Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Volkswagen Passat Variant 1.6 Mono 1996 Novērtējums: 9 Komentāri [8]
Sveiki!
Kardināls pagrieziens dzīvē - no Chevy Blazer uz VW Passat.. Ne jau tāpēc, ka Chevy ir liels patēriņš (kaut arī jebkuram mūsdienās tagad ir būtiski.. uzsveru BŪTISKI), bet tāpēc, ka ceļš, kas ved no mājām uz darbu ir vienkārši bedrains un nejebkurš auto to spēj izturēt. Kāpēc tieši VW Passat? 1. Galvenokārt cena. Cena uzturēt. OK Chevy ir džips un kārtīgs, man ir tikai pozitīvas atsauksmes par to(pirms tam man bij` Jeep Wagoneer), taču tas nespēj turēt asās, ar lietus ūdeni apslēptās, slikta asfalta bedres. Ne tikai slēptās... kopumā ceļš ir uz izturību, ar ļoti sliktu klājumu un ielāpiem.
Un tā kā tas ir US auto iekš LV, detaļas pārsvarā nācās pasūtīt no no Atlasmotors vai no ebay. com, gaidot nedēļu.. divas. Tas mani nevis neapmierināja, bet radīja neērtības, jo neesmu rīdzinieks. Plus vēl pie visa, sarežgjītāks remonts bija jāveic tajā pašā Atlasā ( iesaku pieturēties pie viena servisa, ja Jūs tas apmierina), taču tās rindas..... KĀ TĀS SABOJĀ GARASTĀVOKLI!!!!! Es taču nezinu, kad man autiņš noplīsīs atsevišķos gadījumos... un, kad tas notiek, man "jāstāv" rindā?! ABSURDS. Tas liecina par to, ka Rīgā ir pārak mazs autoservisu koptirgus - ausīgiem uzņēmējiem var noderēt : D.
US auto ir ļoti OK, ja ir daudz brīva laika - man tāda nav, tāpēc tagad par lietu.

Iegādājos 1996. gada VW Passat Variant 1.6 Mono šprices autiņu autoplacī. Pirms iegādāties tieši šo, mani mudināja kolēgja Passat izturības novērojumi, kas tiesa, ir nedaudz vecāks, taču būtība nemainās. Izturība ir augstu vērtējama, remonta izmaksas "hadenei" zemākas nekā šā paša gada auto, salonā ir ļooti daudz vietas + bagāžas nodalījums, parasti nāk ar farkopu(kas MAN ir ļoti svarīgi), komfrorts ir OK. Protams, ar 1.6 Variant`u nekādas extras, izņemot kondicionieri es nemanīju. Godīgi sakot, riktīgam "darba zirgam" nekādas extras nav vajadzīgas.. ok kondicionieris mūsu relatīvi karstajās vasarās ir kā ērts papildinājums jaukai braukšanai.
Es uzskatu, ka tieši šis "aparāts" ir domāts tikai DARBAM, nevis sportam vai SHOW UP`am. OK, tagad par lietu.

1996. gada VW Passat Variant 1.6 MONO.
Kad nopirku, visi stikli bija mitri.. pat ļoti. Kondensātu no stikliem varēja dabūt nost tikai ar kondicioniera palīdzību, taču Decembrī jau tā ir vēss. Tiku galā tā - kad braucu viens bez gjimenes, salona sildītāju uz MAX, ventilatoru uz 3 un karsto gaisu regulēju uz vējstiklu un kājām (uzstādītājs uz pusēm). Tas gadījumā, ja kādam ir līdzīga problēma. Ja karsto gaisu laižot uz SAUSU vējstiklu, sāk "svīst" logi un NEPĀRSTĀJ "svīst", tad 99%, ka caurs ir salona apsildes radiators.
Tā kā mans eksemplārs bija tikai mēnesi LV, atvests no dzimtenes, es to vērtēju augsti un, izbraucot, pārliecinājos, ka viss ir labākajā kārtībā - autiņus vācieši kopj un pieskata.

UZREIZ (iesaku visiem auto iegādātājiem) ir jānomaina eļļa, zobsiksna, gaisa filtrs... pārējos šķidrumus var mainīt nedaudz vēlāk, pakāpeniski ( kārbas eļļu, tosolu vai antifrīzu, stūres pastiprinātāj eļļu). Tas ieteicams kaut vai tikai tāpēc, lai pievērstu Jūsu uzmanību pārvietošanās līdzeklim ne tikai no ārpuses, bet arī detalizētāk. Tas palīdz savlaicīgāk novērst nepamanītos/neredzamos trūkumus pirkšanas brīdī. Piemēram, manam auto, šodien mainot gaisa filtru, atklājās, ka ir jāmaina kartera ventiilācijas caurule, kas ir ieplīsusi un gaisa filtra nodalījuma šļauciņas, kas pagaidām man nav pazīstamas.

Godīgi sakot, nekā cita, kā salona mikroklimata uzstādītāju apgaismošanas defekta (jāmaina spuldzītes), es neatradu. °

Tiesa, auto ir tikai 3 dienas manā īpašumā, bet iespaids pa šo brīdi tika radīts kapitāls. Labs auto gjimenei, palīdz materiālu pārvadāšanai, ekonomisks un lēts remontos.

Iesaku tiem, kas domā iegādāties, izbrauciet, novērtējiet!

Ja ir kādi jautājumi, droši jautājiet tko79@inbox. lv, atbildēšu!

Paldies par uzmanību!
 
TKO @ 16.decembris 2006 0:00
Volkswagen bora 2002 Novērtējums: 7 Komentāri [2]
Savu bora pirku jaunu 2002g. ar 2.0 l motoru, trendline aprīkojums, climatronic. Laba kompaktklases mašīna, vidējais degvielas patēriņš 8.4 l/100km(75% pilsēta), ne mazākās pazīmes par rūsēšanas draudiem, ja nu vienīgi iespējams kaut kad - izpūtējs, bet ņemot vērā visu to Mendeļējeva tabulu ko gāž uz ziemas ceļiem, tad es saku - izcili! nobraukums 70'000 km un mainītas vienīgi aizmugurējas "kolotkas" un ne tāpēc, ka nodilušas, bet atdalījies ferodo no metāla pamatnes - nomaiņa ap ls 45.
Vēl nomainīts "+ " vads no akkumulatora uz starteri ~ ls20. Pārējās remonta lietas vienīgi standarta servisa apkopes. Par motoru - kā teicu 2 l bezīna - labi sāka vilkt pēc 40'000 km un esošā dinamika pietiekoša pilnībā, kluss. Nedaudz ēd eļļu, bet tas jau no paša "0" sākuma, nezinu var jau būt, ka tā jābūt. Salons - apmierina(negrab, ergonomisks) vienīgi kā jau iepriekš minēts - aizmugurē vieta kājām varēja būt vairāk. Par elektrību - bez komentāriem, jo viss funkcionē. Nākošgad beidzas līzings, pārdošu - pirkšu nedaudz lielāku, bet arī vw.
Audi 100 Q @ 16.decembris 2006 0:00
Volkswagen golf2 cl 1,8i 1991 Novērtējums: 3 Komentāri [1]
sākās ar to, ka savajadzējās man auto. neko krutu, tikai lētu, ekonomisku, nenojātu braucamo, lai varētu no punkta A līdz B nokļūt. atradu vienu variantu. palūdzu vienam čalītim- ''profiņam'', lai aizbrauc apskatīties (dzīvoja viņš netālu). apskatījās, teica labs esam. nu aizbraucu, uzmetu aci. rūsas nav, no skata normāls. ja jau esot labs, dziļāk neko neskatījos un nopirku.
sākās problēmas jau mājupceļa. pie krustojuma noslāpa. konstatēju, ka auksts viņš iet normāli, a uzkarsis slāpst nost. nu neko. aizdzinu uz servisu, a tur veči valodu gandrīz zaudēja. izrādās, ka 1. )uz karburatormotora ir uzlikta šprice. 2. )šprice nav savienota ar kompi. 3. )trūkst vesela detaļu arsenāla, tai skaitā gaisa filtra un termostata!.
nu neko. ieliku to filtru, termostatu, nomainīju gultņus aizmugurējiem riteņiem, vēl citus sīkumus. pieregulēja šie ko tur varēja pieregulēt. tagad variants ir tāds, ka auksts dzinējs raustās, tukšgaitā apgriezieni lēka ~500 rpm, uzkarsis tur apgriezienus robežās no 900 - 1500 rpm. degvielu rij daudz, un kaut kādu jaudu attīsta tikai pēc 2000rpm.
ieberzos konkrēti. ir štuks to šprici ņemt nost (neviens negrib krāmēties) un karbūzi likt virsū, vai arī pirkt citu (man domāt ka sanāks lētāk).
PlasticR @ 12.decembris 2006 0:00
Volkswagen Sharan GL 1996 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
Tātad - Iegādāts martā pa 5.5 eironaudām. 1996. gada eksemplārs ar 2.0 litru benzīndzinēju, manuālo kārbu, komplektēts ar septiņām sēdvietām, no kurām piecas var pēc izvēles ņemt ārā/iekšā, kombinējot neskaitāmas variācijas pasažieru un kravas izvietojumam.

Aprīkojumā vēl ietilpst 6 el. regulējami sānu logi, el regulējama jumta lūka, el. regulējami un apsildāmi spoguļi, atsevišķa pečka aizmugurē sēdošajiem, AC, ABS, infodisplejs, 2 AirBag, četros virzienos regulējams stūres rats, kruīzkontrole, miglas lukturi, centrālā atslēga, rūpnieciski iebūvēta 10 skaļruņu audiosistēma, kurai šobrīd piesprausta SONY galva ar mp3 atbalstu. Viss augstākminētais funkcionē nevainojami.

Pirmās sajūtas pēc nopirkšanas bija - baigais salona plašums gan platumā, gan garumā, kā arī samērā augsta, autobusīga, sēdpozīcija. Regulējot šofera beņķi atklāju, ka, paralēli tradicionālajām regulēšanas dimensijām, tas vēl griežas par 180 grādiem uz aizmuguri. Priekšējo beņķu mugurās iemontēti atlokāmi galdiņi, kur otrajā rindā sēdošajem salikt savas sviestmaizes: )

Ja otrā sēdekļu rinda man, ar 186 cm augumu ir diezgan ērta, tad trešā rinda ir tikai paciešama. Ja kājām vietas vēl kaut cik pietiek, tad galva duras griestos. Ērti tur jūtas centimetrus desmit īsāki ļautiņi. Ja mašīnā ir ielikti visi sēdekļi, tad bagāžai vietas praktiski nepaliek. Var ielikt pāris ceļojumu somas un tas arī viss. Es šobrīd braukāju bez trešās rindas, jo bieži jāvadā bērnu rati, kuri iet iekšā pat nesalokot un arī tad vēl paliek pulka vieta citām mantām. Rezumējot - salons ļoti ietilpīgs, ja izmet visus pasažietu beņķus, tad salonā var brīvi pārvadāt zāles pļāvēju traktoru, kas pavasarī arī tika izdarīts.

Uzreiz pēc iegādes tika nomainītas divas bukses priekšējā tiltā un samainīta zobene. Viss kopā ap 50Ls. Pēc tam - četras bukses aizmugurē - Ls 10 plus pusstunda darba pašam, stūres pirksts plus savirzes regulēšana un tas šobrīd arī viss.

Gaita mīksta, komfortabla, orientēta uz nesteidzīgu pārvietošanos telpā, nevis gonkošanu. Gonkošanai noteikti nav paredzēts arī motors, taču arī ar iekļaušanos plūsmā problēmu nav. Dzinējs elastīgs, ceļ jau no pašas tukšgaitas, kārba samērā īsa, piektajā robā uz 100km/h ir ~ 2900rpm. Degvielas patēriņš pilsētā 12-13L, pa trasi ar ātrumu 100-110 - 8,5L. Vidējais ap 10L/100km.

Braukšana patīkama, sevišķi pa šoseju. Apdzīšana problēmas nesagādā. Sēdpozīcija, līdz ar to arī pārskatamība ir samērā augsta, dzinējs ap 3000rpm attīsta maksimālo griezi, tāpēc apdzenot īpaši nav jāsaspringst. Nobraucot nonstopā 600km jutos tīri frišs, jo braucot ar kruīzu kājas var staipīt kā tīk: )

Pie mīnusiem jāpieskaita diezgan skaļā piekares darbība braucot pa šuvēm un plaisām. Sevišķi aizmugures tilts. Problēma izzūd piekraujot salonu pilnu ar pasažieriem. Liela pašmasa un pilnā masa, līdz ar to arī visi maksājumi, bet tas ir OK. Šur tur salonā kaut kas grabinās vai pačirkst. Prāva apetīte, tomēr es par to īpaši nepārzīvoju, jo šim auto ir daudzas tādas man nepieciešamas un labas īpašības, kas to visu atsver.
EdMonton @ 2.decembris 2006 0:00
Volkswagen Passat 2,5TDi V6 2001 Novērtējums: 8 Komentāri [13]
Laiks pastāstīt par kādu feinu braucamo - VW Passat 2,5TDi V6, jaunais modelis no 2001. gada. Ņēmu Vācijā, pats braucu uz Rīgu, zināms priekšstats ir radies : )

Labs aprīkojums - Tiptronic ātrumkārba, klimats, kruīze, apsildāmi beņķi, ESP, ASR, pilna elektropakete utt. Katrā ziņā, viss ir pietiekami un komforts patīkams.

Dzinējs.
Lai arī Latvijā lielai daļai ļautiņu ir priekšstats par 2,5TDi V6 vājo konstrukciju, plīšanu, teikšu vie to, ka nevajag nopirkt tādu, kam odometra rādītājs no 500tkm nogriezts uz 175tkm : ) Tur arī visa problēma. Līdz šim manu paziņu lokā nevienam nav radušās problēmas ar šiem dzinējiem.

Ļoti patīkama skaņa, vienmērīga, dobja. Gaitā dzinējs praktiski nav dzirdams. Līdz ar kick- down režīmu šaujas uz priekšu kā raķete. Iesaku izvēlēties ar automātu.
Degvielas patēriņš - uz trases ap 7 litriem (100 km/h), pilsētā ap 11 litriem. Vidējais stabili ap 9 litriem. Šie dzinēji nav domāti taupīšanai uz degvielas rēķina, bet gan baukšanai. Dinamiskai, baudāmai braukšanai, jo atšķirībā no lielajiem benzīna brāļiem, degvielas patēriņš nav ārprātīgs.

Virsbūve.
Praktisks, ļoti ietilpīgs un komfortabls auto. Vienmēr esmu bijis patīkami pārsteigts par jauno Passat ietilpību, bet versijā ar universāļa tipa virsbūvi - vienkārši respect! Tur var kaut ledusskapi ielikt : )
Personīgi man patīk arī universāļi. Šamajam vēl ir tā sauktā hroma pakete, kas izskatās tiešām labi. Katrā ziņā, nav nekādu izjūtu, ka brauc ar universāli.
Virsbūve cinkota, par rūsu aizmirstam.

Salons.
Vienā vārdā- gaumīgi. Cienu ērtības, un šajā autiņā braukšana ir tiešām ērta. Patīkama salona apdare, izmantoti labi materiāli, pilnīgi nekas te negrab ne panelī, ne aizmugurē! Klusums salonā braucot, tukšgaitā to lielo dīzeli tomēr dzird. Ērti izvietoti visi slēdži, ļoti laba klimatkontrole (efektīva vasarā, ātri uzsilst arī ziemā).
Patīmams paneļa apgaismojums (neona violeti zils), jāatzīst, ka jaunajam Passat arī panelī ciparnīcas ir daudz patīkamākas, modernākas.


Gaitas īpašības.
Piekare strādā nevainojami, komforts augstā līmenī. Ne par cietu, ne mīkstu. Piebildīšu, ka ar oriģinālajām daļām tā nokalpos ne vienu vien desmitu tūkstoti. Pēc tam iesaku likt atjaunotās sviras, lētāk un uzticamāk : )
Vadāmība lieliska, arī lielos ātrumos nekāda diskomforta. Uz bāņa mēģināju 220 km/h, tiešām super.
Tagad, kad ārā sasnidzis lielais sniegs, darbu sākuši ASR un ESP... Samērā muļķu drošs auto. Galvenais neaizmirst par fizikas likumiem : )

Pat nezinu, ko vairāk uzrakstīt. Maksā šāds ap 10-12k eiro pie mums, atkarībā no komplektācijas, kopējā stāvokļa u. c.
Kasko būs ap 5% no vērtības (diemžēl zagļu iecienīts auto).
Iesakāma izvēle. Patiesībā, ir tā - izbraucam ar šādu, tad ar jaunu kompaktnieku - vairumā gadījumu ir skaidrs, kāda būs cilvēku izvēle : )

Un ko teiktu mums visiem zināms personāžs iauto - BAUDĀMS AUTO : )





 
Kasinsh @ 4.novembris 2006 0:00
Volkswagen Golf 2 1985 Novērtējums: 6 Komentēt
VW Golf 1.6 benzīns, 270000km, klasiskais karburators. Braucu apmēram 5 gadus. Šoseja, pilsēta. Vienu reizi remontēts karburators. Membrānu problēma aukstajā palaidējā Pierburg. Karburatoram svarīgi lai tiktu pareizi pievadīts siltais gaiss. Vecākiem modeļiem mēdz būt problēmas ar siltā gaisa iesūkšanu no kolektora kas aukstā un slapjā laikā rada paaugstinātu patēriņu un/vai slāpšanu, vai ar karsts/auksts gaisa pārslēgšanos pirms filtra. Karburatora nopietnu "raustīšanos" izraisa pat niecīgas vakuma izmaiņas un trūkums. Savedot kārtībā gaisa padevi, vakuma sistēmu un laicīgi mainot gaisa filtru var izvairīties no lielākās daļas karburatora problēmu.
Ritošā daļa golfiem ļoti atšķiras pēc modeļa. Parastajai CL versijai tā ir vienkārša un nemaksā dārgi. Viena no 4 buksēm 2.80Ls, amortizators 16Ls, stāvābols 3Ls, remonts vienkāršs. GTI versijām ir sarežģītāka priekšējā piekare, kurā ietilpst arī stabilizatora stienis, reaktīvā ķega utt. Ar dzinēju problēmu nav, ja tas protams nav nobraukts. Eļļu neēd. no maiņas lidz maiņai nav japielej. Jaievero arī ka pilnīgo sintētiku nav ieteicams liet padilušos dzinējos. Ar minerālo būs problēmas lielos salos. Tāpēc 10W40 ir piemērots, gan ņemot vērā auto vecimu gan ekspluatāciju. Patēriņš pašlaik ir 7.4 L pilsētas režīmā. Braucot prātīgi. Degvielu pildu Neste. Nav bijushi neveiksmīgi pārpratumi ziemā. Elektribas problēmas ir grūtāk atrisināt modeļiem ar Motorolla ģeneratoru. Bosh ir daudz pateicīgāks.
Patīkami ka var pārvadāt pat lielākas kravas(veļasmašīnu, gultu utt. ) Priecājos ka esmu iegādājies klasisko versiju, kam remonts ir vienkāršāks un ne tik dārgs. Protams ja nem vērā auto gadus (21!) tad praktiski nav rūsējis, jo no 1984-1986 gadam virsbūve tika apstrādāta ar speciālu vasku. Vecākas versijas rūsē vairāk. Protams ka tagad jau acis lūkojas uz Passat virs 88g vai Golf3!

+praktisks
+lētas daļas
+viekkāršš remonts


- trokšņains salons
- karburatora problēmas

jānis @ 30.oktobris 2006 0:00
Volkswagen Jetta 2006 Novērtējums: 8 Komentāri [18]
Pusgadu Jetta ir veiksmīgi noripojusi, varu nedaudz padalīties iespaidos. 1.9 TDI 105ZS paskaļš ārpusē , iekšā normas robežās. Taupīgs 4.7 -5.5 l/100km . Vācijā pa bāni 170 - 180 km/h tērē 6.6 litri. Maksimālo ātrumu (pēc papīriem) 196 km/h sasniedz bez problēmām un arī pārsniedz- 200 esmu braucis. Uz ceļa stāv labi, tikai pa nelīdzenu segumu lēkā kā kaza. Salonā es ar saviem 1.95 jūtos ļoti pat labi gan pie stūres, gan blakussēdētāja sēdeklī (kur atrodos biežāk). Aizmugurē esmu mēģinājis iekāpt - izdevās, bet galva griestos un kājas pie ausīm. Kārba īsti nesaskan ar dzinēju, jo iesākot kustību, jāuzdod gāze, citādi slāpst nost. Arī uz maziem apgriezieniem otrajā ātrumā var noslāpt, kaut kā netipiski dīzeļiem, bet esmu dzirdējis, ka jaunajiem golfiem arī esot tā pati vaina. Lielākā problēma ir tā, ka mašīna neder zemes ceļiem- durvju ailās krājas putekļi un durvis atverot vai aizverot tie ar mākoni gāžas salonā. Rezultātā viss salons ir pieputējis. Arī klīrens varētu būt augstāks- reizēm sanāk aiz kaut kā aizķerties (neskatoties uz to, ka riepām ir 16 collas)Pusgada laikā nobraukti 32000 km, veiktas divas apkopes- viena Ls 72.00 , otra 140.00. Pa garantiju divi remontiņi - nomainīja radio (ieķērās programmēto kanālu ieslēgšanas poga) un nomainīja bākas atslēgas motoriņu ar visiem pribambasiem (nolūza vai pazuda viens plastmasa uzgalītis- fiksators) Visā visumā ar auto esmu apmierināts- jauna mašīna tomēr ir jauna mašīna un VW ir VW, vismaz zinu ka pēc gadiem pieciem varēšu pārdot un pa normālu cenu, atšķirībā no visādiem hyundai, kia utt.
 
opelis @ 22.oktobris 2006 0:00
Volkswagen PASSAT VARIANT 1,8 mono 1988 Novērtējums: 8 Komentāri [7]
Autiņu iegādājos pāris gadus atpakaļ un būšu ar viņu nobraucis ap 50 000. Jāsaka, ka dabūjis ciest daudz, jo es viņu dzinu gan pa Rīgu, gan pa grunts ceļiem, gan arī pa mežiem un uz copi. Iegādājos par 1500 EUR. Aprīkojums tāds paknapš (ekstra ir - elektriskā lūka), paciets (bedrēs aizmugurējie amartizatori par daudz sit uz buņdžu, bet priekšējie kā nākas), tai masai labāk piestāvētu 2,0l dzinējs, patēriņš - ir braukts arī ar 5,8l/100 km (bet vasarā pa līdzenu ceļu, bez apdzīšanām un tā ap 100 km/h), salons ietilpīgs kā mazam kravas busiņam, silts, bet beņķi varēja būt ērtāki, diezgan vienkārši uztaisīts (pats var skrūvēties), vienīgā elektronika monošprices bloks un arī nosacīti.
Pa šo laiku nomainīti amrtizatori viena aizmugurējā atspere, viena iekšējā miroņgalva un vēl dažādi sīkumi, bet lielākais, kas notika - radiators iztecēja. Viņiem tāds ellīgs, radiatora apakšā tāda kā panna, kura mēdz atdalīties. Bet radiatoru nomainīt nekas briesmīgi dārgs arī nav.
Patiesībā VW PASSAT VARIANT tāds darba zirdziņš vien ir, kurš kalpo diezgan uzticīgi, ripo stabili, labi klausa.

Vienīgais pēdējā laikā nelielas problēmas sākušās. Un kas raksturīgi tad, kad sākas mitrie laika apstākļi. Tā bija pavasarī, bet vasaru nokalpoja perfekti. Sāk raustīties. Tā kā benzīns pietrūktu. Paraustās, paraustās un aiziet atkal. Un kas interesanti, raustās pie slodzes, bet tukšgaitā ņurrā tā it kā neko nezinātu, varētu padomāt, ka ķircina mani. Varbūt vēl kādam bijušas tādas problēmas?
Maksis @ 10.oktobris 2006 0:00
Volkswagen Golf 2 GTD 1987 Novērtējums: 7 Komentāri [7]
Sveiki visiem, nolemu aprakstit savu pirmo auto, kuru diemzel nesen pardevu. Tatad Golfs nekadu amerkiu nevienam neatklashu bet tomer. Iegadats tika 2005 gada oktobri, no kada veca vira par 500Ls neliela nauda ta bija tada autinjam, bija ari nelieli defekti, sliekshni bija aprusejushi, un vel daz ne dazadi siikumi, pazistams meistars to visu noversa, jo tomer nolemu ka pec ziemas tas viss butu dubultoijes ja neko nedarit, pec tam visam proceduram, ar shkidro gumiju, nopushot visas dzivas vietas, pec musu jaukas ziemas netika atrasta rusa nekur, ta luk, kaut gan viena vieta mazliet bija, aizmgure pie numura, bet golfiem ta ir vaja vieta. Vispar Gols tas ir emocijas : ) Salons nu ka jau WV prasts un erganomisks, man bija adas : ) tatad par dzineja ipashibam. 1.6 GTD - loti labs un dinamisks motors, vareju pat ielikt kloki B4 dizelim : ) bet tikaj sakuma, ellja vinjam garshoja apm 1L uz 10000 ja atiminja mani nevilj. Nekadu dizo remontus pat neesmu viecis, iznemot generatora mainju un siksnas 2 rezies, bet tas bija tikaj manis pasha del, ja ieksha staveja muzikas apparatura uz 1KW ar visam no ta izrietosham sekam. A un tomer ziema pamainiju 2 (свечи накала) atvainojos jo aizmirsu ka tas ir latviski : ) Izskata uzlaboshanaj tika iepirkti lietie diski vasaras sezonaj. un tagad par +/-

+Loti ekanomisks 5L uz 100km tas videjais pilseta/trasse
+Sezot pie stures parredzamiba ir ka busa
+Pechka ir ists zvers ara -25 - man salona +22 stabili, vasara ta pat puuta auksto gaisu... ka kondicioneris
+Motorpelpa viss viegli sasniedzams un sikus remontus var bez problemam veikt pasham
+Gaismas man bija prieksha 4 fares apgaismojums loti labs.

- Loooti skalsh salons - Bet to var viegli labot, (budzeta variants) Jebkura buvmaterialu veikala jasaperk balto plevi kura iet zem laminata apm 5 mm, janonemj visas apshivkas un jasalime ta pleve virsu. pec shitas proceduras salons palika daudz klusaks un patikamaks.
- Neerti sedekli, kaut ari adas : )
- Nu un motora apetite uz ellju
- Dzinejs nenormali skalsh (ara)

Ta tad ta, prieksh pirmas mashnias tas ir ideals braucamais, pekrot tad jaskatas uz rusu ir ta vai nav, un pats labakais variants jau ka visiem dizeljiem izmerit kompresiju, es savam izmeriju bet tad kad nopirku bija 24 visos, nu it ka vareti but mazliet vairak, bet ka jau saku ziema nebija problemu.
 
bitner @ 14.augusts 2006 0:00
Volkswagen GOLF V Plus 2006 Novērtējums: 8 Komentāri [13]
Gribēju padalīties izjūtās ar Jums par diezgan svežu VW Golf 5.

Tikko iegādātais aparāts aprīkots pat pārāk labi, ņemot vērā, ka reālais īpašnieks un braucējs ir tāds, kuram šāda mašīna nav nepieciešama. Tātad īsumā jāsaka ka tā bundža ietver sevī pamatīgu saturu:
2.0 TDI, 4MOTION, tas būs 140 Zs, 6- ātrumu manuālais kloķis, jauks oriģinālais radio ar CD un laikam 8 skandām, klimats, u. c. visādi nieki.

Bet ne par to ir stāsts; gribēju pastāstīt par kolosālo braukšanas prieku, ko sagādā 2.0 TDI. Patīkamas ir divas lietas - patēriņš ar trīs cilvēkiem mašīnā ir 5.5 l/100km pa trasi, lietojot kruīzkontroli (manuālai kārbai ir kruīzs!!! jipī!!!) un lielisko uzrāvienu. Izslēdzot ESP mašīnīte ir normāls zvērs, bet pārāk daudz neesmu mēģinājis kas un kā, jo grants nav gadījusies pa ceļam, toties bija pī lietuvieši, kurus apdzenot nepatīkamā vietā (viņi apstājās līkumā, pirms tam braucot man pa priekšu), bez ESP drusku sanesa. Bet kaifīgi ar 4MOTION!!!

Par nepatīkamo var minēt ārtumkārbu, precīzāk būtu teikt - nenormāli īso 1. ātrumu. Pilsētā tas ir murgs. Nezinu kā normāli uzsākt, jo uzreiz ir jāpārslēdzas uz 2.

Protams, apdrošināšana arī nav patīkama, jo riska grupa un uz gadu sanāk gandrīz 1000 EUR.

Vēl riktīgi nosmējos par t. s. lietus sensoru, kas pats regulējas samērā neizprotami. Nu labi, neko nevaru teikt, jo neesmu manuāli mašīnai izlasījis un nezinu kā pareizi lietot : (

Par samaksāto cenu pret visu kas saņemts lieku atzīmi 7.5
kliks @ 27.jūlijs 2006 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Lasītākie raksti

Jaunie raksti