagad noskrejiens 98000. Varu teikt, ka auto ir labs, citadi, es to desmit reizes mainitu, ipashi, nemot vera, ka blakus Skodai man bija ari citas automasinas. Runajot par naudas ieguldijumiem, tad tie ir, bet nav tik milzigi. Daudz naudas tereju auto apkalposhanai, jo vienmer lietojis tikai kvalitativas rezervadalas. Piemeram, sintetisku ellu mainu katras 7500 km utt. Bija problemas ar sajugu (mainiju 85000 km), ar aizdedzi (mainiju komplektaa). Ar dzineju - karteja apkalposana, piemeram, kedes maina utt. Ritoshai dalai - tas, ko var nosaukt par "tekuchku" - bremzes kluchi utt. Ar Felicia braucu galvenokart Rigaa, reti - Latvijaa, paris reizes biju Maskavaa, Peterburgaa, Tallinnaa. Kopuma teiktu, ka loti apmierinats ar savu auto, cenas un kvalitates samers ir loti optimals, vienigais minuss - auto ir parak garlaicigs un gribetos vairak komforta. Ka nakamo pastavigo auto domaju par "parketnieku", bet vel neesmu izlemis, ko darit ar Felicia - ieguldiju milzigas summas un pardot zhel.
Russell @ 3.aprīlis 2005 0:00
Honda Accord 2000 Novērtējums: 8 Komentāri [9]
2.0i V- TEC, visas extras. Viss ir ok, bet autiņam ir navigācijas sistēma, kurai nepiecieshama programma. Auto oriģinālais kompis Jāņa Sētu neņem pretī. It kā vajagot kaut kādu disku, ko tikai originālais kompis var nolasīt. Kā tur īsti ir ar to navigāciju, vai es to Latvijā vispār varu "iedarbināt"???
Ja kāds kaut ko zin, tad var kaut ko uzraxtīt!!!
 
kasv @ 1.aprīlis 2005 0:00
Audi A6 1994 Novērtējums: 8 Komentāri [6]
Iegādājos audi a6 2,5 TDI automātu ar lūku lietajiem autonomo apsildi, jumta reliņiem viss elektrificēts, apsildāmie sēdekļi (recaro) u. c. fīčas, pagaidām nav nekādu problēmu tikai jāmaina standarts kas visiem siksnas rullīši. Bija sporta atsperes, pārāk cietas nomainīju, kluss gan uz asfalta, gan uz zemes ceļa. Par jaudu nesūdzos, jo iet no krustiem gandrīz nevienam ceļu negriežot, kā arī max ātrums ir 195km/h būtu vairāk, bet nostrādā elektriskais ierobežotājs. Apskati ejot bija sīkas problēmas ar pagrieziena lampiņām tā kā uzmanieties tās bija pārāk gaišas labāk nomainiet pirms skates ja pērkat šādu auto, savādāk iznāks kā man kad neizlaiž skati. Pārējais viss ok atgāzes normās. Ziemā kad bija -25 lec kā bitīte. Degvielas patēriņš vidēji 8l/100km normāli, esmu apmierināts, jo braucu visai šerpi, vajadzētu antiradaru tikai nezinu kur dabūt, varbūt kāds var ieteikt? Tikai normālu, kas visu dara ok nevis ups noķēra. Gribētu noskaidrot vai manam autiņam ir tas čips vai nav?
RUCHNIKS @ 30.marts 2005 0:00
Ford Mondeo 2004 Novērtējums: 8 Komentāri [9]
Nu te mazliet par jauno Mondeo:
Saņēmu 1.04.2004 (nu nav jau uzreiz jāsmejas!), tagad ir ~30K uz skalas.
Auto - universāls, Ghia, 2.0 motors.
Ja ir iespējas - rekomendēju HID lukturus! Esmu priecīgs, ka atteicos no metāliskās krāsas par labu 'ksenonam'.
Ļoti patīkama fīča - priekšējā stikla apsilde.
Beņķi sildās 4os līmeņos, bet, lai arī šajā ziemā bija zem -20, jau pirmā iedaļa cepina vīrišķību mazliet par daudz... : -)
Max ātrumu vērtēt nav izdevies, jo ārpus Latvijas ir braukc tikai līdz Helšiem. Ir gāzēts uz >190km/h te pat pa LV, bet jāsaka, ka ceļu šis modelītis tur sliktāk, kā iepriekšējais (varbūt universālam ir cita piekare?). Piekare mīxtāka & ļurīgāka.
Ziemā & uz grants bieži jāstrādā ar roceni - pat ar labām riepām priekša ļoti griba braukt taisni... : -)
Pietiekami civilēzta & labi vadāma klimatkontrole.
Lai arī no skata arhaiska, bet gana ērti lietojama rādžiņa tālvadība.
Man liekas, ka viens no ietilpīgākajiem patreiz dabūnamiem vidējās klases universāliem. Vismaz tik pat vietas bagāžas nodalījumā, ka Accord Toureram, pat vairāk, kā A6 Avant.
Liekas, ka ir novērsta Ford slimība ar 'mīxtiem' bremžu diskiem - brauc tā pat, kā ar iepriekšējo modelīti, bet pagaidām nav sākuši 'mest'.

Mīnusi:
- gadījās modelis no partijas ar 'gļukojošu' eļas līmeņa devēju. Grantijas remonts.
- uz ziemas beigām neizturēja aizmugurējo durvju slēdzis - kaut kas vai nu aizsala, vai pārdega, bet elektriski vadāmā slēdzene mitējās... : -/ Arī garantijas remonts.
- iebūvētais rādžiņš kaut kā nevēlas 'turēt staciju' - piem, SWH mēģina atrast uz 105.1 vai 105.3... : -)
- salīdzinoši paliels patēriņš - pat uz piķa zem 8l/100km nav izdevies dabūt (iepriekšējais izlaidums ar 2.0l motoriņu šādu ciparu spēja demonstrēt). Pilsētā - ~13L/100km.
- lietus sensora 'māxlīgais intelekc' 'ostavļajet želaķ lučševo'. Brīžiem šis sāk nikni slaucīt gandrīz tīru logu, reizēm - kad Tev kāds pretīmnākošs smagais kārtīgi notašķa logu - šis nereaģē ne sitams... Lai gan jāatzīst, ka tas man tāds ir pirmais, tā kā nav, ar ko salīdzināt! : -)
- miglas lukturi gan ir pilnīgi bezcerīga extra - jāgas dikti maz. Bet tas varētu būt pateicoties tam, ka tie nobāl uz 'ksenona' fona... : -)
- Baltic Motors nemācēja 'izrubīt' lukturu mazgāšanu pie ieslēgtiem dienas tuvajiem. Tāpēc - ja negribas izlaistīt visu logu šķidrumu nedēļas laikā - dienā mazgājot logu jāpārslēdzas uz gabarītiem.

Vispār runājot par cenas/prieka attiecību - ir Ok. Stabils 'astotnieciņš'.
rxe @ 29.marts 2005 0:00
Volkswagen golf 1.6 E 1988 Novērtējums: 5 Komentāri [7]
2002 mekleeju sev pirmo"nopietno" mašiinu peec žiguļa. Naudas daudz nebija, gribeejaas braukt ekonomiski taapeec izveele krita uz VW GolfII. Izskatiijos aviizes, paneemu liidzi divus "spechukus"un braucu pa autoplačiem. Atradu to nelaimiigo golfu. Maksaaja 1350, paneemu pa1200 zalajiem. Paardeveejs iestaastiija ka mono shprice "spechuki" piekrita un es iegraabos. Pirmaas probleemas saakaas peec nedeeļas. Golfs saaka slaapt nost pats no sevis, raustīities, braukšanas prieks pazuda. Iebraucu vienaa kruumu servii, otraa mehaniki tikai raada garus giimjus un saka, ka nenemsies taisiit. Beidzot atradu vienu. vecis paskatiijaas, noneema karbuuzi pateica, ka jaamaina, krieviski- servoprivod droselnoj zaslonki. Uzzinaaju, ka Volksauto taa fiška maksaa lietota 40ls. Nopirku, sīe man uzlika, bet nekaa. Aizbraucu veelreiz pie tiem kruumu dakteriem, paskatiijas, paskruuveeja, nopleesa 30ls, pateica, ka viss buus shtokos. Bet nekaa. Taa kaadu laiku pabraukaaju, liidz aizbraucu uz Volksauto. Tur jau viiriem ponja ir, bet piki nopelniit arii gribas. Pirmais remonts tam pašam karbuuzim beidzaas neveiksmiigi. Piebildiishu, ka lambda zonde ar bija mainiita pa vidu-20ls, un pateerins ap 10l. Mans meers bija pilns(beidzot: )). Tai pašaa Volksauto manam golfam to visu kropliigo ECOTRONIC padariišanu noneema nost. Atstaaju to viniem, dabuuju atlaidi. Uzlika man parastu karbuuzi. Nomainiija iepluudes kolektoru un "podushku" trubinas. Kopaa ar darbu 80ls, saaliiti prieks golfa, bet ko padariisi. Tagad braucu kaa kungs, ja taa vispaar var teikt par golfu. Pateerins šoseja+pilseeta 7,5l uz simts/km. Taa luuk. Rezumeejums golf ECOTRONIC 80. gadu izpildiijumaa galiigi nerulle.
burciniex @ 24.marts 2005 0:00
Opel Omega Caravan 1991 Novērtējums: 8 Komentāri [4]
Bija vajadziiba peec eerta automobiilja, ar universaala tipa virsbuuvi. Esmu augumaa virs 2m, taadeelj ne katraa mashiinaa vareeju ieruumeeties. Iespeejamie "kandidaati" bija Opel Omega, Ford Scorpio, Volvo 700. seerija, Audi 100 Avant, 626. Mazda, bet naudinjas bija tik 1000 Ls+/-. Taa, ka par to cenu mashiinu virs 90. g. vareeja dabuut vien Omegu. Jaapiebilst, ka visvairaak biju sapnjojis par VW Passat Variant, bet kaadaa placii "pielaikojot", izraadiijaas, ka, diemzheel vadiitaaja vieta paredzeeta prieksh ne garaakiem par apm. 1.90m. Omegu, ar 2.0i, 115 Zs, benziinu, iegaadaajos pirms 2 gadiem, samaksaajot tieshi 1000 Ls. Mashiina tikko, kaa no Vaacijas. Uz pirkshanas briidi no ruusas nebija ne minjas. Tagad gan, peec 2 Latvijas ziemaam, ruusa saak paraadiities visaas malaas. Bet tas ar saliidzinoshi nelielu ieguldiijumu ir noveershams. Un taatad, kas ir dariits 2 gadu laikaa!!! Nobraukti 39000 km. Protams, ellja 3 reizes, 1 reizi mainiits gaisa filtrs, sveces, svechvadi. Akumulators, origjinaalais nobeidzaas jau pie pirmajiem miinusiem. Ritoshajaa nav dariits it nekas! Ir paarbaudiiti amiishi, gan saveersums, bet viss ir bijis "shtokos". TA izieta ar 1. reizi(2 reizes). Ir remonteets starteris(20 Ls). Un tas arii viss!!! Jaatziist, ka esmu mieriigs brauceejs. Par pateerinju, uz 90 braucot pa shoseju 7l, pilseetaa 10.5l. Par komfortu. Esmu braucis ar pajauniem Cruiser Pt Cruiser un Opel Zafira, bet atklaati sakot Omega ir komfortablaaka. +Fantastiskaa ietilpiiba +Nelielas uztureeshanas izmaksas +Neliels degvielas pateerinjsh +Komfortabla braukshana +Leetas rezerves daljas - Nepietiekama dinamika, graboshss salons, RUUSA!
bigman @ 24.marts 2005 0:00
Volkswagen golf2 1988 Novērtējums: 6 Komentāri [16]
Braucu ar šo autiņu nu jau gandrīz 2,5 gadus. kopā noripināti 80000km. Pa šo laiku nekādi dižie brīnumi nav notikuši. Uz ceļa turas labi, ja viss +/- ir savests puslīdz jedzīgā kārtībā un rati ir labi. Man pašam konkrēti 1,6l benzīnieks ECOTEC. Pa šiem gadiem karburatoru 2x nācās labot. pirmajā reizē galus atdeva potenciometrs otrajā kaut kads tur sūknis, kurš regulē apgriezienus tukšgaitā. Protams tika apmainīta apsildes krāsniņa, jo negribēju palikt uz ceļa, ja tā būtu plīsusi. Eļļu nav jāpielej ne grama no vienas apkopes līdz otrai. Salons salīdzinoši skaļš (var dzirdēt gan kā vējš gaudo, gan kā rati ripo). Rūsa gan neko sevišķi nemīl golfa dzelzi. Ceļā pa šiem daudzajiem kilometriem mani nevienu reizi nav pievīlis.

+lētas detaļas
+puslīdz labi turās uz ceļa
+nav rijīgs, ja baigi negāž
+uzticams

- skaļš salons
Kārlītis @ 22.marts 2005 0:00
Nissan Micra 1993 Novērtējums: 8 Komentāri [13]
Ideāls auto, kurš apgāž priekštatu par mazu, neveiklu sieviešu "bulciņu" iesācējam. 1.3 16V motors spēj panākt reti veiksmīgu uzrāvienu un jaudu bez motora "mocīšanās", mašīna ir diezgan stabila lielā ātrumā, to nepūš nost no šosejas. Ārzemēs šim auto pat ir speciāla rallija klase kopā ar Opel Corsa. Pietiekami klusa saldzinot ar citiem mazulīšiem. Lieli logi nodrošina labu pārksatāmību, salonā patiešām ir plašuma sajūta. Lielisks dizains, īpaši salonā, kurš savu aktualitāti nav zaudējis arī šodien - mašīna salīdzinot ar daudzām citām neizskatās vecmodīga. Mīnusi - dārgas un dažkārt nepieejamas detaļas. Diezgan cieta piekare, mūsu bedrēs var zobus izsist. Gada laikā nomainīju iepriekšēja saimnieka sabojāto gaisa plūsmas mērītāju (Lietuvas šrotā - 40Ls, jauns Nissa centrā - 550Ls), amortizatorus - 70Ls, laboju iepriekšjā saimnieka sacūkoto ātrumkasti (60Ls), sajūgu (100Ls). Tehniskā apskate ar 1. reizi jau otro gadu. Motors ļoti jūtīgs pret sliktu degvielu un raustās pie mazākā piejaukuma. Mazs, simbolisks bagažnieks. Ja jāpārvadā vairāk lietas, vienīgā izeja ir atgāzt pakaļējos sēdekļus, toties tie ir dalāmi! Mašīna ir viegli manevrējma uz slidena ceļa pat nemācētājam, viegla caurgājība uz slikta seguma. Ļoti komfortabla sajūta salonā un viegla braukšana, mazs degvielas patēriņš (5-6L uz 100km). Protams manai mašīni ir daudzas netipiskas ekstras šai mašīnai un specpasūtījuma orģinālās detaļas, bet arī bez tām šī mašīna varētu būt lieliska. Ne velti šis auto 1993. gadā bija Eiropas auto Nr.1. Eiropā Nissan Micra ir katrs piektais autiņš, nesaprotu kāpēc Latvijā tie ir tik reti sastopami un pret tiem meistari izturas tik skeptiski. Noticiet - tam nav iemesla.
skurstenis @ 19.marts 2005 0:00
Opel Vectra 1990 Novērtējums: 7 Komentāri [12]
Nu stāsts tāds:
Opel Vectra 1,6li, nobraukums bija 163000 km (reālai un uz paneļa). Nopirku 2003. g., par 700 LVL no pazīstama saimnieka (Latvijā bija pirmais un vienīgais). Mašīna Latvijā no 1995. g. (it kā jau baigi izklausā, bet nav ne vainas). Bijusi pāris reizes buktēte u. t. t., bet tie ir sīkumu.
+:
1)degvielas patēriņš apm.6l/100km, pa pilsētu 8l/100km. Dažreiz uz šosejas sanāk tikai kādi 5l, bet viss atkarīgs no ātruma un pasažieru daudzuma
2)nav problēmu ar detaļām, cenas pavelkamas (nomainījis esmu: radiatoru, izpūtēja daļu, rokas bremzi, vienu gultni, šarnīrs 1, - gab., nu un bremžu kluči un siksnas neskaitu, kā arī gaisa un degvielas filtru)
3)nav tas spriganākais, bet nu iztur arī pārbaudījumus uz lauku ceļiem
4)lec nemainīgi (pie +30 un -30, arī ar vecu akumulatoru)
5)nav problēmas ar siltumu (motors nepārkarst nekad, salonā ziemā ir silts jau pēc 5 min. )
6) viena eļļas kanna divām main''sanas reizēm (0 eļļas zudumi)
- :
1)nedod Dievs iešļākt ūdeni motortelpā (raustās, kā negudra)
2)smaga (lielāka apdrošināšana un ceļu nodoklis, jo masa ir 1550)
3)ne visai klusa
4)nav stūres pastiprinātāja
5)šur un tur rūsē (bagažnieks un tilts, kurš bija iebuktēts, taču pārējais arī ARKAS!!!!!!!!!!!!!! turās normāli).
6)nu nav tas uzrāviens, kādu gribētu, bet nevar jau viss būt perfekts
7)daži Opel niķi, piem., ģeneratora siksna jāmaina bieži, sajūgs pasmags u. t. t., bet tie ir sīkumi

Nu principā esmu apmierināts : )

 
KANIS @ 17.marts 2005 0:00
Citroen Xantia 1970 Novērtējums: 8 Komentāri [10]
Tests


Angļiem ir tāds vārds Bārgain, jeb latviskojot „bārdžins”. To pašu es arī varētu teikt par franču autobūves ražojumu Citroen Xantia. Agrāk pret franču auto izturējos ar skepsi, jo pateicoties seniem stereotipiem domāju, ka franču auto ir tādi kas tik lūzt un pūst. Tā tas bija līdz šim brīdim, kad manās rokās nonāca Xantia. Xantia ir dzimusi 2000 gada septembrī un fabrikā tai tika uzdāvināts 1.8l dzinējs, kas sajūgts ar 5 pakāpju mehānisko ātrumkārbu.
Pirmais, kas iekrīt acīs ieraugot šo auto, ir tā priekšējā radiatora restes, kas padara visas mašīnas formu plūdenu un neatkārtojamu. Iekāpjot salonā pārņem mājīguma sajūta, apdares materiāli ir kvalitatīvi, nekas negrab un nekur nevar redzēt lētu plastmasu. Auto salons ir ļoti plašs gan platumā gan arī garumā, pat atbīdot priekšējo sēdekli līdz galam es ērti varu iekārtoties aizmugurē tieši aiz sevis, lai gan man ir francūžiem neatbilstošs augums 196cm. Bet nu pārsēžamies atkal priekšējā sēdeklī aptveram ērto stūres ratu uz kura ir izvietotas radio regulēšanas pogas, gan staciju meklēšana, skaļuma regulēšana, pārslēgšana uz cd un klusuma poga. Instrumentu panelis ir ērti pārskatāms un ļoti informatīvs. Centrālajā konsolē ir izvietots radio ar CD kasešu atskaņotāju standarta DIN izmērā, līdz ar to ērti var implantēt arī kādu citu CD atskaņotāju, taču man ļoti patika standarta citroen akustika, lieliski basi un labas augšas, tikai vidējo frekvenču skaņas prasījās vairāk, bet iespējams to var regulēt ar equalaizera palīdzību, ko es vēl nepaspēju izkost. Lieliski ir tas, ka cd atskaņotāja paneli var apslēpt zem aizbīdņa, tā pasargājot maģīti no uzmācīgajām krievelēnu ačtelēm. Auto priekšējais panelis ir izrotāts ar dekoratīvo koka imitāciju, kas kopā ar kvalitatīvo melno apdares plastmasu rada eleganta un dārga auto iespaidu. Auto salons ir ērti transformējams, aizmugurējais sēdeklis ir nolokāms un dalās 2 daļās, atverot elkoņbalstu un pēc tam vēl vienas durtiņas iegūstam caurumu caur kuru var izbāzt slēpes.
Xantiai motoriņš nav no jaudīgākajiem, jo citām māsām uzstāda pat turbo motorus, kas noteikti ir daudz pārāki, taču Xantia nav tā mašīna ar kuru prasās slidināties līkumos un atvilkt pa grunteni. Braucot ar šo auto ir patīkami izjust tā līgano gaitu un kā lieliskā balstiekārta noklusina visus ceļa nelīdzenumus. 90 zs ir pietiekoši, lai auto spētu brīvi ieskrieties līdz 180 km/h. Vienīgais varēja būt nedaudz lielāks griezes moments, jo motoriņš sāk labi justies pēc 2000 apgr minūtē. Par balstiekārtu jāmin, ka kā jau lielākajai daļai citronu, arī šim ir regulējamā piekare, kur var pacelt pie nepieciešamības, lai izbrauktu pa lauku ceļu vai arī nolaist, ja gribās izbaudīt sportisku braukšanu pa štrāsi, lai gan sportiska braukšana nav šī auto stihija. Šis auto ir paredzēts, līgani kursēt pa mazās Parīzes ielām, braucot ar šo auto nerodas nepieciešamība pēc krāniņa staipīšanas.
Jāsecina, ka šajā auto viss ir savās vietās gluži kā ierastajos vācu auto ar vācu kvalitāti un pedantismu tikai par daudz zemāku cenu, izņemot rezerves riteni, tas atrodas zem bagāžnieka, un lai nomainītu riteni ir nepieciešams pagriezt nelielu kloķīti automašīnas bagāžniekā un domkrats ar visu rezerves riteni parādās pie jūsu kājām. Šāds risinājums ir izvēlēts ir tādēļ, lai pie pārdurtas riepas nebūtu jāizkrāmē viss bagāžnieka saturs uz ielas, it sevišķi vēl ziemā. Lielisks auto par bārdžainu cenu.

P. S Dotais auto šobrīd ir pārdošanā:
Citroen Xantia. 2000g. 1.8i, gaiši zila metālika, 110 000km, 5 pak. ātrumkārba. Aprīkojumā: Abs. 4 airbagi, stūres pastiprinātājs, stūres lifts, elektriskie logi, elektriskie spoguļi, CD atskaņotājs, klimatkontrole, miglas lukturi, samta salons.
Lieliskā vizuālajā un tehniskajā stāvoklī. Latvijā nav ekspluatēts. Cena 6250eur. Talr. 6779052
 
Sandis_UR @ 17.marts 2005 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti