Suzuki Swift
1990
Novērtējums: 4
@@@ 1,0 motors, 5 aatrumi, 2x durvis...
@@@ Iekaapshana, seedeeshana, paarredzamiiba- ljoti laba. Lietojaam kaadus 4-5 gadus. Mainiijaam elljas, bremzhu kluchus, pa kaadam gultnim... Vispaariigaas lietinjas. Nekaadas lielaakas slimiibas motoram un ritoshajai nepielipa. Vienubriid rijaas ciet ar benziinu, zuda jauda...
@@@ Mazajaa blusinjaa pat paarvadaaju 2x ritenjus, dazhaadas mantas u. t. t. Stuure bez pastiprinaataaja bija griezhama ljoti labi. Ziemaa ar 145 riepinjaam mazais vispaar nebija apturams...
@@@ Max aatrums- 130 km/h. Un pie max likaas, ka viss aizies pa gaisu. Raaviens shvax- tie, kas nesaprot, ka taadaa mazaa ir tikai 1,0l motors, biezhi midzhina spogulii pie krusta.
@@@ Ziemaa- necieshams: kraasninja mira un tika atdziivinaata neskaitaamas reizes. Saanu logi nekad neatkusa, prieksheejais so so... Aizmugureejaa stikla el. sildaamie nomira ljoti aatri. Durvis, nopuustas ar silikoniem u. t. t. nav atveramas pat pie "- " dazhiem graadiem. Pliisa pagriezienu sleedzeeji un daudzi citi klokjiishi. Vienaa vaardaa- ar ritosho un motoru viss turaas, bet apriikojums ljoti iisam muuzham.
@@@ Ruusa arkaas, sliekshnjos, spaarnos...
@@@ Bet tas dizains... Kolosaals arii shodienai. Nav kauns to novietot pie maajas kopaa ar citaam goviim... Un benziina pateerinjsh- smiekliigs. Tiem, kas pateerinju apreekjina latos- 100 km bija nobraucami ar 2,5 Ls.
@@@ Patiikams, bet aatri nogurdina ciinja ar mirstoshajaam lietaam. Varbuut shis autinjsh jau bija izsmeelis savu laiku, kursh zin pasaciit???
zaalic jr.
@ 5.janvāris 2004 0:00
BMW 760Li
2003
Novērtējums: 9
Šo rakstu gribēju ielikt lasītāju zonā, taču Redaktoram acīmredzot tas nepatika. Tāpēc to ielieku lasītāju pieredzē.
Nesen man bija izdevība izmēģināt un, iespējams, arī nopirkt BMW 760Li, tāpēc gribētu dalīties savos iespaidos par šo auto ar citiem, kuri arī būtu potenciāli šī modeļa pircēji. Es neesmu ne profesionāls autobraucējs, ne auto eksperts, ne arī mans kāds maksājis par šo rakstu, tāpēc šis raksts ir tikai mans personīgais viedoklis un var nesaskanēt ar citu viedokļiem.
Vēla rudens vakars. Man rokā ir tikai BMW pults un portfelis. Ārā jau kļūst vēsi, tāpēc cenšos sameklēt savu auto. Jāatdzīst, ka visas mašīnas tumsā izskatās vienādas, tāpēc to nemaz nav tik viegli izdarīt. Beidzot! BMW 760Li tomēr atšķiras no citiem, to var visvieglāk sazīmēt pēc tā silueta un pirmajā brīdī dīvainā spoilera. Arī safīrmelnā metālikas krāsa izceļas uz pārējo fona. Līdzko esmu pie mašīnas, tā atceros man stāstīto par tās vadību. Paņemu tās pulti un nospiežu pogu ar atvērta bagāžnieka attēlu. Acumirklī ar vieglu rūkoņu sāk vērties bagāžnieka masīvās durvis. Veras gan tās visai slinki, ja es būtu nepacietīgāks, man būtu apnicis tik ilgi gaidīt!
Ielieku portfeli un otrreiz nospiežu bagāžnieka atvēršanas pogu. Tas aizveras vēl lēnāk nekā atveras. Es nu saprotu, ka ikdienā negribu tādu bagāžnieku!
Visas problēmas tikai sākas pēc tam. Vispirms gribu uz aizmugurējā sēdekļa salikt vēl dažas lietas, tāpēc nospiežu atslēgšanas pogu. Auto nopīkst un nomirdzina savus, būsim godīgi, skaistos ksenona lukturus, tāpēc dodos pie aizmugurējajām durvīm un cenšos tās atvērt. Kas tev deva! Tās ir ciet, tāpēc spiežu pogu vēl vairākas reizes. Man par šausmām, atveras visi logi un jumta lūka! Spiežu bloķēšanas pogu, un viss aizveras. Izrādās, ja atslēgšanas pogu nospiež vienreiz, atslēdzas tikai šofera durvis, lai atslēgtu visas pārējās, jāspiež divreiz.
Kad esmu atvēris durvis, pārsteidz to aizvēršanās mehānisms. Tās tiek it kā piesūktas virsbūvei, tāpēc tās nevajag aizcirst, bet tikai aizvērt. Tas notiek praktiski bez skaņas.
Tā nu es sēžu šofera krēslā bez mazākās nojausmas, kā auto iedarbināt. Saprotu, ka man nav atslēgu, tāpēc tam jāizmanto pults. Blakus Start pogai atrodas neliela atvere. Jau no reklāmām zinu, ka tur jāievada mana pults, un to arī izdaru. Iedegas lielas ekrāns viduskonsolē. Tad nospiežu Start, un nekas nenotiek, tikai iedegas panelis. Spiežu vēlreiz, tad ieslēdzas aizdedze. Nospiežu vēlreiz, un viss izdziest. Spiežu atkal, tas pats. Esmu pilnīgā izmisumā. Zvanīt draugiem nevaru, jo tad mani sauks par neprasmīgu, un palikt visu nakti parkā, aukstā automašīnā, arī negribas. Tāpēc sāku eksperimentēt. Izrādās, lai šo auto iedarbinātu, jāievada pults un, turot nospiestu bremzi, jāspiež Start! Līdzko dzinējs iedarbojas, tā automātiski stūre līgani pabrauc zemāk un iedegas gaismas.
Tā kā arī salonā kļūst vēss, es visuskonsolē atslēdzu automātisko klimatu un pagriežu siltuma regulatoru. I- Drive Info displejā parādās, manis uzstādītais siltums. Zem priekšējās I- Drive pogas atrodas poga, ar kuru ieslēdzu sēdekļu apsildi un ventilāciju. Kreisajā pusē uz stūres statņa atrodas stūres apsildes ieslēgšanas poga, ko arī nospiežu. Nepaiet ne divas minūtes, kad salonā jau kļūst tik karsts, ka varu novilkt mēteli.
Nu, pietiek apbrīnot statiski, jāsāk dinamiski! Auto ir nobloķēts. Par to liecina degošais P indikators mērinstrumentu panelī. Te nu atkal sākas problēmas, jo es nemāku pārslēgt ātrumus! Te nu es viens neprotu izdomāt, tāpēc zvanu vienam no saviem cīņubiedriem. Izrādās, ka te nav nekā sarežģīta. Lai no N pārietu uz D, pietiek pavilkt pārslēgu pret sevi un, turot to tādā pozīcijā, pasist uz augšu. Uzreiz automātiski aktivizējas parkošanās asistents un centrālajā displejā parādās shematisks auto attēls ar šķēršļiem. Atlaižu bremzi un uzdodu gāzi. Auto zemā tonī ierūcas un raujas atpakaļgaitā. Ātrums pieaug tik strauji, ka es atlaižu akseleratoru, kad sasniegti 60 km/h atpakaļgaitā. Strauji tuvojas vārti, par ko liecina parkošanās asistenta pīkstieni. Apturu auto. Līdzko ielieku N pozīcijā, tā ieslēdzas P – stāvbremze.
Lai aprakstītu savus piedzīvojumus ar I- Drive konfigurēšanu un balss komandu izmantošanu, man vajadzētu veselu grāmatu, tāpēc teikšu tikai, ka šī sistēma ir ļoti ērta, ja zina lietošanas pamatlikumus. Vienīgā problēma varētu būt, ja vēlas mainīt uzstādījumus braucot. Bet to nu gan nevajadzētu darīt!
Pati I- Drive sastāv no vairākām pamatdaļām: BMW asistence, komunikācijas, OB dati, navigācija, help, izklaide, uzstādījumi, klimats un drošība. Jāsaka, ka opcijas ir izkārtotas ļoti loģiski, tāpēc pie tām viegli pierast. Taču man jāapbēdina balss kontroles fani, jo mans auto saprata tikai vācu, franču un spāņu valodu, tāpēc es to nevarēju kā nākas izmēģināt.
Par braukšanu. Ieejot I- Drive nodaļā „Uzstādījumi”, ir divas nodaļas DSC un DTC. DSC ir dinamiskā stabilitātes kontrole. Tā neļauj auto sasvērties pagriezienos un pie lieliem paātrinājumiem. DTC ir vilkmes kontrole. Tā vairāk paredzēta ziemai. Šīs sistēmas apvienojumā ar ABS, DBC, EBV un Dynamic Drive nodrošina auto lielisku noturību uz ceļa. Ar ieslēgtu DSC gribēju mašīnu ar ātrumu 110 km/h samest, taču man tas neizdevās, jo auto vienkārši apstājās, tā arī neapgriezies. Bez šīm sistēmām gan neiesaku braukt, jo, kā liecina mana pieredze, 760Li pagriezienos ir visai nestabils, ar tieksmi uz sasvēršanos.
Tad vēl pastāstīšu par reālo braukšanas pieredzi. Pēc īsas iepazīšanās ar braukšanu manuālajā režīmā, biju gatavs pilsētas pārbaudījumam. Krustojumā, pie kura es stāvēju, piebrauca kaut kāds antīks autiņš, arī BMW. Mana skaistā mašīna laikam to zelli ne pa jokam aizvainoja, tāpēc sāka šis demonstrēties, aicinot mani uz autiņu paātrinājuma salīdzinošajiem testiem. Es, protams, izlikos to niecību nemanām, taču, kad iedegās zaļais, mēreni uzgāzēju savam skaistulim. Pēc desmit sekundēm mans ātrums bija 120 km/h un es bez problēmām atstāju to sīkaļu aiz muguras. Gribētu redzēt viņa sejas izteiksmi!
Dīvaina man šķiet logu atvēršana, kad, nospiežot pogu, tas atveras, stiprāk nospiežot – aizveras.
Kreisajā stūres pusē pati pirmā ir balss kontroles poga, bet, kā jau teicu, man neizdevās to izmēģināt.
Par salonu. Manuprāt, tas ir lielisks. Sēdekļi apvilkti ar ādu, panelis un salona detaļas ar riekstkoka ielaidumiem. Pilnīgi perfekts. Nevaru spriest par aizmuguri, jo neesmu tur sēdējis.
Tas īsumā būtu viss, jo 760Li ir tik daudz funkciju, ka es vēl visas nemaz nepazīstu un neizmantoju, piemēram, RDC kontrolē spiedienu riepās. Viss ir pilnībā automatizēts, tāpēc pat logu tīrītāji ieslēdzas paši.
Ikdienā es pats braucu ar 1998. gada BMW 750i (skat. iepriekš. ). Autiņš, protams, nav tik spožs kā šis, taču, manuprāt, tā vadāmība ir krietni labāka. Arī tā laika filozofija man vairāk pie sirds – autiņi bija sportiskāki un mazāk pompozi. Šis, lai arī flagmanis, man priekš manis. Galvenais jau cena, kas ir astronomiska pat BMW. Taču pēc pāris gadiem – varbūt...
Aivars
Aivars
@ 3.janvāris 2004 0:00
Hyundai sonata
1998
Novērtējums: 8
Auto lietoju kopsh novemra ,116 Zs, auto ir korporatiiva- t. i. darba mashina, automats, noskr.35000 km, tagad jau 37tukst. km , laba mashina , ta saucamais bio dizains- apaliga tachka, bet komfortabla, aizmugurejo sedeklju sliipums ir tads kaa kadam limuzinam un ljoti daudz vietas pat salidzinot ar vw passat '94 ( mana mashina). Patik ka zooolidi izskatas, priekshaa hromeeta reste.
Minusi- ed benziinu ka lacis: )- no 10litriem liidz- -- -- -, atkariigi no braukshanas stila, censhos braukt mieriigi(ne silno gazovat' kak govorjat). No plastmasas kalpakiem jau iet nost krasa(laikam kina razhoti).
Nav ABS, vienkarshi peradums no VW
Plusi+ Ljoti komfortabla
ja spiezh pedali gridaa kick dawn iznak labs, itsevishki ja viens sez auto. Kvalitaate ne sliktaak par mazda- cockpit ir peec kvalitaates(na oshup')labaaks nekaa vienkarsha plastmassa MAZDA 626.
Nu patik man shi mashiina......
Stass
@ 2.janvāris 2004 0:00
Mazda 323F Sport 2.0
2003
Novērtējums: 8
Auto iegādjos visa kopuma dēļ. Izksats - sportisks un agresīvs, it sevišķi auto priekšējais bampers un miglas lukturi. Manuprāt, priekša izskatās labāk kā Mazda3.
Auto aizmugurei izskats pieņemams, kaut varēja būt smukāks.
Tālāk - MOTORS - 2.0l, 138 Zs, 180 Nm/4000.
Tā teikt, motors ļoti ņiprs priekš mazās būdas, rāviens jūtams, kaut gribētos vēl lielāku : )
Auto aprīkojums - visas ekstras, kas 323 var būt - > minēšanas vērti ir klimata kontrole un borta kompis, TSC ar atslēgšanas iespēju (anti- buksēšana), un pilnā elektro pakete.
Riteņi - R16/195/50 - auto ļoti ciets. Ļoti labi turas uz ceļa un ņem līkumus. Taču dzert kafiju braucot nav viegli lai neizlietu uz kāda neliīdzenāka ceļa gabala.
Patēriņš - vid, 8.9l, pilsēta 10.6l, šoseja - 7.9l. Nav maz, bet nav jau mazais motors.
Braucu ar dampi 4 mēnešus, jau 9500 km, vērtējums auto labs, taču ir tomēr pamazs, un ņiprumu gribētos vairāk. Pie ātruma 120km/h vajadzētu 6 robu.
Mark
@ 31.decembris 2003 0:00
BMW 750i
1998
Novērtējums: 9
Sveiki!
Gribēju pastāstīt par savu auto - "Melni" jeb BMW E38 750.
Vispirms tehniskās nianses: dzinējs: V12, jauda: ~325Zs, grieze: 490N/m, maksimālais ātrums 250 km/h, 0-100 :6,8 sek.
Degvielas aptētriņš ir lielā mērā atkarīgs no braukšanas apstākļiem un stila, taču vidēji pilsētā 21-23l/100 km, uz šosejas, braucot ekonomiskā režīmā, tikai 10-11l/100km(!).
Mašīna ražota 1998. gada beigās, uzreiz pēc feislifta ar pilnīgu (pēc tā laika uzskatiem: -) papildus aprīkojumu (klimats, navigācija, kompjūters, elektriskie krēsli, apsilde, utt).
Kad nopirku šo auto (2002. gadā), tas bija ļoti labā stāvoklī (braukts no 1999. rudens), uz spidometra ~15000 km. Nekādi rementi nebija nepiecešami , vienīgi servisā teica, ka nomainījuši eļļas, vēl kaut kādus niekus un kādu piekares elementu (kopā izmaksāja 1115 Ls).
No mūsdienu viedokļa skatoties, puse no šīm ekstrām ir jau morāli novecojušas, piemēram, mobilais telefons. Navigācijas sistēmai var veltīt atsevišku rakstu. Ja pa pilsētu barauc ātri, tad šī sistēma tik ļoti lēni reaģē uz izmaiņām, ka var pilnīgi apmaldīties.
Sistēma rāda, ka auto brauc pa kvartālu, taču patiesība tas ir jau kilometru no tā!
Mašīnas gaitas īpašības ir patiešām apbrīnas vērtas, ja ņem vērā tās izlaides gadu. Ātrumu tā uzņem pārliecinoši, bez raustīšanas, vienīgi strauji bremzējot uz diskiem paliek melns aplikums. Varbūt kāds zina, kas tas ir?
Man šis auto nav prasījis praktiski nekādus remontus. Mana stratēģija ir pavisam vienkārša. Reizi 3 mēnešos to sūtu uz apkopes centru, pat ja nav nekādu redzamu defektu. Tur auto tiek pilnībā pārbaudīts un visas bojātās detaļas nomainītas. Tāpēc man nekad nav gadījies palikt uz ceļa bez auto. Vienīgais defekts, kas amn gadījies, bija, kad es braucu pa lauku ceļu. Braucu, braucu, pēkšņi jūtu, ka mašīna uzvedās kaut kā ne tā un parādās dīvains troksnis priekšā. Pēc dažām sekundēm sāk pīstēt kompjūters, u auto apstājas pavisam. Izrādās, ka auto priekšējais ritenis bija burtiski 10 cm zemāk un ietriecis riteņu arkā. Izsaucu evakuātoru un šķiros no labas summas : -).
Pie mašīnas ekstrām noteikti jāpiemin salona apdare. Lai arī laika zobs to nav saudzējis, tā, manuprāt, ir vēl pietiekami glita arī šodien.
+
Stils, stils un vēlreiz stils;
dinamika;
braukšanas izjūtas;
ādas salons;
izturība;
ātrumkārba (īsts mākslas darbs: -).
-
Šausmīgais telefons;
sliktā navigācijas sistēma;
vājais CD atskaņotājs;
cena (viens servisa apmeklējums 300-500 Ls, lai arī es nezinu, cik tas godīgi, jo nekad nepārbaudu servisa dokumentus)
Ceru, ka neesmu atbaidējis potenciālos BMW pircējus, jo sajūta, kad tu iesēdie ādas beņķī, paņem rokās ādas stūri un saproti, ka tu vari sasniegt 120km/h 9,1 sek kompensē >1000 Ls latu gadā.
Aivars
@ 30.decembris 2003 0:00
Opel Vectra
2003
Novērtējums: 3
Šovasar jūnijā ar Adam Auto strapniecību iegādājos jaunu Opel Vectra. Pēc pavisam neilga laika mana skaistā mašīna vairs negribēja darboties. Sajūta bijā tāda, ka ir izlādējies akumulātors.
Izsaucu vīrus no servisa, kas laipni atbrauca un „piešķīla”. Nosmaidīja vēl, ka es esot mašīnā klausījusies mūziku.
Un nepagāja ne divas nedēļas, ka man atkal nācās saukt tos pašus vīrus, lai novērstu to pašu kaiti, bet šoreiz viņi man ar atbraukšanu vairs nevarēja palīdzēt, jo atbildīgais darbinieks ar mobilo akumulātoru bija devies atvaļinājumā. Nācās izlīdzēties ar kaimiņu palīdzību un uz servisu doties saviem spēkiem. Tur speciālisti ar auto nodarbojās diennakti un atgrieza to tā arī defektu nekonstatējot.
Pagāja vēl pāris nedēļas un uzminiet kas notika, es atkal meklēju palīdzību Adam Auto un atkal ar izlādētu akumulātoru. Šoreiz par mani jau smīkņāja mazāk. Auto atkal paturēja līdz nākamajai dienai un pat saprata, ka vienā brīdī akumulātors tiešām izlādējas pilnīgi pat tad, ja es mašīnā neklausos mūziku un tā stāv servisā uz stenda. Tad servisa vīri lika galvas kopā un izlēma nomainīt akumulātoru.
Bet nekā, pēc pāris nedeļām es jau atkal biju klāt. Izrādijās, ka tā tomēr nebija akumulātora vaina. Tad nu tika pasūtīta smalka detaļa no Vācijas (cena ap EUR 1000,00). Atkal auto bija jāatstāj servisā, pie tam ne reizi netika piedāvāts cits auto uz remonta laiku. Laimīgi devos prom, jo vaina tika atrasta un novērsta.
Kā jau solīts augstāk minēto detaļu arī nomainīja, bet tas atkal nebija īstai defekts, jo pēc neilga laika vīrs ar mobilo akumulātoru gozējās manā pagalmā. Atkal „piešķīla” un aizbrauca.
Nu jau izdevās nobraukt kādas trīs nedēļas līdz nākamajai vizītei pie Adam Auto servisa speciālistiem. Tagad jau mani pazina un apkalpoja bez rindas. Pat zināja, ka vainu es neesmu pati izdomājusi un defektam ar jauno detaļu un akumulātoru nav nekāda sakara. Cik es sapratu, tikai tagad sākās īstā izmeklēšana. Atkal atrada vainu. Šoriez pie vainas esot motora dzesēšana, kas notiekot pēc motora izslēgšanas. Akumulātoru man uzlādēja un palaida mājās. Teica, ka pāris nedēļas, kamēr no Vācijas atsūtīs motora vadības bloku, braukt varēs. Atsūtīja arī un nomainīja. Servisa vīri mani pavadīja ar vārdiem „cerams, ka būs labi” un tas manī radīja šaubas, ka viņi paši ir pārliecināti par to, ko viņi dara. Un atkal viņiem nebija taisnība...
Mans auto kura cena ir virs LVL 10000,00 stāv manā pagalmā un nav kustināms. Servisā un manu satraukto zvanu (es no rīta kavēju darbu) bez mazākā satraukuma paziņoja, lai es izsaucot evakuācijas dienestu un attransportēju auto pie viņiem.
Pagaidām auto vēl ir garantija un servisa ļaudis iznieko vāciešu naudu un manu laiku, bet bail pat iedomāties, kas notiks, ka tā beigsies. Tā vien liekas, tad vīri auto sāks remontēt „pa īstam”.
Uz maniem aicinājumiem šo problēmu risināt man servisā atbild, ka pati zinot kādu mašīnu esmu nopirkusi, bet tirdzniecības daļā, ka viņi nav serviss un mašīnas nelabo, bet pārdod. Esmu iekļuvusi apburtajā lokā no kura netieku ārā. Varbūt kādam ir zināms kāds ceļš, kā risināmas šādas problēmas vai arī šo rakstu galu lasa kāda Adam Auto amatpersona, kas nodarbojas ar šādām problēmām.
baiba
@ 30.decembris 2003 0:00
Mercedes S65 AMG
2002
Novērtējums: 10
Kad man palika 18, draugs solījās uzdāvināt īpašu dāvanu - auto. Uzreiz jāsaka, ka sākumā man šī mašīna nemaz nepatika. Autoskolā mācījos braukt ar mazu VW Golf, tāpēc Mercedes man šķita ārķatīgi liels uz neveikls. Kad pirmo reizi iesēdos pie stūres, es nevarēju aizsniegt pedāļus (esmu maza auguma). Izrādījās, ka sēdekļu pozīcijas regulē ar pogām uz durvīm, tās ir sēdekļu formā un prot atcerēies manus uzstādījumus. Nākamais, kas mani pārsteidza šajā auto, ir tā neskaitāmie displeji: viens viduskonsolē, viens griestos un divi priekšējo sēdekļu atzveltnēs. Man nav skaidrs, ko ar to visu iesākt, jo auto taču nav kinoteātris.
Par braukšanu varu teikt - tā ir ideāla. Salīdzinot ar Golf, šeit nav jāpārslēdz ātrumi! Agrāk es nezināju, ka ir arī automātiskās kārbas. tikai iedarbini auto un piespied gāzes pedāli, un viss - auto brauc!
Es esmu vēl nepieredzējusi braucēja, tāpēc nekad nebraucu ātrāk par 80 km/h. Tas ir ieprogrammēts borta datorā, tāpēc ātrāk pabraukt nemaz nevar. Taču maksimālais ātrums uz spidometra ir 360 km/h - nesaprotu, kāpēc ielas automašīnām vajadzīgs tik liels ātrums, jo ar tādu taču tāpat nedrīkst braukt.
Man vienmēr jūk pogas uz stūres un datora vadība, tāpēc es tās nemaz neizmantoju. Patiesība es neprotu pat ieslēgt radio, kur nu vēl izmantot elektronikas smalkumus. Toties šim modelim ir ļoti ērts kosmētikas spogulītis ar apgaismojumu!
Kopumā varu teikt - izcils auto cilvekiem, kuri prot braukt. Auto ir aprīkots ar V12 biturbo dzinēju ar ~700 zs jaudu, kas ļauj ar to braukt visai ekstremāli. Taču arī braucot ar ātrumu 60 km/h no tik jaudīga dzināja ir savs labums - to praktiski nedzird (salīdzinot ar vecu Golf).
Par salomu. Manurāt tas ir pārāk tumšs, gribētos maigākus toņus un arī gaišākus stiklus.
Ieva
@ 25.decembris 2003 0:00
Alfa Romeo 155 T.S 2.0 8V
1993
Novērtējums: 10
AR 155 bija modelis, kura izskatā iemīlējos no pirmaa acu uzmetiena - tad, kad tādas Rīgā tikko kā sāka parādīties.
Man ir auto ar vēl veco DOHC, bet 8V motoru, sadaleņu pievads - ķēde. No 2.0 litru motora tiek nocelti noeka 141 Zs. Principā gribētos vairāk, bet lai nu paliek.
Tas ir auto estētam. Ne visiem tas patīk, bet neatstāj vienaldzīgos. Runājot par ērtībām - salīdzinošajiem konkurentiem Audi 80/90/A4, BMW 3XX sērija - salons lielāks un ētrāks, par aizmugures sēdvietām nemaz nerunājot... Pilota vieta, jā, jā - pilota vieta (!), ir sasodīti ērta, pat ir dzirdēts, ka ērtāka nekā jaunākajā 156 modelī. To izjūtu ļoti, jo man ir problēmas ar mugurkaulu, un šis ir pirmais auto, kurā varu nobraukt tik ilgi nenogurstot vai izjūtot diskomfortu. Viss ir savās vietās, rokas sirpiena attālumā, nav pat jāskatās kur, liekas ražotāji ir zinājuši, kur tam visam jābūt lai nekas, nekas nenovērstu no braukšanas.
Auto ir lieliska dinamika, samērīga apetīte - ~ 7 litri uz sosejas ap 10,5 pilsētā. Stūre ir ļoti informatīva, īpaši tas isjūtams kartinga tresē, kad stūres pretestība informē ir par ātru vai vai par lēnu, ir pietiekami tā pagriezta vai varētu vairāk. Sakons ir gana trokšņains, bet tas nav apnicīgs troksnis kā lielākajā vairumā a/m, bet patīkams, reizēm pat gribās izslēgt stereosistēmu, lai dzirdētu kā dzied dzinējs, kā strādā piekare un transmisija... Ar šo auto var saplūst vienā veselumā un brauk, braukt, braukt... Ir viens bet - CP var kārdeiz tas nepatikt...
Plusi:
Eleganta, reta un īpaša;
Lieliska dinamika;
Lieliskai vadāma un sajūtama;
Brauks no priekšanas liek pievērt acis uz kaitinošiem sīkumiem;
Salīdinoši ar līdzīga gadagājuma BMW un Audi - remonts tomēr ir lētāksl;
Šie plusi ir tik lieli, ka atspēko mīnusus...
Mīnusi:
Kaitinoši, besījoši sīkumi - ne pārāk labi strādājoši logu tīrītāji un cita elektrika (kautgan izteiktu fēleru nav bijis);
Nepietiekami jaudīgas bremzes;
Grunts un zemes ceļi rada interesantas emocijas (auto būvēts asfaltam);
Gribas pašam laicīgi veikt remontus atšķirībā nmo pārējiem auto (es domāju, ka AR ir automašīnas, kas visbiežāk iziet TA ar pirmo reizi, jo saimnieki par tām rūpējas un grib rūpēties vairāk) (kautgan to varētu ieskaitīt arī pie plusiem... ;
Nevar jebkurā bodē nopirkt daļas - ir jāzin vietas, jo citur uzbāžas ar jautājumiem - kāpēc un kur rāvi šādu auto!
Visumā tas nav auto, tās ir sajūtas un emocijas - tas nav auto, kuru nopirkt, lai būtu auto, tas ir jāpērk tāpēc ka tā ir Alfa Romeo...
palaidniex
@ 21.decembris 2003 0:00
Mazda 626i 16V dohc
1994
Novērtējums: 6
kad nopirku 2.5 gadi atpakal, bija daarga , un reti kam bija. tagad pilns un cena leeta, ja saliidzina ar audi vai vw. motoram itkaa nav ne vainas tikai vajag labu ellu , lai nesaak grabeet hidrokompensaatori, benziina pateerins normaals , nemot veeraa 2l motoru, nomainiju stuures pastiprinaataaju, pret citu lietotu, jo saaka sirsinaat, nepatiik hetcbeka bagaaznieka durvis, baigi smagaas . kad palika auksts , amortini netur vaaks kriit virsuu uz galvas . baigi neerti ielikt vai iznemt ko no bagaaznieka, jo visu laiku jaaliecas paari bampera malai, citaadi , piespiezoties , noziediisi bikses.
masiinas piekare liekas mazliet passkidra. detalas arii daargas.
mazduks
@ 18.decembris 2003 0:00
Volvo 740 2.4D
1989
Novērtējums: 10
VOLVO 740 , 2.4 dīzelis, varu palielīties ka šāda mašīna Latvijā ir vienīgā, paskaidrošu kāpēc, tatad šis auto bija domāts amerikāņu tirgum, protams es viņu nopirku ar benzīna dzinēju , bet tad ieliku dīzeli, tad vēl šī skaistā priekša, es domāju optika, tad vēl ir gaišais ādas salons, plus aizmugurē pikaba nodalījumā ir paredzetas divas vietas , papildus, "lieliem kabaniem tur jau nebūs vietas" , kā arī ir tāds savdabīgs jumta bagāžnieks, piesprādzēšanās jostas nāk no sedekļa apakšas, nevis no augšas, ļoti ērti, sākumā gan bija nepierasti, vispār ar VOLVO 7XX braucu jau gandrīz piecus gadus un esmu ļoti apmiernāts.
P. S
Vajadzēs laikam iestāties arī VOLVO KLUBĀ!
DAZDIS
@ 18.decembris 2003 0:00