Chevrolet ASTRO VAN
1987
Novērtējums: 9
Soruden iepirku mazo ceviti-4.3L V6 automats , aizmugures piedzina. Standarta aprikojums+ gazes iekarta. Tere gazi man vins ap 15l ar bendzu tikai uzsildu reduktoru. Automats 4 atrumu ta ka var mit pietiekami asi. Salizinot ar voyiti sitais iet krietni mikstak bet ir skalaks salons. Sture nau parak preciza uz strases bet tada konstrukcija. Vaditajam ertak neka vojitim tikai blakusseetajam kajam saura rume bet nau yau piedienigi sedet ar platam kayam. Aizmugureyiem ari vietas padaudz. Gribetos jau kaptein kreslus un izlaizamo divanu pakala jo komforta jau nekad nau par daudz. Nesen nomainiju udens sukni 40 ls domayu nau tas dargi un saraporu 23 ls. Amisi der no volgas un kalpo tikpat a maksa ta!!!Auto domaju ka kalpos vel 20 gadus ya vien nemeginas taranet vilcienu. Nesen viens lohs ar cironu jaunu iejaja man pa buferi sim buferis atplisa a man nebij pat parko moralo kompensaciju piedzit. Minus sitam auto ka neiet caur kupenan. Uliku aizmugure kartigus traktora ripulus bet vienalga pat bez pedala spiesanas uz piebraukta sniega rauj pa tukso. Ieliku aizmugure 300 kg bordas palika labak. Ieprieks biy man Dodg ram , tas gan bij labais auto zupu rija ar spainiem bet gaya ar zvera tik garaza gan nedabuju tapec nacas skirties. Nu gan sadrukaju, ka pisjars.
cevy man
@ 25.februāris 2005 0:00
Honda CRX
1988
Novērtējums: 9
. pirms 3 menesiem iegadajos baltu Hondu CRX. ar no rupnicas 131HP. 1.6 16v motors. Bez extraam, mazins un jaudiigs t. b. kartings ar jumtu un kautko liidziigu atspereem. Pa brugji braucot biju gaidiijis, ka zobi klabees bet nemaz taa nav ir ok. Iegaadaajos jaunu radiatoru, bremzu diskus, klucus bremzeem ferodo sporta, termostatu, konisko filtru, OBX izputeju, zobsiksnu, rulliti u. c. lietas. Nolemu vest vinju uz AEtuning lai jau tuunee.
Doma bija Nosedinat galvu par 0,2mm izslipet iepludes/izpludes caurumus, un apsliipeet varstus kaa ari logiski saminiit visas blives. Rezultaataa izradijas ka javirpo jauns triisis piedzinai no gjeneratora jo vecais bija no cuguna un smags, vecais saimnieks bija braukajis ar udeni tosola vietas kas irraizijis koroziju galvaa. Rezultaataa 0,2mm vieta bija jastibe pusmilimetrs un kompresijas atziime no 8,1:1 paaugstinajaas liidz 9,5:1 un kompresija pieeauga nezeeliigi. Tagad jabrauc tikai ar pasu labako 98 benzu plus velams lieta octan booster lai augtu oktaanu skaitlis. Pameginaju ieliet benzimu kaftoilaa. Laigan meistari teica ka jaalej augstakas kavlitates savadak augstas kompresijas del var sakt raustities un neritmiski stradat pie sliktas degvielas. Nu un tad es pieleju pusbaaku un tiku liidz jurmalas sosejai kad tas kaftoil benziins saaka raustiities. Visu soseju braucu ar neritmisku motoru. maajaas njeemu taisiiju valjaa benziinbaaku un leeju visu benzu aaraa. Dabuju no nestes un piegazu oktanu pavairotaju, un rezultata nevareju pielaist, jo ieksaa bija veel vecais benziins no kaftoila. Beigaas pielaidaam un tikliidz jaunaa degviela nokluva motoraa viss bija ok. Tadel neiesaku forset motoru jaa neesat parliecinati ka rezultats buus ok.
Apkopojums:
+ Superiiga jauda
+ letas detalas pie labas jaudas kas ir rets apvienojums
+ Reti kad jaremontee
+ LOTI labs un eerts salons
+ AARKAARTIIGI labas gaismas naktii ar talajaam gaismaam var justies taa itkaa seedeetu SCANIAA
+ Maza un jauka
+ Loti stabila uz cela
- Nedaudz nepardomats redzamibas lenkis sezot vaditaja vietaa kas noved pie plata 0 lenkja
- Ziemaa nikojas ar pieleksanu
- Slikti straadaa salona apsilde
- Paskals salons ja rekina ka uz 100km/h ir 3000-3500rpm
Kopumaa esmu apmierinats un iesaku visiem kam nav bernu ;) pagaidaam
FunnyBoY
@ 25.februāris 2005 0:00
Fiat Punto 1,2 12V
2001
Novērtējums: 5
Tad nu tā. Auto tika iegādāts 2005. gada janvārī. Tā bija tīri sievas izvēle. Protams, kā iegādājāmies šo auto, tad manējais auto uzreiz noplīsa (sviestmaizes likums). Tāpēc sanāca man kādu mēnesi arī ar šo auto pārvietoties un radās arī neliels priekštats par šo mazo kastīti. No ārpuses auto izskatās tā, ka tur var ielikt vienu somu un vieta nekam citam neatliek, pat vadītājam. Tomēr iekāpjot auto apjuku, jo priekšējais vadītāja beņķis bija jāpavirza tuvāk stūrei(mans augums ir 1.88m un 120kg smags)- vietas priekšā ir daudz un bagažniekā var ielikt bērna ratus, bet aimugurē var sēdēt tikai zīdainnis, jo tur vetas praktiski nav. Tātad auto ārējais skats ir diezgan maldinošs. Tā kā pats esmu pieradis braukt ar lielu un ekstrām bagātu auto, tad vajadzēja pierast pie tā ka puņķikam nav nekādu ekstru, pat stūres pastiprinātājs. Pilsētā tas būtiski traucē ātri pārvietoties no vienas joslas uz citu. Diezgan interesanta lieta ir tas, ka auto nav temperatūras dačiks (ražotājs to motivē ar to, ka auto pārsvarā lieto sievietes un uz tādiem dačikiem neskatās). Salons izskatās pietiekoši pieklājīgs un nekas arī negrab. Kad auto tika iegādāts, tad tika instelēta jauna signalizācija un mainīta eļla. Izmakasas kādi lati 60. Runājot par motoru, tad domāju, ka mans tosteris būs jaudīgāks, bet nekā - auto ir pieteikoši agresīvs, laikam tāpēc ka īsā kārba. Protams uz 200km/h ar tādu neizspiedīsi, jo grāmatiņā ir rakstīts 136km/h max. Līdz 100km/h ātrumu uzņem labi, bet vairāk spiest gan neisaku, jo sajūta ka motors izkāps un aizies savu ceļu. Auto nav paradzēts braukt pa šosejām. Nepatīkami ir tas, ka visi uzskata par pienākumu apdzīt, jo nevar paciest , ka mazs šperdaks brauc pa priekšu. Degvielas patēriņam vajadzētu būt ap 6l uz 100km, bet man ar smagu kāju sanāk kādi 7-8l uz 100. Varbūt sievai sanāks arī iekļauties paredzētā patēriņā. Diezgan jūtīgs uz degvielas kvalitāti. Sanāca iegāzt sliktāku bendzīnu un auto sāka raustīties. Tagad pēc labas degvielas ieliešanas situācija ir normalizējusies.
+ lētas detaļas, pat no dīleriem ( tā man apgalvoja)
+ ietilpīgs
+varbūt ekonomisks
+ interesants dizains
+ negrab salons
+ pietiekoši jaudīgs pilsētā
- neciena apkārtējie
- nav ekstru
- vietām sāk mest ārā rūsu
Kopumā var secināt, ka auto kalnu gāzējs nav, bet ikdienā ja ir nepieciešamība pārvietoties var.
Atzīme ir 5, jo puņķiks ir starp veļas māsīnu un auto.
reco
@ 25.februāris 2005 0:00
BMW 750i
2003
Novērtējums: 3
Autiņš bija tieši 4 mēnešus lietots kad nopirku (tagad kvēli gribu nopārdot, jo lai taupītu nervus pārvietojos ar savu jauno autiņu, kurš nav BMW).
Tā nu sanāca, ka sakārojās pamēģināt šo vācu autobūves lepnumu, kurš tik daudziem izsauc sajūsmu (vai pamatotu?)
Jāsaka uzreiz, ka salons diez ko nepatika - ne sēdekļi ērti, ne arī paneļa dizains normāls.
Pirmais izbrauciens`likās OK, auto bija ar pieteikamu uzrāvienu un likās, ka uz šosejas arī ķadu varēs nodzīt.
Pirmā nedēļa pagāja nemitīgā vērtēšanā - sajūsma lēnām plaka - borta dators nemitīgi sakoja, arī izvēlnes ļoti neparocīgas. Motora jauda arī nešķita BMW markas cienīga. Nedēļas beīgās trosē devos uz servisu, auto ņēma un vienkārši noplīsa - elektronika nodzisa un viss.
Servisā kasija pakausi un teica ķa kāda tur datora komponente esot izgājusi no ierindas, taisija divas nedēļas.
Saņēmu autiņu un priecājos, taču pēc divām nedēļām sāka gaudot izpū`tejs, izrādī`jas ka pie bikses izpūsta blīve (blj: jauns autiņš un šitāda šaize?!!).
Un tā visu laiku, tad viena tad otra ķibele - kur te kvalitāte?
Pašlaik auto stāv atstutēts pret sētu. Pats braukāju ar MB.
kaupo
@ 22.februāris 2005 0:00
GAZ 2402
1974
Novērtējums: 6
Sveiki,
Šī volga tika iepirkta / lietota vienam mērķim - lai nobrauktu konkrētus 9300 km no latvijas līdz Gambijai (sk. www. plymouth- banjul. co. uk). Tā kā pasākuma noteikumi pieprasīja auto iegādāt par 100 angļu naudiņā, tad 2004. gada jūlijā tas arī tika izdarīts. Jāatgādina, ka tālajos 70tajps volgas bija retam mirstīgam pieejamas, un būvētas monumentālas, kā Bruklinas tilts. Tas, ka volga ir lēta eksplautācijā, un vienkārša kā cirvis uzbūvē, arī tika pierādīts garajā pārbraucienā, kad visas tās dažas problēmas, kas radās, varēja novērst pašu spēkiem ar 13 mm atslēgu, skrūvgriezi, un āmuru!
Kamēr ar volgu kaišu meklēšanas nolūkā apmēram mēnesi pabraukāju pa Rīgu un apkārtni, izdevās iemācīties braukt plūdeni, bet ne vienmēr lēnām, un cienīgi. Degvielas patērīņu izdevās ierobežot 12 litru robežās uz 100 kilometriem - sal. ar manu ikdienas dīzeļauto drausmīga benzīna kapsēta! Bet neko, pieradu arī pie tā!
Ziemā braucot kaitina skaļā apsildes ventilatora dūkoņa, tiesa gan, uz šosejas ventilators vispār nav jāieslēdz, pūš labi tāpat, un sliktā logu tīrītāju / apskalotāju darbība, kas jūtami neuzlabojās arī pēc jaunu slotiņu uzlikšanas. Gana daudz pacietības prasīja arī pierašana pie aizmugures piedziņas, kas jau bija pagūta aizmirst. Toties piekare ir gana komfortabla, un, nofiksējot ar dažām kokskrūvēm vaļīgākos salona paneļus, gandrīz izdevās novērst grabēšanu salonā!
Mazliet tracina arī stūres pastiprinātāja neesamība, bet stūre smaga nav, tikai ir liels stūtrs apgriezienu skaits - jāmācās ātri kustināt rokas pagriezienos! Tāpat stūre ziemā liekas un arī ir ārkārtīgi auksta un nemīlīga, jālieto cimdi.
Pārnesumu kārba slēdzas viegli, ja to dara lēni. Pietrūkst piektā pārnesuma, motoram jaudas pietiktu.
Lielāko daļu pārbrauciena veicām relaksētā 80 - 90 km/h ātrumā, ar ko arī izskaidrojams samērā pieticīgais vidējais patēriņš - ap 9 litri.
Kas vēl - salonā vieta sešiem, plus šoferim, bet sēdekļi šausmīgi askētiski, toties tos iespējams salocīt, iegūstot pieņemamu gultas vietu diviem.
Par dinamiku nerunāsim, tādas šim automobilim vienkārši nav.
Jāpiebilst, ka ši automobiļa parādīšanās visur izsauca tikai pozitīvi- atturīgu reakciju, tie, kas zināja, kas tas par aparātu, smaidīja, bet tie, kas nezināja, centās uzzināt, bet vienaldzīgo nebija.
bildes varat redzēt http://foto. inbox. lv/livajevs2/VolgaGAZ2402
Par vērtējumu - 1974. gadā liktu 9, jo komforts tomēr sedanam labāks! Tagad - seši, jo tomēr morālais un fiziskais novecojums liek sevi manīt.
Kaspars
@ 21.februāris 2005 0:00
Volkswagen Jetta mk'1
1982
Novērtējums: 7
aiz neko darīt iedomajos, ka japastasta par savu ''auto'': ), ja auto varda dzetsons bija kaut kas, mana pirma nopietna automashina ar TA , tad nu ta shis auto man ljava apceljot Latvijas āres tuvākās un ne tik tuvas par minimāliem izdevumiem , un arī attiecigu komfortu: ) ja to vispar ta var nosaukt, tais laikos, kad degviela maksaja vel tikai 0.33ls par litru es tieskham vareju talu tikt: ) , jo mana dzetta piedevus tam ka bija ZALJA vel bija arī 1.6D, ka man par 1ls ljāva noripināt 50km, diezgan iespaidigi prieksh musu tagadejiem apstakljiem : D , jettu nopirku par 300$ , ieguldiju vel 50ls un kaut kur gadu, cik man vinja bija (bez turpmakiem remontiem) vizinajos pa latviju un prieceju publiku: ) , jaa smiekligs auto, ta var raksti ilgi un dikti kopa, aa un kopa noripinaju ap 15 000km bez ieguldijumiem (iznjomot ziemas ratus un degvielu), neslikti 1982 gada 1.6D/ , : ) un tika piedzivots pirmais kresh, līkumā pie suntazu stacijas, pa kreisi aizgaju taisni- ziemaa, rezultaata prieksheja piekare lupatasun maza bukte aizmugutē/ grāvis 3m /, atjaunots auto tika 3dienu laika, un vel nobraukts 1.5 meneshi, jettu pardevu par 320ls. pirms gada neslikti : ),
sviests
tehniskie parametri:
vw Jetta 1.6D
'1982
54zs
0-100/ ~20sek
max./ 135km/h
vid. pat/ ~6 /brauc ka gribi: )
pashmasa/ ~860kg /ja atminja nevilj
pilna/ ~1200kg
krāsa / ZALJA
[- ]
- nekadas dinamikas
- komforts 0
- pie 100km/h sajuta ka pacelsies gaisaa
tads nu ir auto zalja krasa, bet tagad vel uz ielas tadus redzem neviljus parnjem nostaljgija, bet atdzistu pirmais auto bija neslikts tadelj lieku 7
tā lūk!
zviedrs
@ 20.februāris 2005 0:00
Subaru Forester 2,0 S-turbo
1999
Novērtējums: 8
Skatos te par sito Subaru ne zilbes naf... Tad jau japastasta par savu neilgo saskarsmi ar so aparatu.
Saksu ar to, ka auto nav mana personiga izvele, bet nonaca manas rokjeles ap Jaungadu, kad sencis sanjema savu gaidito Outback. Japiebilst, ka vel lidz sim neesmu isti sapratis, ko vins ir tadu ipasu saja marka atradis, ka jau kopsh 90 gadu vidus sturgalvigi turas pie sis markas....
Ieprieksh parvietojos ar '88 gada MB W201 ar 2L motorinu, tad nu kontrasts ir tads divdomigs... Jauda Subarim ir vienkarsi exploziva, kaut ar automatu tas no vietas vienkarshi uzspragst, esot laikam ~170zs, pret 120zs MB... Toties komforts MB neskatoties uz 11gadu starpibu ar Subari ir jutams, jasaka 'MB ist MB', neskatoties uz kozhu- rozhu, kondishku, visa veida elektriku, automatu, mezonigi lielu luuku, 17gadus vecais mersis uz shosejas bija ertaks, klusaks, un tiri subjektivi parvietojoties tads solidaks (to sajutu gruti noformulet).
Tomer nu jau paris menesi bus pagajusi un puslidz esmu apradis ar Subara dabu. Pirmkart satriecosha pielipshana celjam... Pa ierasto celju uz lauku majam, kur ar MB likuma gaju uz 60- max70km/h ar Subari var bez bazham iebraukt uz 110km/h pie tam pilnigi kontrolejot situaciju. Neskatoties uz salidzinoshi augsto kuzavu laikam boxermotoram ir pietiekami zems smaguma centrs, lai auto sadi uzvestos. Tiesa nedaudz nakas zaudet komforta zina, kaut Foris nav gluzi tada taburete ka Impreza, ar kuru ne reizi nacies izbraukt un iespaidi ir pabriesmigi : (... Pie tam paterinsh ir salidzinoshi jedzigs prieks turbo dzineja ar automatu pa pilsetu kadi 12-13L, uz shtraases lai cik divaini nebutu var ieklauties pat 8L, bet normali braucot ~10L. Nu un protams viens liels pluss ir lielais klirenss un 4X4. Es pat pirma sakuma drusku iebuksejot nonacu tada ka prostracija. Pieradis pie mersha ar pakalpiedzinu un mehaniku, bikuc sabuksejot ar Fori , kuram 4X4 un automats es apjuku, jo isti nezinaju ko darit - iznakums bija elementars: drusku vairak uzspiest gazi un foris no kupenas vienkarsi izleca, mersis butu lidz ausim ieracies... Kops tas reizes man pat liekas, ka pec putenja visi sausmigi leni velkas pa centru...
Par izmaksam vel isti nemaceshu pateikt, tomer no sencha teikta izriet, ka sim esot visai speciga piekare. Ko es zinu tad mainitas esot priekshejo stabilizatoru 'stoikas', pie tam divas reizes, gultni, kolodkas, ik pa 50kt km eljas, nu tas viss skaidrs tapat : ), pirms skirshanas no si auto sencis nomainija siksnu ar rullisiem un spriegotajiem. Par cenam neprasiet - besigas! pat salidzinot ar MB...
Tatad:
+Fantastiska stabilitate un celja tureshana, pie salidzinosi normala komforta...
+Jaudigs.
+Viegli vadams - 4X4
+Silts
+Nav kaprizs, neplist, visa elektrika neskatoties uz stazhu strada perfekti
- dargs, ja kas jaremonte
- dizains, gan ieksa, gan ara tads paprasts
- turboversijai ar automatu nav pazeminosa atruma
Viesturs
@ 17.februāris 2005 0:00
Citroen C3
2004
Novērtējums: 9
Sveiki!
Nu ta, esmu parvarejis bailes un iegadajies operativaja liza C3 ar 1.4 HDI. Paslaik esmu nogazejis 4000km un jutos nenormali apmierinats, katra zina paterins mani iedzina kapa(laba nozime) katru dienu sanak braukt no Rigas uz Jurmalu, tad vel darba darishanas pa Latvijas pilsetam ar videjo paterinu 4.7Ltr uz 100km. Zuper!!!
Pozitivie momenti:
1. Loti laba komplektacija kodiska, ABS, miglinieki, litaki utt
2. Vagis ir super viegli vadams un stabils uz cela
3. Vadishanas ergonomika ir SUPER, vari novilet par 1000km un nejuties noguris
4. Apkopju grafiks un izmaksas ir loti cilvecigas un samerojamas ar to konfortu un ertibam ko sniedz vagitis dien diena.
Negativie momenti:
1. Izdega 1 tuvo gaismu lampina: ))
2. Kad ara ir kepigs sniegs, ritenu arkas atri piesitas ar sniegu,
3. Zems priekseja bufera moldings, visu laiku jaceko lai pareizi noparkotos un nenorautu plastmasu
Iss reuzme : Vagis ir katra izdota lata verts!
Citriuss
@ 16.februāris 2005 0:00
Volkswagen Golf II 1,8
1986
Novērtējums: 6
Viens no Mērfija likumu krājuma papildinātājiem ir teicis "Nav nekā pastāvīgāka par pagaidu pasākumiem!"
Šis stāsts sākas 2003. gada jūlijā, kad ļauni ļauži aizveda neceļos manu bīmeri. Tā kā darbs saistīts ar zibenīgu pārvietošanos ievērojamos attālumos, kā pagaidu variants tika paņemts lētākais 1,8 golfs, kāds bija pieejams ar teh. apskati. Pēc īsas un konstruktīvas sarunas braucamā cena bija nodzīta līdz pieņemamiem Ls 210 (vairāk rocība uz sitiena neļāva).
Pēc 5- tā BMW (1990 ar pilnu elektru) pārkāpjot spartiskajā golfā nekādu pirkuma prieku neizjutu, taču padomju cilvēks pie visa pierod! Patīkamās izjūtas neizpalika! Pāris dienas vēlāk laidos avantūrā- golfs tika piekrāmēts ar 5 cilvēku ķermeņiem + viss augšminētajiem ķermeņiem nepieciešamais izdzīvošanai uz nedēļu mežā. Rezultātā pakaļa draudīgi pieplaka zemei, kas radīja ievērojamu psiholoģisku spriedzi, jo ceļš priekšā virs 300 Km- uz tālāko Latgales kaktu. Rumbulā bāka tika pielieta līdz ūkai un Rīga atstāta aiz muguras. Braucamais lēnam iedrošināja ātrumu kāpināt līdz 115 Km/h. Kad galapunktā bāka atkal tika piepildīta līdz klikšķim es nespēju apvaldīt sajūsmu: uz 300+ Km, pārkrautā režīmā, un ne jau velkoties ar 80Km/h bija noēsti nedaudz virs 18l !!! Pārbaudījumu Golfs izturēja godam!
Otrs patīkamais moments: klīrenss! Ar radagabalu pabraucot laukos pa vecajiem apkārtnes ceļiem, viņa Bembuks (arī 5- ais '92) ne visur tika cauri.
Trešais: Masa! Bija probzas ar iedarbināšanu bet mazā pašmasa dod iespēju iestumt arī vienam pašam, ne sevišķi jaudīgam vīrelim! Otrs aspekts: Masa + 1,8 motorīts. Ne vienreiz vien izpelnījos ļaunus skatus un vārdus (arī ar surdotulkojumu) no stipri jaunāku autiņu vadītājiem, kas nekaunīgi līda gar rindu lai pie zaļā aizlīstu garām! Var jau teikt- avārijas situācijas izraisīšana, bet nu neciešu es nagļakus! Cita lieta- es pat nekaunīgu mikriņu palaidīšu, bet biezo vai bļauri- nekad!
Pirmajos 30 metros var iekabināt 90%+ autiņu, taču tālāk jauda sāk zust un, piemēram, BMW aiziet pa priekšu.
Tagad par negācijām: Minimālisko askētismu es pie mīnusiem neskaitīšu- golfs ir golfs un askētisms pats par sevi nav mīnuss!
Mīts ir lētās un pieejamās rezerves daļas. Ja kas nobirst, ir jāpapūlas, lai šrotos ko atrastu. Ne viss ir pasakaini lēts: Ja kas atgadīsies karbūzim, tie nebūs 5 un ne 10 lati! (bija probza ar karbūža termostatu) Ja jums kādu iemeslu dēļ sanāk pirkt Golfu II- piekatiet lai durvis nebūtu nosēdušās! Pat neliela nosēde ir ātri progresējoša un dārga pie labošanas (PS- ir lēts variants: nomainīt bolti, bet pieredze (ne tikai mana) rāda, ka tas ir īslaicīgs pagaidu pasākums)
Tika novērota arī tradicionālā VW nelaime- benzīna līmeņrādim ticēt nevar! Probzu tradīcijās ierakstāma pečka. Vainas mēdz būt daudz un dažādas, pārsvarā parādās ziemā.
Vēl kā raksturparādība: uz klusāka ceļa izmēģināju "nu, cik ta' velk?". Ieskrējos līdz 170, vēl biš rezerve palika, bet neriskēju- ceļš nebija no labajiem, bet gaita golfam ir diezgan lecīga.
Skaņas izolācija (hoppā) labāka nekā Galantam '93!!!
Tagad, pēc 1 1/2 gada expluatācijas varu teikt: Tu biji uzticams ieročnesējs! Sit tibi šrots levis*!"
REZUMĒ:
+Uzticams (ja kas atgadīsies, līdz mājai tiksi 97% gadījumu)
+Ekonomisks
+Caureja (Caurgājība =))
+Jaudas&Masas kombinācija
+Pagrieziena rādiuss (tagad, pārsēdies uz Galantu saprotu- tas IR svarīgi)
+Skaņas izolācija
+Biezi bleķi
- Gaitas īpašības (ciets, lēkājošs (relatīvi, protams))
- Tradicionālie defekti (Sk. aprakstu, rūsa, vecuma kaites)
- Estētika&Komforts
Atzīmes:
Gaita: 5
Rāviens: 8
Uzticamība: 9
Komforts: 4 (3+skaņas izolācija)
Izmaksas: 8 (Taupīgs+nekas liels nav mainīts)
Videsspēja**: 8
Dizains: 4 (Ext:4, Int:3, Ergo:6)
Vecums: 2
* Sit tibi terra levis (lat. )- Lai tev vieglas smiltis! Šrots ir un paliek šrots.
**Videsspēja- Termins ko HVZ kur nofiksēju: Piemērotība dažādām vidēm; t. i. lauki, pilsēta, šoseja, lauku ceļš, bezceļš utt.
Dawsons
@ 13.februāris 2005 0:00
Chevrolet TrailBlazer LTZ
2004
Novērtējums: 8
Auto zinamu apsverumu del tika iegadats un noformets uz kompaniju Somija.
Lietoju to kops Ziemassvetkiem, tapec neko daudz par ekspluatacijas izmaksam un izturibu vel spriest nevaru, tomer zinams prieksstats par so amerikanu "brinumu" ir radies.
Pirmkart patikams moments man, cilvekam, kurs nav uz TU ar musdienu kibernetiskajam auto vadibas sistemam "a la 'i- drive'", ir tas, ka auto nav piebazts ar pargudru datorvadibu, kuru bez puslitra saprast nav iespejams, viss ir elektronisks, tomer elementari uztverams un saprotams "dlja osobo tupih" lielas pogas ar saprotamiem uzrakstiem un piktogrammam.
Autins ir pilns ar visadam, patiesiba, liekam spelmantinam, piemeram, spoguli iemontetu kompasu un virs ta iebuvetu digitalo magnetafonu (kada vella pec, lidz sim nesaprotu). Par tadiem niekiem ka rozetem nerunasim - tas ir visur kur vajag un kur nevajag. Aizmugure ir atseviska klimata kontroles vadiba ar mazu ekraninu. Laba audiosistema BOSE, kura attaisot logu, vai braucot pa brugi paaugstina skalumu. Klimata kontrole ir loti efektiva, pie tam var uzrikot baisu temperaturas kontrastu, viena salona sturi temeraturasstarpibu no otra stura var noregulet pa kadiem 15 gradiem, kaut ko tadu lidz sim es neesmu redzejis...
4,2 litru dzinejs ir gana jaudigs, tomer nevar teikt, ka Blaizers butu baigais spridzeklis, amerikanu automats ir gana domigs, tomer, par cik neesmu nekads Shumahers, mani tas neuztrauc. Pie tam videjais paterins ir salidzinosi normals ap 12 litriem 93 benzina. Negaiditi asas izradijas bremzes, ka nazhi - japierod...
Nekados seviskajos dubljos vel nav nacies list, tapec pazeminosos atrumus vel nav nacies ieslegt un nemaku teikt kadas ir Blaizera bezcela ipatnibas, tomer pabraukajot ar cieti saslegtu 4HI diferencali pa 30cm dzilu slapju sniegu radas parlieciba, ka Blaizers nav nekads parketnieks. Ikdiena tiek lietots Auto 4WD rezhims, kurs tur to jaudu pats sava nodaba pec vajadzibas piesledz. Pec trisdurvju Pajero lietoshanas, liekas nepierasti miksta un erta piekare - man patik.
Pec nepilnu divu menesu lietosanas var teikt, ka patreiz lielakais minus ir auto interjers - prasta peleka plastmasa, samosvala cieniga sture, plakani un slideni sedekli, ar pabriesmigas kvalitates adu neprecizi apshuti sedekli un interjera dizains - vienkarshi nekads - nepiedodams primitivisms auto, kursh maksa ~40keiro.
Maksis
@ 12.februāris 2005 0:00