Honda CIVIC
2006
Novērtējums: 6
Pēc idejas, ko gan sliktu varētu teikt par gadu vecu auto, kas uz doto brīdi ir noripojis pa Latvijas un Eiropas ceļiem ne vairāk kā 45 000km. It kā tehniski diezgan labi pārdomāts auto. 1.8 litru (140hp) benzīna dzinējs apvienojumā ar 6- pakāpju mehānisko kārbu ir ok. Diezgan elastīgs un tai pat laikā arī visai ekonomisks. Vidējais degvielas patēriņš ~7l/100km. Uz štrāses ir izdevies iekļauties arī 5.5l/100km. Auto dizains arī tīri tā neko. Ir izdevies, bet kaut kā tur tomēr pietrūkst... nav rozīnītes: ( Auto salons četrām personām ir diezgan ērts un plašs(priekš šādas klases auto). Priekšējais panelis- sveiciens no citplanētiešiem: )... ar visai savdabīgu dizaina piegaršu. Pie tā ir jāpierod! Ar ekstrām šis auto nav apdalīts- ir gan klimatkontrole, ir elektro logu pacēlāji visām durvīm, elektro regulējami un apsildāmi atkaļskata spoguļi, elektro apsildāmi priekšējie beņķi, borta kompis (apskatāmās informācijas apjoms ir salīdzinoši niecīgs(nav info ne par dzinēja eļļas t, ne ceļā pavadīto laiku, vidējo ātrumu utt. )), oriģinālā audiosistēma ar 6 skaļruņiem nodrošina pietiekami labu skanējumu. Aizmugurējā sēdekļa atzveltnes ir iespējams nolaist attiecībā 2:1, tādējādi kaut nedaudz paplašinot jau tā trūcīgo bagāžas nodalījumu. Tas tiešām ir mazs. Tas, ka zem bagāžnieka paklājiņa ir paslēpts pilnizmēra rezerves ritenis, ir ok, bet...
... laiks būtu pāriet pie trūkumiem. Kaut arī iepriekš minēju, ka auto tehniskais izpildījums ir gandrīz nevainojams, tomēr pēc viena gada ekspluatācijas lēnām sāk parādīties šādas tādas šaizītes. Vietām sāk parādīties rūsa (vienīgais mierinājums, ka tās ir detaļas, par kurām nav jēgas īpaši satraukties). Karstās saules ietekmē deformējas priekšējā paneļa plastmasas apdares detaļas līdz tādai pakāpei, ka tās vienkārši izkrīt no to fiksācijas vietām. Mēģināju tās iedabūt atpakaļ, taču neveiksmīgi. Nākamajā servisa apmeklējuma reizē "palūgšu" servismeņus nedaudz "iesvīst". Neapmierina priekšējās piekares īsais amortizatoru gājiens. Laikus nepamanītas sīkas bedres bliež cauri tikai tā. Priekšējo riteņu arku skaņas izolācija salonā - nekāda (dzirdams gandrīz ikviens smilšu graudiņš)... Mazs auto klīrenss. Īpaši tas tracina vietās, kur vienīgā parkošanās ir iespējama uzbraucot uz trotuāra. Virsbūves sliekšņu apakšu "uzsišana" braucot pāri ielas apmalēm ir garantēta: ( Jāuzmanās piebraucot pie apmalēm- priekšējā pārkare ir diezgan paliela. Daudz nevajag, lai pamatīgi sačakarētu bampera apakšējo daļu. Arī kondicioniera radiatora apakšējās daļas aizsardzība ir drīzāk simboliska. Vesels pasākums ir izdegušo lampiņu nomaiņa priekšējos lukturos. Marasma kalngals! Bez skrūvgriežņa neiztikt. Sausā laikā vēl varbūt nekas, bet kad līst lietus, slapjš sniegs utt. tad iestājas pilnīgs sviests...
W12
@ 24.maijs 2007 0:00
Opel Omega Caravan
2000
Novērtējums: 9
Tad nu tā.. e28 pašlaik ir nolikts garažā uz nenoteiktu laiku, jo pārsēdos Omegā. auto ir 2000. gada, dīzelis 2.5 ar burtiem DTI, bet nu principā Bembja motors vien ir. Nobraukts vēl nav daudz, bet nu iespaidi ir. Auto ir vienkārši milzonīgs, ļoti plašs un ērts, ne velti pašmasa ir 1730kg. Cik lasīju, tad 2.5 dīzelis ir labākā izvēle, bet jāskatās, vai tas nav nobraukts, pēc parastajām pazīmēm nekas par to neliecināja, salons ļoti labi saglabāts, nav izsēdēts, tā ka 184t. km šķita ticami, skati izgāja bez problēmām, principā būtu novērtējums 0, bet bija divi štociņi par gaismām, nedaudz izregulējušās. Aprīkojums nav pilnākais, bet nu ir ok- navigācija, dalīta klima, kruīzs, manuprāt, pilnīgi pietiekoši, piebildīšu, ka skatījos vienu citu Omegu, kurai bija viss, ieskaitot krāsu displeju, ksenonus un aizm. sēdekļu apsildi, bet nu tai tiešām tie 170t. km izskatījās tikai spidometrā, auto bija nojāts, un ar labo aprīkojumu auto labāks nepaliek. Ja runā par gaitu, šis ir īsts lielceļa karalis, jo šoseju tur lieliski un iet stabili. Pilsētā gan manevrēt un ātri paātrināties ir jāmāk ar viņu, jo tādu svaru nav viegli iekustināt, baigā barža, salonā 6 cilindrīgo dīzeli prakstiski nedzird, vienīgais drusku nepatīk, kad izvelkot vienā ātrumā, pārslēdzot nākamajā un, laižot vaļā sajūgu, jūtams tipa riteņi sajūdzas ar kaut ko līdzīgu sitienam, bet var jau būt, ka tas ir dēl tā, ka pirms tam braucu ar automātu un vnk jaapiešaujas.
lieku 9 šim auto, jo Omega ir tikai nedaudz dārgāka par kaut kādu tur golfu, taču, Omegā var mierīgi gulēt, jo nolaizōt sēdekļu ir ne vien daudz vietas, bet ir pat plāksnes, lai grīda būtu taisna un mīkstumos nespiestos izliekumi, ceļojumiem auto ir ļoti ērts, turklāt par peejeamu cenu, kvalitāte ir ok šim auto, vienīgi paskopi cinkots..
seatbelt
@ 21.maijs 2007 0:00
Opel Vectra B
1998
Novērtējums: 6
Man pieredze ar auto nav liela.
Nopirku pirms pusgada Vektru(sedans), dzītu no Vācijas un Latvijā brauktu apmēram gadu. Noskrējiens bija 67tk. km(pēc odometra) , varbūt tie rādījumi bija arī pārgrozīti , bet pēc vizuālā un tehniskā , zinātāji stāsta, ka tā arī varētu būt. Motors ECOTEC 1.6 16 (74zs)/benzīns. Auto izlaidums - 1998 gads. Nopirku apm pa 3.9tk. EUR (stāstot, ka padārgi priekš konkrētā autiņa). Rūsējis nebija (tā gada modeļiem virsbūve jau laikam bija daļēji cinkota).
Degvielas patēriņš apmēram ~10L pa pilsētu(skatoties kur un kā brauc), ~6L pa lielceļu.
Plusi:
1) Diezgan pārskatāms un ergonomisks panelis.
2) Salons komfortabls.
3) Rezerves daļas plaši pieejamas.
4) Nedārgs Kasko un nav riska grupā.
Mīnusi:
1) Ja ilgi brauc - jūtams, ka sēdeklis kļūst ne visai ērts.
2) eļļas patēriņš paliels - apmēram 70-80 ml uz 100km - bet tas ir kā no Vektras manuāļa - tad jau laikam norma : (
3) 1.6 motoriņš par vāju priekš tās mašīnas - pietrūkst dinamikas. Auto dinamika atkarīga no katra cilvēka svara, kas sēž salonā , un kas maisā bagāžniekā : )
4) pie mazajiem atpakaļskatu spoguļiem iesākumā jāpierod.
Pusgada laikā nomainīju eļļu, vienu bremžu signāla lampiņu, un protams laiku pa laikam pielēju papildus eļļu ... tas tā kā viss.
Nekādas problēmas ar jamo vēl nav bijušas. Ja būs - tad noteikti būs komentāri.
krabats
@ 17.maijs 2007 0:00
Ford Fiesta
1994
Novērtējums: 7
Nopirku Ford Fiesta pirms 4,5 gadiem autoplacī., kur mašīnīte bija ilgi stāvējusi. Noskrējiens bija 80 000 km, gadu pirms tam atvesta no Vācijas. Pats esmu profesionāls šoferis ar 30gadu stāžu;tādēļ nopirku paļaujoties instinktam, ka auto būs labs. Samaksāju 1050 LS. Citu meklēt nebija laika.
Pa 4,5 gadiem nobraukti 90 000 km. Pa dažādiem ceļiem un laika apstākļiem. Sajā laikā tika mainīts: rokas bremzes trose, aizmugures amortizatori, protams, bremžu uzlikas, pagriezienu rādītāju bloks(šo auto slimība), divas izpūtēja daļas. Tika braukts ar aprēķinu, ka pēc manis mazūlīte tiks nodota detaļām un lūžņiem.
Degvielas patēriņš pilsētā7-8 litri, trasē6-6,5 litri. Bija uzliktas augstākas riepas.
+vienkārša, bez elektronikas, tikai apsildāmais aizm . stikls;
+labi turas uz sniegaina un noledojuša ceļa, laba caurgājība;
+sakarā ar mazo detaļuskaitu nav kam lūzt un sabojāties
+labi iedabinās lielā aukstumā;var atvest ledusskapi, jo var nolaist aizm . sēdekļus;
-1,3 motorīša jauda ir par mazu, grūti apdzīt, grūti, ja pilna mašīna. Ideālais šī modeļa dzinējs-1,8 dīzelis.
- ļoti rūsē, it paši arkas;
- maz peļņas automeistariem, jo gandrīz visu varu saremontēt pats, ērti remontējema;
Tad sākās krakšķi kārbā(ar šo auto tika iemācītas braukt trīs sievietes... ), arī apskates laiks bija klāt. Lietota kārba bija jāved no Lietuvas, jāiegulda nauda uz apskati, izlēmu, ka nav vērts.
Un tā šķīros no mazulītes, kur ne reizes nebija mani pievīlusi saņemot 150 latus, un ar skumjām.
Secinājums: lieliska mašīna sievietei, vīrišķim par vāju...
- baigi rūsē virsbūve, it īpasi arkas;
Aigars
@ 12.maijs 2007 0:00
Opel Zafira Cosmo CDTI
2006
Novērtējums: 9
Sadūšojos arī pievienot aprakstu par savu auto.
Īsumā par savu auto vēsturi: Opel Astra 1.7d, 92. g; Opel Astra 1.7DTI, 01. g; SEAT ALTEA 1.6, 05. g. ; Suzuki Swift 1.4, 06. g. (kantora auto). Tā kā bija gaidām ģimenes pieaugums lietojot pēdējo auto Suzuki sāku lūkoties pēc lielāka auto. Iespējamās alternatīvas bija par SEAT Altea XL, Opel Zafira, Honda HRV, Mitsubishi Grandis, Ford S- max, Mazda 5. Ņemot vērā, ka Adam Auto labi pazīstu meistaru, tad OPEL Zafira bija viens no labākajiem variantiem.
Auto: Opel Zafira, 2006. gada, kad pirku auto nobraukums bija 40000km. Vests no Vācijas, kur bija vienā no lielajām nomām nokalpojis gadu un atdots atpakaļ dīlerim. Komplektācija Cosmo+šadi tādi nieki (lietus sensors, pusādas Recaro salons u. c. ). Tehniskie rādītāji 16 vārstu dīzelis ar 150 Zs. Pēc grāmatas vidējais pilsētā 7.8, kopējais vidējais 6.2, diemžēl dzīvē pilsētā kāds 1/2 litrs vairāk, un kopējais vidējais arī 1/2 litrs vairāk. Auto dzinējs gana atsaucīgs un apdzīšana nesagādā problēmas.
Plusi:
Plašs aprīkojums
Liels salons
Ērti sēdekļi
Jaudīgs dzinējs
Vizuāli simpātisks, un kas svarīgi arī iekšpusē
Mīnusi:
Liela pilna masa (sadārdzina OCTA un nodevu)
Rezerves ritenis pabāzts zem mašīnas
Tomēr salīdzinoši maz nodalījumi sīklietām
Vairāk uz sitienu nevaru iedomāties
It kā mīnuss ir trešā sēdekļu rinda, jeb tās neērtums pieaugušajiem, taču tas tiešām nosacīti, jo iespēja ka kādam tur būs jāsēž ir tuvu 0.
Par remontiem vēl neko nezinu, apkopes ik pa 15000 km, Vācijā gan tie ir 30000 km, bet Latvijai 15000 auto izmantojot pilsētā manuprāt ir OK.
Jauna auto cena pie mūsu dīleriem būtu robežās no 26k līdz 28k EUR, dotais tika iegādāts par 18k EUR + signalizācija un pāris sīkumi.
Kopumā auto varu rekomendēt...
ROLERS
@ 11.maijs 2007 0:00
Nissan Primera
1995
Novērtējums: 7
Pēc ilgākas izpētes biju nolēmis iegādāties ekonomisku un ne pārāk dārgu auto. Izvēle krita šoreiz uz japāņu auto. Līdz tam biju braucis ar pensijā laižamu Audi 80. Zinātāji teica, ka laba izvēle ir Nissan Primera, īpaši 90. gadu izlaiduma - pietiekoši moderni (dzinējs) un kvalitatīvi. Paveicās atrast no Vācijas nesen ieklīdušu eksemplāru, lai arī ne pirmā svaiguma, toties lieliski uzturētu. Ja neņem vērā dažas dabīgas nelielu traumu pēdas un vienu otru sīkumu, ko novērst nebija lielas pūles, var uzskatīt par veiksmīgu atradumu. Galvenie labumi - pēc lietpratēju slēdziena - nav sists. Korpusam neatradām kaut cik vērā ņemamu rūsas perēkli. Motors - 1.6l benzīna 16 vārstu DOHC, rūpīgi kopts, par ko liecina tā tehniskais stāvoklis un labās darba spējas. Nu jau gandrīz divus mēnešus esmu ar šo mašīnu ikdienā braucis, tāpēc gribu padalīties savos iespaidos.
Vispirms jāpiekrīt vairumam iAuto lasītāju vērtējumam - ekonomiska, stabila un lieliski vadāma mašīna. Ar benzīna patēriņu 6 - 8 l/100km tā patīkami iepriecina, ievērojami samazinot manus ikdienas izdevumus. Tā kā neesmu "šosejas huligāns", šīs mašīnas dinamiskās īpašības mani pilnībā apmierina. Īpaši iepriecināja fakts, ka pat pilna ar pasažieriem, mašīna joprojām ir strauja un nav jūtams jaudas trūkums pat braucot pret kalnu. Neraugoties uz cienījamo vecumu autiņam pārsteidzoši labi saglabājusies piekare (diez, kas būs pēc gada braukšanas pa "lieliskajiem" Latvijas ceļiem!). Tas īpaši iepriecina līkumotā ceļā, kur var braukt stabili. Lieliska vadāmība, pat ar ātrumu 150 km/h uz šosejas ir stabils un precīzi klausa stūrei. Braucot pa grunts ceļu ar mainīgu seguma stāvokli (slapja grants, dubļi, peļķes) nav jāuztraucās par mētāšanos. Stūrei klausa pārsteidzoši labi. Bremzes, lai arī liekas no sākuma tādas kā mīkstas, nospiežot straujāk strādā efektīgi. Nomainīju eļļu, tā kā bija sintētiskā, tādu pat arī lēju, filtru. Nekur nav redzama eļļas noplūde, līmenis pagaidām nemaz nav krities. Pozitīva pazīme, vieš pārliecību par labu motora tehnisko stāvokli.
Salons. Lai arī nav praktiski nekādu ekstru, kā, piemēram, elektrisko logu pacēlāju, mani apmierina pilnīgi arī pieticīgais aprīkojums - stūres lifts un vienīgais gaisa spilvens vadītājam. Vairāk esmu iepriecināts par salona apdari - tā ir simpātiska - plastmasa nav ne cieta ne gluda, sēdekļu un durvju apdares velūrs tīrs, lieliski saglabāts. Braucot nav novērojama grabēšana, pat pa grants ceļiem. Labi blīvētas durvis, nav "putekļu sūcējs". Iepriecina plašais un tīrais bagāžas nodalījums. Pretēji manām šaubām arī aizmugurē sēdošajiem ir ērta braukšana, pat gana lieliem cilvēkiem. Vadītāja vieta pēc mana atzinuma ir patīkami ērta, brīvi iespējams tikt klāt visam. Nevaru neko teikt par oriģinālo stereoiekārtu, jo tā bija aizceļojusi nezināmā virzienā. Salīdzinoši lēti ticis pie Blaupunkt magnetolas un izurbies cauri iepriekšējā īpašnieka samudžinātajai vadu un skaļruņu sistēmai, sakārtoju to pa prātam un šobrīd ar skanējumu esmu apmierināts. Oriģinālā izbīdāmā antena bija sliktas uzturēšanas dēļ zaudējusi darba spējas, pamesta un netika izmantota. Nebija vajadzīgas lielas pūles lai to atjaunotu. Pēc tam atlika vienīgi atbrīvoties no salonā ietūcītajiem 10 metriem izolētā kapara vada, kam pēc iepriekšējā īpašnieka domām bija jākalpo par antenu (!).
Secinājumi:
Auto šobrīd pilnībā atbilst savam uzdevumam - labs un ekonomisks transporta līdzeklis ikdienas braucieniem pa tādiem ceļiem, kādi ir mūsu laukos. Pietiekoši dinamisks un ekonomisks arī braukšanai pilsētā. Lai arī pietiekoši ietilpīgs četru pieaugušu cilvēku braukšanai, nav lieks benzīna šķiedējs arī braucot vienam. Pēc izskata neizlec pārējo šobrīd lietoto mašīnu raibumā, drīzāk paliek neievērots. Lai arī ne pirmā svaiguma, tā tehniskais stāvoklis vieš pārliecību par tā uzticamu kalpošanu ne vienu vien vēl gadu. Šobrīd vēl nav pieredzes ar rezerves daļu iegādi, bet mierinājumu sniedz informācija no zinātājiem, ka bieži remonti šim auto nav nepieciešami, tad arī augstākas cenas uz detaļām nebiedē šobrīd.
chinins
@ 7.maijs 2007 0:00
Audi 90 sport
1990
Novērtējums: 9
Nu jau pusgadu esmu šā autiņa īpašnieks. Motors 2.3 20v.
170zs. Ir aprīkots ar gāzes iekārtu kuru izmantoju tālākos gabalos. Ir bijuši visādi auto, bet šāds 1 x. Iet, kā saka jaunieši vnk zvērā. Apetīte pārbaudīta- ja līdz 100 tad 7.5-8litri. Ja virs tad no 8- padsmit. Tā kā sis autiņš ir labs kā ekonomiskai braukšanai tā arī tā saucamai zemai lidošanai ko nedaru. Šis auto vācu portālos tiek minēts kā B3.
Aprīkots viņš man ir ar ECC, apsildāmie priekšējie beņķi, priekšējie el logi, koka imitācijas apdare, rūpnīcas sporta stūre(koka) un alumīnija pedāļi. Sporta filtrs koniskais un pagr stikli(sarkanie)aizmugurējie gan ir pašlikti. Ir arī miglinieki orģinālie.
Mīnuss protams ir mūsu ceļi dēļ ko bieži jāmaina gumijas auto piekarei. Nobraucu gadā ap 60-70 tūkstoši. Tā jau viss būtu ok. Varu ieteikt iešpricu remontnieku pie Gaismas stacijas. Tur ir tāds mazs ūķītis, bet veči godīgi. Tur vēl laikam ir Reno centrs smagajiem. Tas ir kādus 300 metrus pirms Krustpils ielas ja brauc iekšā Rīgā no Ogres puses.
Visu labu visiem audistiem.
slegis
@ 5.maijs 2007 0:00
Lexus GS 450H
2006
Novērtējums: 9
Nu tad taa uz 2 stundaam manaa riiciibaa bija nonaacis lexus monstrs ar hibriiddmotoru, iespaidi visnotal pozitiivi.
Taatad ekstras:
Mark Levinson audio iekārta (5.1 DVD multimediji ar 14 skaļruņiem)
Divzonu automātiskais gaisa kondicionētājs Priekšējo sēdekļu gaisa kondicionētājs Salons ar ādas apdari Elektriska lūka Priekšējo sēdekļu apsilde BlueTooth mobilā telefona savienojumu iespēja, Mainīgas pārnesumu attiecības stūres iekārta ar pastiprinātāju Adaptīvā pārveidojamā balstiekārta (parastais un sport reziims liikumos nejuut saansveri) Elektroniska, nepārtraukti variējama transmisija (E- CVT) ĀRPUSE 18 collu lietie diski Priekšējie miglas lukturi Ksenona priekšējie lukturi DVD navigācijas sistēma ar 7" displeju 8" (rudenii buus Latvijas kartes pieskārienjutīgais elektro- multivīziju displejs DROŠĪBA Bremzes ar ABS Bremžu pastiprinātājs Drošības spilvens vadītāja ceļgalu aizsardzībai Priekšējās drošības jostas ar spēka ierobežotājiem un pirmspriegotājiem Stabilitātes kontroles sistēma Vilces kontroles sistēma Ūdeni atgrūdošs pārklājums uz priekšējiem sānu logiem Tīrītāja lietus sensors Inteliģenta adaptīva priekšējo lukturu sistēma LED aizmugures un bremžu gaismas Sistēma automašīnas novietošanai stāvēšanai Sensors automašīnas novietošanai stāvēšanai Signalizators par gaisa spiedienu riepās Atslēgšanas un iedarbināšanas sistēma bez atslēgas (Smart Key Entry) Priekšējie sēdekļi ar mugurkaula kakla daļas traumu iespēju mazinošo sistēmu Aizkarveida drošības spilveni priekšā un aizmugurē sēdošajiem pasažieriem Adaptīvā kruīza kontrole Pirmssadursmes drošības sistēma Bremzes ar elektronisku vadības sistēmu Automašīnas dinamikas integrētā vadība Aizmugurējās drošības jostas ar nospriegojuma ierobežotājiem un priekšspriegotājiem Ceļgalu drošības spilvens priekšā sēdošajiem pasažieriem Sānu SRS drošības spilveni aizmugurē Priekšējais sensors automašīnas novietošana SĒDEKļI 8 veidos elektriski regulējami priekšējie sēdekļi (diivaini bet es tomeer nevareeju atrast pilniigi ideaalu poziiciju pie stuures laikam vainiigs augums 1.94m : ( .... ) Priekšējo sēdekļu atzveltnes atmiņa DROŠĪBA Dubulta durvju aizslēgšana Imobilizētājs Lexus automašīnas drošības sistēma CITS Elektriskais stūres pastiprinātājs Elektrohromatiski atpakaļskata spoguļi Elektroniska bremzēšanas spēka sadale Elektriski vadāmi priekšējie logi ar automātiskās darbības funkciju Apgaismotas ieejas Ievelkami, apsildāmi elektriskie spoguļi Koka durvju un paneļa elementi
Tatad ekstru te ir pilniigi pietiekami, kas katra arii maksaa praavu summinu. Bet nu baazes apriikojumaa ir lielaakaa dala iznemot kaut ko iipasu tas ir navigaaciju DVD adaptavii kruiizi park assist (bet ir parksensori) taatad ja kaut ko loti iipasu vajag tas jaapasuuuta bet standartaa viss ir (aada koks, kruiizs klimats elektriski beņķi utt. )
Par ekstraam lieku 10
Ergonomika:
Ir no stuures iespeeja vadiit audiossisteemu un patiikami ka pogaam ir taadi izcilņi un peec taustes var saprast kas ir kas kruiiza vadiiba arii ir ar atsevišķu sviru nevis pogaam un viss ir intuitiivis saprotams labi ka nav jaameklee pogas bet vienkaarsi biidi sviru turp atpakal uz augsu, leju. Negatiivais ir tas ka ja grib kaut ko izmainiit klimata sisteemaa vai audio tad jaaiet uz touchskriin vispirms jaaspiez audio poga tad tik taalak var visu reguleet labi veel saprastu ja tur buutu apsleeptass ne tik svariigas lietas basu reguleejams treble, fader utml bet tur ir arii staciju nosaukumi utt. Gribeejaas to reguleet ar podzinaam bet gan jau taa ir tikai pieraduma vaina. Kopumaa nemot ir OK jo ja ir touchskreen viss ir viegli saprotams un reguleejams. lieku 8 balles jo veel ir kur piestraadaat.
Un nu pats galvenais speeka agregaats.
345 ZS kopeejaa jauda elektromotors+benziina V6 motors. Uz ekraana raada visu to procesu kad kas darbojas no saakuma gruuti saprast, bet princips taads ja staavi uz vietas benziinmotors nestraadaa un liidz ar to neteeree tik daargo benziinu (cik patiikami skatiities kad staavi korķii un kompis peec noresetošanas raada 0.0l/100KM tas ir leeni miicoties pa korķi. Braucot pa šoseju un bremzeejot tiek laadeeti akumulatori, un kad mašīna paātrinās elektromotrs palīdz nodrošinot lielisku dinamiku, taupot degvielu. Dinamika ir 5.9 sek-100KM/H kas ir loti cieniijams raadiitaajs. Šim spēka agregātam lieku 10 par inovācijām lielisku veiktspēju, degvielas ekonomiju, un arī par to ka saliidzinot ar loti liidziigo 430 modeli cena ir pat nedaudz zemaaka bet veiktspeeja + dinamika labaaka.
Braukšana: Dinamika loti laba bet taa iisti nevar just no taa viedokla ka viss notiek satriecoši vienmeeriigi un klusu. Protams ka pamatiigi iespiez seedeklii, bet vieniigais kas obligaati jadara patstaaviigi jaaseko liidzi tam ko raada spidometrs, jo loti aatri, sasodiiti aatri iznaak aizliist aiz robežas kad draud tiesību atņemšana. Braucot uz 150KM/H pa jelgavas soseju braukt ir loti viegli bez saprindzinaajuma, salonaa valda diezgan liels klusums protams saadi taadi trokšņi naak iekšā bet tas ir siikums.
Paatrinaajums no 150KM/H liidz 220KM/H ir loti labs. Vienvaardsakot ja es ar savu saabu 9-5 pa jelgaveni braucot virs 150 jutu nelielu diskomfortu tad ar lexus taa nav var mieriigi gaazt 150-200KM/H, laikus jāpamirkšķinalai lai priekšā, braucošie pavācaas malaa jo strauji bremzeejot no 200KM/H stuure jaatur stingri jo juutama tendence nedaudz neesaat mašīnu, bet tas noteikti del sliktaa seguma + liela aatruma. Kas attiecas uz braukšanu pa loti sliktu asfaltu tad ir dzirdami piekares trokšņi, un ne mazaak kaa Saabam. Tas nedaudz paarsteidza. + pa loti bedrainu grants celu vareeja buutu balstiekaartas reziimam normal+ sport veel klaat Comfort jo gribeejaas lai ietu miikstaak paari bedreem, bet uz taa reekina masiina ir tik stabila lielos aatrumos un liikumos. Kopaa lieku 8.
Dizains: Perfektas elegantas liinijas un izmalcinaata elegance, rets netaakartojams perfekts dizains (gaumes jautaajums bet man patiik un izskataas ka daudziem jo sos modelus diezgan biezi redzu uz ielaam) 9 balles.
Nu un peedeejais degvielas ekonomija pilseetaa tie ir ap 9-10l/100Km peec borta kompja, uz sosejas 9l/100Km pie 95KM/H (vareeja buut labaak) Kopeejais peec baakas metodes 13l/100KM. Bet gaazts tika pamatiigi ta teikt pedal to metal, pilseetaa no krustojuma lidz krustojuma gaaze griidaa pa jelgaveni 130-220KM/H lieku 9 balles jo uz sosejas konstanti pie 95 KM/H rezultaats vareeja buut labaaks ( peec kataloga 7.2l/100Km) Kopeejais un pilseetas reziimaa pateerins ir pat loti OK.
Secinaajums: Mašīna kas atšķiras no citaam ar savaam tehnoloģijām labu dinamiku komfortu, dizainu. Vai taa ir labaaka vai sliktaaka par BMW AUDI vai mersedes neņemšos spriest jo ar tām mašīnām neesmu braucis.
Bet fakts ir taads ja gribēsi tikpat aatri barukt ar jebkuru no augstaakmineetajaam masiinam par degvielu maksaasi vairaak, kam tas ir svariigi kam nav tas katra pasa zinaa.
Jānis
@ 5.maijs 2007 0:00
Mazda 323F Exclusive
2003
Novērtējums: 9
Mazda 323F Exclusive 1.6l benzīna dzinējs. Degvielas patēriņš: pilsēta-9l, ārpus-7l. Mašīnu iegādājos no salona 2003. gadā un sapratu, ka tā ir mīlestība no pirma acu skata. Ideāla mašīna 3 cilvēku ģimenei, jo ir ņipra un dinamiska uz ielas. Lai gan, ja sakāp mašīnā 5 pieaugušie, tad atsperes ir zemē. Problēmu nav bijis, jo esmu mašinu uzmanijis un attiecos pret to kā pret ģimenes locekli, tāpēc ari nekad uz ceļa neesmu palicis. Nupat tikai nomainiju akumulatoru, jo vecais negribēja pildīt īsti savas funkcijas. Rūsējusi nav. Pa šiem gadiem esmu tikai mainījis eļļu, filtrus. Esmu tikai par jaunas mašīnas iegādi no salona, kaut arī sanāk vairāk maksāt, toties leju tikai benzīnu un nezinu nekādu rūpju. Maija beigās to laidīšu tautās, jo pārsēdīšos Mazda 6 GT Sportwagon. Kaut arī Mazdas ir pilnas ielas, stavu un krītu par par šo mašīnu.
marinero
@ 4.maijs 2007 0:00
Mazda 323F Exclusive
2003
Novērtējums: 9
Mazda 323F Exclusive 1.6l benzīna dzinējs. Degvielas patēriņš: pilsēta-9l, ārpus-7l. Mašīnu iegādājos no salona 2003. gadā un sapratu, ka tā ir mīlestība no pirma acu skata. Ideāla mašīna 3 cilvēku ģimenei, jo ir ņipra un dinamiska uz ielas. Lai gan, ja sakāp mašīnā 5 pieaugušie, tad atsperes ir zemē. Problēmu nav bijis, jo esmu mašinu uzmanijis un attiecos pret to kā pret ģimenes locekli, tāpēc ari nekad uz ceļa neesmu palicis. Nupat tikai nomainiju akumulatoru, jo vecais negribēja pildīt īsti savas funkcijas. Rūsējusi nav. Pa šiem gadiem esmu tikai mainījis eļļu, filtrus. Esmu tikai par jaunas mašīnas iegādi no salona, kaut arī sanāk vairāk maksāt, toties leju tikai benzīnu un nezinu nekādu rūpju. Maija beigās to laidīšu tautās, jo pārsēdīšos Mazda 6 GT Sportwagon. Kaut arī Mazdas ir pilnas ielas, stavu un krītu par par šo mašīnu.
marinero
@ 4.maijs 2007 0:00