Lasītāju pieredze par saviem auto

Volkswagen Passat 1987 Novērtējums: 10 Komentāri [35]
Labdien,

Tā tad, esmu students un šis auto man ir tieši laikā. Mašiņs tika iegādāts pirms pusgada, kad pēc negatīviem secinājumiem par iepriekšējo (MB W123) transportu. Skaidrs bija viens, es gribēju Folksvāģeni, pirmkārt jau tāpēc, ka šīs mašīnas ir sevi pierādījušas, otrkārt lētums. Svārstījos starp Golf/Jetta/Passat Dīzeļniekiem, beigu beigās tomēr nolēmu pirkt pasātu, jo esmu lielāku mašīnu cienītājs (Konkrētais Passat ir Universālis) un vēl protams tā salons un kopējais izskats man patīk labāk kā Golf vai Jetta modeļiem.

Passat ir 1.6 turbo dīzelis. Nu jau nokalpojis 20000km manās vajadzībās. Autiņš pirms manis piederējis Onkulim kurš lietojis to sīkiem izbraukumiem. Jā cepuri nost onka mašīnu bija kopis godam, viss bija nostrādāts ar krāsu un špaktelīti, tā ka nemaz nevarēja pamanīt. Vēl jau projām rūsa izspiedusies tikai dažās vietās un galvenais, ka nav neviena cauruma. Salons arī bija izlaizīts. Hadene ideāla, motors ja neskaita apetīti pēc eļļas labs. Vēl onkulis bija ierīkojis divas sikretkas , vienu, kas atslēdz sūkņa vārstu, otru, kas starteri un iespējams aizdedzi. Vēl viena labā ekstra elektriski atveramā priekšējā haube.

Tā teikt tika piemeklēts labākais vēl pāri palikušais vecais pasāts.

Kas tad īsti ir noticis pa 20000km- iem.

*Pasāts netiek taupīts dodu riktīgi iekšā un pa hadeni, bet... Izļurkāti ir tikai sailentbloki, divi amīši un stūres reika.

*Ielikti ~200-300Ls, kas sevī ietver Akumulatoru, bukses, kvēlsveces(ziemas mīnusiem), Filtri, blīve motora vākam, riepas, kalodkas, bremžu diski. Viss tika iegādāts jauns un tapēc, lai būtu pārliecība par detaļām.

*Kā ekstras var minēt Maģīti un tumbas, Recaro (Ja nemaldos no Kāda veca Audi) krēslu šoferim, jo Oriģinālais bija izsēdēts un nekāds.

*Paterēts ļoti maz degvielas 5.5-6.5L/100km.

*Izbraukāta pus LV un Lietuva.

*Nomainīts ģenerators, kas noklājās dēļ Sabvūfera no kura nekavējoties atbrīvojos, ja nav ta nav.

*Nodilušas siksnas.

*Mazliet iebuktēts spārns un nomainīta lampa, dēļ sadursmes ar Dzīvnieku.

Vienalga pasāts nepieviļ.

Viens , ko es varu pateikt visiem, kas uzskata, ka ar 1.6TD nav braukšana, nevar apdzīt u. t. t. Pēdējās muļķības, ja māk vadīt 1.6TD tad var no tā dabūt laukā pietiekami daudz jaudas, lai varētu kvalitatīvi piedalīties satiksmē, neviena vien fūre ir apsteigta bez aizķeršanās. Nē nu protams, nav tur nekāds nāvīgais rāviens, bet šā vai tā var pat tīri sportiski braukt.

Ja iet runa par komfortu, tad loģiski, ka no tāda nekas daudz nav. Mašīna ir aprīkota ar minimālajām nepieciešamajām braukšanai iekārtām. Problēmas vienīgais dažkārt sagādā stūres pastiprinātāja neesamība stāvvietās.

Trokšņi Gan salonā, gan ārpus tā IR.


Nobeigumam. Pasāts ir pasāts, bet tikai to labāko.



 
Grauss @ 6.decembris 2007 0:00
Volkswagen Vento 1993 Novērtējums: 7 Komentāri [14]
Visiem protams ir stereotipi par Golfu/Vento. Principā jau tā arī ir taisnība - taburete riktīga, bet ir arī dažas labas lietas, kas mani pārsteidza: )
1. ) drošības jostām ir augstuma regulēšana (visām)
2. ) ručkas (Tās pie griestiem) ir ar atsperītēm un smuki pieguļ pie griestiem - nav kautkādas sranas cilpas, pietam ručka ir arī šoferim.
3. ) šofera sēdeklim ir lifts
4. ) ļoti liels bagāžnieks
5. ) Interesants ir logu tīrītāja darbības princips režīmā ar pārtraukumiem - ja ieslēdz režīmā ar pārtraukumiem un tad izslēdz un pagaida līdz stikls prasās pēc noslaucīšanas, un tad ieslēdz atpakaļ, tad ar tieši tādu intervālu viņš arī strādās - variēt to intervalu var no kādas 1/2 - 15 sekundēm.
6. ) PAr skaņas izolāciju ir domāts - visur pakojums, gan zem salona apšuvuma, morotelpā, uz aizsargpannas arī bagazniekā viss ar mastiku izsmērēts. Motora troksnis ir samērā maz dzirdams - mazliet traucēt sāk tikai pie kādiem 3rpm.

Mīnusi:
* Beņķi neērti, gribas citus.
* Uzrāviens draņķīgs
* Aizmugurē maz vietas - gan platumā gan garumā: )
* Salons mazliet grab - konkrēti grab durvju tapiņas (nu tās kuras iebīdās durvis aizslēdzot) - citam tur grabet nav kam.
* Rūsē - esmu mainījis abus priekšējos spārnus, abus sliekšņus, aizmugurējo arku. metināts caurums grīdā un lonžeronā. - spārns maksā 15Ls, slieksnis laikam bija 12 vai 17Ls (neatceros), arka arī kautkur līdzīgi.
* Niķojas stūres pastiprinātajs - reizem uz vienu pusi nestrādā vispār.

Mīnus un reizē pluss - ārkārtīgi nepamanāma - ir gadījies pat satraukties - "kur ir mans auto!!??" - "āā - rekur ir, uhh".
Motors 1.9TD, vidējais patēriņš man ir 5,5L - 80%/2)% šoseja/pilsēta. Jauda 75Zs. Eļļu leju sintētiku 5w-40 shell helih. mainu ik pēc 8TKm. kādu litru līdz maiņai noēd.

Ritošā elementāra - viss lēts un ir pietiekami izturīga.
Nesen priekšā mainīju visas 4 bukses, šareni, un iekšējos stūres galu. cenas: bukses (visas 4 kopā) - 10Ls, šarene 3,5Ls, stūres gals - 16Ls.

Piedzīvojumi -
* stūres pastiprinātājs noķīļējās un nodega viņa siksna (ar ziliem dūmiem - domāju ka mašīna deg) - tika nomainīts - 40Ls no šrota, bet nu atkal ir problēmas.
* pārplīsa patruboks - izlija tosols - labi kau autiņam ir toslola līmeņa datčiks - jauns patruboks - 12Ls, vecais bija pilnīgi sabirzis - brīnums ka vispār kautko turēja.

Kopumā ar auto esmu apmierināts no punkta A uz B ir pilnīgi ok - tikai tas beņķis nav labs: )
lops @ 30.novembris 2007 0:00
Volkswagen golf 3 variant GT 1994 Novērtējums: 6 Komentāri [1]
pirms gada esmu iepircis 3. golfu ar 2 litru benzīnmotoru, tolaik tam uz odometra rādīja 186000, patreiz apm.247000, strādāju celtniecībā un attiecīgi arī auto netiek žēlots, vedu gan instrumentus, gan špakteļmaisus, tā ka brīžam nabagam dibens pa zemi... degvielas patēriņs ārpus pilsētas ap 8l, pilsētā ap 12l.
plusos varu minēt-
1. )diezgan viegli transformējamu salonu
2. )lētas rezerves daļas
3. )samērā labi manevrēt pilsētā
4. )var pat ar samērā smagu bagāžu iekļauties satiksmē
mīnusi-
1. )slikta skaņas izolācija
2. )lēni atsilst logi aizmugurē sānos
3. )rūsē
personīgi mani kaitina ātrumpārslēga plastmasas sviriņas, kuras slēdzas apm. kā mk2 golfam, pasmagi salīdzinot ar tāda paša gada passat...
vēl ir nācies mainīt aizdedzes atslēgai kontaktgrupu, noklājās rūpnīcas signalizācija(dabūjām noglušīt), rūsē izpūtējs(posmiem savienojumi), mainīti aizmugures amortizatori un gultņi(pēdējie manas darba specifikas dēļ), bet visā visumā labs kā darba zirgs. detaļas labi un lēti pieejamas un daudzko viegli pašam nomainīt.
 
Andz @ 10.oktobris 2007 0:00
Volkswagen BORA 2003 Novērtējums: 10 Komentāri [9]
sorry par kļudam!

A/m nobraukums - sk. bilde!
Comfortline komplektacija 130Zs TDI 4 motion
Mašīna joprojam ir dzīva un pat ļoti. Lielāko daļu kilometrus noripoja pa LV.

Stāvoklis ir tāds ka redzot mašīnas kuram ir spidometra ap 200tkm parasti nāk vājprata smiekli.

Visi amortizatori un lielāka daļa no piekāres ir rūpnīcas.

Gārākais stasts top.

Ja kadam ir jautājumi tad varat uzreiz uzdot.
 
Azatb @ 24.augusts 2007 0:00
Volkswagen Passat 1,9TDI 1997 Novērtējums: 10 Komentāri [2]
Nopirku šo autiņu 12.06. un lidz 08.07. nobraucu ap 40000km. Autiņš patiešam labs, ērts un... Jaudas dažreiz pietrukst. Bet to visu kompense neliels pateriņš 5L/100km.
Un ērts salons. No remontiem viss kas man bīja tas, aizmugureje amortiņi (120Ls kopa ar darbu) un priekša bremžu kluči (17Ls ar manu darbu, 20 min) Protams uzreiz ka nopirku, samainīju zobsiksnu (180Ls detaļas ar darbu)
Visus filtrus (50Ls ar darbu) Eļļa (23Ls viss kopa) Zobsiksnas maiņa dārgi sanāk viena iemesla deļ, lai to nomainīt vajāg izjaukt pusmašinu : )) Uz šo ziemu pirkšu
jauno akumulātoru, nomainīsu atkal filtrus, saliešu visus jaunu šķīdrumus. Eļļu mainu ik pec 7000km. Citi sāka kā dumš, citi piekrīt man. Bet dīzeļiem labāk nedaudz biežāk to darīt. Isāk sakot iesaku šo auto visiem kas grīb braukt,
nevis "gonkot" un pēc tam remontēt.
Cangoo @ 7.augusts 2007 0:00
Volkswagen 4Golf 1,9tdi 2001 Novērtējums: 7 Komentāri [12]
Sveiki! Te diplomēts inženieris par Golf 4 1.9tdi.

Par dizainu: tīri labs- tūnēt pat neprasās –dzidrā optika, platie sliekšņi, arkas, lieli diski lien arkās bez paplašināšanas. Salons: Es ar savam garajām kājām jūtos slikti gan priekšā, gan aizmugurē (priekšā panelis par lielu manuprāt) un mobilajam plauktiņa nav. Vadītāja logam izjuka elektro logiem mehānika 2x –tracina. Parējais viss ir smuki un nelūzt.
Pie tehnikas: 1.9tdi – ekonomisks un izturīgs es teiktu arī jaudīgs, manējam laikam 100ZS –priekš reņģēdāja „v samij raz”: ). Manējam ir 200 tkm patēriņš 5L uz 100km saļarkas ne vairāk, goda vārds, bet vājas vietas- BOSC augstspiediena sūknis- maināms apmēram uz 100tkm, man divreiz izjuka Tehniskajā apskatē pie maks apgriezieniem, varbūt esmu neveiksminieks, bet stāstu kā bija, man stāv nomainīts šim auto jau 3šais : (. Bet remonti man sākās kad pie 150tkm sāku mainīt siksnu- Nopirku ķīniešu komplektu, izrādījās, ka rullītis par 1mm šaurāks, rezultātā apēda manu siksnu un aplieca vārstus. Nopirku vārstus arī neoriģinālos –Itāļu, vienam notrūka gals un iekrita cilindrā. Secinājums- skopais maksā dubulti. Otra siksna arī pārtrūka, paši nezinām kāpēc. Cik zinu turbīna līdz 400tkm neizturēs arī pats motors pie šī skaitļa būs izdilis un prasīs remontu. .
Zems klīrens- kā jau minēju bez tuninga, tāpēc jāuzmanās no bortiem un maziem pampukiem, var nolauzt eļļas līmeņa rādītāju un pat izlauzt visu motoru ja uz celma. Citus raksturīgus defektus nezinu
Nu un tas elektroniskais displejs, kurš rāda ka jābrauc uz servisu ir bezjēdzīgs un tikai uztrauc nevietā, piem., sūta uz servisu, ja izdegusi bremžu lampiņa.
Agaga @ 25.jūlijs 2007 0:00
Volkswagen Passat 2.0 FSI 2006 Novērtējums: 9 Komentāri [5]
Tā nu ir sanācis, ka jau pusgadu braucu ar jauno VW Passat, līdz ar to varu padalīties pieredzē par šo VW izstrādājumu.
Auto tika ņemts jauns un svaigs, comfortline izpildījumā ar visām iespējamām extrām, izņemot DSG automātu un ādas salonu, kas nav mana stihija. Auto cena turpat 30 k EUR. Vai ir vērts? Ir!!! Izvēle svārstijās starp passat B6 un Audi A4/A6, kā rezultātā tika pieņemts lēmums, ka pa 30 k sanāk gandrīz maksimāli nopakots pasāts, kamēr A4 tāds puspliks, bet A6 ir pavisam citā cenu kategorijā.
Pirmais, kas iekrita acīs bija tieši B6 dizains. Lai gan pirms tam braucu ar A6 ’01, audi dizains nu jau izlikās tāds parasts, nu bet tā, protams, ir gaumes lieta.
2.0 FSI sirds puksts nevainojami un pat ir pietiekami dinamiska gan komfortablai, gan nedaudz agresīvākai braukšanai. Šobrīd auto jau noskrējis 16 000 un problēmu nekādu. Apkopē nomainīja tikai dzīvības šķidrumus, nekādi citi defekti netika konstatēti. Maija mēnesi sanāca izbraukāt Eiropu krustu šķērsu un jāatzīst, ka passat ir kā radīts tāliem pārbraucieniem un komforta sajūta un teicamā vadāmība nepamet šoferi ne uz brīdi. Piekare gan pastingra, kā jau VW, bet ar to var aprast un visu kompensē teicama skaņas izolācija. Par salona apdari nav kur piesieties, nekas vēl negrab un neklab. Tiešām vācu kvalitāte ik uz soļa! Salona plašums ir tādfs pats, ja ne pat lielāks kā iepriekšējam A6, komforta līmenis – viennozīmīgi augstāks. Brīžiem pārņem sajūtas, ka brauc ar augstākas klases sedanu kā VW, biju jau patīkami pārsteigts no sākta gala un viennozīmīgi varu teikt, ka VW ne vienu soli neatpaliek no brāļa Audi kvalitātes un izpildījuma, nu ja nu vienīgi cenas ziņā!
Extras šim auto ir patīkams pluss, par kurām arī ir jāmaksā, jo passat bāze ir tāda paplika. Dynaudio muzons dārd nejēgā gan pie deju ritmiem, gan klausoties operu, navigācija Rietumeiropā nepievīla ne brīdi, adaptīvā kruīza kontrole ir viena varena štelle, tā pat kā bi- xenons. Ja tā godīgi, tad īsti negatīvu lietu vēl nav nācies sastapt, bet tas jau laikam tikai laika jautājums!
Degvielas patēriņš kā jau tautas vāģim – demokrātisks. Pēc kompja vidējais 8.4, pilsēta ap 11, bet pa trasi ap 6 litri, kas, manuprāt, ir ļoti solīdi 2.0 litru dzinējam.
Plusi:
Komforts, vadāmība, aprīkojums, patēriņš, dinamika un vis pārējais....... !
Mīnusi:
Pacieta piekare, liela KASKO prēmija, lēnīga un brīžiem neloģiska lietus sensora darbība.
Niks @ 12.jūlijs 2007 0:00
Volkswagen passat variant 1.8 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [4]
Universālis, ādas salons, klimata kontrole, utt. Skaists, praktisks(ļoti), komfortabls un dārgs uzturēšanā. Pa gadu nobraucu 31 tk. km. Pēc pirkšanas samainīju zobsiksnu, celiņsiksnu, ģeneratora siksnu, sveces, visus spriegotājruļļus - kopā ap 320 ls. Pa gadu samainīju 6 piekares sviras - kopā ap 180 ls, vēl nomira dzesēšanas šķidruma temperatūras dačiks - 40 ls. Pakaļējie amortizatori ar atsitējiem un aizsarggumijām - 170 ls. Regulārās eļļas maiņas un filtri neskaitās - tos tā kā tā jāmaina.
Agris @ 23.jūnijs 2007 0:00
Volkswagen Passat Variant 2.0TD 2006 Novērtējums: 7 Komentāri [5]
Pabraukāju nedēļu ar jauno pasātu, samērā svaigs, tikai 30k km spidometrā. Visas ekstras bija, tikai bez ādas un DSG kārbas. Nu motors ar sešpakāpju kārbu jau spridzeklis, paspeju jau sodus nopelnīt, taču nav problēmas noslāpt pie krustojuma gluži kā ar benzīnieku. Jocīgi, esmu pieradis, ka dīzelis jau velk no pašiem mazākajiem apgriezieniem, tikai šis kaut kā nē. Taču pie 2k apgriezieniem paveras vaļā un tad aiziet lidodams. Bet zināt uz cik īsti brauc, ja vasarā lieto saulesbrilles, ir diezgan bezcerīgi, tik tizli risināts ciparu gaismojums ir reti kurai mašīnai. Smuki jau tumsā tas violetais gaismojums, bet saprast nevar, būtu vismaz nodublējuši digitāli uz displeja spidometram pa vidu. Vispār esmu piekritējs digitālajam spidometram kā Citroenā vai jaunajā Scienic, tad vismaz var saprast.

Salons nostrādāts labi, sēdeklis tīri ērts, pogas izvietotas labi un parocīgi. Žēl vienīgi, ka jaunajās vairs nenāk samta audums, bet tāds prastāks. Un pārstedza, ka jau sācis pagrabēt. Kaut kas panelī, kaut kas durvīs... Nav skaļi, bet kaitinoši gan.

Savukārt navigācijas displejs ļauj ērti arī radio lietot, viss tiek parādīts lieliem burtiem. Arī kruīzkontrole klasiski ērta, izmantoju bieži, reizēm pat pilsētā. Ideāli būtu adaptīvā kruīzkontrole, kas neļautu nejauši uz šosejas kādam nejauši pakaļā ielikt, bet tas jau laikam nākotnei.

Bet modernie pīkstuļi jaunajās mašīnās sabāzti visam, kam nav bijis slinkums. Uzmācīgi jau afigenna. Progress kā smejies. Lai gan amerikāņi ar to jau sen slimo : ) Šim tikai citas frekvences.

Nepatika augstās palodzes, ja tā no varētu nosaukt, sajūta kā tankā. Zinu dažu labu amerikāni, kam vēl šaurāki logi, bet es laikam esmu plašāka skata piekritējs. Savukārt bagāznieks milzīgs, ģimenei kā reiz. Ir āķi, tīkls un vēl visādi sīkumi. Ērti. Bet nav pilnais rezerves ritenis, tas pie trūkumiem, jo esmu gana daudz riteņus uz akmeņiem sasitis, ka tāds štrunta pumpītis un putiņas nepalīdzētu...

Uz ceļa turas labi, nevar iebilst neko. Gaita pacieta, drebina, prasās uz gludāka ceļa. Aerodinamiskie trokšņi praktiski nav, bet savukārt dīzeli dzird perfekti, kā arī piekares trokšņus. Nav tik krimināli kā mazajām hondām mazdām, bet dzird labi. Arī brīvgaitā motors paskaļš, Toyotām ir daudz klusāks. Ātrumos slēdzas normāli, tas ir, neķeras, bet arī "pats neiekrīt ātrumā'. Savā laikā vecajam Civikam slēdzās ideāli. Arī viens C2 ir gadījies ar ideāli slēdzamu kārbu.

Gaismas ksenoni, pa īstu tumsu tagad vasarā nesanāca braukt, bet pieļauju, ka ir labas gaismas. Patika, ka iedarbinot, motoriņi tās pa jaunam noregulē, pret sienu stari kā lāzeršovs nokustās.

Nu īsumā apmēram tā.
aviators @ 8.jūnijs 2007 0:00
Volkswagen Touran 2003 Novērtējums: 7 Komentāri [2]
Par Tuoran trešo rindu varu teikt tā, ja vidējā rindā sēž neliela auguma 1.75 m un ~60-70kg pasažieri, tad arī aizmugurē var sēdēt ērti. Tomēr ilgstoši tur sēdēt ir nogurdinoši, kā arī pēdējā rindā bērniem ir bail (14 gadi), ka kāds no aizmugures viņiem neuzbrauc virsū. Arī izkāpšana un iekāpšana nav īpaši ērta, taču ja jāizvēlas vai palikt mājās, vai braukt visiem, protams izvēle ir braukt.
Dvīnis @ 5.jūnijs 2007 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15