Moskvich 2141
1989
Novērtējums: 9
Nu bliins tas bija veramais!!!!!!!!
nopirku, kad man bija 14 vai 15 gadi, t. i. pirms 4gadiem,
auto FWD priekša velokošā 1.6 motors, ritîgs spridzeklis, salons sakarîgs, izskatîjās arî normāli, pirmie soļi braukšanā, pirkām kopā ar bračku, lai pa laukiem oavizinātos!
vienkārši ideāls auto, aptuveni 1 gadu braucām pa laukiem, un gāzes pedālim bija tikai viens stāvoklis - grîdā, kāvām lauzēm, pirmās sānslîdes, lecieni, grāvji, pļavas, lîdz pusmotoram pa nakti dubļos, bedraini gruntači, ātrums, ziemas, sānslîdes uz asfalta, karoč tehnikai smagi trenniņi, bet visa gada laikā nomainîju tikai vienu mironi !!!!!!!! ar šo auto ir vislabākās atmiņas, arî vis asākās, tā teikt reizēm adrenalîns asinîs sasniedz maximumu!!!
user
@ 14.novembris 2002 0:00
Toyota Carina E XLi
1993
Novērtējums: 6
Mashiina ir laba - liela. Iznaaca gan saakuma mazliet iebraukt auzaas paarkot sho vaagji. Bija sista, un prieksheejie lukturi bija iebaazti ne pa teemu, nebija Eiro Sertificeeti. Samainiiju pa 30 Ls gabalaa - bija Eiropieshu Magnetti Marelli razjojums. Orgjinaalie bez augstuma reguleeshanas ir ~ 50 Ls un ar augstuma reguleshanu ~ 74 Ls. Godiigi sakot mazliet nozheeloju, ka nepanjeemu orgjinaalaas, jo shitaas iesakoja uz reguleshnanu, bet nu apskati vareeja iziet un probl. nekaadu. Auto bija daudz staaveejis ( alumiinija sakauseejuma bloka aareejaa korodeshana). Ruusa ir tikai tur kur ir bijushi lociiti blekji, un arii ne visur. Ekstru konkretajam auto nav vispaar, iznjemot droshibas spilvenu. Patreiz noskreejiens uz odometra ir 103'000, varetu but arii reaals, bet paarbaudiic nav. Pasha nobraukums pie 10'000 . Ripo ljoti labi, cik nu 1.6L 16 ( 80 ZS) vaarstnieks vispaar labi velk. Juutiigs uz degvielas kvalitaati. Riishanu neesmu meerijis, tachu pilniigi noteikti zem 8 L uz 100 km jauktajaa ciklaa.
Salons un bagazjnieks ljoti ietilpiigs, vedu izjauktaa veidaa 2 durvju skapi + divus rakstaamgaldus ( ne tik izjauktaa veidaa) ar visaam neizjauktaam "tumbochkaam" un veel 3 cilv. bija vieta sedeeshanai ar eertibaam. Gribeetos krietni vairaak ekstru, kas daljeeji ir sastopams jau shiem pashiem XLi tikai no kaada 1994 gada beigaam. Un ja nekljuudos tad GLi modifikaacija bija visnopietnaak apriikotaa. Mainiits iznjemot ellju veel pagaidaam tam vaagjim nav pilniigi nekas kopsh pirkshanas. Arii riepas veel neesmu uzlicis jaunas : ))
WALA
@ 14.novembris 2002 0:00
Audi 200 Quattro
1988
Novērtējums: 9
Nu vispār jau esmu ļoti, ļoti apmieināts ar šo mašînîti ar 2,3 turbo motorîti, kurai pašlaik jau ira ~270 000 noskrējiens un jau 3 gadus ir aprîkots ar gāzes iekārtu. Braukāju jau otro gadu un kā pozitîvās îpašîbas varu minēt plašo salonu, komfortu, ekstras, auto gaitu un vadîbu. Auto ir arî diezgan nasks. Vismaz 210km/h ir tîrais nieks. Degvielas vidējais patēriņš ir 12l/100km. ļoti vērtîga ir Q piedziņa gan ziemā, gan meþu ceļā. Kā negatîvo varu minēt, ka auto tehniski ir kaprîzs. Kad iet, tad iet, kad neiet tad grûti atrast vainu(bija problēmas ar tukšgaitas stabilizatoru). Motors (kods MC) ir ļoti labs un 165 zirgi strādā lieliski, it sevišíi, kad pie 3000 ieslēdzas turbînîte. Remonta izmaksas arî nav ļoti dārgas un ir ciešamas. Ja veic regulāru apkopi, tad nemaz tā jau neplîst viņš. 2 gados esmu mainîjis kolodkas, bremþu šlûtenes, eļās šļutenes, pečkas ventilatoru, tukšgaitas stabilizatoru, stûres stieņa pirkstu, bukses priekšā, virpojis bremþu diskus. Filtrus, siksnas un eļļas neskaitu, bet minēšu, ka filtri šim modelim ir padārgi. Vēl vajadzētu pārlasît aizmugures suporti un kaut kad drîzumā bûs vairāk manāma viena tipiska kaite, kā kolektora blîves maiņa. Gāzes iekārta nav sagādājusi nekādas problēmas un ir ļoti ieekonomē naudiņas. Ja mainîšu braucamo, tad tikai uz Audi 200 20v, jo jûtu, ka pašreizējam vai nu masa ir par lielu vai zirgi par maz. Auto tiek lielākoties braukts pa Rîgu un nedēļas nogalēs Latvijas ārēs.
Eiger
@ 14.novembris 2002 0:00
Mazda 626 2.016V
1993
Novērtējums: 9
Braukāju ar Mazdu jau 4 gadus. Mašîna man ļoti patîk, nemaz nenoþēloju, ka izšíîros par labu japāņu auto nevis tradicionālajam latviešu Audi.
Atšíirîbā no vācu mašînām, japāņu auto daudzas "ekstras" tiek uzskatîtas par standartaprîkojumu. Kā rezultātā man ir kondicionieris, kruîzs, elektriskie logi, sēdekļi un apsildāmi spoguļi. Darbojas tas viss, tfu, tfu, tfu, pagaidām visnotaļ labi.
Motors 2.0 16V ir visnotaļ patîkams. Tas ir pietiekami dinamisks, lai visādi tur Mercedes nevarētu lîst priekšā, kā arî ar saprātîgu degvielas patēriņu (pilsētā ap 10, pa šoseju 7-8). Piekare laba, stûre precîza. Vienvārdsakot bauda braukt.
četru gadu laikā grandiozu remontu nav bijis. Ir nomainîts 2 sekcijas izpûtēja un pārlasîta principā visa pakaļējā piekare - amortizatori, bukses, stabilizatori utt. Priekšējai piekarei bijis nepieciešams neliels remonts - tikai bremþu uzlikas un pusass putekļugumijas. Tiesa, iespējams, drîz bûs jāmaina gultņi. Motoram nav darîts vispār nekas, atskaitot protams, eļļas maiņu.
Mînusi: skaņas izolācija salonā varētu bût labāka; pa mûsu ceļiem braucot salons sācis mazliet (bet tikai mazliet) grabēt; draņíîgas lietus renes uz jumta. Lietus renes gan mani tracina - izteikti slapjā laikā daļa ûdens no priekšējā stikla neiet vis pa reni, bet plûst pāri un aizplûst pār vadîtāja puses sānu stiklu. Kā rezultātā ziemā viss sānu stikls parasti ir noíēzîts : ( Varbût vēlākiem modeļiem tas ir novērsts...
Nomad
@ 14.novembris 2002 0:00
Opel Omega 2,0 16V
1997
Novērtējums: 7
Auto originalais nobraukums ir 130 tukst. km. braukaju visu gadu. Divlitriga Omega protams nav draiverscar prieks apdauzitiem pokemoniem. Auto, manuprat, deres cilvekam, kuram pirma vieta ir komforts. 136ZS pie merena atruma lauj veikli parkartoties un apdzit. Salons ir loti plass, uz aizmugureja divana (savadak to nosaukt nevar) ar ertibam izvietojas tris mani nevajie draugi, adas sture un adas atrumkarbas klokis rokturis loti erti. Efektiva salona apsilde un jaudigs kondicionieris, kaut gan iesledzot var just jaudas zudumu, ka neka motors nav nekads spridzeklis.
Degvielas paterins pilseta ~10-11l/100km, uz sosejas ~7l/100km (protams atkarigs no videja atruma, bet lenak par 140km/h ar so masinu braukt negribas). Loti labi turas uz cela, no otras puses salidzinot ar agrako MB ~124~ vairak kratas sikos grumbulos, piemeram uz bruga). Loti klus salons, ja neskaita Opelim raksturigo nelielo plastmasu pagrabesanu sad tad (kaut sadas klases tik vecai masinai tas tomer ir nepiedodami). Mits par letam detalam ir tikai mits, jo kvalitativs nevar but lets. Kaut gan nozimigi remonti nav bijusi nepieciesami. Reizi gada nakas nomainit izpludes kolektora blivi un pasu noslipet. Ir parjaukts stures pastiprinataja reduktors un nomainitas blives.
Pamata ar masinu esmu apmierinats tomer taisos nomainit, vel neesmu izlemis pret ko...
Martins
@ 14.novembris 2002 0:00
Chrysler Vision
1997
Novērtējums: 9
V6 3,5 L, 24 v. motors. Labs un dinamisks. Shobriid pateerinsh pilseetaa apm. 10,9 L, aarpuspilseetas bez kruiizkontroles ap 9 - 12, atkariigs no aatruma, ar kruiizkontroli pie aatruma 110 km/h ir 8 L. Ekstras kaa jau visiem USA auto daudz. Interesanti tas ka seedeklji nav apsildaami. Laba lieta - trackcontrol - kontrolee sakjeri ar celju. Dabiigi automaats, ar autostick funkciju. Nesen tika amputeets katalizators, krasi samazinaajaas pateerinsh un palika skaljaaks izpuuteejs. Nopirku sho auto rudens saakumaa, noskreejiens bija apm. 76k. Kaut arii razhoshanas gads ir 1997. auto pirmo reizi ir paardots Riigaa, 1998. gada septembrii. Nobraucis esmu apm 10k, nomainiits ir stuures pirksts, atsaites, balsti un rokjenes bemzhu loki ir paarliimeeti. Vaajaakaa vieta shim auto ir ritoshaa dalja.
Braucu ar Chrysleru ikdienaa. Probleemu ar sho auto praktiski nav. Slidenaa laikaa ir stabils un noturiigs. Pietiekoshi dinamisks un aatrs. Dabiigi, prieks ir par saliidzinoshi mazo benziina pateerinju, kaut arii tas nebija svariigs auto izveelee. Esmu apmierinaats : )
uupizz
@ 14.novembris 2002 0:00
UAZ 31512
1990
Novērtējums: 10
Ssis auto tika nopirkts tikai lai piedaliitos 4x4 braucienos. Lietota UAZ cena - 300 Ls, ejossaa staavoklii. Ar orginaalo motoru nobraucu 2 gadus, tagat nomainiiju uz 3.0 l motoru. Peec nelielas "tjuuninga" motora jauda palielinaata ïiidz 150 Zs un griezes moments ~300 Nm. UAZ ir kaa lego, tu vari ieguuldiit savu radosso domu, lai uztaisiitu auto labaaku, bija vajadziigs tikai pus gads lai UAZ'u "paceltu" liidz liimenim, kuru viòs ir sasniedzis tagat http://www. iauto. lv/article. php?sid=4193&id=20
Gribeetos iedrossinaat cilveekus, kuriem arii ir veeleme sevi pameigginaat bezcellos, iegaadaaties sso unikaalo modeli, jo par sso massiinu kliist leggendas, it iipassi bezcelnieku aprindaas.
TIGER
@ 14.novembris 2002 0:00
Volkswagen Golf II 1,6D
1991
Novērtējums: 7
Laba mashiina prieksh ikdienas braukshanas (ja ir diezgan daudz jaabraukaa). Atradu ar origjinaalo noskreejienu 135k Pagaidaam braucu 7 meeneshus un ir nobraukti 45 000 km. Ar motoru nekaadu probleemu nav. Arii pateerinsh ir tikai ap 5 l/100km. Mainiitas ir tikai siksnas, ellas, filtri un bremzu kluci. Sameeraa viegla vadaamiiba. Kaa negatiivo var mineet cieto piekari. Pa lauku celjiem ir kaa koka kaste. Pacik diezgan daudz tiek braukts pa sliktiem celjiem, tad saak iziet amiishi no ierindas. Peec ziemas patiik paruuseet, bet ja laiciigi to noveersh, tad tas nekaadas lielaas probleemas nesagaadaa. Bet taa visaa visumaa auto kalpo labi.
Renso
@ 14.novembris 2002 0:00
Volkswagen Scirocco GTX 1.8i
1986
Novērtējums: 7
Autiòu nopirku vasaras sâkumâ, Jûlijâ, kopâ ðis autiòð man ir ~4mçneðus, ðo èetru mçneðu laikâ esmu nobraucis ~15000 km, salîdzinot ar iepriekðçjiem atiòiem, Audi-80(1983) VW Golf(1992) ïot patîk uzrâviens un gaitas îpaðîbas, kâ arî vadâmîba ir samçrâ laba! ja runâ par vietu salonâ 'tad varçtu teikt, ka aizmugurç vispâr nav vietas, vienam cilvçkam vçl tâ, bet, ja iekâpj 3 tad visu laiku raud, ka vajagot sçdekïus uz priekðu pabîdît, bet nu tas tâ, jo es sçþu priekðâ. Òemot vçrâ vecumu, tad vizuâli no ârpuses izskatâs diezgan labi uz citu ðâ gada auto fona, paneli gan projektçjis kâds vâcu gejs : ) jo neko tik trulu vçl nebiju redzçjis.
ïoti ekonomisks, òemot vçrâ, ka 1.8 motors un normâli braucot vidçjais patçriòð ir ~6,5l(ðoseja) un 7,5 (pilsçta), bet ja cenðas braukt diezgan ieturçti un ekonomiski, tad patçriòð uz ðosejas ir ~5-5,5l/100km
ja runâ par aut apkopi, tad tâ ir lçta, 'vienîgi òemot vçrâ auto gadu un manu braukðanas stilu tas visu laiku ir jâlabo, ilgâkais ir izdevies nobraukt ~8000km bez remontiem, esmu nomainîjis gan kârbu, gan priekðçjos gultòus, gan ûdens sûkni, arî riepas âtri dilst, bet tur laikam vainîgs braucçjs : ) stûres pastiprinâtâja sûknis arî tek, reizçm problçmas ar elektrîbu, bet kopumâ viss ir ok.
domâju, ka priekð studenta ideâla maðîna, jo neprasa daudz lîdzekïu!
reizçm, gan gribâs kaut ko jaudîgâku ar, kuru 0-100km varçtu dabût kâdâs 6sec, bet ar ðo arî var daudzus 'izkabinât' jo ap 8sec var dabût 100.
user
@ 14.novembris 2002 0:00
Audi 80 quattro
1989
Novērtējums: 8
Audi 80 quattro 2.0i
Mans lolojums tika iegaadaats ssii gada februaari, tika pirkts no reklaamas pa 2400$. Auto nebija raukts Latvijaa vispaar, tikko bija atmuitots. Nobraukums bija 160000 km. Auto nav ipaasi aprikots ar ekstraam. Elektronikas vispaar nav. Ir toties luuka (mehaaniskaa), bet galvenais plus protams ir kvatra!!!
Iegaadaajoties sso auto, pirmais ko izdariiju - aizbraucu uz servi un parbaudiju ritosso, dzineeju un paareejos niekus. Servisaa noveerteeja lloti labi (pats biju izbriiniijies), bet kad vajadzeeja iet tehnisko "izkritu"- vasaras riepas, taure un pakallejie sailenbloki. Nogaidiiju meenesi (1. marta atlauts braukt ar vasaras riepaam), nomainiiju visus aizmugureejos sailenblokus, rezuultaata tehniskaajaa visas nuuliites. Tagad jau esmu nobraucis 40000 km un atkal jaamaina sailenblokigan priekssaa, gan pakallaa (pateicoties muusu labajiem celliem).
+ ekonomiska (uz sosejas 7-8l/100km, centraa 9-10l/100km, atkariibaa kaa brauc), cinkota virsbuuve, manevreetspeejiiga, stabila uz cella (kaa pieliimeeta) pateicoties 4X4.
- mazs bagazznieks, daarga eksplotaacija, zaglu iecieniita.
Bet Es zinu vienu, ja saaki braukt ar kvatru tad saslimsi ar to uz ilgu laiku ( man piekritiis daudzi kvatro piekriteeji).
Taads ir mana lolojuma staasts!!!
Audifans
@ 14.novembris 2002 0:00