Lasītāju pieredze par saviem auto

Citroen JUMPER 2,8HDI 2001 Novērtējums: 9 Komentāri [13]
Nopirkām ar kolēģi līzingā jaunu. Maksāja 10000ls , mēnesī ap260ls+kasko ap 30lsmēnesī. Nu jau tas ir aiz muguras, kā arī 150000km. Auto patērē 9 l līdz 100km/h. Apkopes ik pēc 15000km-80 -90ls izmaksā darbs+eļļa+visi filtri. Pārējais kas mainīts viss pa vienai reizei - pr. kalodkas 50ls, pr. tilta aizmugurējie salenbloki - laikam bija pa 16ls gabalā.1. amortizators priekšā-100ls ar darbu. Lielākā apkope uz 140ls bija nesen - nomainījām pr.1 gultni 25ls, stūres gultņus pa 6ls - tie ķeras bieži un mainīti jau 2-3 reizes jo nevar zināt ko tajā Citroena salonā izdara, stūres pirkstu-12ls, kaut kādas buksītes. Garantijas laikā arī bija šaizes. Pirmajos 1150km Ventspilī iebraucot peļķē- nodzisa visas gaismas- vēlāk parādījās, kā servisā patēica- pie montāžas zem spārna iespiests vads. Otrs ir nomainītas jau trīs ģeneratora/ūdenssūkņa siksnas. Pēdējo uzlika PEUGEOT- servisā, dārgāka, bet kalpo. Lielākie sūdi bija saistīti ar ģeneratoru uz kuru no loga novada lija virsū ūdens, kurš vienreiz sasala un sabojāja izolāciju. No tā divus nesaistītus rītus izlādējās aķis (tad servisā vainoja mūs, itkā atstāta salonā gaisma, kaut tā nebija), līdz vienu dienu ģeņģeris sadega lupatās. Auto nostāvēja 2 nedēļas, bet šā nebija pat Francijā. Labi ka bija garantija - nomainīja diodes, pārtina vadus. Nu jau pagājis 1,5gadi- strādā labi. Kādus 7 mēnešus atpakaļ zvanīja ka nu ir saņemts ģenerators - ateicos- !- labāk sīlis rokā , nekā zīle kokā!
nazis @ 13.marts 2004 0:00
Mazda 626i CUOPE 1989 Novērtējums: 8 Komentāri [10]
Lai gan mans komentārs drīzāk piederētos pie JAUTĀJUMIEM, bet tomēr, varbūt kādam tas noder.
Jau 5 gadus braucu ar savu auto, gribēju mainīt bet kā saka roka neceļas, patīk man šis auto. Bet ir kāda problēma ar kuru cīnos visus šos gadus- dzinēja temperatūra!Lēni silst, darba tem. sasniedz stāvot korķos un tiklīdz sāc braukt tā atkal nokrīt, salonā var justies lieliski ja ārā nav vairāk par -10 grādiem, ja vairāk tad mētelī un cimdos. Ir uzlikts pilnīgi jauns radiators, mainīti kopumā 6!!! termostati kuri visi tika stingri pārbaudīdi pirms uzlikšanas, mainīju servisus(varbūt meistari čābīgi)bet nekā.
Vēl neesmu atrisinājis šo problēmu. Tākā, piegrieziet vērību pērkot MAZDU šai lietai ja negribiet ziemā salt.
Varbūt kāds ar šādu lietu ir saskāries un zina kur varētu būt iespējamā broblēma, jo otram manam auto 323F ar grādiem ir vienkārši perfekti.
fon @ 12.marts 2004 0:00
Kia Sephia 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [9]
U menja KIA sephia, 98/99 god vipuska, ja mashinoj ocenj dovolna, pokupali v salone mashine bil 1 god, letom mashina kushaet 7 litrov po gorodu, zzimoj konesno pobolshe, primerno okolo 10 litrov. Za vse 5 let, ja pomenala, granatu, pilniki na granatu, nedavno pomenala sceplenie i sharovuju oporu, mashina proexala 111000 km, ranshe ezdila mashinu proveratj v KIA centrs na Vagonu, graznij i otvratitelnij serviss, ocenj rada sto teperj pojavilsja oficialnij diller KIA, Gross auto, teperj ja pokupaju detali i cinju mashinu tolko tam, naprimer ja iskala sharovuju oporu, i nasla v magazine Scorpions za 30 Ls, ja kupila, i eta sharovaja mne ne podosla, i ja kupila druguju uze normalnuju v Gross auto i stoila ona 17 Ls. Voobshe v Gross auto klasnoe obsluzivanie, prijatno ezditj v takoj centr. Teperj ja xocu svoju mashinu pomenatj na novuju KIA Sorento. Ja dovolna mashinoj KIA.
Olga @ 11.marts 2004 0:00
Mazda 323F GT 1.8l DOCH 1992 Novērtējums: 8 Komentāri [4]
Tā ir tā ar atveramajām acīm. Mašīna nopirkta gada sākumā. Uz spidometra bija 114.000 km (nu diezgan nereāli, bet nu kopumā saglabājies labi). Iepatikās tīri vizuāli.

Pirmais, pie kā pēc VW Passat Variant bija jāpierod - izmēri. Jārēķinās, ka nevarēsi vairs ielikt mašīnā puscūci un aizmugurē vairs nevarēs ērti sēdēt 3 pasažieri, bet nu jau pie tā esmu pieradis.
Vēl bija jāpierod arī pie tā, ka ja spiež pedāli, tad arī iet, jo ar to jaudu, kas ir mašīnai, pilnībā pietiek, lai varētu ieskrieties un skrieties.

Bija janomaina pusass gals (39Ls + darbs 8Ls), bet to ilgu laiku nevarēja atrast, jo laikam bija kas diktam specifisks. Visādus atrada tikai ne to, ko manai mašīnai vajadzēja - tad izmēri nederēja, tad nebija ABS zobrata, bet nu pēc 3 piegājiena, kad visu smalki izmērija un izskaitīja, atrada. Sveces nomainīju, siksnas, eļļu.
Viena problēma, ka aukstā laikā (no rītiem) negrib īsti lekt - kādu laiciņu jāpagriež, bet pēc tam, kad ir vienreiz pielaists, jau lec uzreiz. To problēmu vēl būtu jānovērš, bet neesmu vēl uz nevienu servisu tā īsti bijis.

Kopumā esmu apmierināts, kaut gan dažreiz noderētu bikiņ lielāks auto, bet nu kā saka - dzīvē jau viskaut kas ir jāizmēģina.


Plusi:
+ labais uzrāviens (kā nekā 128 ZS);
+ ērtie sēdekļi;
+ labā kārbas slēgšanās;
+ vieglā stūrēšana;
+ aprīkojums (elektriskie logi, spoguļi, kondicionieris, centrālā atslēga);
+ labi turās uz ceļa un uzvedās līkumos;

Mīnusi:
- salīdzinoši liels degvielas patēriņš (vidējais braucot pa pilsētu un šoseju ap 10l/100 km);
- paskaļš;
- maz vietas aizmugurē un bagāzniekā;
- apsilde varētu būt labāka pie lielākiem mīnusiem;

Mazdinieks @ 11.marts 2004 0:00
Audi 80 1.8 (motora kodsJN) 1989 Novērtējums: 7 Komentāri [7]
Nopirku šo autiņu no radagabala , kurš atdzina no fāterlandes. Cena bija apt. par 400usd zemāka nekā pēc vidējā no SM reklāma. Pirms tam man bija VW passat 1987g. Aizbraucu skatīties autiņu- širmis ciet - vajag tādu. Ja skatās pēc tā cik naudiņas kopumā iztērēju ekspluatējot autiņu (~75tk. km- 2.5gadi) tad kopumā nu tā apmierināts, bet nervus sabojājis viņš man bija KONKRĒTI.
Jo vairāk uz viņu skatījos jo šķībāka mašīna izskatījās- viens priekšējais lonžerons uz leju, bagažnieks ari biku uz leju(uz spārniem gumza), durvis vienā pusē tādas, otrā savādākas- tas kašmars nu tā uz ātrumu neietekmē, tikai uz nerviem.
Bagāžniekā visu laiku nāca ūdens, hermetizē kā gribi, bet nekā. Bagažņieka vāks L veidīgais visu laiku lūza liekuma vietā, kā rezultātā pie aizvēršanas/atvēršanas tas beržas gar buferi. Tās ir sekas, ja ir pēc avārijas labota mašīnas aizmugure.
Ritošajā daļā visu laiku cīnijos ar priekšējiem sailend blokiem un šķrestabilizatora atsaitēm. Tur nedrīkst ņemt Rumbulas rezerves daļas. Pie remonta kad liek virsū jaunus sailendblokus tie jāpievelk, kad mašīna stāv uz riteņiem, nevis pacelta uz pacēlāja.
Inžektoram saplīsa spiediena regulētājs- pamatīgi suloja degviela, bet mašīna gāja. Viskautko darīju- liku jaunas blīves, pat apsmērēju viņu visu ar epoksīda sveķiem ne kā. (Ŗīgā RAISERā prasīja par b/u 25Ls, ikšķilē Ls5).
Motors strādāja nevienmērīgi- mazlietiņ peldēja apgriezieni, bet diagnostikā pie RAISER, ROLī, rāda viss OK. Dzinējs jūtīgs pret degvielas kvalitāti.
Dzinējam bija pazemināts asins, tobiš eļļas spiediens, kā rezultātā jaunu hidokompensātoru ielikšana nedeva vēlamo rezultātu.
Salonā sajūtas divējādas-
patika:
*salona apdarē izmantotie materiāli
*viduskonsoles iekārtojums( izņemot to, ja brauc un lādē mobilku, tad pepeļņica vaļā)
*grīdas apšuves materiālu varēja labi iztīrīt.
nepatika:
*priekšējā stoika pie jumta beidzās virs šofera pieres, kā rezultātā bija tieksme sēdēt šķībi sasvērtam uz mašīnas vidu.
*atverot priekšējos logus un braucot vējš pūta uz drošības jostu un radās troksnis.
*aizmugurējais stikls, lielā slīpuma dēļ, lietus laikā necaurskatāms.
Oriģinālie miglas lukturi- es domāju ka bezsakars.

Rezumē- ja var dabūt auto ar labu teh. stāvokli, tad ideāls priekš cilvēka ar vidēju augumu( maza auguma cilvēks dabūs skatīties caur stūri), bez ģimenes, kuram pašam patīk kautko remontēt.
drRD @ 5.marts 2004 0:00
Ford scorpio 1995 Novērtējums: 8 Komentāri [6]
Ford Scorpio 95 gads 2,5 TD.
auto ērts, liels smags, tādam dīzeļdzinējs ir kā radīts. Domāju, ka pa šo cenu līdzvērtīgu iegādāties vispār nevar. Audi un mersedess ir 2-3x dārgāki.
rezumē:
+ ērts, ja vēl vagons.
+daudz extru,
+kluss salons,

- diizelis, bet tomeer smaga mašīna vairāk tērē degvielu,
- šim modelim detaļas grūti pieejamas,
- dizains no aizmugures SIERA,
Bet ticiet man auto braukšanai labs.
skorpions @ 5.marts 2004 0:00
Chrysler Voyager 1992 Novērtējums: 7 Komentāri [9]
3.3i, automatiskā kārba, gāzes iekārta, tā jau labs braucamais, visas extras kādas ir, liels autiņš, kad brauc jūties ka ceļu karalis, tachu ka man nepatīk, tad tas ir tas ka priekša velkošā, tāds liels aprāts, bet pagriešanās rādiuss liels. Beņķis atrodas diezgad augstu un tāpēc var redzēt pāri kādam mazākam auto, kas rada bonusus braucot sastrēgumos. benzīnu gan rij vienā laidā, 14l/100km, bet ko var gribēt ar tādu motoriņu? Sākumā nevarēju ciest automātiskas kārbas, bet tagad man patīk! Tāds uzrāviens ka nu tikai. Tas ir ģimenes auto tas nu tiesa, vai ari ja izmet ara aizmugurējos beņķus tad es varu pateikt tikai to ka var ļauties tādai kaislei ar savu mīļoto kādā nostūrī pie ezera, un odi nesakodis. Labas muzikas miletajiem ta nav ista mashina jo labiem skaļruņiem šeit nav vietas, ja nu vienigi veic lielas pārmaiņas šim auto.
Uz ceļa auto ir stabils un braucot ar lielu ātrumu diskomforts nerodas, ir tāda sajuta ka tu pilnigi valdi pār mašīnu. Pusotra gada laikā mašīnai nav vekts, paldies dievam, nekāds kapitālais remonts. Pāris bukses, šaras un zobsiksna tika mainita, neskaitot eļļu, filtrus un tadus sikumus. Ar auto esmu apmierinats. Labs aparāts.
Podzinsh @ 2.marts 2004 0:00
Mazda 626 Cuope 1988 Novērtējums: 7 Komentāri [10]
2,0 L 8 V motors. Ar šo auto patreiz esmu nobraucis 20000km (8 mēnešu laikā) - tagad spidometrā 202000 km. Režīms - pārsvarā pilsētas režīms, bet divreiz mēnesī garāki pārbraucieni - 550-600 km pa dienu. Pirms iegādājos šo auto, tas bija kādu pusotrugadu ekspluatēts pa Latvijas ceļiem. Cena - EUR 1400. Komplektācija - nomainīti amortizatori (uz Koni), filtri, visas siknas, tonēti logi u. c. sīkumiņi; sanāk, ka pa šo laiku esmu nomainījis tikai eļļu. Salons tīrs un kopts, no ekstrām - el. logi. Plusi - kā jau teicu pa šo laiku auto ir kalpojis nevainojami, nereizi nav licis man nožēlot šo pirkumu. Ērts salons, pietiekoši laba skaņas izolācija, Ļoti laba vadāmība un ātrumu pārslegšana. Dinamika apmierinoša. Eļļu praktiski neēd - apm. 1,3 L uz 10000km. Ekonomija jūtama uz šosejas, bet ne pilsētā, tie paši 12 L uz 100 varētu būt. Tehniskā decembrī izieta bez airādījumiem. Tā kā patreiz vēl neesmu saskāries ar remontu izmaksām, tad komentāru nebūs par to dārdzību vai lētumu. Mīnusi - tīri auto vecuma pazīmes: nedaudz rūsa (auto ir baltā krāsā), nolūst šādi tādi sīkumi (piem. durvju ručkai nolūza kaut kāda austiņa, tagad šofera durvis atveru no otras puses). Vērtējums kopumā - kā pirmais auto vecā gadugājuma Mazdas var kalpot droši. Auto, domājams ir uzticams un nav pārāk kaprīzs, galvenais laikus parūpēties par to, jo aŗi šiem dzelzs rumakiem ir sava sirsniņa, kas sajūt jūsu mīlestību.
Paldies..
Andrejs @ 26.februāris 2004 0:00
Suzuki Grand Vitara 1999 Novērtējums: 9 Komentāri [9]
par to cenu cik tada mashina masa, citu dzipu nenopirkt.
dzips ir pa istam dzips, nevis ka daudzi saka parketnieks - tam ir ramis, sasledzmas 4x4, pazeminatais. visa kopuma mashina laba, bez sudzibam un ipasham problemam. patiesham ka jau viens ieprieksh bija rakstijis, ja riepas ir platakas neka paredzets pec gramatinjas, mashina kljust nestabila, uz celja raujas uz visam pusem. caur neceljiem iet baigi labi. degvielu tere (man bija 2l benzins 4cil) nu videji visi 12l/100km, pa pilsetu 14l/100km, gramata protams rakstits mazak (janjem vera vasara gaismas+kondicionieris & ziema gaismas +4x4). auto nav nekads skrejamais, atri nav ieteicams braukt (max 120km/h) - nav droshibas sajuta. rezume sakot, ja kads grib sedet augstak neka vieglaja & braukt kur deguns rada mashina ir iisat. garos gabalos neder, atri braukt neder.
g @ 25.februāris 2004 0:00
Ford Mondeo 1997 Novērtējums: 8 Komentāri [15]
Iepriekš esmu devis aprakstus par BMW -525 un savu iepriekšējo"ziemas auto" Ford skorpio. Tagad jau skorpis pārdots, pats kopš novembra sākuma ik darbdienas braucu ar Ford Mondeo 2.0i Chia. Auto iegādājos oktobrī, vienā no Maskavas ielas auto plačiem, par 3500 eiro. Tā kā esmu sudraba krāsas cienītājs, meklēju mondeo sudraba krāsā, kas nemaz nebija tik viegli izdarāms, jo lielākā daļa šo auto, kā izrādījās, ir vai nu tumši zili vai zaļi.
Auto ir ar labu aprīkojumu: zetec 140 Zs dzinējs, manuālā kārba, kondicionieris, divi gaisa spilveni, koka imitācijas plastmasas panelis, oriģ. ādas stūre, apsildāmie sēdekļi, radio ar CD, apsildāmais priekšējais logs, elektro logi, lietie diski uz 15. izm., patīkams paneļa un slēdžu izgaismojums - izgaismojas pat iekšējie durvju slēdži un grīda. Arī elektro vadāmie un apsildāmie āra spoguļi. Virsbūve aprīkota ar oriģ. Ford pakaļējo spoileri, sarkanas krāsas aizmugures plastmasu, un hromētu dekoratīvo radiatora resti. Virsbūve - tehniski ideālā stāvoklī, bez vizuāli manāmas rūsas un bojājumu pazīmēm. Nedaudz piekrāsots tikai motora kapots. Var teikt - tehniskais stāvoklis un aprīkojums labs, bez izteiktām sākotnējām problēmu pazīmēm. Nobraukums pēc odometra - 151 000 km, kas reāli varētu atbilst auto grāmatās līdzi iesniegtajiem dokumentiem. Auto izmantots Vācijā, Ķelnē, bijis viens saimnieks.
Protams, uzsākot auto izmantošanu, Dorfmana servisā veicu tam pilnu apkalpes kursu: eļļa, tosols, visi filtri, zobsiksna, u. c. sīkumi (paneļa lampiņas). Par minētajiem apkalpes darbiem samaksāju ap 160 Ls. No tā - izdevumi zobsiksnai ar rullīsiem = 94Ls. Decembrī, auto aprīkoju ar nokian hakapellita atjaunotajām naglenēm, kuras līdz šim brīdim kalpo ideāli. Tiesa - ir paskaļas. Pie neplānotiem remontdarbiem jāpieskaita katalizatora izņemšana, kurš nepatīkami grabēja jau kopš auto iegādes un loga skalotāja remonts. Vēl bija jānomaina eļļas avārijas līmeņa impulsu devējs, pēc nomaiņas prasās arī termostats.
Funkcionāli auto ir ļoti ērts, ir patīkams vadībā. Pat neskatoties uz savu augumu - 190cm, jūtos ļoti ērti. galva griestos neduras, elkoņiem vietas arī pietiek. Aizmuguē sēdošajiem vietas varēja būt vairāk - ar skorpi pat nesalīdzināt. Ātrumi slēdzas precīzi, stūre asa, dzinēja jaudas pietiekoši jebkuriem manevriem. Dzinējs pielec uz 1/2 apgriezienu. Bet, dzinēja troksnis salonā skorpim bija mazāk dzirdams. Manuprāt, ši modeļa mondeo automasīnām ir ideāls salona panelis, kurš ir glīts un funkcionāls. Neliels trūkums salonā - līdzīgi kā skorpim, pāŗāk mazs attālums starp akseleatora un bremžu pedāļiem. Bagāžniekā vietas pietiekoši, var atvērt arī pakaļējo sēdekļu atzveltnes.
Uz ziemas ceļiem - auto stabils un drošs gan uz ledus, gan dziļā sniegā. Stūmēju pakalpojumi nav bijuši nepieciešami. EKSPLUATĀCIJAS plusi un mīnusi:
Degvielas patēriņš - varēja būt mazāks. Šobrīd, tas pilsētas apstākļos, kur iznāk arī ikdienas braukšana, ir vidēji ap 10 litri uz 100 km. Skorpim ar dzinēju 2,4i bija aptuveni tik pat daudz.
Eļļu dzinējs nepatērē, laiku pa laikam ir nedaudz jāpielej tosols, kurš zūd pa cauruļu savienojumu vietām. Caurulēm jānomaina savilcēji. Muļķīgi ir izdomāts no salona ar trosi atveramais benzīna tvertnes ārējais vāks, kuram ir tendence neatvērties salā. Pie negācijām vēlos pieminēt arī 45 Ls gada nodokli, kas priekš tik neliela auto ir daudz par daudz. Patīkama nianse, šis auto modelis nav populārs arī auto zagļu vidū. Bet, esmu to aprīkojis ar labu signalizāciju. Kopumā, pagaidām par auto varu teikt tikai to labāko. Tiesa, braukts ar to nav pārāk ilgi.
Loģiski, mondeo "klase" atpaliek no BMW 500 klases, kādēl nevienu mirkli nevēlos teikt, un maldināt autovadītājus, ka šis mondeo varētu būt labāks par manu 1990. gada BMW e-34. Pērkot auto, NEKAD nevajadzētu piemirst, kādā klasē konkrētais auto ietilpst.... par vid.3500 eiro , šobrīd varētu iegādāties labākajā gadījumā 1992. gada BMW auto. Cilvēki ļoti bieži to piemirst, un iegādājas auto , vadoties no jaunāka izlaiduma gada.
Mondeo, manuprāt, auto - kurš piemērojams ikdienas braucieniem pilsētas apstākļos. Domāju, ka mondeo ritošā daļa nav piemērotapastāvīgai ekspluatācijai laukos.
IkdienasViesis @ 23.februāris 2004 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti