Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Volvo S 40 T4 1997 Novērtējums: 8 Komentāri [2]
Pirms pusotra gada nopirku šo mašīnu no Itālijas tīri intereses pēc, jo audi toč negribēju. Nākamais moments bija ekstras un dizains. (Audi arī tas nav sliktākais... )
Vārdu sakot- tāds Eiropas pensionāra auto, tikai vienīgā piezīme - daudz ātrāks par Audi TT 1.8 T QUATRO, EAGLE TALON, AUDI A4 T QUATRO, BMW 525, SAAB 9000 2.0 i.
Tas tā - statistikai, bet protams, ka šim auto ir arī vājās vietas.
Pirmais iespaids visnotaļ pozitīvs. Ērta, Teicami aprīkota, nekas negrab, izieta TA pa nullēm. Pēc pirmās patstāvīgās mašīnas apskates dabūju nomainīt sailentblokus pakaļā un labo priekš. bremžu šļauku (nekvalitatīva uzlikta) un viss. Pēc 150000 km dzinējs sāka rīt eļļu (vārstu gumijas), bet tā visā visumā ir ok. Braucu un raustu lauvas aiz ūsām...
Atis @ 30.oktobris 2006 0:00
BMW 530 2002 Novērtējums: 10 Komentāri [6]
Beidzot pievareeju slinkumu un uzrakstiiju par savu miiluli : ) Auto ir 2002 gada. Dabuju vel kaut kadu parejas modeli bik priekshejas lampas mainijusas un vel tur dazi siikumi. Ar auto braucu apmeram 1 gadu. Ar auto esmu braucis diezgan daudz dienaa apmeram 50km. Auto ir benziins un 3.0 benziina paterinju atsver komforts. PAr so gadu nekas ipash nav noticis kaut kadu sikumus esmu apmainiijis. Ir bik dargaak nekaa kadam opelim daljas bet.... Pirms tam bija opel astra(1999g) pilniigi divas dazadas lietas vai malku zagee ar fuksiiti vai ar motorzagi. Visu cienju opel saimniekiem tikai mans viedoklis...
Visa elektronika stradaa ideali... Man kaa veel jaunam ciolvekam interese dazaadi sikumi piemeram gribeju Tv masinaa bet nav sitajaa : ( Uz celja masina turas ideali Piemers iz dzives braucu ar astru(1999g) pie ~130km/h salonaa jutam loti liela dukonja bet bmw klus kaa kapaa. : )
Vel svarstijos starp a6 bet nezinu kads speks man lika nopirkt bmw. Ja gribat droshu stabilu kvalitativu auto tas bus sis : )
 
BMWpower @ 29.oktobris 2006 0:00
Seat Ibiza 1,9 TDi 2005 Novērtējums: 8 Komentāri [2]
UZMANĪBU: Šis nav pieredzes, bet tikai iespaidu apraksts! (Nu nevar cilvēks iegūt pieredzi pāris mēnešu, kur nu vēl nedēļu laikā!)
SEAT Ibiza 1,9 TDi, it kā 2005. gada, ar 16500 Km uz skaitītāja. Augšminētais autiņš tika iznomāts Barselonā, atsevišķa stāsta vērtos apstākļos. Uzreiz jāsaka, ka galīgi "plakana" versija tā nebija, jo bija aprīkojums, kas "defoltā" nav pieejams.
1) kas cirta izjūtās, bija troksnis! Ārpusē stāvot, vai ar vaļējiem logiem braucot, tas ir traktors! Gan ar turbīnu, bet traktors! Aizver logu, un tu esi normālā braucamrīkā. Skaņas izolācija- ir ok!
2) Kā jau autonomām ierasts, braucamais tiek pasniegts ar pilnu bāku. Pēc kilometriem 200 sāk rasties aizdomas, ka ar līmeņrādi kkas nav labi- stāv kā piesiets pie pilnas bākas atzīmes. Nav jau brīnums, pie sevis nodomāju, - SEAT's ir no VW grupas, bet VW līmeņrāži ir vājā vieta kopš XX gs. 70- tajiem. Ap 250 Km no starta, rādītājs beidzot atzīst, ka līmenis bākā ir krities. Pēc nobrauktiem 800 km, lai gan datčiks saka "vēl var braukt" uzpildos. Sajūsmai nav gala! Uz 100 Km patērēti zem 5 ltr.
Arī vēlāk, kad tika raļļots pa kalnu ceļiem (kas ir braukuši zin, ko tas nozīmē), neizdevās degvielas patēriņu dabūt virs 5,1 ltr/100Km. VVS- patēriņš diezgan konstants- 4,8-5,1 robežās. Pret loģikas un fizikas likumiem, bet fakts!
3) Rāviens. Man, kā ar dīzeli nebraucošam cilvēkam, bija radies iespaids, ka dīzelis, t. i. darba ēzelis. Lēnam, bet droši. Patīkami pārsteigts jutos uz šosejas pamēģinot paātrināties no 120 uz augšu. Paātrinājums bija! Un labs!
Grūti spriest, kā būtu, ja braucamrīkā būtu vairāk personāžu. No pieredzes ar citiem braucamajiem zinu, ka tas ievērojami ietekmē.
4) Manevrēšana. Te nu ir divi faktori- piekare un stūre. Piekare diezgan cieta. Latvijā varētu būt skarbas izjūtas. Stūre- pagrieziena rādiuss vidējs, nedaudz tuvāk mazajam galam. Priekš kalnu ceļiem un priekš daža Latvijas ceļa (piem. Kosa- Ērgļi), stūre varētu būt plašāka. Bet sūdzēties- grēks!
5) Salons. Sākšu ar subjektīvi nepatīkamo! Panelis tiek izgaismots sarkanā krāsā, kas radīja nepatīkamas izjūtas. Un izskatās, ka tas SEAT'iem nāk defoltā. Priekšējie beņķi ir bīdāmi visos virzienos (gan manuāli), bet kas īpaši pārsteidza, bija, ka blakussēdētāja solam ir vairāk iespēju. Par aizmugurē sēdošo komfortu nezinu teikt, bet rūmes izskatījās diezgan. Vienīgi, ja vadītāja vietā sēž indivīds virs 185cm, aiz viņa sēdošajam VARĒTU būt grūti. Kravas kaste ar ietilpību neapžilbina!
Bet sēdekļi ir ok! Man ir jūtīga mugura, un ar kantora autiņu nobraucot 400 km dienā (par laimi, reti), es jūtu: "jā, šodien ir braukts!" Ar doto mašīnu nebija nekādu problēmu arī pēc >800 Km.
6) Fīčas. Klimatkontrole: Laikam vairāk "nego", nekā "pro". No dienvidniekiem gaidīju efektīvāku kondicionēšanu! Elektrofīčas (par piemēru logi), ja bija, tad bija augstākajā līmenī (ar starpštoperiem utt. ). Tai pat laikā, dažu, parasti defoltā nākošu, uzparikšu vispār nebija. Piem. spoguļi jāriktē ar fizisku spēku. Un te vēl kas! Mans spoguļu stāvoklis bija ārpus SEAT'a iespēju robežām. Līdzšim nekas tāds nebija piedzīvots!
REZUMĒ: Man, kā īres auto vienam cilvēkam, ar visu gulēšanu braucamrīkā, bezmaz ideāls! Turklāt, autiņš mazbudžeta tūristam kalnos, vispār ārpus konkurences! TUR, Spānijā, es droši vien pirktu SEAT'u. Šeit? Vispirms izmēģinātu uz MŪSU lauku ceļa, jo viņu lauku ceļi ir gludāki par Vidzemes šoseju!
PS. Ja ir jautājumi- uz priekšu! Gan ja ko esmu aizmirsis pieminēt!
Dawsons @ 28.oktobris 2006 0:00
Seat Ibiza 2006 Novērtējums: 8 Komentāri [6]
Sen bija laiks pastāstīt, bet labāk vēlāk nekā nekad.

Arī šogad ceļojumam nolēmu izmantot modeli “aizlido, kur vajag; paņem nomā auto; pabraukājies; atdod auto; lido, no kurienes nācis”. Šoreiz lidoju uz Horvātijas galvaspilsētu Zagrebu, kurā jau gaidīja iekš www. economycarrentals. com rezervēts auto (Citroen C3 1.4 or similar). “Or similar” šajā gadījumā bija Seat Ibiza 1.4 ar tehniskajā pasē ierakstītu modifikācijas nosaukumu, kur figurēja arī vārds “Sport”. (Spriežot pēc līdzi pievienotajiem dokumentiem, šis auto jauns ir maksājis nedaudz zem 10k EUR). Neesmu mazauto un mazmotoru pretinieks, bet 5- durvju Polo klases auto ar 1.4 atmosfērisko benzīna dzinēju man ar “Sport” asociējās diezgan maz. Iespējams, ka tas “Sport” izpaudās kā 15- collu lietie diski ar 195/55 riepām un savādāks (glītāks) nekā citām Seat Ibiza priekšējais bamperis. No pārējām “ekstrām” auto bija tikai kondicionieris, automātiskās tuvās gaismas un ne- oriģinālais CD atskaņotājs (man liekas, ka Seat tomēr bija pieejamas no rūpnīcas iebūvētās magnetolas), kā arī, kā man šķiet, 8(!) skaļruņu oriģinālo instalāciju.

Ar minēto aparātu tika nobraukti nedaudz vairāk kā 1’500km. Liela daļa no tiem pa pašauriem kalnu celiņiem, taču gadījās arī posmi pa autostrādēm. Vidējais patēriņš, mokot mazmotoru pa kalniem un autostrādēm bija nedaudz virs 7l/100km (ja pareizi atceros). Pirmajā brīdī šķiet, ka par daudz tādam mazam knislim, bet gan mazie kalnu celiņi, gan autostrādes lika zāģēt virs 3.5krpm. Un tas mazais knislis tomēr ir ar pašmasu virs 1 tonnas. Tātad ievērojami smagāks par žiguli un tikpat smags, kā e30 paaudzes BMW ar 6- cilindru motoru.

Vadītāja un priekšējā pasažiera vietas abas ir pietiekami ērtas, lai labi justos arī garākā pārbraucienā. Vietas pietiktu arī cilvēkiem līdz 190cm. Diemžēl aizmugurē kājām vietas nav vispār. Nevis ir maz, bet nav vispār. Pie maniem 183cm ir rezerve, kur vadītāja sēdekli atbīdīt vēl nedaudz, bet tajā rezervē kājas neietilpinās. Augstumā un platumā vietas pietiek, bet ar kājām var tikai mēģināt apskaut priekšējo sēdekli. Bagāžnieks arī nepārsteidza ar milzu ietilpību. Kopā iznāk 5- durvju auto, kurā var pārvietoties 2 normāla izmēra cilvēki un daudz bagāžas (nolaižot aizmugures sēdekli) vai 4 maziņi ļautiņi un maz bagāžas. Tagad sāku pieņemt Dacia Logan priekšrocības pār līdzīgas cenas mazauto.
Instrumentu panelis vienkāršs, bet labi pārskatāms. Plastmasas cietas, bet negrabēja (vēl). Visi vadības orgāni pierastās vietās. Nedaudz nepārdomāts ir kondicioniera un no āra/no iekšpuses gaisa plūsmas regulēšanas slēdži. Dienas gaismā nav iespējams redzēt kāds režīms ir ieslēgts. Toties strādā gan ventilācija, gan konidicionieris labi. Pedāļi spiežas, stūre griežas un ātrumi pārslēdzas ļoti viegli – dāmām varētu patikt. Auto gan ir pakūtrs uz ieskriešanos, bet toties, kad ieskrienas, labi tur ātrumu, ļoti labi klausa stūrei. Tā ka braukšana pa serpentīniem bija visnotaļ baudāma. Arī uz autostrādes plūsmā (ap 150kmh) varēja iekļauties, nebaidoties, ka vējš aizpūtīs. Troksnis salonā ir visos režīmos, bet ne pārspīlēti skaļš.
Motorītis līdz 3.5krpm ir diezgan kūtrs, bet arī lielus apgriezienus netur – pie 5krpm dinamika sāk mazināties, pie 5.5krpm iestājas sarkanā zona. Piektajā pārnesumā pie 90 – 100kmh (tuvu pie 3krpm) var gadīties, ka pat pie neliela kāpuma ir jātur gāzes pedālis maksimāli nospiests. Vai arī jāpārslēdzas uz leju. Gribot, negribot iznāk bieži raustīt ātrumkloķi un turēt dzinēju “sportisko” apgriezienu zonā.
Bonuss VW koncernam par pagriezienu rādītāju, kuru viegli piespiežot, bet nenofiksējot, pagriezienu gaismas iedegas 3 reizes. Ļoti parocīgi pie pārkārtošanās pa joslām.

Kā īres auto 2 jauniem cilvēkiem uz neilgu laiku es lieku 8 (jo šeit mazs izmērs ir pluss, bet bezmotors tomēr ir mīnuss, kurš pie tam neļauj arī ekonomēt degvielu). Sev ikdienai iekš LV kā vienīgo auto es šādu negribētu. Kā otro auto ģimenē, ar kuru kāds vai kāda braukā vienatā vai divatā – kāpēc ne. Un tomēr ar bagātāku aprīkojumu un nedaudz elastīgāku motoru.

Iespējams, ka kaut ko pa šo pusotru mēnesi esmu aizmirsis, ja būs jautājumi, tad centīšos atcerēties.


Šis tas par Horvātijas auto parku. Kad biju Horvātijā pirms 2 gadiem, tur ļoti bieži iznāca sastapt komunisma ēras autobūves sasniegumus – Zastava, Yugo, Trabant, Wartburg, Dacia, Lada. Tagad šo brīnumu ir kļuvis ievērojami mazāk. Toties ievērojami vairāk ir kļuvis jaunu (kā likums mazu) auto. Kas ir interesanti, Horvāti biežāk izvēlas nopirkt kaut ko mazu bet “karstu” auto nekā lielu. Iespējams temperaments, iespējams nodokļi, iespējams praktiskums šaurajās ieliņās un serpentīnos. Ir, protams, sastopami gan MB, gan BMW (mazāk par MB!), bet dominē Golf un Polo klases aparāti. Bieži ar piebildi “Sport”, GTI, ST u. c.

Nobeigumā jāsaka, ka grūti ir neapbrīnot, kādi Horvātijā ir ceļi. Iespējams, ka nav viņiem n- tie atkušņi un sasalumi, bet toties ir aizas, kalni un nesenā pagātnē arī karadarbība, par kuras sekām vēl joprojām liecina mīnu lauki ar daiļrunīgām brīdinājuma zīmēm. Tas viņiem netraucē būvēt autostrādes, urbt kilometriem garus tuneļus, būvēt jaunus tiltus, sakopt mazos celiņus, salikt pietiekoši informatīvi ceļazīmes. Kārtējo reizi šķiet, ka pie mums kaut ar tiem ceļiem nenotiek īsti pareizi.
Pat tajā brīdi, kad par stundas braucienu pa autostrādi (140km), ūsains horvāts palūdz ~5Ls.
 
Gasjs @ 26.oktobris 2006 0:00
Peugeot 206 2004 Novērtējums: 10 Komentāri [4]
Tātad šo mašīnu es iegādājos šī gada pavasarī. Tā ir mana pirmā mašīna, taču domāju, ka ne pēdējā. Dizainiski Peggy ir ļoti smuka ar samērā lielām tūninga iespējām. Konkrēti šis peggy ir ar 1.9D motoru un tas nu ir tas, kas šajā mašīnā mani neapmierina. Lai arī ir ļoti taupīgsun parasti visus ātrumus izbraucot līdz galam tērē tikai kādus 5-6 litrus dīzeļa uz 100km, varētu vēlēties vairāk jaudas. Pirms katras apdzīšanas ir nopietni jāapsver, vai uzspēsi vai ne. "sis konkrētais auto laikm ir viens no pirmajiem 206., tāpēc laikm nekādas extras tam nav. Ir tikai stūres pastiprinātājs un elektriskie logu tīrītāji : ). Nav nekādu airbagu vai ABS, pat ne elekrtisko logu pacēlāju.
Par salonu. Liekas ļoti lēts, grab jau pie nobraukuma 35000. Durvju apšuves visu laiku nāk vaļā. Pietr;ukst tahometra. Vēlākajos modeļos visas šitās lietiņas jau bija, tā ka tie noteikti ir daudz labāki un cena nemaz tik ļoti neatšķiras.
Ziemā ar šo autiņu ir samērā interesanti. Vins ir mazs un viegls. Var labi slidināties: )
Nja, tas laiakm arī tā kā būtu viss.
Ieteikums: Ja pērc pežo 206, tad labāk nemt kādu jaudīgāku motoru, bet viss pārējais vismaz pagaidām ir OK.
effect @ 24.oktobris 2006 0:00
BMW 530d Touring 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [20]
Pirms gada iegādājos šo auto, tāpēc varu nu jau daudz maz apstāstīt kas ir kas. Pārsēdos viņā no 525 TDS sedana un atšķirība bija vairāk nekā jūtama. Bet nu sākšu ar faktiem.
1999. gada modelis, lai gan ievadot šasijas numuru BMW programmās tas uzrāda, ka mašīnai ir 2000. gads. Pēc papīriem 184 zirgi, kas manuprāt ir samērā pietiekami. Auto rūpnīcā aprīkots ar savstarpēji savienotu un saintegrētu radio, borta datoru, TV, GPS navigācijas sistēmu un telefonu kopā ar hands- free sistēmu. Automātiskā triptronic (tā laikam to sauca) kārba, kas ļauj braukt arī sporta režīmā vai arī manuālajā režīmā pārslēdzot katru robu atsevišķi. Ir arī lietus sensori, kas automātiski ieslēdz logu tīrāmās slotiņas pie mitruma nokļūšanas uz stikla, kā arī parkinga sensori. Kseona gaismas komentārus neprasa.
Par mīnusiem.
Ziemā tomēr bija problēmas ar piestartēšanu, bet tas vairāk tā kā uz startera bendiksa rēķina, ko nesen nomainīju. Vēl samainīju visus amortizatorus, jo esošie likās par mīkstu un auto šūpojās kā liela airu laiva. Ik pa laikam jāpieskata ritošās daļas, jo šad tad kāda no n- tajām svirām beidz pildīt savas funkcijas. Gada laikā esmu nomainījis 2 (dažādus) šarnīrus.
Diemžēl elektronika ir elektronika un ļoti daudz kas no tās nestrādā - parkinga sensori, telefons, autonomā apkure.. Lietus sensors kādu laiku funkcionēja, bet arī drīz vien izbeidzās. Bail interesēties par remontēšanu, jo ir nelabas aizdomas, ka cipars par remontu varētu pārsniegt manas algas iespējas. Jā, diemžēl auto remonts ir padārgs. Taču tas neatsver "baudu braukt" : )
 
Glupais @ 24.oktobris 2006 0:00
Volkswagen Jetta 2006 Novērtējums: 8 Komentāri [18]
Pusgadu Jetta ir veiksmīgi noripojusi, varu nedaudz padalīties iespaidos. 1.9 TDI 105ZS paskaļš ārpusē , iekšā normas robežās. Taupīgs 4.7 -5.5 l/100km . Vācijā pa bāni 170 - 180 km/h tērē 6.6 litri. Maksimālo ātrumu (pēc papīriem) 196 km/h sasniedz bez problēmām un arī pārsniedz- 200 esmu braucis. Uz ceļa stāv labi, tikai pa nelīdzenu segumu lēkā kā kaza. Salonā es ar saviem 1.95 jūtos ļoti pat labi gan pie stūres, gan blakussēdētāja sēdeklī (kur atrodos biežāk). Aizmugurē esmu mēģinājis iekāpt - izdevās, bet galva griestos un kājas pie ausīm. Kārba īsti nesaskan ar dzinēju, jo iesākot kustību, jāuzdod gāze, citādi slāpst nost. Arī uz maziem apgriezieniem otrajā ātrumā var noslāpt, kaut kā netipiski dīzeļiem, bet esmu dzirdējis, ka jaunajiem golfiem arī esot tā pati vaina. Lielākā problēma ir tā, ka mašīna neder zemes ceļiem- durvju ailās krājas putekļi un durvis atverot vai aizverot tie ar mākoni gāžas salonā. Rezultātā viss salons ir pieputējis. Arī klīrens varētu būt augstāks- reizēm sanāk aiz kaut kā aizķerties (neskatoties uz to, ka riepām ir 16 collas)Pusgada laikā nobraukti 32000 km, veiktas divas apkopes- viena Ls 72.00 , otra 140.00. Pa garantiju divi remontiņi - nomainīja radio (ieķērās programmēto kanālu ieslēgšanas poga) un nomainīja bākas atslēgas motoriņu ar visiem pribambasiem (nolūza vai pazuda viens plastmasa uzgalītis- fiksators) Visā visumā ar auto esmu apmierināts- jauna mašīna tomēr ir jauna mašīna un VW ir VW, vismaz zinu ka pēc gadiem pieciem varēšu pārdot un pa normālu cenu, atšķirībā no visādiem hyundai, kia utt.
 
opelis @ 22.oktobris 2006 0:00
Seat Ibiza 1998 Novērtējums: 10 Komentēt
Eu, a kāpēc neviens neraksta neko par Ibizu?: )3 gadus braucu ar pasātu('89g.,1.8l mono) un pavasarī pārsēdos uz ibizu('98gads,1.4l mono, noskrējiens 270000km, dzeltenā krāsā), nu patīk man tā krāsa!: )Ar ibiziņu kādu apdzīt nav problēmu pat pret kalnu un pie tam ar 5 robu, pasāts šinī ziņā bija līķis!: )Ekonomisks, uz šosejas ēd kādus 5,5l. Jā bet rūsai patīk parādīties viss neiedomākajā vietā, pie jumta stojkas!: )Skaņas izolācija protams vājāka kā pasātam, maziņš akmentiņš sataisa lielu trobeli bet to var pieciest. Tā kā ģimenē esam trīs cilvēki mums vietas salonā pietiek un divus kartoškas maisus bagāžas nodalījumā arī var ielikt!: )Nu tāds ir mans stāstiņš!: )
Techno @ 21.oktobris 2006 0:00
Hyundai Getz 2006 Novērtējums: 9 Komentāri [6]
Nezinu ko te daudzi sūdzas, bet ja starp stūri un sēdekli nav pareiza blīve, tad tur nav vainojams Getz. Nopirkām martā, tagad nobraukti 29000 un pa Cēsu rajona neceļiem- iebildumju nekādu. Ja kāds grib skriet, tad vajag pirkt Jaguāru. Īsāk sakot, pirms pērc apdomā ko vēlies pirkt- sacīkšu vai parastu auto.
Jānis @ 20.oktobris 2006 0:00
Audi coupe 2.0i 1991 Novērtējums: 5 Komentāri [6]
SĀKUMS 2005-08-17

Pārdevu pavasarī savu Toyotu Corollu 1.3i un sāku meklēt kko spēcīgāku. Prasības bija 2 durvis, motors ap 2000cm2, el. logi, cena līdz 3t eiro, lai kāds var iesēsties arii aizmugurē un vel ziemā iebāzt dēli. Skatijos visas coupe, golfiņus, civicus, probes, celicas, mx6 un nonācu pie secinājuma, ka japāņi ir bišku lētāki, bet 2x dārgākas rez. daļas nekā vāciešiem, bet probes ir lētas un nojātas, vai arī aizmugurē neviens nevar ierāpties.

Ta nu sāku meklēt audi coupe, kas atbilda visām manām prasībām. Gribējās jau B4, bet secināju, ka par tādām naudiņām nedabūt man tādu. Jo tie ir tie paši vecie tikai šķilti un ar nomainītiem kapotiem!

Meklēju un atradu perfektu manām prasībām (tieši tāds, kā bildē, tikai ar smukākiem ļitakiem) (tas bildē nau manējais). Atradu reklama. lv sazvanijos, apstijos, izbraucu un secināju, ka tas ir mans autiņš. Varēja redzēet ka sāniem kkas ir darīts, jo uz gumijām bija vel nedaudz krāsas paliekas, bet visā visumā perfekts autiņš salīdzinot ar tiem kurus biju redzējis pirms tam. Audi itkā bija `tiko` (krasas pēdas) atdzīts no vācijas un bija bez numuriem. Mašīnai ir itkā tradicionālie 175t. km, par ko es sākumā nosmejos, bet pēc visām servisa grāmatiņu apskatēm, un kopējo nolietojumu secinu ka tiešām tāds viņš varētu būt.

Sākās iegādes proces. 2dien apstijos, 3dien iemaksāju uz godavārda 50Ls lai pārdevējs salīdzina nummurus,4dien no rīta reģistrējam uz manu vārdu (iedodu vel + 1350LS), pa dienu pārdevējs iziet TO ar 1 vieninieku stūres iekārtā un vakarā masīna ir manās rokās par ko es pārdevējam atdodo beidzamos 210Ls. Kopā 1610Ls vai 2300E

Apdrošināšana uz gadu 55Ls, signalizācija 80Ls, eļļa 15Ls, siksnas 30Ls, `apmazgāšana` 20ls

Gāja viss perfekti līdz drīz sāka lēkāt apgriezieni - aizvedu uz diagnostiku 20ls - tur pateica, ka mašīna sakruķīta aizdedze pirms pārdošanas - atkruķīja atpakaļ, vel sveces sūdīgas - nopirku jaunas 13LS un vel ieteica man izskalot dzinēju 25LS, ko es arī izdarīju. Pēc skalošanas mašīnai ir daudz labāks uzrāviens un masīna iet stipri vieglāk, kompresija arī palielinājās no 11 uz 14 uz katru stobru. (kkā tā - ceru nesameloju) Tāpēc stipri iesaku visiem izskalot dzelzszirga dvēseli.

Tagad braucu jau 1.5mēn un esmu ļoti apmierināts! Ātrumu vispār nejūt - atrāk pa 180 nau braukts, bet spiest vel var.

Benzīna patēriņš vidēji braucot pa taisni uz 135 un pa pilsētu 9litri

minusus - zūd miglinieki, zagļiem ļoti iecienīta, nau extru tikai pašrocīgi ielikti el. logi
plusi - laikam esmu vel starā, tapēc viss liekas ideāls, labi vadās, ērts, viss strādā, meitenēm arī patīk, utt

Autors: mrs [Labot aprakstu] Pievienots: 2005-08-17

Komentāri:
viesis (17.08.2005 14:51) :
komentārs vecs kā mūžība - nu nav reāls noskrējiens 175T km pa 14 gadiem... un vēl tādam dampītim. Bet ne jau tas ir galvenais.
a huļi (17.08.2005 15:00) :
Nu nu, smuks tu nēesi, bet dumjš gan, no sākuma šis apmaina eļļu&pēc tam skalo!!!
Galvenai ka meitenēm patīk!))))&tādi cirvji te mums pa tiem ceļiem braukā(((
Archie (17.08.2005 15:11) :
es bišku neiebraucu ko no sevis izsaka "dzinēja skalošana"un vēl par 25 LVL??? kā notiek skalošanas process???
Kamikadze (17.08.2005 15:47) :
man domaat, ka tie 25Ls par dzineeja skaloshanu bij shaadi salasiijushies:
lejam nost motoraa esosho ellju un taas vietaa spec skalojamo ellju, vareetu tieshaam buut ~10Ls ... paruucinam motoru laikam 20 minuutes vai tukshgaitaa un tad lejam skalojamo ellju nost ij vietaa normaalo ellju - > 15Ls i sjo : ) kopaa 25Ls
a mosh arii bij domaata shprices skaloshana, ar apmeeram tikpat maksaa
mrs (17.08.2005 16:31) :
2 kamikadze

Kad man jautaaja par to skalošanu es ar biju paarsteigts ka nau eļļa jālej aaraa! iespējams tiešām tika skalota šprice - no tām lietām neko daudz nesaprotu un negribu arī.
Tas vecis kko atvienoja, pielika to skalojamo aparātu un tad mees 2 stundas tur skalojāmies gāzējām un darbinājām...

Par tiem 175t. km - man po kāds tur nobraukums- ka tik autiņš labi kops! iespējams servo grāmatiņa arī blakus istabā uzdrukāta un saraxtīta
vietnieks (17.08.2005 17:42) :
Jā, cena jau ir zema. Tāpēc arī dabūji skalot motoru. Par ko tieši ielika 1?
M (17.08.2005 19:07) :
Neskatoties uz Aydi solīdo jaunumu, tā ir pieejamākā no ielas- sporta auto... Protams ir S, RS autiņi taču tie ir uztūnēti ielas auto... Tākā šī ir kupeja kas ir vienīgā audi. Protams nāca TT taču tas jau ir cits stāsts. Lielisks auto jaunietim, tas nu ir točna. Jauda, izmēri, dinamika apvienojumā ar sakarīgām izmaksām un degvielas patēriņu.
Kamikadze (18.08.2005 10:54) :
mrs, znachit shprici skaloja : D
M, ielas sporta auto?!?! : D 2.0 motoriic nav ne sporta ne tjuuneets, ne jaudiigs, ne dinamisks, vienkaarshi 2durvju audjiks studentinjam, lai buutu ko pastaipiit : )
aik (18.08.2005 10:57) :
2 M
Piekrī†u, vēl viens svarīgs faktors - coupe praktiski nerūsē atšķirībā no citiem tāda vecuma autiņjiem.

2 mrs
Cik ta ir stobri tavā gadījumā 2.0 motoram, 4 vai 5? Kur veici skalošanu, vai tā gadījumā nebija sprauslu tīrīšana ar ultraskaņu?
Kamikadze (18.08.2005 11:18) :
aik, kupeshkas ruusee, ja sistas ir un suudiigi sataisiitas : D bet domaat, ka shamas netiek regulaari sistas buutu muljkjiigi : )
taisniiba jau i, ka vispaariigi shamas neruusee saliidzinot ar esiishiem vai opeljiem : D bet ko tas dod, ka neruusee, ja nevari tik vecam auto panjemt KASKO par normaalu ciparu? ir taksh gana daudz variantu, ko njemt par 3000eur, kas nebuutu saruuseejushi, buutu gana jaudiigi, jaunaaki, ar extraam, etc : )
aik (18.08.2005 12:54) :
to Kamikadze
neesmu maniijis ka typ89 buutu probleemas ar koroziju, kad pats pirku, apskatiiju diezgan daudz , kraasa var buut nolobiijusies, bet taalaak nekas nenotiek, par to ka viņas visas ir sistas - piekriitu.
Neredzu jēgu 2000 EUR vērtam auto maksaat par KASKO, jaadraudzeejas ar galvu un viss buus ok. Labaak pa to naudu ieliet benzhu.
Izmaksas - 3000 EUR veertam, pāris gadus jaunākam, nebūs zemākas (tāds pats šrots jau kopumā vien ir), japānim – noteikti augstākas (ņemot vērā, ka pamatā jau jāiegulda ritošajā). Jaudas vai ekstru pietiekamība vai trūkums arī ir subjektīvi vērtējama. Man ar 2.3 pilnībā pietiek, citiem liekas par īsu S2.

mrs (18.08.2005 15:10) :
Pārkāpjot no 1.3 uz 2 jūtos stipri labāk - vismaz kalnā varu uzbraukt.... nemāku tik labi braukt lai pirktu vel jaudīgāku mašīnu, kgan bija iespēja nopirkt B4 coupe V6 2.8 lētu un ļoti labi koptu no pazīstamiem cilvēkiem.

Savējam rūsu vel neesu ieraudzījis, varbūt pēc ziemas parādīsies.

2 aik
Iespējams tiešām tā bija šprices tīrīšana (nebij tas ar ultraskaņu) Manējam ir 4 stobri, diagnosticēju un skaloju viņu servisā- tallinas 62 sētā iekšā pie gājēju pārejas. Izskatījās gudrs vecis un liekas ka zin ko dara - aļeg 9509017

pastijos manējam KASKO ap 150Ls - vai tas ir to vērts??
Kamikadze (18.08.2005 17:42) :
mrs, kasko vaig, it sevishkji ja tev ir audjiks ;) bet nu ja paziistami bandiiti ar labiem galiem, tad kasko nevaig : ) tik vien kaa ja pats iemauksi graavii, bandiiti naudinju nedos, bet kasko gan ... ja dziivo laukos, ta kasko vareetu buut mazsvariigaaks nekaa tad, ja dziivo riigaa
M (18.08.2005 18:25) :
Tik lēts Kasko??? Interesanti. Un starp citu ja iebrauksi grāvī savas vainas pēc iespējams ka naudu nedeabūsi vispār vai dabūsi nelielu summu...
aik (19.08.2005 08:23) :
150 Ls toch nav daudz, pieļauju, ka tas ir lētākais variants ar kaut kaadu 50 Ls pashrisku, mašinu jaatstaaj pa nakti staavietaa utt.. Ja taa, tad reekjinies, ka izplatiitaako probleemu gadiijumaa - izcelts magjis vai miglineeki, apskraapeets bamperis - naaksies pamataa maksaat pasham (pashrisks).
Labaak pa tiem 150 Ls nobrauc 3000 km.

Kozo (19.08.2005 10:18) :
jaa ... meemaakais spridzeklis ar 115 zirgiem : ) Tiirasinju sporta vagjis. Otrais aatraakais ikarusu klasee uzreiz aiz 47 marshruta ekspresha : )DDD
mrs (19.08.2005 11:00) :
2 vietnieks
TA slimības lapā vienīgias vieninieks bija par stūres mehānismu

kad man būs 4 gadus veca mašīna tad pirkšu KASKU, bet tagad labāk braukšu 3000 km
Kamikadze (19.08.2005 18:06) :
ta ka nopizdjiis kupeshku, tad toch vareesi braukt 3000km : D
M (19.08.2005 19:11) :
Nu kā lai students iegādājas tīrasiņu sporta auto? Vismaz labākā no butaforijām un vēl kas vairāk!!!


TURPINĀJUMS

Nu jau vairāk kā gads apkārt, nu varu pastāstīt tālāko pieredzi par šo oooo.

2 mēnešus braucu ar šo mašinu bēdu nezinādams, smaidīgs
un laimīgs (paspēju jau samīlēties)hah, un tad sākās.....

Pie minskas pēksņi pie luksafora noslāpa.... kautkā piedarbināju, nobraucu malā, aizvilku uz servisu.
Diagnoze - pilns motors ar tosolu - remonta kopējās izmaksas ar slīpēšanu un atiecīgo šķidrumu maiņu, diagnostiku, regulēšanu utt 267Ls

Nu neko salaboju... bish dēļ ūdens bākā raustijās, bet nu ar laiku pārgāja.

Pēc kāda laiciņa vajadzēja novērst tradicionālās ritošās audi problēmas (bukses, atsaites, pirkstu, savirze) 110ls
+ vel bija jāizrauj nobeidzies katalizators, līdzarto autiņš palika nedaudz nepatīkami skaļāks.

Braucu majās ziemā no laukiem un sākas atkal kautkādas problēmas - neiet.

Kautkā aizdabūnu līdz diagnostikai - degv. dozātors beigts.... taa nu es visu ziemu un pavasari mocijos.... nomainot 3 lietotus dozātorus (jauns450ls)+ diagnostikas.... kā vēlāk izrādijās pie visa vainīgs bija kautkāds neorginālais degvielas filtrs, kas laida garām netīrumus un bojāja visu sistēmu... kopā sanāca ar citiem papildus izdevumiem ap 220ls.

Tad nu atkal kautkas sāka raustīities - atkal diagnostika - diagnoze - motorā pirms kolektora iet iekšā gaiss - gofras un visu blīvju maiņa 120ls

+ man uz ielas vinju apskādēja + maza avārija = krāsošana kopā 200ls

pēc zimeas pazudas ABS - aukstie lodējumi 30ls

Tad pēkšņi sāka tosols zust - atkal kautkas saplīsa 15ls

Punktu tam visam pielika kad izdega spuldzīte - sapratu tā mašīna nau priekš manīm...

Gandrīz visi kopējie izdevumi ar eļļām, filtriem, logu šķidrumiem, riepām, apdr, sign. un bez benzīna , kopš pirkšanas brīža uz 10t. km gadā sanāca ap 1400ls

Lūk tāda piredze..... Vērtējums. Tiešām smuka un ērta mašīna tapēc par to paliek 9, bet pārējais nu kritiski - 1, ta nu vidējais sanāk 5.

Nekad nebiju domājis ka audi būs tik daudz jāiegrūž.
 
mrs @ 19.oktobris 2006 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti