Lasītāju pieredze par saviem auto

Fiat Tipo 1.6i.e. DOCH 1990 Novērtējums: 7 Komentāri [6]
Autinjsh uz goda! Jaatceras tikai ka cilindru atmetkas saakas no 4 cilindra nevis no 1! Elektronika straadaa Ok!
Ir probleema - tukshgaitas solju dzineejs! Salons konfortabls! Visaadas ekstras! Elektriskie logi taadi paskalji - laikam buus jaasaelljo! Ik pa briidim iedegas "trauceejumi inzjektoraa". Nezinu kaapeec bet mazaak par 7 - 8 l/100km nevaru izspiest! Jaapatestee buus taa lambda zonde un jaapaskataas ko tas inzjektors dara!
Nokaaraas arii induktiivais aizdedzes deveejs - sapuvusi izolaacija vadiem pie deveeja - sita uz masu!

Nu ir veel taadi siikumi kaa lampinjas - bet autinjsh 2 X labaaks par Golfu! Uzraaviens ar taa neko!

Moshka kaads var paraadiit man kaada vinjam iepluudei galva staav virsuu - man liekas man nav origjinaalaa, jo visos shrotos man raada kautkaadas jociigas. Nevaru solju dzineeju dabuut nekur!

Varbuut vienkaarishi nomainiit visu galvu!

Tipo vajag reaaliem cilveekiem!

Veel shaize - priekshaa nevar 13" ljitakus uzlikt - kur lai gruuzhu tagad!

Ja kaads var man paraadiit kaads vinjam Fiatam Motoriitim inzjektors - 6766282 vai ritvars@macro. lv
Ritvars @ 28.oktobris 2003 0:00
Mazda 626 (kupe) 1989 Novērtējums: 7 Komentāri [4]
Tagad braukāju ar Mazdu, bet nu ģimene gaidāms jauns loceklis un domāju nomainīt autiņu pret ko citu. Tā saucamo ģimenes auto. Kopumā ar MAZDU esmu apmierināts, bet nu 89 gads dod par sevi zināt un arī 2 durvis paliek nēertas ar mazo bērniņu. Pabraukāju pa plačiem paskatījos vairākus variantus MAZDA 626 (hečbeks) 1993/94 gada. Pēc tam uzdūros BMW 520i/1993. g. Jauns dzinējs (pļita) no Vācijas, nav sists. Vobsčem bembis kā bembis. Saimnieks gatavs mainīt manu autiņu pret šo BMW ar piemaksu no manas puses. BMW maksā 3650E. Es atdodu savu pa 1400E un piemaksāju vel 2000E. Gribu zināt vai tas ir to vērts?
Olegs @ 28.oktobris 2003 0:00
Volkswagen Polo II 1.0 1989 Novērtējums: 7 Komentāri [8]
Nopirku 6gadiigu ar noskreejienu 46.000 u nobraucu 7 gadus, noskrejiens 130.000, pavasar paardevu.

Plusi:

1) benziinu pateeree lloti maz 5-6l/100 uz ssosejas
pilseetaa no 7 - 10 (braucu strauji)
2) Leets ekspluataacijaa
3) izturiiga hadene - no ritoshaas tika nomainiitas 2 gumijas (!),
4) Eerts, iipassi sievieteem, lieli logi, viegli parkoties
5) loti viegls, par iebukseejot, vadiitajs pats var izstumt.

Miinusi:

1) Ssvaka aarumkarba - vismaz 2x tika jaukta, vienreiz nomainiita ar lietotu
2) karburators (!!!) kaut kaada perversija, tipa automaatiskais ccoks, bet ne ta kaa golfiem. Audi riga pat nejeedza to sataisiit. 7 gados savus 4 gadus braucu ar nesataisiiitu, kas izpaudaas taa, ka tas coks nestraada un uz aukstu motoru ggiipst nost.
Kameer atradu kaadu kruumu meistaru, kas to karbikki sataisiija un ikai tapeec, ka vinnam patika visu izjaukt - attieciigi izpeetiija, kaa karbikkis straadaa un sataisiija. (zzell, ka Auto Riga maak tikai pannemt 40Ls, bet taisiit nejeedz)
3) Pirmajos gados biezzi (2x ziemas laika) izdega pakalleejaas numura apgaismojuma lampinnas.

Kopumaa - normaals vaaggis. Tagad nopirku 3 golfu un no laimes kuustu : )
Edmunds @ 26.oktobris 2003 0:00
Mazda 626 1988 Novērtējums: 7 Komentāri [10]
MAnai mazdinai ir 2.0 karbiratos aprikots ar gaziti.

nOPIRKU PA VISAM NESEN un ka vienmer pec pirkuma izradijas paris interasantas lietas ka piemeram caurum sbaka un radiators tek ka nelabais. Vispar nezinu pat cik bendzuku sis vel eed kaa arii par gazi nezinuc cik bet uz prieksu iet.

PLUSI mana skatijuma
Lets autins un samera labs vizualais
Normals salons
Poasums
Normals uzraviens


Minusi
Grab ka nelabais
Ruse ka nelabais

JAUTAJUMS

KO LABU VAI SLIKTU VAR MAN PATEIKT PAR GAZI SIJ MASINAI UN CIK VINAM NORMALI VAJADZETU EST TO GAZI.
MAZDINIEKSSSS @ 24.oktobris 2003 0:00
Subaru WRX 2002 Novērtējums: 8 Komentāri [4]
Sveiciens!
Manis komentētais auto ir Subaru Impreza WRX apm.220 zirgspeeku, BEZ STi - parastais. Ar to braucu apm. 1 gadu, taatad šis tas ir sakrājies ko pateikt.
Pozitīvās puses
Īsta grunts un ziemas mašīna. Palielinātais amortizatora gājiens padara auto mīkstāku, ļoti klusa mašina, pieņemams salons, ekstras.
Lieliska vadāmība, īss pagrieziena rādiuss.
Citas puses
Sajūgs - diezgan vārīgs, mazliet paslidinot liek par sevi manīt izdalot specifisku aromātu.
Amortizatori - oriģinālie padevās pie apm 50 000 km. Pa grunti nav īpaši dzenāts.
Sēdekļi - šis viedoklis var būt subjektīvs, man liekas, ka ir neeerti. Es salīdzinu ar Type R hondu benkjiem.
Extras
Lieliski griežas ap savu asi: )
Dragreisaa labāk ar līdzīgiem necīnīties.
Corsai ar 150zsp. GSI motoru pakaasu: )
BMW īpašniekus gan esam sarūgtīnājuši.
Honda S2000 man aizlidoja garām pie 140km/h un tā arī turpināja attālināties.
Honda Accord TypeR 2.2 sākumā aizeju, bet tikai sākumā..
Jocīgi bet Foresteris īpaši tālu no manis neatpalika, tiesa salonā mēs bijām triis..
Bet ko nu par ielu braucieniem - šis auto ir paredzēts lai gāztu pa grunti un uz 1.7, līkumos ietu šķērsām un izbaudītu ko spēj labākā 4x4 grunts mašīnīte.. Nu tā.



coolyaga @ 22.oktobris 2003 0:00
Audi 80 1989 Novērtējums: 8 Komentāri [13]
Gribu pastāstīt par savu bijušo mašīnīti Audi 80, ja nebūtu sasitis tad labprāt braukātu ar viņu vēl šobrīd! Autiņu nopirku 2001. gada novembrī kā tikko ievestu no Šveices un braucu ar viņu līdz liktenīgajam 2003. gada 5. maijam. Auto bija aprīkots ar 2.0 iešprices motorīti (četrcilindru; 114 Zs jeb 83KW). Speciāli vēlējos lai būtu šāds motors un lai auto būtu aprīkots ar diska bremzēm. Tā kā auto nebija braukts pa Latviju un arī reģistrēts, tad man bija jāiet viņam arī tehniskā apskate. Lai to izzietu vajadzēja tikai nomainīt labā stūres plaukta bukses, kas man izmaksāja 7 LVL. Maiņu es veicu pats, tāpēc pa darbu nebija jāmaksā. Pie reizes nomainīju zobeni, rullīti, degvielas filtru, vārstu vāka blīvi un eļļu (izdevumi 35Ls). Motorītis viņam bija ideāls, jo pēc manām domām iepriekšējais saimnieks bija autiņu kopis, kā arī tas ka viņš tika ievests no Šveices, kur max. ātrums ir atļauts ne vairāk kā 100km/h, tādejādi nekad nav bijis griezts uz pilniem apgriezieniem. Tā es divus mēnešus laimīgs braucu līdz man sāka niķoties tukšgaitas apgriezieni- brīžiem augšā brīžiem lejā. Nekas cits neatlika kā doties uz diagnostiku, kurā man konstatēja kad ir sabojājies gaisa mērītāja potenciometrs. Lietotu es nevarēju atrast jo der tikai speciāli šim motoram paredzētais un auto kapsētās viņi nebija. Varēja, protams, pasūtīt jaunu bet tad tas man izmaksātu 250Ls. Un jēga nebija pirkt jaunu šāda gada mašīnai, kā arī viņa bojājums neietekmēja ne degvielas patēriņu ne motora jaudu, ne piestartēšanu. Tā es turpināju braukt ar bojātu gaisa mērītāja potenciometru. Pēc pusgada braukšanas nomainīju kreisā stūres plaukta bukses, kuras man izmaksāja 7 Ls, jo maiņu veicu pats. Pēc gada ejot skati nomainīju aizmugurējo kreiso buksi, kas arī bija lēta, tagad precīzi neatceros vairs cik viņa man maksāja. Vēl tika divreiz mainīta eļļa un tas ari tad ir viss kas bija darīts pusotra gada laikā!!! Iesaku arī citiem apsvērt iegādāties šādas markas auto: ))

Īsi uzskaitīšu pēc savām domām plusus un mīnusus:

Plusi:
- Ekonomiska (pa taisno 6.5l/100km ; pilsētā 10l/100km)
- Samērā dinamiska
- Lēta apkope un viegli taisāma
- Nerūsē

Mīnusi:
- Mēdz bojāties gaisa mērītāja potenciometrs(visiem Audi ar meh. iešprici)
- Zog


didzinators @ 21.oktobris 2003 0:00
Nissan Prairie Pro 1989 Novērtējums: 8 Komentāri [4]
Nu jau divus gadus vizinos ar "Nissan Prairie Pro" minivenu. Super auto!Īsts ģimenes auto. Ērta vadāmīma, labi turas uz ceļa, caurejamība ir laba, vienīgi iesākumā bija grūti pierast pie tā, ka ir lēnāks paātrinājums, nekā, teiksim, sportiskam golfiņam, bet nu tas ir novērsts, un 2i motoriņš strādā labi. No mīnusiem jāmin detaļu trūkums un dārdzība, jo šis modelis Latvijā ir samērā rets. Nepatīkami ir, ka autiņš labi padodas rūsai, iznāca pārmetināt abus sliekšņus. Bet tas arī īsteņībā ir vienīgais trūkums'. Ritošā daļa ir izturīga, auto ir kluss(nedaudz nācās nostiprināt plastmasa daļas salonā, lai negrab. )Baigais pluss stāvietās ir šī autiņa bīdāmās durvis, nav jāuztraucas, ka varētu apskādēt kādu blakus esošu auto. Elektronika ar ne reizi nav niķojusies, Ak, jā viens būtisks mīnuss tomēr ir - tuvās gaismas. Bez papildniekiem tumšā laikā ir švaki.
jrx @ 19.oktobris 2003 0:00
Mercedes 190 1984 Novērtējums: 1 Komentāri [7]
SŪDS , Pēdejais SŪDS. Tas nav mersis bet parodija. Rūsē un lūzt. Kārbā prasās 5 robs, bet hadene ir tāda, ka labāk to nemaz nesākt remontēt. Aizmugurējai piekarei 22 bukses, kas regulāri jāuzmana. Aizugurējie riteņi spītīgi negrib būt taisni un visu laiku sagāžas kā veca sēta. Bagāžas nodalījums domāts jefiņiem, kas neko lielāku par sporta somu līdz nevadā, jo sēdekļus nolocīt nav paredzēts. Esu remontējis visu bremžu sistēmu, jo trubiņas ir no rūsējoša metāla, nevis kā normālām mašīnām no nerūsējoša. Var būt problēmas ar elektrību un stūres sistēmu.
Toties motors ir uz goda. Man ir 2,0 l bendzīna dzinējs, kas pilsētā vairāk par 10 litriem neēd, bet uz štrāses var iekļauties pat 7,5 litros. Ielej rudenī eļļu un uz gadu aizmirsti.
Nu bet ja kādam patīk mersis, kas principā nav īsts mersis, lai droši pērk 190 (var ari manējo). Cīņa ar kaitinošiem sīkumiem (starters pēkšņi negriež, ģenerators nelāde, pečka negrib pūst) ir garantēta.
pesimists @ 15.oktobris 2003 0:00
Ford Mondeo 1994 Novērtējums: 8 Komentāri [7]
Braucu ar Mondeo 2.0i 16v automaatu, caravan 3 gadus, ievests no Sveices. Nezinu kas te vienam, otram ir par auto, bet Mondeo 100% spidometrs ir 6 ciparu. Un Mondeo klase ir videejaa, taapat kaa WV Passat. Audi 80 ir mazaa klase. Bet pie lietas. 3 gadus es braucu bez probleemaam un visumaa mashiina ir ljoti laba, iznjemot tekoshos remontus un eljas mainjas. Shogad augustaa nopliisa automaatiskaa kaarba taa, ka paliku uz celja. Kaarbu sataisiija, bet viens krenjkis tik un taa ir palicis. Pirms kaarbas nojukshanas gadiijaas, ka braucot normaali uz 90km negaidot paarleca aatrums no ceturtaa uz otro, uzskreeja apgriezieni un mashiina logiski strauji sabremzeejaas, tad atpakalj. Arii peec remonta shii iipashiiba ir saglabaajusies, un interesantaakais ir tas , ka shis defekts paraadaas tikai jau kartiigi iesilushai mashiinai. No rita ar nedaudz iesilushu motoru kaarba straadaa kaa jauna. Serviss peec remonta pateica , ka kaarba ir kaartiibaa un , ka tas esot driizaak motora defekts, lai gan motors stradaa perfekti. Man gan liekas , ka taa varetu buut elektroniska probleema. Varbuut kaads zina , kas var buut par vaunu un var paliidzeet ar padomu??? Gaidiishu padumus guntis7x@inbox. lv
Fords @ 15.oktobris 2003 0:00
Saab 900 1993 Novērtējums: 7 Komentāri [18]
Savu autinju nopirku šā gada pavasarī, caur paziņjām ar noskrējienu 120 000. Viss itkā ir ok , bet tomēr dažas lietas kas nepatīk - vājš stūres pastūzis ( pilnīgi ne tāds kaa manam iepriekšējam 9000 , 1987 gada), tāpat ved arā tās lampiņas " CHECK ENGINE " un " ANTILOCK" nekādi netieku gudrs ko tie draņķi nozīmee / Varbūt kads var pakonsultēt?. Motora uzvedība nav sabalansēta - kad vajag izrāvienu tad lai to dabūtu savlaicīgi, lai respektīvi motors reaģētu ātri uz paātrinājumu , nākas uzgult gāzes pedālim gandrīz līdz galam, savādaak reakcija maza, kad atkal motors sāk reaģēt tad sākas bukse. Man tieši tas pats bija ar motoru 9000 jam, kaut arii 900 ir stipri vieglāks, bet tomēr motors tikai tad ātri klausa kad tiek kārtiigi iepludināta degvieta viņa vēderā. Varbūt sagadīšanās bet lampas arī deg arā kā negudras - kopš pavasara esmu nomainījis jau divas tuvās + 1 migleni.
Kopumā tomēr 900 nav tik labs kā 9000. Tomēr plašums pamazāk ( he esmu pieradis pie SAAB 9000),
kaut arī degvielas patēriņš stipri mazaaks ( apmeeram 8 - 10 ) pa pilsētu, kas veel.... jā salona elektronika ( pagaidām tfu tfu tfu ) straadaa nevainojami,
Jā ja kāds zin ir problēma - esmu nomainiijis jau divas logu tīriītaajus bet abi komplekti strīķē logu . Tas loga izliekums un logu tīrīšanas ātrums ir par lielu un sanāk ka normaali neraustot kloķus var braukt vai nu kad kartiigi līst vai nelīst nemaz - kāds var ieteikt normālus stikla tīrītajus 900 tajam? Es domāju tadus kuri piemērotos stikla izliekumam?
Biju te aizbraucis skatīties vienu SAAB 9-5 AERO , nu kungi ta ir mašīna, tiešām gods godam SAAB 9000 pēcnācējs ar visu no ta izrietošo, jebkura gadījumā SAAB ir dzīves stils un mašīna līdzīgi kā suns liecina par tās saimnieku. Neesmu ne Mersedesu ne BMW piekritejs jo laikam tikai SAAB īpasnieki vislabāk zina ka SAAB noteikti un gandrīz visos gadījumos liek sevī iemīlēties un izstradā mazvertības kompleksus pret citiem auto ... varbūt pamatotus varbūt nē to grūti viennozīmīgi spriest.....


Demians @ 14.oktobris 2003 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti