Lasītāju pieredze par saviem auto

Rover 200 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [9]
Sveiki ļaudis,

Esmu nolēmis darīt galu netaisinībai pret ROVER un latviešu bāleliņu izteikti negatīvajai attieksmei pret ROVER.. : )

Nopirku 2006. gada oktobrī ROVER 200, 1,4 litru 8 vārstu benzīna dzinējs, 1998. gads, 3 durvis, melnā krāsā, meh. kārba.. mazs auto, vienkāršākās komplektācijas, kas vairāk vai mazāk pilda tādas pašas "tramvaja" funkcijas, kā piemēram GOLFs.

Pirku pēc garām šaubām, kuras manī raisīja visi VW fani ar aizrautīgajiem stāstiem, ka ROVER ir mēsls un lūzt ļoti bieži. Pēc izietas diagnostikas, man servisā teica, ka ir OK.. un cena 2150 EUR!!!! likās vienkārši smieklīga par 1998. gada mašīnu ar cinkotu!! virsbūvi un esošu labā stāvoklī.. un tā kā vēlējos mazu un lētu auto sevis transoprtēšanai no punkta A uz punktu B, nopirku..

Šajā aptuveni pusgadu ilgajā ekspluatācijas laikā (braucu katru dienu vidēji 50km) esmu vienreiz mainījis eļļu un sametinājis caurumu izpūtēja aizmugurē kopā pa kādiem Ls25..

Reālais degvielas patēriņš nav mikroskopisks, it sevišķi, nemot vērā manu dinamisko braukšanas stilu. Pilsētā aptuveni 9 vai pat 10litri sanāks, ārpusē kādi 6 vai pat mazāk, vidējais stabili turās ap 7 līdz 8 litriem uz 100km.. mēru šad un tad, vienmēr ar pilnās bākas metodi.

Par daļām: pērkot interesējos un visu var dabūt lietotu Berģu ROVER servisā vai arī jaunu pasūtīt no rūpnīcas un nemaz neesot dārgi.. par laimi šo realitātē pārbaudījis vēl neesu!

Par vietu: Priekšā sēdošajiem vietas pietiek, pat ļoti, aizmugurē 2 cilvēki var sēdēt samērā ērti, 3ajam gan tā nekā : ) Aizmugurējais beņķis ir dalāmi nolaižams un var iekraut samērā daudz - esmu vedis gan sadzīves tehniku, gan cementa maisus!

Iepriekš esmu braucis ar daudz lielākiem un dārgākiem auto un, protams, nevar salīdzināt komfortu un citas lielo auto īpašības ar ROVER, bet ROVER 200 prieks savas klases auto ir šādi plusi:

1) izcili turās uz ceļa, it sevišķi ziemas laikā un rodas sajūta ka tas ir būvēts kā piramīda : ), ideāls braukšanā pa LV raksturīgo sniega pļuru;
2) priekš sava motora tilpuma ir ļoti dinamisks pie nelieliem ātrumiem;
3) samērā kluss pat neskatoties uz plastmasīgo apdari;
4) nav problēmas ar pielaišanu arī pie -27 pēc pāris dienu stāvēšanas;
5) šādus auto nezog : ) ;
6) ideāls parkošanās nolūkiem - ja katrā pusē vietai ir 5cm, tad ielīst var un tādējādi Rīgā var izmantot visas "pusvietas";
7) ir elektriskie logi pat pašai vienkāršākajai versijai!

Mīnusi:
1) motora jauda ir maza un neļauj normāli atvilkt un apdzīt, pie 100km/h ir jau 3000 apgriezieni;
2) noteikti būs grūtības tālāk pārdot, bet visu jau izsaka cena..

Ja kāds grib pirkt ROVER, vajag aizvest to uz diagnostiku, piemēram, uz ROVER centru Berģos. Ja mašīna nav nočakarēta, tad ROVER būs dzīvotājs!

Jārēķinās, ka šāda mašīna ir cilvēkam bez kompleksiem, kam nav svarīgi lai zem dibena būtu VW tikai tapēc, ka to razo Vācijā.. starp citu, pa sādu naudu varēju nopirkt 1993. gada VW GOLF (5 gadus vecāku auto) un savu izvēli ta arī neesmu nožēlojis!
BezKompleksiem @ 27.februāris 2007 0:00
Mazda 5 2006 Novērtējums: 8 Komentāri [7]
Es skatos, ka vēl nav neviena raksta par M5 modeli. Pāros vārdos par iegādi: Diemžēl Mazdai, ka arī citiem laikam, ir problēmas ar mašīnas klātēsošanu, arī Somu noliktavā nebija, tad vajadzēja pasūtīt un gaidīt 4 mēnešus (labi ka piegādes datums bija ieturēts norunātos ierobežos).
Par izvēli nešaubos jo skatījos visas markas tamlīdzīgus modeļus (2006 vasarā), man šķiet Mazdai bija vislabākais radītājs kvalitāte/komforts/cena.
Nu ļoti patīk:
- slīdošais durvis;
- sēdēšanas ērtums (salīdzinot ar zemām auto - sedaniem);
- ērti izvietots ātrumu pārslēdzējs, otras sēdekļu rindas variācijas;
- arī gribu ieteikt visiem bluetoth handsfree - es paņemu "Parrot 3200LS" - ērti un skaisti - nav jābāzt mobilais kaut kur;
- 3- ā rindā vairāk vietas nekā citiem tamlīdzīgiem (piem. Opel Zafirai);

Minusi - īstenība par 3 mēnešiem vēl maz pamanīju. Bet tomēr līkas ka:
- otras rindas sēdekļu bīdīšanas spējai vajadzēja būt lielākai;
- nav 2- ai un 3- ai rindai logiem ventilācijas –aizsvīst;
- bagāžnieka atdalītājs ir jāizņem ja izmanto trešo rindu sēd. - jo nav vietas kur ielikt;
- galvas atbalstītājs - nemaināms leņķis;
- skaņas izolācija slikta – dzinēja darbība, īpaši tas ir jūtami uz šoseja, jo piekto ātrumu jau gribas ieslēgt pie 2000 ap./min - 60 km/h - tad 90 km/h vairāk par 3000 apg./min skaļums ir jūtams;
- skaņas izolācija slikta - tagad ziemas laikā dzirdams ka čikst plastmasas daļas kaut kur aizmugurē plus amortizatori vai atsperes skāņa;
- žēl ka Eiropā vispār nav pieejams automāts;
- man ir ieinstalēti aizmugures attāluma radītājs – kad ārā bija –20C, viens no tiem četriem laikam bija aizsals, tad kļūdaini radīja ka limits jau sasniegts kaut vai vispar objekta neviena nebija;

Rakstu vairāk mīnusus jo plusi ir zināmi un vieglāk pamanāmi nekā mīnusi, un cilvēku, kurš vēlas iegādāties tāda tipa auto, jau grūti pārliecināt par pretējo.
Jurijs @ 27.februāris 2007 0:00
Renault Megane 2 sedans 1.6 16V 2005 Novērtējums: 9 Komentāri [12]
Tad nu tā- mašīna nav mana personīgā, bet gan taksoparka, būtībā esmu vienīgais viņas lietotājs, saņēmu 2006 gada sākumā ar 800km nobraukumu : ) izlaista 2005. gada pašās beigās. Tā kā pagājis jau gandrīz gads, nolēmu padalīties iespaidos, kad nobraukts jau 140 000 km : )) domāju, ka tas ir pietiekoši daudz, lai varētu tīri objektīvi spriest par auto!

Sākšu ar komplektāciju:
Aprīkota itin labi- visi elektriskie logi, spoguļi, miglenieki, kondicionieris, cd/radio ar vadību pie stūres, borta kompjūters, imobilaizrs utt.. nu, mani pilnībā apmierina komplektācija- nekā netrūkst : ) Patīk, ka ir manuālā ātrumkārba, personīgi es neciešu automātus, ja vien tas nav BMW SGS, vai VW DSG izpildījums : ) Ir elkoņbalsts, kas garākiem braucieniem ļoti noder, arī glāžu turētāji un aizmugurē arī ir elkoņbalsts ar iespēju atvērt glāžu turētājus : ) varbūt kādam var likties mīnuss, tas ka ir auduma salons, bet man pret to nav nekādu iebildumu, tas ir tumšs un nekādu riebuma sajūtu nerada. Liels pluss arī ir, ka normāla izmēra rezerves ritenis bagāžas nodalījumā, jo tie remonta komplekti utt mani galīgi nerda pārliecību (vēlāk biju patieis priecīgs, ka man ir rezerves ritenis) : ) Vēl varētu vairāk stūres regulēšans iespējas būt, jo esmu gara auguma cilvēks un bieži lēkājot iekšā un ārā tas labi noderētu! gandrīz aizmirsu- audio sistēmas skaļruņi manuprāt ir ļoti labi, šādam it kā necilam markas pārstāvim varētu likties, ka vispār pīkstuļi sabāzti, bet nē, 6 skaļruņi skan pat ļoti labi un arī zemās frekvences skaņas izpilda ļoti patīkami : )

Bet nu par galveno: iespaidi lietojot šo auto!
Braukšana ar šo auto sagādā tikai prieku- 110zs motors šito dzen ļoti labi, nekādu problēmu pārkāpt atļauto braukšanas ātrumu : ) uzrāviens labs, labi manevrēt, laba pārredzamība, atpakaļ skata spoguļi ērti novietoti un arī vadītāja sēdekli var labi pielāgot, vienīgais ar to stūri tā... 5pārnesumu ātrumkārba strādā... nu tā, varēja būt klusāka, ar tādiem klakšķiem, bet tā jau ir normāla : ) nu, varētu būt mazliet mazāk jūtīgi pedāļi, īpaši sajūgs, jo reizēm uzsākot braukt, steidzoties, gadījās, ka noslāpu, jo, lai neizspolētu, neuzdevu pietiekami daudz gāzes : ( arī atpakaļ gaitā ir nedaudz jāpiešaujas braukt. katrā gadījumā, auto man likās ļoti sportisks un uz jūrmalas šosejas ieskrējos, ka pat taxi zīme, no vēja aizlidoja, par kuru dabūju samaksāt 30Ls : ) pie kaut kādiem 13 000 tika veikta pirmā apkope- servisā mašīna pabija 2 dienas, cik maksāja- nezinu, jo kā jau teicu, tā ir parka mašīna, bet nu padarīts viss bija lieliski- mašīna ripoja vēl labāk kā tiko paņemta, vismaz man tā likās, tā ka, tiem kas te raksta pēc 4000km nobraukšanas- nevar tik īsā laikā spriest par auto : ) 20 000- pirmā avārija- mašīnai tika saduazīts priekšējais spārns un labās priekšējās durvis- 5 dienas servisā un viss kā jaunai : ) tā kā vainīgs bija otrs vadītājs, man tas maksāja vien pasēdēt uz 2001 gada e320 mersedesa: maksāja tādā ziņā, ka daudzi mazāk naudīgi klienti nemaz nebalso mersi, jo domā, ka tur baigi skaitītāji salkiti : ( tā nu dabūjis atpakaļ savu megāni, traucos tālāk, pie nobrautkiem 50 000 (apmēram jūlija mēnesis jau) bija veiktas tikai obligātās apkopes, mainītas riepas un spuldzītes. neliels defekts salonā- tie "coolīgie" gaisa atsvaidzinātāji, pie ventilācijas lūkām liekamie, sagāzās un izlija- rezultātā nedaudz nogāja pelēkais krāsojums no paneļa : ))
pirmais nopietnais defekts bija apmēram pēc 57 000 km, nojūdzās starteris- defekts tika meklēts gana ilgi un arī mašīna pastumdīta, lai iedarbinātu : ( jo redz, kaut kas ar elektrību, kā vēlāk izrādījās, tur pie START pogas kaut kāda vaina bija, kas tad kā salabota, vairs arī nerāda brīnumus : )
60 000- otra nopietnā avārija, atkal ne manas vainas dēļ, bet nu ko darīt- samīcīja aizmuguri : ( 2ned dabūju braukāt ar mazlietotu Renault Scenic ar tādu pašu motoru un ātrumkārbu, nobraukums aptuveno 25 000km. it kā jau tas pats megane vien ir, bet tomēr nav un to es varētu aprakstīt nākošajā rakstā.
saņēmu no servisa- atkal mašīna kā jauna : ) nekādu izmaiņu vadībā.
sākas rudens un lieti- automašīanai uzradās problēmas : (
1. svīst ciet logi, ventilācija īsti labi netiek galā ar šo problēmu, grozi kā gribi, bet logi ir nosvīduši, īpaši sānu logi un spoguļos notiekošo reizēm bija pagrūti saskatīt. vasarā kondicionieris strādāja nevainojami- ledusskapi varēja uztaisīt, bet rudenī viss, prieki galā.
2. logu tīrītāji arī haltūrē- pie 2x ātruma tīra labi, bet lielas malas atstāj nenovāktas : ( tas reizēm traucē braukt.
kā plusus var minēt ar dubļiem nenošķiesto aizmugurējo stiklu, kas hečbekiem vienmēr ir notriepts un tad jālūr caur mazu logu tīrītāja izkasītu actiņu : ) problēmas nesagādāja arī lielās peļķes- automašīnas klīrenss ir pietiekoši liels, lai bez problēmām varētu izbaukt dziļāku peļķi.

80 000 auto tikai vēl reiz nedaudz apdauzīts- nolauzts spogulis un nedaus saskrāpēta- arī šo servisa centrā ļoti ātri novērsa un auto izksatās kā jauns.

visbeidzot, braukšana ziemā! atkal priecājos par mašinas augstumu- grūti iedomāties, ka ar viņu varētu kaut kur iesēsties tā pamatīgi, vismaz līdz šim visur esmu varējis izbraukt, pat pa tiko uzsnigušu sniegu, kur vēl nav bijis tīrītājs un esmu pirmais, kas taisa sliedes. mašīna iet stabili un īpaši neraustās, ietur trajektoriju! salonu var ātri piesildīt- bet aiz vien svīst ciet logi, tiko iekāpjot, bet tagad, kad silda salonu, ātri pāriet : ) rudenī bija, kā bija : ) ar bremzēm arī nav problēmu.

bet nu par to, kā auto izskatās pēc 140 000: tātad sākšu ar nobraukuma pēdām salonā- sēdekļu tekstūra vairs tikpat kā vietām nav redzama, tāda gluda, melna, spīdīga : ) stūres matētais pārklājums nogāja apmēram pēc 100 000, pašreiz ir uzlikta dekoratīva uzlika. tas pats bija arī ar ātrumpārslēgu- ciparņi palika tadi sekli un kloķa gals tāds gluds- tika nomainīts ar visu dekoratīvo dermantīnu, kas bija palicis tāds nošņurcis. protams, to jau varēja nedarīt, it kā nav mana mašīna, bet man pašam labāk patīk, ja salons izskatās labi : ) vēl pie salona var minēt rokas bremzes pogas dekoratīvo uzliku- tā nolidoja jau pasen, nepiefiksēju kad tieši, bet vairs viņas tur nav : ) mazliet grab plastmasas paneļi, īpaši braucot pa bruģi, sākumā negrabēeja nekas! priekšējais panelis un kokpits vienmēr izskatās netīrs, nekādi nevar dabūt tādu mirdzumu, kā jaunam : ) salona gaišie griesti tādi netīri izskatās, kaut arī neviens ar rokām viņus nav baigi tur grāpstījis : )
no tehniskiem nobraukuma radītiem defektiem var minēt ātrumkārbas nu jau nedaduz izļurkāto sviru, mazliet arī pasliktinājusies stūres iekārtas darbība, bremzes arī prasa ieguldijumus, protams, vēl visādi ieguldījumi zem motora pārsega, kuros es īpaši neiedziļinos- maksāju tikai savu maksu par auto nomu un viss!

kopējie iespaidi pēc visiem šiem kilometriem.
Auto, lai arī fraņču, man patīk. Motors strādā klusi, nav zaudējis savas gaitas īpašības, vienīgi, nedaudz ēdelīgs- apmēram 9-10l uz 100km : ( mazss pagrieziena rādiuss, pilsētā ļoti noder, ērts salons- arī aizmugurē ir daudz vietas , pats esmu sēdējis un jūtos labi, nezinu, kā būtu 100km garā braucinā, bet ir ok, vadītāja sēdeklī no vietas esmu nobraucis 500km un nejutos īpaši slikti, noguris vairāk no uzmanības uz ceļu. par servisu varu teikt tikai to labāko- nekādu pretenziju, vienmēr viss tika ātri izdarīts un kvalitatīvi, cik zinu, maksas arī nebija dikti lielas. šo auto arī nebaidos kaut kur atstāt, jo cik esmu interesējies- šos nezog : )vienīgi čigāni dekoratīvos kalpakus aiznesa : )

tagad, kad esmu nolēmis mainīt mašinu, jau sāku domāt par jauna, nevis mazlietota auto iegādi, jo pārliecinājos, ka ar garntiju ir daudz vieglāk dzīvot, nekā visu laiku skraidīt un meklēt detaļas pa šrotiem! pats gan skatos vairāk uz Citroen C4 VTS, bet nu tas vēl līdz galam jāizlemj. šo te varu rekomendēt jebkuram, kam zīmols ir otrajā plānā, bet svarīgāka ir izturība, izmaksu lētums, servisa kvalitāte un protams- apziņa, ka Tev ir jauns nevis nojāts autiņš (ko nu jau vars par manējo nevarētu teikt) : )

PS
nav mans raksts baigi tehniskais, jo es īpaši ar dzelžiem neauzraujos, bet varbūt kādam noderēs ;)
LC @ 24.februāris 2007 0:00
Mercedes S500 2001 Novērtējums: 7 Komentāri [6]
tas speciali komentetajam "Dr", kurs teica , ka es pasacinu stastu utt. Doma ja tev nav tad nevienam citam ar ne?.
Un tas ka piekare grab pie minusiem ari vienam pazistamam X5 ari tapat ir. un panelis ir no letas cikstoshas plastmasas, par ko es biju nepatikami parsteigts. Ko vel lai raksta, gribeju vienkarshi ielikt bildes , a te prasa 250 simbolu garu tekstu, degvielas paterins ir apm, 18 pa pilsetu, arpus 12
Mb @ 22.februāris 2007 0:00
BMW 524TD 1987 Novērtējums: 8 Komentēt
Pirms laiciņa biju rakstījis par savu 524 turbobembi, 87. gada dīzelis, pēdējais gads e28.. atgādināšu, ka augusta beigās, kad auto tika iegādāts nobraukums bija 373.. t. km, nesen auto "nosvinēja" 380000km.. Man paveicās atrast diezgan labi aprīkotu eksemplāru, jo tam ir elektriski logi, melnie paneļi un tumši zaļš veļura salons, ļoti komfortabls, ir nācies redzēt toč pretīgus salonus ar parastajiem lupatas sēdekļiem, kas kopā ar apdari vēl ir brūnā krāsā, vee..
Neko sliktu nevaru teikt, jo gandrīz uzreiz pēc nopirkšnas tika aizvests uz Latvijas bemu uz ritošās diagnostiku, būtībā nebija nekāds pārsteigums, jo pirms pārdošanas, loģiski kustošās daļas tika "pievilktas", lai kādu brīdi būtu ok. Tā nu sāku pēc pirmā tūkstoša ta mazliet just to izbeigšanos un, lai zinātu visu, kas jāmaina aizdzinu uz kārtīgu servisu.
Kas tika konstatēts.. nekas traks, proti, pakaļējie sailentbloki, kas nebija pārāk begti, pietiekot palikt gumijas un iet vēl saules mūžu, bet nu paņēmu jaunas.. tāpat bija jāmaina kardāna mufta, aut. kārbas spilveni, stūres krustiņš un stabilizatora atsaites, vairāk laikam nekas, cik atceros. Izmaksāja kaut kādus Ls 80 detaļas + darbs, atkarībā, kur taisa, ja Latbema tad ~100, bet nu atradu kur pa 40 tikām galā.. Dārgi vai lēti, spriediet paši. Katrā ziņā bija diezgan patīkami uzzināt, ka auto arī pirms manis bijis labās rokas, jo visas detaļas, ko nomainīja vēl bija oriģinālās. Vēl palikuši aizm. amīši, ko pagaidām vēl nemainīšu, jo Bilstein krava būšot aprilī : ) Vēl, protams, nomainīju eļļu gan motorā, gan kārbā, jo automāts. Apdzīt arī nav problēmu, jo pie 90km/h nospiežot gāzi grīdā, kur ir speciāla podziņa, momentāli tiek iemests 3 robā un vilkts līdz galam, tāpat ātri pa taisno braukt var, jo 4. ātrums ir diezgan garš un pie 130km/h ir tikai kādi 2500rpm, ātrāk pa 150 gan nav vēlams, jo tad mazliet kāpj temperatūra, līdz sarkanajm gan neaiziet, tā ka varbūt tas ir normāli, pārbaudījis gan neesmu un negrasos to darīt.
Vēl ir tikai viena bikiņ kaitinoša lieta, proti, kad termometra stabiņš palien zem 0, gar degv sūkni sūkalojas ļarka, bet nu pagaidām galīgi nesanak laika aizbraukt pie motorist- ģizeļist, sataisīt.
Ak, jā, par iedarbināšanu šitajos mīnus grādos nevar sūdzēties, reiz tik bija forsmažors, kad nebiju pielējis ūdens piesasitītāju, no rīta izmantoju autobusu, bet nu īpaši nesaspringstu, jo blakus stāvvietā arī 3 gadīgiem dīzeļiem rēgojās vadi un aube vaļā, turklāt tagad arī man ir ok viss.
Kopumā ar auto esmu ļoti apmierināts, uzticams, tā kā elektronikas nekādas, tapēc pēkšņas niķošanās tam pagaidām neesmu novērojis, tapēc arī paņēmu labāk zolīdu e28 nekā kādu šaubīgu e34 TDS, kam pēc vizuālā grūti pateikt, cik tas labs vai slikts.. Vēl gan neesmu izdomājis, ar ko braukt tuvākajā nākotnē, bet nu ļoti gribētos paturēt šitādu retro vāģi, kaut vai tāpēc, ka nav nolaists...
 
seatbelt @ 21.februāris 2007 0:00
Nissan Double cab 2003 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
Pievienojos nissan ĢIMENĪTEI pavisam nesen, vienkārši piegriezās musu klimatiskie apstākļi un ceļi. Tā kā pieder lauku fazenda, bez 4+4 neiztikt. Motoriņš ar samērā mazu noskrējienu, zem 100tūks. Tas priecē. Kā jau 2,5td dīzelīts mazliet paskaļš. Pie -20c no rīta silst lēnām, bet sākot kustību pēc 10min siltums parādās. Apsveru pat domu par dzinēja autonomo apsildi. Webasto piemēram. Sniega segas forsēšana notiek Piebalgas pusē. Klāt pievienoju piekabi"zubrjonok". Sniega sega irdena,35cm, sanesumos pat 50cm dažviet. Piekabite ar malkas bluķišiem piekrauta ar kaudzīti, līgani velkās auto nopakaļ. Pašam neticās, bet no meža esmu veiksmīgi ticis laukā.4H pat neieslēdzu!Iesēdināt būtu grūti, bet nekas nav neiespējams!TURPMĀK VEL.
 
MARIOZUMM @ 21.februāris 2007 0:00
Mazda 323F 1995 Novērtējums: 8 Komentāri [2]
Auto iegādāju 2006 gada pavasarī, starp daudziem citiem tieši šo sudrabpelēko mazdiņu ar 1.5 litru benzīna motorīti izvēlējos galvenokārt dizaina un salīdzinoši labā tehniskā stāvokļa dēļ. Odometra rādījums pirkšanas brīdī 140 000 km, šobrīd nobraukti nedaudz virs 20 000. Priecē tas, ka mazais motoriņš spēj dot pietiekami lielu jaudu, apmierina arī vadāmība. Traucē, tas, ka gara man, kā gara auguma cilvēkam ir grūti iekāpt, jo ir maz vietas, kā arī izbrīna plānie dzelži. Cena bija 3000 eiro, jāpiebilst, ka auto aprīkots ar elektriskiem priekšējiem logu pacēlājiem, elektrisko lūku un 15 collu lietajiem diskiem, no kuriem divus rudenī paspēju salocīt kādā dziļākā bedrē : ). Ar autiņu kopumāesmu apmierināts.
Līdz šim mainīts: viens priekšējais gultnis+aizmugurējie bremžu loki (kopā ar darbu Ls 55), vēl arī viena pusass gumija, logu slotiņas un eļļa.

Varbūt kāds var pateikt, vai trūkstot zobsiksnai šādam 16 vārstu DOHC dzinējam lokās vārsti vai notiek kaut kas tamlīdzīgs.
Rakaris @ 21.februāris 2007 0:00
Volkswagen Passat 1.9 D 1992 Novērtējums: 7 Komentāri [2]
Šoferītis ir laīmīgs divas reizes- kad nopērk un, kad pārdod autiņu! Nopirku 2004. gadā VW- kāds prieks, protams, pirms tam uzliku uz stenda, viss bija ok. Pēc kādiem 3 mēnešiem motoriņš uzkārās- plīsa galva starp vārstiem! Tad sekoja tāds puskapitālai remontiņš- jauna galva 200 ls (dabūju pa lēto) , jauni gredzeni, visas blīves protams, kvēlsveces, spararats jauns , zobsiksna, pie reizes visi filtri, eļļa- sintētika utt. detaļās aizgāja 450 ls un no tā laika nobraucu līdz 16.02.2007., kad dir... ā ielika Hondiņa - pie stūres dāmīte ap 40 g. tehniskā beigsies 06.02.2008. !!!!!!! Tāda škrobe pārlasīju visu hadeni, uzliku aizmugurē jaunus amjus un atsperes (oriģinālās detaļas) pirms tehniskās ieliku ap 240 ls. Labi, tas tā... Nezinu kā citie ēd dīzelīti, bet es ar bāku nobraucu 1240 km (parbaudīju, - braucu katru darbdienas rītu pa Rīgas propkām ap pl. 8 20 no Ķekavas uz Čiekurkalnu) tā kā vidējai patēriņš 5.6 l, uz Liepāju reāli pa lēto var aizbraukt: )) Varu teikt, ka ar VW dīzeļiem ir jābrauc- ir ekanomiski, bet minimāls komforts - "tautas vāģis"!
 
VW @ 19.februāris 2007 0:00
Alfa Romeo GTV 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [7]
Tā kā šeit vēl nav neviena, kas dalītos pieredzē ar savu ALFA ROMEO GTV, nolēmu būt pirmais!

Pie iegādes tika mērķēts uz sporta auto līdz 7 000 EUR, bet gribējās ne- standartu, kurš nav katram 2. uz Rīgas ielām.. Pameklējot informāciju Internetā, forumos kā arī tieši youtube. com redzētais un dzirdētais pārliecināja mani iegādāties šo auto.

Tika meklēts modelis ar 3.0 V6 TURBO motoru, bet tuvākais atradās Vācijā, tā teikt kaķis maisā. Parēķinot visus ceļa, muitas un reģistrācijas izdevumus, nolēmu iegādāties to tepat Latvijā.
Tika izvēlēts 2.0 16V TWIN SPARK ar smukiem 17" diskiem, kurš 6 mēnešus iepriekš tika atvests no Itālijas.
Sākumā bija jāveic šādi- tādi sīki remontdarbi: bremžu kluči, eļļa, filtri, riepas, kopumā nekas traks. Lai arī sabiedrībā ir bieži dzirdēts, ka alfas to tik vien dara kā dzīvojas pa servisiem, uz šo medeli, iespējams, tas nav attiecināms. Es ļoti ceru! : )
Vēlāk tas tika arī nedaudz modificēts. Uzliku sporta izpūtēju, sporta filtru, ksenonu, radiatora resti, stiklu tonējumu u. c. sīkumus.
Degvielas patēriņš pilsētā 10-12l/100km, ārpus 7. Pie agresīvas braukšanas visi 16 litri.
Vizuālais +/- ir OK, tagad jāķeras pie motora, jo ar 155 ZS ir nedaudz tā kā par maz...


Plusi:

* Lai arī tam ir tikai 2.0 motors, uzvedās viņš diezgan agresīvi. Tas ir pateicoties dubult- sveču sistēmai, kas liek pilnvērtīgāk sadegt degvielai. Savu plusu dod arī sporta ātrumkārba. Skaņa motoram ir ļoti laba! Tahometrā bīstamā robeža sākas no 8000 apgriezieniem, tā kā pirmais ātrums iet līdz 80 km/h

* Pazemināta sporta piekare. Pagriezienos nenēsā, labi turas uz ceļa.

* Melns ādas salons ar izšūtām ALFA ROMEO emblēmām, ādas stūre, panelis, durvis.

* Vēl interesanta extra ko nebiju manījis citiem autiņiem - ir iespēja regulēt intervālu biežumu stikla tīrītājiem. Pie reizes var pieskaitīt bagāžnieka un degvielas tvertnes lūkas atvēršanu no salona, tiesa tikai izslēdzot dzinēju.

* Lai arī auto ir 1998. gada, vizuāli tas neatšķiras no 2004. gada modeļa. Cik zinu, tos vēl joprojām ražo.

* Auto izskatās stipri dārgāks, nekā patiesībā tas ir.


Mīnusi:

* Lielākais no mīnusiem ir ekspluatācijas izmaksas. Detaļas ir dārgas, uz vietas praktiski nav pieejamas, bet ja pameklē (tajā pašā eBay), var tās atrast pat par OPEL ASTRA detaļu cenām...

* Priekšējā piedziņa (lai gan savā ziņā tas ir arī pluss).

* Mazs redzes loks no auto salona, jo ir šaurs priekšējais stikls.

* Lielā auto masa. Tas ir bāzes modelis SPIDER versijai (kabrioletam), kur tam pastiprināta šasija.

* Diezgan grūta iekāpšana/izkāpšana auto, it īpaši pārpildītās autostāvvietās. Tas tapēc, ka pedāļi adrodas dziļi pakājē, krēsla mala ir dziļāk iestumta, toties sanāk pietiekoši ērta sēdēšana.

* Aimugurē pasažieriem vietas nav nemaz!

* Lai arī dziļumā ietilpīgs, tomēr platumā tam ir ļoti šaurs bagāžnieks.


Tas "īsumā" arī viss, ko gribēju teikt.
Ceramu, ka uzradīsies vēl kāds GTV īpašnieks ar kuru varētu pamainīties pieredzēm!
 
dpmn @ 19.februāris 2007 0:00
Mercedes S500 2001 Novērtējums: 7 Komentāri [4]
ilgu laiku braukaju ar W140 S600 gadus 8. Bet nu jau biedri saka apcelt, "cik var?''' utt. tad nu iegadaju W220. braucu un nevaru pateikt, ka man patiktu: Panelis no tadas chikstoshas graboshas plastmasas, ka opelis, adas salons - ilgi petiju un man liekas , ka pat ta nav ista ada, ta "koka'' apdare, nu tada plastmasa, ta ka nezinu pat kam tada ir, nesen ar galantu gadijas braukt tam bija kaut kas lidzigs. Airmatic, gaisa piekare, kad ir baigie minusi tad tada grabona nak araa,
Ekstras vinam par manu veco S klasi vairak ir tikai sedeklu ventilacija un masasha, multisture
Commandsyst, nu ja vispar jau salasas ir jau tas ''navarotu" vairak, bet nu cik tas r vajadzigs? lai pateiktu draugiem "man ir navigacija" : -) tapat vinu nelietoju.
Nesen izvilku no garazhas izbraucu, teikshu godigi vecais iet labak, braukt patikamak, labi vien ir ka nepardevu un tagad domaju , ka ari nepardoshu. Svetdienas auto. Taja jaunaja es nejutos , ka es brauktu Mersedesaa. Bet nu neko, kadus gadus pabraukshu, tad jau redzes, vienu sviru nomainiju, kaut kad aizmugure 2 tjagas bushot jamain, a ta viss ritosha, motors, salons viss , ka jauns, 86000km nobraukti, pirkts Domenika, ta ka nobraukums ir reals.
bet nu mans uzskats ka vislabakais mercedes ir W140. lielisks auto
MB @ 18.februāris 2007 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti