Volkswagen golf 3 1.8
1995
Novērtējums: 10
Nopirkts par 2200 LVL 2007 gadā, tas ir - treknajos gados. Toreiz tika izskatīti arī dārgāki un jaunāka gada eksemplāri, bet izvērtējot auto ekspluatāciju izmaksas un tehniskos stāvokļus vienu dienu ss. lv izleca šitais golfs. Aizbraucot apskatīt, bija redzams, ka auto ir "nesamocīts" un droši vien iepriekš lietots kā mājas - darbs - veikals - mājas: pa asvaltu. Motors ar 75zs - vāciešu zemapgriezienu šedevrs. Vēlāk tika ielikta gāzes iekārta pa 250 LVL, ko nenožēloju, jo šajos trijos gados iekārtai nekas nav bijis jādara. Vienīgi uz štrāses, apdzenot, bieži vien pārslēdzos uz benzīnu, jo pēc 3000 apgr/min, darbojoties ar gāzi, dzinējam trūkst jaudas.
Detaļas ir plaši pieejamas gan jaunas, gan lietotas, gan spainī.
Pagājušoziem tika iebraukts 2 metri dziļā grāvī, atbrauca evakuators - tā operators (vīrs cienījamos gados) apskatīja un saka: "šrots - nebūs jēgas remontēt". Izvilka - piedarbināju, pabraucu metrus piecus - neko šķībs, bet brauc. Evakuatora vīrs tik novilka: "nu jāāāā - tas jau golfs... !!!" Pēcāk aizvedu pie džeka iztaisnot - viss kopā uz 200 LVL. Tagad vairs pēc svaiga auto golfs neizskatās, bet savas funkcijas pilda un ko vēl vairāk var vēlēties vidusmēra Latvijas iedzīvotājs, kā labu, uzticamu auto - un kāpēc lai tas nebūtu trešais golfs?
gts20
@ 3.februāris 2010 0:00
Volkswagen lupo
1999
Novērtējums: 8
iegādājos šo mašīnīti jo gribēju ko mazu un ekonomisku, lai vadātu kādus divus vai trīs dibenus,1.2ldīzelis automāts, tā jau neko varēja būt augstāka, patēriņš ziemā kaut kur 4-5litri ja brauc normāli var ielikties 3-4litros , vasarā protams daudz mazāk mīnuss priekšējais benķis neregulējas uz augšu, priekšā vietas ir ļoti pietiekoši par aizmuguri īpaši raudāt arī nevar, nu protams guliveram sēdēt būs jau grūtāk, ir jau , kā bez tā, kādas sīkas tehniskas problēmas, bet uz degvielas ekonomijas, to var pieciest
es
@ 24.janvāris 2010 0:00
Volkswagen vento
1993
Novērtējums: 9
esmu laikam vw jetta fans man patīk šis auto. Tas ir ērts un praktisks un drošs auto. Pirmais bija jetta2 tagad jetta3. Neko sliktu nevaru teikt Autiņam ir 1.8l motors rezerves daļas lētas un degvielas patēriņš normāls. Nezinu, citi te sūkstas, bet teikšu vienu - pilsētā rij ap 9, bet ārpus pilsētas 6l. Esmu izmēģinājis. 2 gadus jau braucu, vasarā atvaļinājumā pirmoreizi Polijā, Slovākijā otro reizi, Ungārijā, Austrijā štepselēju kārtīgi, jo patīk kalnu līkumainie ceļi. Vēlak parēķinot ielieto degvielu un kilometrus biju pārsteigts 5.9l uz 100km. Vienīgā problēma virsbūve varēja būt cinkota.
ivčiks
@ 16.janvāris 2010 0:00
Volkswagen vento
1993
Novērtējums: 9
esmu laikam vw jetta fans man patīk šis auto. Tas ir ērts un praktisks un drošs auto. Pirmais bija jetta2 tagad jetta3. Neko sliktu nevaru teikt Autiņam ir 1.8l motors rezerves daļas lētas un degvielas patēriņš normāls. Nezinu, citi te sūkstas, bet teikšu vienu - pilsētā rij ap 9, bet ārpus pilsētas 6l. Esmu izmēģinājis. 2 gadus jau braucu, vasarā atvaļinājumā pirmoreizi Polijā, Slovākijā otro reizi, Ungārijā, Austrijā štepselēju kārtīgi, jo patīk kalnu līkumainie ceļi. Vēlak parēķinot ielieto degvielu un kilometrus biju pārsteigts 5.9l uz 100km. Vienīgā problēma virsbūve varēja būt cinkota.
ivčiks
@ 16.janvāris 2010 0:00
Volkswagen Passat 32b
1985
Novērtējums: 9
Tātad pusgadu pēc tiesību iegūšanas un pēc vasaras darbā iegūtās naudas ļoti sagribējās kādu autiņu. Tā nu pēc neilgas meklēšanas un lielās kāres pēc četrriteņu drauga tika iegādāts VW Passat 1985 gada hečbeks ar 1,6 l benzīna dvēselīti. Nopirkts tika pa 250 latviešu naudiņām. Biaj vēl palicis pusgads tehniskās tā ka visu ziemu nobraucu bez bēdu. Paša neziņas pēc pēc laika atklājās lielākie defekti. galīgi izrūsējuši sliekšņi un gandrīz nobeidzies sajūgs. Sliekšņu problēma tika pamanīta tā ka lietainajā rudenī salonā bija gandrīz vai peļķe ar ūdeni. Izrevidējot salonu ieraudzīts nepatīkams skats - gari caurumi visu sliekšņu garumā. Tā nu ziema tika atbraukāta tāpat bez salona. Bet tik un tā salonā bija silti (pečka strādā labi). Kopš iegādes ir pagājis vairāk nekā gads, bet sajūgs nav nomainīts, bet tehniskā ieguldot ~130 Ls ir izieta ar diviem vieniniekiem. Parūsējis ir, bet nākot siltam laikam tas gan jau tiks labots.
Lec ziemā ļoti labi ar to nav bijis problēmu. Kopumā bez nobeigušās piekares, kas pa daļai ir nomainīta problēmu nav.
Autiņš skrien godam. Eļļu neēd, bet tosolu gan bišku. Slidenajā laikā viegli kontrolēt uz ceļa un ir diezgan stabils. Pa grunteni vispār prieks braukt. Ja būtu labāki amīši tad pat izvēlētos braukt ar pasātu nevis 3 gadus jaunu auto.
Tie kas teica ka viss brabot tās gan ir muļķības. Nepieciešams tikai pajaukt paneli un saskrūvēt visu kā nākas. Man tādu problēmu nav.
Uzbūvē elementārs un remonti ir veikti pašu rokām, izņemot metināšanu.
KOmforts tiešām nav nekāds lielais, bet ieliekot priekšā Recaro padibeņus ir ok. Aizmugurējais benķis orģinālā ir gatavais dīvāns. : )
Tagad labus eksemplārus ir grūti atrast, jo tomēr šiem modeļiem ir ap 25 gadiem, bet nu tik un tā kā auto patīk. Principā nenokaujams un detaļas maksā 5ls par spaini : D
Apdrošināšana lēta, nodoklis pats mazākais.
Upitis
@ 10.janvāris 2010 0:00
Volkswagen Golf III 1.8
1997
Novērtējums: 8
Pirms gada biju izvēles priekšā, kādu pirmo auto iegādāties līdz 2000 Ls vērtībā. Tā kā saprotams, ka benzīns ir jāpērk un šis tas autiņam jānomaina, nolēmu auto iegādei atlicināt max 1700 Ls, lai vēl paliek pāri, lai savestu auto labākā kārtībā vai ko uzlabotu.
Medīju apmēram trīs mēnešus, līdz acīs iekrita trešais golfiņš, tikko no Francijas, ar 80 000 nobraukumu un visu pierādījumu tam - servisa grāmatiņu vai kko tamlīdzīgu, protams, franču valodā. Auto uzreiz iepatikās, jo pārdevējs to bija labi sakopis un savedis kārtībā - sataisījis bamperus, kuri bija sabojāti, pie pakaļējās arkas par to arī liecina neliela buktīte, ko nevar nemaz pamanīt, ja nepēta auto no metra attāluma vismaz minūti. Paņēmu auto par 1500 Ls ar tikko svaigi izietu skati.
Nedaudz par aprīkojumu manam auto:
- Visi elektriskie logi
- Kondicionieris
- Centrālā atslēga
- Signalizācija
- Diezgan laba Pioneer audiomagnetola
- Divi gaisa spilveni
- Stūres pastiprinārājs
- ABS
Manuprāt, priekš golf diezgan adekvāta komplektācija, varbūt vēl prasītos regulējama stūre un elektriskie spoguļi, bet visu jau nevar gribēt. No tehniskā viedokļa es uzreiz pēc iegādes nomainīju zobsiksnu, rullīti , pie reizes ūdens sūkni, gaisa filtru, salona filtru, benzīna filtru, aizmugurējās bukses un aizmugurējo amortizatoru atsitējus. Uz pavasara pusi uzpildīju arī kondicionieri. Mašīnai visas "fīčas" strādāja un joprojām arī strādā, vienīgi uz aizmugurējo logu šķidrumu nesmidzina, bet neesmu skatījies, kas tur par vainu, jo bez tā var tīri labi iztikt. No obligātajiem remontiem nācās nomainīt startera bendiku, vāka blīvi, priekšējos bremžu klučus un to plastmasas dalītāju, kurš skrūvējas pie motora un no visām pusēm pienāk dzesēšanas sistēmas trubas. Tad vēl principa pēc arī aizmugurējos riteņu gultņus, jo likās, ka troksnis nāk no tiem, bet izrādījās, ka tā bija nekvalitatīva riepa. Kopumā varu teikt, ka visu var izdarīt pats, jo auto ir gana vienkāršs, es servisā tikai papildināju kondicionieri un mainīju pakaļējās bukses.
Tagad nedaudz par ekspuatāciju: no sākuma šķita, ka cēliens 1.8 mono motorītim ir diezgam iespaidīgs, ja ņem vēra, ka tas ir vecais 8 vārstu, bet drīz vien gribējās kaut ko niknāku, bet nu neko, pie jaudas pierod jau ātri, tāpēc jābrauc tā, kā ir. Tiesa, kopējā satiksmes plūsmā iekļauties var bez problēmām, uz šosejas arī motorītis ir gana dinamisks un ar apdzīšanas manevriem problēmu nav. Par patēriņu pilsētā un uz šosejas nevaru īsti pateikt, jo neesmu tā atsevišķi piefiksējis, bet kopējais varētu būt ap 8 litriem uz 100 km. Man patīk mašīnas uzvedība gan uz asfalta, gan grants ceļiem, man šķiet, ka tā nav nedz par cietu, nedz par mīkstu, praktiski ideāli. Es ar saviem 1,90m jūtos salonā tīri ērti, nevaru sūdzēties, ka nav kur kājas likt vai kādas citādas pretenzijas, vienīgi benķis varētu būt drusku ērtāks un ar augstāku galvas balstu. Ceļa pāredzamība ir ļoti laba un kopējais braukšanas komforts ir ok. Sākotnēji salons bija ļloti kluss, nekas negrabēja, bet pēc gada ekspluatācijas pa Latvijas dižceļiem mazlietiņ graboša plastmasa liek par sevi manīt, bet tas īpaši netraucē. Runājot par skaņas izolāciju, tad tā ir gana laba, sarunāties ar paažieriem var normālā tonī un nav jākliedz, lai kaut ko dzirdētu. Pieļauju, ja riepas nomainītu pret kvalitatīvākām, tad būtu vēl patīkamāks rezultāts. Kā vēl vienu patīkamu lietu varu minēt kluso motora darbību. Man patīk auto kopējais stāvoklis kā tāds, jo tas ir labi saglabāts, rūsas nekur nav, var redzēt, ka bijis kopts autiņš, ko es arī cenšos turpināt. Tagad, kad ir nomainītas viaas iepriekš minētās detaļas, izskatās, ka kādu laiku nekādi papildus ieguldījumi nebūs nepieciešami, jo auto savests teicmā tehnikā stāvoklī, viss darbojas nevainojami, arī ziemā pie padsmit mīnusiem un nedēļu ilgas stāvēšanas var iedarbināt ar pirmo reizi bez liekām problēmām. Isāk sakot ar auto esmu apmierināts, ideāla studentu mašīnīte un arī perfekts pirmais auto.
Iss mans priekšrocību (+) un trūkumu (- ) kopsavilkums.
+ Pietiekoši vienkāršs, lai pats remontētu
+ Salīdzinoši lētas rezerves daļas, kuras plaši pieejamas
+ Uzticams, ne reizi nav ceļā pievīlis
+ Patīk salona iekārtojums un dizains
+ Priekš tāda lieluma mašīnītes samērā ērta sēdpozīcija un var arī bagāžas nodalījumā pietiekoši daudz sakrāmēt
+ Izturīga balstiekārta, pa visādiem ceļiem braukts un viss turās vietā - tfu, tfu, tfu.
+ Tīri skaists dizains.
- Prasītos drusciņ lielāka jauda motoram
- Ar laiku pamazām sāk grabēt salons
- Līdzi nākošais oriģinālais domkrats ir vienkārši parodija
- Tīri subjektīvi zaļais paneļa apgaismojums īsti neiet pie sirds
Tāds ir mans viedoklis un noverojumi par šo auto, kurš man uzticami kā bitīte kalpo mazliet vairāk kā gadu un ceru, ka tā tas būs arī turpmāk.
Māris
@ 25.decembris 2009 0:00
Volkswagen golf 2 1.6 karb
1987
Novērtējums: 5
Nu tatad, kad dabuju tiesibas nopirku savu pirmo masinu golf 2. Masinu nopirku pa 350 ls. Golfs bija loti laba stavokli viss bija standarta nekas nebija tuunets. TA izgaja ar pirmo reizi dabuja 4 vieniniekus. Un taa kadu menesi es braukaju bez nekadam problemam un tad viss pamazam saaka jukt, aizdedze sa4akarejas, saakas probleemas ar karburatoru(daudz eda benzina), kompensatori saka klabeet, aizmugurejais ritena gultnis nojuka, aizmugurejo durvju ru4ka saluza, radiatora ventilators nesledzas ieksa. Pat rokas necelas pie vina nemties. Bet vismaz labi ka rusas nekur nav, un nav nekas metinats. Taa laikam ir mana kluda ka nopirku golfu.
Plusi
- diezgan erts salons
- laba pe4ka, labi silda
- Leetas detalas un var jebkur dabut
- diezgan izturigs pret koroziju
Minusi
- Motoram loti maza jauda, problematiski ar apdzisanu
- biezi 4akarejas karburators(daudz elektronikas)
- Slikta skanas izolacija
- Salona viss brazd un 4ikst
- durvju rokturi biezi luzt
golf mk2
@ 17.decembris 2009 0:00
Volkswagen Jetta
1991
Novērtējums: 6
tas bija prims 3 gadiem (2006 pavasaris) līdz 2008 gada pavasarim
+ paliels bagāžnieks
+ lētas daļas viss no 2 golfa
- remonti remonti remonti
Principā pirmajam auto ir ļoti labs, braucu arī pa grants ceļiem ļoti labi turās un jūtāst tieši uz šādiem ceļiem.
Problēmas ar tosola tecēšanu regulāras
extru nekādu, beņķis neērts, aizmugurējos nevar nolaist.
Principā jāiegulda regulāri 2 gados es iztērēju tik pat cik es būtu vēl vienu tādu nopircis pirku padārgu, jo bija visuāli daudz maz ok ap 500 LVL.
Ja nav variantu tad kādu laiku ar tādu var pabraukt, bet pārdot nezinu vai izdosies
Par tādu cenu normāls vāģis, bet labāk izvēlēties kādu ar izturīgāku ritošo, jo visu laiku jāmaina pirksti utt
braucejzzz
@ 30.oktobris 2009 0:00
Volkswagen Polo 1.2 FSI
2006
Novērtējums: 9
Tātad, auto tika iegādāts pērn rudenī. Šis bija mans pirmais mazlietotais un arī mazlitrāžas auto. Ražošanas gads 2006. Cenu neminēšu, jo tolaik tā protams bija augstāka. Primārais bija mazais nobraukums 25 000 km, kas ir oriģinālais, jo auto pirkts Latvijā. Minimālās ekstras - elektriskie logi, elektriskie spoguļi, kas ir arī apsildāmi, manuālā klimatkontrole, kas reāli ir tas pats kondicionieris ar nosaukumu Climatic. Regulējama stūre visos virzienos, kā arī vadītāja un pasažiera sēdeklis ir regulējams augstumā. Kas dažam japānietim nav pieejams.
Pa šo laiku ir noripojuši 30 000 km un veiktas divas apkopes dīleru servisa centros. Vidējais patēriņš šim 1.2 FSI motoriņam ar jaudu 64Zs ir sanācis 6.1l uz 100km. It kā jau daudz! Bet nu tas ir maršrutā Rīga - Ogre. Ar visiem korķiem un skriešanu pa šoseju (nekorekti būtu lielīties ar atļautā ātruma pārsniegšanu). Ja reiz mazlitrāžas auto uzskata par ekonomiskiem tad pieminēšu arī taupības rādītājus. Uz 90km/h auto patērēja 4,4l, pilsētā protams vairāk, bet nu mokot motoriņu vairāk par 7l netērēja ar visu ieslēgto kondicionieri. Jāpiemin, ka mērījumi veikti rēķinot nobraukto attālumu uz pielieto degvielas daudzumu līdz bākas lūpai. Borta kompjiem man ir maza uzticība.
Cita veida izmaksas: loga tīrāmais šķīdums, auto mazgāšana un servisa apkopes. Eļļa ne reizi nav papildināta. Divas reizes pārbaudīju eļļas līmeni, kas bija tieši pirms eļļas maiņas un ne grama nebija zudis.
Runājot par servisa apkopēm autorizētajos dīlera centros, ir ko piebilst. Apkopes izmaksas bija 106 un 103 Ls. Pirmajā reizē mainīju visus filtrus un eļļu. Otrajā arī Sveces. Otrajā reizē sanāca lētāk, jo Krīzes laikā samazinās maksa par darba stundām. Pirmajā reizē apkopi gāju Auto- Ile&Herbs, otrjā reizē VW- Rīga. Pēc kvalitātes un attieksmes esmu apmierinātāks ar VW- Rīga. Papildus otrajai apkopes reizei arī pirmā remonta reize, jo panelī bija iedegusies AIRBAG lampiņa, kam par iemeslu izrādījās vada bojājums zem vadītāja sēdekļa, līdz ar to diagnostika un labošana izmaksāja 5 Ls, kas iekļauti tajos 103Ls.
Iespējams visu nespēju pieminēt, tāpēc došu kopējo novērtējumu 9 no 10 ballēm.
Kopsavilkums
+ nereizi neatstāja uz ceļa
+ jauns auto ar jaunu salonu
+ viegli vadāms un stabils
+ pasakaina ātrumkārba
+ neticami jaudīgs, noteikti labāks, par 90to gadu vidusmēra autiņiem ar 1.8 un 2.0 benzīna motoriem.
+ nebija jūtams jaudas zudums arī braucot piecatā
- paskaļš, jo plāni bleķi, kā arī vibrēja dekoratīvais dzinēja pārsegs (tā plastmasa uz motora), galu galā uz kaut ko ir arī ietaupīts
- tādu mazu kurkulīti neņem galvā ne uz ceļa ne arī forumos.
- viegli sabojāt krāsojumu un stiklus.
Reāli jau tik mazs jau arī tas auto nav, iesaku tādā iesēsties, jo reāli, tāds pat kā III Golfs vai Audi A3.
Arī pērnajā ziemā bija gana labi vadāms, pilna masa pat lielāka kā Audi 80.
zhiksis
@ 6.augusts 2009 0:00
Volkswagen Jetta
2006
Novērtējums: 9
VW Jetta 1,9 TDI 105 ZS
Par Jettu esmu divreiz jau rakstījis - īsi pēc iegādes un pēc gada nobraukuma. Tagad būs nobraukti trīs gadi, uz odometra nedaudz virs simts tūkstošiem... Pa trim gadiem notikušas sekojošas šaizes:
1. radio poga bija iesprūdusi, nomainīja pa garantiju visu radio,
2. bākas vāciņš pie mīnus grādiem sāka nevērties ciet, nomainīts pa garantiju viss komplektā, ieskaitot elektromotoriņu utt.
3. tas pats bākas vāciņš arī pēc nomaiņas nogļukojās pirms mēneša Vācijā, tikai šoreiz nevērās vaļā, pienācās atlauzt, salaužot stiprinājumu, tagad gaidu tāmi no VW, cik maksās remonts,
4. ap Jauno gadu parādījās graboņa priekšā kreisajā pusē, vainīgi bija zem plastmasa bruņas iekritušie akmeņi. Jāpiebilst, ka Jettas ekspluatācija galvenokārt notiek pa grants ceļiem.
5. pēc neilga laika parādījās atkārtota grabēšana, šoreiz vainīgas bija suporta vadīklas, nomaiņa izmaksāja 48 Ls
6. otrā gada beigās sāka zust eļļa no dzinēja, pēc ilgiem meklējumiem izrādījās, ka laiž garām kloķenes blīvslēgs, nomainīts pa garantiju,
7. Jetta ir zema - mainīts arī karteris, jo sieva braucot uz lauku māju to uzsita, maksāja kasko.
8. tīrot ledu no priekšējā stikla , uz tā palika švīkas, stiklu nomainīju pa kasko, jo tika dabūts arī akmens logā.
Tagad par plusiem -
1. hadene - super , pa mūsu ceļiem nekas nav izdauzīts, izņemot pieminētās vadīklas,
2. patēriņš nepilni 5 litri,
3. pirms pāris dienām vedu kādu sen
nesatiktu paziņu - šis prasa kā es krīzes laikos jaunu auto nopircis, saku auto trīs gadi, neticēja - esot vēl jūtama jaunas mašinas smarža un pēc gaitas arī kā jauns.
Visā visumā ar VW produktu esmu apmierināts, tikai tas viņu sviestainais serviss.....
opelis
@ 21.februāris 2009 0:00