Lasītāju pieredze par saviem auto

Chrysler Sebring Cabrio Limited Edition 1997 Novērtējums: 9 Komentāri [3]
1997 gadā Amerikā ražots un 2003 uz Latviju atvest. Bijis dauzīts. 2.4 24v dzinējs (163 zirdziņi. ) Mīkstais, dubultais jumts ar Elektrisko piedziņu. Aprīkots ar visu iespējamo elektroniku (Elektriskie logi, CD Changer (rūpnīcas), kondicionieris, elektr krēsli, infocentrs, autostick utt... ) kā arī ādas salons.

MAšīna laba. Skaista, diezgan jaudīga, nau īpaši ekonomiska.
Latvijā diezgan dārgs serviss... arī daļas nav lētas.

9 - tādēļ, ka mašīna izskatās agresīvāka, un jaudīgāka, nekā ir patiesībā : ) Nedaudz pietrūkst. : )
-=Susis=- @ 15.novembris 2003 0:00
UAZ 452 (buhanka) 1985 Novērtējums: 10 Komentāri [12]
Kolhoznieks. Nopirku nesen. Kamdeelj pirku? Hmm. Pirku, lai brauktu skatiities 4x4 pasaakumus, t. i. lai vareetu piebraukt pavisam tuvu klaat interesantaakajaam vietaam. Auto maksaaja 200 Ls, pirku no valsts iestaades. 3 gadus staaveejis, taatad visas zirietoshaas sekas. Motors sameeraa labs, tika parlasiita hadene, nosheiboti kardaani, kaarba razdtka viss ok. Nesen tika beidzot paarbaudiita caurgaajamiiba - nu suudzeeties itkaa nevar: ) Riepas ir armijnieces, pateicoties tam nekur veel nav pagaidaam seedets. Projektaa ir stuures pastiprinatajs, neliela motora paarbuuve, dzeseshanas sisteemas paarbuuve. Ir saakts taisiit kjengurbliezhamais, pusfabrikaata staavoklii vinjsh jau ir uzlikts, klaat naks vinshas plaukt, veelaak arii vicha. Un utt un t. j. p.
uupizz @ 14.novembris 2003 0:00
Mitsubishi Lancer 1994 Novērtējums: 7 Komentāri [11]
Visaa visumma auto man patiik ekonomisks 1.3 12v, nobraukums kad es igaadaajos 75000 km, tagad 95000 km . Remonti: nomainiju gulti, kreiso prikshejo un protams ellas mainja un lampinjas. Pa latvijas celeim braukajot saaka grabet salons. Pacieta hadene, zigulim mikstaaka: )
Diezgan fikss autinjsh ne vienu vien lielmotoriigaaku esmu sabazis. Braukt ar sho autinju man patiik ( MAN ) citiem varbuut nee: ) cik ir dzirdets Latvijaa Japaanjus iipashi nemil bet labaak Japaanis nekaa Eiropas superiigie nojaatie katli kuriem pie katra krustojuma kaut kas nobirst+: ))
lancer @ 11.novembris 2003 0:00
Ford Fiesta 1998 Novērtējums: 6 Komentāri [14]
Nopirku šo autiņu no Forda Tērbatas ielā tikai viena iemesla dēļ - citos salonos tajā laikā mazo auto pircē'jus neuztvēra nopietni, tikai pie Forda normāli parunāja, utt.
Mašīnai 1.3 60 Zs dzinējs, nekas īpašs, bet varē'ja arī pakacināt šādus tādus vecus bimerus pie luksoforiem arī.
izbraukāju pa tiem gadiem visu Eiropu, no Norvēģijas līdz Sicīlijai, paldies dievam nekas ārzemēs nenotika. Notika latvijā. Ap 60 t km elektronika sāka taisīt šaizi, un katru reizi remontiņš ~Ls 100 Baltic Motors. Vidēji pa 50 t km - riteņu gultņi gāja pa pieskari. Aķis nobeidzās absolūti pēkšņi - kaut kur aiz Ludzas, protams.
Kopā uz 5 gadu un 180 tk km remonta un apkopju izmaksas bija ~ Ls 900. Es domāju, ka maza summa. Pēc garantijas termiņa beigām protams Baltic Motors salonā parādījos ļoti reti.
Pagājšgad jamo pārdevu par Ls 2000 + PVN.
Tā ka kopizmaksas 6500 (jauna cena) - 2360 = 4140 + 900 = ~5000, jeb Ls 1000 gadā, + benzīns, kas tajā laikā vairākkārt cēlās cena, bet aptuveni par 36 tk km gadā Ls 760

+ salīdzinoši mazs benzīna patēŗiņš 5-6 litri (7 pa pilsētu)
+ nav uzkrītošs, nezog(ok - 1x Tallinā izsita stiklu, un nospēra tur atstātos pirkumus - pac vainīgs)
+ ēri vadības klurģi

- mazs aizmugurē, kaut gan vienreiz braucām septiņi, no tiem viens vecis 140 kg, otrs 200 cm
- nu nevaru izdomāt

Salīdzinājumam - pirms tam braucu ar Ford Sierra, VAZ, MB busu, Škodu Favorit, pēc tam - Citroen Berlingo, Citroen Xsara
Livajevs @ 6.novembris 2003 0:00
Audi A4 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [19]
Sveiki Kanareiki!

Nu jau kādu pusotru gadu pārvietojos ar A4 1,9 tdi , 110 zs dzinēju. Audi ir pirkts latvijā no nullītes un tā vēsture man ir diezgan skaidra, jo Auto Rīgā strādā kāds man uzticams cilvēks. Iepriekšējais saimnieks, kāds pietiekami turīgs cilvēks no Ventspils puses bija rūpīgi braucis uz tehniskajām apkopēm un krājis čekus par citiem remontiem (starp citu es turpinu šo viņa tradīciju). Auto bija padārgs kautkur ap 12 k EURO, bet ņemot vērā teicamo auto stāvokli un mazo nobraukumu, kuru es jums neminēšu, jo nevēlos noklausīties lekciju par odometra grozīšanu. Auto pa šiem maniem 60 000 km ir kalpojis labi, lai neteiktu vairāk. Vienīgās galvassāpes sagādā ik pap brīdim ritošajā daļā ieguldāmie $ līdzekļi. Pa gadu uz ritošo aiziet kādi Ls 200 – 250. Vēl no tāda dārgāka prieka jāmin nesen nomainītais BOSCH kautkāds tur electronisks gaisa padeves sūds, kurš izmaksāja ap Ls 150. Ļoti priecē braukšanas komforts un perfektā mūzika. Neko daudz vairāk nevēlos piemetināt izņemot zemāk esošo.
Salona dizains 9,5 punkti
Ir koka apdare un dažas nestandarta hroma detaļas, patīkams skats uz priekšējo paneli
Salona ērtums 8 punkti
Ir labs benķis vadītājam ar rokas atbalstu, bet aizmugurē braukt nevēlētos
Skaņas izolācija 9 punkti
Šajā jomā auto ir nostrādāts kvalitatīvi un motoru var dzirdēt tikai tāpēc, ka TDI
Navaroti 8,5 punkti
Ir visi četri logi uz pogām, klimats un viss pārējais kas audi pienākas, diemžēl nav spoguļu un beņķu apsilde, neatteiktos no kruīzkontroles
Mūzika 10 punkti
Concert Bose ar pastiprinātāju, 6CD changeri un 8 skaļruņiem (tas viss pasūtīts pa atsevišķu samaksu un likts audi rūpnīcā)
Ātrumkārba, sajūgs 9 punkti
Ātrumi slēdzas ļoti patīkami ar tādu mazu mīkst klikšķīti, bet brīžos, kad jāstumdās korķos tas pirmais robs mazliet nepatīk
Stūres pastprinātājs 10 punkti
Te nav ko komentēt
Dzinējs 9 punkti
Varēja būt mazliet klusāks, bet nu tāpēc jau tas ir dīzelis, ar jaudu viss ir OK un dinamika apmēram tāda pati kā manam iepriekšējam audi coupe ar 2.0i 115 zs dzinēju
Degvielas patēriņš. 10 punkti
Nu ko gan citu te gaidījāt? Vidējais pa pilsēta + šoseja 6l uz 100 km, pietam ar ne pārāk nīkulīgu braukšanas manieri.
Ritošā un gaitas īpašības 6,5 punkti
Auto uz ceļa stāv labi, bet tik maz punktu tāpēc, ka ritošā daļa ātri iznēsājas un remonts ir padārgs. Vēl viens mīnuss, ka nav quattro
Vizuālais 8,5 punkti
Auto ir atturīgi glīts, orģināli lietie diski, ir papildus hromēta priekšējā reste un papildus hroma detaļa uz bagāžas nodalījuma + labas kvalitātes hromēts izpūtēja uzgalis. Šīs hroma detaļas patiešām ir neuzbāzīgi gaumīgas. Man personīgi ne visai patīk A4 pakaļējās lampas, kautgan tās jau ir glītākas kā pirmajiem A4, ka nāca no 95-98 gadam.

Vidējais sanāca 8.9 punkti. Noņemsim 0,5 punkti par neobjektivitāti, jo katrs jau savu auto mazliet par daudz uzliela un itogo sanāca 8,4 punkti.

Uz redzīti
Jūsu IELEJAM.
IELEJAM @ 5.novembris 2003 0:00
Peugeot 607, 3l V6 2001 Novērtējums: 8 Komentāri [20]
Redzu, ka neviens nav padaliijies pieredzee par sho autinju.
Braukaaju nu jau tresho meenesi. Auto pats par sevi ir paarbaazts ar visaam iespeejamaam extraam, vienigais kas nav taa ir navigaacija un TV. Motors 3l V6 ar 210Zs.
Tagad par labajaam iipashiibaam:
- salons loti eerts un ar gliitu gaishas aadas apdari
- pie stuures eerti izvietoti visi kloki, taa kaa pasham panelim principaa vajag pieskarties tikai lai pareguleetu kondicionieri
- ar auto var pietiekami sportiski braukt, ja paarsleedz piekari un automaatu sporta rezhiimaa
- laba muuzika ar JBL tumbaam un disku cheindzeri
- interesants knifinsh, kad aizsleedzot mashiinu, spoguli pielokaas klaat pie virsbuuve, cerams ziemaa nepiesals.. : )

Miinusi:
- saak gribeeties tomeer pakaleejo piedzinju, lai kam sirdii taa ir tuvaaka
- degvielas videejais pateerinsh vislaik braukaajot pa Riigu nav mazaaks par 18l/100km
- automaata "smadzenes" vareetu buut aatraakas, ja strauji nospiezh gaazi, mashiina apdomaajas sekundi, un tad "dod valaa"...
- radio kvalitaate vareetu buut labaaka (laikam antena suudiiga), buus jaadomaa, ko te var izdariit
igu @ 4.novembris 2003 0:00
Opel Senator 3.0i cd 1988 Novērtējums: 7 Komentāri [8]
Lietoju auto 3iis gadus. Izveeleejos so modeli, jo gribeejaas komfortablu auto, kaadu nav daudz uz ielaam. Pirku leeti, bet bija saadas taadas vizuaalas nepilniibas, izruuseejusas aizmugureejaas ritenu arkas, vadiitaaja durvis, saskraapeets kapots, uc siikumi. Peec 100(cigaara) audi un siermasiinas tas likaas ritiigs limuziins, dzineejs un automaaatiskaa kaarba bija ljoti labaa kaartiibaa, atrumi paarsleedzaas peec tahometra pie 2100 apgrieziniem, kas ir ljoti labs kaarbas staavoklja raadiitaajs, darboojaas pat orginaalaa piekare ar izmainaamo amiishu cietiibu, un bija ljoti patiikama stuures pastiprinaataaja darbiiba, 80ito gadu haiteks - digitaalais panelis, koka apdare, toneetie logi, samta salons, kompis, diezgan normaala audiosisteema ar astonjiem skaljruniem, visi elektro navaroti kas arii straadaaja u. c. fiichas. Vienuvaardu sakot par to naudu gatavaa konfektiite. Protams naacaas metinaat un krasot "saapiigaas" vietas, veelaak bija jaapaarmetina aimuguree griida, jo TA atklaajaas baigais caurums: ).
Dzineejs darbojas ideaali, vieniigais kas mainiits - startera ievilceejs, protams filtri, ellas, sveces. Par siem dzineejiem lasiits un dzirdeets, ka pie normaalas apkopes noejot entos simtus tukstoshus kilometrus(chuguna konstrukcija).
Taa kaa iepriekseejais saimnieks nebija apgruutinaajis sevi ar bieziem servisa apmekleejumiem, tad, veel bija jaamaina dzineeja spilveni, dazi sailentbloki piekaree, peec 1,5 gada naacaas mainiit priekseejos stabilizatorus, stuures pirkstus, nobeidzaas arii dzimtie pakaleejie amiishi, nomainiiju uz divkameru sachs gaaziniekiem.
Piekare shim auto ir veidota ar lielu drosiibas rezervi, par to liecina vien jau tas, ka orginaalie amiishi iztureeja no 1988 - 2002. gadam! Arii tas, ka servisus naakas apmekleet reti: ) (es neesmu no taadas brauceeju sugas, kas brauc kameer auto iet, nekad neko nelabodams)
Jaatziimee ka baigais pluss ir ljoti leetaas rezerves daljas, daudz kas ir unificeets ar omegu, shis tas der no wv (dzineeja spilveni piemeeram) - ar remontu nekaadu probleemu!
Auto ljoti komfortabls, un labs taalos paarbraucienos, ljoti kluss salons, eerti diivaani, lieliska redzamiiba. Iesleedzot sporta reziimu diezgan labs uzraaviens, protams tas jau nau nekaads sporta auto, bet prieks 2t "limuziina" labs.
Uz shosejas kompis raada 6,8- 7,6 l/100km pie 94-98 km/h, pilseetaa gan tas pateerins ir lielaaks(tomeer 3 litri tas biidelis tilpumaa)-16l ja normaali brauc, a ja mauc griidaa tad 18-20l iznaak. Man videejais paterins ir 12l uz 100km.
Rezumee:
+ laba cenas/kvalitaates attieciiba, komforts, braukshanas sajuuuta, leetaas remontizmaksas, patiik kaa izskataas, visaadas fiichas, sho modeli uz ielaam biezi neredzeesi.
- ruusa, degvielas pateerins, nekvalitatiiva plastmasa salona apdaree, aprobezotu cilveeku radiita "sliktaa" opel aura (par pieredzi ar opeliem, arii citiem modeliem, ar kuriem iznaacis braukt, diskusiju topikaa piedaliijos jau ieprieksh, kaa anoniimais).
automociic @ 30.oktobris 2003 0:00
Mazda 626, karb 8V 1989 Novērtējums: 7 Komentāri [3]
Nopirku 1998. gadā apt.1600Ls, sedans. Dzinējs 2litri karburators 8 vārsti. Praktiski uzreiz nomainītas pusass granātas apt.40Ls katru ar darbu. Nomainīts viens aizmugurējais amortizators apt.35Ls. Diviem riteņiem nomainīti gultņi, gultnis dārgs apt.30Ls+darbs nomainīt 5Ls. Ik pa posmam mainīts izpūtejs, pirku aluminizētā meāla, saka ka nebūs caurumu vismas 3gadi, parastais metāls 1 gads... . Nesen bija nojucis ģenerators, izjaucu pats nomainīju jaunu sprieguma reg. ar sukām 25Ls tagad kā jauns, šrotos lietotu piedāvā par 30-35Ls(un nezin vēl kā ies). Ja siltai mašīnai uzņemot ātrumu tā raustās visdrīzāk sveču vadi vainīgi, nevelciet mainīet ātri jo var sabojāt sadalītājā tukšgaitas "datčiku", būs jāmaina viss sadalītājs apt.30Ls lietots, par šo defektu liecina tas, ja nometot apgriezienus mašīna nepaliek tukšgaitā, bet noslāpst. Nobraukts jau kādi 300000km korozija minimāla, sudrabaina metālika krāsa, no apakšas bija kaut kāds melns gumijots slānis pret koroziju, bet nu sāk jau iet nost... . Piekrītu ka salons "grab" vairāk kā citās mašīnās.
Benzīns jārēķinās 10l/100km, pa šoseju 8L. chau.
Māris @ 30.oktobris 2003 0:00
Opel Omega 2.5 V6 sedans 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [10]
Dzinējs ir 2.5 benzīns, 170zs. Auto nopirku no sava drauga, noskrējiens īstais 150'000. Auto ir īsts limuzīns (lai man piedod limuzīnu īpašnieki), vācieši tā arī sauc to - salons ir liels un ietilpīgs, uz aizmugurējā dīvāna trīs cilvēki sasēžas mierīgi, pats dīvāns ir ērts, kājām daudz vietas. No ekstrām ir kondicionieris, el. pr. logi, el. apsildāmi spoguļi, divi airbagi, stūres pastipr., stūres augstuma regulēšana, ABS, luktura augstuma reg. no salona, vad. sēdekļa augstuma el. reg., centrālā atslēga, pretizslīdēšanas kontrole, pr. sēdekļu apsilde, elkoņbalsts, tonēti logi, REMUS izpūtējs (+6zs un beauty of sound : )), motora vadības čips (+13zs). Auto ir dinamisks un jaudīgs, domāts vairāk komfortablai braukšanai nevis gonkošanai, lai gan kārtīgi pagriežot (ar oriģinālo garo kasti) var arī paskriet ;) Plusi ir lielais motors, kas ļauj "kruīzēt" 5tajā ātrumā pa pilsētu ~50km/h iztiekot bez pārslēgšanās, lielais salons, liels bagāznieks, vadīšanas vieglums un ērtums. Mīnusi ir sīkumi, jo lielu problēmu nav - mitrā laikā bez kondicioniera svīst ciet logi, jo ventilācija ir apgrūtināta. It kā citus mīnusus uz sitiena nevaru iedomāties : ) Traction kontrole ir realizēta kā gāzes nedošana nevis riteņu piebremzēšana, tādejādi sanāk raustīties, jo, riteņiem izslīdot tiek noņemta gāze un saķerei atjaunojoties gāzi atkal iedod. Taču tā nav bēda un ja gribas paālēties, tad traction controli var atslēgt. Benzīna patēriņš protams nav konfekte, pa pilsētu kruīzējot ap 10-11 litri sanāk, ārpus zem 9 sevišķi nesanāk. Ļoti laba skaņas izolācija, ārpuses trokšņi nav dzirdami, Omega tiešām ir labi nostrādāta. Nekas arī negrab (ja nu vienīgi kas ielikts bagāžniekā), grabēšana manuprāt ir vairāk atkarīga no auto uzturēšanas un apkopšanas.
Murlis @ 29.oktobris 2003 0:00
Ford sierra 2,8 4x4 1986 Novērtējums: 7 Komentāri [4]
Ar taadu iznaaca braukt vairaakus gadus. Juuzots pa nezeeliigiem lauku celiem loti biezi un loti smagi. Nu auto vienkaarsi zveers, kad bija jauns laikam bija viens no krutaakiem siermasiinas variantiem, cetru ritenju pedzinja, lielais v6 biidelis, elektriskie logi, centraalaa atsleega, standartie litaki, disku bremzes uz visiem ritenjiem, abs, taa kaa auto bija universaals tam bija arii relinji uz jumta, kaa arii visaadi standarta spoileriishi pie logiem, luukas. Nu baigi praktiskais auto, ja saliek seedekljus var viskautko ieksaa sagaazt. Un taa pilnpiedzinja, seviski ziemaa ir kaut kas iipash, nenoveerteejams! Ar labaam ziemeneem vispaar turas kaa pieliimeets pie celja un sliidee to lai dabuutu ir iipashi jaapacenshaas, ljoti drosha ziemas braukshana, vispaar atminjas palikushas, tiiri braukshanas sajuutas zinjaa taas labaakaas. Nu laikam baigi salieliiju to dinozauru: )
Tagad par miinusiem- Bendzas pateerins pilseetaa un uz sosejas faktiski ljoti liidziigs (padsmit litri: )), bet ko var gribeet no 2,8 litru biidelja un 4X4 piedzinjas. Specifiskas detaljas, daudz kas nemaz neder no parastaas sieras, taatad taas ir speciaali jaapasuuta un liidz ar to cenniks arii speciaals: )), Ruusa, ruusa, ruusa: (( durviis, pakaleejaa vaakaa, bagaznieka griidaa, baakaa, arii aizmugures lonzeronos un noteikti veel kaut kur: (. 6 gadu laikaa kameer juuzots ira arii protams viskaut kas labots, visu neatceros, bet mainiiti ir pakaleejie amiisi, bukses, viena priekseejaa pusass, kardaana krustinji, visi rashodniki protams, kaads bremzu disks, stuures pirksti, aaboli, varbuut veel kaut kas.
Vispaar auto baigi labais darba zirgs, un 7 ieliku taadeelj, ka dazas detaljas tam specifiskas un daargas un taa ruusa biski bojaa bildi.
Vagis veel ir bet nav izmantots jau vairaak kaa gadu un staav laukos, sis tas sametinaats, bet ir kaut kaada probleema ar degvielas spiedienu magistraalee, benziinsuuknis ir ok, it kaa kaada elektriska shaize, diemzeel nav laika ar to nonemties, a lauku servisos dzeki iisti nerubii kas par probleemu tur ir:/. Bet ir doma to dampi pacelt un pa ziemu gaazt: )))
automociic @ 29.oktobris 2003 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti