Lasītāju pieredze par saviem auto

Subaru LEONE 1989 Novērtējums: 7 Komentāri [4]
Vagons, prieksha velkoshaa, var piesleegt aizmuguri, ir pazeminaatais robs. Darba auto, ar kuru var iebraukt pietiekoshi dzilji neceljos, lai ar divpiedzinju auto klaat netiktu. apakshaa nav lieku plastmasu. (varbuut vairs nav ;) )
Pirms 4 gadiem spidometrs raadiija 208t km, tagad 308t. Videeji gadaa sanaak 25t, pa pilseetu, shoseju un mezhu.
Ekspluateets tiek ne paaraak saudziigi, bet iztur.
Motors 1.8l, opoziitais, karburators. Degvielas pateerinjsh shoseja - 8l/100km, pilseetaa 9l/100km. Liekas normaali prieksh pilnpiedzinjas. Dinamika tikai pie 4-5t/apgr min. un tad arii taa.
Auto kalpo uzticiigi - eletriibas probleemu nav, nav arii citas probleemas.
Pastaaviigaa probleema - ruusee. Cinos ar to - leju eljlju visur un smeereeju apaksheejo auto dalju.
Detaljas tik vecam - cenas taadas pashas kaa paareejiem eiropas auto. Gumijas bukses var pielasiit arii par santiimiem. Peec manaam domaam nav daarga eksploataacija.
zirgz @ 15.novembris 2002 0:00
Jeep Cherokee 1988 Novērtējums: 7 Komentāri [9]
Varu atzîmēt, ka izturîgs auto, jo virsbûve ir cinkota un pret rûsu cînās labi, riteņu piekare varētu bût ilgāk spēlējoša, bet ja seko lîdzi tad var ilgi braukt, salons, kā jau amerikāņiem, motors 4 litri, ja iepriekšējie lietotēji nav saskatîjušies reklāmas par eļlas piedevām pēc kuru pielietošanas var nemainît ellu motorā nekad, tad ir gana izturîgs, Jāuzmana dzesēšanas sistēma, jo ļoti patîk karsts, labāk uzlikt papildus ventilatoru. Degvielas patērînš atkarîgs vai brauc ievērojot ceļu satiksmes noteikumus, vai "s veterkom". vidēji tērē kādi 12 - 15 litri uz 100 km. Bieþi jāmaina kardāna un pusašu krustiņi, jo to kvalitāte nav tā labākā. Ar šādu motoru ir dinamisks auto var paskrieties ar citiem. Ieteicams tiem kam patîk klasiskā piedziņa, jo pieslēdzot priekšu parādās nepietiekama pagrieþamîba.
Tankists @ 14.novembris 2002 0:00
Opel Senator 1998 Novērtējums: 9 Komentāri [16]
Pirku par 3000$ pirms 4 gadiem. Esmu braucis ar daþādiem spēkaratiem, cenas un piedāvātā komforta atbilstîba Senatoram vislabākā.

Plussi
- kondicionieris, apsildāmie spoguļi, apsildāmie beņíi, no salona regulējama amortizātoru cietîba un lukturu augstums, 5pakāpju automāts ar sporta reþîmu, pakaļējais diferenciālis bloíējas ziemas reþîmā uc. ekstras.
Var kaitināt bembistus, jo ar trîslitrîgu dzinēju, ieslēdzot sporta reþîmu automātam - cēliens no krustojuma grezns. Maks. ātrums, ko izdevās izmocît no vectētiņa - 220 km/h.

Mînusi
- ļoti daudz elektronikas, kura cienîjamā vecuma dēļ sāk lēnām, pa vienai lampiņai atmirt. Tendence rûsēt raksturîgajās vietās - ap pakaļējiem riteņiem. Pilnîgi nejût ātrumu - bieþi jāsubsidē ceļu satiksmes drošîbnieki...

Vienvārdsakot - auto uz goda! Biju iekāpis jaunajā Lexusā - visas tās pašas ekstras un komforts, tikai apdauzîju galvu pret durvju augšējo stenderi : -0)
Ja mainîšu auto - pirkšu jaunāku Senatoru.
Laps_Cilveks @ 14.novembris 2002 0:00
Renault 21 (GTX, GSE, TSX neatceros) 1987 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
Pilniba piekritu ieprieksejam autoram

Man bija 1,7 ar kat kadu GSE, GTX vai tamlidzigi kodu. (Tads pat motors ir dalai Volvo 460).
Motors bija pietiekami elastigs un jaudigs (saja zina labaks ka patreizejais Megane Scenic 99 16v 1,6). Tehniskaja zina loti vienkars, bet dross - izjaukt un salikt var bez seviskam zinasanam.

Visas elektribas problemas noversu izpusot dzineja nodalijuma 1 balonu ar mitrumu atgrudosu aerosolu - 2 sezonas bez problemam. Kompis lauj pieskilt jebkuros apstaklos.

Fantastiska torsionu piekares energoietilpiba - izsist cauri nav iespejams pat smagi piekrautu.

Citi +
Neviens nezog

Ja javerte autinja abilstiba manam konkretam lietotaja (ekonomisks gimenes cilveks, kuram patik lieli auto, bet patik braukt straujak par pensionetu opi) prasibam : (cena, komforts, ietilpiba, zaglu drosiba, uc) - lieku 10.

Vertejot pret kadu nesasniedzamu idealu - 7 (loti labi)
apaljais_buss @ 14.novembris 2002 0:00
Opel Vectra 1992 Novērtējums: 6 Komentāri [5]
Pēc Mazda323 meklēju Mazda323f (ar atveramām acîm), bet atradu Opel Vectra. Nopirku dārgi, bet tas bija sen un nav taisnîba. Pārbaude Autofavorîtā uzrādîja, ka reālais nobraukums varēja bût 200tkm (uzrādîto 120tkm vietā). Iepirku tā pat. Braucu un priecājos. Ar 1.8 monošprices dzinēju (90zs) šî mašîna nebija no dinamiskākajām, bet toties šosejas reþîmā zem 6l/100km benzîna patēriņu varēja izspiest bez liekām problēmām. Nobraucu ar auto 2 gadi, bet biju spiests pārdot, jo:
1) 2 ziemas pēc kārtas krāsns sāka laist dzesēšanas šíidruma tvaikus salonā. Kaites novēršanai vienreiz tika lodēta krāsns, vienreiz nomainîta uz lietotu Vectras, vienreiz uz lietotu cita Opel. Katru reizi izjaucot priekšējo paneli.
2) Savas muļíîbas dēļ nosvilināju lûkas elektromotoru - šrotos tādu nevarēja man meistari atrast, uz manuālo pārtaisît bija slinkums.
3) Kaut kur nopuva vadi un auto sāka neþēlîgi patērēt elentroenerìiju ~48 stundās stāvot izēda labu jaunu akumulatoru tukšu.
Pārdodot auto pēc 1.5gadiem, zaudēju ~66% no sākotnējās cenas daļēji dēļ nodokļu politikas maiņas, daļēji tirgus îpatnîbu, daļēji paša auto dēļ.
Jāpiebilst, ka auto tomēr bija savi spēcîgi plusi:
1) Mîksts, ļoti kluss un komfortabls
2) Laba standarta audiosistēma (6 skaļruņi)
3) Izcili ekonomisks
4) Gaņìene bija gana gara un ļāva ekonomiski un klusi braukt arî ar ātrumiem pie 140kmh (~3250rpm 5. ajā pie šāda ātruma)
Gasjs @ 14.novembris 2002 0:00
Opel Corsa Van 1.4 1997 Novērtējums: 4 Komentāri [1]
Darba auto neizveelas bet njem un gaazh.. : D nu labi tik traki jau nav, bet kaadu nu iedeva ar taadu braucu... Cik noprotat, auto nav mans personiigais, bet dienesta un proti Opel Corsa Van 1.4 benziins (kravas corsa : P). Kopsh pagaajushaa gada septembra esmu nobraucis apm 40tk gan pa pilseetu gan laukiem. Probleemas ar motoru cik zinu nav bijis. Uz servisu dziit biezhi nav naacies (par briinumu) un par remontiem pateikt neko nevaru, jo pats neremonteeju, vienîgi par gaitu.. Pashmasa autinjam ir 850(!)kg un ar savu 1.4 un 90(??) zirgiem iet zveeraa.. Pashmasa maza, jo ir tikai 2 seedvietas un izolaacija ir ljoti shtruntiiga, liidz ar to auto ir ljooti skaljsh. Pa brugji braucot nedzird ne radio ne blakusseedeetaaja teikto, arii virs 120km/h liels troksnis. Degvielas pateerinjsh videeji 5,5l/100km aarpus pilseetas, 7-8l/100km pilseetaa.
Uzraavienu pats meeriju ar hronometru ~10s liidz simtam

Plusi: "dienesta", nav eedeliigs, mazinjsh, diezgan zhiperiigs, liels bagaazhas nodaliijums, labs motors.

Miinusi: nav pilniigi nekaadu ekstru, ilgi uzsilst, aatri atdziest, ljoti skaljsh, shvaki turas uz grunts celjiem.

he he
Galdnieks @ 14.novembris 2002 0:00
UAZ 31512 1985 Novērtējums: 9 Komentāri [2]
Kāpēc es šo transportlîdzekli nopirku - nezinu : )
Aparātam tents, kolhoza tilti, un aiz muguras - ilga veterināra karjera.
Cena - 100 Ls, attiecîgs arî tehniskais stāvoklis, kurš 1.5 gadu palikā tika novests lîdz normālam.

Kas tapa darîts: pārmetināta (praktiski visas šuves) un pastiprināta virsbûve (švelleri un kvadrātiskās caurules), nomainîtas resoras, visas gumijas, priekšējie balsti, lielākā daļa ritošās daļas gultņu, utt. utjp.

Jaunievedumi: virsbûve pacelta virs rāmja par 4 cm, noslîpēta motora galva, šnorkelis, íengurnieks, jauni aizmugurējie buferi, pilns priekšējais panelis no "Austin Maestro", apsildāmie sēdekļi no "Volvo 740", skaņas un vibroizolācija, atsaites starp kapotu un stiklu, paštaisîta krāsniņa, tahometrs u. c. sîkumi.
Plānā - paštaisîta elektro- vai hidrauliskā vinča, un, kad virsbûve sarûsēs, nogriezt sliekšņus ī paplašināt riteņu arkas.

Bûtîbā bobiks tika sagatavots tûrisma vajadzîbām. Secinājumi: laukos - sapņu auto; normālam cilvēkam iestrēgt kaut kur praktiski nav iespējams; saremontēt šamo var gandrîz vienmēr un visur, ja pie rokas ir minimāls instrumentu komplekts. Pilsētā - ļoti ērts aparāts: sēdi augstu, tālu redzi, un visi no tevis baidās : ) Bûtisks mînuss - sliktā redzamîba uz aizmuguri, un baisā motora apetîte.

Ja kādam nav kur likt savas inþeniertehniskās fantāzijas, tad bobiks ir perfekts izmēìinājumu poligons.
Jahnis @ 14.novembris 2002 0:00
Ford Scorpio GL 1989 Novērtējums: 9 Komentāri [4]
Hecbeks - Motors 2,4 litri V6 - manuprat idealakais motors ko piedava, jo ir starp 2,0 un 2,8. Pec statistikas ekonimiskakais. Pilseta 10, arpus 8 litri uz simtu. salona laba skanas izolacija, stabils uz cela, + elektronika, stures pastiprinatajs, servosture un tas viss dabonams par sapratigu cenu. Salons liels vieta ir ari aizmugure sedosiem. Pateicoties hecbeka virsbuvei, var parvadat lielas mantas, var viegli transformet sedeklus. Ar so motoru var ari pietiekami sportiski braukt - palielinas degvielas paterins. Minusi - ar laiku ruse aizmugurejas arkas, kas nemak braukt tam var traucet pakaleja piedzina. Labs gimenes auto. Pietiekami augsts lai varetu iebraukt ari meza, laba caurgajamiba.
Kristians @ 14.novembris 2002 0:00
Mitsubishi Lancer 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [6]
Mašîna tika izvēleta meklējumus starp sakarîgu cenas un kvalitātes apvienojumu un kā primāro paturot prātā - tiks braukts katru dienu un pamatā pa Rîgu.

Plusi:
1) salona ietilpîba - ērtāks vai vienāds nekā daudzās apskatîtās vid. klases mašînās
2) laba kvalitāte pie raþošanas (krāsojums, virsbûves detaļu savienojumi)
3) vienkārš, pat nespeciālist var saprast kas zem faubes ir kas un ko skatîties un ko likt mierā
4) 1.3 motoram jau ar ilgspēlējoša risinājuma reputāciju un spēju pie krustojuma "apēst" arî kubatûrā bagātākus konkurentus
5) degvielas patēriņš uz šosejas ~6L (pie vid. 120km un 4 pasaþieriem)
6) trîs gadu garantija
7) neinteresē zagļus

Mînusi:
1) jā, jā - detaļu cenas (piem. miglas lukturu komplekts ar slēdþiem ~ 250 Ls)
2) dinamiski braucot(vienosimies, ka tā ir 1.3 dinamika) degvielas patēriņš lîdz 9l, tāpēc vai izvēlēties 1.3, ja aptuvei tāds pat patēriņš ir kvalitatîviem 2l dzinējiem
3) dinamiskas braukšanas izbeigšanās pie 110-120 km (var ātrāk, bet nepieciešams skreiceļš)
4) skaņas izolācija viduvēja
5) tuvās gaismas viduvējas (tāpēc arî izveidojies saraksta 1) punkts), ar tālajām gaismām viss OK
6) klaudz puspavērts pasaþiera logs(tikai priekšā sēdošam)

Trîs eksplotācijas gadu íibeles un ieguldîjumi(70,000 km nobraukums):
1) eksplotācijā nesalûza nekas(veikti remonti tikai pēc avārijas)
2) bremþu kluču maiņa pēc vid. 30,000 km
3) apkopes ik pēc 15,000 km (30-60 Ls)
4) daþādas lampiņas(gabarîtu, u. t. t. ) nomainîtas
UgisK @ 14.novembris 2002 0:00
Mercedes 190 1989 Novērtējums: 7 Komentāri [9]
Agrāk "Fanoju" par BMW, lîdz beidzot sapratu ka tas tomēr nav priekš manis. Tātad mans mîlulis ir Mercedes- Benz 190. "Lielākais", bet ne jaudîgākais no savas saimes. 2.6.
Priekš 1989. gada ir samērā dzudz ekstras - Elektriskie logi, elektriskā lûka, centrālā atslēga, stûres pastiprinātājs, ABS, ASD*, ārējās temperatûras rādîtājs, pusādas salons, Recaro. (* - elektroniskais diferenciāļa bloíētājs)
Degvielas patēriņš - ~11.5 - 14 litri uz 100 km.
Pie mînusiem varu arî pieskaitît, ka nav Airbag, Kondicionieris. Piekare ir ļoti "patîkama" un bedres praktiski nejût, vadāmîba arî ir ļoti laba. (SPORTLINE)
Par nākotnes plāniem - pa ziemu tiks mainîts motors, konkrētāk 3.0 litru 200 z/s jaudîgs motors.
Pastnieks @ 14.novembris 2002 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti