Volkswagen Pasat
1989
Novērtējums: 9
Divi gadi atpakaļ pārdevu Audi Cūciņu. Trīs dienas izturēju bez auto un nopirku 2 litru 16 vārstu Pasātu. Kopsummā mašīna forša. Salons plašāks kā Audi 100. Pasāt GT modelim aizmugures sēdekļi regulējami. Pasažieri tālākā braucienā jūtas ērti. Degvielu rij atkarībā no apavu smaguma. Pilsētā apmēram 12l, Ja gribi būt karalis kompis rāda 65l, bet ļotim īsu momentu. Uz štrāses pie ātruma 110km/h 5,6-6,5l. Maksimāli esmu dzinis ar 210km/h, tālāk nemēgināju, jo sāka purināt sūri. Silts. Plastmasu graboņa viegli novēršama. Izturīgs. diezgan bieži iznāk DZĪT pa zemes ceļiem. Divas tehniskās apskates bez liekas naudas ieguldīšanas. Īsts tautas vāģis. Tas bija labais.
Trūkumi: Izpūtējs dārgāks par Bembja (katalizators-130ls, lielā bundža-138Ls). Nojuka ģenerators un sagadīšanās dēļ parāva līdz šprici. Sūknis pa lēto-85Ls, Kompja remonts-25+ filtrs 12Ls. Redele-3 lapsas-25Ls.
Elmars
@ 15.novembris 2002 0:00
Ford granada
1983
Novērtējums: 8
V6 2.8i ghia
baigi birstoshs exemplaars diemzeel patraapiijies, toties labaa komplektaacijaa - kondicionieris ( kompresors gan pagalam), elektriskaa luuka, elektriski reguleejami priexeejie seedeklji ar apsildi, elektriski reguleejami spogulji ar apsildi, centraalaa atsleega, elektriskie logi, no salona elextriski atverams bagaazniex, mehaaniskais elljas spiediena deveejs, LSD differenciaalis, veel shaadi taadi siikumi a- la normals spoileris aizmuguree ( priexeejais ar ir, tikai palauzts diezgan), originaalie ronal lietie diski : P
nu, par visu, kas mainiits, labaak nestaastiishu ;) motors, kaarba - 3reiz, aizm atsperes, sajuuga trose, grozs, veel kkas pa siikumiem....
draco
@ 15.novembris 2002 0:00
Ford Taurus
1996
Novērtējums: 9
Ford Taurus GL - ražots 1996 gadā - tālajā Čikāgā, aprīkots V6 3.0 dzinēju. standartā daudz ekstras, kā jau amiishu auto, protams automāts. Priekša velkošā. Tika iepirkts pirms apm. 9 mēnešiem un pašlaik nobraukums sastāda 12tk km, lielākoties ekspluatēts pilsētā. No vadītāja viedokļa ērts auto - vadās labi, plašs un ērts, pietiekamu disanmisks ja brauc drive režīmā, automāts strādā teicami, pārsledzas nemanāmi. Auto ir ar interesantu eksterjera/interjera dizainu ( tas man arī bija notiecošs faktors pērkot auto, protams min. dzinēja tilpums ir 3.0 ). Dzinēju salonā nedzird, pat apskatē dzheks saka - ieslēdz dzinēju, a šis ta darbojas : )! Tiesa, braucot virs 120 ir dzirdams gaisa plūsmas radītais troksnis.
Tas, iespējams zemapgriezienu dzinēja dēļ - barucot overdrivā pie 60km/h apm.1200 rpm.
Nav jūtīgs pret degvielu - sākumā lēju 95, bet tad user manuālī izlasīju ka ieteicamais oktāna skaitlis ir 87 un augstāku nav jēga gāzt, tagad leju 92, un dinamiskumu tas nietekmē.
Remonta darbi kas veikti šajā laikā- vispirms standarta "procedūras": eļlas dzinējā un kārbā, sveces (2Ls gab. ), siksna(22 Ls), kalodkas un jaunas riepas, kā arī mainot kalodkas tika apmainīti pakļējie bremžu trumuļi, jo vecie bija izdiluši - imaksas - apm.70Ls kopā ar kalodkām.
Tad vasaras vidū pēc baruciena pa akmeņainu grunteni iedegās check engine lampa un sāka raustīties spidometrs baruacot ar ātrumu virs 110km/h, kā arī kruīzkontrole nefunkcionēja - raustījās, rezultātā palasot infu i- netā, konstatēju ka vainīgs varētu būt VSS (vehicle speed sensor) datchiks. Tā arī bija - rezultātā 2 nedēļas gaidot detaļu vizinājos ar "ragaino" : ), jo bez tā auto nekust - izmaksas - 16Ls. Principā standarta detaļu cenas neko dārgākas nav kā eiropas auto, tikai ilgāk jāgaida kaut kas "nestandarta" !
Kautkur nedaudz pazūd antifrīzs, iespējams ka salauztās vītnes dēļ izplešanās bačokā, taču pašlaik neesmu tajā iedziļinājies, jo radiators aprīkots ar 2 ventilatoriem un pārkaršana nedraud! Tātad kopumā remonta izmaksas tādas pašas kā citiem auto - vecākus remontē biežāk un kopsummā tas pats vien sanāk.
par degvielas patēriņu - pilsētā - 12-14 litri uz šosejas apmēram 8-9, bet vajadzētu būt mazāk - pēc grāmats vajadzētu būt pilsētā kadiem 11,3 - iespējams ka katalizators vainīgs - vecs jau laikam : ) jāpakonsultējas būs ar Uupizz, viņš savam Eagle to amputējis un ieguvis krietnu degvielas ekonomiju !
tagad plusi un mīnusi manā vērtējumā:
+
vadāmība+dzinējs, Piekare, braukšanas prieks, ārējais dizains, salona dizains, skaņas izolācija, oriģinālā rādžiņa skaņa, A/C un pārējās extras. Liels, plašs salons, turklāt arī salonā viss ir ergonomiski un pārdomāti izvietos gan elkoņu balsti, gan cuPholderi. Ērti krēsli, vienīgi varēja biku tālāk bīdīties ;) man garas kājas. (Omegā tālāk varēja atbīdīt, bet tad aizmugurē sēdošiem nav kur kājas likt !!) Liels bagāžnieks, atverams ar pulti. Vēl patīk ka atverot priekšējo haubi - nav jāliek tā kājiņa, jo tas atveras pats uz amīšiem : ))
_
varēja būt labākas kvalitātes plastmasas apdare salonā, nav standartā CD, noapaļoto formu dēļ jāparkojas uzmanīgāk, jo spoguļos neredz gabarītus, un jāatceras ka ir vēl gari bamperi : ) (tos regulāri kāds apskrāpē).
Nav piemērots zemes ceļiem, jo ir diezgan zems un ja brauc ātri ar "vēderu" skar zemi, kā arī kāds akmens var atkal sabojāt VSS datchiku : ) iepriekšminētajā gadījumā tā laikam tā arī bija, jo tas bija mehāniski aizlauzts.
Kopsavilkums:
pats ar šo auto esmu ļoti apmierināts, barukšu kāmēr ies un būs ko bākā liet : ))) ASV pastāv vēl SHO versija ar V8 3.8 dzinēju, pret tādu mainītu !!!
osscar
@ 15.novembris 2002 0:00
Ford Granada
1979
Novērtējums: 8
versija turnier ( universal, jeb kaa dazhi saka, pikaps) V4 1.7 karburators ( solex ja nemaldos)
tika havots aptuveni 2 gadus, paruuseejis, no remontiem - peec pabraukshanas pa brugji aizmugureejaa bremzhu trubinjaa plaisa - tika nozaagjeeta iisaaka, izvalceeta, un viss ok. veel atnjirdzaas viena svece - saaka ar paartraukumiem straadaat - nomainiita... tas no remontiem itkaa viss... pepelacs nebij slikts, saaniski vareeja cool naakt, ne pa sausu afaltu gan protams ;)max speed ap 150 kmh,74 zirgi, iiss tilts, priex taadas kombinaacijas gaaja tiiri cieshami, ar 4to ja iemin griidaa, bija juutams, ka celj ar ;)
tipiska darba mashiina, ja pareiz atceros, L komplektaacija, no elektrikas nekaa nebija...
draco
@ 15.novembris 2002 0:00
Seat Cordoba 1.6i
1995
Novērtējums: 8
Pozitīvais - pirmkārt jau dizains. Auto it kā uz VW Polo Classic bāzes. Tomēr nelielu izmaiņu rezultātā spāņi panākuši ka auto izskatās par kārtu labāk. Gaišā krāsā ar tonētiem stikliem vizuāli atstāj klasi lielāka auto iespaidu. Arī salona dizainam nav kur piesieties. Tāpat neviena slikta vārda par gaitas īpašībām. Patēriņš uz šosejas pie 110km/h ap 6-7l/100km.
Negatīvais - problēmas ar rezerves daļām. Neskatoties uz radniecību ar VW, neder prakstiski nekas no tā. Uz vietas daļu vismaz pirms pāris gadiem nebija un katru sīkumu nācās gaidīt kad atsūtīs no Spānijas.
Vislielākie kreņķi - motora kompis. Seatiem kas ražoti ap šo gadu tas mēdz nomirt. (Zinu vēl pāris kam tā gadījās) Remonts (nomaiņa) neadekvāti dārgs.
Tomēr nesaktoties uz aprakstītajiem kreņķiem joprojām atceros nu jau pārdoto auto ar zināmu nostaļģiju.
Anno
@ 15.novembris 2002 0:00
Ford escort
1992
Novērtējums: 9
motoriits-1.8i,16 vaarsti, dohc.. xr3 variants...130zs.. gana ekonomisks- aarpus pilseetas minot sanaak ap 7-8l uz 100km.. nekaadas dizhaas ekstras nav(luuka, el. spogulji, el. reg. lukturi. stuures lifts).. bet toties standartapriikojumaa prieksheejais stikls- apsildaams. kas i ljoti deriiga lieta- itseviskji ziemaa... kaa arii sporta benkji, kuri nav Recaro firmas, toties ir daudz eertaaki nekaa daudzaas citaas augstaakas klases automashiinas... galvenie auto miinusi, kurus esmu izjutis- saliidzinshi daargas detaljas(taakaa xr3, tad ir daudzas atkaapes no normas) neder parastaas escort detaljas, otra lieta ir ruusa... ruusee aizmugureejaas arkas.. ne traki, bet nu jareekjinaas ka reizi pusotra gada laikaa naaksies taisiit.. kaa arii grab salons, braucot pa brugji..
pa sho laiku auto nomainiiti- prieksheejaas kalodkas(kuriozs- dereeja tikai ford scorpio kalodkas), aizmugureejais gultnis, prieksheejais(labais)stuures pirksts, putekljgumijas prieksaa.. Profilakses peec- nesen nomainiitas visas sveces(beru - firma)jaapiebilst , ka leetaakaa svece shim autinjam izmaksaas ap 5ls., nomainiiti svechvadi, triisreiz mainiita ellja(pusinteetika), paarbaudiits spiediens cilindros.. secinaajumi- auto uztureeshana nav no leetaakajaa, bet noteikti atmaksaasies(2reiz viens un tas pats neluuziis)motors- sporta- ar rezervi(nenojaajams)labi vadaams(max. reaali izspiestais-210km/h) salons moderns, gana plash prieksh 2- durvju mashiinas... pa uzraavienu.. taakaa shis ir 16V, tad reaali xr3 speeku var izjust saakot no 4000RPM... shis patiesiibaa ir auto pa kuru var staastiit un staastiit, bet iisumaa taakaa viss buutu
ro
@ 15.novembris 2002 0:00
Peugeot 206
1998
Novērtējums: 7
Tātad šo mašīnu es iegādājos šī gada pavasarī. Tā ir mana pirmā mašīna, taču domāju, ka ne pēdējā. Dizainiski Peggy ir ļoti smuka ar samērā lielām tūninga iespējām. Konkrēti šis peggy ir ar 1.9D motoru un tas nu ir tas, kas šajā mašīnā mani neapmierina. Lai arī ir ļoti taupīgsun parasti visus ātrumus izbraucot līdz galam tērē tikai kādus 5-6 litrus dīzeļa uz 100km, varētu vēlēties vairāk jaudas. Pirms katras apdzīšanas ir nopietni jāapsver, vai uzspēsi vai ne. "sis konkrētais auto laikm ir viens no pirmajiem 206., tāpēc laikm nekādas extras tam nav. Ir tikai stūres pastiprinātājs un elektriskie logu tīrītāji : ). Nav nekādu airbagu vai ABS, pat ne elekrtisko logu pacēlāju.
Par salonu. Liekas ļoti lēts, grab jau pie nobraukuma 35000. Durvju apšuves visu laiku nāk vaļā. Pietr;ukst tahometra. Vēlākajos modeļos visas šitās lietiņas jau bija, tā ka tie noteikti ir daudz labāki un cena nemaz tik ļoti neatšķiras.
Ziemā ar šo autiņu ir samērā interesanti. Vins ir mazs un viegls. Var labi slidināties: )
Nja, tas laiakm arī tā kā būtu viss.
Ieteikums: Ja pērc pežo 206, tad labāk nemt kādu jaudīgāku motoru, bet viss pārējais vismaz pagaidām ir OK.
maksists
@ 15.novembris 2002 0:00
Volkswagen Passat
1984
Novērtējums: 10
1.6 D (4stobri), 4aatrumu manuaalaa kaarba, FWD, hatchback, 5durvis, ljoti veiksmiigas aadas imitaacijas salons.
Tas apmeeram gadu bija mans darba autinjsh. Ceelies bija no Vaaczemes armijas autobaazes un 2000. gadaa pirkts no auto VHV Madonaa ar gada garantiju, zalji mateetu kraasojumu un 100 000km uz skaitiitaaja par 1000LS. Manaa laikaa (kaa jebkursh darba autinjsh) tas tika baudiijis gan gan ziemas, gan vasaras priekus peec pilnas programmas - max 170!!! kmph, kaadu nedeelju motors bez elljas (uz shchupa neatziimeejaas), pedaalis regulaari griidaa, groziishanaas gan uz asfalta, gan, protams, arii ziemaa, shai pat sakaraa arii ne viens vien bortakmens u. t. t.
Par "Vardiiti" man pamatoti ir visvisvislabaakaas atsauksmes un atminjas - lielaakais, kas nospraaga, bija starteris, paareejie - siikumi.
Kad aizvedu uz servisu, vechi neticeeja, ka '84 gada diizelim kompresija var buut 34-35 visos 4os! Liidz -10graadu salam (liidz tam leeca no ceturtdaljapgrieziena) nobraukaaju ar vienu straadaajoshu kveelsveci un '95 gada akumulatoru, peec tam naacaas tos nomainiit piestarteeshanas noluukos. Sprauslas briivgaitaa leeja, bet veel nemainiiju.
Par ziemu - velk aaraa ideaali (svara sadaliijums un diizelis), grozaas peec pieprasiijuma (ar sho auto guutaa pieredze ir nodereejusi ne reizi vien kritiskaas situaacijaas).
Mashiina aatri piesila, bet tikpat aatri arii atdzisa. Melnie "aadas" seedeklji bija sevishkji efektiigi saulainaa vasaraa un ar shortinjiem!, bet ljoti eerti tiiraami. Bagaazhas tilpums - seshas 1,5m garas vannas (pie nolociita pakaljas seedeklja).
Apskauzhams, neticams ceeliens prieksh 1.6 diizelja! Nemaz nerunaajot par degvielas pateerinju - no 4,5 liidz 7 litri, atkariibaa no gadalaika, celja, aatruma un noskanjojuma.
Secinaajums: nezinu, vai tas ir attiecinaams uz visiem shaadiem autinjiem, bet maneejais bija VIENKAARSHI SAPNIS (protams, ja nepretendee uz luksu vai prestizhu)
MX3
@ 15.novembris 2002 0:00
Mazda 6 GT
2002
Novērtējums: 9
Pirmais auto, kas oficiāli pieder man. Šeit nerakstīšu daudz par labumiem un plusiem, kādi šāda vecuma auto var būt - varu tikai piebilst, ka to ir ļoti daudz, ja salīdzina ar auto cenu. Papildus tam visam tiek iegūtas lieliskas vadāmības īpašības un dinamisks R4 2.3 motorītis. Smīkņātājiem gribu piebilst, ka šis motorītis ir apgādāts ar balansējošo vārpstu, variable valve timing tehnoloģiju u. c. Pieregulēts šis motorītis ir tā, lai vilktu plašā apgriezienu diapazonā, tāpēc arī nav izcili augsta maksimālā jauda 166zs. Klusumā un ražīgumā tas ir pat salīdzināms ar nedaudz vecākiem R6 un V6 motoriem. Pie nobrauktiem 11tkm vēl nekādi defekti nav parādījušies, tāpēc varu minēt tikai paša novērotos (subjektīvos) šī auto mīnusus:
1) Auto ir ciets. It sevišķi ar vasaras standarta 215/45 R17 riteņiem. Toties līkumos turas izcili.
2) Motors ir tik ļoti orientēts uz ekonomisku braukšanas stilu, ka rodas sajūta, ka pie lieliem apgriezieniem tiek "taupīta" degviela un neizmantotas motora potenciālās iespējas. Uzrāviena gan tāpat ir daudz vairāk nekā pietiekoši pat ar visu 1.4 tonnu pašmasu
3) Īsa ātrumkārba. Latvijā ievērojot noteikumus tas ir pluss, bet ilgstoši rullējot virs 120kmh tā vien prasītos likt 6. ajā robā (kura nav).
Neskatoties uz šiem mīnusiem uzskatu, ka esmu ieguvis skaistu, dinamisku, komfortablu, ekonomisku (vidējais patēriņš pat pilsētā nepārsniedz 9.5l/100km) auto par samērīgu naudu.
Gasjs
@ 15.novembris 2002 0:00
Mazda 626 2.0i
1986
Novērtējums: 6
Shis ir mans pirmais auto, pirms taa pirkshanas nezinaaju neko jeedziigu par automashiinaam, tagad jau drusku saaku saprast.
Komplektaacija: stures pastiprinaataajs, elektriskie logi, stuures lifts.5 aatrumi, prieksheejaa piedzinja.
Degvielas pateerinjsh: pirmajaa braukshanas meenesii diezgan liels - vismaz 10l pa pilseetu uz 100km, tagad, kad jau esmu apradis ar sajuugu(japaanju sajuugs ir savaads), pa pilseetu eed ~8,4l/100km, toties aarpus pilssetas dazkaart ir pat 6,5-7l/100km, (skaitlis diezgan neticams, bet taa nu ir) shaads pateerinjsh gan ir tikai tad, ja nebrauc aatraak pa 110km/h un braukt aatraak nemaz nav forshi ar sho auto, jo saak eest degvielu dikti un uz slikta asfalta pie aatruma 130-140km/h man ir sajuuta, ka tuuliit nolidoshu no celja- auto paliek nevadaams.
Raaviens ir normaals, dazham labam var ielikt.
Aukstaa laikaa mashiinaa ir diesgan ilgi auksts, pechka nespeej piesildiit aatri. Dikti grab plasmasas.
Ar rezerves daljaam ir taa, ka dabuut nav probleemu, bet maxaas daargaak nekaa VW Golf, tas toch.
Pirms paaris meeneshiem nomainiiju gjeneratoru, vecais nokodaas pilniigi, tas gan bija saaliits pasaakums ~80Ls.
Benziin baaka ir diezgan maza, apmeeram 40L.
Nav shis auto nekaads niknais, toties pieciem cilveekiem vietas pietiek pilniigi normaali, bagaazhnieks arii diezgan ietilpiigs.
kasjax
@ 15.novembris 2002 0:00