Lasītāju pieredze par saviem auto

Opel jaunā corsa 1,4 2006 Novērtējums: 9 Komentāri [5]
0ktobrī iegādajos jauno opel corsa 1.4, 90zs. Sākumā bija doma ņemt enjoy komplektāciju, bet tomēr izlēmu piemaksāt un paņemt cosmo komplektāciju, jo cosmo standarta aprikojumā jau nāca klat kondicionieris, pusādas salons(daudz ērtaks neka parasts, jo sānu malas ir augstākas un cietakas), savādakas krāsas panelis un daudz visādi sīkumi...
Pagaidām esmu nobraukusi ~ 1000km
Pozitīvās īpašības:
+ ļoti smuks dizains gan no arpuses, gan no iekspuses
+ļoti manevrēt spējīgs
+labi pāaredzams ceļš (labas tuvas gaismas}
+pietiekami daudz vietas salonā, kaut no arpuses tā nepateiksi
+pietiekami kluss
Negatīvas īpašības:
- pagaidām paliels degvielas patērinš ~ 8l/100km
- pacieta ātrumkarba

kate @ 14.novembris 2006 0:00
Mazda 323F 1990 Novērtējums: 7 Komentāri [7]
Pašlaik braukāju ar mazdiņu kurai ir atveramās acis (lukturi) būtiba at auto esmu apmierinats iet labi dzinejs ir 1.6 16V nesen ieliku ari gazes iekartu un par izbrinu tiem kas saka, ka maziem motorim gazes iekartu nevar likt(nevilks). iet loti labi, jaudas zudums ir minimals ap 10%. Nu dazas rezerves dalas gan ir padargas, ka piemeram pakalejie gultni, viens gab.40ls. Ir viena nepatikama problema ar kuru netieku gala, varbut kads var lidzet ar padomu! Lieta tada, ka pecka nedod praktiski nekadu siltumu pie -10 gradiem knapi atsilst logi. motora temp ir ok., ari termostats ir kartiba. jau ieprieks paldiem par padomiem!!!
janco @ 14.novembris 2006 0:00
Jeep grand cherokee 1994 Novērtējums: 2 Komentāri [9]
Domaju, nopirksu sievai auto, lai drosi varetu braukt, pa ziemu domaju sis bus labs, ka tad! Ar tadu hlamu vel nebiju braucis, lumigs, shupigs. Baigi stulbi vispar sanaca, iesedos, pabraucu bis, it ka normali, likas. Un iekritu, nopirku, un jau pec 2 stundam brauksanas sapratu , ka tas ir pilnigs vaks, sieva iesedas pabrauca- ari viena stresa(ieprieksh brauca ar bmw). Ko lai saka uznaca, kaut kads islaicigs prata aptumsojums shto li? Nezinu jaliek pardoshana, varbut auto ir labs, bet ne prieksh manis
Linc @ 11.novembris 2006 0:00
Ford probe GT 1992 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
Man ir 1992 g. probite. Superigs autins. Nesen iegaadaajos no braalja loti labaa staavoklii. piedalos dragreisaa. degvielu gan rij kautvai turbiinu neizmanto ap 10 litriem braucot uz 100. panelis vareeja nebut tik pretiigs bet savaadaak eerts un uzmaniibu pieveersoss autins. loti izturiiga ritosaa dalja, bracka ar vinju 2 gadi dien dienaa nobrauca ap 120km bez probleemaam, saliidzinot ar dzetu kura luuzt vienaa laidaa. plusi- izturiigs, pievilciigs, eerts, liels bagaazniex. miinusi- rij par daudz degvielu, pretiigs panelis, maza 40 litru baaka.
probe @ 9.novembris 2006 0:00
Hyundai Coupe FX V6 2003 Novērtējums: 9 Komentāri [6]
Sveiki visiem...
Kaadu laicinnu mekleeju es sev piemeerotu autinnu gribeeju noteikti melnu ar aadu un motoriti saakot ar 2,5. No saakuma nezinaaju kuru modeli , liidz ieraudziju sso modeli. Nosaakuma kaadu laiku papeetiju atsauksmes no forumiem un naacu pie secinaajuma ka koreiessi saakussu ieviest labaaku tehnologgiju. Par cik gribeejaas melnu un V6, jo mazaakiem ar to jaudu ir kaa ir bija gruuti atrast. Pa vidam mekleejot - pieteicos pie Hyundai diilera uz testa braucienu. Par cik dziivoju Vaacijaa vareeju no massiinas pa baani izmegginaat. Peec 4 meenessiem es nopirku autinnu ar 60tk. noskreejienu pa 11tk. erikiem(FX modelis biki tuneets, sedinaats, hromeeti izputeeji ar labu skannu,2,7l motoriits)

Kopsumaa:
manuaalaa 6aatrumu kaarba, salons vis melnaa aada, melni griesti.. visaadas patiikami niecinni ... apsildaamie kreesli, klimaautomats, elektro logi&spogulli. Pa vidu konsolee iebuuveeti benziina pateerinnss, apgriezieni un voltaazza.. siikumi bet patiikami. Iepreikseejais autinnss bija 318i, automaats,98 gada beigas... divus gadus nobraucu pa vaaciju un kaa jau raxtiju bmw sadallaa nebiju iipassi apmierinaats (apdrossinaassana, detallas un patstaaviigas extras slimiibas)... Buuss jau kaa 3 meenessi ka braukaaju pateerinnss degvielai ir videeji pa pilseetu 10l un pa baani var iekllauties 7-8l ar kruizu. Labojis neko neesu .. tik vien kaa Embleemas nomainiju uz Mussaraceing
un jaudiigu audio ieliku (autinns pamatiigi ir jaapako: -().
Veel joprojaam 2 gadi garantija .....

++++
- saliidzinot ar citiem autinniem daudz extras´kuras paldies dievam negluko
- patiikam uzraaviens un skanna
- motoram ir liela kubatuura (zirgi gan taa pamaz ap 167)atieciigi ir doma uzstaadiit turbiinu
- benziina pateerinnss. Iepriekssejam bmw apetiite bija krietni lielaaka.
- Labs dizains, viegli tuuningot
- centraalaa atsleega (pults), signalizaacija
- kuzavs cinkots: -)


- -- -- -
- Jaauzmanaas parkojot
- Salons nenopakots paskalls
- Zobsiksna

Iesaku www. tokomoto. de vai arii http://www. newtiburon. com/forums/showthread. php?t=74407&page=1&pp=25

Sanaaks laiks bildes ielikssu: -)
Guntars(pavaars) @ 8.novembris 2006 0:00
Mazda 626 2.0 1990 Novērtējums: 10 Komentāri [5]
braukāju ar Mazdu 2 gadus, vienu no tiem bez tiesībaam, vienkaarssi veel nebija 18. Šī ir mana pirmā mašina un esmu ar to samērā apmierināts, mašinas uzraaviens arī bija normāls 100 km/h sasniedz 9-10 sekundēs, dragā citai šada vecuma Mazdiņai nebiju zaudējis, liku massinas arī ar lielāķiem motoriem, nesaprotu neko daudz no motoriem, bet liekas nočakarēts nebija, jo spidometru arī varēja izspiest mierīģi. Remontu ziņa bij vairākas reizes nomainītas riepas un tas itkaa buutu viss. Pa vasaru biju atstājis mašinu paziņs ziņa, kurš solijās to vienkārši nesabojāt. OK tagad atgriežos, paskatos uz mašinu un nepazīstu vairs izsists aizmugurējais stikls, nestrādā priekšējie amīši, sajugs buksē, nezinu kas noticis, bet strādā tik 2 cilindri - vārdu sakot daudz dažādu bojājumu, liekas, ka mašina it nemaz nav cienita. Iesaku neuzticiet mašinu nevienam, jo mašina ir kā meitene kura uzticēta citam var tikt izmantota. Mašina nes tās vadītāja dvēseli, tā atspoguļo to...
nesaku tikai par Mazdām - mīliet mašīnu, lai kā jūs brauktu!
Mazdu iesaku izvēleties cilvēkiem, kuri vēlas iemācīties braukt labi, un tā ir lieliska pirmā mašina kuru cienīt...

man pat nedaudz kauns pašm par sevi kā var būt tik stūbs un iedot mašinu tāpat...

RESPECT vīriem kas mīl un kopj savas mašinas, jo ieguldita nauda mašinā ir ieguldijums sevī!!!
andris @ 4.novembris 2006 0:00
Volkswagen Passat 2,5TDi V6 2001 Novērtējums: 8 Komentāri [13]
Laiks pastāstīt par kādu feinu braucamo - VW Passat 2,5TDi V6, jaunais modelis no 2001. gada. Ņēmu Vācijā, pats braucu uz Rīgu, zināms priekšstats ir radies : )

Labs aprīkojums - Tiptronic ātrumkārba, klimats, kruīze, apsildāmi beņķi, ESP, ASR, pilna elektropakete utt. Katrā ziņā, viss ir pietiekami un komforts patīkams.

Dzinējs.
Lai arī Latvijā lielai daļai ļautiņu ir priekšstats par 2,5TDi V6 vājo konstrukciju, plīšanu, teikšu vie to, ka nevajag nopirkt tādu, kam odometra rādītājs no 500tkm nogriezts uz 175tkm : ) Tur arī visa problēma. Līdz šim manu paziņu lokā nevienam nav radušās problēmas ar šiem dzinējiem.

Ļoti patīkama skaņa, vienmērīga, dobja. Gaitā dzinējs praktiski nav dzirdams. Līdz ar kick- down režīmu šaujas uz priekšu kā raķete. Iesaku izvēlēties ar automātu.
Degvielas patēriņš - uz trases ap 7 litriem (100 km/h), pilsētā ap 11 litriem. Vidējais stabili ap 9 litriem. Šie dzinēji nav domāti taupīšanai uz degvielas rēķina, bet gan baukšanai. Dinamiskai, baudāmai braukšanai, jo atšķirībā no lielajiem benzīna brāļiem, degvielas patēriņš nav ārprātīgs.

Virsbūve.
Praktisks, ļoti ietilpīgs un komfortabls auto. Vienmēr esmu bijis patīkami pārsteigts par jauno Passat ietilpību, bet versijā ar universāļa tipa virsbūvi - vienkārši respect! Tur var kaut ledusskapi ielikt : )
Personīgi man patīk arī universāļi. Šamajam vēl ir tā sauktā hroma pakete, kas izskatās tiešām labi. Katrā ziņā, nav nekādu izjūtu, ka brauc ar universāli.
Virsbūve cinkota, par rūsu aizmirstam.

Salons.
Vienā vārdā- gaumīgi. Cienu ērtības, un šajā autiņā braukšana ir tiešām ērta. Patīkama salona apdare, izmantoti labi materiāli, pilnīgi nekas te negrab ne panelī, ne aizmugurē! Klusums salonā braucot, tukšgaitā to lielo dīzeli tomēr dzird. Ērti izvietoti visi slēdži, ļoti laba klimatkontrole (efektīva vasarā, ātri uzsilst arī ziemā).
Patīmams paneļa apgaismojums (neona violeti zils), jāatzīst, ka jaunajam Passat arī panelī ciparnīcas ir daudz patīkamākas, modernākas.


Gaitas īpašības.
Piekare strādā nevainojami, komforts augstā līmenī. Ne par cietu, ne mīkstu. Piebildīšu, ka ar oriģinālajām daļām tā nokalpos ne vienu vien desmitu tūkstoti. Pēc tam iesaku likt atjaunotās sviras, lētāk un uzticamāk : )
Vadāmība lieliska, arī lielos ātrumos nekāda diskomforta. Uz bāņa mēģināju 220 km/h, tiešām super.
Tagad, kad ārā sasnidzis lielais sniegs, darbu sākuši ASR un ESP... Samērā muļķu drošs auto. Galvenais neaizmirst par fizikas likumiem : )

Pat nezinu, ko vairāk uzrakstīt. Maksā šāds ap 10-12k eiro pie mums, atkarībā no komplektācijas, kopējā stāvokļa u. c.
Kasko būs ap 5% no vērtības (diemžēl zagļu iecienīts auto).
Iesakāma izvēle. Patiesībā, ir tā - izbraucam ar šādu, tad ar jaunu kompaktnieku - vairumā gadījumu ir skaidrs, kāda būs cilvēku izvēle : )

Un ko teiktu mums visiem zināms personāžs iauto - BAUDĀMS AUTO : )





 
Kasinsh @ 4.novembris 2006 0:00
_cita_marka_ TALBOT SOLARA 1983 Novērtējums: 10 Komentāri [4]
Talbota Solara 1983 gada izlaiduma, nopirku no policijas stavlaukuma. Pirmais saimnieks bija nolemis rikot sacikstes ar cela policiju, bet nenovaldija auto un sasita aizmugurejo lukturi. Sods un samaksa par evakuaciju ar stavlaukuma rekinu bija lielaks par auto vertibu un saimnieks ateicas to izpirkt. Savukart man ta izmaksaja 100 Ls. Pirku ar visu apskati un par sasistu lukturi neuztraucos, bet.... veltigi. Izradijas baigais deficits. Ja priekshejos lukturus vel var pieshkimet no Moskvich Aleko, tad pakaleie ir originalie. Motors ir lielisks, ritosha ari. Var mierigi skrieties lidz 160 km/st. Atrak vairs nevelk: ) Ja radisies iespeja, nopirkshu vel vienu dalajs: )

Vaironds @ 2.novembris 2006 0:00
Alfa Romeo 159 2006 Novērtējums: 9 Komentāri [14]
Piespiedu/brīvprātīgi sanāca upgrade no 147 uz 159. Tad jāiemet pirmajam jaunā alfona apraksts kamēr ne1 cic nav pasteidzies : )

Īsumā kas jaunajai mašīnai ir: satriecošs dizains, gan iekšā, gan ārā; krāsa - griggio (t. i. pelēks) VEZUVIO, ceru ka vairāk jautājumu nav : ); melns samta salons. Tas samts gan pievelk visādus kaku4us, bet sēdekļu formas (profila) dēļ viss tiek piedots.
1,9 L JetThrustStoihometric dod 160 ZS + mehāniskā kārba (6 pārnesumi); visādi sensori u. c. elektronikas krāmi; labi skanošs rādžiņš; paliels grabažnieks ar ļoti mazu vāku.
Kas nav: pilnpiedziņa, xenons, vieta aizmugurē sēdošajiem (aiz manis), pretīgu braucēju imidžs un zaglēnu "most wanted" (man tas IR svarīgi).
Pārējais +/- kā jau jaunam auto.
Viss ir relatīvs, tāpēc mēģināšu salīdzināt.
Vispirms protams gribas salīdzināt 159 V. S. 147. Mazais tomēr ir/bija īsta sieviešu mašīna (Palaidniek, piedod : )). Kāpēc ? Pedāļi un stūrīte mīksta, sēdpozīcija augstāka, tuvāka stūrei. Tas tomēr ir donnām. 159 ir forši, stingri pedāļi, kārba "ar klikšķi" (kā labākajiem vācu kolēģiem), stūre ar dozētu aptakaļreakciju. Augsta logu līnija (parkings = katastrofa)
Motors - viennozīmīga veiksme. Labs moments jau no maziem apgriezieniem, un ja vajag - redlains pie 7.000 rpm... Tāpat kā mazajam - neprasiet neko par degvielas patēriņu.
Gaita - cieta, stingra, stabila. Kaut ko tādu sajutu braucot ar a4. Piebildīšu ka 159 ir Latvijai piemēroti 16 collu diski.

Kas vēl ? Cilvēki atskatās, pasmaida, piebiksta viens otram sānos. Prieks ka auto var radīt pozitīvas emocijas, nevis ņurdēšanu par tēmu kur kārtējais atsaldenis aizlido... To (prieku) gan protams rokā nepaņemsi un uz maizes neuzliksi, bet tomēr - cilvēks nepārtiek no maizes vien... : )

P. S. vai kāds zin kur var ielūrēt cik tādas mašīnas Latvijā ir reģistrētas ?

P. P. S. Piedodiet, smuku bilžu pagaidām nav, bet nesmukas likt negribas
Niks @ 31.oktobris 2006 0:00
Volkswagen Golf 2 1985 Novērtējums: 6 Komentēt
VW Golf 1.6 benzīns, 270000km, klasiskais karburators. Braucu apmēram 5 gadus. Šoseja, pilsēta. Vienu reizi remontēts karburators. Membrānu problēma aukstajā palaidējā Pierburg. Karburatoram svarīgi lai tiktu pareizi pievadīts siltais gaiss. Vecākiem modeļiem mēdz būt problēmas ar siltā gaisa iesūkšanu no kolektora kas aukstā un slapjā laikā rada paaugstinātu patēriņu un/vai slāpšanu, vai ar karsts/auksts gaisa pārslēgšanos pirms filtra. Karburatora nopietnu "raustīšanos" izraisa pat niecīgas vakuma izmaiņas un trūkums. Savedot kārtībā gaisa padevi, vakuma sistēmu un laicīgi mainot gaisa filtru var izvairīties no lielākās daļas karburatora problēmu.
Ritošā daļa golfiem ļoti atšķiras pēc modeļa. Parastajai CL versijai tā ir vienkārša un nemaksā dārgi. Viena no 4 buksēm 2.80Ls, amortizators 16Ls, stāvābols 3Ls, remonts vienkāršs. GTI versijām ir sarežģītāka priekšējā piekare, kurā ietilpst arī stabilizatora stienis, reaktīvā ķega utt. Ar dzinēju problēmu nav, ja tas protams nav nobraukts. Eļļu neēd. no maiņas lidz maiņai nav japielej. Jaievero arī ka pilnīgo sintētiku nav ieteicams liet padilušos dzinējos. Ar minerālo būs problēmas lielos salos. Tāpēc 10W40 ir piemērots, gan ņemot vērā auto vecimu gan ekspluatāciju. Patēriņš pašlaik ir 7.4 L pilsētas režīmā. Braucot prātīgi. Degvielu pildu Neste. Nav bijushi neveiksmīgi pārpratumi ziemā. Elektribas problēmas ir grūtāk atrisināt modeļiem ar Motorolla ģeneratoru. Bosh ir daudz pateicīgāks.
Patīkami ka var pārvadāt pat lielākas kravas(veļasmašīnu, gultu utt. ) Priecājos ka esmu iegādājies klasisko versiju, kam remonts ir vienkāršāks un ne tik dārgs. Protams ja nem vērā auto gadus (21!) tad praktiski nav rūsējis, jo no 1984-1986 gadam virsbūve tika apstrādāta ar speciālu vasku. Vecākas versijas rūsē vairāk. Protams ka tagad jau acis lūkojas uz Passat virs 88g vai Golf3!

+praktisks
+lētas daļas
+viekkāršš remonts


- trokšņains salons
- karburatora problēmas

jānis @ 30.oktobris 2006 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti