Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Mazda 626 coupe 1990 Novērtējums: 9 Komentāri [6]
Pirms pusgada vajadzēja auto un nopirku šo 2.0i mazdinieku pa 600 Ls. Pirms tam braucu ar eskortiņu 1.6i 1983, bet ar mazdenieku tur nav ko salīdzināt.
Pagaidām nekādu remontu nav prasījusi, nomainīju tikai visus bremžu uzliktņus, aizkniedēju nelielu puvumu vēderā, un protams nomainīju eļļu. Vienīgais nesaprotamais čp bija , ka pēc 5 km pārbrauciena, benzīntankā šķiļot klāt auto , aķis izrādījās sauss nezin no kā. Uzstūma, aizgāja, aķis uzlādējās un iet vēl tagat. Citādi mazda liek iekšā jebkuram eiropietim visos rādītājos.
Benžu mazdenieks ēd mazāk nekā vecais eskorts , šoseja 100km/h ~6.5L/100km, pilsētā ap 9L, vidējo rēķinu 7L.
Diezgan normāli 2l motorelim.
Nezinu vai tā visām kupejām, bet manējai liekas balstiekārta drusku pa cietu, gribētos nedaudz mīkstāku, bet tāpēc jau laikam tā ir kupeja...
Vāģis 2 lieliem un sīcim piemērots labi, rūmes pietiek. Par bagāžnieka tilpumu nesūdzos, bērnu rati ietilpst.

Tagat pasakiet kāds , kā var spidometru noregulēt, rāda pa 10km/h vairāk nekā mentu radars, 'testēts pie da''zādiem ātrumiem. (riteņi ir R15).
 
KATOB @ 30.septembris 2005 0:00
Audi A8 1998 Novērtējums: 10 Komentāri [4]
Auto tapa aizlienēts uz pāris dienām kāda svinīga gadījuma vajadzībām.

V8 4.2 quattro tiptronic ar kožu rožu un xenoniem. Nezinu, vai tas bija ar veco motoru, vai jau ar 40v, jo haubi atvērt tā arī neizdevās un ar spēku plēst vaļā negribējās.
Bet nu sliecos domāt, ka drīzāk 2. variants, jo auto bij` xenona lukturi, kas nāca jaunajam modelim un pirmo reizi auto reģistrēts 98. gada beigās, kad vecos motorus itkā vairs nelika.

Rūpnīcas dati:
0- >100 = 6.9s
Vmax=250
šoseja = 9.1
pilsēta = 19.5
vidējais kompī = 13.8

Pirmais iespaids - milzu govs. Kamēr izgrozījos no vecpilsētas, nācās papīlēties - auto ir plats un garš. Arī braucot iekš automazgātuvē atālums starp spoguļiem un stenderēm bija tikai pāris cm. Auto saimnieks arī apgalvoja, ka šo auto velk ārā tikai tad, jābrauc uz kādu svarīgu tikšanos un ikdienā pa vārturūmēm ar viņu neložņā.

Uz krasta ielas tīģeris parāda raksturu. Es nerunāšu par koka apdari un ādas sēdekļiem, klimas podziņām, vai arhaisko audi kasetnieku. Es gribu tikai pastāstīt par ņurdienu kādu auto klusi izdveš, kad akseleratoru nospiež nedaudz stingrāk.

Sistēma ir ļoti interesanta - paiet pusotra sekunde, kuras laikā nekas nenotiek - tikai kluss ņurdiens, tahometra bultiņa sasniedz atzīmi tuvu kritiskajai un tad seko triecienvilnis, kas ne tikai iesviež braucēju sēdeklī, bet arī rada pamatotas pārdomas par CSN ātruma limitu piemērotību šim auto.

Augstākminētā parādība izbaudāma pie jebkura sākotnējā ātruma. Neatkarīgi no pasažieru skaita 2tonnīgais milzenis saglabā lielisku sporta auto dinamiku un vadāmību. Piekare ir cieta, bet reizē arī ļoti komfortabla. Iespaids ko atstāj dinamiskie rādītāji rada ilūziju, ka apdzīt var dajebko dajebkur un dajebkad.

Auto kas indivīdam liek justies nedaudz svarīgākam par pārējiem, tomēr mašīna saglabā arī iespēju pārvietoties lēnām, pēc noteikumiem un cienīgi. Bet ja steigties - tad efektīvi un ar granci. Tāds lūk gaaaaarš pagarinātājs : )

Salīdzinājumam - pirms nepilna mēneša sanāca pavizināties (tiesa pasažiera lomā) ar S500 (to kas mauzolejs). Salīdzinājumā ar A8 tāds švuncīgs, kūtrs...

Manuprāt A8 tiptroniks ir diezgan lieks. Es nezinu, kādam jābūt maniakam, lai šim auto, kura automāts darbojas tik nevainojami slēgātu vēl ātrumus - lai ietaupītu to pusotru sekundi? Varbūt...

Patēriņš? Kurš te runā par patēriņu - manuprāt adekvāts sniegtajai jaudai un baudai : )
 
Master_D @ 30.septembris 2005 0:00
Skoda Fabia 2005 Novērtējums: 8 Komentāri [9]
Nesen iegadajos jaunu Skoda Fabia Clasic ar loti mazinu motorinu 1.2l benzinu. Sakuma likas ka bus baigais nikulis, bet.... Patiesiba, ja masina esmu viens vai divata ar savu Skoda varu diezgan ziperigs justies uz cela... Protams iegadajoties jaunu masinite ir jaizmegina uz ko ta ir spejiga... Ilgi nedomajiet ari pameginaju... Lidz 160 km ieskrienas diezgan ziperigi, no 160 - 185 km loti lenam, bet ja sak pie SKY uz Ulmana gatves spiest grida tad pie pagrieziena uz Pinkiem ar savu Skodu varu sasniegt atrumu 185 km ... (pase rakstits ka max atrums ir tikai 160 km)... Ar otro atrumu var izspiest mazliet pari 90 km..., lidz 100 km var ieskrieties 11 sekundes, (pase rakstits 15 sekundes)... Uz ielam var paskrieties un ari izbazt kadu 3 serijas BMW... (P. S - Respekteju BMW, kadreiz pats braucu ar 3 serijas BMW ;- )))...

+Ziperigs un atrs pilseta
+Neliels degvielas paterins ja neparsniedz LV atlauto max atrumu... Var ieklauties 5.5 - 6.5 uz 100 km
+Laba audio sistema

- Drausmigs liels paterins ja ar auto brauc virs 110 km/h. Sasniedz pat 9.5 litrus uz 100 km
- Arejais spogulis blakussedetaja puse daudz mazaks neka vaditaja puse.
- Nekadu extru, pat piepietaja nav, tikai piepitaja caurums.
- Komplekta nenaca ne aptiecina, ne tristuris, ne ugundzesamais aparats...

Visa kopuma Skoda Fabia ir Ok!!!;- )))


Simba-X @ 27.septembris 2005 0:00
Toyota COROLLA 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [8]
Vienkars auto, nav neka ipasa. Vins brauc tad kad vajag un apstajas tad kad vajag. Cilveki maz zin par so auto kuri nav braukusi ar vinju. Sobrid man rokas ir vienigais tad auto Rīgā.
Es barucu jau piekto gadu, mainu tikaj ellu motora. Pēc bildem vares redzēt kāds ir auto.
 
geda @ 27.septembris 2005 0:00
Volkswagen ILTIS 1978 Novērtējums: 10 Komentāri [21]
Vācu armijas džipiņš. Iegādājos pirms 5 gadiem galīgi nojātu, saremontēju un nu ir ideāls auto medībām, copei un saimnieciskām aktivitātēm. Tūkumi:1.6 WW motoru nomainīju pret 1.8, bija par vārgu, gadā reizi uz apskati jānomaina kāds šenkelis vai kāda bukse. Dažas rezerves daļas specifiski tikai šim modelim , bet pamatā der no WW, Merša, Audi. Labumi: viss pārējais- ne pārāk smags-1500 kg, ja tomēr iestrieg, divi pensionāri var izstumt, vasarā kabriolets. bleķi biezi, izturīgi, laba caurgājība bezceļos, liela kravnesība.
 
mednieks @ 23.septembris 2005 0:00
BMW 320i 1993 Novērtējums: 5 Komentāri [25]
Kad sakraaji biju 3000eur veselu meenesi mekleeju auto. Skatijos gan opel, mazdu, wolksvagenu. Par bmw pat nedomaaju tad sskirstot ss. lv nejaussi apskatijos vienu taa saucamo bumeri un tu zini iepatikaas. Bmw melns ar lietiem diskiem nopirku ar. Kaut gan apskate bija deriiga tikai diviem menessiem saimnieks teica, ka varot iziet bez brobleemaam. Massina bija pa Latviju braukta 3 gadus tapeec cena bija arii 2500 eur. Tad nedeellu nobraucu bez probleemaam un tad saakaas. Pirmo reizi ar auto aizbraucu uz Riigu un vinnss pannem un nopliist uz stahanccika ap astoniem no riita korkis nenormaals. Pats sliktaakai jau tas ka nav kam pazvaniit jo Riiga jau man pazinas nav pats esmu no Gulbenes. Es tur kaa mulkis seezu un domaaju ko dariit kad piebrauc klaat kaads jauniets ar to opeli sporta laikam ta saucamaa kalibra kaut kas tamliidziigs. Paliidzeessot vinna draugam esot servis varot aizvilkt sataisiissot paaris stundaas. Es jums nevienam nenoveelu kaadreiz seedeet vinnam strikki es izkaapu slapjss kaa zzurka. Pa Riigu seezzot strikkii atraakais bija 120 km|h, jo braucis esmu maz un vinnam veel tas dulais izpuutejs ka galvaa arii peec tam saaka saapeet kaa nenormaala. Tad bijaam klaat itkaa servissaa nu kaads tur serviss maza garaazzinna. Labi peec apmeeram vienas stunadas auto iet, taa arii beigaas nesapratu pa ko es samaksaaju tos 90 ls, bet nevar teikt auto iet. Un tad liidz TA beigaam nobraucu normaali nu tur ritossaa saka grabeet nedaudz, pusas nobira. Aizdzenu uz TA un tad saakaas vinns tur pabaksta griidu jo tur itkaa taa divaini izskatoties takaa kautkas smeereets ar kaut ko. Jaa pie aizmugures pus griida sapuvusi kad aizdzinu uz servisu un paraadiju to saucamo slimiibas lapu meistars teica, ka pat vinna deela dienasgraamata nav taa sasviitrota. Kopaa noveerssot sanaaca kaut kaadi 400ls nu bija bankrots. Apskates iziessana man izmaksaaja nedaudz paari 500ls. Takaa Gulbenee mana videjaa alga meenesii ir 180 ls un degviela ir daarga braucu tikai sveetdienaas, jo videeji taa saucamais bmw man noeed 10 litrus/100km. Svetdien nobraucu 300km juutami bija krities ellas liimenis motoraa, jo kad baigi uzgaazee vinns izsit zilus duumus. Mani massinai kriitas viss atri gan tosol, gan ella, gan benziins. Bet kopumaa massina laba man kaa 1.75 garam cilveekam massina ir eerta gan priekssaa, gan aizmuguree. Bet teikssu kaa ir eksplotaacija daarga.
Elmars. @ 21.septembris 2005 0:00
Izh Jupiter 3 1970 Novērtējums: 8 Komentāri [4]
Fātera vecais kaujasrīks, tālajā 1998. gadā tika sākts kustināt pēc apmēram 10 gadu dīkstāves. Tika iztīrīts karbulis, pārkrāmēta aizdedzes sistēma kā arī iepirkts aķis. Gāja salīdzinoši normāli, bet problēmas sākās, jo blīvslēgi laida eļļu cilindros, it īpaši labajā. Ziemā tika izpreperēts motors, bet problēma sākās, ka nebija atbilstošu blīvslēgu, tika ņemts kaut kāds tikpat vecs, bet nedaudz labāks. Varsarā taisījām šovu- piesēju aizmugurē bērnu no kalna šļūcamo panniņu, iesēdināju kaimiņu sīko un testējām pa perimetru. Ceļā ietilpa arī grants seguma posmi, kā arī pa izpūtēju izdalījās eļļās dūmi, tā kā sīcis pēc pāris km vairāk līdzinājās kādam āfrikas zemju pārstāvim. Gadījās izspiest līdz pat 70-80. Tagad mocīc stāv garāžā, nosprāga lādēšanas relejs. Saliku pa taisno, ar akumulatora atslēgšanas funkciju, palika bail no sprādziena, jo spriegums ir stipri virs 10 V, 12V lampas pie ieslēgšanas momentāli izdeg
Andzha @ 19.septembris 2005 0:00
BMW 318i 1984 Novērtējums: 7 Komentāri [14]
Tika iepirkts 2003 gadā kā pirmā (legālā) mašīna. TA nezināmu iemeslu dēļ nebija ieta 2 gadus. Pirmie ieguldījumi- -- > nezināmu iemeslu dēļ sāka brukt kopā pr. tilta plaukts. Ā, jāpiezīmē, ka auto ir bijis šķilts, no priekšas noteikti, izkatās, ka arī aizmugure pie reizes (iespējams spēlējuši vilcieniņus). Bet tā vāģīts smux, plastmasas sliekšņi (otrus tādus neesmu redzējis), sēdināts, vārdu sakot vāģis zajebis. TA tika iegūta minimāliem ieguldījumiem, bet pēc zināma laika ievēroju, ka labā puse ir pārāk daudz cietusi no sāls ietekmes. Sliekšņa reģionā metāls bija kā kāpostgalva, arī pati sija aizmugures daļā sāka plaisāt. Problēmas radās ziemā, kad pēc nakts līņāšanas vairs nevarēja atvērt ne1 durvis. Bija mācība- neslēgt kādas no durvīm. No pavasara auto stāvēja laukos, uz tā sēdēja vārnas un čurāja suņi. Viens pat bija mēģinājis uzlaust, bet tika iztraucēts. Pirms neilga laika tika pārdots- 150 Ls... Tagad tam ir daudz grūtāki darba apstākļi, puikas ir pamanījušies pārsist labās puses aizm atsperi, labā puse ir nopietns lowraiders : ) Žēl mašīnītes, daudz labu atmiņu saistās..
 
andzha @ 19.septembris 2005 0:00
Suzuki SJ413 1986 Novērtējums: 8 Komentāri [11]
Pagalmā mētājas 86. gada SJ 413, Samurai priekštecis. Konkrētais eksemplārs kādu laiku bijis sievietes galvenā mašīna, kas nozīmē, ka vairākus gadus dzīvojis sāļajā Rīgā. Visi zin, kā 80to japāņiem ar korozijnoturību. Rezultāts - rūsa birst lēkšķēm nost, skrūves ārpus motora nodalījuma nav atskrūvējamas par ar padomju mehāniķa arsenālu. Bet pupu mizas - mums ir pamatīgs rāmis!
Dzinējs 1.3 ceļ pietiekami, jo diezgan forsēts, attiecīgi dubļos patīk "apraut". 5pakāpju kārba ļauj "kurināt" pa dižceļu kaut uz 120 km/h, bet jāatgādina, attālums starp riteņiem ir apmēram kā renault club5 ;- ).
Lai būtu daudzmaz stabils pagriezienos, dabūjis cietu piekari, tādēļ ceļa grambās lec kā varde. Ar atslēgtu priekšu mēģinot aptīt, viņš nevis tinās uz vietas, bet paceļ gaisā iekšējo ratu un ievēro parasto rādiusu, kas ir šausmīgi mazs par spīti lielajam ābolam atkarīgā priekšējā tilta galos.
Konkrētajam eksemplāram stipri nolietojušies priekšējie amortizatori, līdz ar to stūres slāpētājs iztecējis sauss un pa arumiem braucot, var salauzt pirkstus.
Salona tapsējums minimāls, durvis maziņas, aiz aizmugurējā sēdekļa ieiet 2 benzīnkannas vai buks. Sēdekļi kā Porsche - 2+2, priekšējā paneļa izmērs ar maģa ielikšanu palielinātos par 10% ;- )
Tieši zem ātrumkloķa atrodas kārba, tāpat izvietotas papildus kārbas, pazeminātais un priekšpiedziņas, ieskaitot to, kurai var pieslēgt vinču vai hidrosūkni pašizgāzēja piekabei ;- )
Tā kā taisīts eiropas tirgum, dabūjis normālu apsildi un paaugstināto jumtu. Lietotāja instrukcijas bildēs redzēju arī garās 4durvju versijas, tepat Latvijā un ss. lv ir manīti kabrioleti. Tas trakais vecis par savu zilo kabr labā stāvoklī un tonnu rezerves daļu gribēja apaļu Ls1000.
Plusi - caurgājamība ļoti laba gan savā, gan citās klasēs.
Mīnusi - dzinējs paredzēts ielas, nevis apvidus auto.
Viss pārējais - OK, jo aparāts paredzēts, lai par sviestmaizi nokļūtu no grāvja A līdz celmam B, protams pa ceļam apdzenot kādu lielizmēra apvidnieku.

Bet kā jau minēju par to rūsu, bāka arī šamējam kā siets, esiet tik laipni, iesakiet vai piedāvājiet oriģinālo vai no citas markas. Izmēri 25x35x55cm +-. Pateicos, smgrde@banda. lv
 
vilkapauc @ 18.septembris 2005 0:00
Ford SCORPIO 1998 Novērtējums: 9 Komentāri [4]
Pirms nedēļas iegādājos kārtējo 1998. g. SKORPI-2.3i ar automātisko kārbu, jo iepriekšējam 1990 DOHC2i nonīka motors un servisā paprasīja tādu summu, ka tagad to taisu pats. Par jauno neko sliktu pagaidām teikt nevaru un arī noskrējiens 132000km liekas ticams, jo aizmugurējie bremžu diski nav diluši vispār un priekšējie minimāli. Arī citas pazīmes liecina, ka spidometrs nav griezts. Pagaidām nokonstatēju, ka patēriņš uz 100 km nepārsniedz 9l pat Rīgā pie braukšanas, kas ne pārāk atbilst noteikumiem. Komfortam un gaitai liktu 9. Tagad tikai pašam jāuzliek normāla signalizācija, jo es neesmu ar mieru maksāt par tādas signalizācijas uzlikšanu kāda man patīk gandrīz 100Ls, ja man pašam tas neaizņems vairāk par dienu. Ja runājam par iepriekšējo DOCH2.0i, tad pagaišgad izbraukāju Lietuvu - 4 cilvēki ar teltīm un visu pārējo un vidējais patēriņš bija ap 7 l uz100 km.
Gunča @ 16.septembris 2005 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti