Lasītāju pieredze par saviem auto

Volkswagen golf 3 1,9 TDI 1994 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
1,9 TDI 66 kW tika iegādāts pirms 2,5 gadi Lietuvā ar sajūga defektu , braukšanai ikdienā pārsvarā pilsētas režīmā un nobraukts pa šo laiku 60 t/km. Tā kā pirkts tika ekonomiskā dzinēja, lētās piekares un lēto remontizmaksu dēļ un meklēts tieši šis dzinēja variants nevis virsbūves tips, krāsa vai kondicionieris, tad uzskatu, ka savas funkcijas a/m pilda lieliski neskatoties uz dažiem sīkumiem, kas pa šiem gadiem ir konstatēti sakarā ar braukšanas komfortu. Patēriņu godīgi sakot pa šiem gadiem tā arī neesmu izmērījis, jo tas tiešām ir smieklīgs pie salīdzinoši diezgan labā uzrāviena tā gada mašīnai.
Pēc auto iegādes tika nomainīti aizmugurējie sailentbloķi, kas nokalpoja 50 t/km un sajūgs, kas kalpo joprojām. Pa šiem 60 t/km tika nomainīti tādi sīkumi, kā 2 ABS devēji, ik pēc 7,5 t/km eļļa(ziemā sintētika), tika tīrīts aizmugurējo bremžu mehānisms, kas mēdz ieķīlēt, priekšējā piekarē tika nomainītas stabilizātora bukses, nesila dzinējs- termostata nomaiņa, zobsiksnas maiņa .
Pie mīnusiem var minēt grabošu lūku, vietas trūkumu aiz šofera, cieto piekari.
Pie plusiem var minēt palaišanu jebkurā salā, lēts remonts bez prof. iemaņām, ērts pilsētā, labs dzinējs.
Uzskatu, ja mašīna nav nobraukta tad tas ir ļoti lēts pāŗvietošanās variants 2 pieaugušajiem un bērnam pilsētas un piepilsētas režīmā pie nosacījuma, ka neesi pieradis pie komforta. Protams 3 golfs jau ir pagātne, bet var būt kautkam noderēs.
cd @ 11.janvāris 2009 0:00
Volkswagen bora 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [13]
Braucu jau nedelu ar 1999. g.1.6 vw bora variant confortlain. Man paveicas dabuju loti labu autinu, pazinas samekleja, pats atdzinu no Vaacijas. ( nobraucu 1200km apm virs 6 liti uz 100 km patere)
Izcils autins: ielejot 10 litru var nobraukt 120- 125km pilseeta soseja. Protams likaas saakumaa par vaju 1.6, bet tagad jau pieradu. Man peec audi 80 b4 patik tas , ka salonaa var saladeet visu ko veelies.
Negativais: Sobrid nepateiksu neko graujosu.
Iesaku pirkt, taapec , ka ritosaa dala vinam ir metaala, nevis aluminija, remonti bus leetaki nekaa..... Prieks pilsetas sakariigs autins.
Juris @ 21.novembris 2008 0:00
Volkswagen sharan 2000 Novērtējums: 9 Komentāri [4]
WW Sharan 2000g. 1.9 tdi- braucu kopš vasaras, ļoti labi kalpo, patēriņš ap 6 l/100km. Kad paņēmu bija noskrējis 167, patreiz 179 tkm. Ir tikai viena neizprotama lieta - rudens periodā sāka ļoti svīst loģi, it kā visas ventilācijas strādā visos režīmos, bet nevaru saprast kas par lietu. Varu piebilst, ka Sharan ir ļoti labs ģimenes autoun apkopes netičami samērīgās cenās, pērciet - nenožēlosit!
ēriks @ 18.novembris 2008 0:00
Volkswagen Crafter 2006 Novērtējums: 8 Komentāri [4]
Normāls darba zirgs- firmai lietošanā ir 2006. gada garais , augstais kravas buss at 2,5 l 100kW turbodīzelīti. Motorītis ņiprs, labi skrien, motoram patīk apgriezieni, ierobežoti 130 km stundā, bet tukšā jau 150 var uzgriezt- tad gan uz štrāses visi pamūk no tāda šķūņa: )Vairāk paredzēts ārpuspilsētas braukāšanai, ne īpaši smagām kravām- pašmasa 2200, pilnā-3500- var ar B kategoriju mizot. Degvielu strebj ap 11l uz simta. Detaļas pagaidām(jau 2008)vēl joprōjām var tikai centrā iegādāt, šrotā neko lāga neatradīsi, vēl nav sabliezti tik daudz: ) pielāgošanas iespēju nav, ir jau gan kaut kas liidzīgs ar jaunajiem Sprinteriem(tiem gan motori citi-6 cilindru)Šim motors ir 2,5 pieccilindru rindenieks, visam samērā ērti piekļūt, alumīnija karteris gan zems- ja pannas nav, to pirmo ķer apmales. Nez kapēc vāja vieta- pie apm 50 000 aizdedzes atslēgu var sākt neatpazīt- tad nu pagriezt to nekādi- līdzēs kompja pieslēgšana. Tāpat automātiskā kvēpu filtra attīrīšanās var kādu brīnumu sastrādāt- mēdz nogļukot kvēpu filtra devējs(tādi ir trīs)- atkal var līdzēt kompja pieslēģšana, vai devēja maiņa(devējs- apm 70 ls)Salons- kā jau darba zirgam- laba pārredzamiiba, ārtumkloķis ērts, vadāmība viegla, grūtāk jau ir ar tiem gabarītiem pilsētā, bet piešauties var. Salons šur tur pagrab, kondiša strādā labi, logi elektriski, spoguļi ar, muzačka normāla- braucamajam nau ne vainas, ak, jā, ziemā ar jautrība sava ar pakaļas piedziņu: )Visā visumā tā neko busiņš
janex @ 25.jūnijs 2008 0:00
Volkswagen Caravella 1994 Novērtējums: 10 Komentāri [2]
Pēc Chrysler Grand Voyager- a(dīzeļa un benzīna)esmu pilnīgā laimē ar VW. Caravella ir 2.4 dīzelis- parastais, taču tā jauda- apt.74 zs. tikai sākumā likās par mazu. Nav tik traki, arī smagu piekabi velku- viss notiek. Pirku www. altauto. lv- internetā, paļaujoties tikai foto un altauto firmas sacīto. Apskati izgāju uzreiz, ēd ap 8-9 l., pie motora visam var normāli klāt tikt- tik jāatbīda uz priekšu radiātors kurš stāv uz eņģēm!!Detaļas piejamas visur(ne kā amerikāņu auto- tik Rīgā)par normālām naudām un ja nu kas- tad pasūtot ir jau nākamajā dienā!!Ir tāds nedaudz smagnējs taču- nedaudz. Ļoti laba mašīna praktiskiem cilvēkiem. Nav niķīga!!
NEzīmulis @ 12.marts 2008 0:00
Volkswagen Golf IV variant 4motion 1999 Novērtējums: 7 Komentāri [5]
Nopirku tik tikko. jau esmu paspējis nobraukt diezgan labus gabalus( 2nedēļās jau 2500km). un varu teikt tā- bija man audi A4 un laikam ka jāpaliek pie folksīšiem būs- nu tik ērti beņķi- plus vēl no ādas un feina 6pakāpju ātrumkārba. ērti slēdzās. nja, sākumā nevarēju pierast pie 6pakāpēm, bet ir ok. uz ceļ iet stabili, ērti, ir patika braukt lielus gabalus. kas attiecas uz 4motion, tad jau ieprovēju. nu jā - audi bija bik labāka sajūta, kad laidu pa sniegainu- ledainu laukumu.
Sajūsmināja man tie lietus sensori- ja līst intensīvāk- tīra biežāk- vispār laba štelle. laba pečka, zils dačiku apgaismojums ienes autiņā tādu patīkamu sajūtu- šķiet, ka brauc ar kaut ko pieklājīgi zolīdu.
AAA- nu par jaudu- 2,3 benzīniex ar 150 zirgiem. jau esmu paspējis uz krustojumiem izkost jaunāko Mitscu pajero, subaru legacy un veel pietiekami daudzus citus mashiiniishus. un tas dikti priecee.
Vareetu teikt Summaari taa-
ērta( man pie 190cm ir eerti un aiz manis seedoshais ar veel pietiekami labi juutaas: )
laba vadāmība
ir sunju tiiklinsh
prieks braukt lielus gabalus
jauda
vizuāli labi izskatās, bet...
varētu rīt mazliet mazāk- jo pilsētā ar 12l/100km, tad ārpus 8l uz simtu.
4motion ir ok, bet nelielu soli iepaliek audi Quattro priekšā.
Thomas @ 4.februāris 2008 0:00
Volkswagen pasats 1996 Novērtējums: 8 Komentāri [6]
ja nobirst turbiina galvenais nomainiit arii visas trubinnas kas saistiitas ar turbiinu jo savaadaak varat mainiit vienu peec otras taa kaa es servisaa 5reizes jo nejeegas nejeedz remonteet auto un jaaizmanto tikai sinteetiskaa ella un biezzi jaamaina visam tam 4 gadu laikaa esmu tam izgaajis cauri ritossaa ideaala degvielas pateerinnss 8litri pa pilseetu
 
kasis25 @ 22.janvāris 2008 0:00
Volkswagen Santana 1985 Novērtējums: 7 Komentāri [6]
masina tikai iegaadata jau sen atpakal, pac neesu pircis bet pirka mans tevs, varet teikt ka masina jau iet paaudzes, jo vinjam tagad jau ir cita : )bet gads bija kac 1998. g! pasam tagad 19 gadu un jau kaa otro gadu braucu ar so masinu. masinai ir 1.8l motors.
plusi-
. erts, ietilpigs salons, bagaznieks arii plass- esmu vedis skapjus, un veel daudz dazadas lietas, kas citiem masinas negaja man gaja ieksaa bez problemam : )sofera vietaa arii daudz vietas, aizmuguree it kaa nava ipasi, bet kad ar draugiem, (kuri garuma zinjaa nav nekadi mazie, apmeram190cm) kur braucam tie nekad nesudzas jo sedeklji aizmuguree ir sausmigi mixti un dzilji!
. 1.8l motoram ar ne vainas, salidzinosi ekonomisks, pasam ka stradajosam studentam, varu atlauties braukt ar so masinu. kad braucu viens pac masina iet diezgan dinamiski
. detalas letas un var dabut jebkur, srotes ir pilnas ar tadam!un arii detalajs iet lidzigas kaa audjikiem.
. personigi man masinas dizains lotji iet pie sirds, tadas masinas ir retums nevar isti redzet uz ielas. daudzi pazistamie santanu ir sajaukusi ar audi 80. pac domaju ka masinu atstasu, un kaut kad nakotne ir doma kartigi sataisit, proti ielikt jaudigaku motoru, un izdarit ieksejus parveidojumus, arejo tuningu gan netaisitu jo sitaadam masinam, nepiestav arejais.
. ieliku norm audio sistemu nekadu trakuo, bet vnk norm pioneer.
. caurgajiens sai masinai arii ir pietiekami labs esmu braucis pa meziem un visur kur, (patiik piedzivojumi : ))) ) , un tpfu tpfu nekad problemu, lab vienreiz izputejs atkrita, bet nu to nenjemu un turpinaju talak celju : ))).

MINUSI-
. masina biezi jataisa, sausmigi biezi tad tas atsakas stradat tad tas, pilnigi nesaprotu..... (mainijis esmu nejegaa daudz ko, un turpina pliist, bet nu man vina patik un ko tur padarit.... : D
. salons diezgan paskals, bet nu sajaa vasaraa pavandijos pa srotem un saliku tadus klusinamos materjalus, motoram ar iekssaa saliku(zem parsega) klusak jau bisk palika, bet saka taa.
. masinai gaita diezgan svarstiga, citreiz bails paliek. kad brauc lielakos atrumos tad ir ka ir. atrakais ko esmu braucis ar so ir 160km/h


masina taa kaa masina man vinja patik, ja tik butu izturigaka bet ko var gribet, GADS JAU ARII AIZVESTURISKS , ceru nakotnee sataisit, gribetos ielitk kadu no jaudigajiem 2,8 l v6 quatro audi dzinejiem : )) bet nu nez ka butu.... dargs priex : ( gribetos so masinu sataisit vairak ka antikvariatu, jo tadas ir rretums, un padarit jaudigu lai citreiz kadu jaunu masinu VARET PAKJERT UZ IZBRINU ...... : ) . bet nu tuvakaja laika vajdzet nopirktkadu toyotu, jo letaa izturiga un ekonimska : )
mar4ukans @ 13.janvāris 2008 0:00
Volkswagen Golf II 1.3 1988 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
Kā pirmo savu personīgo! mašīnīti vēlējos iegādāties Folksīti, tiešāk, Golf III GTi ar 2 L (150 ZS) dzinēju, jo iepriekš bija braukts ar Audi 200 turbo quattro, ļoti labs vāģis, uzticams, dinamisks (185 ZS), ar klimatkontroli, el., logiem utt, bet tas ir pavisam cits stāsts. Pienāca pirkšanas diena un devos uz Lietuvu - Utenu. Tika pārķemmēts =) viss tirgus un , jā, tur vinjš stāv melns gti, labā vizuālā, un no skata arī tehniskā stāvoklī, bet diemžēl cena bija baigi liela. Iznāca tā ka augustā vinji sacēla cenas, jo kaut kādi kaukāzieši vai tml., atbrauc. Nu tā ar "neko" atgriezos atpakaļ. Drīz pazīstamie piedāvāja 88. gada "otro" golfinju diezgan labā stāvoklī. Apskatījos un nopirku pa 450 Ls tā kā padārgi, bet tajā mirklī bija ļoti, ļoti vajadzīgs auto. Un tomēr nopirkts pie pazinjām radīja drošības sajūtu.

(Par tā saucamo "tabureti" es vinju gan nenodēvētu) Diezgan laba piekare- mīksta un tajā pašā laikā cieta. Kaut arī motorinjš diezgan mazinjs 1,3L tomēr diezgan dinamisks. Praktiska mašīnīte braukšanai uz darbu. Ērta "planēšanai" pa pagalmiem un šauriem celinjiem. Kā arī viegli remontējama.

Reiz kādā karstā vasaras vakarā vēlējos aizbraukt līdz tuvākajam ezeram, paķēru draugus, nu mašīna pilna visas piecas vietas aiznjemtas. Uzsākām braukt, sāku just lielu jaudas zudumu, tālāk uz nelielām bedrītēm (ātrums nebija lielāks par 80 km/h) sāk klabēt aizmugurējā piekare. Domās uzreiz "izlīda" - āmīši ir kaputt =), jāmaina.
Nopirku jaunus aizmugurējos amartizatorus, katrs maksāja gandrīz 30Ls un piedevām jaunas vācu ražotās atsperes (28 Ls gab). Mainīju pats! Njā, mašīna kļuva augstāka labi ka par 2 cm, tātad atsperes vēl bija ok. Labais āmītis bija pagalam, bet nomainīju abus, jo saka (arī pats tā domāju) ka tā ir labāk. Dublis Nr.2 atkal tas pats ceļš, un atkal tie pašī klaudzieni. Izrādās ka mazinjām mašīnām tas ir raxturīgi, ja salonā ir vairāk par 3 vai 4 norm. miesas būves cilvēkiem. Paīss piekares gājiens.
Kopumā:
Esmu apmierināts ar šo auto , bet ne līdz galam. Pārsēžoties no lielas mašīnas uz mazu ir grūti pierast, un vienalga velk uz lielākām. Motors tomēr ir mazjaudīgs(it īpaši kad ir vairāk par 2 cilv) un mīl lielus apgriezienus. Bet neskatoties uz to salonā ir klusi. Mans ieteikums - zvērinju ar šādu sirsninju pirkt cilvēkiem, kuriem patīk nesteidzīgs dzīves veids vai ir rezervē daudz laika tad ir O. K. Ēd arī nedaudz 6-8 L/100km. Un vēl, 1,3 motoriem ir neērti tikt pie svecēm , jo motora galva ir pagriezta uz salonu un sveces atrodas zem gaisa filtra korpusa. Vēlētos pajautāt jums vai tiešām motora siksna jāmaina pēc 120 000 Km ?
Paldies par uzmanību, iespējams kaut ko neesmu pieminējis.
Lūgums cilvēkiem ar pieredzi, ko jūs man ieteiktu, domāju vasarā pirkt ceturto golfinju, bet palasot atsauksmes nezinu kāds tad dzinējs ir labāks dīzelis vai benzīns (domājams remonta izdevumus) Vai Audi A6 kaut kur +; - ap 2000. g. Vai labāk meklēt kādu citu marku, bet tādu kurai nav lielas remonta izmaksas vai ir uzticama braucot pa Latvijas ceļiem.
V-7 @ 4.janvāris 2008 0:00
Volkswagen GOLF 5 2006 Novērtējums: 9 Komentēt
Hello visiem... Jāpastasta savs vērtējums par Golf 5. Pirms gada, kad dzima doma par jauna auto iegādi, tika izskatīti daudzi varianti un izvēle krita uz Golf. Auto tika iegādāts un nu ir nobraukts vesels gads. Ir jasaka, ka ar Golf, uz kuru no sākuma skatījos ar piesardzību (auto vairāk vēlējās un paredzēts bija sievas lietošanai), tagad jebkurā brīvā brīdī braucu pats. Auto ir ar 1.9TDI motorīti, kurš datbojas pārsteidzoši dinamiski un ekonomiski (pilsētā 5-6L un ārpus 4-5L), protams normāli braucot. Stūre viegla un precīza, bremzes asas, salons ļoti kluss. Salona apdare lētumu nemaz neatsit, gada laikā nekas nav sācis ne klabēt, ne grabēt. Aizmugurē ir ļoti plaši, pat apaļiem un gariem cilvēkiem vietas pilnībā pietiek, vienīgais aizmugurējie sēdekļi ir pacieti. Gada laikā nekas nav plīsis, ir tikai ietas apkopes. Nobraukts ir gandrīz 50000 t/km. Kā vienīgo mīnusu varu pieminēt auto salīdzinoši augsto cenu...
Sanco @ 6.decembris 2007 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15