Fiat Doblo 1,3 JTD
2005
Novērtējums: 7
Nelieli pirmie iespaidi pēc 1000 km noripināšanas...
+ viegli iet dzinējs, lai arī maziņš bet pieiekoši ņiprs, pilsētā mierīgi var izraut pirmais krusotjumā, protams ja blakus nestāv BMW un ar negrib būt pimais : )
+ sajūta/pāredzamība kā autobusā
+ liels plāšums, pat 2- trajā rindā...
+ bagāžnieks (bez komentāriem)
+ daži mazi sīkumi (degviela patēriņa mērītājs, uzrāda arī cik ar bākā atlikušo degvielu var nobraukt)
+ elektriski logu pacēlāji
+ ērts ātrumkoķis, tā atrašanās (tiesa sākumā vajadzēja nedaudz pierast)
+ ērti sēdekļi
+ plaukts virs piekšējiem sēdekļiem (daudz vietas kur viskaut ko slikt, jo bardačoks ir smieklīgi mazs)
+ kluss dzinējs (priekš dīzeļa)
+ labas bremzes (mīksti spiežas)
+ mazs reizes jāgriež stūre lai apgrieztos (neesmu tā precīsi skaitījis bel liekas ka 1,5 vai 2 reizes tikai)
- paliels degvielas patēriņš (sastrēgumu stundās sanāk visi 7,5 vai pat 8), uz šosejas (90 km/h) ap 5,7-6 l/100km, bet optimākais degvielas patēriņš ir pie 70 km/h ar 5- to robu - 4.5-5.5 l/100 km, bukletā bija teitks ka 6.7/4.9/5.5 Tiesa ceru kad motors būs piebraukts patēriņs nokritīsies...
- drausmigi mīksts gāzes pedālis (kā benzīniekam)
- pie 90 km/h var nedaudz dzirdēt vēja šņākoņu,
- vakar bija kaut kāda čikstoņa braucot pa lauku pseido asfaltētu ceļu virs 80 km/h
- prasās stūres lifts
+/- nedaudz tracina drošības jostu džinkstas ja nav piesprādzēts
+/- kad mažīna ir piegruzīta pilna - 5 cilvēki (lieli un ne tie vieglākie : ) ) + bagāžasodalījums piestumts pilnas ar vis kaut ko (domāju ap kādiem 200-250 kg) auto sāk kustēt nedaudz smagnējāk, bet ne ar pārpūli..
max kravnesība - 5 personas + 360 kg
P. S. kad būšu dabūjis atpakaļ fotoaparātu safotogrāfēšu ar...
Mr. JMT
@ 1.maijs 2005 0:00
Honda Civic
1993
Novērtējums: 8
Nu tā, nopirku šo auto 2004. gada oktobrī. Maksāja 2,5 ēriņas, tika atvests no Vācijas sasists (tikai spārns un motora pārsegs bija burzīts šofera pusē). Saremontēts skaisti. Auto ir 1,3 karburators. 16V četriem cilindriem. Nobraukums bija 141tkst. km. Aprīkojums ir pilnīga 0, jo nekā nav! Īsts braucamais auto. Tehniskais stāvoklis bija samērā labs, hadene perfekta, dzinējs arī. Neko papildus remontēt nevajadzēja. Līdz ar to par dzinēja remontiem un defektiem zinu tikai no forumiem, ne no savas pieredzes. Pēc pilnīgas mašīnas apskates, rūsa netika konstatēta pilnīgi nevienā vietā. Tā kā ņem un brauc. Ar auto sanāk ikdienā nobraukt apm, 110 km, tas ļoti atsaucas uz maciņa saturu. Tādējādi vidēji sanāk 3.5Ls dienā, t. i. apm 6-7litri/100km. Runājot par komfortu, apmierinošs priekšā sēdošajiem. Aizmugurē neesmu sēdējis, nezinu. Runājot par auto ekspluotāciju - līdz ko nokusa sniegs uz Rīgas tiltiem, tā sākās ^$*u*. Tika sabojāti amīši aizmugurē, jauni maksāja 35ls/gb. Kā arī stūre sāka vilkt uz vienu pusi. Nācās pārkskrūvēt priekšejo bamperu, jo tas pa bedrēm izkratījies sāka lielas šķirbas rādīt savinojumu vietās, bet samainot japāņu plastmasas skrūves pret normālu nerusējošu skrūvju kaudzi, tas tika novērsts. Pārējais turās labi. Citi ikdienas izdevumi nav lieli, sliktas degvielas kvalitātes dēļ bija sveces jāmaina, jo dzinējs sāka raustīties (apm. 10ls), mainīta eļļa, gaisa filtrs, eļļas filtrs (apm.25ls). Zobsiksnu neesmu mainījis, jo līdzi nāca servisa grāmata ar visām cedelēm uz dzinēja (redzams bija ka siskanas tikko mainītas). No sīkumiem lietošanas laikā nekas nav sabojājies. Runājot par salonu, pērkot bija zināms, ka skaļš, ar to rēķinājos. Piekare cieta un zema. Sākumā bija grūti pierast, ka gandrīz uz asfalta jāsēž un jājūt visas bedres. Tātad ievadam pietiks.
+ un -
+joprojām patīkams dizains
+degvielas ekonomija
+dzinēja darba kvalitāte kā arī pārējo mezglu un iekārtu kvalitāte (nezinu, bet viss vienmēr strādā)
+manevrēt spēja
+šim mazajam motorelim pietiekama dinamika pilsētā (par šosejām ir cita runa)
- viens no lielākajiem "- " zems. Riktīgi jādomā kur braukt, kur nē, tas nenozīmē, ka ziemā nevar ar to braukt, vienkārši jānovērtē savas un auto spējas;
- auto patīk laba degviela, ja ir slikta, uzreiz var just;
- jāuzmana hadene, nedrīkst braukt bedrēs tā ka zobi birst laukā, ar vienu reizi pietiek, lai būtu kas jāmaina;
- aizmugurējā loga tīrītājam nevar iestādīt loga ātruma tīrīšanas režīmus, it kā sīkums, bet mitrā laika baigi traucē, ka ar roku vislaik jāslēdz iekšā/ārā.
- personīgi manai Hondai ir melna metāl/perlamutra krāsa, līdz ar to pie ezera nevar nomazgāt virsbūvi, vai nu saskrāpē, vai paliek balti plankumi, viemēr moikas pakalpojumi jāizmanto.
Nobeigumā varu piebilst, ka šis ir labs "budžeta" auto ikdienas lietošanai, ja to pieskata, apkopj un mīl. Nākošā mašīna arī būs Honda.
PAL
@ 20.aprīlis 2005 0:00
Mitsubishi Colt
2004
Novērtējums: 9
Pozitiivaas:
1) ekonomiska - zem 5 litri pa shoseju
2) neskatoties uz mazajiem izmeeriem, daudz vietas salonaa, arii aizmuguree
3) dazhaadi nolokaami un transporteejami seedekli
4) pateicoties ritenu izvietojumam, stabila uz dazhaadiem cela segumiem dazhaadaas situaacijaas
5) patiesi moderns dizains, aareejais un ieksheejais
Negatiivais:
1) cenas kritums, ja peec triis gadiem vai garantijas beigaam grib mainiit
2) neredz prieksheejo kapotu, no saakuma gruuti pierast
3) diezgan zema, nezin kaa pa labi bedrainiem, dublainiem celiem ies ?
Kopumaa mashiins uz goda par pienemamu cenu 12 500 EUR.
kaupeens
@ 17.aprīlis 2005 0:00
Mazda 626 D Comprex
1993
Novērtējums: 7
Lietoju šo auto kopš pagājušā gada oktobra. Pats esmu nobraucis 10000 KM.
Visumā ar pirkumu esmu apmierināts, ņemot vērā cenas, komforta, ekspluatācijas izmaksu attiecību.
Auto tika iegādāts par 3000 eiro.
Ekstras - stūres pastiprinātājs, reg. augstums, lukturu augstuma regulēšana, el. logi, el spoguļi.
Par šo laiku ir mainīts:
Bremžu kluči priekšā un aizmugurē,
Izpūtēja posms (izrūsējis),
Gaisa filtrs,
Eļļa motoram,
Kompresors: )
Labots pakaļējais bremžu suports
Šī auto vājā vieta ir kompresors, pareizāk sakot adatu gultnis, kas tajā atrodas. Nobeidzoties gultnim, ir jāmaina visa konstrukcija, jo Latvijā neviens gultņu tirgotājs neko līdzīgu nepiedāvā.
Ar lietota kompresora iegādi nav problēmu. Kad pats pirku, pēc reklāmas sameklēju ~10 vietas, kas pārdod. Cena no 120-250 Ls. Ar savu lietoto un par jaunu sasmērēto braucu 8000 km. Samaksāju Ls 150.
Pārējais viss ir ok, arī hadenē nekas nav mainīts.
Braukšanas izjūtas pilsētā nemaz nav tik sliktas priekš(75Zs), jo maksimālais griezes moments ir pie 2000 apgriezieniem.
100 km/h auto sasniedz pēc 15 sekundēm.
Uz šosejas apdzīšana, ja brauc atrāk kā 110 km/h (max.165) var sagādāt nepatīkamas izjūtas, jo ātrumu uzņem negribīgi.
Dzinējs priekš dīzeļa diezgan kluss.
Vidējais patēriņš 7l, šosejā -100 km/h 5,5l
Ziemu pārdzīvoja bez nevienas dīzelim raksurīgās problēmas, pat pie -20 leca ar pirmo griezienu.
īsumā viss. ;)
stu
@ 11.aprīlis 2005 0:00
Ford Fiesta
1994
Novērtējums: 9
Skotijā nopirku par 250 paundiem 94. gada Ford Fiesta - labaako price/performance auto savaa muuzhaa!!! Nobraucu gadu neieguldot ne santiima!! Un mashiinas staavoklis nepasliktinaajaas ne par milimetru!!! Nezinu vai taapeec, ka celji tur tik labi... bet Latvijaa piedereejushi ir gan dazhaadi BMW un Audi, regulaari probleemas ar ritosho dalju!! Vieniigais miinuss, ka izskatiijaas smiekliigi tizla un motors mazinjsh, toties ekonomiska!! Esmu atgriezies Latvijaa un mekleeju kaut ko liidziigu, bet cenas neadekvaatas!!! Liidz 300Ls vispaar nekaa nav: ((
vilnis
@ 11.aprīlis 2005 0:00
Opel kadett
1985
Novērtējums: 6
6. g atpakaļ nopirku kadett, kopa nobraucu ap 250 t. km. aptuveni 2. g. braucu uz servisiem (nomainīju visas piekares bukses ap 100 ls, kalpo vel tagad). pēc tam sāku skrūvēt pats , jo kas servisā sataisīts tas pec gada otreiz jātaisa, tā bija ar priekšējiem bremžu suportiem(sprūda, kaut kā nebūt iztīrija vadīklas un neviens jau neies nopūlēties un skatīt izspiedēj cilindru, vismaz pacelt malu putekļu gumījai un izslaucīt un iepilināt eļļu, tikai paskaidro ka vajag jaunu suportu. tad Ņēmu iztīriju pats un 3. g pec kārtas bremžiem tehniskajā apska'te novirze par 0.15-0.2 iedaļas)mainōju izpūtēju -45 ls, pakaļējos bremžu barabānus2. gab 15. ls lietoti labi, tad pie 170 t. km nokavu motoru nomainīju 110(kopā ar darbu). ls, tad pec 30 t. km parsitu karteri un nepamanīju un atkal nokavu motyoru, nākamo motoru nomainīju pats(motors 45+10blīve+7 gultnis spararatā, vienreiz 2. gados jānomaina visi šarnīri un stūres pirksti(kopā ar darbu augšejo stūres pirkstu nomaiņai , jo bez sil'dīšanas arā nedabūt ap 30-35ls)putekļu gumijas uz pusasīm 5ls gab(mainītas kādas 4reizes)vel mainīju pusass gultni 7ls katrs. tiko tasīju priekšejos bremžus suportus(nomainīju putekļu gumijas un vienu suportu lietotu kopā 10LS). manam kadett aprīkojums bija no 2. gsi. jo piekare bija no 2. o. pakaļējie benķi dalāmi, sporta stūre , gsi bamperi, baltais panelis spidometram, aste, sporta izpū'tēji, sēdināts ar sporta gāzeniekiem amartiņiem, vadītāja krēslam regulējas abas daļas un vel kaut kādas fīčas. Uz ceļa turās ideāli, nedaudz paciets(motors ir 1.3, bet pēc visa spriežot ir bijis 2. gsi. ) no salu tilta (no centra puses)uz krasta ielu pusapli normāli bez riska ar 80 pa iekšmalu. bedrēs grab salons, un ar ziemas riepām arī iekša paskaļs, tērē lisētā ap 8-8,5l šoseja 6-6.5l braucot ar gāzi, ar benzīnu vairs neatceros bat kaut kas līdžīgs.
Plusi: ideali turas uz ceļa, mazs degvielas tēriņš, viegli remontējams, ērta vadītāja vieta(sakarā ar regulējamo benķi), ļoti lētas detaļas, tehniski vienkāršs.
mīnusi: nevar pirkt ja pats neprot saskrūvēt, jo bieži ir tikai kaut kas jasaskrūve un jaieeļļo, elektrība ir jasalabo kādreiz, problēmas ar bremžiem ja nav kas kar'tīgi visu iztīra un saved kartībā, pavāji bremži(salīdzinot ar kupeja), grabosš salons, rūsē ar patiku ja to nenovēršs.
: :patreiz kadets ir saimniecības auto kam pielikt piekabi atvest dēļus, kartupeļus u. c. tehniskā izieta oficiāli un ripo bez probļēmām.
andža
@ 11.aprīlis 2005 0:00
Volkswagen GOLF2
1984
Novērtējums: 10
Sveiki,
Gribu pastaastiit par savu auto.
Nopirku par 150 ls, no krusteeva.
Dzineejs 1,6 zveers, iet lopaa. Benziinu teeree ap 6 l/100km. Tas ir feini, chomam teeree veel mazaak.
taa kaa braucu daudz, tad degvielas pateerinjsh ir buutisks.
Braucu tikai par zemes celjiem, jo asfaltu pie mums neviens nekad nav leejis. Ritoshaa dalja super. Vienreis iekraavaam 3 cuukas, un vispaar gaaja super. Vedaam uz Viljaku nodot. tad arii paproveeju atstiept pa shoseju. Bljaaviens, kaut kas vienreizeejs. kas par uzraavienu, dziesma kaa Zjorzjam Siksnam. Izpuuteejs jau sen bija nokritis.
Detalju cenas arii man apmierina. Nopirku 3 spainjus ar bukseem pa leeto, bet mainijis jau veel neko neesu, jo nekas iipashi negrab. Iipashi man patiik dizains, gandriiz kaa dzipis. Iet arii lopaa. Mani chomi mani apskauzj.
Visas ciema vecenes maneejaas.
Iesaku jums arii shaadu superauto nogaadaat. Tas ir reaals, Nu vienkaarshi kaifs ar taadu braukt.
Peec shiis skalas liktu vairaak, bet 10 tik pieljaujaas.
Uģis Kuģis
Uģis
@ 11.aprīlis 2005 0:00
Subaru outback
2000
Novērtējums: 8
Braucu ar Outbackiem jau 5 gadus. Vispirms bija modelis lidz 99gadam. Ar to nobraucu 152 tkt. km. Pie 152 tkt. izdega motora galvas blīve, laikā nepamanīju ka motors uzvārījās. Motoram bija jātaisa kapit. remonts , tapēc pārdevu Outbacku ar bojātu motoru par 3700 LVL. Tagadējais Outback 2000 gads, nobraucis esmu 190 tkt. Regul;āri braucu uz tehn. apkopēm 10tkt. intervāls, pie Partners Motors. Par tehn. lietām- ik pa 30-40 tkt. jāpamaina priekšējās reaktivās bukses. Bremzu kluči kad nodiluši. Gultņi , amiši nav mainīti, vēl kalpo. Elektronika - ok. Apkopes izmaksas - gribās jau lētāk, bet domāju ka par darbu autorizētā servissā ~13 LVL/ st. normāli. Rezerves daļu cenas Partners motors- nedaudz uzskrūvētas, salīdzinot ar "JT tehniku"par 30% augstākas, bet nepieciešamībā pēc tām - patreiz nav bijušas. Gadā nobraucu ~ 40/50 tkt. Esmu pircis mazlietotos ar noskrējienu lidz ~50 tkt. Tagad meklēju atkal , jo gribas jauno Outbacku. mazākais degv. patēriņš 7,6 l ripinot 90-100.8,2-8,5litri ripinot lidz 110. pilsetā ~12/13l. Priekš automāta un 4x4, nav peļami. Kopumā ļoti universāls auto, gan ziemā, gan vasarā ātrums nemainīgs. tikai bremzešanas ceļsš palielinās. Lielāks kaifs - braukt ziemā un pa dubļainiem ceļiem, tad izjūti ko nozīmē Subaru 4x4. Salons varēja būt klusāks. Labs , universāls auto.
Armands
@ 9.aprīlis 2005 0:00
Mercedes 190D
1985
Novērtējums: 10
Nopirku sho auto pirms 3 gadiem, braucu uz nebedu. Kopuma ir nobraukts ap 150 t. km, ja ne vairak. Par to dizelja paterinju, sorry, nepiekritu. Man ir 8-10 litri uz 100 km videjais. Iet labi, var daudziem benzinniekiekiem ielikt ieksha. 5-7 litri - murgs. Es ari neesmu vienigais MB braucejs, ir ari draugi. Bet, vechi, ja jus bruacat ar MB, Volvo vai BMW, rekinaties ludzu. Ta tomer ir klase. Braukt ir patiesham labi. Golfisti lai neiebilst. Daljas mainitas ir maz, jo auto ir IZTURIGS ari pa LATVIJAS cerljiem. Tas nav joks. Labi, ja pattrapas kads eksemplars kam ir kas janomaina, nomainiet un brauciet uz nebedu. Vienigie izdevumi, ko es daru, ir: visvisadas spuldzites, vacinji, spoileri un ta talak, ka ari galvassapes, lai neviens neizdaera to pirms manis. Vairak ko piebilst man nav.
Ja jums ir iespeja ieliet par kadu litru vairak degvielas, tad droshi izvelaties MB. Ka to izdarija ari mani draugi. Par saviem vardiem pilnuiba atbildu, variet prasit ari maniem draugiem. Teiksim, Myth, kursh ari mana iespaida pargaja uz MB, un nemaz tads nobedajies neizskatas.
Superchorts
@ 7.aprīlis 2005 0:00
Skoda Felicia
1995
Novērtējums: 7
Sadomāju beidzot uzrakstīt par savu vāģi. Nopirku pērnā gada pavasarī, nu jau kautkur gadu braucu un varu pateikt kas patīk, kas nē. Pirmkārt jau gribētos uzsvērt auto cenu un gadu - 1250Eiro/1995g. Pirku galvenokārt dēļ gada un tāpēc ka gandrīz nebija rūsējusi (slikta pieredze ar fordu). Rūsē vienīgi aizmugurējās durvis un tā ir visu feliciu slimība. Nu bet kā teikt, nebrauc ar gadu, bet ar mašīnu. Motors (karbūzis) 1.3, kas sākumā likās pietiekoši, tagad noteikti ir par mazs. Nu ēd so so - 7/8 uz simtu (pārsteidzoši liela bāka) un braucu cik nu dinamiski var. Jaudas jūtami pietrūkst, ja autiņš piegruzīts - tad knapi kust, bet vienam normāli. Skaņa galīgi nekāda, bet to var labot. Droši vien vainīgs mans stils, bet 2X nobira granātas (30 Ls), nomainīju aizmugurējās kolodkas (24 Ls) un vienu viltīgu blīvi zem karburatora (30Ls). Detaļas pirku škodu centrā, bet itkā der arī folkšu un audi. Tas lielumos viss. Detaļas kalpo labi.
Iespējams, ka Eļļas ēd minimāli - nekas nepil un nezūd. Salons diezgan atturīgs, bet ērts. Tuvās gaismas nekur neder, bet moš jānomaina spuldzītes. Auto noteikti nav priekš zīmēšanās un tuninga, bet visnotaļ braucams verķis. Ja ir jautājumi var meilot, vai atbildēšu forumā.
rtkarlis
@ 5.aprīlis 2005 0:00