Lasītāju pieredze par saviem auto

Ford Sierra 1988 Novērtējums: 8 Komentāri [3]
Super mashinite. Mana pirma un nobraucu 2 gadus. Salidzinoshi ljoti laba tehniska un visuala kartiba ar lidziga gada sieriem. 2.0 motors ari bija pietiekoshi atrs(fordi nav sporta auto). Bija gan centrala gan luka, gan spoileris, gan akjis kuru ne reizi neizmantoju. Pardevu pirms 1 ned. Nedaudz zhel bija skirties, bet saka paradities ari svas vainas, kas mani vairs neapmierinaja (grabeja, skalja un galvenais benzina paterinjsh). Benzinu eda 7.5/l uz 90kmh un ap 13 pilseta. Bet visa visuma ja pietiek ar sierra, tad neko labaku par to cenu atrast nevares. Pilsetai mashina isti nav domata bet uz shosejas, garaiem attalumiem ideali. Pat lidz spanijai un atpaklaj izbraucu bez jebkadam prob. Ari sture bez stures pastiprinataja griezhas ljoti viegli. Fords kalpoja gods godam. (remonti maz un leti).
FOCUS @ 15.novembris 2002 0:00
Subaru Impreza 1996 Novērtējums: 6 Komentāri [1]
Nobraucu ar visvienkāršāko Impreza vagona variantu - 1.6 motors, tikai priekšējā piedziņa 4 gadus, kad atdevu nobraukums bija 1000tkst, viss pa Latvijas ceļiem. Kopumā kvalitāte ļoti laba, vienîgais, kas bija jāizdara - pie 60tkst jānomaina pakaļējie amortizatori un uz pašām beigām arî priekšējos stabilizatoros bija parādîjusies neliela spēlîte, kaut gan jāmaina vēl nebija. Kā jau japāņiem apgriezienu motors - zem 2000rpm nekādas jaudas, knapi vilkās uz priekšu, virs šiem apgriezieniem atveras un aiziet tik smuki, cika jau nu no 1.6 tovar sagadît. Kas îpaši priecēja - gaitas îpašîbas. Pateicoties boksermotoram un lîdz ar to pazeminātajam smagumcentram autiņš ceļam kā pielipis, lîkumus varēja izbraukt krietni pārliecinošāk un lielākā ātrumā, nekā pašalaik to daru ar Toijotu. Salons arî bija visvienkāršākajā izpildîjumā no uz sajûtu diezgan lētas palstmasas, tomēr labi saskrûvēts un nopakots, grabēšanas praktiski nekādas. Bagāþnieks pēc vagona kritērijiem neliels. Komforts sēþot priekšā OK, bet pakaļējā sēdeklî pilnîgi garām- kājas nav kur likt arî bērnu sēdeklîti iespējams tikai ja priekšā neviens nesēþ vai arî iestutēts cits bērnu sēdeklîtis. Vēl viens vājš punkts - ventilācija. Uz priekšējo stiklu, kurš ir diezgan liels ir tikai viena ventilācijas atvere centrā un tā rezultātā intensîva lietus apstākļos stûri svîst ciet, bet aukstumā un vēl, ja ir mitrāks salst ciet un tos aktkausēt praktiski nav iespējams - griez kā gribi. Kopējais vērtējums - mašîna markas fanam, bez ìimenes.
juris @ 15.novembris 2002 0:00
Toyota Landcruiser 95 1999 Novērtējums: 9 Komentāri [9]
Braucu ar sso massiinu pusgadu un kaifoju veel ssobriid! Lloti patiik ka var braukt bezcellos un parsleedzoties uz aizmugureejo piedzinnu (aatri un viegli) var frsi ruleet pa ssoseju vai pilseetu. Taa kaa ssai massinai ir jau 3.0l diizelis ar automaatu, tad pa pilseetu braukt arii ideaali, arii mana draudzene kas ar BMW manuaalo baidijaas braukaat tagad lloti labpraat brauc pa Riigu. Bez tam arii degvielas pateerinnss nav paaraak liels ~11 l/100km. Massiinai ir visas extras. Iesaku, nenozzeelosiet, lai gan 100 ir veel ceelaaks, tiessi brauksanaa pa bruggi un bedrainiem pilseetas celliem
kandzins @ 15.novembris 2002 0:00
Ford Probe GT 1991 Novērtējums: 9 Komentāri [18]
Ar sho auto braucu nepilnus divus gadus un esmu ljoti apmierinaats. dotajai mashiinaj ir ljoti izturiiga ritoshaa dalja un sameeraa ekonomisks dzineejs. Pozitiivi ir tas, ka rezerves daljas ritoshai un motoram ir dabuunamas praktiski jebkuraa veikalaa, tas taapeec, ka auto ir analogs Mazda 626. Ar blekjiem ir taa pashvakaak. 2.2 turbo dzineeja jauda ir vairaak nekaa pietiekosha un degvielas pateerinsh pilseetaa ap 9-10l. Probleemas rada svechvadi, kas deelj karstuma diezgan aatri nolietojas un kaarba, kas, sportiski ikdienaa braucot, var ilgi nekalpot.
jlj @ 15.novembris 2002 0:00
BMW 635 1980 Novērtējums: 7 Komentāri [9]
Nopirku sjo auto taalajaa 1995. gadaa. Laika zobs un kaktu meistari vinju nebija saudzeejusji, bet taa kaa auto bija iegaadaats ar meerkji pacakareeties, tad tas bija pat pozitiivi. 3 meenesju laikaa vinjs tika izjaukts liidz blekjiem, paarkraasots, paarjaukts un turpmaakos 3 gados es nobraucu ar to apm. 70 tkst. km.
Sjajos km. bija sekojosji defekti (protams neskaitot tos kuri tika noveersti autinju atjaunojot): Sajuuga cilindrs, kardaana mufe un guultnis, stuures pirksti, galvas bliive un veel sjaadi taadi vecuma izsaukti siikumi.
Pirms paardosjanas bija beigusjies arii prieksjeejie amortinji un saaka plaisaat kuzovs visai nepatiikamaas vietaas - lonzjeroni utt, kaa arii radaas sajuuta ka tas staigaa. Taapeec arii tas auto tika paardots
Vislabaakais kas bija sjajaa auto, tas bija motors - superiiga vilme pie maziem apgriezieniem un pietiekosja pie lieliem. Degvielas pateerins arii nebija aarkaarteejs - 9 liidz 16 l uz 100 km. Un protams auto aura. Nepatiik man kaut kaatie modernie autinji...
uldis @ 15.novembris 2002 0:00
Mazda 323f 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [1]

Plusi:
1) Jauns un uzticams
2) Gana dinamisks un ātrs
3) Vieta salonā vairāk nekā Opel Vectra
Mînusi:
1) Ja kautkas plîst, tad var gadîties, ka ir dārgas rezerves detaļas (jo auto ir jauns). Risinājums KASKO
2) Dragam, pat simboliskam konkrētais auto nederēja, jo pie augstiem apgriezieniem apgrûtināta bija pārslēgšanās no 1. ā uz 2. o robu.
3) Auto klasei un motora kubatûrai neadekvāti augsts patēriņš
Resume - auto ir tik uzticams, ka ar to tā îpašniece brauc no 2001. gada janvāra lîdz šim brîdim.
Gasjs @ 15.novembris 2002 0:00
Mazda 323f 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
Pēc Opel Vectra (skat. aprakstu) atkal meklēju Mazda 323f. Gribēju to modeli, kas nākošais pēc tā ar paceļamajām lampām. Skaisti izteicos. Internetā uzzināju, ka pašmasa šim lîdzîga kā Opel Vectra. Tad nu izlēmu, ka vajag vismaz 1.8 bîdelîti, bet ne 2.0 V6, jo tam varētu nebût detaļas. šādi autiņi piedāvājumā bija, bet tikai 1995. gads. Gribējās jaunāku, bet tādi bija ar 1.5 bîdelîti. Rezultātā acîs iekrita viena tagadējā modeļa (pirms feislifta) visu aizmirsta Mazda 323f. Tai bija gan kondicionieris, gan ABS, gan audio (4 skaļruņi), gan 1840cc 16v bîdelîtis. Pie tam oriìināls 45tkm nobraukums. Auto no šveices, sists, dzîts uz Latviju, uzíîlēts, braukts un pamests placî (uz pusgadu), jo esošais îpašnieks nonācis naudas grûtîbās. Pateicoties izcili kaitîgai M- Motors diagnostikai izdevās cenu nokaulēt par 700$ un auto tika iegādāts. Pirmais aplauziens, bija, kad nokonstatēju, ka neviens normālu amortizatoru pārdevējs nevarēja šim modelim (2001. gadā) piedāvāt amîšus (viens tecēja). Nācās pirk oriìinālo, kurš maksāja >Ls100 un vienu, jo divus nevarēju atļauties (auto tomēr iznāca dārgāks, labāks un jaunāks nekā plānots). Ar to arî remonti izbeidzās - sekoja braukšana. Motorîtis ļauj braukt gana dinamiski, bet ne vairāk. ēd relatîvi daudz pilsētā nedaudz virs 9l/100km, ārpus pilsētas nedaudz zem 9l/100km (uz jumta bija bagāþnieka sliedes). ātrumi lîdz 180kmh tika sasniegti apbrînojami viegli. Tam un patēriņam par cēloni varētu bût relatîvi îsā kārba.
Gasjs @ 15.novembris 2002 0:00
Volkswagen Corrado G60 1990 Novērtējums: 10 Komentāri [19]
Iegaadaajos sho auto shaa gada juunijaa, tiku nu reiz pie sava kaarojamaa auto! Pa sho laiku liidz shim briidim esmu nobraucis kaadus 20000 km, un nu jau pamazaam var izdariit secinaajumus!
Par spiiti visiem kas teica ka G60 motori ir suudiigi un laaders kaujaas nost, nu nezinu gan, kaut arii neesmu no mieriigajiem brauceejiem, motors straadaa ljoti labi, un pirms pirkshanas speciaali biju paarbaudiit sho laaderi! Ar vasaras riepaam diezgan paciets, bet nav tik traki, vieniigais ka ziemas riepas gruutaak atrast un jaunas maksaa diezgan daargi!
Ar detaljaam ir taa ka dabuut var, dalja ir no golfa un dalja no passaata, bet arii taas specifiskaas detaljas var dabuut! Motora daljaa ir daudz lietu no plastmasas, it sevishki kas saistiitas ar dzeseeshanas sisteemu, pa sho laiku jau nomainiiju 2 plastmasas daljas, kas bija izeestas!
Braukshanas zinjaa ir ljoti eerts, daljeeji aadas benki, aizmuguree divas taa saucamaas siliites, kur pats pameeginaaju iekaapt un ir ljoti eerta seedeeshana! Pilna elektroniskaa pakete, kaa arii kondicionieris un kruiizkontrole. Benziina pateerinjsh videeji gan pilseetaa gan aarpus taas ar normaalu braukshanas stilu ir apmeram 8,6 l100km.
Saakumaa ir jaapierod pie iekaapshanas, jo seedeklji ir diezgan zemi, kaa arii pats auto, bet kad pierod viss ir ok!
Braukshanas ir diezgan drosha, arii pie 200kmh juuties droshi! Jaudiigs, labs uzraaviens. Vieniigais nedaudz paskaljs, bet tas pieder pie lietas! : ) Un servisos biezi lamaajas ka motora telpaa nekam nevar tikt klaat! : )
Man jau ljoti patiik, ja kaadu intresee kas siikaak: lops@one. lv
Jorens @ 15.novembris 2002 0:00
BMW 524td 1990 Novērtējums: 9 Komentāri [12]
Nu tā pārvietojos ar BMW kopš 2001. gada maija. Daudz neizplûdîšu apraxtos kas ir darîts un kas nē, bet par cik uzskaitu ekspluatācijas izdevumus ar mēríi noteikt kurā brîdî man auto sāks "ēst" nepārmērîgi daudz naudas. Un ekspluatācijas cipars uz šo brîdi pēc nobrauktiem 38130 km ir šāds: 1,87 Ls uz 100 km noskrējiena. Tas bija ~ 1000 km atpakaļ, uz šo brîdi tas cipars ir vēl nokrities jo neesu neko remontējis. šinî ciparā ir viss, izņemot CASCO. Tas nozîmē pilnîgi viss, izņemot protams auto mazgāšanu, spuldzîtes, etc - sîkumus lîdz 2 Ls. Vēl varu piebilst, ka daudzus darbus daru pats, jo NETICU servisa večiem - viņi vēl joprojām nav iemācîjušies strādāt.
Visumā uzticams auto, un komforts.... mmmm vēl neesmu braucis ne arko citu, kas bûtu tik kluss un lîganu gaitu, neskatoties uz dîzeli. Patēriņš 7,8 l/100 km tikai pa pilsētu. Vairā nevaru dabût. Bija viena problēma - gļuki ar dzesēšanas sistēmu, bet tad atradu vainu, savedu kārtîbā un tagad viss rullē. Eļļu nēēd vispār, neskatoties uz to ka ir turbîna un tas ir dîzels.
Verdikts: ja auto nav nokauts un sists, problēmu daudz nevajadzētu bût. Nezinu, vismaz es esmu apmierināts un pagaidām tirgû neredzu nevienu citu auto, ko varētu pa šādu naudu es atļauties. Pagaidām ij nedomāju pārdot....
Chrysler @ 15.novembris 2002 0:00
Fiat Uno 70 1984 Novērtējums: 5 Komentāri [1]
Taatad 1,3l, 70 ZS, 5- pakaapju manuaalaa kaarba. Nekaadu extru, nekaadas elektronikas, karburators, rokas choks, virsbuuve 5- duvju hechbeks ar 5 (teoreetiski) vietaam.

Nopirku 1994. g. ar tipiskajiem 140 000 uz spidometra, tiesa gan, shoreiz bez bleediibaam, jo labi paziistu paardeveeju un zinu, kaadu vinjsh to auto dabuuja.
Kad 2000. g. biju nobraucis 130 000 km (kopeejais noskreejiens 270 000 km) beidzot nevareeju iziet TA, jo paaraak teceeja ella no motora (klokvaarpstas bliivsleegs). Noplîsa arii 2. aatruma sinhronizators, saaka uudens gar stiliem naakt salonaa. Un taa - shim auto nu jau ir cits iipashnieks. Un reizeem pat brauc. Tiesa gan, TA nav izieta veel joprojaam.

Mainiits no lielaam lietaam sajuugs komplektaa, visi amortinji, prieksheejai piekarei 1 apaksheejais plaukts, stuures pirksti vairaakas reizes (s- di traapiijaas), galvenaa bremzhu cilindra manzhetes, termostats, pakaljeejais logs.

Kas patika - augsts, taapeec vareeja braukt seenjot, reizeem sajuuta, ka seedi dzipaa, pa sniegu gaaja kaa tanks. Ja arii kaut kur ieseedaas, ar rokaam vareeja iznest (850 kg). Iekshaa daudz vairaak vietas, kaa no aara izskataas. Tad veel ar mazo lauksaimnieciibu nodarbojos, 6 kastes kartupelju ieliku elementaari : )

Kas nepatika - viegla pakalja, tieksme uz liikumiem griezties rinkjii (ziemaa), shvaka sildiishana (itaalji, galu galaa), ruusa (paarmetinaaju duvis, griidu, pat prieksheejos lonzheronus). Cieta piekare, kaut gan labums arii no taa - pa lauku celjiem nesita cauri.

Ja kaadam lauciniekam vajag auto kartupelju grozu vadaashanai un seenees braukshanai - iesaku. Bet metinaataaju jau laikus jaasameklee : )
karlisi @ 15.novembris 2002 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti