Lasītāju pieredze par saviem auto

Ford escort 1994 Novērtējums: 9 Komentāri [11]
1,6 16V ZETEC. 5 durvju hečbeks. Man liekas, ka viss ir ideāli, it īpaši man kā sievietei. Uzrāviens labs, stabili turas uz ceļa, benzīnu netērē daudz - 5.8 uz šosejas, ap 7-7.5 Rīgā. Dizains pietiekoši moderns, krāsa hameleonu.
Jā, salons ir paskaļāks, ja brauc pa bruģi - grab.... mazliet rūsē pakaļējo riteņu arkas...
salīdzinoši ar brāļa MAZDA 323F man Escorts patīk krietni labāk sekojošu iemeslu pēc
1. Mazāks benzīna patēriņš
2. Bagāžnieks lielāks un galvenais ērtāks- viegli ielikt un izņemt pārtikas kalnus un arī lielākus iepirkumus
3. Mašīna ir ērta arī lielāka izmēra šoferim (man 1.85cm)\
4. Salonā daudz vietas, kur nolikt sīkumus, plauktiņi priekšā brillēm, kasetēm, sīknaudai utt, liels bardačoks ( arī drošības spilveni ir).
4. Mašīna iet jau otro gadu bez nekādien papildieguldījumiem (esmu nobraukusi ap 50000 km). Vienīgais ieguldījums, nopērkot- bija jāmaina pakaļējie amortizatori un stūres tālo un tuvo gaismu kloķis( kas ir raksturīgi Escortiem - tālā gaisma ieslēdzās paralēli tuvajai) un eļļas maiņas.
Vispār ļoti atbilstoša mašīna savai cenai.

Mīnuss - pazems - braucot pa meža ceļiem, vēders strīķē pret zemi
vuks @ 16.janvāris 2004 0:00
Volvo 460 1995 Novērtējums: 10 Komentāri [5]
Stāstiņš būs reklāma pat to, ka VOLVO ir drošākais auto pasaulē. Stāsts ir reāls. Brauc mans brālis pa Skotijas plašumiem pie savas meitenes, kura tur strādāja (pats jau trīs gadus šancē Īrijā, tā kā stūrēšana labajā pusē viņam sīkums), norulēja kadaas 12h no vietas un aizmiga pie stūres... Nu neko, ar kādām 80MPH (jūdzes stundā) nobrauca vienai fūrei gar sānu un otrajā ietesās sānos: ( Nostrādāja gaisa spilvens un tas arī viss, ne lūzumu, ne sasitumu, ne kā. Mašīna lupatās atstāja tur pat uz ceļa, lai policijas aizvēc. Tā lūk mīlīši. Daži teiks - paveicās, es teikšu uz VOLVO var paļauties drošības ziņā. Mans nākamais auto noteikti būs kāds no VOLVO modeļiem.
Irish @ 16.janvāris 2004 0:00
Mercedes W126 3.0D 1985 Novērtējums: 8 Komentāri [3]
Nu ko? Braucu es ar taadu taa kaa hibriidu, S- klase un vecais(labais?) 3- litriigais 5- cilindru diizelis bez turbiinas no 123 kuzova. Nopirku pirms gada diezgan nojaataa staavokli, ta4u vairaak jau 126 kuz. deelj. Esmu shito auto fans. Saakumaa daudz dabuju salikt naudas visaadaas nedagelkaas kas mainot dzineeju bija atstaatas. Vispaar lai auto savestu kaut kaadaa jeegaa, laiku un naudu esmu sagruudis daudz. Ticiet man, ka vecu un nojaatu mersi njemt vajag tikai tad, ja stipri miilat sho mashiinu, jo kaut ari vecs, detaljas tam maksaa lopaa! Bet kad tas auto kaut kaadaa jeegaa ir dabuuts, tad ar to braucot visas izmaksas aizmirstas. Kaut ari vecss, tomeer S- klase, apkaart koks, stuure koka- kopaa kaads pus kubs koka sanaak: ))). Rij prieksh diesel jau padaudz- apm. 10l/100, bet tomeer tak nav benziins!!! No ekonomijas viedokla jau vispaar taads papadoss vie sanaak, bet par good feeling jau visur ir jaamaksaa, vai ne? : )))
mbZigis @ 16.janvāris 2004 0:00
Chevrolet Blazer S10 sport 1994 Novērtējums: 7 Komentāri [5]
Pagājšvasar nopirku Blazerīti, jo tā sanāca lētāk, nekā ceļu taisīt uz vasarnīcu : ) ... Ko var teikt pusgadu lietojot šo autiņu? Izvēli uz Blazer noteica komforta aprīkojuma un cenas attiecība. Ar to viss kārtībā! Par tādu cenu (4600 USD), neko līdzvērtīgu no Japāņu gala neatrast. Vienīgais kas izraisa diskomfortu, ir katreiz, kad jāieliek bagāžniekā kas smagāks, traucē muļķīgi ierīkotās divdaļīgās aizmugures durvis. Tas, ka var atslēgt, nospiežot podziņu pie konsoles, ir o'k, bet kāda vella pēc ir uztaisījuši uz leju veramus vārtus, kas traucē piekļuvi, es neizprotu. Un vēl rezerves rats salonā. Orģinālie stiprinājumi aiz borta grab, salonā vietu aizņem. Parasti turu rezerves ratu mājās...
Kas daudzus varētu interesēt, tad laikam degvielas patēriņš. Daži apgalvos, ka baigā benzīna kapsēta sanāk... Nezinu. 4.3 l motors noēd pilsētā reālus 15/100, ārpus pilsētas 11/100. Toties nav jāsūdzas par nepietiekamu jaudu! Labs paātrinājums jebkurā ātruma diapazonā. Ja ir labas riepas, tad draivs arī var sagādāt baudu, uz asfalta izbrīnīja salīdzinoši liela stabilitāte, bezceļā pluss ir, ka var sabloģēt ratus ar podziņas nospiešanu. Katrā gadījumā nekāds bezceļu monstrs jau nu noteikti blazers nav! Par smagu, un automātikas par daudz... Pa šo laiku nekādi izcilie defekti nav izlīduši. Tika nomainīts priekšējā tilta saslēdzēj motoriņš, bremžu cilindrs, un aizdedzes sadalītājvāciņš. Protams arī bukses ritošajai daļai. Detaļas nav īpaši dārgas, salīdzināt var ar ford Scorpio detaļu cenām. Ar detaļu piegādi arī problēmas nav lielas. Tekošās apkopes ( filtri. bremžu kluči, utt) daļas ir uz vietas, ja saplīst kas riktīgāks, tad pāris nedēļu laikā ir klāt. plus vēl pāris autiņi tiek tirgoti pa daļām tepat uz vietas, atkrīt meklējumi pa šrotiem...
Mans secinājums ir tāds. Ja ir nepieciešamība pēc apvidus auto ar labu komforta aprīkojumu, lai auto būtu mazliet savādāks nekā citiem, tad neko lētāku neatrast. To naudu ko es būtu ietaupījis uz degvielas rēķina nopērkot autiņu ar mazāku motoru, vai dīzeli, es atdotu par rezerves daļām maksājot dārgāk.
McJanis @ 15.janvāris 2004 0:00
Hyundai Coupe 1992 Novērtējums: 7 Komentāri [12]
Sveiciens automiliem(milem)!
Padalishos isos iespaidos par savu hyndai coupe 1992,1,5l 16. varsti, elektriskei logis, spoguli utt, automats
Pirms Hyndai braucu ar Audi 80 - iekapjot dienvidkorejieti jutu zinamu nedrosibu, bet kad saku braukt sapratu, pieeja skibacainajiem attieciba uz brauceju ir daudz daudz nopietnaka neka Audika. Tulit uzskaitishu pozitivos momentus, kas mani ta savaldzinaja:
1. Salons kluss, nekas negrab
2. Automats strada perfekti- ekon/sporta rezimi uz trases ~6, 7l- pilseta 10L kad vajag ekonomet, kad vajag uzgaze
3. Visas iespejama elektrifikacija +KONDICIONIERIS!!!!
4. Uz cela turas ka pielimeta, dinamiska, erti braukt gan plseta gan uz trases
5. Nu parsteidz mani korejieshi, jutos ka baltais cilveks!

Sis tas par negativo:
1. Rezerves dalas padargas, ne viss ir uz vietas, tacu to kompense tas, ka jamaina kautkas ir visai reti
2. LOTI LOTI savlaicigi ir janomaina bojatas detalas, jo pabraukaju ar nodilushiem klucuiem sacakareju bremzu disku (pats vainigs)
3. Lietus laika svists logi ciet, nu nemaku to vainu noverst, ta k alidzi jabut lupatai vai slvetem, seviski ja pasazieri pa celam ielej sev degvielu: )
Silti iesaku nebaidities no hyndai u. c. verkiem, masinas izgatavotaji ir loti centushies lai iztapotu sagrabejusos WV markas autinus, kuros sture ir papildekstra: )
rukiitis @ 15.janvāris 2004 0:00
Volkswagen Polo 1984 Novērtējums: 10 Komentāri [8]
Ar polo braucu jau 3 gadus un nav nakaadu probleemu!!! Visi saka ka vajaga dizeli, bet esmu apmierinaats ariii ar benziina dzineeju (1,1l) jo 100 km apeep mazaak par 5 litri!!!!! Pilseetaa gan sanaak 5-6 litri bet uz sosejas braucaut ar atrumu 80-90 km/h sanaak 4 litri uz 100 km!!!!
PATIIKAMI
xtq @ 15.janvāris 2004 0:00
VAZ 21013 1984 Novērtējums: 6 Komentāri [6]
Taa bij un ir veel pagaidaam mana pirmaa mashiina nopirku kad veel nebij tiesiibas pa 100 latiem pat TA veel bij. Pabraukaaju kaadu laiku iepatikaas! bet motors bija 1.2 nezinu kas par vainu nevilka aatraak par 100 km/h, tad liidz saaka sajuugs bukseet! tad teetim garaazhaa staaveeja (5 gadus) sadauziits veel viens VAZ 2106 ar motoru 1.6 es vinju pierunaaju nomainiit un pa vienu dienu nomainiijaam. Es apseedos pie stuures(jau ar tiesiibaam) un domaaju cik tagad ies nu 140 km/h izspiedu no vinja tas man saaka iepatikties saaku aardiities ar vinju, bij ideaals uzraaviens. No vietas 4 sauliites uz smiltiim vareeja uzmest! Ko lai saku prieksh vaz tas ir ideaali vareeja pat riktiigi nospoleet uz asfalta bet nu tagad jau ne ljoti jo es jau gadu ar vinju tikai spoleejos! jaa manejam ar riepas eed nost prieksheejaas!Komforta nav, tad kaut kas atkal nebij riktiigi jo tosolu dzen aaraa saakaam skatiities galvas bliivei beigas! Esmu apmierinaats neko daudz neesmu ieguldiijis vinjaa! iisteniibaa apmierinaats ar savu braucamo vislielaakais miinuss ir komforts ir pieliidzinaams =0!
Fans @ 14.janvāris 2004 0:00
Mitsubishi Eclipse 2.0 4WD 1991 Novērtējums: 8 Komentāri [16]
Man ir 1991. gada Eclipse, 2.0 litru motors bez kaut kādām turbīnām un citiem motora navarotiem un tā arī labāk - mazāk problēmu. Nav jau nekāds noslēpums, ka Eclipses parasti ir sistas un nav nemaz tik daudz mehāniķu. kuri gribētu ielaisties ar Eclipsi. Pie tam man pieder viena no retajām pilnpiedziņas Eclipsēm Latvijā: P Degvielas patērins 7,5 l/100 km uz lielceļa, pilsētā 11l/ 100 km. Bija problēmas ar radiātoru un ūdens sūkni, bet tā 2 gadu laikā nekas ievērības cienīgs. Neesmu piedalījies nekādos street reisingos un dagreisos, tā kā cik stiepj līdz 100 km/h nevaru pateikt. Auto kā jau auto nekas īpašs, bet, ja gribi atšķirties, tad Eclipse ir noteikti labāka par BMW, Calibra, Celica. Konforts salonā ir O. K., izņemot tos, kuri sēž aizmugurē, bāgāžai vietas nav, bet nav jau nekāds ģimenes auto. Uzrāviens ir pietiekam, lai uzgriežoties uz Vanšu tilta no Statoil puses ātrākajā joslā nevieman netraucētu braukt piekdienas vakarā... Neesmu viņu mocījis, bet 175 km/h vēsā mierā, pie tam pedālis nebija grīdā. Motors ir zvērs 2.0 litri ar 16 vārstiem dod ārā nepajokam jaudu, bet divlitrinieki visi ir jaudīgi, kas ir uzstādīti sporta mašīnām. Patiesībā, ja man vajadzētu mainīt mašīnu tagad, tad man gūtu grūti izvēlēties (lietotu), jo visas pārējās markas, manuprāt, ir solis atpakaļ...
Eclipse tas ir imidžs. Viņa parāda, ka tu nebrauc ar parastu auto, bet ar Eclipsi.

P. S. Lielisks meiteņu magnēts: )
Whisky @ 10.janvāris 2004 0:00
BMW 750IL 1995 Novērtējums: 10 Komentāri [15]
Taa, taa puikas! Paejiet nost... tadas ir sajuutas braucot ar sho outo!
Kluss, erts, dinamisks, prestižs. Nopirku to pirms diviem gadiem, vel joprojaam esmu apmierinaats. E38 ir labaakais savaa klasee gan ar motoriem gan arii ar gaitas iipashiibaam gan izturiibu.
Ir noverotas nelielas probleemas ar elektroniku! Palielas apkopes izmaksas!
Ivars @ 9.janvāris 2004 0:00
Opel Combo Tour 2003 Novērtējums: 3 Komentāri [2]
Kādas problēmas sagāda man ši mašīna? Pirmo amartizatoru nomainiju uz 6000km , to pašu apmainīto pēc 2000km, uz 25000 km bija beigts jau trešais amartizātors. Šai mašīnai amartizātori plīst tapēc, ka rūpnīca nav padomājusi par azsardzību un amartizātorus sasit priekšējo riteņu mestie akmeņi, ja manītu pa garantiju būtu pupu mizas, bet nemaina viss piķo. Viņu komentārs ka neesot pa grants ceļu jābrauc. Šie paši akmeņi visu rokas bremzes trosei apvalku nokapājuši un tagad ziemā rocene salst iekšā. Degvielasun bremžu trubiņu turētāji arī nokapāti. Tas nekas ka es maksāju naudu par dīleru ieteiktajām dubiltām gumijām, lai putekļi salonā nenāk. Kā beigās izrādās es nemaz nedrīkstu braukt pa grants ceļu, priekškam man vajag dubultās gumijas durvīm. Un pie pirkšanas Hansa Auto man neteica, ka ar mašinu aizliegts braukt pa grantētiem ceļiem, amartizātoriem garantija nav. Un dubultās gumijas renes slēdzenē līst ūdens kas sala laikā aizsalst tā ka bezcers dabūt bīdāmās durvis vaļā. Super attieksme no Opel puses. Tā arī viņi pasaka, ka tā ir mana problēma. Tiem kam ir jaunie Opel kombo aplūkojiet cik daudz ir jūsu amartizātors ielocijies pie apakšas, kad plānojas eļla līt ārā. Kam vel ir bijušas šādas problēmas?
An72 @ 8.janvāris 2004 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti