Volkswagen Tuoran
2003
Novērtējums: 7
Esmu iegādājies 3 gadus Latvijā lietotu 1.9 dīzelīti. Esmu nobraucis 2 mēnešus ~5 tūkst km. Pērejot no 2001. g 1.7 DTI Opel astra par Tuoraniņu varu teikt:
+ ērts un plašs salons, laba pārredzamība, laba vadāmība
+ regulējams sēdekļu augstums šoferim, blakussēdētājam
+ kruīza kontrole un ziemas pakete - apsildāmi priekšējie sēdekļi
+ ļoti ekonomisks, ~5 l/100 km (ne Rīgā)
+ viegli noparkoties šaurās spraugās, mazs apgriešanās radiuss
+ gan uzsākšanai, gan apdzīšanai jaudas ir pietiekoši
Mīnusi - skaļš salons, dzirdams riteņu troksnis, sākumā likās, nu gan grabulis
- cieta piekare, jūtamas visas ceļa grambas
- uz durvīm parādās rūsa kā vasaras raibumi
Uz 140000 apkopi bija jāmaina visi bremžu kluči, vērpstieņa atsaite, bukse, eļla, eļlas filtrs. Plus pieliekot klāt sakabes āķi VW centrā tas izmaksāja ~500 Ls
Dvīnis
@ 5.jūnijs 2007 0:00
Volkswagen Touran
2006
Novērtējums: 8
Labdien!
Nu jau gads pagājis kā vizinos ar VW Touran 1.9 turbodīzelīti ar DSG kārbu. - Tūlīt spidometrs metīs kūleni ar 50000 km.
Līdz šim tpu, tpu, tpu nekādu problēmu nav bijis- tikai un vienīgi apkopes (eļļas, filtri) VW centrā, kas jāiet aptuveni ik pēc 15- 20 tūkst. (Autiņš pats pavēsta, kad grib uz servisu).
Tātad plusi un mīnusi manā skatījumā-
+ Ļoti ietilpīgs auto. Sēdekļus var transformēt kā ienāk prātā (Manējais ir ar 7sēdvietām)- iespējams gan nolocīt atzveltnes, gan izņemt beņķus vispār ārā.
+ Ekonomisks - vairāk par 7 litriem uz 100 vidējā režīmā nesanāk nobraukt.
+ Ērta vieta šoferītim - gan beņķis un visi kloķi ir tur, kur jābūt, gan ceļš ir pārskatāms- pāri citiem vieglajiem visu redz;)
+ Ideālas gaismas! Esmu braucis ar daudz un dažādiem autiņiem, bet šim ir ļoti labas!
+DSG kārba- arī ar 105 zirgiem ir labs uzrāviens un praktiski nejūt kā pārslēdzas ātrumi.
Nu un mīnusi-
- Neērti aizmugurējie sēdekļi, nemaz nerunājot par trešo sēdekļu rindu (Tajā var iesēdināt cilvēciņus garumā līdz 150cm... ).
- Zems auto- labāk ir uzlikt kaut ko spēcīgāku par orģinālo kartera aizsargu.
- Motors sāk gurt, ja iet virs 100. Līdz ar to apdzenot jārēķinās, ka autiņs nepārāk ir gatavs ieskrieties. Labāk būtu 2,0 l dīzelis.
Nu kaut kā tā- tas ir tikai pirmais gads;)
chabulitis
@ 26.aprīlis 2007 0:00
Volkswagen LUPO 1.0
1999
Novērtējums: 9
Iegādājos šo auto pirms 2 gadiem, nobraukums bija 70 000 KM. Dotaja brīdī nobraukums ir 142 000. Veiktie ieguldījumi: regulārās eļļas(sintētika Mottul, pilit neko nav nācies), filtri, sķiet ka ap 50Ls viss kopā ar darbu. Maiņīju bremžu klučus, bet tas paša vainas, jeb arī mūsu "labo" ceļu dēļ, bija pārplīsis bremžu klucis. Mainīju sajūga trosi. Laboju aimugurējo stiklu tīrītāju- 10Ls, tuvās gaismas lampas- 10Ls, bagažnieka slēdzeni -15Ls, bija dubļi vai smiltis sadzītas, nevarēja atslēgt. Laikam reizes 3 regulēju atrumu slēgšanu. Tā neprecīzā slēgšanās laikam VW visiem raksturīga? Pirms tam breucu ar golfu un bija tas pats. Ar mašīnu esmu apmierināts. Līdz 120 km/h pietiekami stabila uz ceļa, var max ar 1l motoru var izspiest 150km/h. Pat ar 1L motoru ļoti ņipra, jo viegla (zem tonnas), ļoti plašs salons, pārsteidzoši bet fakts. Mans auguns 186 un līdz jumtam sēžot vēl paliek kādi 6cm brīva vieta! Diviem cilvēkiem braukt ļoti ērti, aimugurē sēžot gan pamaz vietas. Ja noloka aimugurējo sēdekli, var salikt pārsteidzoši daudz bagāžas! Pilsētai ideāls auto, degvielas patēriņš arī mazs, taču nav 4l/100km kā šur tur raksta, bet gan vidēji 6l/100km! Diskus esmu uzlicis 14 nevis 13, kas ir standarts Lupo. Tā daudz labāk, braucot pa bedrēm ne vainas.
ilmis
@ 26.marts 2007 0:00
Volkswagen Golf MK II 1.6 mono
1989
Novērtējums: 7
Iepirku 2006. gada maijā, par 250 Ls kad pašam vēl nemaz nebija V/A, tāpēc 2 mēnešus pēc pirkšanas ar CP ziņu šis vācu autobūves brīnums ir arī pastāvējis "valsts maizē" : ) Bet sakarā ar kautkādiem tur supergrozījumiem nekas nebija par to jāmaksā, izņemot sodu, viss likumīgi.
Nu jau kopš 4. janvāra sabiedriskajā transportā neesmu kāju spēris.
Tātad: benzīns/gāze. 4 ātrumu kārba, noskrējiens labs - 314k tagad gan jau kādi 350k (īsti nezinu, spidometrs/odometrs noklājies, ātrumkastē, spidometra troses galā esošajam plastmasas gliemezim kirdik, varbūt mainīs kasti no 4 uz 5, tad pie reizes, tāda sīkuma dēļ nav vērts jaukt kasti ārā)
Golfs kā golfs (tāpēc arī bildi nelikšu), pabraukts, palietots, grab kā naglu kaste (dekoratīvais apšuvums), bet man priekš A - B netraucē. Zin kā, pirmā mašīna, mīļa ar visiem saviem niķiem, stiķiem : )
Kas noticis/mainīts:
*) Uzreiz tika nomainīti priekšējie amīši, šarnīri, esošie bija absolūti nelietojami.
*) Zem Salu tilta aizdedzei noplīsa "dalītājs", nu tas, kas griežās un dod kontaktu uz svecēm. Nopirku jaunu (~3 Ls), uzliku - klusums. Ak tavu nelaimi, šim motoram ir franču dalītajs ar "Pikaso sistēmu" tas nolūzušais plastmasas gabaliņš iekritis iekšā dziļāk un salauzis Hola dačiku (pareizi pateicu?) Tika atrasts čoma graustuparkā vecumdienas izbaudošs Pasāts, no kura tika pārlikta aizdedze. Bosch. Nu jā, pilnīgi cita sistēma, Stylish, Praktish, Gut! Sorry, franči, Boscham tas plastmasas gabaliņš nekur dziļāk netiktu : )
*) Čomam krustojumā pie sarkanā plīsa zobsiksna... Bet viss mierīgi, vārsti veseli, nomainīja un viss OK.
*) Stūres pastiprinātājs strādāja uz vienu pusi tikai un ēda savu eļļu. Apnika. Amputējām, kautkad jāliek parastā stūres reika, esošā ir pie visa vainīga. Un vispār nafig Golfam stūres pastiprinātājs?
*) Braucam no spēles Jūrmalā (Esmu mūziķis un ar 2 sintiņiem, statīviem, koferi sabiedriskajā kautkā nevelk, tāpēc jau vajag to auto), čo ta baigi stūre velk uz vinu pusi un pagriezienos rats ēd arku nost. Ahā, silents turās uz neko! : D Nu labi, no Jūrmalas ar 50 km/h uz Rīgu.. Abi nomainīti, efekts uzreiz jūtams : )
*) Par šito gan esmu dusmīgs - Kā jau pēc Mērfija likumiem, ziemā, kad bija -15C tieši nobeidzās salona propellers : ( Kad ātri brauc, tad vēl nekas, bet tā - nepatīkami... Jāmaina
*) Termodačiks radiatorā, kas slēdz iekšā propelleri
*) sajūga disks
*) Ģeneratora/stūres stiprinātāja siksna
*) Gaisa filtrs
*) Blīvgumija starp ieplūdes kolektoru un karburatoru
*) Sveces, to vadi. Bija Bosch 3kontaktu, ieliku NKG vienkāršas, bet starpību nejūtu.
*) Eļļa + filtrs
*) Priekšējie bremžu kluči
*) Aizmugurējie trumuļi, drīz arī kluči
*) Stāvbremzes troses
*) Vēl visādi sīkumi kā benzīna filtrs, atdures durvīm, ieliktas "ziņas" - tas ir 2x RRR S-30, Pioneer CD- ola, antena : D
Par patēriņu negribu melot, jo, kā noklājās spido/odometrs nav ne jausmas, un nemēru. Vasarā iepūtu pilnu gāzi (~58 l) un pa šosejām galvenokārt mierīgā stilā nobraucu 633 km. Bet tas ir pirms minētās blīvgumijas maiņas. Benzīnu ēd par daudz, karburatoram kautkas... Bet par to attiecīgajā forumā.
Nav jau kur remontēt! 70% no augšminētā ir paša un cita rokām piepalīdzēts no sērijas "tepat, sētā".. Dažreiz sanāk aizbraukt pie čoma uz laukiem, tur ir riktīga darbnīca, viss nepieciešamais - virpas, kompresori, vinčas, bedres... Servisiem man nav nekādas uzticamības, arī pieredzes nav. Cik palasu šeit forumos - nu traki. Un Goilfam jau nav nekas tāds, ko nevar garažā izdarīt! Pats tepat, Rīgas vidū sētā mainīju minētos trumuļus, nomainīju! Bet servisā jāpierakstās, autiņš uz dienu nav, termiņi: kas tas tāds? Jāmaksā, kādas garantijas? IMHO.
Priekš kam man tas viss? Lai arī rokas līdz elkoņiem eļļā, tomēr ir patīkami, ka zini, kas tur ir zem haubes!
Kopumā domāju, ka priekš pirmā auto ir OK! Zinu, kas jāmaina, uz ko viņš ir spējīgs, savu funkciju pilda. Augstais vērtējums laikam tāpēc, ka īpašās jūtas, kā jau pret pirmo! : )
Kā produkts - ļoti labs, par to paldies VW, priekš savas cenas/kvalitātes cepuri nost! Kurš no attiecīgo cenu kategoriju mūsdienu auto ies tik ilgi?
Kā jau pie katras mašīnas - jāpierod. Es pat mīnusu nevaru pateikt tagad.. 1 dienu pabraucu ar tāda paša gada BMW 316i. Ārprāts, kur var būt tik maz vietas iekšā, kas tur jauniešiem patīk? Izskats? Jā, smuki viņi ir gan. Nu mašīna kā mašīna, vienigais jā, grab mazāk, it kā "ekstrīgāks", bet vietas maz. Pakaļas piedziņa? Ir savādāk, bePabraucu ar 1986 gada supernojātu SAAB. Ū, komforts, komforts! Zem paklāja var zemi redzēt, bet komforts jā, patīk! : ) Ar ex- darba busu NISSAN Primastar kādi 2k nobraukti - nu jā, jauns ir jauns : ) tas viss tā, manas pieredzes sākums.
Par pārdošanu nevar būt ne runas, par tik vecu auto nekad nedabūšu to, cik tur ir sagrūsts iekšā. Kamer ies - braukšu. : )
jazznfunk
@ 22.marts 2007 0:00
Volkswagen Passat 4motion 3.2 DSG
2006
Novērtējums: 10
Radās iespēja pabraukt pāris tūkstošus ar VW Passat 4motion 3.2l benzīnnieku ar DSG automātisko kārbu. Aprīkojums - samij samij - biksenons, baltā koža, krutākais audio, duālais klimats, koka stūre u. c. Rāviens monstram ar 250zs ir vienkārši apbrīnojams, arī DSG kārba slēdz pārnesumus bez jebkādas raustīšanās.
+degvielas patēriņš ir 8.2l/100km braucot ar 130km/h
+ļoti ērts un viegli vadāms
+pat pieci pieaugušie mierīgi nobrauca 5200km
+ļoti ietilpīgs bagāžnieks
+lieliska optika, papildus ir pagriezienu lampas, kas ieslēdzas pie noteikta stūres rata pagrieziena
+koka stūre ir nesalīdzināmi labāka par ādas un plastmasas stūrēm
+190km/h sasniedz pavisam nemanot, iespiežot pedāli grīdā nostrādā kickdown un tad sajūt īsto zvēru!!!
- cena+ apdrošināšana
- baltā āda smērējas
- čakarējās skybrake
- samērā ķēmīgi koka ielaidumi salonā un virs pulksteņiem liels PASSAT uzraksts
- sen nav krasi mainīts Passat izskats
Auto iegādāts š. g. janvārī un bija nobraucis 3000km.
Ieteikums - varbūt iegādāsies cilvēki ar simpātijām pret VW, bet pārējie, lai padomā par Lexus, Toyota vai Skoda/Seat, jo cena ārprātīga.
kliks
@ 21.marts 2007 0:00
Volkswagen Golf III 2,8
1996
Novērtējums: 9
Nu jau gandrīz pus gadu braucu ar savu pirmo auto VW Golf 3. Pirmo mašīnu gribēju ne īpaši dārgu, bet labā stāvoklī..
Saka, ka pirmais auto pats atnāk pie tevis - un tā arī bija! Kā ieraudzīju, iemīlējos!!
1996. gads, 2,8 VR6, 174ZS, 5 durvis, ABS, klimata kontrole, elektriskie logi, sēdekļu apsilde, ādas salons.
Mazs un spēcīgs, ļoti spēcīgs... :))) ēd aptuveni 12l pilsētā, 8-9 uz šosejas. Manuprāt ļoti adekvāta apetīte, skatoties uz motora tilpumu..
Toreiz nobraukums bija 143, tagad 153. Mašīnas ritošā daļa ideālā stāvoklī, nomainīju tik bremžu klučus.
Esmu sajūsmā par savu auto - nepieviļ nedz komforta, nedz spēka ziņā!
Uz ceļa turas tiešām stabili, esam labi izbraukuši pavisam trakus ceļus. Tiesa, ja aizmugurē sasēžas cilvēki, uzmanīgi jābrauc caur bedrēm - jo zems tomēr....
Citi saka golfiņš, nekā tur no viņa nav - bet nevajag jau ņemt kuru katru! Man paveicās: ))
Inta
@ 21.marts 2007 0:00
Volkswagen Sharan
1995
Novērtējums: 8
Nopirku Shari pirms gada no Vācijas ar svaigu TA par 4500 EUR. Gadu nobraucu un tagad skati izgāju ar pirmo reizi. Gada laikā 2 x nomainīju motoreļļu, nomainīju vienu aizmugurējo bremžu suportu (WW, Audi slimība), zobsiksnu un kopā ar to 2 blīvslēgus. Ņemot vērā intensīvo braukšanu (300 - 400 km/nedēļa) domāju, ka šādi remonti nav nekas traks. Izskatās, ka WW Sharan nav luksus auto, bet parasts, izturīgs darba zirgs. Vienīgi ar 2,0 benzīna dzinēju nedaudz vārgs
jurciks
@ 19.marts 2007 0:00
Volkswagen Passat 1.9 D
1992
Novērtējums: 7
Šoferītis ir laīmīgs divas reizes- kad nopērk un, kad pārdod autiņu! Nopirku 2004. gadā VW- kāds prieks, protams, pirms tam uzliku uz stenda, viss bija ok. Pēc kādiem 3 mēnešiem motoriņš uzkārās- plīsa galva starp vārstiem! Tad sekoja tāds puskapitālai remontiņš- jauna galva 200 ls (dabūju pa lēto) , jauni gredzeni, visas blīves protams, kvēlsveces, spararats jauns , zobsiksna, pie reizes visi filtri, eļļa- sintētika utt. detaļās aizgāja 450 ls un no tā laika nobraucu līdz 16.02.2007., kad dir... ā ielika Hondiņa - pie stūres dāmīte ap 40 g. tehniskā beigsies 06.02.2008. !!!!!!! Tāda škrobe pārlasīju visu hadeni, uzliku aizmugurē jaunus amjus un atsperes (oriģinālās detaļas) pirms tehniskās ieliku ap 240 ls. Labi, tas tā... Nezinu kā citie ēd dīzelīti, bet es ar bāku nobraucu 1240 km (parbaudīju, - braucu katru darbdienas rītu pa Rīgas propkām ap pl. 8 20 no Ķekavas uz Čiekurkalnu) tā kā vidējai patēriņš 5.6 l, uz Liepāju reāli pa lēto var aizbraukt: )) Varu teikt, ka ar VW dīzeļiem ir jābrauc- ir ekanomiski, bet minimāls komforts - "tautas vāģis"!
VW
@ 19.februāris 2007 0:00
Volkswagen passat variant1,8 mono
1995
Novērtējums: 5
varbuut ir kaads zinosh cilveeks kursh var man paliidzeet. Man ir VW passat variant 1.8 mono 95 gads. Bet motors ir ielikts laikam no 89 gada passata varianta. Mashiinai ir gaazes iekaarta. Probleema taada ka visu laiku peld apgriezieni9000-14000 monotomi visu laiku... augshaa lejaa kameer vispaar saak slaapt nost. Iznjemot no aatruma un apstaajoties pie krustojuma apgriezieni nokriitaas tikai veel paaris sekundes peec tam kad mashiina ir apstaajusies. Arii kad no riita iedarbinu, pagriezjot aizdedzes atsleegu un nespiezjot gaazes pedaali apgriezieni taa kaa uzlec augshaa ( ar pamatiigu reecienu)un tad leenaam nokriitaas! Vieniigais variants kaa to veerst par labu uz dazjaam dienaam vai pat tikai vienu ir nonjemt klemmi tad it kaa bisku normaalaak bet apgriezieni peld taa pataas paarsvaraa tie ir pa augstu 13000-15000 .... Pieljauju ka tas ir no gaazes iekaartas jo mono shprice laikam iisti labi nesadziivo ar gaazes iekaartaam.... Vienalga kaut vai nebraucu uz gaazes gljuko vienalga.... diivainaakais ka saakumaa taa nebija bet peec tam saaka uzkaarties apgriezieni tukshgaitaa un taa pamatiigi kaa izpied sajuugu taa tahometrs liidz galam, tad nomainiiju tukshgaitas regulatoru it kaa taa vaina pazuda(vienreiz gan veel bija)bet paraadijaas probleema ar apgriezieniem. Pasakiet kaads man luudzu virzienu kur mekleet vainu!!!! Pie kompja arii to nolaapiito motoru nevar piesleegt jo salonaa euro stekeris ir norubiits bet ar taam diodeem panelii arii neko neuzraada vai arii nestraadaa vienkaarshi! Esmu jau pabijis visos Vidzemes servisos nekaa neviens neveelaas iezdiljinaaties! : (
juris
@ 13.janvāris 2007 0:00
Volkswagen Passat CL
1986
Novērtējums: 7
Šis man ir pirmais autiņš kopš autovadītāja tiesību iegūšanas, tiesa, nopirkts bija pirms kādiem 9 gadiem un braukts ar to bija pamatīgi un ielikts šajā autiņā pa šo laiku bija vairāk nekā tas sākumā maksāja.
Tā nu sanāca, ka uz vasaras pusi sencis tika pie jaunāka vāģa un nebija kas lieto Passātiņu, tāpēc to nolika pagalmā pastāvēt un nostāvēja tas līdz novembra beigām.
Tad arī ķēros klāt - nomazgāju virsbūvi, iztīrīju motortelpu no sūnām un kaķu spalvām : ), nācās žāvēt salona grīdu vadītāja pusē, jo durvju gumijas kā jau visiem vāģiem bija vienkārši izdeldētas un šo pāris mēnešu lietusūdeņi bija tikuši iekšā bez īpašas aiztures. Tad pielēju motoreļļu, nomainīju tosolu, uzlādēju aķīti, uzpumpēju riepas un mēģināju kurbulēt klāt, nepiešķīlās ;(. Vaina bija degvielas sūknī, kas švaki pumpēja un gumijas caurulē, kas laida gaisu, nācās mainīt, par ko atsttāju trīs latus (pirmais patstāvīgais pirkums ;) vienā autokapsētā. Tad autiņš aizgāja, par brīnumu benzīnbākā nebija kondensējies ūdens. Tad sākās probēma Nr 2 - aizmugurējās bremzes ieķērušās, autiņš pa pagalmu nevis brauc, bet šļūc, taču problēma tika ātri atrisināta - ar veserīti pa diskiem un miers mājās ;). Tālāk tika nomainītas visas 2Watīgās kvēlspuldzes (noliku 2 LVL), problēmas radās ar spidometru, jo vācieši bija ielikuši brāķi, kuram darbojās tikai 2 kontakti no pieciem, bet tas tā ;) tehniskajā apskatē neievēroja.
Kad viss bija izdarīts, laidām uz tehnisko un tur Passātiņu paņēma priekšā vairāk nekā pārējos autiņus, jo TA jau kādu laiciņu bija beigusies - kasījās par riepām, par šarnīru, pat par to ka nebija gumijas gabals uz sajūga un vēl šādi tādi sīkumi. Rezultātā aizsūtīju pie meistara un šķīros no kādiem 80 LVL, par slēdzenes maiņu, riepām, un visu pārējo, kas bija nolikts TA lapā. Pēc tam gan TA spēja ielikt tikai un vienīgi vieninieku par rūsu (ļoti cienījami priekš tik veca vāģa).
Nu, Passāts, kā jau Passāts - ripo labi, tiesa neierasti ir braukt bez stūres pastiprinātāja, bet to var pieciest, remonts lēts, benzīna patēriņš 10l/100km plastmasa par brīnumu grab ļoti maz, skaņas izolācijas nekādas (var iztikt bez audioatskaņotāja, pietiek ar motora mūziku ;) ), ekstru arī nekādu, auksta motora (paldies dievam ka tikai auksta) piešķišana prasa biškutiņ laiku, jo tas momentā slāpst nost, logi aizsvīst pie minimālām temperatūras maiņām kā jau visiem veciem Passātiem, sēdekļi izdeldēti, bet kopumā viss štokos. ;)
Secinājums ir šāds - ja var pieciest rūsu, izmantot lēta remonta priekšrocības, un neturēt mēnešiem ilgi rūsējam pagalmā, tad kādus divus gadus Latvijā ar šo auto varētu braukāt bez problēmām, jo tad vienkārši izbeigsies rezerves daļas ;).
Janka Autoblaucējs
@ 4.janvāris 2007 0:00