Opel Ascona 1,6 S
1986
Novērtējums: 6
Nu tad tā: mašīnīte tika iegādāta par 500$. Latvijā ekspluatēta 7 gadus ar jaunu sievieti pie stūres. Extru nekādu, izņemot automātisko ātrumkārbu, piedevām 3- pakāpju, trešajs pārnesums tiešais. Dinamika 0-100 18 sek. Normāli iet tikai uz 98 benzīnu, kas arī ir oriģināli paredzēts. Krāsa balta, biku aprūsējusi, kā parasti arkas, salons par lielu brīnumu, gandrīz ideālā stāvoklī. Remonti:
benzīna sūknis -25 ls, centrālais bremžu cilindrs 28 ls, eļļas maiņa kārbā 50 ls : (((, motorā - 16 ls, cirkulācijas sūknis 15 ls, pretkorozijas apstrāde 40 ls.
Detaļas tika saliktas jaunas un nu jau 3 mēnešus : )) nekas netiek taisīts , tikai braukts. degvielas patēriņs 10 litri pilsētā, 8 litri uz štrāses ~ 110 km/h. Dzinējs saglabājies ļoti labi, dinamika 0-50 ļoti ciešama, joprojām ir ļoti labā kārtībā, joprojām dzīvi un labā kārtībā pirms 7 gadiem uzliktie gāzes amartiņi. Salonā dranķiga skaņas izolācija.
Vārdu sakot : mašīna sevis pārvietošanai no A līdz B, kas notiek neraustot kloķus un spaidot tikai 2 pedāļus. Laba pirmā mašīna nepašpārliecinām iesācējam (kā mana draudzene: ))).
mincis
@ 6.februāris 2004 0:00
Nissan Terrano II
1996
Novērtējums: 8
Terrano II, 1996. gada. 2,7 turbodizelis
Ar masinu esmu apmierinats - nemot vera ka brauksana sanak 70% sosejas un aptuveni 30% mezi , takas, kalni un bezceli.
Pilseta ir normali vadama - parredzamiba ka jau dzipam un ja virsu stav normalas riepas (275/70 R15 Michelins) tad likumos un asos pagriezienos iet ne par matu sliktak ka vieglais.
Rezerves dalas gan dargas - bet jamekle lietotas vai ari pa citiem veikaliem var dabut par normalu cenu.
Problemas kadas man ir - bremzesanas sistemai laiz gaisu kaut kads gaisa kompresors vai kas tamlidzigs - pasutot jaunu nak komplekta ar bunduli bremzu pastiprinataja un maksa kaut kur ap Ls 400 laikam (lietotu nevar nekur Riga dabut).
Izputejs izpuvis - bet tas japerk lietots.
Par ritoso dalu - nomainiju paris gumijas un atrestaureju centralo stures stieni un tagat pec 6 menesiem nekas nav nobiris.
Motors - tas ir labais. Iet loti labi, raviens ir pamatigs, gan pilseta ar vinu pedejais nepaliksi gan ari necelos jauda pietiek pilniba. Max atrums ko no vina var dabut ara - lidz 150 km/h.
Kuzovu esmu pacelis uz augsu - lidz sim ne mezos ne ari uz balkiem vispar nav neko keris.
Bezceliem cauri iet labi - vienigais jarekinas ka visi bamperi ir plastmasas un ja bus kads lielaks celms vai sakne var atstat kadu plastmasu tur.
neitralais
@ 5.februāris 2004 0:00
Mazda mx 6
1992
Novērtējums: 9
mašīnīte manā īpašumā un lietošanā ir jau apmēram gadu un esmu vairāk nekā apmierināta. izmaksas bijušas tikai tādas, par kurām zināju, a/m iegādājoties - jānomaina pusass gumijas (~10 Ls) un nācās visā garumā mainīt izpūtēju (~100 Ls), toties gala rezultātā tiku pie sporta izpūtēja un respektabla rūciena ;) (ciparos nav ierēķinātas darba izmaksas)
vēl mx 6 ir nomainīts gaisa filtrs (kaprīze, ne nepieciešamība) & lēnām notiek priekšējo lukturu nomaiņa (oriģinālos izzaga), tagad top agresīvāks skats
2.0 16V motors, pilsētas apstākļos nesūdzos, cēliens pietiekami labs
+ labs dizains, ņemot vērā izlaiduma gadu
+ labs uzrāviens
+ mazs degvielas patērņš (vid. 8l/100km)
+ ērts salons, ja braucēju nav vairāk par 2iem (liels bagāžas nodalījums)
- ne pārāk laba skaņas izolācija (iespējams, saglabājot orģinālo izplūdi, šāds mīnuss netiktu minēts... )
- kļuvusi populārāka, līdz ar to - interesantāka zagļiem...
- grūti dabūt rezerves daļas - jau mēnesi braukāju bez 1 no nospertajiem pagriezieniem
bet kopumā ņemot - ļoti laba a/m par šādu cenu
mx 6
@ 5.februāris 2004 0:00
Toyota Corolla
2003
Novērtējums: 9
Corolla 2003. g. 1.6 benz., 5d Hatchback, Linea Sol
Nekādu problēmu!
Plusi:
- laba dinamika, īpaši tad, ja braucu viens
- ergonomisks un atturīgs panelis ar borta kompi
- laba klimata ierīce
- stabila (nezinu, kā ir ar sūdīgām riepām)
- foršas gaismas
- ietilpīgāka nekā izskatās
- tiešām labs oriģinālais stereo ar 6 skaļruņiem
Mīnusi:
- nevar regulēt stūres attālumu
- pirmo nedēļu nevarēju pierast pie krēsla - sāpēja mugura
- nav lukturu mazgāšanas fīčas
- lielos ātrumos kļūst trokšņaina - jūtams, ka ir ekonomēts uz izolācijas materiāliem (tas, diemžēl, ir visu kompaktklases auto lāsts, varbūt izņemot A3 un A- klasi)
Tikko apritēja tieši gads, kopš mašīna tiek lietota. Nobraucot 31000 km, citus mīnusus konstatējis neesmu.
Tā kā pārsēdos no BMW 320, sākotnēji biju visai skeptisks, taču jāatzīst, ka performance pilsētā būtiski neatšķiras. Uz šosejas gan - pat ezim skaidrs, ka 1.6 dzinējs nespēj nodrošināt tādu dinamiku kā 2.0l 6- cil. Tajā pašā laikā, ja labi grib, var tīri priši pabraukt uz 170.
eg
@ 4.februāris 2004 0:00
Opel Combo Tur
2003
Novērtējums: 3
Kādas problēmas sagāda man ši mašīna? Pirmo amartizatoru nomainiju uz 6000km, to pašu apmainīto pēc 2000km, uz 25000 km bija beigts jau trešais amartizātors. Šai mašīnai amartizātori plīst tapēc, ka rūpnīca nav padomājusi par azsardzību un amartizātorus sasit priekšējo riteņu mestie akmeņi, ja manītu pa garantiju būtu pupu mizas, bet nemaina viss piķo. Viņu komentārs ka neesot pa grants ceļu jābrauc. Šie paši akmeņi visu rokas bremzes trosei apvalku nokapājuši un tagad ziemā rocene salst iekšā. Degvielasun bremžu trubiņu turētāji arī nokapāti. Tas nekas ka es maksāju naudu par dīleru ieteiktajām dubiltām gumijām, lai putekļi salonā nenāk. Kā beigās izrādās es nemaz nedrīkstu braukt pa grants ceļu, priekškam man vajag dubultās gumijas durvīm. Un pie pirkšanas Hansa Auto man neteica, ka ar mašinu aizliegts braukt pa grantētiem ceļiem, amartizātoriem garantija nav. Un dubultās gumijas renes slēdzenē līst ūdens kas sala laikā aizsalst tā ka bezcers dabūt bīdāmās durvis vaļā. Super attieksme no Opel puses. Tā arī viņi pasaka, ka tā ir mana problēma. Tiem kam ir jaunie Opel kombo aplūkojiet cik daudz ir jūsu amartizātors ielocijies pie apakšas, kad plānojas eļla līt ārā. Kam vel ir bijušas šādas problēmas?
An 15
@ 4.februāris 2004 0:00
Opel Omega
1990
Novērtējums: 8
Prieksh saviem gadiem vienkaarshi IDEAALA mashiina. Ar elekrtiskajiem logu paceelaajiem, no salona reguleejamu lampu apgaismeshanas augstumu, piecu pakaapju manuaalaa aatrumkaarba, 2.4 litru dzineejs, videeji 13l/100km, ljoti speeciigs uzraaviens, neliels displejs, kondicionieris, lieliska stereo sisteema ir 90 vatu spiikeriem. miinuss taads ka pamazaam saak ruuseet durvju apmales. bet kopumaa l8ieliska mashiina ar labu skanjas izolaaciju un labie amortizaatoriem, pa bedreem braucot juuties kaa uz asvalta.
R Rider
@ 3.februāris 2004 0:00
Volkswagen Passat 1.6k
1983
Novērtējums: 10
Sveiki. Gribu jums pastāstīt par savu Tautas vāģi.
Auto tika nopirkts 1997 gadā ar kaut kādu 150 tūkst. km noskrējienu. Nevar īsti saprast, vai auto ir bijis sists. no augšas skatoties stūre ir nedaudz šķība attiecībā pret priekšējo paneli.
Autiņam ir 1.6 litru benzīnnieks ar karbūzi un 5 pak. ķesele.
Iesēžoties šajā auto, pirmajā mirklī rodas iespaids, kur tik kantains var būt viss šajā salonā. Spidometra panelis kretīniski kantains + vēl bonusā tas lielais pulkstenis. Visi rokturi, slēdži un pārējie elementi kā tādam Ikarusam. Īsi sakot, nekādas extras. Viss grab (aizm. bagāžnieka vāks it sevišķi), lēta un bezgala vienkārša apdare.
vietas gan tajā aparātā ir daudz
Tehniskajā ziņā gods un slava motoram un ātrumkārbai. Piekare gan ir kretīniski cieta, toties maz sanāk guldīt tajā bezgali vienkāršajā piekarē.
Kaut arī auto tagad būs noskrējis 300 000 km, motors strādā labi, kārba arī. Protams pēdējā laikā sāk nedaudz kristies eļļas līmenis karterī sakarā ar galvas blīves sulošanu. Lai arī šim motoram ir vecās šaibas nevis kompensātori vārstiem tas nedaudz ir skaļš. Laiku pa laikam, kad auto nav ilgi darbināts, piešķiļot, dzirdams nepatīkams toksnis, laikam šāles jāmaina (kamēr vēl eļļu izdzen). Ticiet vai nē vienreiz iegāzu molylatu "izdilušiem motoriem", spalgie toņi nedaudz samazinājās, protams dobjie nemazinājās. Arī karbulis ir vienkāršāks par vienkāršu - tikai 1'rīkle!!!
Degvilu ēd maz - ārpus pilsētas kādi 6-8l. Diezgan dramatiski patēriņš pieaug, ja autiņā sēž 5 sejas+bagāža - ja pat ne visi 10l ziemā. Pilsētā ap 9-10l grozās, atkarīgs, kā brauc.
Manuprāt, motori WV ir izcili savā ilgmūžībā.
Lai arī auto ir morāli un fiziski novecojis, tas vēl jo projām kalpo labi. Super dampis, ja jāpārvietojas no punkta A uz punktu B. Protams ērtības minimālas. Vienīgi uz cēļiem vairs nav respekta nekāda - vecs čemodāns vai taburete uz 4 riteņiem.
Tik augstu vērtējumu tādēļ, ka auto ir uzticams un ekonomisks, ka arī tehniski vienkāršs. detaļas maxā limonādi, ja pērc kaut ko šrotā, ņem 1 spaini ar detaļām, divus dos līdzi.
Modricimus
@ 2.februāris 2004 0:00
BMW 323i
1979
Novērtējums: 8
Tā. Prikola pēc uzrakstīšu nedaudz par savu sudraba mīluli - E21 323i, kuram šomēnes palika 25 gadi, jo izlaidums ir 79/01. Pēc gada domājiet lūznis? Domājiet, domājiet tikai patiesībā reālais noskrējiens ir 122. xxx Km. Tieši tā. Viss ir pārbaudīts un tas jebkuram ir skaidrs apskatot auto tuvāk. Salons kā jauns, visi kloķīši perfekti strādā. Vācijā bija viens saimnieks, kurš pērkot pat izoperēja piepīpējāmo, lai nesmirdinātu auto. Pats Vācietis 99. gadā ar šo tā laika 3. sērijas top versiju atspērās uz Latviju, un braucot prom izdomāja, ka ar viņu nebrauks un pārdeva Latbemas īpašniekam. Par cik utt. nezinu. Turpmāko auto ceļu un to, kā nokļuva pie manis nestāstīšu. Šā vai tā auto ir nobraucis par Latviju tikai 3000km. Vienkārši ar viņu nebraucu, bet darīšu to tiklīdz paliks silts. Nopērkot viņš bija zaļā krāsā, laka bija nedaudz sasprēgājusi, kā arī šur tur nedaudz rūsiņas, lai aŗi stāvoklis, kā jau teicu, bija ideāls. Gribēju pārkrāsot, ko lieliski izdarīja "Spīdola3". Nu viņš ir sudraba krāsā ar biezu graudu, kas izskatās apburoši saulē. Jāpiemin, ka esmu nabaga students, līdz ar to visu uzreiz nevar uztaisīt. Nopērkot tajā bija "tolaiku" Becker stereosistēma. Prikolīgi jau bija, bet... Atceros, kā nopērkot braucām, līst lietus un skan falco. Laba sajūta... Labi, skaidrs, ka neder beckerītis ar visiem pastūzīšiem un auto tiek nogādāts INCAR. Tur tam smuki ieinstalē DLS stereosistēmu. Nu beidzot skan "normāli". Par detaļām u. c. lietām var runāt gari. Bet ja kautkas noplīst, tad ir piiii. Kaut vai kardāna mufta jauna maksā 42ls. Labi, ka dabūju lietotu. Vēl ir iegūti un stāv plauktā BOGE amīši un HR atsperes, kuras drīz tiks uzliktas. Vēl atrliek kādi plati un smuki 16" diksi uz 9 platumā, bet par tiem tagad nerunāšu. Mans mērķis - zems, platiem skaistiem diskiem uz 16" 2 remusi aizmugurē (323i modelim aizmugurē oriģināli ir 2 izpūtēji katrs savā pusē). Nu un arī tumšo hella optiku. Tad būšu apmierināts. Vēl jau varētu gari stāstīt par to, kā meklēju oriģinālo BBS spoilerei, kuru beigās dabuju pilnīgi jaunu pa sviestmaizi. Tagad meklēju baltos pavarotus. Ja kāds zin kur ir - pērku! Aprīkojums, lai arī 3. sērijas BMW, tomēr zolīds tam laikam. Mehāniskā šprice, stūres pastiprinātājs, disku bremzes priekšā un aizmuurē. Nē vispār, kad tagad atceros visu par savu sudraba mīlulīti, varētu stāstīt ļooooti gari. Nestāv tagad un nav laika. Kad pabeigšu būs kādā no lielajiem auto izdevumiem mega apraksts ar mega bildēm... Lai veicas atrast savu auto, kurā nebūtu žēļ izgrūst naudu!
Edzulis
@ 30.janvāris 2004 0:00
Nissan sunny 1.4
1991
Novērtējums: 7
Nu īsti nevaru novertēt šo mašīnu, jo man tā ir pirmā, turklāt necik vēl ilgu laiku, bet nu daži plusi un mīnusi ir saskatāmi.
+ maz benzīna 'ēd' uz šosejas
- nenormāli daudz 'ēd' pa pilsētu, itsevišķi tagad - ziemā, bet nu iespējams tā tas ir visām lielākoties...
Uzrāviens tāds pavājš, bet nu tīri apmierinošs priekš 1.4 motora.
Remonti kopš nopirku (2003. gada septembris): ātrumkārba jau bija jānomaina pirmajā mēnesī - no 5. roba leca ārā (150Ls). Tad vēl ritens viens ķīlēja - nomainīja tos bremžu klučus. Tagad gatavojos nomainīt siltumvadīšanas salonā ierīci, jo tā strādāja jau nopērkot tikai 4. režīmā.
Pārējos nevajadzētu uzskaitīt, jo manas pašas vainas dēļ bija jāmaina plaukts un riepas, jo uzskrēju apmalei.
Eļļu neēd. Salons paskaļš...
Īstenībā jau rakstu, lai uzzinātu, kam - kādām detaļām jāpievērš uzmanība, kas jāmaina, kas jāapskata laikus, lai nesanāktu lielākas šaizes ar remontu.
ediana
@ 30.janvāris 2004 0:00
BMW 316 E30
1985
Novērtējums: 8
Sveiki, gribu jums pastāstīt par savu autiņu.
Autiņu nopirka mans nelaiķa opaps 1998 gadā, toreiz noskrējiens bija 127 tūkst. km. Itkā viena pensionāre vizinājusies Vācijaa tikai pa svētdienām uz kapiem. Arī servisa grāmatinjā viss ir pedantiski sarakstītas veiktās apkopes. Auto tiešām ir teicamā vizuālā kārtībā, salons arī nav nopačkāts, motors arī perfektā kārtībā. Karoche visas pazīmes, ka auto tiešām maz noskrējis.
Principā bembis pa šiem 5 gadiem ir noskrējis nieka 25 tūkst. km. (lielākoties stāvēja garāžā). Mainījis esmu bremžu uzlikas un vēl šādus tādus sīkumus piekarē, bet nu jūtu, ka jāmaina ORIĢINĀLIE amīši priekšā. Arī kārbā ir mēmākā lufte, gaudo (ne reduktors) pie tik maza noskrējiena. Par to gan esmu izbrīnīts. Daudz laika un darba esmu ieguldījis šajā autiņā (konkrēti par karbūzi, kurš ir elektroniskais).
E30 jeb huļiganka tiešām ir perfekts auto priekš sava 1985 gada, viss tur ir pārdomāts, perfekts un ergonomisks panelis (bet izpūtējs gan ir kretīniski piestiprināts).
Degvielas patēriņs svārstās plašās amplitūdās: Arpus pilsētas braucot uz 90km/h bija 6-7 l, savukārt pilsētā tagad pēdējais rādījums bija 12-15l, ja pat ne vairāk.
Manuprāt vainīgs ir tas karbūzis, kas ir ar tik daudz dačikiem apkārts, ka meistari nemaz vairs šos neuzņemās remontēt. Tādēļ nākas pašam domāt un experimentēt ar dīzēm utt.
Ar koroziju es gan nesūdzos, jo esmu visu apakšu noķelējis ar mastiku, arī arkas. lai arī cik kretīniski tas būtu, arī durvju ailes un durvju iekšpusi esmu nosmērējis plānā kārtiņā ar movilu (tiešām labs).
Protams ir dažās vietās rūsa panākusi uz āru, pa laimi nav caurrūsējusi.
Modricimus
@ 29.janvāris 2004 0:00