Lasītāju pieredze par saviem auto

Audi Avant 2,6 1994 Novērtējums: 4 Komentāri [13]
Braucu ar priekšpiedziņas AUDI 100 Avant 2,6 motoru no 2003. gada 0ktobra. Nopirku Latvijā privāti no rokas pa 3000 eiro. Skaitās man darba mašīna. Citādi būtu ju pārdevis. Visādas ekstras +klimatkontrole, ko dikti gribēju un automāts. Uz sākumu likās, ka viss ir kārtībā. Benzīna patēriņš uz šosejas 12,5-13 l . Protams, jāņem vērā, ka braukt uz 100 ar šo mašīnu ir grūti- vismaz 120 km/h ir vieglāk turēt. Pa pilsētu - ir briesmīgi. Leju un leju to benzīnu. Subjektīvi liekās, ka brauc cik ekonomiski gribi - mazāk par 14l/uz 100 nesanāk nekādi. Starp citu, uz ceļa tas gan turās sūdīgi. Sākuma dikti mocījos, kamēr pieradu, ka līkumos jāuzmanās un jābūt gatavam, ka būs jākoriģē ar stūri nedaudz trajektorija, tagad jau esmu pieradis. Līdz tam braucu ar Renault Kangoo 1.4. (pat it kā kauns būtu salīdzināt?)- stabilitāte nesalīdzināma labāka līdz tiem 150 km/h līdz kuriem tas iet. Audim nomainīju 2 reizes amortizatorus likās, ka labāk turēsies uz ceļa ja būs jauni amortiņi. Nekā - tāpat pakaļa danco grants ceļu līkumos pat pie 50 - 60 km/h. Citi brauc un nejūt. Varbūt esmu dikti piekasīgs. Vienkārši ir ar ko salīdzināt. Beigās paliku pie tiem monro sensa flex(varētu būt, ka tā tos sauc). Bukses ir nomainītas. Vienīgais uz ko varu nogrūst nestabilitāti ir - riepas. Nopirku ar lietiem 15"diskiem - paliela izmēra(205 uz kaut ko ). Pa ziemu bija tērauda diski - stabilitāte protams bija krietni labāka, jo bija mazāka izmēra riepas (195.. )Vārdu sakot- ja gribat braukt un justies uz ceļa stabili - šitādu verķi nav ko ņemt. Pats izdomāju, ka tā varētu būt piekares vaina- Audi 100 laikam taču ir atkarīgā pakaļējā piekare, kamēr Renault ir torsionu tipa. Tāpēc - nevaru jau arī gribēt neiespējamo... Ak jā, vēl par tiem ekspluatācijas tēriņiem- tie ir baigi. It kā nekas nelūzt, bet uz šo brīdi jau ap 700 Ls. Uzskatu šo masīnu par dārgu ekspluatācijā. Neatbilstoši dārgu priekam, ko tā dod braucot. Protams, jāņem vērā, ka mašīnas es kopju. Visādas savērsuma regulēšanas, eļlas pieliešanas(neēd daudz, bet regulāri), mazgāšana apdrošināšana(uzreiz 100 Ls klāt gadā), tehniskās apkopes(veicu servisā, kas ir uz Skaistkalnes un Baldones ceļu krustojumā benzīntankā. ), tad riepu balansēšanas, stūres pirksti, gultņi, autokosmētika. Labi, ka remontus apmaksā darba vieta. Vēl par eļļas zudībām... Internetā lasīju, ka tā esot šim motoram norma, ja tas ir notecējis ar eļlu. Tā kā man sanāk pieliet apmēram 1l uz 4000 km, tad to uzskatu par normu šada gada mašīnai. Salons uz aci - ir liels, bet kad braucām uz Vāciju- nu aizmugurē gan ir neatbilstoši nēerti sēdēt. Pie tādiem lieliem gabarītiem vajadzēja būt stipri ērtāk(tas protams- subjektīvi).
Par to kas patika:
1)ātrums. Ātra mašīna. Vācijā braucot pa autobāni uz 210 km/h(pēc spidometra) tiešām bija patīkama sa'jūta.
2)Pa ziemu nekādas problēmas ar pielaišanu- iedomājos, ka mainīt akumulatoru gan būtu ķēpiga lieta, jo tas ir zem pakļējā sēdekļa. Ilgi sākumā meklēju motortelpā... Kamēr nepaskatījos grāmatiņā. Kaut kādas klemmes pievienošanas vietas jau ir zem motora pārsega.
3)Tā bija pirmā mašina man ar klimatkontroli(kas arī ēd baigo piķi - dzeses šķidrums, profilakse, 'sūknis- siksna)
Un vēl stipri manāms benzīna patēriņa pieaugums, ja tomēr to ieslēdz. Bet - par komfortu ir jāmaksā- šajā gadījumā ir par ko- patiešām.
4)Salīdzinot ar Renault Kangoo(nav patreiz nekā cita ar ko salidzināt- jo ar to arī braucu pārmaiņus)uz ceļa ir stipri lielāka cieņa un bijība, kas ne visai veselīgi ceļ pašapziņu. Sākumā dikti "iesita pa galvu", bet nu jau esmu savācies un izturos ar iepriekšējo cieņu pret citiem (lēnākiem)braucējiem. Pie tam gonkot - patiešām ir ļoti dārgs prieks benzīna ziņā....
5)Manāmi liels bagāžas nodalījums- arī ļoti ērts. Var iestumt arī 2m un garākus priekšmetus(ja aizbīda priekš. sēdekli līdz galam uz priekšu.
6)Patīk automāts- ātri pārslēdz var aroku slēgt. Bet, tāpat radīja nemieru, kamēr nepārbaudīju un nepielēju eļļu- tās tur arī bija visai maz). Problēma ir arī tā, ka nav ātrumkārbā eļļas mērīšanas tausta. Caurums, kur pieliet eļļu ir, bet tausta nav. Smuks, sarežģīti aiztaisāms vāciņš. Audi servisā izmērīja, pielēja 500 ml(!), tagad mēru ar drāti, ko pats "piegriezu" pēc servisa tasta izmēriem. Riskanti.

Mīnusi uzskaitījumā.
1)benzīna patēriņs ir tas, kas man visvairāk kaitina. Arī pie ekonomiskas braukšanas. var jau teikt, ka pie tāda tilpuma nevajag gribēt neiespējamo, bet mani tas kaitina. Teikšu savādāk - benzīna patēriņš neatbilst tam komfortam un braukšanas priekam ko šī mašīnas spēj dot. Piecietu arī lielāku patēriņu, braucot ar Saabu(iepriekšējā darba mašīna - 1995. g modelis), bet tur vismaz bija par ko !!!(laikam kļūšu šis markas piekritējs)
2)Tāda liela un luksus mašīna un tik sūdīga stabilitāte uz ceļa- to es nevaru piedot, jo to jūtu katru brīdi braucot pie stūres. Protams, modelis vecs - es to saprotu, bet tomēr..
3)Neatbilstoši neērts salons - tik lielai mašīnai. Īpaši aizmugurē sēdošiem. Tā kā ir jābrauc uz Vāciju vismaz 2 - 3 reizes gadā, tad arī pašam šajās reizēs iznāk pasēdēt aizmugurē.
4)Ja vēlās mašīnu kopt, nevis braukt kamēr kaut kas nolūzt, tad iznāk dārgi par to maksāt. Bet, ir labi, ka vienmēr ir pieejamas rezerves detaļas. Nezinu kāpēc - bet bieži iznāk blansēt riepas- tas ir tāpēc, ka braucot lielus gabalus, braucu ātri un jūt vismazāko riepu disbalansu jau 120 km/h.
5)Pie tāda motora tilpuma gaidīju vairāk paātrinājuma un jaudas. Varbūt tās ir tikai manas prasības. Bet man tas škiet liels mīnuss.

Uz doto brīdi viss. Ja kādam noder - man būs prieks. Pats domāju - sev un savai ģimenei nepirktu . Dārga. Visu laiku jāuzmana.
Par apkopēs un remontos izterēto naudu - varētu nopirkt uz līzingu jaunu.
kaamic @ 25.aprīlis 2004 0:00
Subaru LEGACY 1995 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
LEGACY 95. gads njemts tikko, vajadziigs info par pneimatisko piekari, jo shim taada ir - priekshas amortus var pumpeet ar roku, aimuguree citi, tipa, parasti amorti, bet salonaa poga automaatiskai vadiibai. Atradu, ka zem spaarna ir kompresors, un spiediena liinijas arii saglabaajushaas, iespeejams, daljeeji. Par izveeli - ljoti vienkaarshi, pirms shitaa nobraucu 6 gadus (laika zinjaa nevis sliktus cilv) , apm.120tuukst km, ar LEONI. Transmisijaa nomainiiju 1 stuures stabilizatora gumiju (virpota no tanku gumijas) + 2 sharniiri, ritoshai tas viss, bet bija parastas elektroprobleemas - 2 x generators, 1 no taam pats vainiigs, jo iedevu piepiipeet neatvienojot savu akum no savas el sist. = dabuuju cita auto primaaro starta straavu savaa elektriibaa. Tiktaal par LEONI, pie LEGACY izveeles 1) cenas kriteerijs; 2) izskats - shim kraasa zils+zaljsh+peleeks=tas viss metaalisks. SKATS NO LABAJIEM. 3) par teh pusi nez kaapeec stipri neuztr. bet juutu, ka driiz prasiisies peec HELP aizmugures amorti. TAUTA - KO DOMAAJAT
ROBSONC @ 19.aprīlis 2004 0:00
Pontiac TransAM 1980 Novērtējums: 9 Komentāri [4]
Hail! Tikko nopirku Pontiaku izmēģināšanas nolūkos. ĀĀĀRPRĀĀCC!!!! 7.0!! 4 pārnesumu automāts. Un kāāāā viņš bendžu rij!!! Bet griežās tā ka balti dūmi kūp, hehe. Tūlīt pārdošu, bet kad atradīšu kādu naftas caurulīti tad atkal nopirkšu. : ) Mīnusu neminēšu, paši varat iedomāties. Plusi - elektronika, komforts, plašums, lieliskais vizuālais paskats (melns no augšas līdz apakšai, ieskaitot 18" diskus 295 aizmugurē, 275 priekšā). Nu, amerikānis ir un paliek amerikānis. Bet tomēr žēl no šitās tačkas šķirties, lai arī cik daudz viņa to bedžu patērētu.
Rotts @ 16.aprīlis 2004 0:00
Audi 80 1984 Novērtējums: 6 Komentāri [16]
Sho automobīli iegādājos 2003. g. septembrī, bija situācija - mašīnas nav - iepriekšējo biju sasitis un norakstījis, naudas nav, steidīgi vajadzīgs lēts un labs auto - iepirku pa 180 LVL ar beigtu motoru (GTE), tā vietā tika implantēts 1989. g. "burbuļa" motors 1.8 - pilnā iešprice, motora kods JN, implantācija prasīja 170LVL, tātad kopā auto izmaksāja 350LVL kuzovs bija labi saglabājies jo bija pastāvējis labu laiku slēgtā telpā. Tuvākajā mēnesī tika pieremontēti ritošās daļas elementi - kopā par apm. 120LVL - mainīti amīši, eļļas, zobsiksna, granāta, gultņi un vēl daudz visādi citi loriņi. Kopumā ar auto nobraucu 6 mēnešus (apm.20K. km), beigās nomainīju abus pēdējos izpūtēja bunduļus - 16+17+5Ls darbs un auto nodevu lietošanā vecākiem, jo viņu Opelītis viņiem sagādāja tikai galvassāpes, bet pats biju atjēdzies un paņēmu citu auto. Šis auto, neskatoties uz vecumu kalpoja uzticīgi, bet tagad par +/-.

+Viss ir vienkāršs, var remontēt pats vai pie kaimiņa Jāņa.
+Labs rāviens, līdz 100 ieskrienas apm. 11-12sek.
+Lētas detaļas - vienā cenā ar Golfu, daudz analogu un pilni šroti ar līdzīgiem indivīdiem.
+Benzīna patēriņs attiecīgajam motoram: 7-8 pa trasi pie ~106km/h,10L pilsētā ziemā.
+Zagļi par tādiem neinteresējas.

- Vizuālais - nekāds: gan salonā, gan no ārpuses.
- Nekādu ekstru - ne stūres pastiprinātāja, nekādas elektronikas.
- Diezgan pamatīgi gram salons (cietais panelis).

Secinājums - auto ar maksimāli mazām izmaksām, normāls ģimenes vizināšanai uz "dāču" vai studentiem, ja protams nenopērk sapujušu vai galīgi nojātu, vienkāršs līdzeklis, lai aizvestu savu dir. su no punkta a uz b.

GangBoy @ 15.aprīlis 2004 0:00
Toyota Corolla 1989 Novērtējums: 7 Komentāri [13]
1,3 (karburators), 12 vārsti, 5- durvju LIFTBACK.

Ar šo auto braucu tikai 5- to dienu un ar TOYOTA marku - pirmo reizi. Pirmie iespaidi...

Pozitīvie:

1) super stabila, neskatoties uz riepu izmēru 155/80/R13 (daudz stabilāka par visām, kādām 8, kas bijušas līdz šim)
2) precīze stūre
3) ērts, pietiekoši plašs salons, jo sevišķi - bagāžnieks ar pilnīgu brīvu izeju uz salona aizmuguri
4) ideāla pa grunts ceļu
5) laba caurgājamība (pa krietni dubļainu lauku ceļu)
6) klusa gaita
7) viss (sajūgs, ātrumi utt. ) slēdzās un spiežās, vienkāši smieklīgi, viegli un ērti. Atceroties vācu mašīnas - nedod Dievs vēl kādu reizi
8) patīkams dizains

Negatīvie:

1) paskaļš motors (pie ātruma vairāk kā 110 km/h)
2) kaut kur sulojās (līdz ar to zūd) eļļa - būs jamaina kāds blīvslēgs
3) pašlaik viss

Jautājumi:

1) kāds bendžuks šamējam īsti jālej? No sākuma ielēju 98, tad uz paneļa izlasīju - UNLEAD FUEL ONLY un pārgāju uz NESTES 95 Euro
2) pie mazajiem ātrumiem uz maziem apgriezieniem, dažreiz noraustās, piektajā iet ok?
3) benzīna patēriņš pa štrāsi, tieši - 7l, škiet ka bišķ pa daudz priekš šāda aparāta?

Par parējo citreiz, kad būšu vairāk norullējis
kaupeens @ 12.aprīlis 2004 0:00
Saab 900 turbo 1986 Novērtējums: 9 Komentāri [7]
Tātad SAAB 900 2.0T 8V 155zs, intercooler, el. logi, el, spoguļi, el. lūka, kruīza kontrole, manuālā kārba 5- durvju hečbeks tumši pelēka metālika.
Auto nopirku 1998. g. tikko atzītu no Vācijas. Vizuāli auto labs, toties bija jānomaina visi blīvslēgi, stūres mehānisms (300Ls), benzīnsūkņa relejs, izpūtējs u. c. oriģinālas detaļas. Remontējos gandrīz tikai E&S. Šo gadu laikā investēju ~2000Ls. Un ziniet nenožēloju. Neskaitot pirmo gadu, pārējos piecus tehnisko apskati vienmēr izgāju ar pirmo rezi. Nekur nemanija eļlas noplūdi. Neraugoties uz savu "pīlīgo" izskatu auto tiešām bija ļoti labs uz šosejas. Aerodinamiskā forma, samērā cietā piekare, kas burtiski piespieda auto pie zemes, stūres pastiprinātājs un superērti sēdekļi ļāva izbaudīt braukšanas prieku. Turklāt augstspiediena turbīna, kuras lielākās priekšrocības ir paātrinājumam no 60-120 km/h, ļāva bez stresa apdzīt pat 3-4 automašīnas rindā nenometot uz zemāku pārnesumu. Tiesa uz lauku ceļiem īpaši jau "veļasdēļa" nekāds lielais komforts nebija. Salons grabinājās un cietā piekare atgādināja, ka turbopīles aicinājums ir braukt pa gludu asfaltu. No otras puses nekādos dubļos vai neceļos pa šo laiku "neiesēdos" - vienmēr izbraucu ārā.
Otra sābiņa stihija ir ziema. Jaudīgā apsildes sistēma, laba stabilitāte uz ceļa kā arī garantija, ka motors pieleks pat pie - 30 C , padara šo auto ziemeļu platuma grādos pārāku par citiem .
Auto pirku, jo piesaistija 900tā unikālais dizains, tikai vēlāk es atklāju arī SAAB turbomotoru un aprīkojuma priekšrocības. SAAB 900 ir auto ar kuru es varu paust savu attieksmi, gaumi un individualitāti. Pīlīgais izskats, dažādi rādītāji uz paneļa, podziņas, liektais priekšējais stikls, aizdedzes atslēga pie ātrumkārbas pārslēga un galu galā uzraksts fasten belt - nenoliedzami atgādina, ka esat piesēdies pie lidmašinas stūres : ) It īpaši jau naktī kad visi rādītaji tiek smuki izgaismoti. SAAB 900 skaitās drošs auto masīvie bamperi, iestrādātie drošibas stieņi virsbūvē, lielie bleķi kā arī tāds it kā sīkums - lukturu tīrītāji, kas sliktā laikā būtiski uzlabo redzamību.

+ dizains
+ dzinējs, turbīna pat pie noskrējiena 400 000 km strādā labi
+ ritošā daļa izturīga
+ ziemā labs un uzticams

- bremzes, sevišķi suporti, kuriem ir konstruktīvais mīnuss atpakaļgaitā bremzējot noklakšķēt
- mehāniskā šprice, pat autorizētā servisā nevar normāli nodiagnosticēt
- tukšgaitas apgriezieni vājā vieta
- virsbūve nav cinkota. neskatoties uz zviedru bleķu lielo izturību mūsu "sāļas" ziemas izraisa koroziju.

Lietoju tikai sintētisko motoreļļu W5-40 ūn pārsvarā oriģinālās rezerves daļas no E&S.

Šopavasar pēc lielām pārdomām tomēr pārdevu savu turbopīli. Galvenais iemesls? Biju pārāk pieķēries savam auto, līdz ar to, lai uzturētu perfektā stāvoklī katru gadu ir jāinvestē lielas naudas un jātērē laiks. Lai gan močīt ar viņu tāpat vēl varētu vairākus gadus neskatoties uz 409 000 km noskrējienu : )
gr @ 8.aprīlis 2004 0:00
Mitsubishi Lancer 1.8d universaals 1988 Novērtējums: 7 Komentāri [2]
Braucu ar so auto jau triis gadus. Nobraukums ir 300 000km.
nekaadu iipashu probleemu nav bijis, remonteeju maz, rezerves daljas arii leetas. Aizmuguree ZZigulja amortizatori, prieksaa golfa "stavkas". Diizeli visu laiku leju leeto, taapeec ekspluataacijaa sanaak ljoti leets. Ienaakumi man nav nekaadi lielie, taapeec man tas ir svariigi. Ziemaa liidz -25 iedarbinaat nekaadu probleemu(auto staav aaraa).
Miinuss taads, ka kaarba "iisa", aatraak par 130 neiet.
ozo @ 8.aprīlis 2004 0:00
Nissan Laurel 1988 Novērtējums: 9 Komentāri [10]
ESMU LAUREL FANS.. .. man tagad ir 88. gada laurel, bet ieprieksh braucu ar 84. gada izlaidumu. par auto tieshaam nevaru suudzeeties. tieshi tagad mainu prieksheejo logu. tas man izmaxaaja 84 latus.. nu protams, ka golfam ir leetaaks. tachu logs ir jauns. es neteiktu, ka laurelim rezerves daljas buutu nikni daargas.. un vispaar.. laurelis nau no mashiinaam kuraas daudz jaaliek iekshaa.. vinjas vienkaarshi neluuzt. es uz 30 000 km. nomainiiju ellju un prieksheejos bremzju kluchus.. visu shai mashiinai var dabuut.. .. juus laikam neticeesiet, ja teikshu, ka Iecavaa (tas ir taads pagastinjsh starp riigu un bausku) ir triis 1984. gada mashiinas.. viena no taam veeljoprojaam pieder man un es taisos to sist gaisaa ( jaapaarkraaso tikai purns) .. manam braalim arii bija laurelis. Iecavaair arii 3 jaunie kantainie laurelji, kas naak no 1984-1988. gadam. viens no tiem ir mans, bet otrs manas mammas. veel 2 taadi pashi ir redzeeti arii jelgavaa.. starp citu... manam teevam ir autoserviss un visas daljas pa normaalaam cenaam var dabuut no somijas. arii noliktavaa staav filtri, apores, stuures pirksti, kalotkas u. c. tas taadeelj, ka arii diviem servisa darbiniekiem ir vecie laurelji.. jums droshi vien izklausiisies neticami, bet taa nu tas ir.. ak jaa.. ir tomeer viena lieta... gaisafiltru laurelim nepiedaavaa ne bosch, ne mann filter, ne framm.. tas gan jaasuuta no japaanas.. bet mums arii tie ir kaadi 2 veel noliktavaa meetaajas.. buutu ljoti patiikami aprunaaties ar laurel iipashniekiem .. bija jau taada doma dibinaat LAUREL KLUBU, bet likaas, ka nebuus pietiekami daudz shiis mashiinas iipashnieku.. nu tas taa, bet pavisam noteikti zinu , ka mana naakamaa mashiina buus NISSAN LAUREL.. ljoti beediigi, ka nav redzeets neviens jaunais laurelis- 90- to gadu.. bet vinji ir!! (eksistee) vismaz katalogos un krievijaa. ljoti priecaashos aprunaaties vai uzklausiit kaada shii speekrata iipashnieka domas vai probleemas.. un sniegt dazjaadus risinaajumus.. negribeetu lieliities, bet sho mashiinu es paarzinu labi. Didzis t.6139968 [email protected] lv
Didzis @ 6.aprīlis 2004 0:00
Mercedes 230E 1985 Novērtējums: 9 Komentāri [8]
ta nu sanaca, ka man sis auto pats atrada un izvelejas par savu saimnieku, man tik atlika to pieņemt, gadas ari ta ka vienkarsi tev piedava labu auto - ieprieks braucu ar BMW 520i
+ auto maz rusē
+ auto ir liels un ērts un mans ar visam tam auto iespejamam extram, bet bez ādas
+uzticams un ātrs, kluss, stabils, labi vadams
- ne parak izturīga stūres iekārta un hadene
- neizturīgi logu pacēlāji un el- antena
- degvielas patēriņš virs 11L/100km
- sarežģīta kārba
- rokas bremze uz pedālīša un jaatlaiž ar kloķīti, bet tas vel ok
Bet tie visi ir sīkumi, jo auto ir 10 reizes vairāk labākas īpšības, nekā sliktākas un remonti ar nav neko sarežģīti vai detaļas dārgas- vispār uzticams un labs auto!
Viestursss @ 6.aprīlis 2004 0:00
Mitsubishi Lancer 2003 Novērtējums: 8 Komentāri [6]
Kad biju nolēmis pārdot savu veco, bet labi nokalpojušo Passat sāku meklēt jaunu mašīnu. Gribējās jaunu, par pieņemamu cenu. Mašīnu, kura var iebraukt mežā un kurai nedraudēja uzkārties uz kāda kukuržņa. Protams svarīgi bija arī degvielas ekonomija, dizains, drošīna utt, kā jau jebkuram ikdienas braucējam, ja uzsvars netiek likts uz lieliem zirgspēkiem un joņošanu pa ielām. Respektīvi izvēlējos Lancer.
Nu jau esmu nobraukājis 3 mēnešus un teikšu, ka šī mašīna pagaidām nav likusi vilties. Pirmkārt, diezgan pievilcīgs bāzes aprīkojums. Otrkārt, prieks, ka beidzot ir arī kas lielāks par 1.3 motoru. Teikšu, ka 1.6 ir tieši laikā tādai kompaktai mašīnai.
lai arī mašīna izskatās izmēros pamaza, tomēr aizmufgurē pietiek vietas pat pagaram cilvēkam.
Dracula @ 5.aprīlis 2004 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti