Lasītāju pieredze par saviem auto

Mazda 626GE 1992 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
Iegādājos Mazdu 626 2.0 16v 92. g. Beigas...
Jaudu gaidīju no viņas nedaudz Lielāku, bij nedaudz pašvaks cēliens, bet iespējams vaidzēja tik izskalot dzinēju un nedaudz uzprišināt viņu, bij nedaudz nolaists, eļļu ar spieda vietām.. Bet visā visumā gāja pieklājīgi: ) degvielas patēriņš man likās mazs, Ielēju ~33l un braucu nedēļas nogalē Rīga- Straupe, Straupe- cēsis- Rīga + Pietika degviela braukāt uz darbu un šur tur pa vakariem līdz nākamās nedēļas brīvdienām.. Precīzu patēriņu nepētīju.
Iepriekš bij 1.8 16v Dochinieks Escorts, tur lai kaut kur izkustētu no mājas bij kaut kas nedaudz jāielej. ietilpīgs, vieta šoferim, blakussēdētājam un ja vaig arī aizmugurē var sēdēt mierīgi un diezgan ērti: )
Salons, hmm, nedaudz grab bagāžnieka plasmasas u. c. detaļas, nau kā 2 Golfam, bet graboņa ir un Panelis manuprāt atbaidoš.. Kad pieradu likās +\- , bet sākumā riebās pat skatīties..
Ilgi Nebraucu ar viņu ~2mēn jo Smagais izskrēja priekšā, bet ne reizi nepaliku uz ceļa un nereizi nebiju servisā ar viņu bijis, ar escortu ar tā paša gadu, katru otro ned tur pavadīju, kko nedaudz, bet tomēr vaidzēja čibināt + 2x nobeidzās, ka ne uz priekšu ne atpakaļ..
Mazdai stāvēja 15' lietie, bij paaugsta, bet uz ceļu turējās labi.. Detaļas gan nav visur, optiku sanāca pirkt, pie paziņām priekšējo labo lampu paņēm pa 30ls ķīniešu, spīdēja ar kā ķiniešu acis: D 3 apmainīju visas tādas, Šrotos nekur nebij, rumbulā dabūju pa 30ls lietotu aplauzti kronšteini nedaudz, bet citas izvēles nebij..
Gadījās pa lētu naudu 700ls, jau pagaajis laiciņš skatos vēl cenas 1500-2000Eiro pa tādu.. Būtu vēlreiz iespēja iegādāties kaut ~1000ls, 100% Ņemtu: )

Īsumā:
+Ērts, Pietiek vietas arii aizmugurē
+Ekonomisks
+Izskats normāls
- Grab Salons
- Atbaidoš Panelis
- Detaļas nav katrā veikalā
 
Livo @ 4.janvāris 2007 0:00
Volkswagen Passat CL 1986 Novērtējums: 7 Komentēt
Šis man ir pirmais autiņš kopš autovadītāja tiesību iegūšanas, tiesa, nopirkts bija pirms kādiem 9 gadiem un braukts ar to bija pamatīgi un ielikts šajā autiņā pa šo laiku bija vairāk nekā tas sākumā maksāja.
Tā nu sanāca, ka uz vasaras pusi sencis tika pie jaunāka vāģa un nebija kas lieto Passātiņu, tāpēc to nolika pagalmā pastāvēt un nostāvēja tas līdz novembra beigām.
Tad arī ķēros klāt - nomazgāju virsbūvi, iztīrīju motortelpu no sūnām un kaķu spalvām : ), nācās žāvēt salona grīdu vadītāja pusē, jo durvju gumijas kā jau visiem vāģiem bija vienkārši izdeldētas un šo pāris mēnešu lietusūdeņi bija tikuši iekšā bez īpašas aiztures. Tad pielēju motoreļļu, nomainīju tosolu, uzlādēju aķīti, uzpumpēju riepas un mēģināju kurbulēt klāt, nepiešķīlās ;(. Vaina bija degvielas sūknī, kas švaki pumpēja un gumijas caurulē, kas laida gaisu, nācās mainīt, par ko atsttāju trīs latus (pirmais patstāvīgais pirkums ;) vienā autokapsētā. Tad autiņš aizgāja, par brīnumu benzīnbākā nebija kondensējies ūdens. Tad sākās probēma Nr 2 - aizmugurējās bremzes ieķērušās, autiņš pa pagalmu nevis brauc, bet šļūc, taču problēma tika ātri atrisināta - ar veserīti pa diskiem un miers mājās ;). Tālāk tika nomainītas visas 2Watīgās kvēlspuldzes (noliku 2 LVL), problēmas radās ar spidometru, jo vācieši bija ielikuši brāķi, kuram darbojās tikai 2 kontakti no pieciem, bet tas tā ;) tehniskajā apskatē neievēroja.
Kad viss bija izdarīts, laidām uz tehnisko un tur Passātiņu paņēma priekšā vairāk nekā pārējos autiņus, jo TA jau kādu laiciņu bija beigusies - kasījās par riepām, par šarnīru, pat par to ka nebija gumijas gabals uz sajūga un vēl šādi tādi sīkumi. Rezultātā aizsūtīju pie meistara un šķīros no kādiem 80 LVL, par slēdzenes maiņu, riepām, un visu pārējo, kas bija nolikts TA lapā. Pēc tam gan TA spēja ielikt tikai un vienīgi vieninieku par rūsu (ļoti cienījami priekš tik veca vāģa).
Nu, Passāts, kā jau Passāts - ripo labi, tiesa neierasti ir braukt bez stūres pastiprinātāja, bet to var pieciest, remonts lēts, benzīna patēriņš 10l/100km plastmasa par brīnumu grab ļoti maz, skaņas izolācijas nekādas (var iztikt bez audioatskaņotāja, pietiek ar motora mūziku ;) ), ekstru arī nekādu, auksta motora (paldies dievam ka tikai auksta) piešķišana prasa biškutiņ laiku, jo tas momentā slāpst nost, logi aizsvīst pie minimālām temperatūras maiņām kā jau visiem veciem Passātiem, sēdekļi izdeldēti, bet kopumā viss štokos. ;)
Secinājums ir šāds - ja var pieciest rūsu, izmantot lēta remonta priekšrocības, un neturēt mēnešiem ilgi rūsējam pagalmā, tad kādus divus gadus Latvijā ar šo auto varētu braukāt bez problēmām, jo tad vienkārši izbeigsies rezerves daļas ;).
 
Janka Autoblaucējs @ 4.janvāris 2007 0:00
Chrysler Stratus LX 1997 Novērtējums: 8 Komentāri [11]
Chrysler Stratus 2.0 16V LX pakete, 5 ātrumu manuālā kārba. Šis modelis ražots Eiropā ( Austrijas rūpnīcā) un tapēc šim ir aizmugurējie miglinieki un bik savādāks rādītāju panelis nekā amerikāņu variantiem. Ar auto katru dienu tiek braukts cauri Juurmalai uz Rīgu summā ap 100 km dienā. Māšina pagaidām apmierina pilnībā, tātad plusi un mīnusi manā skatījumā -

PLUSi
1)Ļoti plaša un ērta, daudz vietas, viss diezgan pārdomāti
2) Stabila uz šosejas, ļoti ērti braukt garos gabalus, jo kreesls reguleejas diezgan daudz virzienos
3)Visas nepieciešamās extras
4)pietiekami mazs degvielas patēriņš - apmeeram 8 litri jauktā režīmā, braucot sportiski un pa šoseju ap 120.
5)LAba vadāmība
6)pietiekami dinamiska
7)izskatās vienkārši super, pēc skata toch kaa kautkaads sportinieka luksus vaagja krustojums(salīdzinot ar citām tā gada mašīnām)
8)Rezerves daljas liidzvērtīgās cenās ar eiropas vai japānas mašīnām

MĪNUSI
1)Pārāk liels apgriešanās rādiuss, vajag 2 piegājienus lai apcirstu rinkjii
2)Taa vien prasās pēc turbīnas vai 6 cilindriem
3)Lai pašrocīgi kautko izdarītu mašīnā tehniskā ziņā krietni jāpalauza galva, jo viss ir diezgan samuhljiits
4)Diezgan zems, plus manam vēl zemā profila riemas, tapēc jau pārsists kaartera vāks un pāris reizes atrauts bampers pret bortakmenjiem
5)Diezgan juut bedres
6)Lampas varētu labāk izgaismot celju

SECINĀJUMI-
Auto ljoti patīk un pagaidām pilnībā apmierina, prieks braukt, iesaku izmēgināt, ja vēlaties ko vairāk par sīku konservu bundzhu kuraa viss grab!
 
orlando @ 4.janvāris 2007 0:00
Daewoo tiko 1970 Novērtējums: 2 Komentāri [6]
Tātad! Runa ir par mashiiniiti kura ir dzimusi 1994 gadaa, motora o,8 (!!!!!!!!) un 5 paarnesumu kaarbu.
Auto tika iegaadaats par 500ls. mashiiniite tika pirkta draudzenei, kura tiko kaa bija dabuujusi tiesiibas!
Tehnisks un dizainisks briinums kursh bija uztupinaats uz R12 ripuliishiem, o,8l motoriiti, kurs attiistija 130 km/h lielu aatrumu. Pie shaada aatruma, gan likaas, ka pacelsimies gaisaa, vai auto sadaliisies pirmreizinaataajos!
Mashiina gandriiz divreiz pamanijaas nodegtt:
- > akumulaatora stiprinaajus nosliideeja uz + klemi un un aizdegaas sajuuga troses un citi izoleejoshie materiaali
- > nomuka benziina shlaucina no karburaatora un uz kolektora uzlijushais benziins aizegaas
Tika nomainiita visa prieksheejaa piekare. Auto viena no lielaakajaam nelaimeem bija rusa. ruuseeja vis un visur, liidz taadai pakaapei, ka saaka atdaliities ritoshaa daļa. Pazuda bremzes, netureejaas ciet bardachoks, pazuda jebkaadi signaallukturi. naacaas paarvilkt visus vadus un ar tad reizeem kautkas negaaja kaa naakas!
Salons: vietas LOTI maz! Ja blakus apseedaas sieviete, tad vina vareeja paarprast jebkuru kustiibu- saprast to kaa uzmaakshanos. Braukt 5rataa nereaali un gluzhas vajadziibas ar nebija!
Paarvietojoties pilseetaa bija jautri un parociigi. Parkoshanaas fantastiska- pamanam vietu, kuraa pat ar sho mazauto nav iespeejams ieliist, bet tieshi garums dereetu- > iebraucam ar purnu un divataa iecelam mashiinas pakalpusi! Uzraaviens bij apbriinojams, Kadett' s 1,3 motoreli palika Tiko puteklos.
Viss tas bedzaas peec gada ilgas eksplotaacijas dodoties uz TA, peec kuras tika secinaats, ka auto nav veerts remonteet un tas tika paardots pa 250ls
Kopveerteejumaa bezceriigs auto ar jautraam atminaam! : D
juzix @ 2.janvāris 2007 0:00
Ford Focus 2005 Novērtējums: 8 Komentāri [16]
Auto ir pirkts Latvijā, un sākts ekspluatēt no "nullītes" gadu atpakaļ. Tā kā šis ir mans darba auto, tad savu izvēli šeit loģiski nepamatošu. Jāteic gan, ka šī auto eksterjers un interjers man šķiet simpātisks. Tas protams subjektīvi. Visu pārējo centīšos aprakstīt objektīvi.
Focusam ir 1,6 l benzīna dzinējs ar 100 ZS jaudu. Standarta aprīkojums + priekšējie miglas lukturi. Pārējos tehniskos parametrus un aprīkojuma sarakstu varat skatīt www. ford. lv.
Gada laikā nobraukti 25000 km un tāpēc šādi tādi secinājumi ir. Pirmkārt jauns auto ir jauns auto un ko tu jaunam padarīsi - protams neko.
Pozitīvās lietas. Auto priecē ar pietiekoši plašo salonu priekš kompaktklases auto. Vadītītāja sēdekļa regulēšana uz priekšu uz aizmuguri, uz augšu un uz eju, kā arī stūres rata regulēšana uz iekšu, uz āru, uz augšu un uz leju manuprāt apmierinās jebkura auguma braucēja ērtu sēdpozīcijas ieņemšanu. Protams aizmugurē sēdošie jau vienmēr vēlēsies lielāku plašumu. Auto ir salīdzinoši augsts, arī klīrensiņš mani patiesi priecē un paregulējot sēdekli vairāk uz augšu var justies kā mazā parketniekā : ) un līdz ar to arī iekāpšanas un izkāpšanas funkcija ir ērta. Nav jāizkāpj no tupus pozīcijas. Man personīgi patīk sēdēt samērā augstā pozīcijā, jo labāk var pārredzēt ceļu un arī par pāris % mazāk spīd acīs pretimbraucēju "uguņi". Jāuzteic ir arī dzinējs. Nu ļoti jau dinamisks plašā apgriezienu diapazonā un priekš 1,6 tilpuma. Ikdienā pietiek ar "atliektiem galiem". Degvielas patēriņš pilsētā (Rīgā) man sanāk ap 8,5 l uz 100 km pie vidējā ātruma 25 km/h. Samazinoties vid. ātrumam (propkas) benzīna patēriņš attieciīgi pieaug, palielinoties - otrādi. Uz šosejas ap 6 l uz 100 km. Protams patēriņš mainās atkarībā no kondicioniera lietošanas vai nelietošanas, ceļa seguma u. c. apstākļiem. Vidēji gada laikā man vidējais patēriņš sanāk ap 7-7,5 l uz 100 km.
Novērotie trūkumi. Pirmo, trūkumu jau konstatēju pirmajos nobrauktajos 100 m - tā ir sliktā skaņas izolācija it īpaši no riteņiem, stingri mazāk no dzinēja bet pavisam maz aerodinamiskie trokšņi. Varbūt Vācijas tirgum šīs mašīnas ir labāk nopakotas, bet nu Latvijas tirgum ir tā kā ir (vēl sliktāk nekā III Golfam vismaz man tā liekas). Pirmos 5000 km braucu kā varenais pa bruģi, pēc tam jau aizmugurējā daļā (laikam jumta apšuvums), iemetās "circenītis", vēlāk jau vēl šur tur. Jā, sliktā montāžas kvalitāte un cietie viengabalainie salona apdares materiāli ir šī auto sabiedrotie. Bet nesabīstaties, nav jau tā ka viss grabētu. Vēl arī apakšā zem motortelpas prasītos kāda aizsargpanna, citādi motortelpu pieķēzī samērā ātri. Vēl slikts ir tas, ka lietainā laikā ļoti ātri tiek aizķēzīti priekšējie sānu logi. Pie tā ir vainīgi spoguļi, no kura korpusiem uz logu tiek šķiests netītais ūdens, kuram nožūstot pēc tam ir apgrūtināts "skats uz dzīvi". Interesanta ir tāda lieta, ja piemēram šoferis pats kaut kur aiziet, un atstāj vaļā (piem. vasaras laikā) el. paceļamos logus, tad mašīnā paliekošie pasažieri, uznākot lietum, neko nav spējīgi izdarīt lai tos aiztaisītu, jo tie darbojas tikai pie ieslēgtas aizdedzes. Jocīgi, vai tā ir arī citiem auto? Gaitas īpašības ir normālas. Varbūt, ka auto varēja dot stabilākas izjūtas, bet braucot pa ceļu ar pieļauto ātrumu problēmas neradīsies. Citus, pieminēšanas vērtus trūkumus, šim auto neesmu novērojis. Standarta audiosistēma ar CD ir pietiekami laba, labāku jau ar nevajag, jo uz lielākiem decibeliem tāpat drebina durvju apšuvuma plastmasu. Pečka strādā labi, arī kondicionieris dara savu. Garantijas laikā tikai vienu reizi bija jānovērš signalizācijas gļuki. Citi remonti nav bijuši. Apkope pie 20000 km (eļļas, eļļas un salona gaisa filtra maiņa vairāk laikam ar nekas. ) Apskate protams uz "nulli".
Ja ir kādi jautājumi vai interesē vēl kaut par šo auto, kas šeit nav uzrakstīts, prasiet.
 
Bolzens @ 29.decembris 2006 0:00
Nissan Silvia S12 1985 Novērtējums: 6 Komentāri [2]
Tad nu taa, kaa redzu shis auto veel nav sheit aprunaats. Nopirku ar nokautu dzineeju, diezgan daudziem defektiem ritoshajaa daljaa un ar zvaigzniiti veejstiklaa, kas kaa izraadiijaas bija visgruutaak noveershams defekts. Vecajam dzineejam bija aprautas shaales, meeginaaju taas atrast bet tas ir bezceriigi, protams nissan centraa gan jau ka var pasuutiit par mega $$$ bet tas mani neintereseeja. Tad ss. lv tika atrasta taada pati 2.0 DOHC silvia ar sistu priekshu. Ar to sisto mashiinu bija ljoti paveicies jo ritoshaa tai bija tikko paarlasiita + praktiski jaunas ziemas riepas un motors arii bija diezgan labaa staavoklii. Par auto dinamiku, peec pases datiem ir jaabuut 146zs, max aatrums 205 km/h, ir meegjinaats dabuut aaraa maksimumu, silvijas motors paveeraas peec 4000rpm jeb pie 140km/h 5tajaa paarnesumaa un tad liidz apmeeram 180-190 km/h aatrumu uznjem ljoti aatri bet peec 190 sakas mociishana. Ar attaisiitaam "aciim" pavisam nedaudz pietruukst liidz 200 bet kad "acis" lejaa tad var dabuut nedaudz virs 200. Ljoti patikaas shii auto uzraaviens, tikliidz tahometraa 4k rpm tad taa patiikami iespiezh seedeklii un jo lielaaki rpm jo labaak ieskrienas un taa liidz pat 8500rpm(vispaar motors griezaas pilnu pulksteni-9k rpm) Dzineejs ljoti izturiigs, tika regulaari braukts uz augstiem apgriezieniem bet vinsh no taa nebaidiijaas. Ar virsbuuvi bija taa pashvakaak, buutu pie manis tikusi mazaak ruuseejusi... visas nesoshaas vietas jau bija ok, bet durviim apakshas jau bija stipri paruuseejushas, zem spoilera arii bija jau caurumi, vobshem bija ruuseejusi. Visumaa auto pat ljoti labs vieniigi gruuti daljas dabuut, bet ja dabuu labaa staavoklii tad taas daljas ir jaamaina reti jo taa mashiina ir reti izturiiga, maneejaa kaut arii bija 20 gadus veca bet uz celja nekad ar to neesmu palicis un zinu dazhus kas brauc ar taadaam silvijaam un negrib taas mainiit pret citaam pat jaunaakaam mashiinaam. A un aizmirsu degvielas pateerinju piemineet, ja bruc pa trasi ap 90 tad var iekljauties 8l/100km ja brauc ap 140 tad pateerinsh vareetu buut pie 20litriem, pilseetaa ir sanaacis pat 40l uz 100km visu laiku spiezhot griidaa, bet taa ir ar visiem auto- kaa brauc taa arii eed to benziinu.
 
tolstij @ 22.decembris 2006 0:00
Subaru Impreza WRX 2006 Novērtējums: 9 Komentāri [12]
Savu sudraboto Imprezu iegādājos šā gada oktobrī. Ilgāku laiku iepriekš jau zināju, ka nākamais auto būs tieši Impreza, jo esmu diezgan sportiskas braukšanas piekritējs un šad tad aizbraucu uz kādu trasi, kur tā kārtīgi "atvilkt". Tieši par WRX nosliecos tādēļ, ka ikdienā sanāk auto izmantot darba vajadzībām (kas it kā nav diez ko pragmatiski, bet ja ir izvēle, tad labāk braucu ar tādu auto, kurš tiešām patīk), taču STI būtu nedaudz par niknu un cietu priekš regulāras braukšanas, ar STI principā tikai uz trases būtu jābrauc. Iepriekš jau biju pasūtījis pilnīgi jaunu WRX pie Partner Motors, taču viņu attieksme un apkalpošana mani galīgi nepārliecināja, turklāt pasūtīto auto tā arī laikā nepiegādāja, tādēļ izlēmu iegādāties mazlietotu, šā gada janvārī ražotu Imprezu WRX pie cita pārdevēja. Mašīna bija nedaudz pabraukta Lietuvā, apmēram 11 tk km, bet pēc skata pilnīgi jauna, pēc dažu "subāristu" vērtējuma un atsauksmēm - nav bijusi šķilta vai baigi "jāta". Papildus oriģinālai versijai bija arī sporta izpūtēja gals, kas dod īsto skaņas efektu: ) Pēc pirmā brauciena jau sapratu, ka tas ir tas kas vajadzīgs! Gaitas īpašības salīdzināt ar kādu citu ir grūti (simetriskais AWD), un par jaudu arī sūdzēties nevar: 2,5l, turbīna, 230 zirgi - riktīgs tanks! Protams, vajadzēja kādas 2 nedēļas lai pierastu, jo agrāk ar subāru braukts nebija. Nu jau ir pagājuši gandrīz 3 mēneši kopš braukāju ar šo spridzekli, un ir arī daži secinājumi.

Plusi:
"+" Īsts "driver's car", uz ceļa klausa perfekti, pa sniegu un grunti braukt ir vienkārši kaifs, tiesa gan ar 4x4 ir jāiemācās braukt...
"+" Jauda, ar 230 Zs sākumā liekas "neaptverami" (ja iepriekš braukts ar 130 Zs), taču ar laiku varētu prasīties pēc "vēl". Pēc dokumentiem 100 km/h sasniedz 5,9 sek., par ko dzīvē arī var pārliecināties. Bieži vien gadās pa kādam bembistam vai audi- quatrro, kuri grib paskrieties, taču līdz šim īsā trasē (līdz 300-400 m) mani subārs nav pievīlis. Vienreiz skrējos dragā ar vienu čipotu Hondu, kurai esot bijis ap 300 Zs, sākumā aizgāju pa 2 korpusiem (4x4 uz slapja asfalta ir liela priekšrocība), beigās (pēc 500 m distances) Honda mani panāca un apdzina. Tiesa gan, honda arī bija daudz vieglāka.
"+" Izturīga piekare - lai arī autiņš ir pietiekami jauns, lai šajā laikā nebūtu nekas jāmaina, arī pēc citu paziņu pieredzes var teikt, ka šis vāģis ir piemērotākais Latvijas apstākļiem, pats no sevis neplīst. Ja nu brauc ļoti agresīvi vai tikai pa trasi vien - tad protams būs bieži jāapciemo serviss.
"+" Salons ļoti praktisks un vienkāršs, kā saka - nekā lieka, tikai pašas nepieciešamākās extras (ir arī pr. sēdekļu apsilde un klimats). Panelis daudz sakarīgāks nekā vecajām Imprezām. Sporta sēdekļi arī liekas diezgan OK (garās distancēs mugura nesāp utml. ). Iekšpusē arī dzinēja skaņa nav pārāk skaļa, ja brauc normālā režīmā.
"+" Autiņa dizains kopumā liekas OK, izņemot oriģinālo spoileri, kuru nomainīju pret STI. Agrāk arī man baigi nepatika priekša šim jaunajam modelim, taču tagad esmu pieradis, un īstenībā liekas daudz iespaidīgāka un agresīvāka nekā iepriekšējam Imprezas modelim.
"+" Subāru durvis bez logu rāmjiem - personīgi ļoti patīk šāds risinājums.

Par mīnusiem:
"- " Bremzes diezgan ātri uzkarst, kaut arī uzlikas vēl labas (ti., nav nodilušas). Parasti braucot tā riktīgi, pie 10 tk jau būtu jāmaina
"- " Degvielas patēriņš, taču ar to jārēķinās ikvienam, kurš pērk šādu spridzekli. Pilsētā 15-17l, ārpus 12-13l (tikai vienreiz iekļāvos zem 10l, kad nobraucu 500 km mierīgā režīmā ārpus pilsētas). Uz trases >20l un vairāk. Principā trasē pa 2h mierīgi bāku var nokurināt: )
"- " Ļoti provocē uz ātrumu, jābūt labiem nerviem, lai varētu iekļauties normālos ātrumos. Mans viedoklis - pilsētā ar šādu mašīnu īsti nav ko darīt, labāk tad braukt mierīgi. Sastrēgumos arī nav īpaši patīkami, jo sajūgs ir pietiekami ciets- kā jebkurai sporta auto. Ja grib izbaudīt uz ko šī mašīna ir spējīga, tad labāk necensties to darīt pilsētā, bet aizbraukt uz kādu ziemas trasi, vai kādu labu grants ceļu - tur var noķert īstās izjūtas!
"- " Bagāžnieka atveres mehānisms - diezgan prasts, bez pašregulējošās atsperes. Zinu, ka STI versijā vismaz tāds ir.
"- " Oriģinālā mūzikas sistēma - galīgi garām. It kā jau motora dziesma ir tā, kura ir šajā mašīnā jābauda, taču dažreiz mierīgi braucot gribas arī paklausīties labu mūziku, tādēļ jārēķinās ar papildus izdevumiem kvalitatīvas mūzikas sistēmas instalēšanai.
"- " Dārgas apkopes.. ja to darītu pie Partner Motors: ) Ir atrodami arī sakarīgi servisi, kur nenoplēsīs 9 ādas: )

Kopumā pozitīvās un emocijas un bauda gūst virsroku, braucot ar šo auto, jo tie mīnusi, pie kā varētu piesieties ir man diezgan nenozīmīgi. Kaut arī ar mašīnu pabraukts salīdzinoši neilgi, varu teikt, ka arī nākotnē noteikti pieturēšos Subaru markas!
WRX driver @ 22.decembris 2006 0:00
Ford Sierra 1.6 karburators 1984 Novērtējums: 5 Komentāri [11]
Tika nopirkts pirms pāris mēnešiem pa 50 Ls ziemas prieku baudīšanai - pakaļpiedziņa tak. Bez TA, taču izskatījās gana pieņemamā stāvoklī, lai nebūtu problēmu pie TA tikt. Pērkot neskatījos uz rūsas daudzumu un tehnisko stāvokli, jo nebija paredzēts tam autiņam ilgs mūžš, tīri tā vienai ziemai. Taču uzdzenot uz bedres nobrīnījos - neviena cauruma, grīda ārā nekrīt - vien maziņš rūsas pleķītis vadītāja durvīm apakšējā stūrī. Noberzu visu apakšu kārtīgi ar drāšu slotu un nozieķēju ar antikorozijas mastiku (3 Ls/spainītis), lai nesadomā tomēr kaut kur korozēt.

TA iziešanai nācās noregulēt lukturu augstumu (tur tādas regulēšanai paredzētas figņas nolauztas, tika ar drāti piesietas), notīrīt kontaktus lampām, lai neiet uz īso (autiņš bija gadu nostāvējis), nomainīt vienu balstu - kaut kā nebija iekšās apbraukāt šrotus, tāpēc paņēmu jaunu veikalā pa kaut kādiem 18 Ls. Pieņemu, ka šrotā gana ciešams būtu bijis ap 10 Ls.

Tad vēl, neticis īsti līdz TA, pamanījos salauzt priekšējās atsperes. Varētu būt, ka bija jau aizlūzušas un es ar agresīvajiem testa braucieniem tikai devu pēdējo pilienu. Dzirdēju, ka šīm vecajām Sierrām trauslas atsperes ir viena no raksturīgajām problēmām, tā vismaz izteicās onkuļi pāris veikalos. Jaunas 20 Ls/gab., tapēc paņēmu abas pa 15 Ls Rumbulas tirdziņā.

Vēl bija izsprādzis neliels caurums izpūtējā, traki pukšķēja. Tika aizlāpīts ar Rimi pirktu epoksīdmastiku. Tad gāziens uz Antenas ielu un ir uzlīme līdz 16.01.2008.

Plusi

- ērta sēdēšana
- braukšana pa mūsu bedrainajām ielām salīdzinoši mīksta
- salons pieņemami kluss, ir gadījies dzirdēt krietni skaļākus. Iespējams, šī nianse kopā ērtiem beņķiem pastiprina sajūtu, ka mašīna kopumā iet kā kuģis, sajutos līdzīgi kā iekš Mercedes 190 (kurš gan, citējot manu tēvu, tāds triperis vien ir, ne mersis)

- ja nu kas plīst, tad iespēja dabūt detaļas ir katrā otrajā šrotā pa demokrātiskām cenām

- uzrāviens priekš tāda veca grausta ar mazu motoriņu pieņemams. Četri ātrumi, tādi pagari. Ar otro līdz 50, tad ar trešo līdz 70, tad ceturtais un turpinam mierīgi pukšķināt. Nieka 75 lopspēki, taču pilsētas satiksmei pilnībā pietiekoši. Arī saulītes uz asfalta var pazīmēt, motors griež ņipri.

- tā kā rūsējis nav, tad, ņemot vērā auto vecumu, izskatās eleganti
- stūre griežas vieglāk, kā dažam labam auto (piemēram, 92. gada Opel Astrai) ar stūres pastiprinātāju
- nav žēl apskādēt
- nav uztraukumu, ka nozags
- pakaļpiedziņa ar visiem no tā izrietošajiem bonusiem

Mīnusi

- ēdelīgs. Necik daudz jau vēl nav sanācis braukt, lai veiktos precīzu aprēķinus, taču šībrīža mērījumi liecina par aptuveni 12-13 litriem uz 100 km braucot pa pilsētu normāli (tiesa gan, man vairāk sanāk tieši caur centru braukāt un pa korķiem, maz taisnu gabalu), un virs 15 litri, ja min grīdā par ekonomiju nedomājot. Par šoseju vēl nevaru spriest.

- no rīta piestartējot nākas kādas 10 minūtes pasildīt, citādi sāk mest nost apgriezienus un slāpst nost. Vai tas ir defekts vai speciāli iestrādāta fīča, lai cilvēks nebrauc ar neuzsildītu motoru, vēl nav saprasts. Kad uzsilis, iet kā bitīte.

- tiekot uz šosejas, pietrūkst piektā roba. Pilsētā ar četriem ir pietiekoši.

- ekstru praktiski nekādu - elektriskie logi nav, lūka nav. Centrālā atslēga arī nav, bet cik tad tur darba ielikt. Lai gan īsti neprasās, var vienkārši turēt durvis vaļā, jo zagt jau tur nav ko.
 
edijs @ 22.decembris 2006 0:00
Opel Vectra C 2003 Novērtējums: 6 Komentāri [7]
2003 gada izlaidums un esmu pirmais īpāsnieks.
Nobraukums patreiz 67000 km, et šajā laikā jau nojuka;

1. pakaļējais labais suports = 138 Ls (Hansa Auto)
2. pie 61000 nojuka kloķvārpstas skriemelis (siksnai) = 168 Ls (Hansa Auto)
3. pie apkopes (65000)servisā (Hansa Auto) mani brīdināja, ka jāmaina priekšējie un aizmugurējie atbalsta plaukti = 612 Ls, vēlāk gan, bet jau citā servisā, man teica, ka vēl varu braukt neko nemainot. ( ???).

Manuprāt izdevumi tik mazā nobraukumā ir pārāk lieli.
Korejietis @ 19.decembris 2006 0:00
Volkswagen Passat Variant 1.6 Mono 1996 Novērtējums: 9 Komentāri [8]
Sveiki!
Kardināls pagrieziens dzīvē - no Chevy Blazer uz VW Passat.. Ne jau tāpēc, ka Chevy ir liels patēriņš (kaut arī jebkuram mūsdienās tagad ir būtiski.. uzsveru BŪTISKI), bet tāpēc, ka ceļš, kas ved no mājām uz darbu ir vienkārši bedrains un nejebkurš auto to spēj izturēt. Kāpēc tieši VW Passat? 1. Galvenokārt cena. Cena uzturēt. OK Chevy ir džips un kārtīgs, man ir tikai pozitīvas atsauksmes par to(pirms tam man bij` Jeep Wagoneer), taču tas nespēj turēt asās, ar lietus ūdeni apslēptās, slikta asfalta bedres. Ne tikai slēptās... kopumā ceļš ir uz izturību, ar ļoti sliktu klājumu un ielāpiem.
Un tā kā tas ir US auto iekš LV, detaļas pārsvarā nācās pasūtīt no no Atlasmotors vai no ebay. com, gaidot nedēļu.. divas. Tas mani nevis neapmierināja, bet radīja neērtības, jo neesmu rīdzinieks. Plus vēl pie visa, sarežgjītāks remonts bija jāveic tajā pašā Atlasā ( iesaku pieturēties pie viena servisa, ja Jūs tas apmierina), taču tās rindas..... KĀ TĀS SABOJĀ GARASTĀVOKLI!!!!! Es taču nezinu, kad man autiņš noplīsīs atsevišķos gadījumos... un, kad tas notiek, man "jāstāv" rindā?! ABSURDS. Tas liecina par to, ka Rīgā ir pārak mazs autoservisu koptirgus - ausīgiem uzņēmējiem var noderēt : D.
US auto ir ļoti OK, ja ir daudz brīva laika - man tāda nav, tāpēc tagad par lietu.

Iegādājos 1996. gada VW Passat Variant 1.6 Mono šprices autiņu autoplacī. Pirms iegādāties tieši šo, mani mudināja kolēgja Passat izturības novērojumi, kas tiesa, ir nedaudz vecāks, taču būtība nemainās. Izturība ir augstu vērtējama, remonta izmaksas "hadenei" zemākas nekā šā paša gada auto, salonā ir ļooti daudz vietas + bagāžas nodalījums, parasti nāk ar farkopu(kas MAN ir ļoti svarīgi), komfrorts ir OK. Protams, ar 1.6 Variant`u nekādas extras, izņemot kondicionieri es nemanīju. Godīgi sakot, riktīgam "darba zirgam" nekādas extras nav vajadzīgas.. ok kondicionieris mūsu relatīvi karstajās vasarās ir kā ērts papildinājums jaukai braukšanai.
Es uzskatu, ka tieši šis "aparāts" ir domāts tikai DARBAM, nevis sportam vai SHOW UP`am. OK, tagad par lietu.

1996. gada VW Passat Variant 1.6 MONO.
Kad nopirku, visi stikli bija mitri.. pat ļoti. Kondensātu no stikliem varēja dabūt nost tikai ar kondicioniera palīdzību, taču Decembrī jau tā ir vēss. Tiku galā tā - kad braucu viens bez gjimenes, salona sildītāju uz MAX, ventilatoru uz 3 un karsto gaisu regulēju uz vējstiklu un kājām (uzstādītājs uz pusēm). Tas gadījumā, ja kādam ir līdzīga problēma. Ja karsto gaisu laižot uz SAUSU vējstiklu, sāk "svīst" logi un NEPĀRSTĀJ "svīst", tad 99%, ka caurs ir salona apsildes radiators.
Tā kā mans eksemplārs bija tikai mēnesi LV, atvests no dzimtenes, es to vērtēju augsti un, izbraucot, pārliecinājos, ka viss ir labākajā kārtībā - autiņus vācieši kopj un pieskata.

UZREIZ (iesaku visiem auto iegādātājiem) ir jānomaina eļļa, zobsiksna, gaisa filtrs... pārējos šķidrumus var mainīt nedaudz vēlāk, pakāpeniski ( kārbas eļļu, tosolu vai antifrīzu, stūres pastiprinātāj eļļu). Tas ieteicams kaut vai tikai tāpēc, lai pievērstu Jūsu uzmanību pārvietošanās līdzeklim ne tikai no ārpuses, bet arī detalizētāk. Tas palīdz savlaicīgāk novērst nepamanītos/neredzamos trūkumus pirkšanas brīdī. Piemēram, manam auto, šodien mainot gaisa filtru, atklājās, ka ir jāmaina kartera ventiilācijas caurule, kas ir ieplīsusi un gaisa filtra nodalījuma šļauciņas, kas pagaidām man nav pazīstamas.

Godīgi sakot, nekā cita, kā salona mikroklimata uzstādītāju apgaismošanas defekta (jāmaina spuldzītes), es neatradu. °

Tiesa, auto ir tikai 3 dienas manā īpašumā, bet iespaids pa šo brīdi tika radīts kapitāls. Labs auto gjimenei, palīdz materiālu pārvadāšanai, ekonomisks un lēts remontos.

Iesaku tiem, kas domā iegādāties, izbrauciet, novērtējiet!

Ja ir kādi jautājumi, droši jautājiet tko79@inbox. lv, atbildēšu!

Paldies par uzmanību!
 
TKO @ 16.decembris 2006 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti