Mitsubishi Galant
1990
Novērtējums: 8
Loti labs auto (manaa skatiijumaa). Laba vadaamiiba, eerts salons. Vieniigi aizmuguree vietas taa pamaz. Pavajs logu tiiriitaaja paarsleedzeejs- aatri saluuzt. Eerts panelis, labi paarskataams. Manupraat neertaa vietaa novietota aizmugureeja stikla sildiitaaja poga- stuure traucee. Seedeklus varu tikai slaveet- reguleejami dazaados virzienos. Lielaakie truukumi?Taadu nav, vien dazaadi siikumi!Nu bet kur bez taadiem. Autins loti normaals. ar taadu tikai braukt un braukt...
Kasis
@ 14.novembris 2002 0:00
Mitsubishi Pajero 2800 TDI
1997
Novērtējums: 2
Braucu ar 3durvjaino iso versiju. Nopirku masinu vispar neko nejedzot un nezinot par dziposanu. Viennozimigi sis bus mans pirmais un pedejais dzips. Protams apskauzams bezcela apstaklos. Tomer sis noteikti nav mans auto, ar vardu komforts to nevar asociet... Nepatik nestabilitate uz cela - noliku uz jumta pagajuso ziemu testa brauciena, kadel ari nacas vinu nopirkt. Drausmiga kratisanas, principa var sakost meli un izsist zobus braucot pa brugi, loti nekomfortabala brauksana liela atruma pa soseju, galigi netur celu un pie mazakas grambas maina kursu un leka. Prasts, graboss salons, leta plastmasa, cieti benki. Samera nerazigs kondicionieris. Loooti neerta izkapsana un iekapsana aizmugure, prasa iepriekseju sagatavosanos un labu fizisko attistibu, pie tam nesasmerejot drebes si manipulacija praktiski nav iespejama(par cik 3durvis) prieksejie benki pec pacelsanas nesaglaba savu sakotnejo poziciju - vienmer japieregule. Ja prieksa sez pagaraki cilvji tad aizmugure nav ko darit. Pie tam apkope ir visai darga, un 'Skandi Auto' ar labu reputaciju neizcelas...
Pozitivas protams ir bezcela ipasibas, bet ta ka neesmu fermeris tad tas perkot nebija primarais.
Viennozimigi no si auto pavasari kratisos vala. Auto noteikti neatbilst savai parmeru augstajai cenai. Samaksaju pagajuso rudeni par sito aparatu $15000, jasaka godigi - nozeloju!
Palichs
@ 14.novembris 2002 0:00
Mazda RX-7
1990
Novērtējums: 10
Nu nav nevienam citam baazes (un arii ne- baazes) modelim 200Zs uz 1.3 motoru! Un nav arii pateerinjsh 13-20L/100km : -)
Shis autinjsh ir kaa sievietei zekjubikses - pirmo reizi uzvelkot juuties neerti, bet peec tam valkaa visu muuzhu. Taa pat ir ar RX-7 - vadiitaajs perfekti saaug ar mashiinu (vai otraadi). Sajuuta liidzinaas motociklam - tikai liidz 3kRpm ceeliens ir kaa ar AUDI 100 2.3E, bet peec tam (liidz 7-8 kRpm, kad tiek veerta ciet turbiina) apkaarteejaa pasaule izpluust...
Plusi:
Viennoziimiigi demokraatiskaakais un specifiskaakais SPORTA autinjsh - nevainojama tehniskaa puse - jaudiigs, ciets, aizmuguree 2 bljodas, kuraas seedeet nav iespeejams, nepretenciozs, bet iespaidiigs, milziigs resurss tehniskajam tuuningam, tai pat laikaa taadi bonusi, kaa kondicionieris, kruiizkontrole, pilnaa elektronika utjpr. Iespeejams braukt arii mieriigi, bet ne korkjos.
Klasiskaa piedzinja un taa skanja...
Miinusi:
Resurss 300 000, kuru var sasniegt pie 150 000, ja labi kauj.
Latvijaa gruuti un dargi dabuut detaljas, veel gruutaak - labu speciaalistu.
Biistams veseliibai un dziiviibai, ja nonaak hroniska BMW vadiitaja rokaas : -))))))))))) - nespeej savaakt!
Apdroshinaataaji meegjina atkratiities.
Secinaajums: ideaala kaa 2. vai 3. mashiina autoparkaa, kaitinosha korkjos, burviiga, ja iet: -)
Peecvaards: viiriesha sapnis
MX3
@ 14.novembris 2002 0:00
Ford escort
1986
Novērtējums: 7
Bija man escorts 1.6 (karbulis) 5 ātrumi. 1986 gada. Braucu 4 gadus. Nopērkot nobraukums nij 155000 km. Bez ekstrām ja neskaita orìinālo lûku kas kalpoja godam un uz tecēšanu pat netaisijās. Motors reāli izturîgs, neesmu no mierîgajiem braucējiem tāpēc visu cieņu 1.6 mototram ar webera karb. un 90 zs. Grabeeja salons, kaa jau plastmasa. Rûsa ar bij, bet tā parādijās tikai slikšņos un vēl stulbākā vietā - aimugures atsperu balstu vietās pie bûra. Bet citur rûsa nerādijās. Piekare savas vienkāršās uzbûves dēļ bija skaļa, bet izturîga. Pa 4 gadiem 1 reizi nomainîju visus amortizatorus, izpûtēju, 2 reiz mainîju visus bremþu klučus.
Man kaa tûninga fanam patika escorts labi padodas tûningam, gan tehniskam, gan vizuālam.
Erix
@ 14.novembris 2002 0:00
Volkswagen Golf GTi
1988
Novērtējums: 7
Bija man vēl nesen šāds spridzeklîtis, melns, ar 4 durvîm, lûku, recaro salonu, 4 lampām, îstu GTi izpûtēju ar 2 trubām galā un "pareizo" skaņu, 1.8 8v motoru PB- ar elektronisko šprici(112zs)- bez lambda un katalizatora : ), gāja uzticami, zem haubes nekas nejuka nost. šis motors ir labs ar to ka spēj dot pārliecinošu jaudu un dinamiku(it sevišíi priekš
Archie
@ 14.novembris 2002 0:00
Volvo 850 T5
1995
Novērtējums: 9
Shis ir mans ceturtais autinjsh, nopirku to tikai 7 meeneshus atpakalj. Pagaidaam esmu staavaa sajuusmaa. Dabuuju par sameeraa leetu naudu, jo bija liels noskreejiens, attieciigi shur tur jaapileik rokas taapeec : )))
Labi visu peec kaartas:
Volvo 850 T5
Motors: 2,3L turbo
Jauda: 225Zs/5200rpm
Griezes moments: 300Nm/4500rpm
liidz 100km - 7,5s
Ljoti izturiigs, un liels auto, arii protams aatrs un jaudiigs. Remonteeju to Autostaraa tur vismaz cenjiks ir pusliidz sajedziigs ne taads kaa muusaa. Miinusi.... nu varbuut 225Zs uz priekshpiedzinju, vareetu buut par daudz, gribeetos pilnpiedzinju shaadam motoriitim.
Paareejais viss Ok, braukshanas komforts labs, uzraaviens ar labs, pateerinjsh... kaa brauc : ) man videejais grozaas kaut kur ap 11L/100km
Crash
@ 14.novembris 2002 0:00
Audi A6
1996
Novērtējums: 9
Stipri daudz nepateiksju, jo nobraucis esmu tikai 30 tuukst. km. Auto peerkot neko daudz nebija jeemaina, tikai standartu - siksnsas, sveces, filtrus, amortizatorus utml. Taatad peec 30 tuukst. km nobrauksjanas vajadzeeja mainiit pakaljeejaa ritens gultni, bremzju klucjus, termostatu un sailenblokus. Detaljaam cenas pieņemamas (7 gadus vecaakam volvo taas maksaaja daargaak un biezjaak bija jaamaina). Ar auto esmu apmierinaats, motors V6 30 vaarstu (193 zs) jaudas pagaidaam pietiek, galvenais ļoti viegli veikt apdzîsjanu un iet kā kugis. Mazu motoru auto ljoti juut starpiibu dinamikaa ja tajaa brauc 1 vai 5 cilveeki, bet sjim to juut maz. Salons kluss arii pa brugji braucot var sarunaaties un muuziku klausiities. Benziina pateerinjs atbilstoss: Pilseetaa 13...17 (atkariibaa no sastreegumiem), bet pa sjoseju leenaam braucot (~ 100km/h) 9 l/100km (jaatziimee, ka auto ir ar automaatisko kaarbu un klimata kontroli, kas arii palielina degvielas pateerinju).
sunis
@ 14.novembris 2002 0:00
Opel Kadet
1984
Novērtējums: 8
Pirkts pirms 4gadiem. Motors 1,2. ēd ap6l. Pa šo laiku nomainîts: Pakaļējie(kad nopirku) amortizātori, ûdenssûknis,1pusass gumija, priekšējie supporti(šogad uz tehnisko) 1pr spārns, viss izplûdes kompl. kolodkas, eļļas filtri.
Ritošā daļa visa orìināla(aporas uz kniedēm stûres meh nav aiztikts. Nedaudz rûsē pakaļ, arkas(sametināju)
Tenisko eju ar pirmo, gatavoju pats. Servisā, tikai un vienîgi braucu regulēt CO.
Plusi- lētas daļas, nesāp galva ka nozags, vienkārši remontējama
Mînusi: Îsti nezinu, varētu bût šerpāks motors, vienam nekas, bet ìimene+bagaþnieks tad ir kā ir!!!
P/S Pirkta par 700$, esmu apmierināts, braukšu kamēr ies!!!
ZOGA
@ 14.novembris 2002 0:00
Mazda MX-3
1993
Novērtējums: 9
Pirmkârt - bija 1.6 automaats - pie mirshanas gan kaarba, gan motors. Vizinaaties vareeja, bet pateerinja, jaudas un motora darba tilpuma attieciiba bija kriminaala.
Tad tika iegaadaats '97 gada motors ar manuaalo kaarbu, pie tam 1.8 V6 24V DOHC un ielikts mana 1.6 vietaa.
Plusi:
Auto patieshaam skaists
Neskatoties uz izmeeriem, vadiitaajam un pasazhierim
LJOTI eerta braukshana
Lieliski turas uz celja
Apskauzhama manevreetspeeja pilseetaa
Laba baaze tuuningam
Miinusi:
Sameeraa rets eksemplaars vispaar un Latvijaa
Piecataa braukt var - paarbaudiits, bet labaak nevajag
Neceriet dabuut dokumentaaciju mashiinai, kura jaunaaka
par '95, jo taadas VIENKAARSHI NAV
Visbeidzot - nepeerciet amerikas modeli, jo paarnjem
izmisums, kad droshiibas jostas mehaanismu
AmerikasAuto piedaavaa peec meenesha par Ls 450, -
Secinaajums - miiljsh autinjsh, bet pusliidz ekskluziivs ar visaam no taa izrietoshajaam sekaam...
MX3
@ 14.novembris 2002 0:00
Opel Astra G 1.4 16V
1999
Novērtējums: 7
90 ZS. Ar trim durviim. Manuprat ljoti normala videejaas klases mashiina. Nopirkta tika pirms gada ar 45.000, tagad ir ap 70'000. Nobraukums radies - 70 % pilseeta, 30% shosejas. Shajaa laikaa bez tehniskaas apkopes nekas netika atsevishkji dariits, (remonteets vai mainiits)
Shajaa gadaa jau naaca pilniibaa cinkotaas virsbuuves.
Miinusi - saak pamazaam visaadi grabeejumi paraadiities, panelis negrab, bet aizmuguree tur kur apshuvums. Bet nu pieciest var. Ik pa pus gadam jaamaina tuvaas gaismas lampinjas - esot slikta izolaacija un jamaas aatri deg aaraa.
Paterinjsh ljoti pienjemams - vienmeeriigi uz 100-110 braucot - var paliist zem 6 litri/100 km, Pilseetaa, diezgan asi braucot - liidz 9 litriem. Tas taads maximums cik ir sanaacis. Uzraaviens - taa ap 11 sek meerot ar hronometru.
Salonaa vietas pietiek priekshaa seedoshajiem, lai es eerti justos (1.88m) gan naakas atbiidiit benjkji liidz galam. aizmuguree ta kaajas kur likt iisti nav. 2 nelieliem cilvjiem tur ir diezgan normaali.
Motora jauda apmierina tad ja braucu viens vai 2 ataa. Ka vairaak cilveeku mashiinaa unveel mantas, ta galiigi nekust.
apriikojums visai normaals gadiijaas - aadas stuure, el. logi, luuka, spogulji, lampu reg., termometrs, veel nekas no elektronikas nav atteicis. Panelis paarskataams un visas lietas izkaartotas taapat kaa Audi apmeeram.
Mazliet traucee tas ka ritenji ir mashiinai pashos stuuros, gruutaak parkoties. mashiina visai pacieta - uz kalnaina celja riktiigi var izkratiities.
Vissaa visumaa, ljoti piemeerots auto cilveekam kam 1. vietaa ir ekonomiskums un praktiskums.
Kaneelis
@ 14.novembris 2002 0:00