Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Honda Legend Coupe 1992 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
Iegādājos pirms gada par 3000 eiro-3,2 motors, mehāniskā kārba, visas ekstras. pilnīgi piekrītu citiem Legendas īpašniekiem ka sajūtas pie stūres ir pasakainas!!!tikko nopirku , nomainīju siksnas, eļļas, akumulatoru , ieliku platīna sveces un sajūgu(nopirku jau ar nobeigtu)nu un gadu nokalpoja man gods- godam- (nomainīju tikai bremžu klučus un riepas), visumā tikai pozitīvas emocijas, kas robežojas ar ekstāzi ;- )vienīgais bija no sākuma grūti pierast, ka atpakaļ gaitā slēdzas, kā parastā robā, dažreiz kad vajadzēja no 3-4 vai 5-4 sanāca iemaukt atpakaļgaitas robā... Uz celja turās perfekti, bremzes ir ljoti efektīgas, neskatoties uz lieliem gabarītiem , ļoti viegli izgriezties , autiņš smags bet dinamisks 3,2 dzinējs dara savu : -)) . degvielas patēriņš samērīgs 10-15litri uz 100km , salonā ērti, arī aizmugurē vietas pietiek, divi cilvēki tur jūtās pilnīgi ērti un ja vajadzība spiež, var arī trešo iebāzt (nesalīdzināmi vairāk vietas, kā tai pašai preludej), tikai izkāpšana no aizmugures tā ne visaj, ka visām kupejām... un nu par bēdīgo, cenas detaļām tas ir pilnīgs vāks... patreiz mans bēdulis pirmo reizi pa šo laiku nobira, bet tā kapitāli- mainu radiatoru (400Ls originālais,120 analogs), ūdens pumpi(~200LS) un MAP sensoru (~70Ls)un perespektīvā mainīšu ārējo stūres pirkstu(80Ls) un 2 lodveida balstus(~300Ls katrs). tā kā jūtu šoreiz esmu ieberzies reālos izdevumos, ;- ) un uz vietasreti ko var atrast, viss jāpasūta.. atceros kad mainīju ķīļsiksnu, Bensons par siksnu prasīja 70 ls un par darbu 200Ls, rezultātā to izdarīju Rover centrā par 70 Ls, tā kā arī darbs Honda centrā maksā neknapi : -( kaut gan attieksme tur nav slikta, vienmēr piedāvās atrast analogas lētākas detaļas , ja tas iespējams.... kaut gan piekarei un dzinējam es labāk izmantoju oriģinālās.... resume ..... lai gan šomēnes man kabatā iecirties kapitāls robs, pagaidām autiņu mainīt netaisos, jo pozitīvās emocijas man pagaidām no viņa ir vairāk nekā negatīvās, bet no praktiskā viedokļa skatoties ja kādam ir vēlēšanās UN iespēja iegādāties Leģendu tad jārēķinās ar potenciāli lieliem izdevumiem...
mīli braukt, iemīli arī ragaviņas vilkt...
 
ervinsss @ 1.oktobris 2006 0:00
Opel Astra 2.0 DTI hečbeks 2000 Novērtējums: 9 Komentāri [7]
Nopirku šo auto pirms gada, nobraucis esmu kādus25000 km, tagad kopējais nobraukums ir 160000 km, ko varu teikt ?: to pašu labāko, ekonomikas ziņā vienreizējs braucamais, un neiestāstīs man neviens ka detaļas dārgas un audi vai bmw tas maksās tāpat vai vēl lētāk, nu nav tā lai kā jums to mēģinātu iestāstīt. Gada laikā pāris reizes ir nācies iebraukt servisos, mainīti ir aizmugurējie bremžu kluči, stūres pirksti, tas viss kopā ar darbu izmaksāja ~70 Ls, radiatora maiņa 78 Ls, un vēl kaut kādi sīkumi pa ~50 Ls. Šis man ir pirmais dīzeļauto, un varu tiešām teikt tikai to pašu labāko, patēriņā ~5 Litriem uz 100km, laikam arī turpmāk pieturēšos pie dīzeļauto. Katrā gadijumā nākamo arī pirkšu astru, tik jauno.
bralitis @ 28.septembris 2006 0:00
Fiat Tipo 1.4 i.e. 1988 Novērtējums: 8 Komentāri [4]
Tipo ilgi un uzticiigi kalpo jau 4-5 gadus! Ja arii kaut kas nopliist beedaam nav pamats - detaljas ir leetas un remonts taapat! Vieniigaas nopietnaas probleemas bija ar benziina suukni un ruusu uz pakaljeejiem spaarniem! Viens bremzhu disks maksaa 8,80 Ls autoveikalaa, kur Golf ap 15 un audi 80/90 maksaa ap 22-25! Ir starpiiba! Tehnisko apskati iziet ir leetaak nekaa Golfam! Auto nemiil ziemu - gruuti pielaizhaas, bet ja nebuutu slinkojis un notiirijis sveces, auto pielaistos bez probleemaam! Auto sver tikai 990 kg! Tajaa pashaa laikaa Opel Astra 99' sver 1250! Un Pat Honda Civic 97' kas skaitaas ljoti viegls - 1090!!! Lidz ar to tas dod lielu degvielas ekonomiju, un pilniigi pietiek ar 1.4 motoriiti un 69 Zs, kas prieksh taadas masas dod nesliktu ieskreejienu! Pie kam auto ir iisaa kaarba (nav liels maksimaalais aatrums, bet pie 40-50 var droshi braukt ar piekto aatrumu) ! Salonaa nedaudz kaitina leetaa plastmasa (cieta)! Bet tajaa pashaa laikaa ir ekonomaizers (pieshaujaas ekonomiski braukt) un diezgan daudz vietas! Audi 80 89' ir krietni mazaak, piemeeram! Nemaz nerunaajot par Golf II/III , kur sanaak iestuukjeet mazaak smukas meitenes : D !!!! Mashiinai ir zema tirgus veertiiba, taa ka studentam ideaals auto! Un vispaar, ja Latvijaa vareetu dabuut labu eksemplaaru, es paardotu savu un nopirktu Tipo 1.6 ar digitaalo paneli! Manam pazinjam bija taads - nedaudz patjuneeja, un izskatiijaas unj gaaja zveeraa! Un tas viss ne vairaak kaa 900 Ls (lietos diskus ieskaitot) ! Tipo bija eiropas gada auto 88' vai 89' un prieksh saviem gadiem vinjam skaitaas ljoti labs dizains, itaalju izstraadaats, un kaa pasaulee zinaams, itaalji ir labaakie dizaineri! Taa braukt ar Tipo par kaunu ir gruuti uzskatiit (vismaz man)! Laba alternatiiva ir arii Fiat Tempra, kas prinipaa ir tas pats kas ar Golf/Jetta! Tikai tempra ir daudz labaaks salons, un priesha/pakalja (ieskaitot to, ka ir sedans : D ) ! Bet cena - neko dizhi lielaaka! Detaljas taas pashas, taa ka atkla leeti! Tempra dod arii 2.0 dzineeju, kas dod bmw cieniigu ieskreejienu, jo pat ar garo bagaazhnieku un smagaaku dzineeju Tempra sver tikai 1095 kg! Ar iiso kaarbu var noskriet arii dazhu labu bemberistu, protams, tikai ne uz autobaanja! : D Taa ka pietiks buut konservatiivajam latvietim, un iegaadaaties tikai to, "kas ir kaiminjam, un ko ieteica servisaa" !
 
livars @ 27.septembris 2006 0:00
Audi A6 1,9 TDi 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [18]
Taatad.
Audi A6, 1,9 tdi diizeliitis, sedans, 5 aatrumu manuaalaa kaarba.
Apriikojums minimaalais nepiecieshamais: divjoslu klima, ar ventilaacijas izvadu uz aizmugureejiem seedekliem;
dzilumaa un augstumaa reguleejama stuure;
elektriskie seedekli bez apsildes priekshaa;
4 elektriskie logi;
ksenons taalajaam gaismaam;
Abs;
Originaalais Blaupunkt ar 10 cd mainiitaaju;
un protams stuures pastiprinaataajs : )

Auto attiista 110 zs pie 4500 rpm, un laikam 223 Nm, no kuriem 90% ir pieejami pie 2000 rpm.
Reziimaa 30% pilseeta, 70% straase ar 70 litru baaku var nobraukt ap 1300 km, pa soseju braucot ap 110-120 kmh, ar peec vajadziibas iesleegtu klimu.
Salons kluss, tomeer diizeli dzird, bet praktiski trokshnju liimenis nekad nesasniedz trauceejoshu liimeni.
Ceeliens paraadaas pie 2000 rpm, un ir konstants liidz 4000 rpm, peec kuriem pazuud veeleeshnaas griezt dzineeju taalaak, jo tas paliek diezgan skaljsh, un turpmaakais ceelins ir nosaciits. Tomeer ar sho praktiski izmantojamo apgriezienu diapazonu pilniibaa pietiek, jo visi paarnesumi, iznemot pirmo, ir looooti gari:
50 kmh.....4 robs.....1100 rpm,
120 kmh.....5 robs.....2500 rpm,
195 kmh.....5 robs......4000 rpm.
Turbiinas saspiestais gaiss tiek nodots dzineejam pie 2000 rpm.
Shii nu ir taa mashiina, kura jaakustina uz priekshu ar griezes momentu, nevis zs.
Mashiinas atsperojums ir miiksts, pilniiga komforta zona, kas prasa liidzenu asfaltu, pie maziem aatrumiem uz cela neliidzenumiem liek maniit ar shuupuushanos, kas nav noveeroja pie aatruma virs 80 kmh.
Braushanaa straujaakaas viraazaas savu ietekmi liek maniit pamatiigaa pashmasa.... ap 1500 km, gaazes pedaala atlaishana pagriezienaa strauji palielina pagrieshanaas raadiusu, taa kaa pedaalis ir jaatur piespiests liikumos.
Kompliceetaa piekare dara savu darbu labi, tomeer pie straujaakaam viraazam liek loti skaidri maniit uz savu iespeeju robezu.
Salona ir plash un labi paardomaats, netruukst siikkabatu, atvilkniishu un glaazju tureetaaju.

Iiss kopsavilkums:
Plusi:
degvielas pateerinsh;
rezerves dalu pieejamiiba,
eerts salons,
elastiigs un kluss dzineejs;
vadaamiiba lielos aatrumos un sapraatiigaas viraazaas;
labas bremzes;
Kluss salons;
Laba klimas vadiiba.

Miinusi:
rezerves dalu cenas.

Rezumee: izdevies, skaists gimenes sedans, lieliski piemeeroots taaliem paarbraucieniem un ikdienas lietoshanai.

Audi ir Audi.... jeb kaa saka vieteejie.... cars are from Germany



 
mincis @ 25.septembris 2006 0:00
Rover Mini 1992 Novērtējums: 5 Komentāri [7]
Tātad Mini, 998 cc motors ar apmēram 45 zs. 2 durvis, četras sēdvietas. Ekstru nav, tikai šim modelim ir milzīga auduma lūka, pa visu jumtu, ko var atbīdīt. Cool! Auto ir 12 collu riteņi, pečka ar vienu ātrumu, logu tīrītāji bez intervālu pozīcijas, un bez jebkādas automātikas - ja izslēdz, tad tīrītāji tur arī paliek, kur izslēgti. Incanta ir piekare - nav atsperu, bet viss auto ir uzlikts uz četrām gumijas buksēm. Līdz ar to braukšana ir kā ar kartingu - visas bedres un nelīdzenumus var labi just. Toties šauri, līkumaini asfalta celiņi ir mūsējie...
Bāciņa (25L), akumulators, rezerves ritenis, un logu apsiekalotāja bundulis ir noslēpts bagažniekā, kur kā pa brīnumu paliek vēl vieta pāris kastēm alus. Tāpat ir iespējams glabāt mantas zem aizmugures sēdekļa, un blakus tam, kur ir divas lielas kabatas. Priekšējais panelis arī viss ir kā liels cimdu nodalījums bez vāka, tur labi daudz krāmu var salikt. Degvielu patērē... maz, tiešām nezinu, cik tieši, kaut esmu nobraucis kādus 3000 km, tā lēšu, jo visi mēri šeit ir jūdzēs.
Tagad priekšā uzprišināšanas process ar visādiem blingiem, un tad, nākošvasar...
 
smaidiigais @ 21.septembris 2006 0:00
Mitsubishi Lancer GLXi 1.6 16v universāls 1993 Novērtējums: 7 Komentāri [7]
Sveiki.
Lanceru iegādājos pirms 2gadi un 4mēn. pret 92g Space Wagon 2L TD, jo tas sāka nedaudz rūsēt, priekš dīzeļa labi ēda , vēl šādas tādas vainas un bija pieriebies to kreiso dīzeli no kannām laistīt. Vajadzēja ekspluotācijā lētu japāņu mašīnu, ko var aprīkot ar gāzi , lai braukātu katru nedēļu uz mācībām Rīgā.
Kolēģis, kam pieder japāņu šrots ieteica Lanceru, nerūsējot.
Ar pirkšanu nesteidzos, izmēģināju gan Galantus, Primeras, 626ās un apstājos pie kāda Lancera. Dārgāka par tirgus vid. cenu, bet izmēģinot un apskatot to cenu jau nebija par ko nosist. Nobraukums apm. 200 000, gadu LV, oriģ. spoilerītis aizmugurē, glīti "liektie"(nedaudz) diski un rez. ritenis glabājas zem grīdas ārpusē , kā radīta vieta gāzes balonam. Pēc Speisa salons un benķi oda pēc lētuma, bet braukšana krietni sportiskāka. Ekstras gandŗiz visas kas japāņu standartā, žel, ka nav apsild. spoguļi.
Uzreiz tika uzstādīta vienkārša gāzes iekārta , ar darbu 260Ls.
Braucu cepuri kuldams, līdz pēc mēneš uz benzīna šī vairs neiet. Izrādās bākā daļēji sakusis sūknis. Esot braucis ar gāzi un pārāk mazu benzīna daudzumu bākā, a sūknis ta šeptē visu laiku. Sūknis derēja no kaut kādas mazdas, dabūju šrotā pa 5Ls. Nākošais, pēc garāka brauciena pa Eiropu, paldies dievam , ka mājās, atteicās lādēt ģeņģis(tipiski Micukiem). Kaut kas tur bija nosvilis , vietējais elektriķis Janka par 15Ls ielodēja tur arī šo to no Bosch un iet vēl tagad.
Pagāja gads, nobraucu 30 000 uz skati nomainīja divas lētas buksītes reaktīv. tjagai pa vidu. Grūtāk bija ar roceni. Viena puse knapi ņem. Vajag jaunu vienas puses trossīti , bet man izrādās ir Lanceriem reti sastopamās disku bremzes. Dabuja man vien tās ņemt pie Skandi. 30Ls par apm. 60cm garu trossīti !!?? Ejot skati pārplīsa priekšas bremžu šļauka. Labi, ka ne uz ceļa. Derēja šļaukas no 323F , cenu neatceros.
Varga vieta ir izpūtējs, nomainīta gofra pie biksēm, ar darbu 35Ls un šat tad viens vārgais posms ir pametināts.
Kaut kad nomainīju priekšas amartiņus, nebija jau beigti , bet ar jauniem tomēr cita lieta. Vēl pagajušajā vasarā pārtrūka viena nolaista el. loga trosīte esot Pērnavā . Labi ka karsts laiks un jau braucu uz māju pusi, šrotā visu mehānismu nomainīju pa draugu būšanai.
Nobraucot divus gadus, 60 000, uz skati nomainīju stūres pirkstu, laikam 8ls +darbs un visus bremžu klučus. Prikšējie (vecie gan vēl bija tīri labi )Ferodo 14Ls un aizmugurējie japāņu 21Ls(skatīt retie br. diski), kur vecie bija baigi saplaisājuši un vitām izdrupuši. Bremzes kļuva krietni labākas. Tikko pie nobrakuma 268 000 sākoties lietiem un vēsajiem rītiem ar maziem apgriez. dodot gāzi raustijās. Pieteicos uz diognostiku, kur pateica, ka svečvadi ir OK, tātad jāmaina sadal. vāciņš un rotors, pārējais ir kārtībā. Ieteica ik pēc 30 000 mainīt sveces, savādāk var nosvilt spole. Vēl tur interesējos par vienu šaizi, kad brauc ar gāzi uz 110 un vairāk izņemot no roba motors noslāpst. Man diagnostiķis ieteca, sazinoties ar spečuku, atvienot gaisa savācēja trubu, kas ieiet spārnā un iznāk ārā. Jo braucot ar lielu ātrumu un samazinoties strauji apgriezieniem tiekot tai brīdi padots dadz gaisa un ar gāzi sanākot liess degmaisījums. To trubu atvienot tā īsti nemaz nevar, tad viņa jālauž nost. Daļēji viņu atbīdot nekas nepalīdzēja slāpst tāpat. Tad man teica, ka jāmaina reduktors, jo pēdējā laikā esot ļoti sliktas kvalitātes gāze un reduktorā tur kat kas izdilstot. Reduktora remkomplekts nomainīts pirms gada (26Ls) , kad uzradās tā slāpšana , bet nepalīdzēja, filtrs reduktorā nomainīts vasarā. Ceru dzirdēt spečuku domas par šo problēmu.
Jā, sadalītāja vāciņš (japošku)Grosauto 11Ls, rotors, nezinu no kā, 5Ls un vairs no rītiem neraustās.
Pietiks par remontiem. Braukšana, ja nav mašīna piekrauta, ir samērā dinamiska - lasīju , ka esot 95zs, citā vietā raksta 105zs, bet neticu, ar gāzi vēl noteikti kādi 15 kumeļi pazūd. Tā kā pie apdzīšanām jādomā ar galvu. Ja garāka kolonna vai pret kalnu pārslēdzos uz benzīnu, tad ar 4 robu cits vilciens, jo šis motorītis apgriezienus mīl.
Patēriņš vidējais benzīnam 7,5l, gāzei ap 9l , bracot vidēji uz 110, bet līdz 130. Vadāmība laba , galvenais izvēlēties pareizas riepas - vasarā 195/55 R15, ziemā 185/70 R14, diski der no VW, OPEL, AUDI. Piekare vidēji cieta , mani tas apmierina. Visbiežāk braucu uz Rīgu pa Vidzemes šos., bet patīk arī ļoti pavilkt pa vidzemes kalnainajiem zemeniekiem. Ceļā palicis neesmu nekad. Vissliktākai šai mašīnā ir sliktā skaņas izolācija - virs 100 un pa zemes ceļiem grūti sarunāties. Kārba slēdzas neprecīzi, tur pie vainas troses. Pēc putekļainiem ceļiem iestrēgst bagažnieka vāka ručka un vispār viņu verot parasti rokas jāsmērē. Salons SoSo, lēts, aizmugurē sēdošjiem vieta nu tā, kā atbīdīti pr. sēdekļi , bet bagāžnieks liels - starp arkām 105 cm.
Labā īpašība ir šīs mašīnas ritošās un piekares vienkāršība, mazais bukšu daudzums, meistari saka - te nav kam lūzt (Dimžēl nākošo paaudžu Micuki ar to vairs neizceļās). Absalūti nerūsē. Neplīst elektriskās lietas izņemot ģeņģi. Arī no aukstuma nebaidās, ja normāls aķis -30 nebija problēma, salons šādā laikā tāds vidēji silts, nosalt nevar, iesilst samērā ātri. Vienvārd sakot mašīna bez liela komforta, ekspluotējot lēta, droša. Kā iet citiem šī modeļa īpašniekiem nezinu. Kolēģiem ir trīs Primeras ar gāzi - visi čakarējās, patēriņš 12l , laikam neiet tās monošprices ar gāzi.
 
rihtig @ 20.septembris 2006 0:00
_cita_marka_ Iveco Daily 2002 Novērtējums: 3 Komentāri [2]
Tātad Iveco Daily 60C15

Auto tika iegādāts 2002. gada decembrī. Pie Ive Motors. Tā bija kļūda.
Nobraukums šobrīd ir ap 160000 km, kas komerctransportam ir maz.

Šai mašīnai ir daži pozitīvi momenti:
>Ekonomiska, vidēji degvielas patēriņš ir ap 13 l. Auto ar 6 t pilnu masu tas ir ok.
>Liela celtspeja/maza pašmasa. Celtspeja 3.6t, pasmasa 2.4t. Tas ir labs rādītājs.
>Ērta kabīne. Ja aizpiež ausis un neklausās kā viss grab.

Un daudzi trūkumi:
>Ive Motors nav normāls dīleris. No viņiem vajag turēties pa gabalu. (es izsakos ļoti maigi)
>Šausmīga kvalitāte.

Defekti:
>Regulāri jāremontē piekare. Gan priekšā, gan aizmugurē – lodbalsti, bukses, starplikas resoriem, “stremjankas” skrūvējas vaļā, kabīnes bukses jāmaina, utt.
>Nekvalitatīva virsbūve – krāsa lec nost lēveriem, rūsē, aizmugurējām durvīm stiprinājumi ir pārmetināti jau reizes piecas, šausmīgi viss grab (kabīne, kravas nodalījums, piekare pat tad, kad ir kārtībā), lūzt gaisa filtra kronšteini (neveiksmīga konstrukcija – metināšana ilgi nelīdz),
>Bremzes. ABS izbeidzās apmēram pēc gada lietošanas. ABS modulis slikti nostiprināts, līdz ar to lūzt bremžu trubiņas un mašīna negaidīti paliek bez bremzēm (sveiciens no Iveco inženieriem). Rokas bremze strādā vienreiz gadā uz TA.
>Elektroinstalācija. Vienreiz mašīna aizdegās (labi ka laikus apdzēsa – tikai akumulators sakusa un vadi), slodzi netur vadu savienojumi zem stūres – līdz ar to tuvās gaismas strādā tikai epizodiski, sānu gabarītuguņi sarūsē gada laikā, tātad bieži jāmaina ar visiem korpusiem.
>Aukstā laikā nelec. Pie -20C.

Skaidrs ir tas ka šī ir mana pēdējā Iveco mašīna. Neiesaku nevienam tādu iegādāties, un turēties pa gabalu no Ive motors. Dīleris ir tik pat šausmīgs, kā auto!

Auto lieku 3 punktus par to, ka vēl brauc.
reinisa @ 17.septembris 2006 0:00
Ford Escort 1992 Novērtējums: 9 Komentāri [7]
Auto nopirku pirms pusotra gada. Triis durvis, 1.6 16v DOCH EFI - > 90zs, no ekstraam - lietie diski R15, stuures pastiprinaataajs, luuka, centraalaa atsleega (ieliku veel signalizaciju), MP3 stereo + nelieli vizuaalie interjera un eksterjera uzlabojumi, kas veikti jau Vaacijaa un, protams, ar visiem sertifikaatiem, taa ka nav nekaads laiku tuunings: ) (M3 stila spogulji, prieksheejaa reste, "uzacis", uzlikas arkaam, RS stuure, alumiinija paarnesumkaarbas klokja uzgalis+aadas kulise).

Remonteejis gan neesmu paaraak daudz, bet daudz arii neesmu nobraucis (~20 000 km). Nomainiits viss sajuugs (kurvis, disks, izspiedeejgultnis) ~ 70Ls, aizmugureejaas bremzhu uzlikas (Ferodo) ar darbu ~ 20Ls. Principaa tas arii viss, ja neskaita visaadus siikumus un skjidrumu un filtru mainjas, aaa, atcereejos - veel uzliku Pipercross pazeminaatas pretestiibas poliuretaana panelja gaisa filtru, peec kaa nedaudz, bet juutami uzlabojaas dinamika. Tuvaakajaa laikaa esmu noleemis sho efektu palielinaat, proti, kombineejot ar nelielu izpluudes sisteemas paarbuuvi (izraveet katalizatoru un uzlikt sporta klusinaataaju peedeejaa bundulja vietaa, kura ''gjeniaalaa'' konstrukcija (peedeejais izpuuteeja posms iznaak no bundulja priekshas, nevis aizmugures) ir katastrofaala jaudas bedre). Tas tiks dariits, jo pirms gaisa filtra nomainjas biju uzkonstrueejis "mufleri" pasha rokaam, kas jau no pasha saakuma nepretendeeja ne uz kaadiem rezultaatiem, jo bija vienkaarshi experiments, tachu jaudas pieaugums bija ieveerojams!!! Uz skati pieliekot atpakalj origjinaalo, likaas ka auto vienkaarshi neiet! tagad plaanoju likt ruupnieciski izgatavotu, kam komplektaa ar gaisa filtru vajadzeetu dot juutamu dinamiku.
Noteikti negribu piekrist citu owneru suudziibaam par vaajo piekari. Nobraucot 20K km piekaree nav ielikts NE SANTIIMS un tikko izgaaju apskati, kur pret piekari nebija ne mazaako pretenziju. Var jau buut, ka man paveicies: )

Ar auto esmu bijis Ungaarijaa (3,5K km) - ne vismazaako probleemu. Vispaar uz celja neesmu palicis ne reizi - auto ir ljoti uzticams, lai arii ne prestizhs, turklaat ar 1.90m augumu pie stuures paliek vieta arii aizmuguree. Vieniigie iebildumi par ruusu sliekshnjos un pakaljeejajaas arkaas. Sliekshnjus vasaraa paarmetinaaju, tagad kaa reiz tiek paarmetinaatas pakaljeejaas arkas, tad jau atkal kaadu laiku varees braukt mieriigi: )

Plusi:
+degvielas pateerinjsh (pa taisno 6; pilseetaa - 8-9)
+eerts salons arii ilgaakos paarbraucienos
+motors (pietiekoshi jaudiigs, nav nepiecieshami papildus ieguldiijumi)
+piekare
+nezog
Miinusi:
- ruusa
- Ford: )

 
mxl @ 15.septembris 2006 0:00
Mazda 626 2.0 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
hečbeks, automāts, klimatkontrole, el. logi, pērkot bija 100000 noskrējiens. "Kompjūters" rāda 7l uz šosejas, bet 12l pilsētā. Pirms pirkšanas taisīju diagnostiku motoram un ritošajai. Motors iet kā pulstenis - domāju, ka tas dēļ automāta, jo grūti nojāt. Ritošajai vajadzēja mainīt abas priekšējās bukses un aizmugurē vienu stabilizātoru, tas viss kopā maksāja ~140Ls. Mainīju arī zobsiksnu, tas maksāja ~80Ls. Mainīju bremžu klučus - kādi 40Ls. Gan jau Gega ar stellatslēgu visu izdarītu divreiz lētāk, bet man slinkums meklēt, skaidroties un neko nejēdzu - tādēļ maksāju vairāk un ticu, ka viss ir ok. Katrā ziņā, tās visas ir dilstošas detaļas un ar laiku nokalpo.

Sliktumi, varētu būt ņiprāks. Domāju, ka tas dēļ automāta, jo ja automātu iemāna virs 4K apgriezieniem, tad arī jauda un dziesma parādās.
Varētu būt klusāks, bet tas jau visām mazdām un japāņiem.
Kas vēl? Stūre velk nedaudz uz vienu pusi - viss ir saregulēts - iespējams riepas nav labas. Uzlikšu ziemas riepas un tad skatīšos tālāk.
Besī ārā, ka nevar bagāžnieku attaisīt bez atslēgas, bet to var izdarīt no salona. Šī problēma novērsta vienu gadu vai pat pusgadu jaunākai šai pašai mazdai.

Visā visumā, laba un riktīga braucamā mašīna. 3 mēnešos degvielā esmu salējis ~500Ls, tagad nezinu cik rāda spidometrs tādēļ nevaru pateikt uz cik kilometriem. Komentos varbūt ierakstīšu.

Ā, kuriozs. Vienreiz aizbraucu uz auto mazgātuvi. Iebraucu iekšā un mazgātājpuika uzreiz otram "Što eta za tačka?". Neatpazīst marku no priekšas.
Otreiz aizbraucu uz to pašu mazgātuvi, bet nezinu vai bija tas pats džeks vai cits. Jautājumus neuzdeva, bet pēc tam paskatoties kvītī ierakstīts VW. : )
Pēc tam pats skatījos uz priekšu - ja labi grib tad mazdas vilnīti ar VW var arī sajaukt.
Braucējs @ 11.septembris 2006 0:00
Audi A4 1.9 TDI avant quattro 1997 Novērtējums: 9 Komentāri [3]
Pusgadu atpakaļ iegādājos Audi A4 avant 1.9 TDI (110 Zs) ar quattro. Audi atnāca no Vācijas, bet līdzi bija visi čeki no auto iegādes dienas un Vācijā auto ir bijis tikai viens saimnieks. Par auto iztērēju 6300 EUR. No sākuma domāju, ja auto ir salīdzinoši lēts, noteikti būs problēmas. Tomēr pārbaudot ritošo un motoru, izrādījās beigtas tikai priekšējā kreisā riteņa abas sviras. Tās izmaksāja 52 Ls un 5 Ls par maiņu. Auto ir bagātīgi aprīkots, tāpēc visu pēc kārtas:
Salona dizains 9 punkti
Ir koka apdare, hromētas detaļas, jūras krāsas (zilgans) ādas salons. Par to maniem draugiem ir divejāds viedoklis - vai nu patīk, vai arī nepatīk.
Salona ērtums 8 punkti
Krēsli ir ērti, bet prasās labākas kvalitāes ādu. Sēdekļi ir apsildāmi, bet nav bijis iespējas to novērtēt. Starp priekšējiem sēdekļiem ir roku atbalsts un hand- free telefons. Laba ekstra, bet ne būtiska. Ir lūka, bet praktisku jēgu neredzu, ja ir klima.
Skaņas izolācija 9 punkti
Ļoti labi izolēts salons. Ja salonā skan mūzika, sirēnu, kas gaudo ārpusē var dzirdēt tikai pie pašas automašīnas.
Papildus ekstras 9,5 punkti
Ir visi četri logi uz pogām, klimats, kruīzkontrole, GPS navigācija (žēl ka Latvijā pagaidām nav izmantojama), elektrisks vadītāja sēdeklis, sēdekļu apsilde, stūres lifts. Viss kā Audi pienākas.
Mūzika 10 punkti
Concert Bose ar pastiprinātāju, 6CD changeris, 8 skaļruņi un subbuferis. Viss ir iebūvēts rūpnīcā un skan labi. Prasītos nedaudz jaudīgāku subbuferi, jo tas strādā uz pilnu slodzi.
Dzinējs 9 punkti
Dīzelis paliek dīzelis - nedaudz skaļāks kā benzīnnieks, bet dinamikas pietiek. Bija plānots čipot, jo no sākuma parametri 235 nM/110 Zs likās, ka būs par maz, tomēr ekspluatējot konstatēju, ka ar šiem parametriem man pilnībā pietiek. Patēriņš - 5l uz šosejas, 7 L pilsētā. Lai man nestāsta dažādi gudrinieki, ka quattro tērē pa 1 - 1,5 l vairāk. Tās ir pasakas bērniem.
Ritošā un gaitas īpašības 6 punkti
Auto uz ceļa stāv labi. Pa grunts segumu dažādi ceļa nelīdzenumi tiek kompensēti ar labu amortizāciju - bauda gan uz cietā, gan mīkstā seguma. Par visu izslavēto "vājo" ritošo. Varu piekrist, ka ritošajā ir daudz un dažādu sviru un dažādu gumijas sailenbloku un citu gumiju bukšu. BET, ja gribas baudīt komfortablu braukšanu pa gruntsceļu, par to ir jāmaksā. Par cenām - tirgus ir tā jau pielāgojies pieprasījumam, un šīs sviras, ko visi zākā, var nopirkt par 25 Ls/gab. Nav orģinālās, bet vismaz gadu turot bez problēmām. Ar citām problēmām gan neesmu saskāries. Vienu gan varu teikt - ja gribi pirkt A4 un triekt to pa zemes ceļiem - neesi izvēlējies pareizo automašīnu. Šī mašīna ir paredzēta cietā seguma ceļam un tikai reizēm izbraukšanai uz grunts ceļa. Quattro - nu ko tur teikt - labi un baudāmi.
Vizuālais 9 punkti
Auto ir atturīgi glīts un stalts, orģināli lietie diski, ir papildus hromēta priekšējā reste un papildus hroma detaļa uz bagāžas nodalījuma. Šīs hroma detaļas patiešām ir neuzbāzīgi gaumīgas.
Kopumā - pēc B4 2.8 quattro (nobraucu 3 gadus)
1) plusi - esmu aizmirsis, kas ir degvielas uzpildes stacija (ar bāku var nobraukt 1200 km), mīkstāk iet pa nelīdzenu ceļu, komfortablāks salons, lielāka ietilpība bagāžniekam, stiprākas bremzes;
2) mīnusi - ritošās neizturība, aizmugurē sēdošajiem ir grūti sēdēt (nav vietas kājām), blakus tādam auto zagļiem nagi sāk niezēt.
Jabba @ 11.septembris 2006 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti