Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Chrysler LHS 2000 Novērtējums: 9 Komentāri [7]
Sveiki! Ilgi domāju ko nemt sava 100ka (94g) vietā, gribējās kaut ko tādu jaudīgu nu vairak par 200hp nu un apstājos pie 3 variantiem A6 2.8, A8 3.7 vai LHS 3.5 ilgi testēju visus un tomēr nopirku LHS, jo tādu konfortu un degvielas paterinu par ļoti pieņemamu cenu bija grūti atrast kaut kur citur. Audis zem 10000EUR neviens nebija bet LHS par 7500 ļoti labu atradu. Pirmais iespaids, govs kas govs, ja ar 100 varēju pieparkoties kur gribēju tad ar šito nu nekādis vismaz pirmās 4-5 reizes nesanāca bet tad jau piešāvos un nelikās tik sarežģīti. Gaita kā jau amerikānim mīksta un laigana. Fascinē stūres pastiprinātājs 18 colu 245 šaibas grozu ar mazo pirkstiņu. Automāts manā uzskatē labs kaut gan biki jūt ātrumu pārslēgšanos taču labi atsaucas uz gāzes pedāļa spaidīšanu. Pats galvenais Patēriņš. Pirms pirku dzirdēju daudz versijas cik mans jaunais zvērs varētu ēst pa pilsētu sākot no 12l(optimisti) lidz 22l (pesimisti) nu ko kompi pierē neņēmu un gāju labo veco taciņu pilna bāka un braucam 200 km tikai pa centru + 18.00 sastregumi utt sanāca arī vienreiz izbraukt līdz jūrmalai un atpakal šajā distance kompis rāda 13.2l uz 100km ielejot bākā konstatēju ka viņš tikai nedaudz kļūdījies uz 200 km biju patērējis 26.97l nu noapalojot 13.5l priekš 258hp pat loti labi ja 100 2.3 man eda 12-13 pa centru ar saviem 133hp. Konforts jau protams labs vienīgi varēja tie amerikāni nedaudz pie salona apdares kvalitātes piestrādāt bet tas jau nav pats galvenais. Kas mani vēl pārsteidz tas ka braucot pa štrāsi 110km/h tahomerts uzradīja 2000 apgriezienus uz 4 robu, 100 man bija 3000 apgriezieni kā likts. Ir arī savi izskaidrojumi motoram ir 4 lamdas kas atbild par optimālu zupas daudzumu, ai ka tik tas lamdinas kalpotu ilgi. Nobraucis esmu jau 4000 km pagaidam nekas neliecina ka būtu jāmekle serviss bet gan jau ari pienāks mana kārta. Par rezerves dalām interesējoties viss latvijā ir pieejams. Ja gribas kaut ko eksluzīvu ka hromēti logu tīrītaji vai 20 colu disku komplekts par nieka 600$ tad tik uz priekšu www. ebay. com tur ir loti daudz kas interesants, bet pie mums viss nepieciešamais kā gūltņi pirksti, riepas, kalodkas, dačiki utt. Katrā ziā pagaidam apmierināts.
zz @ 22.augusts 2006 0:00
Skoda Superb 2006 Novērtējums: 10 Komentāri [6]
Nedēļu atpakaļ uztaisīju savai Škodai 2,5 TDI V6 čiptūningu, standarta parametri 165 Zs, 320 Nm, tagad 190 Zs, 400 Nm. Jaudas pieaugumu varēja just uzreiz, jau no maziem apgriezieniem, bet pēc kilometriem 600 beidzot sapratās tiptronic kārba un jaunā programma (speciālisti teica, ka tas esot normāls sastrādāšanās process) likās, ka trūkst tikai spārnu lai paceltos. Dinamika jau tā nebija slikta, bet pēc veiktās "operācijas" varu cīkstēties ar ļoti nopietniem benzīniekiem bez mazākām problēmām. Motors arī liekas vieglāk elpo un ir parādījusies tāda forša sportiska rūkoņaTagadējais paātrinājums ir kaut kur ap 8 sekundēm līdz simtam, turklāt degvielas patēriņā nekādu izmaiņu nav.
Superb @ 18.augusts 2006 0:00
Hyundai H 1 2.5td 2001 Novērtējums: 6 Komentāri [1]
Gribeeju pastaastiit par nelielo pieredzi 9 dienaas lielaa karstumaa nobraucot 5500 km pa eiropu ar so businju. Kaads vinjs izskataas var aiziet un apstiities ss. lv. cena ap 8 t eiro.

Vietas 9, bet mees braucaam 6 + bagaaza. Aiz 3 seedamrindas diezgan pamaz vietas mantaam tapeec dalja meetaajaas ar pa salonu. Bet 6 bij +/- eerti.
Liels plus ka kreeslus vareeja nolaist pilnigi horizontaali taadejaadi aizmuguree vakaros bij normaals chiloutinjs, bet pa nakti braucot vareeja 4 normaali izguleeties. (cik nu normaali braucosaa masiinaa var paguleet). Salons diezgan prasts. Soferim vieta eerta un cels labi paarredzams... tik kauko aizsniegt un pareguleet gruuti.
Man pa nakti nobraucot bez apstaajas 720 km no viines liidz varsavai mugura saaka saapeet tikai izbraucot caur varsavai. (apm beidzamie 20km)

Lielaakaa saape bij pretiigie, saurie, likumotie, bedrainie celji polijaa, kad businjs vislaik suupojaas un neko normaalu padariit nevareeja.
Otra saape. H1 nestraadaaja kondiska tapeec salonaa bij loti liels karstums. kaukaads stulbums ka logus vareeja atveert tikai priekseejos, bet aizmugureejiem tik 2cm skirbinju no kuriem jeega loti maza... curaat vispaar negaajaam, jo nezeeliigajaa tveicee visu izsviidaam.

Prieks sitaa businja braucaam diezgan aatri un dabuujaam vinju bish pamociit... aatraak pa 135-140 pa baani nebraucaam... tapeec videejais degvielas pateerins apm 10,5l. Atbraucot maajaas likas ka degviela seit vispaar pa leeto - daargaakaa vietaa kur bish iepildijaam bij horvaatijas kalnos gandriiz 1.3 eiro: )

Vai es velreiz ar taadu brauktu?? Noteikti, bet varbuut netik karstaa laikaa. 6 bij diezgan eerti.


Forsi ka vari izstiept kaajas uz kuru pusi gribi un marsrutu taisiit kaads vien ienaak praataa .

Ja kauko aizmirsu pieraxtiisu klaat veelaak.

nesapratu @ 18.augusts 2006 0:00
Renault Megane coach 1997 Novērtējums: 8 Komentāri [3]
Tākā braukāju ar 19, biju apradis ar RENI un neko citu negribu. Tā nejauši Leišos meklējot paziņam autiņu, noprku sev šo sportisko autiņu. Sarkana, ar spoileri, lūku, 16" diskiem, mūziju un gāzi (ar gāzi jau braukāju 7 gadus, ideāli), vienīgi 1.6 dvēselīte, nedaudz pietrūkst tā spēka, bet tākā man daudz jābrauc, ietaupu uz degvielas kvantitāti.
151000 km rādītājs, bet tam jau neticu, vizuāli apbakstīts. Iegūldīju ap 100Ls detaļās un tagad braucu mierīgs.
Tehniski no 19 daudz neatšķiras. Šiem mazajiem motoriņiem vājā vieta ir kārba (JB1), tās nemīl agresīvu braukšanu. Es jau vienu nobeidzu - diferis pa pieskari aizgāja.
Tākā manam ir 16" ir arī sēdinātās atsperes un ripenes 205/45 un 205/50 tas ir nepatīkami ciets uz mūsu nelīdzenajiem ceļeim, bet stabils uz ideāla asfalta. : )
 
RE-VO @ 17.augusts 2006 0:00
Volkswagen Golf 2 GTD 1987 Novērtējums: 7 Komentāri [7]
Sveiki visiem, nolemu aprakstit savu pirmo auto, kuru diemzel nesen pardevu. Tatad Golfs nekadu amerkiu nevienam neatklashu bet tomer. Iegadats tika 2005 gada oktobri, no kada veca vira par 500Ls neliela nauda ta bija tada autinjam, bija ari nelieli defekti, sliekshni bija aprusejushi, un vel daz ne dazadi siikumi, pazistams meistars to visu noversa, jo tomer nolemu ka pec ziemas tas viss butu dubultoijes ja neko nedarit, pec tam visam proceduram, ar shkidro gumiju, nopushot visas dzivas vietas, pec musu jaukas ziemas netika atrasta rusa nekur, ta luk, kaut gan viena vieta mazliet bija, aizmgure pie numura, bet golfiem ta ir vaja vieta. Vispar Gols tas ir emocijas : ) Salons nu ka jau WV prasts un erganomisks, man bija adas : ) tatad par dzineja ipashibam. 1.6 GTD - loti labs un dinamisks motors, vareju pat ielikt kloki B4 dizelim : ) bet tikaj sakuma, ellja vinjam garshoja apm 1L uz 10000 ja atiminja mani nevilj. Nekadu dizo remontus pat neesmu viecis, iznemot generatora mainju un siksnas 2 rezies, bet tas bija tikaj manis pasha del, ja ieksha staveja muzikas apparatura uz 1KW ar visam no ta izrietosham sekam. A un tomer ziema pamainiju 2 (свечи накала) atvainojos jo aizmirsu ka tas ir latviski : ) Izskata uzlaboshanaj tika iepirkti lietie diski vasaras sezonaj. un tagad par +/-

+Loti ekanomisks 5L uz 100km tas videjais pilseta/trasse
+Sezot pie stures parredzamiba ir ka busa
+Pechka ir ists zvers ara -25 - man salona +22 stabili, vasara ta pat puuta auksto gaisu... ka kondicioneris
+Motorpelpa viss viegli sasniedzams un sikus remontus var bez problemam veikt pasham
+Gaismas man bija prieksha 4 fares apgaismojums loti labs.

- Loooti skalsh salons - Bet to var viegli labot, (budzeta variants) Jebkura buvmaterialu veikala jasaperk balto plevi kura iet zem laminata apm 5 mm, janonemj visas apshivkas un jasalime ta pleve virsu. pec shitas proceduras salons palika daudz klusaks un patikamaks.
- Neerti sedekli, kaut ari adas : )
- Nu un motora apetite uz ellju
- Dzinejs nenormali skalsh (ara)

Ta tad ta, prieksh pirmas mashnias tas ir ideals braucamais, pekrot tad jaskatas uz rusu ir ta vai nav, un pats labakais variants jau ka visiem dizeljiem izmerit kompresiju, es savam izmeriju bet tad kad nopirku bija 24 visos, nu it ka vareti but mazliet vairak, bet ka jau saku ziema nebija problemu.
 
bitner @ 14.augusts 2006 0:00
BMW 524TD 1987 Novērtējums: 8 Komentāri [17]
Tad nu seatbelt beidzot aprakstīs savu auto, kas šodien tika ieripināts garažā, bet pirms tam izmesti līkumi, tā teikt, join ride ;).. Tātad šis jau man ir 2. pēc skaita 524 e28, pirmais bija bik labāk aprīkots, taču to nopārdevu, biju vēl skolnieks, taču bija jāgulda, lai būtu kārtīgs.. bet tas jau ir cits stāsts.
Tātad konkrētais ir 87. gada, viens no pēdējiem 524 ar automātisko kārbu un el. logiem +pārējās ekstras protams. Es šim auto LV esmu otrais saimnieks, no Vācijas ievests 03'gadā, lietojusi sieviete, pirms tam arī, it kā. Auto ir servisa grāmata, pēdējais ieraksts tur pie 295000km, 2002. gadā plus vēl tonna ar apzīmogotām lapām par remontiem un apkopēm, tagad nobraukumu rāda 370000km, kam nav pamata neticēt. Par cenu runājot, neko zema 1500e, taču sirds kliedza "Jā" un bija vien jāņem ;), komforts super, ērti velūra sedekļi, salonā kluss(protams, motoru dzirds, bet tā 6stobru dziesma man tik un tā baigi patīk) un plašs, par dinamiku sūdzēties nevar, paātrinās pat ļoti ok, agregāts gana ir jaudīgs-115z. s, 220nm.
+ekonomisks, 8l pilsēta bez problēmām(paša pieredze)
+komforts, plašums, tomēr masīvs auto, īsts tanks.
- pieļauju, būs arvien grūtāk sadabūt detaļas, jo tas tomēr ir rets auto..
+, kas atsver visus mīnusus, man tas auto patīk, kā jau minēju, sirds kliedza "Jā" un savu izvēli nenožēloju un domaju, ka nenožēlošu. Ja godīgi, vēl arvien nespēju iebraukt, kā man tā izdevās, turklāt pavisam nejauši, atrast šitādu eksemplāru.. Protams, ir daži sīki kasjaki, piemēram, rūsa uz kreisā stūra šofera durvīm, taču tas ir viss, ko tagad uz siteinu atceros.
Seatbelt
 
seatbelt @ 11.augusts 2006 0:00
Mazda 626 2.0 16v 1996 Novērtējums: 7 Komentāri [3]
Neko gari neraxtiishu. Nekad nebija bijusi mazda. nopirku pa 800 eiro. nokaushanai. paaris defekti virsbuuvee. Lidmashiina. aatri beidzas pusasis. ljoti miiksta. bedriites nejuutu. diezgan nestabila. braucu 6 meeneshi. degvielas pateerinju nezinu(esmu Irija). salons eerts. ap prieksheejo stiklu ruusas kaarta. saak paraadiities motora raustiishanaas- nestabili apgriezini(leekaa). vaarstu gumijas pagalam. kaarba saak gaudot.
defektu ir diezgan, bet braut tiiri patiikami. paspeet var visur kur vajag. driiz uz izgaaztuvi.. naakamaa buus civic. tad redzeesim ko tas teiks par manu braukshanu(cik ilgi nez izturees) ;)
archibalts @ 10.augusts 2006 0:00
Audi 80 1,6D 1988 Novērtējums: 6 Komentāri [11]

Plusi:
ekonomisks uzticams auto
5l/100km.. tas nav daudz
lēts ekspluatācijā
viegla vadāmība
auto ir labā braukšanas kārtībā: )

Mīnusi:
paskaļs salons, jo motors trokšņo
lēns ieskrējiens, grūti apdzīt citus auto
maximums esmu izspiedis tikai 150km/h
virs -25 grādiem ziemā var iesalt. Ziemā iesala uz nedēļu.
nav aukstā gaisa kondicionieris.

 
Dainis07 @ 9.augusts 2006 0:00
Opel Vectra Caravan 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [9]
auto iepirkts firmas vajadzibam pavisam nesen Cesis, ieksj magjiskaa SINHRO C.

Auto ir ar 1.6 16V ECOTECH benziina dzineju, el. prieksjas logu pacelajiem, stures pastiprinaataaju un A/C. Nobrakums arii peerkot bija saliidzinosji mazs aptuveni 117t. km.

Par auto: nu 1) jau paarseezjoties vecaa VW Passat 87. g. auto likaa kaa diena pret nakti - eerts un kluss. 2)pateerinjsj arii ir taakaa raxtiits manuaalii ap 7,5 l. Esmu pat testeejis - ar 60l pilnu baaku var nobraukt ap 800 km, kas liekaas normaali. 4) auto saliidzinaajumaa ar ieprieksjeeo ir stabilaaks, bet te laikam nospeelee lomu platie lietie 195/65 R15 diski. Lai gan pa zemes celju braucot juuties kaa uz sleepeem : )

Ar vienvaardsakot LABS auto darbam!

Protams autinjam ir arii bijusjas savas jau nelielaas sjaiziites:
1) ko pamaniiju kaadu nedeelju peec pirkuma - akuciitim gar klemmeem bija kautkas liidziigs skaabei. Ar nelielu tieleesjanos SINHRO C to pa garantiju nomainija.
2)vienaa jaukaa dienaa pilseetaa starteejo auto, izbeidzaas gjeneraators. KEMI PURVCIEMS man vinju 2 dienas remonteeja, bet nu straadaa godam. Vaina esot bijusi ar diozju tiltiem. Renots pie 40 Ls
3)savas muljkjiibas peec braucot pa Pleskavas sjoseju sacjakareeju centraalo bremzju cilindru - pa strauju nometu pa meemajiem. Remots atkal tanii pat KEMI, bet nu puisji vilka gumija kaa maaceeja - 1dienas riitaa aizvedu, 2dienaa ap pusdienaslaiku tiaki dabuuju auto. Bet nu darbs bija paveikts godam. Ja neskaita to ka viens atsleedznieks pamaniijaas ievilkt naasiis lieto disku vaacinja fifiigo atsleedzinju... : )

Rezumee par auto - lai arii tauta gaanaas par OPELjiem, sjis auto darba vajadziibaam ir GANA labs un erts!
Piebaldzens @ 5.augusts 2006 0:00
Skoda Superb 2006 Novērtējums: 10 Komentāri [9]
Skoda Superb Elegance V6 2,5 TDI Tiptronic. Izcila dinamika un komforts, aprīkojums - praktiski viss iespējamais (ādas salons, koka apdare, biksenona lukturi, ļoti laba mūzika, 17 collu lietie diski utt. ) Riktīgs čehu Audi A6. Braucu pirmo mēnesi, tāpēc tie ir sākotnējie iespaidi. Pirms iegādes pētīju gan Audi A6, gan VW Passat, taču līdzīgas komplektācijas Audi (A6 3,0 TDI) izrādījās par ~12 000 EUR dārgāks, bet VW ~5000 EUR dārgāks, turklāt nepiedāvā V6 TDI. Jāpiebilst, ka Skoda cena šādā komplektācija sastāda nepilnus 29 000 EUR. Mašīna pārsteidz ar savu salona plašumu, jo tās salons esot 10 cm garāks par Vw passat, uz kura bāzes šis auto ir tapis... Reālais patēriņš pilsētā ir ~7,5 l/100 km, uz šosejas, braucot ar 110 km/h ~6,2 l/100 km.

Varbūt kāds varētu padalīties iespaidos, kurš šādu auto ekspluatē jau ilgāku laiku? Paldies jau iepriekš...
Superb @ 3.augusts 2006 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti