Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Ford SCORPIO 1985 Novērtējums: 7 Komentāri [4]
Nu taa mans scorpio 85 gada 2.0i EFI OHC ideaala mashiina ja apmierina sameeraa augsts bendziina pateerinjsh pilseetaa 10-11l/100km uz shtraases ap 9l/100km vieniigie truukumi kurus emu noveerojis puust aizmugureejaas arkas un ABS cjakareejas. Sameeraa leets remonts. Ja saprot kautko no tehnikas tad var pilniibaa pats remonteet, vieniigi pie elektronikas nevajadzeetu pasham kjerties- paaraak sarezjgjiita Vieniigi jaudas taa pamaz ja neprot izmantot resursus.
BOGZ @ 16.decembris 2003 0:00
Seat Cordoba 1995 Novērtējums: 8 Komentāri [3]
Nekad nebiju domaajis, ka nopirkshu shaadu auto! Tachu dziive piespieda un man bija taa izdeviba iegadaaties itka apskarambaatu auto- tachu ar mazu noskreejienu! Pats Vaacijaa atradu 1995 gada auto ar saliidzinoshi mazu noskreejienu. ~120 t. km. Ieprieksheejais iipashnieks bija bijusi sieviete- varbut tapeec taa bija taads apskrambaats. Dzineejs ir 1.6 mono. Bija shaadi taadi siikumi, ka jaasalabo elektronikaa, un tagad tieshaam ziemas laikaa degvielas pateerins ir: pa shtraasi ~6,4l/100km (braucot NE LEENAAK ka 120km/h), pilseetaa ~9-10l/100km. Vasaraa kautkas liidziigs, tachu vasaras riepas shim auto ir 215/40R16. Un tas ka shis auto neesot sportisks, tam piekriitu, tachu paskriet var. It sevishki ir jauki paskatiities, ja tu paskrien garam kaadam BIEZAJAM BMW vai MB. Parasti shiem shoferiishiem shaads gaajiens uzddzen asini, un tad shie raada savu braukshanas maakslu. Ar detalaam, necaru suudzeeties, ritoshais pilniigs VW Golf, tachu elektronika gan padaarga. Taads mazs struntinsh, kas padod elektronisko dzirksteli- maksaa 30Ls, jo shitaadi naakot Audi V8 un veel VOLVO. Taa kaa secinaajumus izdariet pashi. Tachu, ja veelies kaut nedaudz atshkirties no citiem, iesaku iegadaties SEAT. Neko SLIKTU neredzu. IETEIKUMS. KATRS AUTO IR JAKOPJ, UN TAS KAA ATTIEKSIES PRET SAVU AUTO- TAA AUTO ATTIEKSIES PRET TEVI! Ja ir jautaajumi, rakstat- noteikti atbildeeshu:

kaspars@aar. dtg. lv

PS: arii man shis nav sapnu auto- tachu man patreiz ir vajadziigs auto, lai parvietotos, un shis auto tieshi tam ir domaats : ))
cordoba @ 16.decembris 2003 0:00
Ford Mondeo 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
Te jau Mondeo ir slavēti gana, tākā centīšos būt īss.
Saņēmu tačku 2000g. novebrī ar 18K uz skalas (varētu teikt, gandrīz nullīte), labā komplektācija - klimats, kruīzs, 2L, roks kārba, CD (sedans). "Ghia" neskaitījās, bet tuvu tam.
Tagad ir 88K, tākā pārāk daudz braukts nav.
Visādi ļoti patīkams auto - stabili tur ceļu, ar labām riepām arī ziemā viss ir OK, neliela nepietiekama pagriežamība, ko var labot ar nelielu gāzes atmešanu un rocenes pacelšanu, ja ir vēlēšanās.
Max ātrums ~215, lai gan no kalna un pa vējam ir izdevies izcelt arī >220 (tas, protams, tika darīts Vacijā).
Sastaptās problēmas:
1. pie dinamiska braukšanas stila jāreķinās ar 'mīkstiem' bremžu diskiem - tie samērā viegli deformējas pie biežas asākas bremzēšanas un sāk 'mest'. Mainīti divas reizes.
2. vienu reizi nākamajā dienā pēc motora mazgāšanas bija dīvains gļux - pēc skaņas likās, ka startera bendiks nešancē. Meistaram pietika pie autiņa pienākt, lai starteris 'prastos'! : -)
3. neaizmirstiet veikt ziemas apstrādi durvju gumijām - baigi mīl ziemā salt ciet. Un tad viņas plīst nost, utt.
4. ar klimatkontroli gan ziemā, gan vasarā jārēķinās ar pilsētas patēriņu 12-15L, turpretī uz piķa var mierīgi dabūt zem 8 (ja neskrien 130+)

Par servisa cenām neko nezinu - darba autiņš, par remontu maxā darba devējs... : -)
RXE @ 15.decembris 2003 0:00
Mitsubishi Galant 2,4 GDI 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
Esiet sveicināti visi.... !

Pirms šī ir bijušas daudz dažādu marku auto un varu teikt, ka katram auto ir savi plusi un savi mīnusi un uzskatu, ka neviens nav ideāls...

Neskatoties uz motora tilpuma degvielas patēriņš nav īpaši liels..

Ērts un pārskatāms mērinstrumentu panelis.

Par cik šis ir 'pikaps tad nedaudz „grab” bagāžas nodalījuma aizskars, ko var kompensēt uzgriežot skaļāk mūziku.. : )

Mazgājot auto ar spiedienu nedaudz sūcas ūdens gar bagāžnieka vāka augšējo malu....

Konstatēju vēl tādu lietu, ka auto uzsilst līdz normālai darba temperatūrai bremzējot parādas neliela vibrācija.

Pietiekami daudz vietas aizmugurē sēdošajiem.

Bagāžas nodalījums nav īpaši liels, bet tomērt ērts.
NITRO @ 14.decembris 2003 0:00
Land Rover Discovery 2 Td5 2001 Novērtējums: 10 Komentāri [4]
Braucu no nullītes, pašlaik 110000 km un varu veikt diezgan korektu vērtējumu.
1. Dzinējs: Dizelis 139 HP, turbina, interkūlers, konstrukcijai stāvejis blakus BMW, vidējais patēriņš 9,0 - 11l, ar neatslēdzamu pilnpiedziņu, tās atslēdzamās izraisa smaidu. Patēriņu mazāk ietekmē braukšanas režīms, vairāk ļoti jaudīgs kondicionieris ko vada divkanālu klimatkontrole.
Liels eļlas tilpums - 9l sintētika, kas jāmaina ik 20000 km normālā eksplutācijas režīmā. Ziemā nekādas problēmas pat -28 grādu salā. Jauda ar 350Nm griezes momentu pilnībā šai diezgan smagai (2250kg) mašīnai pietiek.
Dzinējs ļoti kluss mazliet sāk trokšņot pie 140km/h.
Bākas tilpums 97l. (10. )
2. Komplektācija:
Jaudīgas visas disku bremzes, joprojām braucu ar orģinālajiem bremžu klučiem (10. )
Pretizbuksēšanas sistēma, ESP, elektroniska starpasu diferenciāļa bloķēšana, ABS 4 kanāli, ucc., varbūt īsti smagam bezceļam par sarežģītu, taču tūrismam OK.
Ņēmu vērā ieteikumu nepasūtīt ACS, un Self leveling system, traucējot bezceļā. Lai tas viss strādātu iesaka lietot tikai orģinālo riepu izmēru 235 x 70 x 16. (10. )
Elektriski apsildāmi logi - super īpaši ziemā
Ekonomijas nolūkos nepaņēmu priekšējo lukturu mazgāšanu - Nožēloju.
3. Korpus:
Alumīnijs kopā ar tērauda durvīm, neiesaku novietot zem birstošiem kastaņiem. Brīnumainā kārtā arī airodinamika
OK, nav jau Poršs. (9. )
4. Dizains:
Eleganta klasika bez perversām čigāniskā niķelējuma detaļām un plastmasas kokiem, visi pielietotie materiāli tiešām kvalitatīvi. (10. )
5. Salons:
Ergonomika un ceļa pārredzamība izcila un vadīšana ērta,
protams bija lietas pie kā jāpierod. Vairāk vietas varētu būt aizmugurē sēdošo kājām -1. (9. )
6. Braukšana:
Konstrukcijā abi tilti atkarīgie un tas rada diezgan pārliecinošu sajūtu par tās nesalaužamību, vismaz praksē un arī no apakšas tā izskatās. Stabilitāte uz ceļa izcila.
Bezceļā, zemes ceļā, ziemā esmu izbraucis visur kur vēlējies, saglabājot veselo saprātu un novērtējot savas off road braukšanas iemaņas (aktīvs copmanis) (10. )
Ņemot vērā īso starpasu attālumu 2500mm, auto nepatīk viļņains asfalts, sākumā reizēm tas traucēja (8. )
Ceļa betona apmales, bedres, sniegs un citas dažādas situācijas vais nerada nekādas probēmas (10. )
7. Problēmas:
Laikam mūsu Shell "LABĀS" degvielas dēļ, pie 95000km atņirdzās bākas sūknis, aizsērējis (der no 5 BMW),
Mainīts viens stūres šķērstieņa gala lodveida savienojums 80000km.
Nomainīta digitālā pulksteņa apgaismojuma lampiņa.
Iepriekš ar jaunu Passat problēmas bija stipri lielākas.
8. Secinājums:
Tagad es zinu kāpēc ar šo Angļu klasiku cilvēki saslimst uz visu mūžu, bet nesaprotu kāpēc jaunais Latvijas Land Rover dīleris ir pacēlis Discovery2 cenu tādos neaizsniedzamos augstumos (Ls 24000) bāze. Neticu, ka jaunais "face lifts" maksātu tik dārgi, un par eiro kursu jau mēs zinam.





noris @ 11.decembris 2003 0:00
Opel Kadett 1981 Novērtējums: 4 Komentāri [6]
bija man kadreiz opelis vārdā kadets. nopirku 99 gadā pa 200Ls. un tapat pa daargu tas bija prieksh tāda lūžņa. sliekšni sapuvuši nav kur pieķerties lai salabotu, grīda var teikt ka vairāk pēc sieta izskatījās nekā pēc normālas grīdas. ļitaki viņam bija virsū, opel orģinālie un 185/65 riepas. skates nebija. vienīgais iemesls kaapēc nopirku bija motorīc. tas tipa bija pārlikc no jaunāka opeļa, tipa 88. gada 1.6 ar karburatoru, tam jauda 90 zs deffaultaa + vel kaut kas tur vel bija savīlēts - moš kādi 100 lopi kopā sanāca, kārba bija no 1.3lmotora(laikam orģinālā). nu gala rezultātā tas kadets gāja baigi labi, un tas ar bija galvenais iemesls to nopirkt. (pirmā mašīna tomēr, un naudas nekam krutākam ar toreiz nebija). kārba bija konkrēti stiepjama, spēj tik spraust ātrumus. Ar otro gāja 90km/h, trešo 140, ceturto 180 pie max. apgriezieniem (ap 7k). un tas ar viss, būtu 5ais robs varetu vel ātrāk.. pāris reižu, sava jaunības maksimālisma iespaidā ar tiem 180 km/h arī atvilku, bet teikšu godīgi, tajos brīžos sajūtas diezcik foršas nebija, ņemot vērā ka tie sliekšņi bija izpuvuši un sēdekļi varēja izkrist cauri grīdai.. bet cik labi ar viņu bija riepas svilināt, ai! motorīc tiešām bija labs! 100km/h - ap 9sekundēm + vēl uz sliekšņu rēķina atvieglota virsbūve: D . un vēl tam kadetam bija melni samta sēdekļi, baigi ērtie. degvielu tērēja ap 9l/100km pie diezgan nervoza braukšanas stila.
nu ta rezumējums:
+labs motors, varēju skrieties ar bembjiem.
+labi sēdekļi
+sagādāja kaudzi adrenalīna (+vēl sajūta, ka srien pa "naža asmeni, jo vari izkrist kopā ar sēdekļiem uz ielas: D)

- baigs lūznis(sarūsējis galīgā nejēgā)
- vispār bīstams dzīvībai pārvietošanās līdzeklis, labi ka nenositos.. ja kautkur iebrauktu, tad motors toch būtu salonā iekšā, iespaids tāc ka tas opelis kopā salīmēc ar puņķiem.. joc;igi ka nesadalījās pa sastāvdaļām..
- salons grab
- vienā jaukā dienā pamanīju ka degvielas šļauka caura un degviela pil virsū izplūdes kolektoram... varēju uziet gaisā..


P. S Patiesībā es pieņemu ka vecais kadets D, ja vien izdodas tikt pie nesarūsējuša, un ja iepriekšējais saimnieks to ir kopis (tobiš, ja virsbūve ir labā stāvoklī ), varētu būt tīri jēdzīga mašīna, jo, piemēram, manējam, kurš bija diezgan nojāts, gada laikā samainīju tik vien kā priekšas amortizatorus, starteri, bremžu klučus un vēl tur sīkumi, vars pat neatceros, ak pareizi, sajūgu arī nosvilināju, vajdzēja mainīt. kopumā gan nav tik traki, lūza it kā diezgan maz priekš saviem gadiem. detaļas lētas, šrotos visu varēja dabūt. vo tā.
Tāds normāls eksemplārs varētu vēl šobaltdien ripināties apkārt.. bet cik var saprast lielākā daļa līdz mūsdienām ir paspējusi nopūt, tāpē uz ielām to ir palicis galīgi maz.

es te štukoju moš ielikt 5nieku, bet izdomāju ka nē, lūznis paliek lūznis..
OpelBastards @ 8.decembris 2003 0:00
Toyota Starlet 1992 Novērtējums: 8 Komentāri [4]
Toyota Starlet, ražots 1992. gadā. pašlaik 230000 nobraukti, kad nopirku pirms 3 gadiem - bija 160000. autiņš galigi mazinjš, manam ir 1.5l dīzelis, bet iet baigi labi, dažam labam benziniekam var iekabinat! tas dēļ mazā svara - pašmasa 775kg. ziemā lec bez problēmām līdz - 25grādiem. degvielas paterinjš šitai utei ir vienkārši patīkams - pilsetā ap 4.8l/100km, pa šoseju no 4l(90km/h) lidz 5.5l(>120km/h) un tas ir galigi necenšoties taupiit. vispār vinjai patīk braukt tā ap 100km/h, ja ātrāk - skaļš paliek. uz ceļa turas baigi labi priekš šitiem izmēriem. uzliku 195/50 r15 ritenjus un tagad pa likumainu celļu iet kā kartings!Bet vispar piekare vinjam diezgan cieta jau standartā, dažam labam var nepatikt, bet man patīk. Problēmas šitam autiņam ir ar detaļu iegādi, tās maksā sālīti un gadās ka jāpasūta, jo nav uz vietas, bet par laimi manam nekas pagaidām neplīst(tfu tfu tfu). vispār par izturību šitam autiņam varētu dot 10 balles no desmit. man šitajā laikā (3 gados) ir bijis janomaina tikai aizmugures amīši, viens mironis(pusass gals - tapēc ka aizmirsu laicīgi apmainīt aizsarggumiju), gaisa filtrs, viena kvēlsvece, zobsiksna un tas ar viss. kompresija kā jaunam! ā un vel aķīti nomainiju pret kartiga dīzeļa agregātu.
Kopumā esmu baigi apmierināts ar šito braucamo.
Mīnusi viņam ir tādi ka diezgan skaļs salons, piedevām aptaisīts ar lētu plastmasu, bet tas jau raksturīgi visiem maziem "japāņiem". Bet kopumā manuprāt vairāk ir plusu kā mīnusu.
jānis @ 8.decembris 2003 0:00
BMW 318is caupe 1994 Novērtējums: 8 Komentāri [18]
2003. g.17. juulijaa Latvijaa iebrauca mans melnais 94g., BMW318is, 136zs.
Par cik ieprieksseejaas masiinas bija triis dazaadi VW pirmaas sajuutas iekaapjot BMW bija patiikamas, elektriskie logi luuka idelaali staav uz celja, arii pie 220km/h (maksimaalais cik izviku uz Juurmalas sosejas), jauda arii prieks mazaa motoriisa pietiekosa.
Liidz sim briidim esmu nobraucis aptuveni 20000km, (izmantoju autinju darbam), ellu nerij, benziina pateriins ideaals 8.5l pilseetaa, 7 uz sosejas, arii braucot ar 140km/h. Peec siem km, juutu, ka laiks buutu mainiit amiisus un kalotkas, citaadi viss ideaali. Nu taa apmeeram.
Dzimis @ 30.novembris 2003 0:00
BMW 318i 1992 Novērtējums: 8 Komentāri [3]
Brinos par iprieks mineeto bmw 318i - 1991

Iegadaajaamies sho 318i - 113Zs @5500, 143 Nm @4250 2000g martaa, svaiga skate. Tajaa laikaa super autins, taadu tad nebija daudz un veel melns, super, man jau sen bija nojauta ka bmw ir labs auto, tad par to arii parliecinaajos. Saakumaa gaudoja labais prieks gultnis (165000 km - nomainijaam ~ 25 Ls Brucaam... Brucaam... Brucaam... peec ~2 gadiem saakaas latvijaa ierastaas probleemas, amiishus mainijaam un veel saadas taadas bukses, cik nu tas tur maksaa. Peec laicina kjegas ~ 60 LS )Veel naacaas mainiit atsleegas durviis un aizdedzes ( ~45 Ls ) Taadi kuriem jau bija JAABUUT MIRUSIEM gribeeja aizdziit bembiiti, salauza triis atsleegas, bet dieviņš un imobilaizers bija turpat kaut kur panelii. Brucaam... Brucaam... Brucaam... Tagad vasaras beigaas termins zobsiksnai - jaamaina. Zobsiksnas mainja + spriegotaaj gultji (savu bija noripojushi), bliivsleegus, pie reizes sveces, generatora siksnas ellas, filtrus ARI jau mineeto, prieks. kreiso gultni - tas ar savu jau bija noripojis, cik ta nu vinji var griezties?, roceni noreguleeja - skiibi bremzeejaas. (par to visu 100 Ls) Izpuuteejs vieniigi skalaaks palicis. Duris ar leenaam saaka grabeet pec taa ka tie saucamie mehaaniki ieliida. Braucot pa muusu jaukajiem celjiem var labi just kur kas grab. Sakiet ko gribat bet LATVIJAA normaalu celju un ielu nav, vieniigi jaunais pikis no bergiem, pirms un aiz saulkrastiem un veel no siguldas liidz seenei - taas ir vietas kur var izjust saadu masiinu komfortu - 160,180,200 super, gandriiz kaa Vacijaa uz baanja. Priekseejos klucus mainijaam peec otraas skates, skatee vecis apgalvoja ka ar taadiem kluciem jau nu nevarot braukt, bet es biju pie sava - indikators tak veel nedeg., vins izlikaas gudrs un visu zinoss, apgalvoja ka sim modelim taada neesot, pilniigs lohs no ellas bedres izliidis, nez kaa par briinumu man peec kaada laicina tas iedegaas nu tad nu ir tas briidis kas kluci ir jaamaina. Manupraat veci BayerMotorWerkee labaak zin kad kas jaamaina.

Manas atzinas: ideaali stabils auto, klausa, preciizs to pat atzinusu dazi mersedes brauceeji. Motors labs itkaa par svaku bet pilseetas un lauka rezimam pietiek, pats tas saak atdziivoties tikai pie ~3200 rpm un taa liidz galam.
PEEC GRAAMATAS :90 / 120 / pilseeta - 6.4 / 7.8 / 10.6 L @100km
Pec manas prakses Pilseetas un Trases reziimaa 60/30% - 7.35 L , 80/20% - 8.5 - 9 L , 0-100 ~ 9.5;10sek. Ja biezi taisa shiis 10sek tad logiski pateerins piaug uzkriitoshi. Max 200km/h + veel, cels izbeidzaas, iespeejams ka veel var ieskrieties, - PEEC GRAAMATAS : MAX - 198 km/h. Vieniigaa lielaakaa probleema - bedres , es vinjas necieshu. Es veel neesmu braucis ar new 7, bet ir dzirdeets ka tam autinjam bedres neeksisteejot, nezinu. Kopumaa ideaals auto ideaaliem cilveekiem. Par ieprieks mineeto ruusu, nav ne smakas, tikai paloznaajot atklaaju ka tai masiinai ir bijusi sista prieksa - labaa puse, spaarns un drusku prieksa, (taa lampa (labaa)noteiktos laikapstaaklos sviist ciet) - Manupraat mainiitaas, sistaas lampas sviist bet orginaalaas ne, tas ir mans noveerojums, jo ir redzeeti visaadi varianti , no taa var buut kautko var izsecinaat. !
Maz vietas tapeec ka tas ir 3!!! series pats pats mazaakais. Ir domas par 528i
Johnny @ 29.novembris 2003 0:00
Volkswagen Passat variant 1989 Novērtējums: 8 Komentāri [15]
Iegādājos sho auta 2000. g augustā. Pastāstīšu par saviem novērojumiem trīs gadu griezumā.

Auto CL komplektācijā bet ar lūku, 1,8 mono inžektors, stūres pastiprinātājs, katalizators.

Pirmo kaujas pārbaudi auto izturēja jau otrajā dienā pēc iegādes. Lija šausmīgs lietus, centra ielas pludoja, taču bez problēmām nokļuvu darbā. Nekādas dzinēja slāpšanas vai raustīšanās, apsilde darbojās labi un logi aizsvīda tikai uz neilgu brīdi kad iesēdos auto ar salijušām drēbēm. Pirmais patīkamais iespaids...


Novērotie defekti: (neiztirzājot vienkāršas regulēšanas u. t. t)

1. Neilgi pēc iegādes nomainīts Kreisais aizmugurējais riteņa gultnis, jo bija iekļuvis mitrums, kas izsauca vieglu gaudošanu.
Aiz drošības apsvērumiem, nomainīta dzinējam zobsiksna.
2. Nākamā ziemā sācis grabēt (arī iekļuvis mitrums) kreisais stūres "ķagas" uzgalis. (track ball joint)
3. Pēc pirmās ziemas nomainīti priekšējie bremžu diski (viegla vibrācija labajā pusē bremzējot, sāls iedarbībā izveidojies nevienāds biezums pa aploci. )
4. Otrās ziemā nomainīts akumulators. (pirmo mierīgi nobraucu ar no vācijas atvesto)
5. Visādi sīkumi. (siksniņas, gaisa un eļas filtri, eļļa, sveces u. t. t)

Virsbūve, salons:

Esmu lasījis dažadus variantus -
1. virsbūvei esot vienkārši labs gruntējums un krāsojums,
2. cinkoti sliekšņi,
3. viscaur cinkota virsbūve.

Pēc savas pieredzes sķiet ka ir otrais variants. Jebkurā gadījumā virsbūvei un tās detaļām nav nosliece uz rūsēšanu. Pat vietās kur krāsa ar akmeņiem vai kā citādi notriekta līdz pat baltam metālam izveidojas tikai viegli brūngana rūsas plēvīte, taču tai nav nosliece līst tālāk zem krāsas un veidot tīklus un burbuļus. Atliek tikai nedaudz notīrīt un atjaunot krāsojumu. Citādi ir ar piekares detaļām kuras rūs vairāk nekā parastam opelītim. Taču tās vienmēr ir viegli nomainīt. Detaļas piestiprinātas visumā pārdomāti, spārni un priekša ar skrūvēm. Ja ir kaut nedaudz tehniskas iemaņas visumā viegli remontējams.
Salons CL versijai protams patukšs un vienkāršs taču ergonomisks. Viss ir viegli saprotami un viegli pieejami novietots. Liels bagāžas nodalījums, it sevišķi kad nolaiž krēslus, izveidojas 1,8 m garš līdzens laukums. (pats esmu vedis izjauktā veidā vienā paņēmienā trīsdurvju skapi ar antreesolu un padomjlaiku standarta dīvānu. Vienīgais krēsli bija nedaudz jāpadzen uz priekšu lai aizm. durvi var aizvērt un nav jārij atgāzes.

Dzinējs: 1,8 L monoinžektors. 90 zs- degviela 92E,95E (ja izgriež kataliz. var braukt arii ar etilēto jo skābekļa zonde ir izplūdes kolektorā)

Novietots sķērsvirzienā auto asij. Tā dēļ uz stūres reizumis nedaudz jūtama dzinēja vibrācija (tipiski ''sķērsvirziena dzinēja novietojumam) taču tā nav pātrāk uzkrītoša. 1,8 mono i ir vienkāršs, vispār nav regulējams(izņemot droseļvārsta sākuma stāvokli) (un arī nekad nav bijusi vajadzība regulēt)(visu nodrošina kompis, kas savac datus no Skābekļa zondes, droseļvārsta atvēruma devēja, apgriezieniem u. t. t) . Pie ātrumpārslēga izvietots servisa pieslēguma punkts kur var nolasīt dzinēja kompja piefiksētās kļudas (piem . nav signāla no kāda devēja u. t. t)

90 zs būtu pietiekami visumā enerģiskai braukšanai ja atrodies auto viens. Ja salonā 5 cilvēki un krava bagāžniekā tad labi mierīgai braukšanai, kaut arī apdzenot jaudas rezerve vienmēr ir bijusi pietiekama.

Degvielas patēriņš vidēji 3 gadu griezumā (esmu pierakstijis visas uzpildes paškontrolei) ir ap 7,6 L/100km

pilsētā 8-12 (var protams arī vairāk izspiest) , pa šoseju 6-7 L
Ātrumkārba mananuālā, 5 ātrumi. Nav bijuša problēmas, vienīgi ļoti reti slēdzot 3 ātrumu un neizspiežot sajūgu pilnīgi līdz galam (laikam padilušu sinhronizatoru dēļ) tiek piedzīvots neliels žļerkstiens.

Apkopojums:

Normāls auto, kura arējais veidols kaut arī jau diezgan novecojis, taču spilgti neizlec uz jaunu auto fona. Izskatās gana normāli. Nepūst, ir gana uzticams un viegli un lēti remontējams. Diez vai būs piemērots ambicioziem cilvēkiem kuriem vajag vai nu viss dārgāko vai viss ātrko auto, NEVIS UZTICAMU PĀRVIETOŠANĀS LĪDZEKLI.

Uz ceļa turas labi, arī uz iebrauktām risēm neļogās. Uz bedraina ceļa jūtama amortizatoru nepietiekamība, it sevišķi aizmugurējo, taču staigāt pa celju nesāk. Piekare pacieta (bet man tāda tīri labi patīk)

Šo 3 gadu laikā auto nekad nav mani pievīlis, apstājies.
Tehniskās apskates bez īpašas sagatavošanās un kukuļošanas izietas ar pirmo reizi atbilstoši 2001 - vērtējums 0, 2002, vērtējums 0, 2003, vērt 1. (rocene nevienāda).

Ja vēl kādi jautājumi uzsitiet uz e- mail, padalīšos iespaidos.
Visiem lai labi ripo - ARMANDS


Armands @ 28.novembris 2003 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti