Lasītāju pieredze par saviem auto

ZAZ 968-M 1991 Novērtējums: 7 Komentāri [9]
ŠĀKSU ar to. 2000 gada nopirku ZAZ968- M, 91 Gada. Uz spidometra bij 33339 kiometri. Tagad spidometris rāda 65890. Un teikšu godigi viņš man vēl tagad usticami kalpo. Protams, šis tas jau bija japaremontē. Nomainiju blives cilindru galvām. Nomainiju gāzes trosi. Un vēl šadus tādus sīkumus. Un kopš"tā laika kalpo usticami. Par pecku varu teikt tā. Ir jauzliek 2 benzinfirtri virsū, un tad pecka strāda godam. Plusi, laba caurgājiba ziemā un vasarā. Maz paterē, 7 litri uz 100. Ātrumi slēdzās ļoti labi. Ātrums ir normāls 90 kiom, stundā var arī ātrak pabraukt. Mīnusi. Bremzes varētu būt labākas. Generātors varētu būt jaudigaks. Ir jakēpājas ar eļas firtru "(centrfūga) ik pēc katras eļas mainas. Tas ari ir viss. Ā un vel, uz grants ceļa viņš turās lieliski, pat ar ātrumu virs 70 kiometriem stundā. Ar vienu vārdu sakot autiņam nav ne vaines. Kāc saimnieks tāda ari mašīna.
ZAZ-968M @ 20.februāris 2004 0:00
Saab 9000 1994 Novērtējums: 9 Komentāri [14]
Vīri - vai jūs esat tā kārtīgi atvilkuši ar savu super brīnumu un pēc tam mēģinājuši satisīt visu to kas tam ir izlīdis ārā?!
Jā?! Es arī biju... Bet tagad vairs nav par ko. Pērciet izturīgākus auto... man lika atgriezties jo redz esot par maz teksta, nu nav vairs ko piebilst, bet - ērts, skaists, komfortabls, izcila noturība uz ceļa un vadāmība, ja tikai nebūtu izšķīdis.
kankars @ 19.februāris 2004 0:00
Fiat Tempra 1993 Novērtējums: 7 Komentāri [5]
Iegādājos pirmo automašīnu tikai tāpēc, lai iemācītos braukt, jo nepaveicās ar instruktoru. Tanī pašā laikā, lai būtu liels bagāžnieks. FIAT TEMPRA atbilda šīm prasībām. Realizācijas gaitā man viņa iepatikusies ar to, ka:
1) superīgi daudz un garuma ziņā lielas lietas var pārvadāt, un piedevām ar bagāžnieku ciet,
2) es maz gan ko no mašīnām saprotu, bet pat FIATam, ko daudzi neuzskata par mašīnu, aizmugurē pasažieriem ir silti, jo apsildāma grīda;
3) regulējama stūre;
4) braucu jau gadu un neko sliktu nevaru teikt. Man apkārtējiem Golfi, Renaulti biežāk servisā pabijuši nekā mēs ar TEMPRU;
5) klusa;
6) īpaši TEMPRA nav apvainojusies, ja arī es iebraucu kādā stabā.
7) es viņā jūtos droši.
IETEIKUMI:
DARBAM! Iesaku tiem, kam nepieciešams daudz ko pārvadāt. Laba ģimenei. Un neklausīties, ka FIATs nav mašīna.
Tempra @ 18.februāris 2004 0:00
Honda CRX 1991 Novērtējums: 9 Komentāri [16]
visaadaa zinjaa - shis buus iistais auto agresiivai braukshanai - 1.6i 16valve(DOHC) , tiesa maneejais ir bez v- tec, bet ja njem veeraa to, ka pashmasa ir tikai 940kg un motorinjsh attiista 130zs... domaaju pietiekams argumenc... pateerinjsh pilseetaa ir apm. 8 litri, aarpus pilseetas 5-6 litri, taa kaa manupraat autinjsh ir sameeraa ekonomisks. Protams ir arii truukumi - nu dotajaa gadiijumaa komforts... Pirmkaart mashiina ir divvietiiga, otkaart cieta, bet shos truukumus atsver laba vadaamiiba un stabilitaate uz celja, kas , manupraat, ir pac galvenais!!!REKOMENDEEJU sho auto visiem, ja ne iegaadaaties- tad vismaz nonjemt skaidu... :)))
rakaris @ 16.februāris 2004 0:00
UAZ 452 1970 Novērtējums: 5 Komentāri [4]
Manam uaz-3303 sapliisa motors, es ieliku sludinaajumu aviizee un naakoshaa dienaa viens veciitis piedaavaaja motoru, kursh pats sevi aizvediis uz manu saimnieciibu!Taa es tiku pie 1968 gada bulku vaagja ar visiem papiiriem un labu motoru!Tagad es plaanoju tajaa bulku vaagjii ielikt labu stereo sisteemu un normaalus seedekljus. Man ir ar ko braukt, bet gribas ko romantisku.
noo @ 14.februāris 2004 0:00
Ford Escort 1.4 1992 Novērtējums: 7 Komentāri [8]
Sho Fordu nopirku jūnija beigās. Pirku Saldus tirgū un atdevu 1700 eiro. Eu nobraucis ap 10.000 km un pilniigi nekaa neesu dariijis, vieniigi mainiijis elju un filtrus. Ziemaa pielec no pus apgriziena. Nekaadu probleemu. Patiik no Escorta izpeis visu ko var no 1.4 mono inzektora. esu attistijis 165km/h un ja njem veeraa, ka autinjaa seedeeja 4 viiri un es pats, manupraat tas ir labs rezultaats. Ar apkuri nav nemazaako probleemu. Vieniigais miinus ir taads, ka uz aizmugureejaas arkas ir paaris kraasu uzpuutumi (no ruusas) Ko tu padariisi, ka Ford Escort bija razhots spaanijaa un tur tak nav saals...
Challemger @ 13.februāris 2004 0:00
Audi 80 AVANT 2.6 V6 QUATTRO 1992 Novērtējums: 7 Komentāri [8]
Nu sveiki, mīlīši ! Arī es ilgi siekalojos skatīdamies uz coupe, bet izšķīros par avantu ! Veči, avants - tas ir komforts. Nav jācilā beņķi, neba vienmēr tu brauksi viens. Nopirku par 3800 eerikiem un uzreiz samainiiju pusi apakšas ( kopā Ls 700), - nepārspīlēju. Maksāju un raudāju : ( Arī tagd pēc 1/2 gada jāmaina gultņi (šoreiz priekšējie + bremžu diski ). Bet tā jau nu smuks - gaišs ādas salons, visas ekstras u. t. t., BET tas benžas patēriņš pa pilsētu braucot mierīgi - 14l/100km. Veči, palīdziet, nomieriniet, plzzzzzz. Vai tas ir normāls patēriņš. Varbūt kāds zin, kā palīdzēt, noteikti jābūt kādai šaizei. (Raiser serviss dievojās, ka viss motoram ir ok. ) ??????????
Lucifers @ 13.februāris 2004 0:00
Moskvich 412 1974 Novērtējums: 3 Komentāri [4]
pie garazhaam bija sludeklis ka paardod. uzzvaniijaam - cena 50 ls. sarunaajam skatiit. mosis piedereejis vechukam - tas nomiris vecene tagad paardod nost. cenu nolaida liidz 25 ls. sametaam atkal kopaa naudas un nopirkaam. karbulis nav virsuu, tacu pilns bagaznieks ar karbuljiem un citaam daljaam. izstumjam no garazas, vecene aiziet maajaas, mees saakam chiniit karbuuli, peec stundas un 10X reguleetiem mainiitiem karbuliem auto pielec (akjis svaigs bija hoppecke) un vareeja rulzot, skate bija. taalaak tika gonkots pa vieteejiem grants celjiem, pa bedreem uz max aatrumu, vopsem zeelots netika. tika norauti pretiigie seedeklju paarvalki un skatam atklaajaas skaists melns dermantiina salons. stuuri briivgaajiens 90 graadi, taadeelj vadiit sameeraa gruuti. vienreiz nokopaas kaarba. nonjemt to ir easy (atceros murgu ar audi quattro kaarbas mainju brrr), paaris stundu darbs, izraadiijaas izspiedeejgultnis ir galiigi sabiris. tika nopirkts par 3 ls un kaarba atkal shansee. visaadi pigori tika taisiiti, stuure braucot nomainiita, jo nebija uzlikusies virsuu taisni, ziemas prieki utt. aizmugureejais rats bija galiigaa barankaa, bet tas braukshanu netrauceeja, riepas - Liselli. Beigaas notikaas vienreiz taa, ka braucaam un peeksni taads nelaags troksnis un motors noslaapst. attaisam kapotu - motoraa caurums - klanis izliidis aaraa. man vairs neticeejaas ka taadu veel var pielaist (caurums blokaa bija sameeraa liels), bet korish motoru pielaida, salecaam iekshaa un saakaam braukt (ar mokaam protams), kapotu nebija laika aiztaisiit ciet. taa nu mees ripinaajaam uz maajaam - es pa logu izkaraajies aaraa meeginu aizsist kapotu ciet + staastiit shoferim kur ir celsh. kapotu taa arii nedabuuju ciet, paldies dievam liidz maajam nebija taaalu. auto tika paardots metaalluuznu uzpieceejam pa 20 Ls + veel pirms tam apskruuveejaam visu ko var un luuznu punkta veel 2 ls dabuujaam.
auto rija ap 15 - 20 l uz 100 km.

Chikatilo @ 12.februāris 2004 0:00
Volkswagen Golf2 gti 1,8i 1986 Novērtējums: 8 Komentāri [9]
Nopirku šo auto 2002 gada martā par 480 ls. Uz spidometra bija 206000 km . Braucu praktiski katru dienu, bet nelielus gabalus. Nobraucis esmu 30000 km. Palikt uz ceļa nav gadijies. Pirmajā ziemā iesala labais priekšējais amortizators, nomainīju abus priekšas amīšus-50ls.2003 gada martā skati izgāju ar otro reizi. Dabūju mainīt labās puses rokas bremzes trosi-10,56 LS un labās puses atbalsta plaukta šarnīru laikam bija kādi -7 ls. Vēl mainīti priekšas bremžu kluči-12 ls . Suloja pakaļas bremžu dalītājs - ieliku lietotu 5 ls nav ne vainas. Pēc amīšu un šarnīra maiņas regulēta riteņu ģeometrija-10 ls. Ar elektrību problēmu nav bijis nomainīta tikai viena tuvo- tālo gaismu spuldze. Iet diezgan sprigani, pirms apdzīšanas nav jāštuko varēs- nevarēs, ar 5- to robu pa pilsētu mierīgi var kursēt. Ja nav žēl riepu uz asfalta var spolēt vēl ar 3- šo robu. Ar 5- to manāmu paātrinājumu var panākt no 70 km/h līdz 140km/h tālāk cēliens ir švakāks. Braucot virs 150km/h sajūtas nav patīkamas, pateicoties mūsu ceļu viļnaini bedrainajam profilam brīžiem zūd saķere starp ceļu un riteņiem. Benzīna patēriņu kompis rāda vidējo uz nobraukto km daudzumu. Aukstu palaižot parāda visus 99,99 tad sāk strauji kristies pēc pāris km jau 10l/, pēc 5km kad jau ir uzsilis 7,2l/. Izmēģinājuma pēc nobraucu Madona- Ogre ar 90km/h kompis rādīja 5,9-6,1l/. Ziemā siltuma pietiek. Ir viena interesanta lieta- vasarā it sevišķi ja pastāv karstā saulē ir jāpazāģē lai palaistu, bet ziemā lec no pusapgrieziena arī pie -25'C vienalga stāvējis ārā vai garāžā arī vairākas diennaktis. Vispār autiņš nav slikts, bet nākošo gribētos kautko lielāku- netik cietu piekari un klusāku salonā.
marsejs @ 11.februāris 2004 0:00
Volkswagen bora 1999 Novērtējums: 4 Komentāri [19]
Ko lai saka!
Salons: nav diez ko patikams no vizuala aspekta, nu varbur korpulentiem cilvekiem piemerots, jo vietas ir ljoti daudz, sastav no vienas plastmasas, kas brinumaina karta negrab, patikamas krasas ir panela izgaismojumaa, kas rada iespadu par "biezu" masinu- vienigais kas ir ieveribas cienigs.
Tehniski: Neka tada nav, bet tas kas ir, turas labi. Ziema pilnigi nekadu problemu. Motorins 1.6, 105Zs. Pilnigi un galigi nevelk, nekada uzraviena, apdzenot kadu, jabut ljoti uzmanigam, jo patiesam var "iebersties" Kaut gan iespejams ka vainiga atrumkarba(tiesi manam autinam). Uz 100Km, rij kadus 7-8l, arprac. Pat braucot ne vairak par 3000apgriezieniem. Gaismas vispar fufelis, pa nakti jabrauc tik uz aklo. Tas prieks izmaksaja 5000Ls- pa traku, tas nav to verts, varbut pusi no cenas, tad ja. Vienigais pluss, ka detaļas letakas neka 2. golfam.
Kopuma neiesaku so autinu pirkt, pakrat moz kadu kadinu un nopirkt pilnigi jaunu. Esmu riktigi ieberzies, pie tam pakala pamatigi dauzita.
zzz @ 10.februāris 2004 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti