Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Honda Civis 5d 2006 Novērtējums: 8 Komentāri [9]
Čau visiem. Neesmu es nekāds aprakstu spečuks un droši vien daudziem mans apraksts liksies garlaicīgs, neinteresants utml, bet tomēr centīšos pastāstīt kaut ko par savu jaunieguvumu.

Tātad, augusta beigās, beidzot tiku pie sen lolotās Jaunās HONDA CIVIC 5 d. Dīzelītis 2.2 litri.

Max griezes moments 340/2000, 140 Zs. Pēc dokumentiem degvielas patēriņš: pilsēta-6.7, ārpus-4.5, kombinētais-5.3, paātrinājums līdz 100 - 8,6 sekundes.

Pašlaik noripināti ir pirmie 1000 km.
Vizuālais (gan ārpuse, gan iekšpuse) - man personīgi ļoti patīk, varbūt ir 2 neērtas lietas - 1. aizmugurējais antispārns (ja to tā var nosaukt) ir tieši horizontāli pa vidu aizmugurējam logam, kā rezultātā sākotnēji grūti pierast, bet nu jau liekas tīri OK; 2. priekša (pampers) ir ļoti zemu, tādējādi jāuzmanās pie parkošanās, noparkošanās tā pat kā ar citiem autiņiem, kad ar priekšējiem riteņiem var piebraukt pie apmales, šim autiņam neies krastā. Principā ar šo autiņu, braucot pa bedrainiem un ļoti nelīdzeniem ceļiem, ir risks apskādēt šādu tādu plastmasas aizsargtetaļu, kas ir mašīnas apakšā.
Sākotnēji jāpierod pie mašīnas gabarītiem, jo iesēžoties tajā un uzsākot braukt rodas dīvainas sajūtas: dēļ savām jocīgajām sānu līnijām, liekas, ka autiņš ir platāks, nekā tas ir reāli; 2. dēļ zemās priekšas un pretēji augstās pakaļas sākotnējā parkoanās notiek uz "izjūtu" principa : ) 17' riteņi tomēr dara savu - vizuāli ļoti smuki un eleganti, tomēr braukšana ir piesardzīgāka, jo pie mazākiem ātrumiem jūt bedres, tādējādi ir 2 varianti (1. izvairīties no pārlieku bedrainiem ceļiem, vai arī 2. izvēlēties tādu braukšanas ātrumu, lai mašīna napaspēju šīs bedrītes sajust) : ) Tomēr jāsaka visu cieņu amortizatoriem, kuri ļoti prasmīgi konpensē visus ceļu nelīdzenumus.
Interjers autiņam man patīk ļoti. Vizuālais izkārtojums un viss ir pa rokai. Naktīs braucot apgaismojus pogu apgaismojums un zilganās nokrāsas despleju izgaismošana padara interjeru jo īpaši pievilcīgu. Neskatoties uz visu labo, ir arī sliktas lietas - nepatīk tā plastmasa apdare, kas šur tur ir sastopama, piemēram, vieta, kur ir centrālais info mezgls (tahometrs, degvielas tvertnes mērītājs u. c. lampiņas) Ir aizdomas, ka drīz tur varētu parādīties uzmācošas skaņas, it sevišķi braucot pa Rīgas ielas bruģi : ) Gribētos arī vēl vienu pozīciju priekšējā vadītāja sēdekļa regulēšanai, bet tā nav pirmšķirīga problēma, bez tās var iztikt. Ļoti ietilpīgs nodalījums zem rokas balsta (var salikt pat vairākas alus pudeles (4 noteikti) : ) Necerēti liels bagažnieks, jo tā kā man regulāri līdzi jāvadā lielā hokeja soma, tad ar siviku šī problēma ir atrisināta. Aizmugurē sēdēšana ir OK, tomēr, ja līdzbraucējs būtu virs 190 garš, tad ir aizdomas, ka viņa galva atdurtos griestos (reāli tas pagaidām nav novērots, bet ir aizdomas. Visādi citādi ir ļoti ērti un vietas kājām ir atliku likām.

Gaitas īpašības:
Tā kā autiņam ir 6pakāpju manuālā kārba, tad ātrumu pārslēgšana notiek ļoti raiti. Ir iespējami 2 vieda baukšanas, pārslēdzot ātrumus pie dažādiem ātrumiem
1. ekonomiskā - 1. pārnesums (līdz 16 km/h), 2. pārnesums (līdz 35 km/h), 3. pārnesums (līdz 50 km/h), 4. pārnesums (līdz 70 km/h), 5. pārnesums (līdz 85 km/h), 6. pārnesums (no 85 km/h un uz augšu kamēr atduras strelka spidometrā). Jā, starp citu spidometrs ir digitāls.
2. sportiskā braukšana - apmēram pie katra pārnesuma var piesakitīt vismaz 10(15)km/h klāt.

Neesmu es speciālists sportiskā braukšanā, tomēr pat ar savām necilajām iemaņām un spējām, pamanījos atstāt "jaņos" OOOO A6 un Bē eM Wē 518.
Nezinu, ko vēl lai uzrakstu.
Ā - reālais vidējais patēriņš, ņemot vērā, ka nedzīvoju Rīgā, bet gan ārpus tās (dienā vidēji tiek nobraukti aptuveni 130 km, no kuriem 50 pa pilsētu, bet 70 pa šoseju) - pagaidām 5.6 litri.


Tātad MĪNUSI:
1. pārlieku zema priekša;
2. auzmugurē droši vien cilvēkam virs 190 nebūtu ērti sēdēt dēļ zemiem griestiem;
3. šur tur liekas aizdomīga plastmasa apdare priekšējā panelī;

PLUSI:
1. labs (manā izpratnē smuks) dizains gan ārēji, gan iekšēji;
2. Ļoti dinamisks un nasks, tajā pat laikā ļoti ekonomisks
3. Ietilpīgs, lai gan vizuāli tāds nebūt neizskatās;
4. Ērts (vadītājam un priekšā blakušsēdētājam noteikti, neatkarīgi no cilvēka auguma, ja vien tas nebūs kādus 250 cm garš basketbolists, bet aizmugurē, lai gan 190 cm garajiem būtu problēmas ar augstumu, toties kājām vietas atliku likām)
5. Savādāk , atšķirīgs utt no pārējime uz ielas sastopamajiem autiņiem.

P. S. Lidz šim es braukāju ar jauno OPEL ASTRA 2005. gada - ir secinājums - lai arī ASTRAI nav ne vainas, tomēr negribu vairāk braukt ar OPEL ASTRA : )
Archa @ 11.septembris 2006 0:00
Audi Q7 2006 Novērtējums: 10 Komentāri [10]
Man bija tas gods vienam no pirmajiem iegādāties šo auto.
AUDI Q7 3.0 tdi dabuju vēl arī quattro. kad nopirku auto bija noskrējis 300 km ! par auto vācijā samaksāju 78000 euro. gribēju tadu kā nav katram tad arī nonācu pie šī par kaut kādām vainēm nevaru neko teikt auto praktiski jauns.
Vinjs skaitās džips itkā gribētos biški aukstāku...
 
Richiis @ 10.septembris 2006 0:00
Mazda 323F 2.0TD, 16v 2000 Novērtējums: 7 Komentāri [4]
Neilgu laiciņu atpakaļ izšķīros par šāda autiņa iegādi( 2litru dīzelis, 16 vārsti, turbīna). Vāģis bija tikko atdzīts no Fričiem, ar pavisam nelieliem vizuāliem defektiem (kaut kur bija punktiņi, kaut kur nelielas švīkas), bet visumā labā stāvoklī gan ārpusē, gan salonā. Pirmā piedarbināšana protams atsauca atmiņā veco "labo" mazdas dīzeļa saņu (kādus pāris gadus atpakaļ bija 92 gada 323 1.7D), ne par mata tiesu skaņa neatšķiras no vecajiem mazdas dīzeļmotoriem. Odometrs rādija ~160000, arī bija Friču atzīmes par mainītām zobsiksnām un filtriem ar visai līdzīgiem cipariem. Pēc motora skaņas un citiem faktoriem arī liekas ka noskrējiens ir robežās līdz 200000, ta ka tas būtu o`k. Viens no vislielākajiem mīnusiem vismaz manam autiņam - liela vibrācija (ātrumkloķis kratās un stūre vibrē diezgan), uzreiz meklēju kādu beigtu padušku motoram, ar cerību, ka šo vibrāciju varēs novērst - bet nekā. Vēl no mīnusiem - diezgan skaļš salonā. Apmēram nedēļu pēc pirkuma palīdu apakšā palūrēt kas notiek: pufa trubā caurums kulaa lielumā, rūsējis nav nekur ne kripatiņas, un bijusi visa priekša nogriezta pēc avārijas un piemetināta no cita autiņa. Pārdevējs dievojās, ka kondiška tikai jāuzpilda un viss būs o`k. Es nu savācos un laižu pie meistara - šis pieliek šlangas un nu tik pildīs. Friči izrādās maitas nav pielikuši atpakaļ šlangu no radiātora līdz salonam, un uz kompresora nav siksna, kā arī šķivoks kompresoram metas. Karoče šī vasara bez kondiškas : (.
Runājot par pašu braukšanu - biju uz dirsas. Motoram pēc 2.5 apgriezieniem, kad pierubās turbīna sākas atrakcijas par dīzeļa cenu. Rāviens tāds ka man smaids ilgi vēl no lūpām nepazūd. Radiniekam ir Gredzenu pavālnieks (audi) 93 gada, 1.9TDI un man pašam bija Golfiks III, arī 1.9TDI - salīdzināt ar mazdas motoru vienkārši nav ko - kaut kādi putekļusūcēji. Protams kad piesperas turbīna spoguļos ir redzams tikai melns mākonis, bet tas ir to vērts - liekas ka priekšu ceļ augšā.
Patēriņš - šoseja 5-5,5 litri uz 100km. (jau neskaitāmas reizes izmēriju Rīga- Ventspils- Rīga= 20-25litri) Pilsēta : ( jau daudz vairāk - ap 9l.
Vienīgais (cerams uz ilgu laiku) kas bija jāmaina - kalotkas priekšā - 13Ls (pats mainīju). Ā jā - nojūdzās termometrs salonā - rāda pilnīgas auzas (žēl protams, bet laikam būs jāsamierinās). No aprīkojuma - kondiška, el. logi(tikai priekšā), airbegi, el. spoguļi un tas laikam viss.
Tāds kā kompsavilkums:
+ Patēriņš, patēriņš, un vēlreiz patēriņš
+ Dzinēja dinamiskums
+ Konfortabli sēdekļi
+ Salonā salīdzinoši daudz vietas
+ Viesādi japāņu kosķaki - blakussēdētāja beņķis pārtaisāms par galdiņu, glāžu turētājs, utt
+ Stūres augstuma regulēšana
+ Dizains (tas jau personīgi)

- Diezgan slikta vibro un skaņas izolācija
- Mazs bagāžnieks
- Blins, vairāk neko nevaru izdomāt : )
Viens paziņa paņēma tādu pašu autiņu, tikai 1999. gada - šim bišķi mazāk paveicās - sliktākā stāvoklī un vairāk nodzīts. Ā nu protams cena - nokaulēju līdz 4800 Eur.
Nu karoče esmu apmierināts

 
Eds @ 10.septembris 2006 0:00
Land Rover Range Rover 1998 Novērtējums: 10 Komentāri [11]
Nu ko pēc laba laika nomainot trīs SAAB esmu atpakaļ pie Land Rover Range Rover. Un besī mani vēl jo projām, ka Land Rover uzskata par Rover, bet kad Range Rover uzskata kā auto marku un cenšas katalogos to atrast es klusēju...
Gribu aprakstīt varbūt ne tik daudz par komfortu, kur ko piebilst ir lieki, ne tik daudz par to kas tipiski lūzt jo tur nav daudz ko stāstīt, bet gan par to kāda cenu atšķirība ir šim auto! Jo ne reti ir dzirdēts, ka cilvēki baidās pirkt šo marku jo cenas esot kosmiskas. MUĻĶĪBAS
Tātad pie stāsta par pieredzi. To veco (iepriekšējais raksts) nokāva kāds paziņa, kurš no Jēkabpils atbrauca ar sabloķētu diferi jo nezināja kā to atbloķēt... bet ko nu par veco.
Tagad tiku pie relatīvi jauna LR RR 2,5 disel 1998 gada. (ja meklējiet katalogos sakiet, ka P38 modelis, tas laikam no VIN numura ņemts) Uz spidometra bija 205,000 kaut kas tā. Ar kļūdu borta datorā par pneimatiskās piekares problēmām. Kā parasti pērkot autiņu atstāju naudu rezervē, ja nu gadījumā kaut kas... Rezerve bija 400 LVL.
Pirmā nopietnā problēma bija pēc kārtīgas copes brauciena, kurā es domāju, ka atstāšu to verķi purvā... Nākamajā dienā saplīsa gaisa spilvens ( to, ka viņš saplīsa uzzināju tikai Rīgā) Līdz Rīgai vedu ar evakuatoru 110 km. (paldies ERGO kasko polisei tas nu man izmaksāja 15 LVL) Braukšana nav iespējama ar saplēstiem spilveniem. Kā uz piederu ratiem. Nu galīgi nav iespējams pabraukt, liekās, ka visa mašīna izjuks pa daļām.
Atbraucis uz Rīgu uzzināju par iemeslu un uzzināju par cenām.........
Un tur sākās šī stāsta sāls:
Tātad „Baltic motors” gaisa spilvens 1 gb ap 170 LVL, „Anglu Auto” tas pats ap 150 LVL. Saķēru galvu un sāku domāt, ka nu ir ķeza. Taču nepagāja ne nedēļa un savus atliktos 400 LVL es iztērēju šādi:
2 gaisa spilveni, abas stūres tjagas ar abiem pirkstiem, reaktīvās tjagas bukses un „zaldātiņi”, visi 4 amortizatori, 4 +4 stabilizatora bukses un ķenguratņiks (lietots) detaļas viennozīmīgi oriģinālās jaunas. Tas viss maksāja pie 400 varbūt 10-15 LVL vairāk. Bet tāds nu ir fakts. Detaļas var dabūt DAUDZ lētāk nekā pie „Baltic Motors” vai „Angļu Auto” Kur, nu tas ir cits stāsts un te laikam nav reklāma : )
Oki, bet tālāk par autiņu.
Nu tanī reizē viņš noķēra kļūdu un bija gribot negribot jābrauc uz „Baltic Motors” lai noņem kļūdu. Samaksāju ap 18 LVL un ar tādu pašu sačakarētu, bet bez datora kļūdas braucu uz „Angļu auto” kur nopirku lietotu gaisa spilvenu un to uzliku. Lietotu viņi notirgoja pa 50 LVL nu tādas nu cenas te Latvijā esot gribi pērc gribi nepērc tāda atbilde. Es jau negribēju, bet nu ko bija Līgo un bez auto negribēju palikt.
Tā nu es gaidīju savu sūtījumu ar detaļām. Pēc svētkiem saņēmu sūtījumu ar augstākminētajām daļām un ko pats, ko servisā sāku mainīt. Tagad uz doto brīdi esmu nomainījis praktiski visu xadeni.
Tikko atnāca bremžu diski ar kalotkām tās nu jāmaina. Cena ir nu tāda, ka mainu vajag vai nevajag : ) Kolotkas mainu kopā ar diskiem jo tāda cena... Lietoti lietie diski papildus komplekts maksāja 40 LVL 4 gabali. Neticami? FAKTS Patreiz ir problēma ar degvielas piegādes sūkni. Varu padalīties, ka jauna sūkņa cena ir 100LVL. Protams, oriģinālā. Gaidu sūtījumu. Vēl tāds sīkums, liekot magnetafonu izjaucu konsoli un lampiņas slēdžos izdegušas nodomāju k ajāmaina, aizbraucu uz jau pieminēto „Baltic motors” uz vietas nav, jāpasūta ar 50% priekšapmaksu un maksā ap 2 LVL/gb man vajadzēja 4.... finālā nopirku 0,65 LVL/gb. Protams, ne pie „Baltic motors” un ne pie „Angļu auto”.
Zitu tikai to, ka cenu starpība Latvijā ir šokējoša. Pie kam tas viss jāpasūta ar priekšapmaksu, kura kā likums ir detaļas cenā.... Tad labāk 1 nedēļu pagaidīt j ajau jāgaida tāpat un samaksāt par 50-70% mazāk
Tas nu ir mans īss ieskats par šī auto detaļu cenām. Tas ir tas, par ko es ar Jums gribēju padalīties. Auto ekspluatācijas izdevumi ir noteicošs faktors iegādājoties lietotu auto, tad nu mans padoms. NEBAIDIETIES no LAND ROVER. Lētas patiesi lētas detaļas. Bet ne te LV.... Un autiņš ir tā vērts!
Sīkāku infu varu iedot e- mail.
 
Pitbults @ 9.septembris 2006 0:00
Ford Windstar 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
3 nedēļas jūsmoju par savu jaunieguvumu- Windstar LX 3,8 litri. Dabūju par manuprāt lētu naudu-3000 eiriki. Priecājos, ka nav pneimatiskā piekare aizmugrē(lētāks remonts). Ādas beņķi, vadītāja beņķis kustās elektriski, griestos kompass, vēl pa pilnam visādas elektrības. Patēriņš 11,6 litri uz simtu braucot vidēji uz 110 kmh ar 6 ļaužiem mašīnā+panckas bagāžniekā. Gaita superlīgana,300 km nobrauc un ij nekāda noguruma, ja vajag uzrāvienu lai priekšā esošo fūri pazaudētu pakaļskata spogulī- nekādu problēmu, tik sievietes iespiedzās, ka tas nu gan viņām nepatīk(tāds apdzīšanas veids)Par to naugu, par kuru var dabūt Windstar, attiecīgā gada un komplektācijas Voyageri vai Transsport nedabūt. Dabūju nopirkt ģeneratora siksnu, he, maksāja tikpat cik 92. gada Passat vr6(iepriekšējais autiņš), hmm, patēriņš pasātam ar bij tāds pats- ha ha. Vērtējumā liktu 10, noņēmu div punktus nost par to, kur manuprāt Windstar katastrofāli zaudē Voyager, t. i., viens punkts par to, ka nav otras durves vadītāja pusē, otru par to, ka nav 8 sēdvietu un tās pašas izvietotas ne tā, kā man patīk. Ir 3- vietīgs dīvāniņš aizmugrē pa vidu divi kapteiņbeņķi, tas nozīmē, ka pat 7 pieaugušie ērti nesasēdīsies, vienam jābūt vismaz kārnam pusaudzim. Pagaidām vsjo.
vindu @ 5.septembris 2006 0:00
Toyota Avensis MC Wagon 2006 Novērtējums: 10 Komentāri [15]
Neesmu liels spečuks mašīnās, tādēļ šis apraksts nepretendē uz mega guru statusu. Drīzāk gan - mazajiem par zvēriņiem.

Beidzot pēc ilgiem un gariem gadiem nonācu pie secinājuma, ka draugiem rodas saistošākas blakus intereses nekā mana nogādāšana no viena punkta otrā, kad tas nepieciešams. Līdz šim ļoti eleganti to izmantoju, tādējādi visos pasākumos neķerot kreņķi, kas būs pie stūres un kāpēc es nevarētu nedaudz atlaist stīgu. Taču "sic transit gloria mundes" [tā paiet pasaules godība]. Nācās vien savākt ķepiņā savu nožēlojamo gribasspēku un iestāties autoskolā. Par autoskolu varbūt neizplūdīšu šeit, bet ja būs iekāriens - tad citā rakstā padalīšos ar pieredzi, novērojumiem un ieteikumiem : )
Tātad autoskola ir "piebeigta" un labs iemesls sākt jaunu dzīvi būtu jauns autiņš. Līdz šim ģimenē (2+2) iztikām ar samērā mazu, bet ņipru japānīti Nissan Sunny (92. g). Secinājums - jāpānīši rullz, lai arī kā būtu ar pārējo šai autiņā, bet motoriņš iet kā pulkstenis ar visiem saviem 1.4. Nu lūk, skatījos sākumā uz lietotām 3-5 gadus vecām mašīnām - pārsvarā ģimenes autiņiem (VW Touran, Volvo V40, VW Passat Variant, SAAB universāļi).
Tomēr pēc kāda laika izpīpēju, ka ja, tad jau - starpība cenā starp jaunu un šādu lietotu nebija pārāk liela, kā arī izdevās izbrīvēt nedaudz papildus resursus. Bez tā visa uzpeldēja pāris gali.

No sākuma skatījos VW virzienā (Touran vai jaunais Passat Variant). Tomēr pēc konsultācijām ar zinošiem cilvēkiem nosliecos uz Toyota - tipo par to pašu cenu var dabūt labi pakotu un mašīnu ar labu aprīkojumu. Draugam ir Corolla Verso - taču mani nepiedūra dizains. Precīzāk - kaut kas nedefinējams nepatika tā priekšgalā. Pazondēju web'u un še tev - Avensim reankarnācija. Aizbraucu uz salonu pasavērties, kas un kā. Iespaidi - dikti jau pozitīvi. Ņēmu un pasūtīju jaunu, smuku un spīzdīgu pelēcīti Avensis MC Wagon, 1.8 VVT- i A/T Sol komplektācijā (Technical).

Tātad automāts (komentārus skip) - esmu atklausījies, ka tā nav braukšana, bet datorspēle (man jau datori un spēles patīk), ka tas ir priekš kaķiem un iesācējiem un citus bla bla bla. Kas bija incants no tehniskās puses - Vidējais solītais patēriņs 7.8l/100km. Uz doto brīdi, kad nav nobraukta vēl pirmā bāka (svētdienas braucējs) vidējais patēriņš ir noslīdējis līdz 8.2l/100km, kas man kā pilnīgam dum- dum liekas ļoti labs rādītājs.

Tālāk jau par savrīgākām lietām : ) - fīčām, kas mašīnu padara par rotaļlietu lielajiem puikām.

1) Audio sistēma ar 8 skaļruņiem - nu esmu es izlepis un nedaudz orientējos skaņu pasaulē. CD/RADIO ar MP3 un WMA atbalstu ir ļooooti ok. Ir pāris trūkumi - piemēram, ka nevaru uz stūres "nomutēt" un ka vēl neesmu izlasījis visu manuāli. Vērtējums 8/10
2) Divzonu automātiskais gaisa kondicionētājs - wot tā ir manta. it sevišķi pēc šī gada vasaras un nožēlojamas kvalitātes pūtēja iekš vecā vāģa. 9/10
3) Sasverama un teleskopiska stūre - droši vien smieklīgi liksies, bet tā ir fīča pa visiem 100. 10/10
4) Jumta spoilers un jumta reliņi - izskatās ļoti labi, man jau patīk tādas niansītes. Bez tam citiem modeļiem nemaz nenāk standarta komplektācijā. Un tā kā sievai patīk slēpot, tad būs kur slēpes uzlikt. 10/10
5) Atpakaļskata spoguļi (milzonīgi) - pagrieziena rādītāji uz tiem, kā arī pielokāmi elektroniski. Ja nu neaizmirstas nospiest podziņu, tad var izsargāties no nevajadzīgiem brīnumiem ar noraušanu blīvās stāvietās. Dizainiski arī feini. 10/10
6) Aizmugurējais sēdeklis ar sadalījumu 60:40 (nolokāms). eu - šitajā taču var veselu seksadromu uztaisīt. Eh būs jāgaida atkal vasara, lai "notestētu". Vērtējums: ??/10 : )
7) Drošība - gan bloķētāji bērnu druvīm, gan ērta vietiņa sēdeklīšiem. Kā arī ck skatījos tad šamajam ir augsts reitings drošības testos - kas man kā papucītim ir ļoti svarīgi.
8) Cits - Titāna durvju un paneļa ielaidumi. Vārds - titāna jau vien izsauc respektu, laiarī nezinu, kas tas par mārrutku ir : )

Braukšana:

It kā jau nav daudz nobraukts - tikai 600 km, tomēr ir pāris piezīmes. Labi turās uz ceļa, kā arī ērti apieties ar stūri. nebija pat ilgs laiks, lai piešautos pēc braukšanas bez pastiprinātāja. Kluss salons, labi pakots. Iet kā laiva - viegli un līgani. Uz laba seguma vispār nesaproti vai brauc vai tomēr stāvi. Ātrumu no 0 uzņem labi, ir nedaudz jāpiešaujās uz apdzīšanām, jo tur aparāts prasa laiku pārdomām līdz pieslēdz apmetienus. Šai ziņā laba papildfīča ir iespēja pārslēgties uz triptronic veidīgo un nomest ātrumu uz zemāku pārslēgumu.

Vietas autiņā ir daudz. Pat aiz maniem "necilajiem" 1.91 paliek vieta kājām, rumpim un astei vēl vienam tādam hipopotamam. Par bagāžas nodalījumu jau pieminēju - seksodroms in- action : P. Var nosēdināt pat nelielu repsīša helikopteru, nemaz nerunājot, ka var sasēsties 2-3 cilvji lietus laikā un raut zoli, griezt pudeli un citādi izpildīties.

In General:

Plusi (+)

+ Liela, skaista rotaļlietiņa lielajiem puikām (dizains)
+ Ērta un droša braukšana
+ Labs papildaprīkojums
+ Toyota kvalitāte + japāņu motoriņš (komplektēta UK)
+ Audio sistēma (MP3 supports) - nu ir kur beidzot iegrūst savu 1.5 TB ar mp3

Mīnusi (- )

- Cena (uhh, nedaudz pāri Ls 200 mēnesī uz operatīvo)
- KASKO (bez komentāriem ~ 700 Ls)
- [joks] mp3 atbalsts (skat plusu) - a kuru no visiem mp3 CD likt. un steidzami jāiepērk matricas, lai sarakstītu kompi diskos ;)

Kā jau minēju sākumā - šis apraksts nepretendē uz pilnību no tehniskā viedokļa. Domāju, ka tādiem advancētiem lasītājiem, kuri ir spējuši atrast labāku auto portālu iekš LV neradīs grūtības sameklēt Toyota mājas lapu un papētīt parējos ķiņķus.

Paldies par uzmanību, uz tikšanos nākamajās sērijās.
 
lapsiz @ 5.septembris 2006 0:00
Citroen C3 1,4HDi 2006 Novērtējums: 8 Komentāri [25]
Sveiki! Te būs konkrēts PALAGS Jums lasīšanai.

Kādus pāris mēnešus atpakaļ droši vien ievērojāt topiku par jauna auto izvēli... Nu lūk – esmu iegādājies savu auto.

Katrs savu auto izvēlas pēc saviem ieskatiem un pieredzes - pāris gadus lietoju asaku - pats remontēju rūpējos. Labs auto, tikai rūsē un citi satiksmes dalībnieki kāpj uz galvas. Tad iegādājos lielisku 5 bembi - labs auto, bauda braukt - cik ātri nopirku, tik ātri nozaga. Īsi sakot pietiek remontēt vecus auto, čakarēties, tērēt naudu un laiku servisos, kur kāds debīls vecis mēģina tevi apčakarēt.

Tātad:

Citroen C3, 1,4 HDi (50 kW at 4,000 rpm offering torque of 150 Nm at 1,750 rpm), Top speed (km/h) - 163.

###Iegāde###
Bija skaidrs, ka jāpērk pavisam jauns auto. Aplūkoju dažādu auto ražotāju piedāvājumus. Kritēriji - piemērota cena un aprīkojums, dīzelis. Tikai ne žopelis, fords. Fabia kaut kā nepatika vizuāli, octavia likās par dārgu. Taču ieparikās mazliet atšķirīgs un pozitīvs auto - Citroen c3. Kļūdu izdarīju tanī, ka pārdebu veco auto un tikai tad pasūtīju jauno auto. Tātad 2 mēneši man bija jāgaida jaunais auto. Pēc konkrētas čakarēšanās ar Veho bija pagājuši NIEKA 3 mēneši un es beidzot iekāpu jaunajā auto.


###Aprīkojums###
Elektrisks stūres pastiprinātājs ar mainīgu slodzi, 2 priekšējie drošības spilveni, Avārijas signāla ieslēgšanās straujas bremzēšanas gadījumā, Regulējams stūres augstums un dziļums, Vadītāja sēdekļa augstuma regulēšana, Tahometrs un digitālais spidometrs, Ventilējams cimdu nodalījums, Galvas balsti visiem sēdekļiem, Pastāvīgas tuvās gaismas, Priekšējo lukturu augstuma regulēšana, Imobilaizers, Pilna izmēra reserves ritenis, Riepas Michelin 165/70 R14, 2 sānu drošības spilveni, Dzinēja aizsargs, Priekšējo logu elektriskie pacēlāji, Aizmugurējā stikla apsildīšana un tīrītājs, Brīdinošs signāls par ieprogrammētā ātruma pārsniegšanu, Centrālā atslēga ar distances vadību, Salona ventilācijas gaisa filtrs, ABS ar EBA, SX Elektriski apsildāmi sānu spoguļi, Apsildāmi priekšējie sēdekļi, Samta salona apšuvums, Elkoņbalsti priekšējiem un galvas balsti aizmugurējiem sēdekļiem, Vadītāja sēdekļa augstuma regulēšana, Elektriski regulējami sānu spoguļi, Radio ar CD atskaņotāju un vadību pie stūres, Kondicionieris ar klimata kontroli, Metāliskā krāsa, Elektriska tonēta stikla lūka ar žalūziju, Signalizācija Skybrake S20N.

Aprīkojums mani pilnīgi apmierina un ir OK - itkā nekas tāds netrūkst. Nedaudz kaitina lietus sensors(tagad jau esmu pieradis). Forši ir tas, ka uzsākot braukt visas durvis pašas aizslēdzas. Patīk digitālais spidometrs un kompis, kurš uzrāda nobraukto distanci, vid. degvielas patēriņu utt...


###Dzinējs###
Jau pērkot apzinājos, ka neko dižu no tā dzinēja nesagaidīt. Bet ir OK- ej. Protams, nevar salīdzināt ar manu iepriekšējo auto (325i - attiecīgi 192hp)... Bet bauda ir degvielas partēriņš, dzinēja apkopes biežums (Kā noskaidroju Veho servisā - dzinēja apkope jāveic ik pēc 20 t. km, zobsiksna ~ virs 200 t. km - tā ir rakstīts grāmatiņā).

Turbīna sāk strādāt ap 1700-1800 un tad dzinējs arī sasniedz augstāko griezes momentu... Kaitina, ka pārslēdzot ātrumus dzinējam krīt jauda - attiecīgi turbīnas apgriezieni krītas... Speciāli dzinēju nelaužu un virs 3500 arī negriežu - nav arī būtiskas jēgas.

###Apdare###
Jā kāds kaut ko tirš par to, ka citroen grab salons - lai pabrauc ar šo auto. Nekas īpaši negrab - nu reizēm lūkas plastmasas detaļas. Jā, apdare vietām ir diezgan vienkārša, pat teiktu elementāra... Toties tas ir jauns auto, nevis piesmēķēts, 100 reizes tīrīts salons, kurā sēdējis tusns vācieties.

Baigi patīk stikla elektroniski vadāma tonēta stikla lūka ar žalūziju. Ir vērts ņemt - tas auto kļūst pavisam savādāks! : ) : ) : )


###Gaitas īpašības###
Vadāmība ir viegla - pedāļi ir mīksti un stūre arī griežas viegli. Atšķirībā no citiem kopmaktklases auto, manuprāt, C3 piekare ir mīkstāka. Vadāmība ir droša un pārliecinoša arī ar ātrumu 140-150 km/h. Virs 140 km/h sākas zāģēšana ar dzinēju, paātrinājums arī vairs īpaši nav jūtams, pieaug degvielas patēriņš.

Šobrīd esmu nobraucis ap 9000 km. Vidējais degvielas patēriņš ir 4,9 l – tas ir ar visu kondicionieri, sastrēgumiem un ceļojumiem pa Latvju. Pa pilsētu varētu būt kādi 5,2 l. Baigais santīm**** uz šosejas varētu izspiest arī 2,5-3 l, bet tad vajag „pareizi” braukt (ieskrieties/ripināt/ieskrieties/ripināt).

Excell tabulā arī uzskaitu gan degvielu, gan veiktos remonta darbus un pamatinformāciju par auto.

Mīnusi ir noteikti mazāk:
- zems auto (uzmanies no borģurām);
- nepietiekama jauda;
- Reizēm par maz vietas, bet ikdienā praktiski nejūt.

Plusi:
+ smuks dizains;
+ labs aprīkojums;
+ ekonomisks dīzelis;
+ jauns auto! : )


P. S. Ir patīkami braukt ar šo auto un sasmaidīties ar citiem Citroen īpašniekiem! : )
 
Ksneps @ 28.augusts 2006 0:00
Mercedes 240d 1982 Novērtējums: 8 Komentāri [4]
Vēlos jums pastāstīt par savu, pēc kārtas, otro mercedes benz auto. Par pirmo varat palasīt šajā pat sadaļā.
Var teikt, ka šo auto saliku ar rokām pats. Kopumā no trim. Iegādājos kaut kad februārī ar 2,8 litru benzīna dvēselīti ar 6 cilindriem rindā un automātu. Motors bija gaužām sliktā stāvoklī, bet vēl griezās. TA nebija ieta divus gadus. Acīm redzot, vēl ilgāk netika mainīta eļļa un tosola vietā liets ūdens. Vēl aprīkojumā bija automātiskā ātrumkārba un elektriska lūka. Viss.
Tajā laikā man vēl bija iepriekšējais auto- W123 240d.
Nolēmu, ka vajag benzīna vietā ielikt dīzeli. Tas arī tika darīts. Īrēju garāžau ar bedri un elektrību. Peč darba gāju un skrūvēju. Nekādas dižās pieredzes man nebija, tikai aptuveni teorētiski priekšstati par to, kā kam ir jādarbojas. Likās, ka nemaz tik grūti nebūs, jo visi caurumi virsbūvē ir paredzēti utt.
Izrādijās viss daudz savādāk. Nācās nomainīt pilnīgi visu elektroinstalāciju, kardānu un ātrumkārbas kronšteinu, kā arī sviru un ātrumkārbu un kloķi. Izlēmu atstāt automātu. Tas bija tāds neliels sapnis : )
Pagāja aptuveni pus gads, un rezultāts ir sekojošs:
2,4 dīzeļdzinējs, visi elketriski logi, elektriska lūka, MB TEX salons, elkoņbalsts, lukturu korekcija no salona un citi bāzes versijā ietilpstoši nieciņi.
Nedaudz par + un -
+ dzinējs- konstruēts, ja nemaldos, 1974. gadā. Šis konkrētais ir 1982. gada, tātad ar 72 zs. Godīgi sakot- esmu sajūsmā, ka tik veca konstrukcija var būt tik izturīga. Pagājušajā vasarā tika veikts remonts. Tātad- dznējam vēl 5 gadi stabili klāt pie dzīves.
+ salons- nenormāli ērts. Kaut arī gaišs, netīrumus neuzsūc, jo ir apšūts ar MB TEX materiālu. Tas ir ādas aizvietotājs (nejaukt ar dermantīnu, tās ir divas dažādas lietas). Ārkārtīgi viegli tīrās. Šis salons bija novārtijies pa garāžām un nosmērēts ar eļļām. Nu netīrs pēc velna. Ar CIF visu dabūju tīru. Ideāli!
+ gaita- kā jau mercedes. Līgana un pārliecinoša. pilnībā neatkarīga piekare gan priekšā, gan aizmugurē. Komplektā ar gāzes amortizātoriem, nav nekādas bēdas.

- rūsa- tā ir visur un nekur vienlaicīgi. Tur kur viņa ir- tur arī būs nākamgad. Tur kur viņas nav- nākamgad būs! Tā viņš ir un tā tam būs būt : (
- respekts uz ceļa. Nu neciena. TA skatās šķibāma cīm, policija arī, kaut gan šad tad atbrīvo no sodiem : )

Kopumā esmu ļoti apmierināts ar auto. Nekļūdijos izvēlē pirmo reizi un arī tagad nenožēloju pus gadu pavadītu garāžā.
P. S. auto netiek pārdots.
 
Richy @ 27.augusts 2006 0:00
Nissan Terrano I 1992 Novērtējums: 7 Komentāri [13]
Jau pāris gadus vizinos ar V6 3.0 benzīna modeli.

Kā jau pienākas 1992 gada autiņam - ar 5durvīm
Kārba - manuālā, 5 robi
Bremzes - disku, gan priekšā gan pakaļā

Visādi elektropribambasi (logi, spoguļi, kruīzkontrole) - kā jau variantam ar 3.0 V6 (dīzeļiem un mazajam 2,4 benzīnam visādu elektrolietu ir mazāk)

No lieliem remontiem - nācās nomainīt radiatoru (salodēšana palīdzēja uz nedēļu - apnika laistīties ar dzesēšanas škidrumu), samainītas priekšas piekaras bukses (nevajadzēja, nomainītas tikai profilaksei), visi amortiņi pārlikti uz KYB 55 sērijas gāzeniekiem + pakaļējās atsperes uzliktas no Jeep Cherokee priekšājām - garākas un cietākas par orģinālu.

Motors nav sagādājis nekādu pārsteigumu, arī visas elektrolietas strādā, tik kādu laiku jau sajūga izspiedējgultnis uzprasās uz maiņu - visu laiku atlieku jo jāceļ nost kārba kas nav īpaši viegla : )

Pagājušā ziemā pie -34 leca ideāli, bet lai ātrāk iesiltu nācās aizbāzt kartonu pirms radiatora - jāmaina termostats bet slinkums.. Toties vasarā temperatūru tur konstantu - nepārkarst nekad, pat braukājot pa kalniem (Horvātijā).

Pamatā braukāju brīvdienās uz laukiem un dažādos ceļojumos ap Latviju - pārgājamība ideāla, ietilpība priekš 4 cilvēku ilgākiem braucieniem ļoti OK.
Priecē ka pakaļējā sēdeklī sēdošie nav apdalīti - vietas pietiek. Tas ir svarīgi rullējot lielākus gabalus.
Izbraucieni pa pārplūdušām stigām un pār nelielām upītēm izdodas bez iespringuma - tik pašam ar galvu jādomā.

Rezerves daļas - ja negrib čakarēties ar biežu maiņu labāk pirkt orģinālās, tiesa - pa Latvijas dīleru prasītām cenām ātri var bankrotēt, toties ir jāzin viena viltība - auto ir 1:1 vienāds ar ASV tirgoto modeli PATHFINDER attiecīgā gada! Tātad - daļas var ērti iegādāt iekš e- bay vai pasūtīt no USA veikaliem. Turklāt dažādas "tuning" lietas ar var dabūt - poliuretāna bukšu komplektus, pastiprinātās atperes utt. par ļoti normālām cenām.

Degvielas patēriņš - pa šoseju ap 10,5l, pilsētā -15l. Vidējais man sanāk ap 12. Pie šobrīdējām degvielas cenām - nav maz. Problēmu var mazināt uzstādot gāzes iekārtu (diemžēl normāli strādājot tikai inžektoru variants - redzēšu, uzliks pēc pāris nedēļām) Toties ar gāzi izmaksas uz 100 km kā dīzeļgolfam : )
 
GG @ 24.augusts 2006 0:00
Opel vectra 2.0 4x4 1990 Novērtējums: 7 Komentāri [3]
jauka rotaljlieta beerneljiem, kuri nevar atljauties pilnveertiigu apvidus auto : D

ziemaa bija jaabrauc uz laukiem un lielaa steigaa tika iegaadaats pilnpiedzinjas opelis : )
peerkot izskatijaas, ka vektru galvenaa saape (puustoshaas arkas un slikshnji) konkreetajam eksemplaaram ir noveersta, bet jau naakamajaa dienaa, kad nepareizaa vietaa paliku domkratu, ielauzu slieksni un sapratu ko esmu nopircis : D
ar auto biju baig apmierinaats - 2.0 115 Zs motora jauda ir pusliidz pietiekama ikdienai, apetiite prieksh pilnpiedzinjas auto arii ir ok (9-10 l/100 km, aardoties pa mezhiem, protams, vairaak), un diivainaakais - vektra kaut kaa nejaushi sanaakusi ljoti ergonomiska - gana eerta gan pilseetaa, gan braucot un d- pili.
par pilnpiedzinju neko daudz nezinu, varu vieniigi pateikt ka taa ir full time un blokjeejas tikai starpasu difs. nopietnam bezceljam nederiiga, bet pilseetas ziemai un lauku pavasarim ir gana laba. ja nepatiik - iznjem droshinaataaju un mauc ar fwd. pirms tam biju mazliet skeptisks attieciibaa uz wanna- be pilnpiedzinjaam, tagad sapratu, ka arii wanna- be pilnpiedzinja ir ziemaa galvastiesu paaraaka par jebkuru (arii ar blokji) FWD vai RWD. vektras pilnpiedzinju, atshkjiriibaa no honda crv un volvo v70 awd, daudz vieglaak prognozeet. protams, audi un subaru AWD ir galvastiesu paaraaki.

taatad:
+ patiikami braukt : )
+ pilnpiedzinja
+ gana augsta, nekas nekaraajas, kaut kur uzseesties nav biistami
- skaljsh
- - ruusa
+++ auto cena
+++ rezerves dalju cena

taatad, ja gribi baudiit ziemas priekus neizkaapjot no auto, uzliec labas riepas, padzen nost beerneljus no kalninja un aizzzzziet : D

veerteejums:
kaa auto - 6
kaa rotaljlieta - 9
 
peecis @ 23.augusts 2006 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti