Mitsubishi Galant 2.0 16V
1993
Novērtējums: 7
Vizuāli skaista mašîna, spēcîgs motors (2.0L, 16V), labs uzrāviens, laba vadāmîba. ļoti pat varētu teikt ideāli novietotas vadîbas sviras. Ir padomāts par vadîtāja ērtîbām spiežot kādu pogu, nav nekur jāliecas, jāizstiepjas utt. Benzînu ēd normas robeþās (7.5l ārpus pilsētas ap 9.5 pa pilsētu) ja brauc dinamiskāk, tad pilsētā būs visi 12L. Liles un plašs bagāznieks (hečbeks). Mînusi - dārgas rezerves daļas. protams nosacîti dārgas - mainîju lodveda balstus, samaksāju 120 LS (orìinālās detaļas bûtu 220LS) (balsts jāmaina ar visu plauktu) arī piekareis remonti nav lēti ņemot vērā mūsu ceļu kvalitāti tie ir jāveic regulāri un pras iegūldījumus no 100 līdz 300Ls. Detālu dārdzība ir skaidrojama ar to, ka piekare (par motriem nezinu) ir tieši tāda pati kā nākamās paaudzes Galantiem.
joekid
@ 3.augusts 2005 0:00
Audi Coupe 2.8 Q
1992
Novērtējums: 9
Teiksim taa, es jau par sho mashiinu esmu sajuusmaa. Personiigi man patiik vinju tjuunot. Teikshu kaa ir, vinjsh ir diezgan rijiigs benziina zinjaa. Pa pilseetu rij ~13l/100km, bet pa sshosi uz sotaku braucot ~10l/100km. Daudz! Tas man taads saapiigs temats ir, jo arii taa jauda nav tik liela kaa gribeetos, njemot veeraa ka ir 2.8 (175 ZS). Coupem tas ir negatiivi ka vinjas ir smagas pashas par sevi. Tas arii vieniigais miinus ir shajai mashiinai peec maniem uzskatiem. Bet to jau var labot. : )) Mashiina ja kas tik biezhi nepliist arii. Nu detaljas jau nav iipashi leetas, bet cieshami. Var jau buut ka man ir paveicies, bet es kad mashiinu dabuuju shogad pavasarii taa liidz shim liidzekljus remontaa neesmu ieguldiijis lielus, tikai vieniigi tjuunoshanaa. No remonta dariitsir tikai tas ko dara katrai mashiinai - elljas, sveces, siksnas utt. Taa kaa mana audi uztureeshana nav tik daarga. Turklaat pagaajusho nedeelju izgaaju diagnostiku Audi centraa un pateica ka viss ir OK.
P. S Visvairaak es juusmoju par savas mashiinas kraasu - hameleonu. : )
parastais
@ 14.novembris 2002 0:00
Audi Coupe
1989
Novērtējums: 8
Audi Coupe Quattro 2.3l 20V. Ar motoru shim auto nav nekadas problemas iet ka bitite. Motortelpa vispar nekadu problemu nav tur viss strada OK. Ritosha ir diezgan pashvaka. Shvakas ir bukses tas jamaina ik pec gada visas, bet ja ieliek pastiprinatas tad ir shtokos un iet ilgi, tik baigi ciets paliek. Vis vajakais punkts shim auto prieksh manis ir parnesumu karba. Visu laiku birst nost otrais robs (sak sist ara). Tur ar vajag izdomat kaut ko stipraku vai no veca Quattro likt virsu. Salons shim auto ir forshs tik aizmugure dikti zemi griesti. Visa kopuma auto ir lielisks. Viegli kontrolet auto vadama slide. Laba caurejamiba caur sniegiem un dubliem. Bishki varbut jaudas vareja but vairak nu kadi 220Hp, bet ari ar shiem pietiek uz grunts un sniega, tik pa asfaltu tads kutrs : ) (nespole visi 4). Benzina paterinsh man ir ap 10l/100km ja brauc ta pratigi : ). Iesaku visiem izveleties Quattro, jo izjutas kadas var iegut ar shadu auto nelidzinas nekam citam.
Q_F
@ 14.novembris 2002 0:00
Volkswagen SCIROCCO
1981
Novērtējums: 6
Nu ko teikt ? Auto ir: 1981. gada VW SCIROCCO GTi 1.6
Motoriitis: 1.6i raxtaas ka 110 Zs ...
Hmm, kas labs pievienots? Ir uzmonteets zirneklis, ir samonteeti visaadi spoileri... (Sitais viss jau bija kad nopirku)
Ko pac izdariiju?
Nomainiiju prieksheejaas bremzhu kolodkas: Ls 8
Nomainiiju eljlju motoraa: Ls 12
Nomainiiju aizmureejo bremzhu sisteemu (atjaunoju) : Ls 70
Varbuut veel kas ir izdariits - iisti neatceros.
Mashiinu nopirku pa 400 $
Braucu jau kadus 7 meneshus.
Plusi : pietiekami kruts, jaudiigs utt ...
Miinusi: rijiigs (kadi 11,3 l /100 km) videeji
biezhi (regulaari) kaut kas atnjirdzas - shonedeelj pienaaca kaarta gjeneratoram.
Hmm ... briest tehniskaa - jaacer iziet : )
Bilde: ieksh lapas: http://andrisl. times. lv
andriS
@ 14.novembris 2002 0:00
Volvo V40
1997
Novērtējums: 6
VOLVO V40, 1.9 TDi. Universaals, ar daudzaam extraam un diizell motoru.
Labaas lietas: 1). Labs dizains, 2). Maza apetiite ~6.5l/100km. 3). Daudz extras. 4). Lloti stabils jo aizmugures ritenni piestuuree.
Miinusi: 1). Renault motors un paareejie siikumi, 2). Daargs eksplutaacijaa, 3). Biezzi luust tehnika!
Taatad ssis konkreetais auto pie 180000km. ir beigts. Atrumkaarba, sajuugs, visi iespeejamie spriegotaaj ruliissi, bremzz massinas u. t. t.
Auto attieciigs cenai kas ir leetaaka par taa passa gada BMW, AUDI, OPEL, MB u. c. Bet reikkins ar to ka buusi biezzs cieminns auto servisos..................
Lai veicas.
Max
@ 14.novembris 2002 0:00
Isuzu Trooper
1987
Novērtējums: 4
Sso auto lietoju jau apmeeram 6 meenessus. Jaasaka auto labs. Taatad ISUZU TROOPER 2200ccm. ar karburaatoru, garais kuzavs jeb 5durvis. Liels un komfortabls, ar labu caurejamiibu. Priecee tas, ka negrab leetie plastmasi un aizmugures durvis, kuras ir divas gab. (atssk. no Pajero).
Bet miinusi: 1). Daudz eed benziinu (95e) ~ 15l/100km. Un ja godiigi tad pat neesmu izgriezis to liidz galam jo zzel benzzis. 2). Diezgan vaargi tilti un muftas, respektiivi ritossaa dalla. 3). Nesossais raamis izruuseejis un uz taa ssasijas numurs, kuru TA taa arii neatrada. 4). Meedz buut probleemas ar elektriibu.
Bet massina laba, attieciiga cenai.
Ja gribi leetu, lielu un komfortablu dziipu tad ssis ir iistais. Izbraukt vareesi i pa pllavaam un graavjiem, i caur mezziem un upeem. Bet reikkinies ar daargu eksplutaaciju.
Lai veicas.
Max
@ 14.novembris 2002 0:00
Opel Vectra 2.0 GT
1989
Novērtējums: 7
Aizmirsu piebilst nobraukumu (cik nu tad ir objektîvs rādîtājs, bet ja tauta vēlās lai bûtu)
~150 000 km pirkshanas briidii, nobraucu kaadus 40 t km, jo ziemās praktiski nebraucu ar šo auto.
Pilsētas (Rîga) un šosejas reþims.
Marx
@ 14.novembris 2002 0:00
Nissan Terrano I
1988
Novērtējums: 9
Nissan Terano I , 1988 gada 2.4l
Labs, var pat teikt ka ļoti labs. Braucu jau 3 gadus, Nekādi nopietnie remonti nav bijuši nepieciešami. Bûtu vēlams labs meistars kurš spēj izdomāt kā un ko var aizvietot ar lîdzîgām detaļām jo oriìinālās ir neþēlîgi dārgas. Benzîna patēriņš lîdz 15l uz 100 km, var iekļauties arî 12l.
Ideāli izpauþas uz bezceļiem, meþā, dubļos un sniegā, šādos apstākļos braukšana ir bauda ar šo AUTO. Arî pilsētā ir ērtāk braukt jo neviens neiedomājas Tevi taranēt.
Man remonti ir izmaksājuši tik:
Priekšējās kalodkas un nomaiņa: 25Ls
Radiātors termomufta un to apmaiņa: 110Ls
Sajûga kurvis(lietots) un sajûga disks(jauns) ar maiņu: 100Ls
Vizuālajam skatam traucē tas ka labi rûsē bet, par cik auto ir uz rāmja tas dauz neko niespaido.
Ja kas interesē raxtiet.
KasparsF
@ 14.novembris 2002 0:00
Ford Escort 1.4
1987
Novērtējums: 5
Ir bijusi pieredze arî ar šo auto (pirms 3-4 gadiem). Escort 1.4 ar 5 durvîm (pārejas modelis), lûka, bez ekstrām. Noraucu 2 ziemas (tikai ziemās). Motros ar karburatoru un "čoku"- ideāls, nekādu problēmu, pat -30 grādu salā "leca" uz pirmo griezienu. Degvielas patēriņš 7-9l /100km (ziemā). Íibeles: kārbas gultnis tika mainîts, priekšējās piekares bukses (bukses nāk kopā ar sviru). Motors labs, netika aiztiks. Siltums ziemā pietiekams.
Salons prakstisks ar nolaiþamiem aizmugures beņíiem (pa daļām). Esmu pārvadājis daudz kravas. Der krievu mašînām paredzētais jumta bagāznieks (uz tā ir vestas lietas 150kg smagumā : )). Liela problēma ir rûsa, jo tā parādās visur- priekšējo spārnu augšējā stiptinājuma vieta (motortelpā zem haubes), sliekšņi, grîda..
Labs un uzticams iekdienas vai darba auto, nepārāk prasîgiem cilvēkiem.
Nedārgs bet lietojams.
Marx
@ 14.novembris 2002 0:00
Opel Vectra 2.0 GT
1989
Novērtējums: 7
Ar Vectru 2.0 GT (hečbeks) pārvietojos 3 gadus (no 1996-1999). Toreiz auto pirku Rumbulā ļoti labā tehniskā stāvoklî. No Opeļiem nebaidîjos, jo iepriekš arî bija pieredze ar šiem uzticamajiem auto (Kadett Limusin 1.3 un 1.6 abi 1987gada).
Vectrā ļoti patika ērtais salons- melnais samta recaro, patika arî panelis. Nekādu eletrisko ekstru gan nebija, toties bija lûka, centrāla atslēga, stûres pastiprinātājs un diska bremzes arî aizmugures riteņiem, jo tā bija GT versija- ar sportiski cietāku piekari un spēcîgu motoru) Ekspuatācijas 3 gadu laikā, tehniskā apskate 3x tika izieta "pa nullēm", un ņemot vērā ka šajā laikā autombîlim ritošajai daļai vispār nekas netika mainîts vai labots, uzsakto to par ļoti labu rādîtāju. Motoram gan tika nomainîti hidrokompensatori. Nomainîju svečvadus, bet ar to sākās nepatikšanas, jo Champion svečvadi neturēja brûíi un VISI (viens pēc otra) nodega.
Nācās likt Bosh : ). Virsbûve bija laba, bet kā jau Opelis, pēc 2 ziemām aizmugurējās arkas sāka pûsties no rûsas. Pamazām rûsu varēja sameklēt arî citās vietās- grîdā un aizmugurējo atsperu balsta vietās. Pāris vietās nācās metināt izpûtēju. Bet neskatoties uz rûsas mûþîgo klātbûtni (kura protams ir novēršama) vecākajos Opel modeļos, tehniski Vectra ir ļoti laba un uzticama mašîna (neaizmirstiet, ka runa iet par GT verisiju). Marx
Marx
@ 14.novembris 2002 0:00