Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

GAZ Pobeda 2003 Novērtējums: 10 Komentāri [40]
Sveiki dargie draugi automilji! Regulari lasiju visas atsauksmes un beidzot nolemu aprakstit ari savu projektu. Esmu samainijis loti daudz masinu, bet nekadigi nevareju atrast isto. Loti gribas ar kautko izcelties, bet e30, e36 bembuku, audiku kupeju un tmldz autinju, kurus parsvara jaunatne izvelas tjunot, ir tik daudz un tie jau kautka ir tik pierasti, ka man radas shii ideja...
2003 gada pavasari radas shi ideja par antika auto restauraciju modernaa retro stilaa. Nezinu kapec, bet gribejas tiesi padomju laika auto. Apsverot visas kandidaturas, to tjunoshanas plusus un minusus, izvelejos tiesi gaz 20 pobedu. Un ta...
Auto tika iegadats pec pailgiem meklejumiem par 400eur nu taadaa, diezgan chaabiigaa stavoklii... Tika atvests uz manu servisu un tad saaakaas lielie merisanas un dizaina darbi. Sakuma bija doma likt BMW hadeni un dzinuli 3.5 vai M5, bet no tehniskaa viedoklja tas izraadijas LOTI sarezgiti. Tadelj galu galaa masiina tika pilniba izjaukta, virsbuve atdota uz smilshu struuklas apstraadi. Veca ritosa dala un dzinejs izmesti ara. Iegadata pilnigi jauna ritosa dala no pedejas Volgas par 850Ls ar pastiprinatu reduktora uzbuvi, ventilejamajam disku bremzem. Par vispiemerotako motoru tika izraudzits Senatora 3.0 litru motors kuram standartaa kautkur ap 170zs. Tagad notiek intensiva motora apstrade jaudas iegusanai. Velamais rezultats apmeram 350zs. Ir jau iepirkts ari NOS. Drosi vien vajadzes ari keramisko sajugu. Muzika no kicker un McIntosh, un Alcantara ada jau gaida plaukta. Diski R15 retro style jau naak no ASV. Diski ir pilnie, hromeeti tikai r15, bet iespejams uzlikt ir LLOOTTII platas riepas prieks R15. Uzskatu, ka ta izskatisies labak un atbilstosak neka parasta R17 zvaigzne. Nepiekritat? Krasa bus tumsi violets perlamutrs. Kad sis verkis bus beidzot gatavs(so momentu nevaru sagaidit) ir biznesa plans par autokluba izveidi, kas pec satura un nodarbosanas bus pilnigi atskirigs un daudz progresivaks pa esoshajiem. Tiesam loti ceru, ka viss izdosies. Vel gribeju pastastit par pobedas tehniskajam ipasibam originalaja izpildijuma, jo nespeju attureties no kardinajuma vienu dieninu ar vinu pavizinaties. : ) Motors 2.2 apmeram 45 vai 50 zs precizi neatceros. Neiet absoluti! Vismaz shis mans aparats : ) Bez ieskrejiena uz autoevakuatora gruti uzbraukt : ) Max izspiedu 110. Tadu atrumu ar gazi grida uznema apmeram 2 minutes : ) Par brinumu auto 52 gada, bet visi dachiki strada un rada samera precizi : ) Komforta limenis tuvu nullei, sturi uz vietas pagriezt varetu laikam tikai padomju laika riktigs krievu vecis turklat pec paris sotakiem : ). Par degvielas pateerinu labaak nerunasu... Nemeriju, bet uz acumeru redzetajs izskatijas samera biedejoshi : ). Tas nu taa kopeejos vilcienos. Varu teikt jums vienu, ja kadam ienak prata tamlidziga ideja, uz prieksu! Tas, protams, ir LOTI dargs prieks, bet tas ir ta verts. Lai gan mana masinite vel nav kustinama, bet taka pa dzivei esmu optimists un ticu savu roku darbam liksu tai 10 balles, jo domaju ka par 2 gadu darbu busu to pelnijis. : ) Busu pateicigs ari par jusu idejam un ieteikumiem. Lai dzivo tjunings! Uz redzeshanos ielaas! ;)
Janchux @ 26.janvāris 2004 0:00
Audi 80 1989 Novērtējums: 8 Komentāri [7]
Nu ta! Salasijos es te visadas lietas par 80niekiem un nolemu ka japadalas sava pieredze.
Masinu nopiprku 2003 gada vasara, lai cik tas ipatneji neliktos Rumbula un atdevu par to 1500 LVL tacu masina bija teicama kartiba. Miglas lukturi, stures past. lukturu lifts un ABS. Motors 1.8, monosprice. Jasaka cena bija adekvata pirkumam, jo perkot masinu vadijos pec princip ka labak samksat dargk bet pectam dzivot ar mierigu sirdi. Masina bija 3 dienu no Vacijas un servisa apskati bija gajusi regulari (uzlimites no Audi centra un vaditaja durvim ir saglabajusas kadas 3). Motora tikai originalas detalas, nekas nav rusejis un sists. Loti laba skanas izolacija, vismas prieks 89 (faktiski gan ta bija 90gada) gada masinas. Ta ka masina biju paredzejis tikai sev sievai un sikajam vairak par 1.8 man ari nevajadzeja, kaut gan butu bijis labak 2.0. Par dinamiku neko sliktu nevaru teikt, ja vajag apdzit to var izdarit bez problemam. Vienigais un ari ligiskais fakts ir tas ka ja piekapj pilna masina ar cilvekiem ap 100 kg tad gan ir auzas! Bet ta ka tas notiek tiesam reti viss ir ok. Paterins ir tikai un vienigi atkarigs no brauksanas. Man tas ir vasara pilseta 7-8, pa trasi 6-7 (vasara ar 5ciiti var novilkt pat 250km) ziema pilseta 8-10, pa trasi 7.
Lidz sim bridim, problemu nebijam, ja neskaita to ka jau noperkot nestradaja ABS kuru laikam vajadzetu sataisit (ja kads var ieteikt normalu servisu kur taisa ABS busu loti pateicigs), bet sodien no rita uz darbu atbraucu bez savas masinas. Vel nezinu kas par vainu bet varetu but vai nu signalizacijas vaina (orginala Bosch, tipa imobilaizeris) vai nu tiesam nomiris akis. No rita gribeju pieskilt, pirmo apgriezienu griez normali un pec tam sak pazust stravas padeve vispar, jo viss sak raustities un motors nelec. Bet patieso vainu izdosies noskaidrot tikai sovakar.
Visa visuam nesmu neko mainijis, bremzu kluci bija uzlikti jaunu, aizmugurejie supporti kartiba, esmu tikai pielejis ellu un mazliet tosolu.
Salidzinajumos runajot varu teikt ka Audi tiesam ir labs risinajums lietotai masinai, tacu komentaram par elitar masunu izveli tipa SAAB, nezunu vai gribetu piekrist, protams, tas ir subjektivi tacu man liekas ka ja tu perc vecu masinu tai ir jabut maksimali vienkarai ko nevar teitk par SAABu. Pazinam noklajas kompis un ziemas laika attaisijas vala visi logi un nevareja tos vairs aiztaisit, tacu tas protams ir tiai viens gadijums un ka jau es teicu tas ir subjektivs. Saaba piekriteji var neapvainoties man tas ari loti patik tikai ne 90gada, tacu Audi ir loti ok. Vismaz lietotas detalas ir optom un nav japasuta, ja modelis nav retums un neplist kaut kas arkartejs.

Salidzinajuma ar citam masinam, esmu braucus ar nullitem 307 un Astru, gaitas un brauksanas konforta zina talu Audi neatpaliek no Asrtas, vienigi strures pastiprinatajs ir tads cietaks salidzinajuma ar 307 un Astru. Par dinamiku nav ko runat jauna masina ir un paliek jauna, tacu uz cela Audi turas labi. Salidzinajuma ar ta pasa gada masinam piem., ar Mazdu 323 varu teikt tikai to labako, sedet ertak, panelis labaks, durvis taisas bez piepules un nekarajas, atrumparslegsana daudz precizaka un par dianmiku vispar nav ko runat!

+leta masina eksplotacija (ja nav nokauta)
+pietiekami liela lietoto detalu pieejamiba
+ja zini ko perc masina sagada maz parsteigumu

- varbut vareja but labak 2.0 motors jo pielauju ka paterins dikti neatskiras
- aizmugure ir tikai bleki - nav lonzeronu, ja kads ieliek pakala ir diezgan drankigi (pats esmu to pieredzejis)

p. s.
viss augstak minetais butu jauztver ka subjektivs vertejums. Masinas ta pat ka cilveki ir dazadas!
Musons @ 26.janvāris 2004 0:00
UAZ UAZ 31512 1990 Novērtējums: 6 Komentāri [3]
nu mēs ar čomu ar nopirkām tādu bobiku pirms diviem mēnešiem. pagaidām tā kārtīgi vēl nav sanācis izbraukt, jo visu laiku problēmas ar motoru. Skaidrs ir viens, ja motoru izjaukt - tad labot visus mezglus. A tā mums sanāca, ka galvai uztaisījām kapremontu (dabūjām kompresiju 7,5 - 8,5, a bija 4, 2, 2, 6 pa cilindriem) bet kloķenei šāles nenomainījām, izskatījās normālas - tagad kloķene jāņem nost un uz slīpēšanu. tagadiņ liekam iekšā GAZ 24-10, solās būt labāks par oriģinālo 417 dzinēju. Ar hadeni problēmu it kā nava, vienīgi visas bremzes bija jāpārtaisa - bija stāvējis labu laiku. un vēl lai izietu tehnisko - jāpaseko elektrībai, kā jau visām krievu mašīnām - ieslēdz atpakaļgaitu, bet iedegas numuru apgaismojums: )
mohikanis @ 26.janvāris 2004 0:00
Mazda 323 1990 Novērtējums: 7 Komentēt
Mana pirmais auto Mazda 323, 90. gada sedans, motors 1,3 vai 1,4, tā arī netiku gudrs. Nopirkts par 1800 amerikāņu naudām pirms trīs gadiem, ekstru nekādu.
Pirmajā braukšanas gadā iekļuvu trīs avārijās, no kurām divās maksāja man : )
+degvielu ēd vasarā 6-7 l neatkarīgi no braukšanas stila;
+iet kārtīgi, ja iespiež un tur virs 5 tk. apgriezienu, bet apnīk klausīties motora rēkoņu, jo skaņas izolācija ir minimāla;
+lētas rezerves daļas un attiecīgi remonti uz ceļa palicis neesmu;
+salīdinoši ietilpīgs salons un bagažnieks, 5 cilvēki jūtas normāli (protams, ja ir iedzēruši)
- rūsē neželīgi, ļoti nežēlīgi : (
- pusasis ir vājā vieta mainītas abas, viena divreiz;
- skaņas izolācija - nav;
- švaka elektrovadu instalācija, ta vads uz tumbu atsaka, ta centrālā atlēga nedarbojas;
- ja auto pilns, tad apdzīšana uz šosejas jāsāk ļoti savlaicīgi;
= praktisks un ekonomisks auto bez jebkādām pretenzijām uz driver's car - brīžiem vienkārši pretīgi braukt, bet ko var gribēt par tādu cenu : )
jupcis @ 21.janvāris 2004 0:00
Infiniti G20 1993 Novērtējums: 7 Komentāri [2]
Infiniti G20, dohc I4, 2.0l, automatiska karba, ABS. Apmeram 10 - 12 l pilseta, 8 - 10 uz shosejas. Kad pirku, bija kaut kadi 169 K, tagad ir apmeram 187K (viena gada laika).

Iegadajos auto pagajusa gada un iespaidi ir bijusi loti dazadi. Vairak tomer ir tas labas atminas, tapec ari vertejums ir 7 un nevis mazak. Masina mekleu lietas, kas padara brauksanu pec iespejas ertaku un jautraku. tapec svariga bija noteikti jauda, tad izskats, tad ertiba (kresli, bagaznieks, utt. ).

Masina ir loti erta, bagaznieks salidzinot ar citam mashinam ir lielisks - tris chemodani bez jebkadam grutibam, kempingot ar cetriem draugiem un mantam, ari viss kartiba. Visforshakie tomer ir priekshejie sedekli, kas, ka jau tie saucamie "bucket seats" nozime, ka aada taa milji apskauj vaditaju un pasazhieri un pagriezienos stingri tur sava vieta. Kopsh shis mashinas neesmu atradis vel nevienu citu ar tik labiem kresliem (ne ne, sedeklu izmeginashana nav mans darbs : ). Salons visa visuma ir liels, vietas pietiek, erts, viss sakarigi izvietots, ja neskaita paris nelielas divainibas. Piemeram, centrala atslegas poga un logu pacelaju pogas (klat tam, ka tas ir ari durvis), ir izvietotas starp vaditaja un pasaziera kreslu videja konsole virs rokas bremzes. Vel viena divainiba ir tada, ka saja auto nav pudelu/kruzhu/glazhu turetaju!

Labosana nav bijusi biezha, bet tad kad laboju, tad taa riktigi. Noplisa alternators (alternator), kas izmaksaja nu ta riktigi, tad vel bija janomaina izputejs (nekas tragisks) un vel ari amortizatori, kas bija galigi nojati. Sie prieki ir izmaksajushi diezgan daudz salidzinot ar auto sakotnejo cenu, tapec, lai nakotne nebutu nelabi parsteigumi, esmu nodomajis mashinu pardot. Ta ka braukshanas prieks (sakot ar uzravienu lidz cruise control, spekam apdzenot, atrumam, klusumam salona, visam power options, kas shaja auto ir, maniem milajiem sedekljiem, utt. ) ir loti liels, tad tomer lieku 7 neskatoties uz ne parak labo benzina paterinju un dargajam servisa izmaksam.

Ja ir kadi jautajumi, noteikti prasiet un es meginashu atbildet! Ceru, ka kadam noderes!

Cava!
Janis D. @ 20.janvāris 2004 0:00
Opel Astra Caravan 1.6i 1992 Novērtējums: 7 Komentāri [8]
Pirku 4 dienas pirms Jaanjiem 2003. gadaa, nekaads iipashais apriikojums nebija (pareizaak sakot nebija vispaar, iznjemot centraalo atsleegu un stuures pastirpinaataaju). Ieliku signalizaaciju, nomainiiju ellu un filtru, nesen apriteeja 10000 un nomaniiju visus filtrus kaa arii ellu. Ko vee esmu dariijis?? Aidzinu uz servisu nobalanseet ritenjus (1 reizi), 1 paarmonteet riepas, un uz ritoshaa diagnostiku. Tas arii viss.
Mainiijis papildus esmu tikai zobsiksnu (taa kaa nezinaaju cil ilgi ir kalpojusi) un ielicis radio (skaljrunji sjkjiet ir origjinaalie).
Pie luksoforiem esmu izkodis pat dazhu labu mersi, nenoliegshu protams ka shie varbuut nemaz necentaas iipashi.
Miinus ir jaudas truukums uz shosejas, sevishkji ja ir 4 cilveeki.
Pagaidaam uz Liepaaajas shosejas esmu braucis ar 150km/h, kaut arii vareetu arii aatraak, bet tas asfalts nav paaraak gluds.
Pa grants celjiem iet stabili, izbraukaaju Igauniju, pa grants celjiem nobraukaaju aptuveni 150km, paarsvaraa aatrums ap 90km/h ieskaitos arii liikumus pat liidz aptuveni 60 graadiem. No saansliides nebija ne veests, njemot veeraa ka tajaa laikaa bija lietains un dubljains.
Veel viens pluss RECARO tipa seedeklji (priekshaa protams).
Elvis @ 19.janvāris 2004 0:00
Audi 80 quattro 1983 Novērtējums: 7 Komentāri [6]
Kadus divus meneshus atpakal nopirku veco audi 80quattro, vecs jau gan, vecaks nedaudz par mani. Autinsh bija stavejis gadu silta garaza, un vispar Latvija bija maz braukts, vizuali ideala stavokli, dazi brinijas ka veca mashina labi saglabajusies. Nopirku pa 350 latiem. Nebija ne skate, ne apdroshinashana. Atvilku majas pieshkilu duma, vala leca ar pirmo. tikai aki vajadzeja uzladet. Uztaisiju strakofku un biju jau valmieras ielas bez skates. Velak notoneju stiklus tumshos lai nevienam mani nebutu jaredz un tik braucu. Td saka paradities pirmie staveshanas defekti sajuga cilindrs saka kilet un bremzes saka ckakareties ella teceja pa visiem blivslegiem. Saku likt naudu ieksha nomainiju visus bremzu kluchus, rocenes troses, starp citu ta ir quattro slimiba, bremzu diskus, noreguleju motoru jo no staveshanas tas negaaja ta ka vajadzetu starp citu 2,2i. Iegadajos ziemas riepas ar radzem un vel visadus sikumus. Velak keros klat pe salona perbuveshanas. Veco tizlo paneli izsviedu uzreiz araa, jo tas ir pretigi kantains, un ieliku no 90 augika tas jau ir glitaks. Ari durvju apshuvumu ieliku no 90 augika. Tad iegadajos muziku pa 200ls, jo bez tas nevar. Ar ritosh pagaidam vel nav problemu, jo ka jau teicu maz braukts. Tagad ari izgaju skati un bez problemam braucu. Degviela gan ta aiziet nadaudz vairak neka kautkadam eskortam, bat tas ir to verts. zA TO BRAUKSHANA AR PILNPIEDZINJAS MASHINU IR KAPITALA IT SEVISHKI ZIEMA. Es prieksh ziemas dotaja bridi neveletos kaut kadu kruto bembi kuram dirsa katra likuma slid un paterinjsh tapat briesmigs. Mans secinajums - laba mashina ziemas priekiem un agresivam braukshanas stilam.
qutrists @ 19.janvāris 2004 0:00
Ford Escort 1987 Novērtējums: 9 Komentāri [11]
Šo fordeli (hečbeks, 1,3l, benzīns) 2002. gada martā paglābu no autokapsētas. No iepriekšējā saimnieka viedokļa, mašīna bija veca, izrūsējusi un grūst tajā naudu vairs nebija jēgas. Ar pārdošanu viņam arī neveicās- veselu gadu nāca pircēji un redzot caurumu spārnā, laidās projām. Tehniskā apskate gāja uz beigām, secinājums viens- uz svalku. Viņš stāstīja, ja vienā svalkā solot 200Ls, bet arī tas viņam likās maz.
Pašam mašīnas nekad nebija bijis, sajēgas - nekādas. Bet sagribējās pamēģināt- kā tas ir, kad ir sava mašīna, cik maksās ekspluatācija, un arī vienkārši kaut kur prieka pēc pavizināties. Zināju tikai, ka viņš to mašīnu ir samērā rūpīgi kopis 5 gadu ekspluatācijas laikā un ka tā ir ejošā stāvoklī- sēdies un brauc (tikai cik tālu?!!!). Bija cerība nobraukt kādu pusgadu vai gadu un tad pašam to autiņu nodot svalkā. Tātad ļaunākajā gadījumā es finansiāli riskēju ar daļu no saviem 200Ls. Ar pirkšanu vienojāmies tā- braucam uz TA, kuru es apņēmos apmaksāt un tad, ja nekas briesmīgs neatklāsies- pērku, ja baigi jāremontē- tad viņš dzen uz svalku. TA piekasījās pie 3 lietām: rokasbremzes, pakaļējām riepām un cauruma priekšējā spārnā. Tūlīt arī nopirku, visu novērsu nedēļas laikā un nobraucu gandrīz 2 gadus- līdz 2004. janvārim (gribēju braukt līdz aprīlim, kad bija jābeidzas TA, bet pārdevu).
Braucu katru dienu un pa šo laiku nobraucu pāri par 30000 km. Gāja forši, benzīns ap 8l pilsētā. Ja kārtīgi piekraut un sasēdināt 3-5 cilvēkus, tad gan motors vilka tā pagrūtāk. Ceļā paliku tikai vienu reizi- nobeidzās ūdenssūknis un izlija tosols. Par laimi, tas notika Rīgā. Vienu reizi dabūju braukt mājās bez bremzēm... no Preiļiem, vēlā vasaras vakarā.
Nekādu citu nopietnu defektu nav bijis, pārsvarā profilakses remonti un sīkumi (rokasbremze, izpūtējs, nomainīju diskus un kolodkas priekšējām bremzēm utt). Ar rūsu nekrāmējos vispār- manā gadījuma tas bija pilnīgi bezcerīgi. Arī no ārpuses nepucēju, nemazgāju- kāda nu bija, tāda bija.
Jau sākumā gribēju parēķināt, cik tad man tā mašīna izmaksās ar visu CSDD birokrātiju, benzīnu, apdrošināšanu, eļļas un filtru maiņām, stāvvietu, remontu un pat stikla mazgājamo līdzekli- katru tēriņu piefiksēju. Un vidēji gadā nesanāk vairāk par 100Ls, no kuriem 40Ls- benzīns, 15Ls- stāvvieta! Šaubos, vai jaunāka mašīna kādam izmaksātu lētāk.
Kopumā secinājums būtu šāds: ideāls auto iesācājam, lai iemācītos braukt, spertu pirmos soļus mašīnas remontā un ekspluatācijā un lai saprastu kādu mašīnu pirkt jau "nopietnākiem" nolūkiem un vajadzībām.
fordists @ 18.janvāris 2004 0:00
Volkswagen golf I 1.6d 1979 Novērtējums: 10 Komentāri [6]
Nikogda ne dumal chto na takoj mashine mozhno voobshe peredvigatjsja, no okazalosj chto mozno da jeshjo kak!!!
Za 1.5 goda nagonjal 55000 km(sejchas na spidometre 355000km, no realjno raza v dvaboljshe) i do sih por gonjaju!
Problemi: starter (zamenil 15 Ls), generator (zamenil 25Ls)akkumuljator(27Ls), granata (novaja 30 Ls), Glushitelj (zadnjaja chastj 11Ls), dve svechi nakala(7Ls), odna sharovaja(5Ls), stupichnij podshipnik (9Ls) +filjtri, maslo, pokrishki, kolodki, antifriz.
Prijatnoje: cena tachki 400 Usd(leto 2003g, s uchotom ochenj horoshej stereosistemi Sony +JBL +signalizacija + centraljnij zamok+avtomaticheskij svet+5 kpp... ) , rashod soljari do 6litrov na 100km, rivok dlja takogo starichka- dizeljka PROSTO OFIGENNIJ, razgonajal do 155 km/h - letit, no po horoshej doroge, i shumnovato na takoj skorosti- shum glushu muzikoj! Strahovka i dorozhnij nalog deshevle ne sushestvujet!Polnaja massa mashini 1200kg (prichom dizelj!) Klasno po lesam gonjatj!
Vobshem, jesli kto znajet na chjom jezditj deshevle - napishite! A jeshjo mozhet u kogo jeshjo jestj takoje CHUDO napishite.
Abez @ 17.janvāris 2004 0:00
Fiat Marea sx 1997 Novērtējums: 7 Komentāri [9]
No 2003. gada maija braucu ar 97 gada Fiat Marea sx, 1,6 dzinējs, sedans 95000 km. Pie šī modeļa Itāļi , kā jau vēstures veidotāji - ir piestrādājuši. Dizains ārējais un salons- viss, kas modernam auto vajadzīgs. Orģinālā audio sistēma vienkārši lieliska, aizmugurē sēdošiem normāla vieta, laba ventilācija. Cena arī demokrātiska. Nekādu problēmu nav bijis. Pēc pirmās apskates vajadzēja nomainīt priekšējās bukses-8 Ls gb?. Vasarā degvielas vidējais patēriņš ne vairāk kā 7,5 l, uzliekot ziemas riepas ~ 8,5l. Pirms sala ieteicams degvielas sistēmā ieliet attīrošo ķīmiju. Darba darīšanās braucu ar AUDI, Golf un Ford Eskort- tā kā ir reāla iespēja salīdzināt. Fiats ir nedaudz cietāks, vēlami labāki (materiāls) durvju rokturi, taču ņiprs, simpātisks, agresīvs, viegli vadāms un ar labām ekstrām auto, tiem, kuri nevēlas pārmaksāt ~1000 Eiro par pāris gadus vecākiem citiem auto.
Kursis @ 16.janvāris 2004 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti