Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Opel Omega 1998 Novērtējums: 9 Komentāri [10]
Pievienojos tiem, kas stāsta par Omegas labajām īpašībām. 'Manējā ir ar 2.5V veida benzīna motoru- izbraucām Valmieru no Dobeles ar 8.3 litriem/100km. neticēju, ka tā var būt. kur nu vēl viss komforts, brauc kā ķeizars. Klusa, liela, galu galā- skaista. Vienīgi žēl, ka Omegas vairs neražojot- to teica omegas centrā, tā kā jaunu nenopirksi. Un vēl- tā īsti nevaru sadzīvot ar velkošo aizmuguri, bet tur jau laikam vainīga blīve starp sēdekli un stūri. Kā nekā - sieviete.
Vita @ 6.decembris 2006 0:00
Mercedes 190 1992 Novērtējums: 6 Komentāri [10]
Labprāt parādītu sava auto fotogrāfijas, bet vel nav sanācis to nofotogrāfēt, bet rūpju bērns man viš ir liels, bet nu visu pēc kārtas!

Dienu pirms jāņiem pārdevu savu uzticamo auto Peogeot 106, bija labs, bet veroties uz to kas notiek uz latvijas ceļiem gribējās ko lielāku. Acu skatiens virzījās uz zviedru izstrādājumiem t. i Volvo vai Saab. bet tā kā tādu kā gribēju nesanāca, un tāds kā sanāca negribēju, nekas cits neatlika kā mazliet pagaidīt, jo kā zināms ratus taisa ziemā bet ragavas vasarā, nolēmu gaidīt ziemu.
un tad augusta beigās zvana sencis kurš prasa vai negribu MB 190o automātu ar 2.0 motoru, apdomāju ka nebūtu slikti tik pēc Peogeta ar 1.1 motoru likās ka nauda bākā pati kāps un tā kā sabijos bet piedāvājums labs. sadomāju ka jaapskata, nu pirmais iespaid, pelēks(sudrabots) uz bleķa diskiem, bez kalpakiem norautu izpūtēju un dūmo, bet cena limonāde!
Protams pirms pirku papostoju iekš iauto, un kur gadījies kur ne man piedāvā tādu pašu motoru, ko varētu nomainīt.
Par mašīnu no sākuma prasīja 500latvijas naudiņas par 92 gada MB, kas likās vilinoši, bet aizbraucot uz servisu tika konstatēts ka motoram kirdiht un atsperes ar salaustas, kā arī daži citi sīkumi, bet aprunājoties ar saimnieci nonācām pie cenas kas ir par tik mazāka lai varētu iegādāties no vpa4 motoru! nu tad es ieguvis auto tiekoties ar pazīstamo personāžu devāmies uz servisu kur notika operācija, manā mersī tika ielikts motors no vra4 auto, brt viņa mb tika pie ja nemaldos tad 2.3 bencīnieka. izbraucot no servisa auto jo projām raustījās un nejēgā ēda bencīnu (nu kādus 20-25 litrus uz 100km). Tad caur paziņām atradu servisu kas ņemas ar inžektoriem un motoriem aizdzinu lai sataisa. Pēc pāris stundām zvana ka divām sprauslām divām kirdiht, kā arī bencīna dalītājs( tiem kuriem saskare ar to bijusi zin cenas t. i. 26 ls katra sprausla+ jauns dalītājs 700ls) bet paldies labvēļiem no mbclub kuri ieteica kur griesties meklēt. Nu tad vienu atradu, bet kā zināms tad nevar pateikt labs vai slikts dalītājs pirms to neuzliek un nenoregulē, kas protams maksā naudu. Bet nu to izdarīju un laimīgs nobraucu pāris dienas kad atkal uto sāk raustīties ik pa laikam, servisā saka ka varētu būt gruži inžektorā un ka neviens nezin kas bākā pa mēsliem vel, tā nu saņēmos un ar labu cilvēku izravējām bāko no bagāžnieka ārā un izsūcām visus mēslus kā arī izskalojām, tā tagad tīra, nākamais ko servisā izdarīju biaj inžektora tīrīšana ar ķīmiskiem līdzekļiem, un palikušo sprauslu maiņa, bet nekā labāk nepaliek, zvanu meistaram un saku ka vecis šitā nieiet cauri. Kā aizbraucu uz servisu viss kārtībā kā pāris km no servisa prom tā atkal ik pa laikam tas pats( auto norustas stāvot ik pa brīdim). Šis(servisā) saka ka varētu būt vai nu vadi vai dalītājs ar begunoks, arī sveces, bet tās pirms 20tkm minītas un labas. Tad nomainīju sadalītāju ar begunoku, jo noņemot sadalītāja vāciņu konstatēju ka ir izdilis tik ļoti ka pat netiek ar smilšpapīru klāt lai kaut ko tur iztīrītu, palika mazliet labāk, šovakar tika nomainīti svečvadi, rīt braukšu tad jau manīs kas ir.

Nu tāda ir mana pieredze ar MB 190 w201 automātu. Nu cenas pēc Peogeta liekas tik dārgas ka vājprāts, bet patīk tas komforts!
150zs @ 5.decembris 2006 0:00
Audi RS4 2001 Novērtējums: 9 Komentāri [28]
$o auto nopirku septembra beigas no pazistamiem cilvekiem, kuri to pirka jaunu. Iepriek$ejais saimnieks bija ists Audi fanats, tadelj to piekrameja ar visadiem labumiem, tas ir viens no beidzamajiem RS4 modeljiem (2001. gada novembra), samaksaju par to 21.000Ls, nobraukums sobrid spidometra 92.400..... km, nomainiju ellju, filtru, bremzu $kidrumu- siksnu esot virinj$ pats nesen mainijis, jo tas redzams ari servisa gramatinja. Motors nav ar standarta 380bhp vairs, jo motora vadibas bloks ir parprogramets+MILTEK sporta izputejs, rezultata 441zirdzinj$(tas pat tika parbaudits uz stenda servisa). Atruma ierobezotaja ari vairak nav, virinj$ teica kad esot izvilcis Vacija uz banja 290km/h, es vel neesmu riskejis to darit, jo plana ir nopirkt labu gumiju vispirms, lai ko tadu daritu. Ir doma ar laiku mainit sajugu pret sporta, uzlikt labakas Porsche bremzes un izdabut vel kadus 60zs no motora, $obrid autinj$ lidz rublim ieskrienas 4.4-4.5sek, lidz 160 ap 10sek, kas nav leni, bet nepietiekami lai piedalitos godam kadas dragreisa sacensibas, kuras es piedali$os, kad tik$u skaidriba ar niansem. Par ekstram runajot autinja ir satnav,6cd mainitajs(BOSE), tv, Recaro adas sedeklji,10airbag utt, pat kiegelveida telefons, kur$ bus jaampute. Degvielas paterinj$ gan nav mazaks par 10litriem uz simtu, nemaz nemine$u ekstremas brauk$anas laika, bet man tas nerup, jo zinaju uz ko parakstijos, kad pirku so. Ar celju polichiem ari ir jauzmanas, jo legalo atrumu var parsniegt pat neieverojot, kaut ari esmu sev uzdavinajis anti radarinju. Autinju es nelietoju katru dienu, jo ir ari darba transports, taka atliek ceret kad pietiks laika un lidzeklju, lai veiktu talakus parveidojumus...... -galvenais protams paciecibas. Kurjozs nesen bija tads, kad dzeks viens, kur$ vada zilu STI Subaru(nemine$u valsts numuru) meginaja mani pierunat paskrieties uz grunts, es vinjam atteicu, jo Audis ir nedaudz sedinats ar lielam $aibam utt- ne grunts rakete, ka STI un lidzigi- uz taisna gabala es vinjam iekabinaju viena seta, kaut ari tas lepojas ar savu PRODRIVE paketi un ja nemaldos 300+lopinjiem. Uzvaretaju nebija, jo atzinu potencialo sakavi uz grunts. Autinju iesaku cilvekiem, kuriem nav bail no lieliem iespejamiem ieguldijumiem, jo daljas ja butu japerk nebutu tas letakas, nemaz nerunajot par faktu, ja kas iet greizi ar 2.7 Bi- Turmo motoru. Painteresejos priek$tatam par atrumkarbu, ta maksa ap 2000Ls, kas liek aizdomaties, ja gribe$u izvilkt 500+zs, jo ir dzirdets kad pirmais robs dazkart beidzoties ar extra zirdzinjiem. Divos vardos esmu vel joprojam eiforija no auto un ceru tada palik$u, jo pagaidam neredzu ar ko es to aizvietotu par pienacigu samaksu- tas noteikti butu RS lielais bralis, vai jaunais modelis, kad tas nokritisies cena. Ta luk divos vardos......
 
Polarlacis @ 4.decembris 2006 0:00
Opel vectra 2003 Novērtējums: 7 Komentēt
Opeli nopirku 2003. g. par 10500. 2,2tdi No sākuma tirgoja arī tādas plikās versijas (bez kondicioniera). Braucu daudz, ir nobraukts virs 200 tk. km. Pārsvarā varu atsaukties labi, ar 60 l bāku varu neuzpildoties braukt 1000km gandrīz vienmēr, 10,5 sek. ieskrieties līdz 100, ap 30 sek. līdz 180, griesti 210km/h. Saab platforma dod labu stabilitāti, viaduktu lokveida pievadceļos pārsvarā varu pa ārmalu braukt citiem garām. Neieteiktu šo modeli īstos laukos dzīvojošiem, diezgan zema un piekare nemīl zemes ceļus. Par ekspluatāciju. Garantijas serviss bija o. k., uz 99tk nomainija visu, kas man nepatika, pat radžiņu, kam ieslēgšanas poga man likās par stingru. Tuvas g. spuldzes ik 30tk., stūres atbalsta gultņi ik 60tk, bukses aizmug. ik 90tk, amīši aizmugurējie 150 tk., bremzes aizmug.120 tk., bumerangi aizmug. ik90 tk., plaukti priekšējie 180tk., stūres pirksti ārējie 120 tk., iekšējie 180. No darbībām motortelpā bez eļļas un filtriem vēl tikai rievsiksnas un spriegotājruļļa nomaiņa 150 tk. Eļļa 0w30 5l. Nepatīk ka ātri apdila stūres un rokturu apdare, patīk ka klusa. Braukšu līdz 500 000km un tad pārdošu kā visas astoņgadīgās mašīnas kuras jūs redzat plačos ar aptuveni 120 tk km - ha, ha.
 
Dr.Disel @ 3.decembris 2006 0:00
Opel vectra 2003 Novērtējums: 7 Komentāri [4]
Opeli nopirku 2003. g. par 10500. 2,2tdi No sākuma tirgoja arī tādas plikās versijas (bez kondicioniera). Braucu daudz, ir nobraukts virs 200 tk. km. Pārsvarā varu atsaukties labi, ar 60 l bāku varu neuzpildoties braukt 1000km gandrīz vienmēr, 10,5 sek. ieskrieties līdz 100, ap 30 sek. līdz 180, griesti 210km/h. Saab platforma dod labu stabilitāti, viaduktu lokveida pievadceļos pārsvarā varu pa ārmalu braukt citiem garām. Neieteiktu šo modeli īstos laukos dzīvojošiem, diezgan zema un piekare nemīl zemes ceļus. Par ekspluatāciju. Garantijas serviss bija o. k., uz 99tk nomainija visu, kas man nepatika, pat radžiņu, kam ieslēgšanas poga man likās par stingru. Tuvas g. spuldzes ik 30tk., stūres atbalsta gultņi ik 60tk, bukses aizmug. ik 90tk, amīši aizmugurējie 150 tk., bremzes aizmug.120 tk., bumerangi aizmug. ik90 tk., plaukti priekšējie 180tk., stūres pirksti ārējie 120 tk., iekšējie 180. No darbībām motortelpā bez eļļas un filtriem vēl tikai rievsiksnas un spriegotājruļļa nomaiņa 150 tk. Eļļa 0w30 5l. Nepatīk ka ātri apdila stūres un rokturu apdare, patīk ka klusa. Braukšu līdz 500 000km un tad pārdošu kā visas astoņgadīgās mašīnas kuras jūs redzat plačos ar aptuveni 120 tk km - ha, ha.
 
Dr.Disel @ 3.decembris 2006 0:00
Volkswagen Sharan GL 1996 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
Tātad - Iegādāts martā pa 5.5 eironaudām. 1996. gada eksemplārs ar 2.0 litru benzīndzinēju, manuālo kārbu, komplektēts ar septiņām sēdvietām, no kurām piecas var pēc izvēles ņemt ārā/iekšā, kombinējot neskaitāmas variācijas pasažieru un kravas izvietojumam.

Aprīkojumā vēl ietilpst 6 el. regulējami sānu logi, el regulējama jumta lūka, el. regulējami un apsildāmi spoguļi, atsevišķa pečka aizmugurē sēdošajiem, AC, ABS, infodisplejs, 2 AirBag, četros virzienos regulējams stūres rats, kruīzkontrole, miglas lukturi, centrālā atslēga, rūpnieciski iebūvēta 10 skaļruņu audiosistēma, kurai šobrīd piesprausta SONY galva ar mp3 atbalstu. Viss augstākminētais funkcionē nevainojami.

Pirmās sajūtas pēc nopirkšanas bija - baigais salona plašums gan platumā, gan garumā, kā arī samērā augsta, autobusīga, sēdpozīcija. Regulējot šofera beņķi atklāju, ka, paralēli tradicionālajām regulēšanas dimensijām, tas vēl griežas par 180 grādiem uz aizmuguri. Priekšējo beņķu mugurās iemontēti atlokāmi galdiņi, kur otrajā rindā sēdošajem salikt savas sviestmaizes: )

Ja otrā sēdekļu rinda man, ar 186 cm augumu ir diezgan ērta, tad trešā rinda ir tikai paciešama. Ja kājām vietas vēl kaut cik pietiek, tad galva duras griestos. Ērti tur jūtas centimetrus desmit īsāki ļautiņi. Ja mašīnā ir ielikti visi sēdekļi, tad bagāžai vietas praktiski nepaliek. Var ielikt pāris ceļojumu somas un tas arī viss. Es šobrīd braukāju bez trešās rindas, jo bieži jāvadā bērnu rati, kuri iet iekšā pat nesalokot un arī tad vēl paliek pulka vieta citām mantām. Rezumējot - salons ļoti ietilpīgs, ja izmet visus pasažietu beņķus, tad salonā var brīvi pārvadāt zāles pļāvēju traktoru, kas pavasarī arī tika izdarīts.

Uzreiz pēc iegādes tika nomainītas divas bukses priekšējā tiltā un samainīta zobene. Viss kopā ap 50Ls. Pēc tam - četras bukses aizmugurē - Ls 10 plus pusstunda darba pašam, stūres pirksts plus savirzes regulēšana un tas šobrīd arī viss.

Gaita mīksta, komfortabla, orientēta uz nesteidzīgu pārvietošanos telpā, nevis gonkošanu. Gonkošanai noteikti nav paredzēts arī motors, taču arī ar iekļaušanos plūsmā problēmu nav. Dzinējs elastīgs, ceļ jau no pašas tukšgaitas, kārba samērā īsa, piektajā robā uz 100km/h ir ~ 2900rpm. Degvielas patēriņš pilsētā 12-13L, pa trasi ar ātrumu 100-110 - 8,5L. Vidējais ap 10L/100km.

Braukšana patīkama, sevišķi pa šoseju. Apdzīšana problēmas nesagādā. Sēdpozīcija, līdz ar to arī pārskatamība ir samērā augsta, dzinējs ap 3000rpm attīsta maksimālo griezi, tāpēc apdzenot īpaši nav jāsaspringst. Nobraucot nonstopā 600km jutos tīri frišs, jo braucot ar kruīzu kājas var staipīt kā tīk: )

Pie mīnusiem jāpieskaita diezgan skaļā piekares darbība braucot pa šuvēm un plaisām. Sevišķi aizmugures tilts. Problēma izzūd piekraujot salonu pilnu ar pasažieriem. Liela pašmasa un pilnā masa, līdz ar to arī visi maksājumi, bet tas ir OK. Šur tur salonā kaut kas grabinās vai pačirkst. Prāva apetīte, tomēr es par to īpaši nepārzīvoju, jo šim auto ir daudzas tādas man nepieciešamas un labas īpašības, kas to visu atsver.
EdMonton @ 2.decembris 2006 0:00
Toyota Corolla 1.6 1994 Novērtējums: 7 Komentāri [7]
3 durvju hetcbeks ar 1.6 16W motoriti. Mums ģimenē jau 4gadus, pats lietoju 3 mēnešus. Manuprāt auto tiri simpātisks, taču vairāk gan piestāv daiļajam dzimumam. Auto ir liels noskrējiens 380k, bet savu funkciju veic normāli. Laba dinamika - > esmu noskrejis pat '89 saab 9000 ar 2.0 16W. Ar remontiem saskaros reti - tikai viss, kas dabīgi iekvienam auto (bremzes, eļļas, siksnas utml. ) Corollas slimība - aizmugurē grab šarnīrveida bukses, bet to veikli novērsu ieliekot parastās bukses (12Ls) un motors ēd nedaudz eļļu. Eļļas ēšana gan esot pat pilnīgi jaunām tā gada Toyotām normāla lieta. Itkā bambālis un mazlitrāža, bet gan svars (1190/1595) ir bišk neatbilstošs, gan arī degvielas patēriņš (7-12L). piem '92 1.6 impreza ar AWD sver mazāk!!! arī citiem mazlitrāžniekiem degvielas patēriņš parasti 10 nesasniedz normāli braucot. Bet parakņājoties netā atradu, ka manējam norma pa pilsētu ir 10.4 L/100km un tamdēļ samierinos un vienkārši par to vairs cenšos nedomāt. Izbrīnīja, ka kuzavā diezgan pamatīgi dzīvo brālēns rūsiņš. Līdz caurumiem vēl gluži nav, bet nu pazīstamiem cilvēkiem necenstos auto pārdot. Salons samērā plašs. Ērti arī aizmugurē (vēl ērtāk būtu, ja būtu 5 durvis). Virs 110km/h ceļa troksnis un vēja šņākoņa samērā liela. Pečka pašvaka, ir nācies arī ziemā pat ilgāk braucot pasalt. Šofera drošības jostas mehānisms slikti velk atpakaļ. Vēl dažreiz nedaudz pietrūkst tahometrs. Dīvaini, ka Toyota atstājusi logu smidzinātāja funkciju neapvienotu ar automātisku slotiņu darbošanos (slotiņas jāieslēdz manuāli). Ekonometrs ir kā divas gaismiņas - zaļa un oranža. Extrēmi bremzēt nav patīkami - priekša šļūc un pakaļa šķiet aizmigusi, pietrūkst ABS. Ja auto samet - tad grūti savākt (pakaļējām riepām jābūt labām).
Visā visumā auto mani apmierina, jo tiku pie tā bez pirkšanas prieka, bet ja būtu jāpērk, tad gan laikam izvēlētos ko citu. Bet varbūt mans exemplārs ir vienkārši jau savu nobraucis un citiem Corollas šos mīnusus nesastop. Vismaz remontus šis auto neprasa un tas jau arī ir daudz.

Manējai no extrām: ::
- -> automātiski tuvie uguņi
- -> stūres pastiprinātājs
- -> priekšējo sēdekļu apsilde
- -> stūres lifts
- -> uguņu mazgāšana
- -> ekonometrs.

Plusi: ::
- -> jaudīgs mazlitrāžas dzinējs - laba dinamika (pilsētā)
- -> manuprāt tam gadam izskatīgs auto
- -> samērā plašs salons priekš bambāļa.
- -> reti lūzt
- -> negrab panelis
- -> kluss un ilgspēlējošs motors (380k kā nekā)
- -> ātri uzsilst motors
- -> augstākminētās dažas extras : )


Mīnusi: ::
- -> Degvielas patēriņš 7š-12p L/100km ir paliels
- -> Neliels eļļas patēriņš
- -> šarnīrveida bukses aizmugurē grab (jāaizstāj ar parastajām)
- -> Rūsē maita : (
- -> virs 110 ceļa troksnis
- -> grūti savākt, ja samet.

būs arī foto

komentējiet, salīdziniet ar līdzīgiem utt. tikai objektīvi lūdzu : )
Moskis @ 1.decembris 2006 0:00
Alfa Romeo 156 2.4 JTD 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [7]
Alfa Romeo 156 2.4 JTD

Šī ir mana otrā Alfa. Iepriekš braucu ar 155, tomēr gribējās ko ērtāku, ātrāku un mazāk ēdelīgu. Aplūkojot e46 320d, Avensis D4D, Passat V6 Tdi un pat CRV parketnieku ar gāzi palika divi varianti – Lancia Lybra un Alfa 156 ar 2.4 JTD dīzeļiem. Lančai k- kas nebija labi ar papīriem, tādēļ mūsu īpašumā nonāca tumši zilas perlamutra krāsas 156tā Alfa ar Momo ādas salonu, klimatkontroli un citām patīkamām fīčām (Alpine MP3, Bose skaļruņi, koka apdare utt)

Auto noripojis virs 220 000km, bet pēc salona un gaitas to nepateiksi. Alfas 2.4 litru 5 cilindru turbodīzelis pēc wikipedia datiem ir pirmais masveidā ražotais commonrail tiešās iesprices dzinējs. Tā jauda ir 136hp@4200rpm , bet grieze 304nM@2000rpm, kas nodrošina pamatīgu WOOOOW iespiežot pedāli grīdā virs šiem 2 tūkstošiem. Par to, ka mašīnai nav nekā kopīga ar nīkulīgajiem “traktoriem” liecina arī dinamika – 0- >100=9.5s. Vidējais patēriņš ir diezgan stabili 7,3 litri (šoseja 5-6, pilsēta 8-9). Motors tukšgaitā un mierīgi braucot nav dzirdams, bet “uzberot” atskan visnotaļ patīkams rūciens, kas attāli atgādina vecā labā audi 5cilindrinieka skaņu.

Lai gan dēļ smagā deguna auto zaudē 155. modelim “līkumu huligāna” statusu, tomēr piekares ziņā 156 ir krietni advancētāka. Es neesmu braucis ar šo auto ātrāk par 150 km/h (tam tomēr ir vajadzīgas labākas riepas un tukšs autobānis) tomēr līdz šai atzīmei mašīna pat uz risēm izvagota ceļa uzvedas lieliski. Minimālas sānsveres un labas kontroles sajūta. Alfa Romeo firmas zīme “īsā” stūres reika nodrošina ļoti asu un precīzu vadāmību, tikai 2 apgriezieni no gala līdz galam ļauj nenoņemt roku no ātrumpārslēga pat pilsētā. Lai gan nav labuma bez ļaunuma – mašīnai ir visai liels apgriešanās rādiuss.

Uzturēšana. Auto tiek lietots kopš vasaras un papildus ierastajām lietām kā gaisa filtrs (Mannfilter Ls15), salona gaisa filtrs (Ls9), bremžu kluči(Ferodo Premier Ls25 + Ls8, Juspa), eļļa (Castrol, Denals Ls~20), ir mainīta arī ģeneratora siksna un restaurēts tās spriegotājrullis (viss kopā ~Ls50, Arfila), nomainītas visas kvēlsveces (NGK Ls 30 + Ls20, Arfila). Šobrīd no Vācijas ir pasūtīti priekšējie apakšējie plaukti (Ls 160 par pāri, oriģinālie), jo ir nodiluši lodveida balsti, un kā rāda pieredze, restaurēšana palīdz uz gadu, ne ilgāk. Pa LV ceļiem – nav nekāds brīnums.

Lai gan mašīnas salonā ir slēpju caurums, un esmu pat vedis k- kādas grīdlīstes, šis noteikti nav pratisks auto. Bagažnieks ir mazs, beņķi nav atmetami (šā iemesla dēļ nopirku jumta reliņus), aizmugurē sēdošajiem vietas ir mazāk kā 155tajā, kafijas turētāju nav, limonādes pudeli var novietot vienīgi aizmugurē uz grīdas. Auto ir zems un stiklašķiedras pannā jau ir pa caurumam.
Toties ir liels prieks katru dienu ieraudzīt šo auto savā pagalmā un atskatīties uz to, mašīnu aizslēdzot. Ir prieks Alfā iekāpt un to vadīt. Prieks smīnēt par cilvēkiem, kas nevar atrast pakaļējo durvju rokturi un domādami, ka mašīnai ir tikai 2 durvis, mēģina aizmugurē ierāpties pa priekšējām...

+ / -

+ Laba vadāmība
- ciets, kas nevienmēr ir forši
+ Lielisks cēliens
- turbobedre
+ Tankojos 2x mēnesī
- ne katram var uzticēt remontu
+ Auto ir skaists
- bet reizē kaprīzs
+ Good price 4 value
- liels vērtības kritums
Mārtiņš @ 30.novembris 2006 0:00
Dodge Grand Caravan 1999 Novērtējums: 9 Komentāri [2]
1 gadu atpakalj nopirku Dodge Grand Caravan 3.3i, V6, esmu ar vinju taaa kaartiigi pabraukaaajis, vadaajis cilveekus ekskursijaaas u. tt nobraukts ir apmeeram 45000km,4x esmu tikai mainiijis ellu, un neko citu!!!! Ljoti eerts, komfortabls, kluss un ietilpiiigs auto!!!! Man reizeeem patiiik arii taa sportiski pabraukaaat, riepas svilina tikai taaa!!!! pa lielo shoseju M1 Dublina- Belfasta(Irijaa) esmu izspiidzinaajis 195km/h, ljoti nepatiikami nostraadaaja ierobezhotaajs, sajuuta bija taada, itkaa motors noklapee, un protams zheeel skatiities cik aatri tas benziina raadiitaajs kriitas!!!!
Par degvielas pateerinju nevareetu suudzeeties pie sameeraa mieriigas braukshanas, 8-10l/100km pie aatruma 90km/h, (pat tad ja pilns ar pasazhieriem) esmu to paarbaudiijis!!! pilseetaa protams stipri vairaaak 12-15l/100km!!!!
Par pasazhieriem ariii ir labi padomaaats, pagaidaam man veel neviens nav suudzeejies, kad ir par maz vietas, vai komforts nebuutu pietiekosh, lai veiktu garaakus braucienus!! Esmu vedis cilveekus pat 24h garaa ekskursijaa pa Irijas skaistaakajaam vietaam, un vienmeer visi ir ljoti apmierinaati!!!!
Driizumaa gatavojos braukt ar vinju atpakalj uz LV, domaaju, ka izturees visu celju, Baidos vieniigi par automaatisko atrumkaarbu, vinja jau no pirkshanas briizha diezgan paskalji paarsleedz aatrumos, varbuut kaads zin, kas taa vareetu buut par vainu, un kaa vinju vareetu noveerst???????
shis man ir jau 3- ais amerikaanis, un visvairaak man patiik tieshi izturiiba ritoshajaas daljaas, ja kaadreiz mainiishu auto, tad noteikti tas buus amerikaanis, un busveidiigais!!!!!!
presario2 @ 28.novembris 2006 0:00
Peugeot 407 2005 Novērtējums: 9 Komentāri [6]
Sveiki! Šo mašīnu es iegādājos pagājuša gada aprīlī sia "Enro" Jelgava. Automašīnas cena bija 14 000 ls mašina ir tikai ar bāzes aprīkojumu, diemžēl paskopojos un arī tik daudz nauds nebija uz to brīdi, kurš ir pietiekami apmierinoš tas ir :1.8 benzīna dzinējs ar 116 zs mehāniska ātrumkārba, abs, ESP, centrālā atslēga, el. spoguļi, el. logu pacēlāji, 10 gaisa spilveni, lietie diski, miglas lukturi, signalizācija, stereo iekārta ar 8 skaļruņiem, stūres pastiprinātājs, un klimatkontrole. Pēc nobrauktajiem 25 000 km ar mašīnu kopumā esmu aprināts gan degvielas patēriņa ziņā gan arī ekstru un konforta ziņā. mašīna pilsētā degvielu tērē aptuveni 10 litrus bet uz šosejas ar vidējo atrumu 130- 140 km 8 - 8,5 litrus, tā kā ar mašīnu gada laikā tiek nobraukti tikai kadi 15 000 km tad tehnisku problēmu nekādu nav bijis vienīgais kas mašīnai ir izdarīts eļas maiņa, kas izmaksāja 40 ls mašīnas viens no mīnusiem ir diezgan cieta piekare ja sēdi aizmugurē uz bedraina ceļa to diezgan labi var just un otrs manuprāt diezgan liels mašīnas mīnus ir ka mašinas apakšas visi sargi ir no plastmasas un pati mašīna ir diezgan zema, pa latvijas grunts ceļiem braukt ir diezgan pagrūti, jo pie katras dziļakās bedres mašina gludina bedres malas ar savu plastmasas apakšu, apkope pamaniju ka vienā plastmasas sargā jau ir izsities caurumiņs : (, bet tas ta teica ka tas ir sīkums un nepiespieda nomainiit : ) nu kopumā mašina ir ista pilsētniece un šosejas mašina tiem kam patīk atri brauk, jo mašina uz ceļa turas patiešām pārsteidzoši, tie kas zin ceļu no jelgavas uz jurmalu, caur valgundi, tad pa to ceļu uz taises, 170, bet līkumos ne mazāk ka 120 un mašina tikai iedegas esp lampiņa un viņa praktiski pati visu izdara izjūtas patīkamas, mašīnas gaita diezgan labas ziemā arī mašīna turas diezgan stingri uz ceļa vienīgais tagad gribētos jaudīgāku motoriņu . paldies ka uzklausijāt mašinas novērtējums 9
vaiper @ 28.novembris 2006 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti