Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Volkswagen passat variant1,8 mono 1995 Novērtējums: 5 Komentāri [5]
varbuut ir kaads zinosh cilveeks kursh var man paliidzeet. Man ir VW passat variant 1.8 mono 95 gads. Bet motors ir ielikts laikam no 89 gada passata varianta. Mashiinai ir gaazes iekaarta. Probleema taada ka visu laiku peld apgriezieni9000-14000 monotomi visu laiku... augshaa lejaa kameer vispaar saak slaapt nost. Iznjemot no aatruma un apstaajoties pie krustojuma apgriezieni nokriitaas tikai veel paaris sekundes peec tam kad mashiina ir apstaajusies. Arii kad no riita iedarbinu, pagriezjot aizdedzes atsleegu un nespiezjot gaazes pedaali apgriezieni taa kaa uzlec augshaa ( ar pamatiigu reecienu)un tad leenaam nokriitaas! Vieniigais variants kaa to veerst par labu uz dazjaam dienaam vai pat tikai vienu ir nonjemt klemmi tad it kaa bisku normaalaak bet apgriezieni peld taa pataas paarsvaraa tie ir pa augstu 13000-15000 .... Pieljauju ka tas ir no gaazes iekaartas jo mono shprice laikam iisti labi nesadziivo ar gaazes iekaartaam.... Vienalga kaut vai nebraucu uz gaazes gljuko vienalga.... diivainaakais ka saakumaa taa nebija bet peec tam saaka uzkaarties apgriezieni tukshgaitaa un taa pamatiigi kaa izpied sajuugu taa tahometrs liidz galam, tad nomainiiju tukshgaitas regulatoru it kaa taa vaina pazuda(vienreiz gan veel bija)bet paraadijaas probleema ar apgriezieniem. Pasakiet kaads man luudzu virzienu kur mekleet vainu!!!! Pie kompja arii to nolaapiito motoru nevar piesleegt jo salonaa euro stekeris ir norubiits bet ar taam diodeem panelii arii neko neuzraada vai arii nestraadaa vienkaarshi! Esmu jau pabijis visos Vidzemes servisos nekaa neviens neveelaas iezdiljinaaties! : (
juris @ 13.janvāris 2007 0:00
Audi 100 2.5 tdi 1970 Novērtējums: 4 Komentāri [8]
Apmēram divi gadi atpakaļ tika iegādāts šis vācu zemes brīnums kas saucas AUDI. Pirms tam braucu ar MB w124 2. OD (lēna bet laba mašina bija) un tad samainīju pret BMW 524 td, kuru tad arī 2 gadus atpakaļ liku uz jumta. Tā kā autiņa vairs nebija, vajadzēja vietā citu. Turklāt vajadzēja lai tā būtu liela un ar dīzeli. Tā nu tiku pie audjika 2.5 tdi. Un kurais mani aplaimoja ar saviem remontiem gandrīz katru nedēļu. Bieži braukāju pa grunts ceļiem un tāpēc bieži bira ritošā(bmw un mb nebira nekas). Komforts salīdzinājumā ar MB VAI BMW nekāds. Uz ceļa arī neturas, plastmasas salonā grab. Tāds nu ir mans viedoklis pēc 1.5 gadu eksplotācijas. Nobraucu apmēram 70000 km.

Plusi: ekonomisks, un pārāk nerūsē

Mīnusi(gandrīz viss): ritošā netur mūsu ceļus, komforts priekš cenas un klases neatbilstošs, pārāk daudz grab pa grunts ceļiem, nestabils utt.

Secinājumi
Tās ir manas domas par šo mašīnu un varbūt kāds domā savādāk. Es nesaku ka tā ir pārāk slikta vienkārši salīdzinu ar tām kuras man ir bijušas. Jūs domājat ka man bija ticis kāds nokauts eksemplārs? Nezinu. Kad nopirku bija tāda paša kā pārējie audjiki kas braukā apkārt. Manām paziņām arī ir problēmas tieši ar šo marku auti'ņiem.
NOPĒRC AUDI, UN PĒC TAM RAUDI!!!!!!!
nikolass @ 11.janvāris 2007 0:00
Nissan Almera 1.6 1996 Novērtējums: 9 Komentāri [1]
Autinu iepirku sievai 30 decembri 2006. gadaa, tikko no vaciesiem,12.96 gada, div durviim, pa 2900 eur, izskats looti patiik, bildi, ja sanaks , ieliksu, esmu iisteniibaa apmierinaats, pie sava auguma pie div metriem iisteniibaa saja autinaa juutos diezgan labi, par aizmuguresedosajiem gan to nevaretu teikt, bet tas nav miinus, samainiju ellas, filtrus, abas puses mirongalvas, nezinu vai mani piekasa servisa vai nee, bet pa to visu samaksaju pie 140 ls, protams magis un tumbas tika nomainits pret svaigu blaupunkt seriju(vismaz to dabuju pa normalu ciparu) kopa ar atlaidi 260 ls bez tumbam, jo vel nezinu cik dargas man ieliks, pienemsim 50 ls, pa darbu ap 70 ls, izskatas ka prieksejais stikls ar bus jamaina, jo no maza punktina sak iet plaisas, kas varetu pavilkt uz 80 ls
tad tas viss man pavelkaas uz 600 ls klaat pie masinas vertibas, ko es nekad muuzzaa nedabuusu atpakal, bet tas viss ir dzzimii
braukt patiik, liekas ka sezu mazaa spridzeklii
garaisk @ 9.janvāris 2007 0:00
Fiat Grande Punto 1.4 2006 Novērtējums: 3 Komentēt
Ta nu nonaca mana lietosana, paldies DIEVAM , ka tikai lietosana, sis "auto", nobraucu kadus 15 000 km, un varu pateikt diezgan:
plusi:
1. pevilcigs salons
2. pievilcigs auto izskats
minusi:
1. motors 1.4 nekam neder, lai kadu apdzitu, 500 m ta riktiigi ieskrienies un tad meegini
2. ja kas notik ar auto tehniski vai vizuali, tad paiet DIEZGAN ilgs laiks kamer tas tiek sameistarots, sono auto vai kaut kaa tamliidzigi saucas tas kantoris, man degvielas sukni pasutija apmeram pusotru menesi, ja auto butu mans es buutu llooti nelaimiigs
3. fiat ir fiat
rezumee- fiatu nekad muuzaa nepirkssu, jo tas ir veel suudiigaks par opeli
garaisk @ 9.janvāris 2007 0:00
Opel Omega 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [4]
Iegādājos Opel Omega 2.0 16v 1998. g. bija tiko atdzīta no vācijas vel nebija reģistrēta latvija. Nobraukums bij samera liels 180 tūk., vizuālais ideals, ekstras varetu teikt ka visas, braukšana pa latvijas ceļiem ideala, miksts un nekas negrab. Nobraukaju kādus 600km nebija ne vainas. Iedarbinot mašīnu visas kontrolampas nodzisa izņemot eļļas lampiņu. Pabaraucot nedzudz ta nodzisa, veicu eļļas maiņu, izmaiņas nekadas, aizvedu uz motora diagnostiku, tur neko neuzradija. Mehāniķis teica, ka esot spiediena dačiks beikts, lai nomainot to. Nu neko pasutiju servisa jaunu, teica, lai pēc 2 dienam braucot mainit. Pagaja tas divas dienas un devos ar visu savu jauno našīnu uz servisu- tik talu netiku. Paliku krustojumā, motors miera noklapeja. Izradas eļļas sūknis bija beikts. Remont un jauns motors kopā 500Ls. Nu pats jau it ka vainigs par eļļas sukni vispar nebiju iedamājies.
Vai ta motora diagnostika to uz kompa neuzrāda???
keykey @ 9.janvāris 2007 0:00
Audi 100 2.4D 1989 Novērtējums: 8 Komentāri [4]
Iegadajos so autinu menessi atpakal, taka daudz vel spriest nevaru par + un -. kas attiecas uz ritoso dalu tad tur viss ok man patik 100 piekare miksta un izsturiga, cenas ar demokratiskas, to zinu jo pirms si dizelisa man bij tads pats parejnieks 100 tik ar 2.3 benzinieks. Pardevu jo sausmigi garsoja degviela pilseta 14. trase 8. Tagat iegadajos ta pasa gada 100 tik ar dizel sirsninu, nu jasaka, ka jaudas man pietiek neskatoties uz to, ka nav turbinas, paterins ar cilvecigs pilseta-9. trase-6. Pagaidam neko daudz nevaru komentet par so dizeli, jo maz vel nobraukts, tik japiemin , ka sis ir pirmais dizelis kas ir mana ipasuma starp daudziem benziniekiem kas ir bijusi. Tapec varbut kads kam ir bijis vai nu ir sads dizels 2.4 varetu sniegt kadus padomus, kas attiecas tiesi uz motoru, kam japievers pastiprinata uzmaniba utt. jau ieprieks saku paldies par atsaucibu!
janco @ 8.janvāris 2007 0:00
Mercedes E klase 1970 Novērtējums: 8 Komentāri [4]
Esam liela ģimene un lietojam 3 tā sauktās E klases meršus: 2.0D sedanu (86g, 1500eur), 2,5D ar 2 sadalenēm, automāts (95g,4000eur) universāli un 3,0TD, automāts (93g, 3700eur) arī universāli. Pirms šiem ir bijuši vairāki 190ie, neko sliktu teikt nevaru.
2 un 2,5 litru dīzeļi tiešām ir pagausi, tie domāti tikai 4 cilvēku ērtai, ekonomiskai un komfortablai pārvietošanai, toties 3 litru ar turbo jau ir pilnīgi pietiekams lai iekļautos pilsētas transporta plūsmā. Jāpiebilst, ka 3 l dīzelim ir krietns degvielas patēriņš - savi 9 l/100km jauktajā režīmā sanāks. Universāļi aprīkoti diezgan bagātīgi, no ortopēdiskajām atzveltnēm līdz kondicionieriem. Visas šīs baudas ierīces arī strādā. Neviens no auto nav krimināli sarūsējis, lai gan ir jau 4 gadus Latvijā. Dzinēji ir lieliski, ar tiem nekad nav problēmu.
Tomēr šajā medus mucā ir arī darvas piles - vecajam sedanam ik pa brīdim jāpārlasa un jāsaeļļo logu tīrītāja mehānisms, dārgs aizmugurējā tilta remonts - leģendārās 22 bukses ir ne īpaši dārgas, dārgs ir darbs tās kvalitatīvi nomainīt, toties, kad tas izdarīts, var par tām aizmirst. 95 gada mašīnai niķojas vakuumsistēma - šad tad neslēdzas ciet aizmugurējās sānu durvis un nepievelkas pakaļējais vāks. Šo defektu novērst ir viegli, ja to atrod: ). Šajās diskusijās tika minēta tāda lieta, kā "sliktas gaismas". Tas ir viegli novēršams - lukturi demontējas un izjaucas ļoti vienkārši, vajadzīga tikai pacietība un mīksta lupatiņa lai uzmanīgi notīrītu reflektorus un stiklus no iekšpuses. Vēl tika pieminēta priekšējās piekares daļu maiņa. Tās mersim nav dārgākas kā citiem normālajiem vieglajiem auto (bmw, saab, volvo) un parādiet mašīnu, kas gadā nobrauc ap 60tkm un kurai uz skati kāds pirksts vai šarnīrs nebūtu jānomaina.
Citus raksturīgus defektus būtu grūti minēt.
Tiem, kas vēlas iegādāties šīs klases un gadu auto varētu ieteikt pirkt mašīnu no paziņām, kas jau pa Latviju braukusi - iepriekšējais īpašnieks jau būs izdarījis neizbēgamos remontus, kas seko pēc "tikko no Vācijas" laikposma. Vēl no sirds iesaku automātu - mersis nav mašīna agresīvai braukšanai, toties MB automātisko kārbu tehnoloģijas un kvalitāte ir pelnīti leģendāras.
Rolfs @ 7.janvāris 2007 0:00
BMW 328ci 2000 Novērtējums: 7 Komentāri [11]
2000. gada, ņēmu no vācijas. Bij labi saglabājies un + bij pāris labas ekstras. Kupeja- bembīts izmaksāja kaut kādus 13.000Eur. Pirmie iespaidi, ka varēja iet labāk. Varbūt tas ir automātiskās kārbas dēļ, bet anyway. Lai gan kādu saulīti var arī uzgriezt, ja iemet manual režīmā. Kopš pirkšanas esmu nobraucis 500 km, nekādu īpašo emociju. Starp citām mašīnām neizceļas, jo tomēr ir jau 2007. gads, lai gan tas attiecas uz visiem e46 un e39, arī M series.
Tagad saprotu, ka bmw ir tikai m3, m5, m6 pārējie ir tā.. kā jau parastas mašīnas. Nākamā mašīna būs noteikti jaudīgāka.
Plusi: ? ... bmw kā marka (tjip solīda)
.... aizmugures piedziņa.
Mīnusi: Konkrētajam modelim jauda.
Komatsu @ 6.janvāris 2007 0:00
Mazda 626 2.0 karb. 1989 Novērtējums: 9 Komentāri [2]
Nopirku to pirms pusgada, so to jau nacas nomainit- radiatoru-55Ls, zobsiksnu, galvasblivi-60Ls, termostatu-5Ls, aizmugurejos amortizatorus ar balstiem-120ls, akumulatoru-27ls, nu pec sitadas atjaunosanas braucu bez problemam, neskatoties ka izmantoju gazi, uzraviens labs, kloki bembistiem esmu ielicis ne reizi vien, atrums ari pilnigi pietiekams musu sosejam, uz spidometra 160 km/h, bet pedalis nav grida, viss jau butu labi, bet pilsetas rezima- sastregumos karst motors- iesakiet ko darit?
+erta, daudz vietas, var naksnot
+viegli vadama
+pats var saremontet
- ruse
romans @ 6.janvāris 2007 0:00
Ford scorpio 1997 Novērtējums: 9 Komentēt
Pirms nedēļas iegādājos Scorpi 2,3 16V meh. universālis. Apskatot sapratu ka rokas šur tur būs jāpieliek, bet tā nav problēma. Pačinīt tādu auto ir patīkami. Par cik mans iepriekšējais auto bija audi80 85g un vēl S4, tad ar tām atsperēm braucot sajūta bija kā ar zirga ratiem. Pārsēžoties skorpī sajūta tāda, kā no taburetes iesēžoties ērtā klubkrēslā. Nobraukt 300km vienā stiepienā tāda relaksācija vien sanāk. Ja agrāk domāju ka skorpim normāls motors ir V6, tad tagad šis te 2,3 pārliecināja ka pietiek ar šo pašu. dinamika pietiek gan uz šosi, gan pilsētā. Kā nekā 150 ZS un202N/m. Patēriņš uz šosejas akkurāt tāds pat kā audim ar1,6 ap 7,5l , pilsētā ap 12,5l(pa pāris litriem vairāk). Tādi apmēram pirmie iespaidi, laiks rādīs kā būs tālāk.
normis @ 4.janvāris 2007 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti