Lasītāju pieredze par saviem auto

Volkswagen PASSAT 1.6 TD(universal) 1989 Novērtējums: 8 Komentēt
Sveiki. Iegaadaajos savu autinju gadu atpakal, Lietuvaa. Arii sobriid braucu ar Lietuvas numuriem un esu apmierinaats(vismaz par apskashu biezumu un neesosho celu nodokli). Esu nobraucis 32000 km. Man tik ir dazi iebildumu pret manu masiinu.1. Atruma paarsleegshana nepreciiza. Gada laikaa esu reguleejis to kaadas 5 reizes, bet peec laika atkal aatrumi sleedzaas gruuti, bija pat notruukusi aatrum klokja trose : ( 2. Durvju rokturi aarpus kritikas, gruuti veraas(jaatrennee iikskis lai viegli attaisiitu), sievieeteem vienmeer ir probleemas : ) 3. Starp spoguljiem un durviim un ir kaut kaada skirba, caurums, kaa rezultaataa braucot pa netiiru celu logam tiek sasmeereeta tiesi taa vieta kur jaaskataas uz spoguli. Kopumaa ar autinu probleemu nav bijis. Nopeerkot servisaa nomainiiju motora galvas un aatrumkaarbas bliives, paaris bukses, bremzu uzlikas un viss. Detaljas nav paaraak daargas saliidzinot ar japaanu auto!Tiko mainiiju priekseejos amortizatorus 10 lati nomaina+13 ls katrs amortizators+10 lati par abaam atbalsta gumijaam. Ja vajadzees mainiit PILNIKUS, komplekts maksaas ap 13 ls. Nepatiikams atgadiijums man gadiijaas ar MIRONGALVAS nomainu, peec kataloga neviena passaata mirongalva nedereeja, jo kaut kaadi GUDRIISI bija uzlikushi 1 golfa pusasi!!!Izraadaas ka taa der. Naacaas paskraidiit kameer saprataam ka taa ir no golfa : ( Vispaar masiina ir ekonomiska tuksa masiina aarpus pilseetas eed zem 5 litriem direlja, pilseetaa ap 6-6.5. Ellu par apbriinu daudziem need. Uz 10000 nav jaapielej ne cik. Ja kaadi jautaajumi rakstiet
 
a.lap @ 23.maijs 2005 0:00
Opel astra g 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [9]
Modelis: astra g '99
Tips: sedans
Motors: ecotec 2.0 16v 136 zs, benziins
aprīkojums: lietie diski, miglas lukturi, sēdekļu apsilde, kondicionieris, borta kompis, elektriskie logi, multistuure ar cd atskanjotaaju, 2x airbagi + pirotehniskie droshiibas jostu spriegotaaji, lukturu augstuma korektors, abs, pretspoleeshanas sisteema(ljoti noderiiga ziemaa).
autinju nopirku gandriiz gadu atpakakalj. auto kopsh dzimshanas braucis pa lv, bijis dienesta, servisa graamatinja. nobraukums pērkot bija ~180 000.
remonti pec pirkshanas: zobsiksna un rulliishi, sveces, aizmugureejo bremzu suportu tiiriishana + kalotkas, aizmugureejie amiishi, elja+filtrs. kopaa ap ~300 Ls.
remonti liidz shodienai: prieksheejaa amortizaatora stabilizaators 15 ls ar nomainju
elja+ filtrs laikam ~ 30 ls.
ta ari pagaidam nekas vairs nav jaremonte. piekare nekas negrab, motors duuc kaa bitiite.
par auto: neskatoties uz to ka auto dziits pa lv celjiem salonaa nekas negrab, skanjas izolaacija arii normaala, ja labas riepas celju praktiski nedzird. seedeklji vareeja buut dziljaaki un eertaaki. protams salons nav no lielaakajiem bet 3 cilveeku gjimenei ir pietiekams. auto uz celja turas saliidzinoshi labi. protams motora smaguma deelj ziemaa meedz nest priekshu araa. arii vasaraa ja labi gaazj(protams nespoleejot). principaa ljoti demokraatisks auto. rezerves dalju cena arii diezgan ok. shrotos probleemu nav. benu eed: ~7-7,5 l/100km shoseja, 8,5-9,5 l/100km pilseeta. jaasaka ka piekare laikam ir izturiiga njemot veera ka autinsh dziits pa lv un pats esmu norullejis ~ 18 tk km.
miinusi: motors eed elju, jo defekts no ruupniicas. laikam liidz 2000 gadam visaam 1.8-2.0 astraam taa probleema. 1l eljas uz ~ 4000 km. probleema vaarstu vadiiklaas vai kur tur. bet nu mani tas iipashi neutrauc jo neko ipashi neietekmee, sveces nokveepushas nav ta ka neuztraucos. vismaz motoram elja svaiga vienmeer.
aizmugurejie suporti - latvijas apstakljos pieseeree un kljiilee nost. cik izskatas tad bus japerk uz ta jauns kreisais suports.
elektronika - paredzu ka pec paris gadiem buus auzas jo elektonikas motoraa un visur citur sabazts nemeeraa.
pa ziemu parparadijas shadi tadi elekribas gljuki, tjipa atnirdzas abs un tc bet pec kada laika pargaja. arzemju forumos esmu lasijis ka elektriba ir vaja vieta. motora visadi apgrizienu datchiki ejot pie dieviem, utt.
kopumaa njemot uzskatu ka labs auto par normaalu cenu un zemaam ekspluataacijas izmaksaam. ja laba koplektaacija tad vispaar super.
varbuut vel kaads astras ipashnieks vareetu padaliities ar pieredzi?
p. s. foto tikai ilustraacijai.
 
kkas @ 23.maijs 2005 0:00
Toyota SURF HILUX 1992 Novērtējums: 4 Komentāri [2]
Atvainojos jau ieprieks par kludam, uz doto bridi nav pieejams Latviesu srifts.

Tatad par SURF. Ja autins ir jauns un brauc uzmanigi tad nav sudigs. Mana lietosana nonaca lietots ar 110000 km nobraukumu. Parasts dienesta lietosanas autins.

Pec divam nedelam intensivas lietosanas pirma padevas piekare, pec tam nomira turbina.

Ja velaties iegadatie, sis autins nav domats bezcelu sturmesanai.

3.00 turbo
automats
visas ekstras
lietots Afganistana
pielietotais atrums 0 - 140
Cels - Latvija tik sudigus celus mes nepıedzivosim, cerams.
Surfers @ 21.maijs 2005 0:00
Volkswagen Passat Variant 1991 Novērtējums: 6 Komentāri [4]
Tikko nopirku šo mašīnu, jāpiebilst, ka 1.9 turbo dīzelis.
Atbraucu mājās, un tad sākās. Ventilators strādā visu laiku,
temperatūra normāla. Servisā veči saka, ka tā nedrīkst būt, paskatījās, esot beigts kaut kādsdatčiks. Nu nomainīja to, paņēmu mašīnu, nobraucu 12 km, temperatūra 100 un
ventilators neslēdzas iekšā. Atdevu atpakaļ, nu jau trīs dienas stāv, šie saka, pamēģinās uzlikt citu radiatoru. Nezin vai palīdzēs. Bet vispār ir tā: uzkarst līdz 110, pēc tam ieslēdzas ventilators, nokrītās temperatūra uz 100, un sākas viss no gala!Neesmu spečuks, bet palīdziet, veči ar padomu!Tā temperatūra taču nav normāla, nokaus dzinēju, cik tad dīzelim vajag!
Guntis @ 21.maijs 2005 0:00
Volvo S70 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [14]
Nu jau nedēļu kā esmu kļuvis par Volvo S70 2.5 20V ar automātisko kārbu īpašnieku. Auto izvēles kritēriji bija dažādi - gan komplektācija, gan vecums, gan izmaksas, gan labas atsauksmes, gan mazs apdraudējums no zagļiem, gan ļoti lēta apdrošināšana. Konkrētajā gadījumā gandrīz visi šie nosacījumi izpildījās, aiz kam izvēle krita par labu konkrētajam auto. Auto ir no ASV, tur bijis ļoti maznozīmīgi uzsists.

Komplektācijā ir viss man nepieciešamais - ādas salons, elektriskie logi un lūka, klimata kontrole, apsildāmie sēdekļi, ABS. Vēl kā mazāk svarīgas, bet patīkamas lietas jāmin arī elektriski regulējams vadītāja sēdeklis, stabilitātes sistēma TRACS, lietie diski. Vilšanos izraisa audiosistēma - ir tikai kasete ar radio.

Pirmie iespaidi - lieliski, vismaz salīdzinot ar iepriekšējo auto - BMW E34 (kuru joprojām atzīstu par labu auto priekš attiecīgā vecuma).

Kluss, komfortabls, laba vadāmība, pludena gaitam, saprātīgs benzīna patēriņš (vidēji 8,7 litri, aptuveni 70% no atskaitas posma braucot pa šoseju, bet pārejo apjomu - pa Rīgas sastrēgumiem). Jauda un dinamika man šķiet pietiekama, jo ne ar vienu neskrienos. It kā auto šķiet pēc "temperamenta" mierīgs, jo motors samērā kluss, automāts pārslēdzas pludeni. Tomēr tik mierīgs laikam tomēr tas auto nav, jo bieži nākas sevi pieķert, ka nemanot jau ir sasniegtas atļauto pārvietošanās ātrumu robežas. Liels griezes moments jau no zemiem apgriezieniem, kas braukšanu padara ērtāku... mierīgi braucot, tahometra bultiņa praktiski nepārsniedz 3000 rpm atzīmi. Ā, jā, motoram ir 165 zs.

Trūkumi? Diemžēl automašīnai šur tur ir jaukts panelis (aizmugurējais plaukts un zem bardačoka) - vai nu liekot sidzeni, vai kaut ko atinstalējot no mūzikas (ir aizdomas, ka agrāk automašīnā bija arī CD changeris), tāpēc mazliet grabēšana no atsevišķām vietām ir dzirdama. Tomēr, ņemot vērā, ka apdares materiāli šķiet kvalitatīvi esam, aizdomīgo vietu pārbaudei ar skrūvgriezi vajadzētu līdzēt.

Remontēt saprotamu iemeslu vēl nav nācies, bet iepriekšējo izpētes darbu rezultāti liecina par to, ka izmaksas detaļām un darbiem ir aptuveni līdzīgas, kā iepriekšējam auto (E34). Vienīgā atšķirība - nebūs tik viegli pieejamas lietotas detaļas, un uz tā rēķina šis tas sanāks dārgāk (lai gan no otras puses - nav tomēr tik daudz to vietu, kur izmantot lietotas detaļas). Un diemžēl arī mazāka servisu izvēle. Tomēr ceru, ka servisus būs jāapmeklē retāk, nekā ar iepriekšējo auto - vecums un teh. stāvoklis tomēr nesalīdzināmi.

Lieku 8 balles, balstoties uz subjektīvajiem iespaidiem (patīk/nepatīk), tāpēc, lūgtum, nepiekasīties.
Black @ 19.maijs 2005 0:00
Volkswagen Passat 1982 Novērtējums: 9 Komentāri [11]
Tiku es padziits no Dzimtenes 12 gadus atpakalj. Dzimis biju sarkans.. kaa Ferrari, bet turki mani partaisiija par zalji/peleeku metaaliku. Viss jau buutu labi ja sur tur kur atleca/atsita kraasu nespiidetu sarkana cauri. motoriits man atbraucot pie jums bija 1,6 karburators. no ekstraam varu mineet ka bija visi 4 logu paceelaaji un durvis bij aizsleedzamas.

Dziives laikaa tika mainiitas nodilusjaas detaljas. kaa arii vienreiz tiku ne pajokam laapiits- metinaats un kraasots.

Savaa dziivee esmu saticies ar stirnu uz celja... stirna izsita man abas acis... un nedaudz saociija motora paarsegu. Saimnieks teica ka galja bija garsiiga...

un tad kaadu laiku atpakalj manaa motoraa vairs nemainiija ne elju, ne filtru... laikam taapeec ka man saaka ljoti garsjot elja un aatraak par 80 km/h vairs nespeeju paskriet... nebija man vairs jauniibas speeka. taa es dziivoju 2 gadi, gods kam gods ar elju gan vienmeer biju apgaadaats un nekad man vinjas netruuka. gadaa caurmeeraa mani nodzina saimnieks par 60. ooo vecaaku vismaz. preciizi nepateiksju jo extraas nebija spidometrs kas darbojaas...

visu savu muuzju esmu bijis noslogots par 150%. ir bijis uz slidena lauku celja ka pret kalnu neesmu speejis raapties, jo aizmugure taa piekrauta... ka priekseejie ritenji knapi skaras pie celja... un bija laiks kad veel ziemas riepas nebija obligaatas... tiesa bij reiz jaamaina viss aizmugures tilts.. laikam biju paarlaadeets... bijis.

2 gadi atpakalj ieguvu jaunu dveeseliiti 1.8 litri monosprici(pa 50 ls)... kuras vietaa uzlika karburatoru no vecaa motora.

un nu jau pusgadu kaa man atkal motoraa nemaina ne elju ne filtru. visu laiku TA izgaaju bez aizkjersanaas, ar nelieliem aizraadiijumiem. Sogad noleema vairs TA neiet, bet vest uz maaju no meza malku...

esmu bijis saimniekam pabeerna lomaa, bet kalpoju gods godam. Saimnieks mans zemnieks un maiziite vinjam ir smaga un es vinjam centos paliidzeet kaa speeju.

nu mana vietaa ir cits , drosji ka mans braalis. un no exxtraam ir spidometrs kas darbojas un stuures pastiprinaataajs un pagaidaam straadaa visi logu paceelaaji un sleedzenes. vinjam noveelu kalpot tik pat uzciitigi.

staats nav izdomaats, par visu pat nav pastaastiits. avaarijaas nekad nebiju iekljuvies... es neskaitu nabaga stirninju...
artv @ 15.maijs 2005 0:00
Nissan Primera SLX 1991 Novērtējums: 7 Komentāri [21]
Lai izbeigtu spekulaacijas par to, pie kuras klases primeeru pieskaitiit, jaa, taa laika primeera patiesi ir kompaktklases auto. Par to liecina gan salona, gan pasha auto izmeeri, gan citas paziimes. Auto ir shaurs un iiss. Peec izmeeriem ljooti liidziigs manam ieprieksheejam siermobiilim (sedanam).

Vispaareejs apraksts:
Man ir hatchbacks ar 2.0 16V Twin Cam karburatormotoru (SR20DI - 115Zs (droshi vien jauniibaa)). Nu ko es varu pateikt... autinjsh it kaa celj labi (uz shosejas apdzenot 3jaa robaa pavisam jauki), laikam pateicoties nevisai garajai kaarbai, bet GT motoru gribeetos, kas maksaa kopaa ar kaarbu saakot no kaadiem 1000$ + shippings no amerikas, bet gan jau var dabuut kaadu sistu sedan- GT tepat pie mums vai lietuvaa. ABS nav. Nav arii kondicionieris. Pateerinjsh... nu neko dizhi daudz neteereee... vareetu buut tie pashi 10-11l/100km pilseetaa, uz shtraases bik mazaak... kaadi 8l. Prieksheejie seedeklji ir pietiekami eerti, aizmuguree gan gandriiz kaa uz taburetes seedeet. It kaa ir paredzeeta lukturu augstuma korekcija, bet kaads ir "iesuucis naasiis" to izpildoshos elektromotorinjus, kas netiks mekleeti vietaa, jo ir diezgan daargs prieks. Ar svaigiem amortizatoriem autinjsh visticamaak turas pie celja ljoooti ok, bet, ja amortinji nolietojas, tad vareetu buut labaak. Pirmajaa aatrumaa iesleegties, ja reiz mashiina ripo un no aatruma ir iznjemts, var tikai tad, ja gandriiz pavisam apstaajas, kas dazhreiz kaitina, jo it kaa veel par agru likt 2jaa "robaa", lai dinamiski turpinaatu braukt. Logu tiiriitaajiem ir mainaams tiiriishanas intervaals, kas paliidz pielaagoties dajebkaadas intensivitaates lietum (laikam ierasts japaanju autinjiem). Virsbuuve nav cinkota : (, shur tur metaas burbuliishi, lielaa meeraa pateicoties tam, ka autinjsh ir bijis bik sists. Motoram ir kjeede, ko nevar no aarpuses apskatiit, bet kas, pats par sevi, nav slikts fakts.

Par "shaizeem"...
Skanjas izolaacija salonam ir, lai neteiktu vairaak, suudiiga. Motoraa nav nepatiikami klausiities, jo virs 3000apgr./min motors saak duukt arvien patiikamaak, bet gaitas trokshnjos nav patiikami klausiities. Ir plaans uzlabot audio un skanjas izolaaciju (labpraat uzklausiitu kaada viedokli vai, veel labaak, pieredzi izolaacijas jautaajumaa), lai brauciens kljuutu komfortablaaks. : ) Par pagrieziena raadiusu arii laikam jaapiekriit, parkoties gan tas netraucee, bet ja vajag iegriezt vaartos, tad laikam var pamaniit. Ieprieksheejais saimnieks nolauzis antenu, kas hatchbackiem ir specifiska un laikam jaacaurumo virsbuuve citaa vietaa, lai uzliktu kaut kaadu universaalo antenu. Vai arii jaanomontee kaadai primeerai, kam antena veel saglabaajusies. : )

Par servisiem...
Auto nopirku pagaajshajaa rudenii. Visu ziemu nobraucu tikai ar prieksheejaam bremzeem. Uz skati vajadzeeja "restaureet" aizmugureejaas bremzes (ietverot kolodkas, remkomplektu vienai pusei, vienu 'darba cilindru', un veel mosh kaut ko). Noklaajaas vadiitaaja durviim centraalaas atsleegas vadiitaaja durvju motorinjsh. Veel naacaas iejaukties tuvo gaismu sheemaa, jo tuvo gaismu sleedzis it kaa defaulti caur sevi laida tuvo gaismu straavu, kas kauseeja sleedzi un lika tam beigt funkcioneet. Tika iemonteets relejs. Tas viss kopaa 130Ls.
Taas bija visas investiicijas, kas bija nepiecieshamas TA izieshanai ar pirmo reizi.
Eljlja (noname pussinteetika) + filtrs = 10Ls
Vaarstu vaaka bliivi veel neesmu nomainiijis, bet nopirku par 8Ls Autofavoriitaa, jo vecaa bik "punkjojaas".
Veel ir kaut kas miseejies ar ventilatora mehaanismu - pirmajaa "aatrumaa" nepuush.
Saacis grabeet prieksheejaa stabilizatora stienja zaldaatinjsh.

Secinaajumi:
Vienkaarshs, uzticams auto par vienkaarsha auto cenu. Buutu dereejusi cinkota virsbuuve, tad vareetu domaat par sho auto naakotnee, bet citaadi... ja kaads veelas taadu pirkt (students, pensionaars vai laukjis... ), mieriigi to veel var dariit. Kaadu laiku veel kalpos.

Lietoju apmeeram pus gadu.
Nopirku par 1200Ls (kopaa ar abu sezonu riepaam + diskiem)
Ljoti iespeejams, ka nedaudz paarmaksaaju, bet kas izdariits, izdariits.
White_Trash @ 8.maijs 2005 0:00
Mazda 626 2.0 1984 Novērtējums: 7 Komentāri [4]
Neko sliktu nevaru teikt par šo auto, nopirku pirms vairākiem mēnešiem ar nobraukumu 248000, motors darbojas perfekti, kārba arī esmu nobraucis 3000 km, izdevumi apkopē ļoti minimāli, nomainīju tik eļļu un eļļas filtru, benziinu rij ap 8l uz 100km uz šosejas pat mazāk. Eļļu arī rij savam gadam pietiekoši bet ne pārāk daudz, lielos ātrumos uz grants ceļa samērā nestabils, vienreiz grāvī pabiju, stūres pastiprinātājs liekas pārlieku mīksts, bet el. logi strādā visi. Rūsējis samērā minimāli, iepriekšējais saimnieks bij labi kopis un bij sametinājis pakaļējās arkas kas bija izrūsējušas, grabēt salons gan grab nenormālīgi nu bet savam gadam atbilstoši. Izpūtējs gan ātri rūsē un pirms nedēļas man nolūza. Man ši ir pirmā automašīna un liekas tīri sakarīga par to cenu ko dabūju ( ieskaitot reghistrāciju 100 ls izmaksāja : ))
johndeadly @ 5.maijs 2005 0:00
Honda Civic Type-R 2004 Novērtējums: 10 Komentāri [25]
Nu ta tā, tie kam liekas ka šis ir tas pats Hond Civic tie rūgti maldās. Šis ir 220zs, v6, 2.2l jaudīgs lidaparāts. Varbūt arī šie parametri nav diezko iespaidīgi tacu sim auto tas ir vairāk kā vajadzīgs ikdienas braukšanai. Auto tika iegādāts pagājušā gada vasarā, kad parādījās tieši šī versija ar dzidrinātajām lampām un citām figņām. Cena? Augsta, taču zemāka kā par Bmw M3, Audi RS4. Pērkot šādu auto par degvielas patēriņu nedomā. Pēc pieredzes pat 17l uz 100 km tacu ļoti atkarīgs no braukšanas stila. Papīros pat it kā 8l taču 6- pakāpju sekvencionālā kārba, neļauj braukt zem 10 l uz 100km. Tā vienkārši piespiež lidot. 0-100 km/h pat 6.4 sekundēs. Pats no tūninga neesmu darījis neko, jo pa manam viss ir līdz pēdējam perfekts. Vienīgais mūziku gan nomainīju. Ieliku Sony
X- ployd magi, Kenwood sabvūferu un 2gab pastiprinātājus. No katra pastuza pa 500w. It kā jauda uz 1000w taču tā ir tikai nominālā. Protams svars nāk klāt taču tas ir tā vērts. Par īpašu pieredzi ar šo auto nevaru runāt jo esmu npbrauzis zem 1000km manā lietošanas laikā.
+dzinēja dinamika un elestība
perfektā gaita
izcilie Sparco sēdekļi
jauda
uzrāviens
auto ekskuzivitāte
- Nu vienīgais degvielas patēriņš taču nu tas jau nebūtu zolīdi sūdzēties par to piešāda auto stūres.

Domāju ka 10 ir vienīgā objektīvā atzīme.
 
Intercooler @ 3.maijs 2005 0:00
Mitsubishi Sigma 1991 Novērtējums: 7 Komentāri [7]
Gada saakumaa iegaadaajos shaadu auto. No pirmaa acu uzmetiena dizaina zinjaa mashiina ir ljoti pat OK. Priekshaa seedoshajiem salons ir eerts, savukaart aizmugureejiem gan ne visai. Jokaini sanaak - it kaa liela mashiina, bet aizmugureejiem ar kaaju vietu ir kaa ir. Manam auto ir pilnaa elektropakete salonaa - viss kustinaams un apsildaams ar elektriibu. Pie shaada auto iegaades silti iesaku paarbaudiit visu liidz peedeejam - vai viss straadaa- gan luuka, gan logi, gan seedeklju biidiishana utt. maneejam kaac ir rakaajies pa elektrosisteemu un daudz kas nestraadaa: (
Motors V6 3l. Noskreejiens diezgan liels - apmeeram 222000km. Tachu ar dzineeju viss pusliidz OK (cik nu var buut shaada vecuma mashiinai) - eljljinja makjeniit suucaas garaam, bet nu minimaali. Uzraaviens - apmeeram 8 sekundes. Tas gan ir padaudz...
Ritoshaa dalja. Te nu gan ir daudz probzu. Gandriiz visaam Sigmaam, ko ir naacies redzeet, ritoshaa dalja ir ljoti nolietota. No taa izdaru secinaajumu, ka taa ir vaajaa vieta shai mashiinai. Maneejai jaamaina gandriiz visas bukses un abas stuures atsaites. Taapat arii diezgan pardziivojushi ir bremzhu diski. Plus naacaas nomainiit aizmugureejo kreiso gultni, kas saaka kaukt neilgi peec iegaades (starp citu, gultnis mainaas uzreiz ar pusasi - kaarteejais nevajadziigais teerinjsh).
Nu vispaar taa - ja peerkat, noteikti aizvediet uz Mitsubishi servisu, lai notestee ritosho! Motoru manupraat var netesteet - shaadiem lieliem motoriem ir liels resurss, maz ticams, ka motors buus nokauts. Bet nu ritoshaa gan visbiezhaak ir ljoti nolietota.
P. S. Labpraat satiktos un pakomuniceetu ar veel kaadiem Sigmas iipashniekiem, jo ir ljoti daudz lietu, kuras veel neesmu izkodis shajaa mashiinaa.
 
ELVX @ 3.maijs 2005 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti