Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Fiat regata 75s 1986 Novērtējums: 5 Komentāri [4]
Sveiki. 1994 mani vecaaki nopirka tam laikam diezgan eksluziivu auto, proti, fiat regata. shis auto tad arii paargaaja manaa iipashumaa 1999 gada beigaas, jo senciishi : ) bija izdomaajushi iegaadaaties citu auto, un fiatu gribeeja nodot metaalluuzhnjos. Pierunaaju vecaakus taa nedariit un vinji uzdaavinaaja auto man. shis auto ir mans pirmais auto un arii pashlaik es ar sho auto paarvietojos. Vasaraa pastraadaaju, paarmetinaaju visu auto, paarkraasoju, jo kaa viens "gudrs" paardeveejs auto veikalaa man teica: "fiats jau no ruupniicas naak saruuseejis". Daljeeji arii jaapiekriit. : ( Lai nu kaa, bet izdariiju visu, cik liidzeklji atljauj, lai vareetu atkal braukt. Ieguldiiju kaadus 500 Ls. Nopirku jaunu benziina suukni, paarmetinaaju (Ls 70!!!) amortizatori, jauns ziemas un vasaras riepu komplekts, bremzhu kluchi, loki. Veel shaadi taadi siikumi tika nomainiiti un es rulleju ar "gandriiz" jaunu auto.

Kas man patiik shajaa auto:
Daudz extru. el. logi, stures lifc, centraalaa atsl. checkpanelis utt.
mazs motors, sameeraa liela jauda. 1.5 75Zs. 0-100kmh 12,5 s.
Maz pateeree, videeji 7litrus pa pilseetu vareetu buut kaadi 8tonji, atkariibaa no braukshanas stila.
Peikare rulle, esmu nomainiijis tikai stuures pirxtus un vienu richaga buxi kopsh 1994 g.

Kas man ljoooti nepatiik:
Aatrumkaarba. aatrumkaarba ir vaajais punkts shim auto, t. b. atpakaljgaita. Meedz atkosties zobrati. shaada vaina ir daudziem, ja nepat visiem shiis markas auto.
diezgan ljodziigs liikumos. Varbuut tas atkariigs no riepaam, man pashlai virsuu ir 13' gurkji.
RUUSA RUUSINJA. Ljoti jaakopj, jo citaadi var palikt bez shitaa auto aptuveni 3gadu laikaa.

Tas arii viss. Vopshem nepeerciet shito auto... : ) Jo es gribu lai man taads ir vieniigajam : )
shearer @ 14.novembris 2002 0:00
Mercedes 190 1990 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
1,8 benzîna dzinējs, ēd vidēji 10l uz100km, pilsētā 12-13l uz 100 km, maksimālais ātrums 180 km/h. Manuālā 4 pakāpju ātrumkārba.
Aprîkojums: stûres pastiprinātājs, ABS, el. lûka, el. apsildāmi un regulējami spoguļi. Radio - kasetes. Nav kondicionētāja. Nav drošîbas spilvenu. Nav el. stikla pacēlāju.
Mazākais motors no 190. saimes (lielākais ir 2,6). Laba ritošā daļa un piekare. Bedres jût maz. Kā visi merši - viegli vadāms, piemēram, noparkoties vai apgriezties uz ielas ir daudz vieglāk nekā ar, piemēram, Renault Megane. Kluss. Elektriski apsildāmie spoguļi ziemā un lietainā laikā sniedz daudz labāku nredzamîbu par parastiem.
Aizmugures pasaþieriem nav kur izstiept kājas. Bagāþnieks, kaut liels ietilpîbā, tomēr ir neērts, jo vāks nav zemais, lîdz ar to grûti ielikt lielākas mantas.
Guntiss @ 14.novembris 2002 0:00
Audi 100 avant 2,0 5cil. 1989 Novērtējums: 9 Komentāri [12]
Motors RT, 5 pakaapju paarnesumu kaarba( tikko nomainiita uz coupe kaarbu), noskreejiens 280 000, saakotnejais 178 000. Pietiekossi dinamiska pateerinnss vid. 8l/100km. Patiik klusaa gaita, lloti stabila uz cella, labs komforts, nekaa lieka. Vaajaas vietas kas raksturiigas paarejas 100: aatrumkaarba, pakalleejo brezzu regulaators, apsildes ventilaators, kontakti panelii. Gribu piebilst ka es esmu lloti sspliiniigs un mainu mezglus massiinai pie pirmaam nolietojuma paziimeem. Pa gadu nobraucu apm. 60 000 km. Ja mainiissu tad tikkai uz taadu passu quattro varbuut ar lielaaku dzineeju. LLoti patiik 5 cilindru audi dzineejs. Kam patiik braukt ar lielaam massiinam tad ssii buutu passaa laikaa. Ritossaa prieksss Latvijas celliem ir ideaala.
Fanats @ 14.novembris 2002 0:00
Volkswagen Scirocco 1.8 8v 1983 Novērtējums: 6 Komentāri [1]
Mans pirmais auto. Visumā jāsaka, ka ir OK, kā primais auto. Jauda pieiekama, pluss tas, ka ceļ jau no zemiem apgriezieniem, taču varētu bût labāka (pašlaik braucu ar BMW325i, un Scirocco liekas samērā nîks). Kamēr nebiju braucis ar labākām mašînām, likās labs auto, bet iekāpjot BMW domas krasi mainîjās. Scirocca mînusi:
nenormāli skaļš salons - viss grab, lētas plastmasas. Dzird visus trokšņus no bagāþnieka (kā jau hečbeks). Motoru pārāk labi dzird salonā.
Mûþdien visādas čakarēšanās ar visādiem sîkumiem, ta tas nestrādā, tad tas... Laboju gandrîz katru weekendu kautko. Ìenerators nelādē kā nākas, aizedzes atslēga regulāri čakarējas, un nestrādā ne lampas, ne pečka, ne citas ierîces (tehnoloìisks brāíis, atslēgu mainîju 2 reizes).
Piekare - vispār $^%$$. Mainîju atkārtoti gan šaras, gan pirkstus, gan stûres ābolus, nomainîju arî reiku. Neskatoties uz to, tāpat piekare drûmi grab braucot pa bedrēm (sākumā domāju, ka kautkas beigts, un mainîju visu pēc kārtas, beigās izrādîjās, ka tā tam jābût). Vēl ātrumkloíis uztaisîts debîls, bukses izdilst, uz viss ļurkājas, jaunas bukses neatradu.
Uz ceļa samērā nestabils, ir tieksme gāzelēties (kaut arî zemas riepas un gāzes amîši). Vairāk par 170 km/h neiesaku, jo kļûst baisi (tas pats ar golfu). Vēl par mînusu uzsaktu priekšpiedziņu, jo lîdz ar to auto svarojums ir vienkārši auts, priekša druumi smaga, pakaļa viegla, un spēcîgs understeering. Ar to slimo visas priekšpiedziņas mašînas, tapēc mîlu aimugures piedziņu.
Plusi: ļoti skaists auto, mauprāt, priekš tā gada. Îpaši padevusies aizmugure, priekša ne tik ļoti, bet man joprojām patîk.
Samērā ekonomisks, ja prātîgi brauc.
Laba mašîna jauniešiem, kam nav lielas pretenzijas, nav daudz naudas.
Neskatoties uz visām problēmām, mašîna viarākkārt izgāja tehnisko Rîgā ar pirmo reizi, jo tiek rûpîgi kopta.
Vispār, ja salîdzina ar ford vai opel, tad labs auto.
tigers123 @ 14.novembris 2002 0:00
BMW 325i 1986 Novērtējums: 9 Komentāri [7]
Vienkārš sakot - maza lidmašîna(iznîcinātājs ;)). Nopirku apmēram pirms 2 gadiem, un vēl joprojām esmu sajûsmā. Motors 2.5l, motronic, 170hp, 222Nm (motora resurss ļauj viegli jaudu paaugstināt lîdz kādiem 190-200hp). Vairāk nekā pietiekami mazajai virsbûvei (pašmasa 1150 Kg), kautgan vienmēr jau varētu bû vairāk ;). Ar motoru nekad nekādas problēmas nav bijušas, lec momentā pat visbargākajā ziemā. Nekopti motori var rît eļļu diezgan spēcîgi, ja iedeguši eļļas gredzeni un beigti vārstu blîvslēgi. Bet ja tos nomaina, tad ilgi neēdîs.
Piekare izturîga, vienîgais mînuss aizmugurējo amortizatoru atbalsta bukses bieþi izsitas, ja ir cieti amortizatori (Bilstein, Koni Sport). Vēl aizmugurējie sailentbloki jāmaina apmēram reizi 5 gados, citādi aimugurējais tilts izskatās tā: /- - Virsbûve rûsē samērā maz, bet gadās (kā jau vecai mašînai), kritiskās vietas - aizmugurējās arkas, numura pagaismojums pie bagaþnieka, daþiem priekšējās amortizatoru glāzes.
Nedaudz jāpierod braukt, jo lîdz 3000RPM motors ir pakalusîgs, bet pēctam nezvērs mostās. R6 arî skan krietni savādāk kā kautkādi 4 vai 5 cilindru motori. Iesaku ziemā iesācējiem bût uzmanîgiem, jo griezes moments ir liels. Uz šosejas ēd 8-9 l/100, pilsētā ap 12-13l, pie mana braukšanas stila 15-16l ;)
Mašîna mierîgi tur lielas slodzes, neko nopietnu vairāk kā 2 gadu laikā neesmu mainîjis (viena šara, stûres priksts, citi sîkumi). Tiesa, tā kā mans ir sēdināts, tad 3 reizies mainîju karterus : ). Nu nav tā mašîna domāta lai braukātu pa augstām ietves apmalîtēm un dziļām Rîgas bedrēm.
Ir ļoti grûti atrast lîdzîgu mašînu, ar tādu jaudas/masas attiecîbu, tik izturîgu, un samērā lētu.
šî mašîna mani ir padarîjusi par nelabojamu BMW fanu uz visu mûþu!
tigers123 @ 14.novembris 2002 0:00
Honda HRV 2002 Novērtējums: 5 Komentāri [11]
Nu jau 3- o mēnesi braucu ar Hondu HRV, 2002. gads, 1,6 automāts. No sākuma - likās galîgi garām. Pie šîs mašiņas pārsēdos no ņipras Vectras, likās - ārprāc! Lēns, neietilpîgs, ēdelîgs un viss tikai tas sliktākais. Tagad esmu pieradis, visumā normāli.
Pozitîvais: Izskatîgs, interesants autiņš. Augsts, kvatra, lîdz šim esmu izbraucis visur (mēìināju pa kartupeļu lauku, paaugstiem trotuāriem, nelielu grāvîti), salons tomēr plašs, ērts, kustîgs, viegli vadāms.
Negatîvais: Skaļš motors, ļoti maziņš bagāþnieks, pašvaks uzrāviens, pāri 100 km/h paliek pavisam skaļš, oriìinālā stereo sistēma - švaka, ēdelîgs: pilsētā 12...13, uz šosejas 9...10, pečka švaka.
Mašîna, nu tā... uz 5.
Bumbulîcs @ 14.novembris 2002 0:00
Renault 21Nevada2.2iGTX 1986 Novērtējums: 7 Komentēt
Beigas
Dazu svarigako detalu cenas (kuras ari tika nomainitas 4,5 gadu laika braucot virs 30tk gada): zobsiksna -10-12Ls, prieks. gultnis 32Ls, aizm. amort. (specials, ar atsperi virsu, jo kravinieks tomer -57Ls), radiators (misina, lodejams -100Ls), pusass arejais sarnirs(atsev. mainams) ~30Ls, lambda zonde 29Ls, izputeja pakalejais gabals walker -40Ls, lodveida balsta sarnirs prieksa -10Ls, pr stikls55Ls(sabojaja mazgatuve!!!), bremzu kluci pr. 9Ls, ...
Masina tehnisku iemeslu del nav braukusi tikai 2-3 dienas so gadu laika, dzineju vada kompis, t. i sprici, aizdedzi, utt., ja spararats griezas, lec jebkura temperatura. Man loti patikas, braucu lidz 2002g. maijam. Apskates gaju ar pirmo reizi, 1 bija par rusu un ellas nopludem. 1 reizi atkartoti bija jamaina balsta sarnirs.
Gribeju nopirkt tadu pasu jaunaku, neizdevas, jo neviens negribeja vest!! ;- ((( Erts, komfortigs gimenes auto ar normalu jaudas rezervi(2-2.2l) par labu cenu. Ir 2ldizeli. Man bija kantainais dizains, bet kops 91 g ir apaligs. 1,7 motors varetu but pavajs. GTX ir labs! P. S. Sis exemplars vel atpusas garaza un par simbolisku cenu gaida nakamo saimnieku.
JanisB @ 14.novembris 2002 0:00
Renault 21Nevada2,2iGTX 1986 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
Sakums
Iegadaju 97. g vestu noV par ~2200$ ar 190000 . Videja klase(razo86-93g(-95Turcija)), si modela salidzinamie konkurenti ir vecais VWPassat vagons, Mazda 626vagons...
Universals ar daliti(1:2) nolaizamu aizmugures benki un bagazas parsegu, jumta lokiem, centralo atslegu, servo sturi(past), el logi prieksa, 5 atrumu m. karba, benz(95E) motors ar kat. un sprici (2165cm, 107Zs 8 parastie varsti), kompi- novietots gareniski. Velkosa prieksa. Braucama auto masa esot 1165kg, ar visu kravu ap~16**
Labas lietas: erts, ietilpigs salons, miksti velura benki(vaditajam - 3 v regules, nodilums nav ipasi manams), daudz vietas aizmugure, nolaizot aizm. benkus veidojas kravas telpa ar gludu, miksti polsteretu gridu ap 1.78m garuma, var erti gulet 2,5 pasazieri - ritenu arkas praktiski netrauce, jo aizmugure torsionu piekare un amortini ir gulus zem gridas!! Rezerves rats normala izmera(185/65R14, ziemai 175/70R14), atrodas zem mikstas gridas. Atrumi sledzas precizi, likumos ipasi negazelejas, ieskrejiens normals(ap10s-100), jo lielakais neturbo 8v motors sim modelim. Paterins ap 7l pa soseju (110km/st), pa pilsetu ap 10.
Slikti: mulkiga konstrukcija prieksejam stabilizatoram kamdel buksu gumijas(2gab-9Ls) bojajas pec 10tkkm, ar vietejo meistaru tjuningu iet jau 50tk. Ruse slieksni, dazas vietas uz dibena, ari lonzeronos, aizmug. durvu apaksas mala. Jauns pastaisits slieksnis ar pieliks. maxa 30Ls. Iespejamas citas popularas francu auto vainas - ellas, tosola nopludes, elektribas gluki - galvenokart salitas ziemas del.
JanisB @ 14.novembris 2002 0:00
BMW 325 TD 1993 Novērtējums: 10 Komentāri [14]
Esmu diesel dzinēju cienîtājs. Esmu divus gadus lietojis VW GOLF II 1.6 diesel un, kad prasîbas auga pēc nopietnāka auto, izvēli liku uz BMW ar dîzeļdzinēju. Kāpēc? Nostaļìija pēc pakaļpiedziņas (þiguļu laiki), dîzeļdzinējs ar labu dinamiku un labu degvielas patēriņu - 8 litri/100 km, braucot visādos veidos. Gribēju ar manuālo kārbu, bet ši modeļa izvēle bija tik niecîga, ka nācās ņemt automātu. Autiņu iegādājos 02.12.2001. Braucu jau gadu un lietoju katru dienu. Pa šo laiku esmu nomainîjis divas kvēlsveces, aizmugures tilta lielās bukses, priekšas piekares šarnîrus abus, stabilizatora stieņa zaldātiņus abus un vēl divas bukses priekšā (nezinu kā sauc) Protams - eļļa un fitri.
Esmu ļoti apmierināts ar mašînu. Nepatîk viena lieta - kad es atbîdu savu sēdekli tā kā man vajag, aizmugurē neviens nevar iesēsties, bet tas tāds sîkums. Pārējais ir super!
Iesaku šādu auto!
Marex @ 14.novembris 2002 0:00
Subaru Impreza turbo 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [3]
Iegādājos, jo gribējās izmēìināt šo marku. Labs auto. Kad nopirku uz šiltes bija 38 000, tagad ir 72000. Braucu neþēlojot un ātri, bieþi lietoju garas sānslîdes gan uz grunts gan uz ledus.

Plusi: Ritošā daļa - bez problēmām neskatoties pat uz visai extrēmiem lēcieniem, bremzes labas, bet lietojot kreiso kāju, uz grunts ātri uzkarst (~5 km), kļûst cietas, bet vēl tur, gultņos riteņi ļodþas maz. Motors ir tjûnēts ~240 Hp. Degvielas patēriņš ikdienā ap 11L, maucot ~25L.

ērti beņíi, maza kopējā pašmasa, ir četras durvis un diezgan ietilpîgs bagāþnieks, labs dizains.

Mînusi:

Standartā ātrumkārba pa garu, sāk parādîties aizdomas uz sinhronizātoru dilumu.

Stndarta sajûgs ar lielu tendenci "piedegt".

Salons grab diezgan pamatîgi.

Bremþu kluči un citas detaļas jāpiemeklē no citiem japāņu modeļiem, jo dîleru cenas ir nesamērîgas.

KOPVēRTēJUMS:

Braukšu vēl kādu gadu un meklēšu jauno modeli, marku vairāk nemainîšu, jo auto prfekti atbilst koncepcijai - labs ikdienas auto ar "good performance and design".
turbo4x4 @ 14.novembris 2002 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti