Lasītāju pieredze par saviem auto

Mercedes B180 2006 Novērtējums: 7 Komentāri [7]
Sveiki! Tā tad nedaudz par šo te eksemplāru. Tas nav mans automobīlis, bet biju to iznomājis darba braucienam uz Tallinu. Man trāpijās 6. mēnešus vecs agrigāts ar 1.8 dīzeli zem kapota un automātisko kārbu. Nobraucu ar šo mašīnu 700km vienā dienā. Kā jau nomātam automobīlim pienākas - šim te bija viena no visvienkāršakajām komplektācijām. Šajā gadījumā sapratu, ka komforta līmenis ir svarīgs, ja iegādājies tāda tipa un markas automobīli. Tomēr daudzu fīču trūkums atsit daļu no simpātijas. Piemēram salona apdare: stūre ir pilnīgi no plastmasas sakausējuma, bet ne apšūta ar ādu. Tas pats notiek ar ātruma pārslēdzēju. Uz stūres atrodas papildus 2 pogas mobīlā telefona sakaru kontrolēšanai, bet ņemot vērā komplektāciju - tās nedarbojas (nu tak būtu vispār nelikuši). Stūrei regulējas tika augstums. Roku balsts starp beņķiem varēja būt garāks. Pārsteidza ar savu švakumu iebūvētā audio sistēma (nu neskan kā vajag). Salona skaņas izolācija varētu būt labāka. Dīzelis salīdzinoši ar citu modeļu pārstāvjiem ir paskaļš. Tas nav traki un ātri pierod pie tā trokšņu līmeņa. Dzinējs 1.8D tomēr ir nedaudz pa vāju šitam autiņam un es biju gaidījis kaut ko ņiprāku. Uz šoseja tomēr ir jāpiedomā, kad apdzen kādu fūri. Dažas reizes braucu ar 2006. g. E220D Mercedes Benz un tas gan bija zvērs ar salīdzinoši mazu dzinēju (nebija nekāds turbo). Kā spied tā aiziet. Šitam te tālu tā nebija. Kopumā uz ceļa turās labi (ja prātīgi brauc). Auto ir diezgan augsts un tāpēc līkumos tā nepiespežas pie ceļa kā piemēram E klases brāļi. Vispār kopējais iespaids ir tāds, ka liekas šito automobīli ir veidojuši kā alternatīvu A klasei. Iekšējās telpas uzbūve, paneļa ģeometrija ir stipri līdzīgas. Atšķiras protams bagāžas nodalījums - tas ir daudz lielāks ne kā A klasei un tas ļoti priecē kā arī atvieglo dzīvi. Piekare diezgan pacieta, bet uz bruģēta ceļa tomēr ir klusa un īpaši nepārsniedz komforta līmeni. Patēriņš man sanāca ap 7l/100km pa šoseju (varētu būt ekonomiskāks). Braucot ar E klasi 220 D man sanāca 6.3l/100km, pie tam es daudz vairāk spiedu grīdā. Vel viena šaize, kura mani galīgi pārsteidza. Tā automātiskā kārba viņiem laikam nav pārāk izdevusies. Pirmkārt uzreiz pamanīju, ka pārslēgumi varētu būt ātrāk, to var manīt pēc tahometra. Iebraucot pilsētā pēkšņi pacēlās apgriezieni - nepārslēdzās attiecīgais ātrums : ( Un tā es uz 60 ieripoju Tallinā ar otro ;atrumu (pēc sajūtām) : ). Domāju nu vse... Priehali (nedoehali). Neko darīt , apstājos, izslēdzu dzinēju, ieslēdzu atkal un aizbraucu it kā nekas nebūtu. Gļuki.
Kopumā par auto:
Plusi - interesants ārējais risinājums, samērā liela iekštelpa, aodares kvalitāte (pie attiecīgās komplektācijas), augsta sēdēšana, brends : )
Mīnusi - automātiskā ātrumkārba, pacieta piekare, varētu būt mazāks patēriņš dīzelim.
 
olegsan @ 15.februāris 2007 0:00
Subaru Impreza RS 2.5 1999 Novērtējums: 7 Komentāri [4]
Nu tad tā...
ASV variants! 2.5 litru neturbo motors (SOHC) (167zs @5600rpm, 225Nm @4000rpm, 0-100km/h vajadzētu būt 8.3s, bet reāli tādu laiku nav izdevies sasniegt), 5- ātrumu manuālā kārba, divdurvju kupeja, pilnpiedziņa. Maksimālais ātrums, ko man pēc spidometra ir izdevies sasniegt, ir nedaudz vairāk par 120mph (droši vien melo). LSD ir tikai centrā (nevar arī aizņemties no GT versijas, jo pārnesums cits, "īsāks", jāmeklē vai nu no 2001. gada RS vai no cita ražotāja). Neturbo motors nav nekāds spridzeklis un turbo imprēzai līdzi netur, bet tas ir labākais, ko no neturbo imprēzām var dabūt. Motors laikam tāds pats kā tā laika Legacy. Kupejas virsbūves dēļ konkrētā versija laikam ir ieguvusi tādu kā kulta statusu, jo izskatās īpatnēji un forši, bet reāli es ticu, ka 4- durvju virsbūve ir daudz praktiskāka. Aizmugurē sēdēt var, bet daudz vietas tur nav.
Nopirku, kad bija apmēram 75K jūdzes, tagad ir kādas 87K jūdzes. Braucu kādus 9 mēnešus. Uz 80K jūdzēm nomainīju filtrus un eļļu un nočekoju eļļas kārbā un diferenciāļos.
Tikko izgāju apskati: 2 vieninieki. Viens par miglas lukturi (tā arī nesapratu, bet arī neprasīju, kas bija par vainu) un viens par rūsu (arī nesapratu un neprasīju). Uz 100K jūdzēm domāju mainīt dzensiksnu. Faktiski vajadzētu nomainīt amortizatorus un varbūt arī aizmugurējo stabilizatora stieni, lai labāk turas pie ceļa. Vasarai ir oriģinālie 16" diski ar 205/55/R16, ziemai - vecā legacy 15" ar 195/65/R15.

Patēriņš...
Neārdoties pilsētā - 11-12l.. pa šoseju - 8-9l. Pārsvarā braucu pa pilsētu, tāpēc ar 55l bāku nobraucu apmēram 300 jūdzes. Leju 95E. Mēnesī sanāk 100Ls degvielai. Patēriņu nevarētu uzskatīt ne par pārāk lielu, ne par pārāk mazu, bet, kad sākas ziemas prieki, tad kaut kā mazāk žēl. : )

Aprīkojumā...
Kondicionieris, pagaidām amerikāņu tipa radio (tikai nepāra cipari aiz komata) ar CD, elektriskie logi, spoguļi, lūka, ABS (ko mēdzu atslēgt, izraujot drošinātāju), AIRBAG (nezinu, vai reāli vēl iekšā, it kā testa lampiņa iedegas un nodziest pēc startēšanas). Rezerves ritenis - "cīsiņš", nevienu reizi nav vajadzējis izmantot (tfu tfu tfu). Salons nav kluss - nāk trokšņi arī no ārpuses.

Par "šaizēm"...
Ir bijušas nelielas nepilnības, ko paša spēkiem esmu varējis novērst. Bija beigusies logutīrītāju ķegas "savienojuma vieta" motora galā. Aizmugurējā logu apsilde ir vāja. Tikko piedzīvotajā mīnus padsmit grādu temperatūrā ļoooti lēni atsilst. Salons grab. No sākuma grabēja atsperītes lūkas mehānismā, to novērsu, bet joprojām kaut kas kaut kur grab. Pa bruģi braucot var izbaudīt pilnu gammu. Uz durvju stikliem viedojas vertikāli skrāpējumi, jo laikam stikla turētājos (nezinu, kā lai savādāk to nosauc) sagājušas smiltis.

Kopsavilkums...
Stulbi, ka ziema šogad sākās tik vēlu, ar pilnpiedziņu tas ir kaifs. Subārs it kā pat visdubļainākajā paskatā ir skaists, bet kad to nomazgā, tas izskatās brīnišķīgi (ko lai dara - esmu fans : D). Auto ir vienkāršs, bet līdz ar to ir arī nav kam lūzt.
White_Trash @ 14.februāris 2007 0:00
Peugeot 406 2.2 HDI Break 2001 Novērtējums: 9 Komentāri [2]
Tika pārvarēts aizpriedums, ka franču auto ir mēsli (nu labi, citi varbūt arī ir : ) tobiš es neņemos spriest, jo neesmu interesējies, bet par šo konkrēto modeli no daudziem avotiem bija infa, kas šis ir viens no labākajiem Pežo darinājumiem) un mērķtiecīgi tika meklēts šāds agregāts

Un tā kādas 3 nedelas atpakaļ no viena LT censona (kas to savukārt bij atdzinis no Francijas) tika iegādāts šis manuprāt ļoti skaistais auto pa 6.3 eiro naudiņām, klāt vēl nāca nokian ziemenieces 400 eiro, visas CSDD lietas kādi 200 LVL un signalizācija 135 LVL - -> ~7.2 eironaudiņas. Meklets tika caur autoplius. lt


Tatad, 2001 gads, 2.2 HDI (cik nu ir pētīts, rets motors), 133 ZS un 314 NM pie 2000 apgriezieniem (piedodiet, ja kļūdos).. un jā, spēka šim auto ir daudz... apdzīt ir prieks : ) it sevišķi pēc iepriekšējā auto - Opel Astra 1.6 16V (jeb ecotec).
Auto ir salīdzinoši daudz dažādu ekstru:
*Klimats
*LIetus sensors (kurs gan dažreiz pārcenšas, bet citreiz akal īsti nefiksē, bet ir reizes, kad šīs lasa manas domas, kopuma ir OK)
*Borta kompis, kurš gan mazliet jokaini reekjina atlikushos km liidz bedziintankam, parasti stipri vien pa daudz : ) bet tas braukšanas prieku nemazina...
*4 elektriskie logi, miglinieki, CD, ādas stūre, labi saglabājušies oriģinālie lietie, elektriski regulējami krēsli... nu gan jau ka vēl kkkas..

Nomainīta eļļa, kkad jau arī siksna tiks mainīta. Papildus vaidzēja iepildīt kkādu mistisku vielu, kas kvēpu filtru attīrot (kompis ik pa brīdim bļāva, ka es pārāk dabu piesārņojot, lai gan ar šādu paziņojumu easy izgāju apskati un atgāzes bija tieši tādas, kā tam jābūt), bet nu kārtībai jābūt un iztērēti 50 LVL iekš Lauva Auto... un jā, apskate pa nullēm...

Tātad, tagad tas laibais un sliktias, kas ir pamaniits pa nobrauktajiem 3.5K km
Mīnusi:
*Paliels, pilsēta pagrūti, bet nu es pamatā pa šosejām un lielais bagāžnieks vasarā būs bauda, kad uz dažādām velosacensībām vaidzēs braukt : )
*Nu tas kompis mazliet dīvaini tās lietas saistībā ar patēriņu rēķina

Plusi:
*Dizains - modes lieta, bet nu man tā mazliet agresīvā priekša ļoti patīk
*Jaudas/ekonomijas apvienojums (tagad ziemā 70% šoseja, pārējais pilsēta vidējais pēc kompja bija 6.8, ar savu iepriekšējo bendzīnastru, kas ne Tuvu tā nevilka, kā šis, būtu tērējis kādus 8 litrus šājā gada laikā), kas pie tam vēl ļoti klusi strādā : ) uz šosejas trokši ir ļoti minimāli arī pie 150, kas ir lielākais, kas ir braukts te LVL - -> nav trokšņa, nav ātruma izjūtas, bet pagaidām ar CP nekādu nepatikšanu nav bijis, cenšos sevi kontrolēt
*lielākais sals ko piedzīvoju -24, pieleca.

Pagaidām laikam viss - zinu, nav daudz to plusu un mīnusu, bet pagaidām arī 3.5k km tikai, gan jau ar laiku nāks vēl (gaidu gan tikai plusus : ) : ) : ), tā, ka vēlāk būs vēl...
 
JR @ 13.februāris 2007 0:00
Opel astra caravan 2.0 DTI 1970 Novērtējums: 7 Komentāri [3]
2000gads braucu jau kopš septembra un esmu nobraucis jau 15000km autiņš ripo labi esmu nomainījis gaisa mērītāju 180Ls, akumulatoru 60Ls un ātrumpārslēga trosītes kuras salā bija iealušas tā ka nolauzu tās maksāja kopā ar termostata maiņu 100Ls

Plusi:
Mazs degvielas patēriņš pilsētā 8l/100km
Labi skan audiosistēma

Mīnusi:
Ziemā visu laiku tāda sajūta ka par apkuri nēsi samaksājis jo salonu nevar piesildīt.
Ļoti maza logu šķidruma tvertne, bieži jāuzpilda.
Oriģinālie lietie diski grūti izmazgājami no iekšpuses un rodas vibrācijas.
IXUS @ 13.februāris 2007 0:00
Opel vectra2000 1990 Novērtējums: 6 Komentāri [1]
Šo auto nopirku nesen. mekleeju vinu malu malās un beidzot atradu! pirms tam man bija vectra 2.0i kurai nebija kibeles! nopirku vinu par sameeraa leetu naudu, bet nu jaa nevis ir labs kas ir leets! pirmais saaka puust garaam ellu, domaaju ka gar sallniku, nomainiiju, bet tek veel. tad pie reizes arii siksnas un ellu un filtru kopaa samaksaaju 47ls. kaadu laiku braukaaju un apraavaas nuutis asij (cik noprotu vinai ass sastav no divaam dallaam) un veel vaarsi klabeeja! mashiinai tika veikts diezgan liels remonts kopaa tas izmaksaaja 180 ls. tika nomainiita pusass ar mironi 20ls, sajuuga trose 12 ls un 6 kompensaatori 81. ls un veel siikumi. aa ella teceeja gar ellas daciku. man pagaidaam pietiek ar 2.0 16v diidekli. uz apdziishanu nav jaadomaa vai buus vai nebuus! arii dizains sai mashiinai ir loti patiikams! uz shosejas 100 km braucot pat nejuut aatrumu! aatraak pa 140 km neesmu braucis jo veel neuzticos tai mashiinai, mazums kas!!!! nezinu kas visiem ir pret opeli bet man taa mashiina patiik! esmu dzirdeejis ka rezerves dallas der no calibras 2.0 16v.

+klusa
+labi turas uz celu
+nemaz nav daargas detalas
+labi velk

- bik par daudz ruusee
- es pat vairaak nezinu mashiina man ir mazu laicinu un man vina loti patiik!

ja kaads zin kur var dabuut informaaciju par shiim mashiinaam dodiet zinu!

par noveerteejumu es nevaru shaa gada mashiinai augstaak par 7 un nestriidos ar citiem jo vairaak cilveeku jo vairaak viedoklu!
Janusheks @ 12.februāris 2007 0:00
Suzuki sidekick 1995 Novērtējums: 7 Komentāri [6]
Suzuki Sidekick Js, pirkts ASV, 1995g, ar nobraukumu ap170tkm, nav pilnpiedzinas, tapec ekonomisks salidzinosi, 1.6dzinejs, pirku 2006g par 2200 dolariem no turka cikagaa. Gaitas ipasibas: atrumos virs 80kmh bistami nestabils, jut sanu veju, bedres meta to auto, pakal piedzinas un augsta smaguma centra del uz slidena cela gruti savakt.
Salona vietas ir ari ljaudim lidz 2 metri, griesti augsti, ziema gruti piesildit, skanas izolacija vaja, dzird dzineju un visu parejo. Apaksa ir ramis kas ir noderejis jo stradaju par celtnieku seit ASV, pasmasa ir 2730 lb laikam = ap 1400kg, ir vilkta piekabe ap tonnu smaga no asv vidienes lidz austrumu krastam, pieredze: pie atruma ap 80 kmh vienasu piekabe aizmugure sak taisit liklocus un rausta visu auto, gadijas braukt pa garu stavu kritumu, pie mineta atruma sakas likloci, tad jau ari nobremzet nevareja, likloci kluva lielaki, jau pa divam joslam, saka slidet, auto ar visu piekabi apgriezas pa180gradiem, piekabe apgazas, norava no aka, norava drosibas kedes, auto palika uz riteniem (piekabe bija slegta tipa, vienasu, pilna masa lidz 1,5 tonnai, asv izplatitas, ). Tas notika uz interstate haiveja Ohaio, ap 12 nakti, ziema. bojajumi - salocits/sasists viens disks piekabei, bukte suzuki aizmugures durvis. Morale 1. zimes pirms staviem kritumiem nav izliktas par velti. 2. razotaja uzradito vilktspeju labak ieverot (bija uz pusi mazaka ka piekabes svars).
Tehniski - suzuki karba liekas ka driz bus jamaina?, dzinejs pie lielakam slodzem ed ellu, gribetos garaku atrumkarbu jo 5. pie 85 ir virs 2500rpm, grab salons mezonigi, salidzinosi ietilpigs ar atlaistiem sedekliem var vest loti daudz, aizmugures durvis veras uz saniem kas nav labi, BET degvielas paterins pa taisnu sausu celu vasara, ar atrumu ap 80 var izspiest ap 28-30 mpg, tas apm ir tikpat cik piem toyota corolla. Iegadats suzuki tika pateicoties kombinacijai liela buda, mazs dzinejs, manuala atrumkarba, kas te ASV praktiski bija tads vienigais variants.
 
sidekick @ 8.februāris 2007 0:00
Opel vectra 1.8 caravan 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
Nebiju domājis pirkt opeli, bet ka vinju ieraudzīju, ta iepatikās. Un tā aprīkojumā;kondic., pilnais kompis, multi ādas stūre, priekšējie elektr. logi, rūpnīcas signalizācija, lietie diski uz 16'. Tā kā meklēju autinju ar labam gaitas ipashibam un arī lai butu kaut cik ekonomisks, tad pagaidām tas mani apmierina. Benzina patēriņš 8,3-8,4ko rāda kompis un pārbaudot to dabā tā arī ir. Pie mīnusiem varetu pieskaitīt cietos benķus un diezgan cietu piekari, kas it sevisķi izpaudas braucot ar platajām vasaras riepām. Uzliekot ziemas riepas 195°/R15 brauksana bija mazliet labāka. Nobraucis esu kadus 9000km un nekas negrab un nekrīt uz nerviem, vienīgi pečka vēsā laikā kau ka ne parak karsē salidzinot ar citam masīnām. Varbūt tā ir opelju slimība?
Kad nopirku auto nomainiju siksnu ar visiem rullīšiem , kas izmaksaja 85ls un gaisa filtru ar svecem pa 20ls kopā. Servisa teica , ka drīz jamaina sailenbukses, bet parējais okey. Pagaidām vērteju ar 8, ja nebūtu tie cietie benkji tad būtu okey.
zifss @ 2.februāris 2007 0:00
Renault laguna 1 1994 Novērtējums: 7 Komentāri [3]
uz renaultiem skatījos caur pirkstiem bet nolēmu noriiskēt dzelzis vien ir. protams visiem kam pasaki ka nopircis esi reni nu tā smīkņā. labi sūds ar naudu un visiem frančiempastāstīsu savu viedokli. sāksim ar zobsiksnu maiņu lēti nebūs trīs ruļļi pa 30 ls plus siksna 17 rupji kopā 100 ls. darbs 30 ls. detaļas dabūt var nav problēmu. jā dzinējs ir divlitrīgais ar gāzi man ļoti patīk tā gāzes būšana liekas lēti braukt ja pats nēesi licis. pārejot no mazdas 323 sedana jūtos kā limuzīnā pilns ar visādām ekstrām , kas mazdā pat nebija izņemot stūres pastiprinātāju. īsāk sakor renis man patīk redzēsim tālāk . kā jau pieņemts plusi un mīnusi
+komforts klusums salonā, audiosistēmas širmis , salons nav lēts, nekas negrab, klimatkontrole, izskatās labi priekš šī gada - mazs pakaļējais stikls , mazi spoguļi, pēc maza auto pasmagi,
inguss @ 2.februāris 2007 0:00
Toyota Corrola 2003 Novērtējums: 9 Komentāri [5]
Sveiks
pēc manas pieredzes ar peugeot šis ir pavisam cits stāsts>
Tātad auto ir 2 l dīzelis. 3 durvis. Reģistrēst 2003. gada augustā. Braucis esmu vienīgi es. Latvijā bija ekspluatēta līdz 2004. g. beigām, tagad pārsvarā vizinos pa Vācija. Nobraucis esmu 140 000 km.
pa visu šo laiku auto ir mainīts viens elements, pie 90 000 km - bremzes (diski un uzlikas). Pie tam kuriozs - vācu toyotisti nevarēja savā datu bāzē atrast manu auto. nebija šāds šasijas numurs. respektīvi, pagāja laiks, kamēr šie piemeklēja man bremzītes. nezinu, kaut kā interesanti. paši teica ka mans auto atšķiras no tiem, kas tiek pārdoti vācijā. : ) ??
nu bet bremzītes gan savādākas, drusku - man liekas, ka uzlikas nosedz tikai 60% no diska? nav ne jausmas, kapēc tā... bet nu neko.
bet tā - patiešām, vairāk nekas nav mainīts. jāsaka, ka auto netiek taupīts, braukts tiek intensīvi, jautri un dažādi. vispār, atkal ne tā ka vajadzētu braukt ar dīzeļauto. : )
auto ir burvīgs uzrāviens, ja apgreizieni tiek turēti ap- virs 2500 rpm. ja zem 2000 - tāda paslinka... tātad 2-3 ātrumi..
uz bāņa - iet eleganti, apdzīšana pilnīgi pietiekama (gan kad ir 1-2 cilvēki auto). pie 90km stunda ar 5 ātrumu uz 110-120 uzceļ vienā mirklī. (protams, piezīme sportistiem, ja salīdzina ar parastiem ielas auto). max ;atrumu esmu dabūjis 185 km/h.
vispār auto varu rekomendēt pilnīgi droši visiem, kam patīk izturīgi un droši auto. plus, degvielas patēriņš patiešām ir niecīgs... pat pie manas braukšanas 6,5 l dīzelis. normāli vasarā braucot - 5,5 l!
- tomēr, tomēr, viena lieta, - skaņas sistēma - pilnīgs mēsls, ieliku jaunus DSL skaļruņus, cita lieta uzreiz.
- un, kaut kā tagad, tumsā, kad aiz muguras brauc auto, redzu, uzgāzējot, aiz sevis tādu migliņu!???!! agrāk nebiju ievērojis. kaut arī, pašam skatoties no ārpuses, citam gāzejot uz vietas, neko tādu nemana. vells viņu zina.
tad vēl, sajūgs sākt palikt mīkstāks, bet..... njaaa, ja visu laiku mēģina iesākt drusku pieslīdinot sajūgu, ko ta var gribēt...
- salons liekas ok un saglabājies (negrab) - grūti gan to vāčos izgrabināt
- priekšējās lampas labāk uzticēt mainīt savam draugam, un tumsā. pats var kasti alu tikmēr izdzert. izskatās, ka paši auto dizaineri lampas nemaina... bet tomēr neizdeg tik bieži kā peugot 307
- pa granti - kā jau kādreiz iepriekš teicu - iet sliktāk, pamīksta liekas, mētājas

bet kas vēl? hmmm, patiešām, nav daudz ko vairāk teikt, tātad garlaicīgs auto... (vai citi teiktu, labs? : ) )
šobrīd jau tomēr skatos uz citu auto.... imprezu (beidzot!)

protams, šo auto atstāšu - kas gan vēl var būt labāks priekš sievas, kā drošs un izturīgs auto : )

9 lieku tikai dēļ auto garlaicīguma, nevis aiz auto defektiem.

Priekā!
G

papildināts 25/06/09
Interesanti, ka saņēmu paroli no iauto lai labotu šo aprakstu. Diez kurš to ir pieprasījis?
Tik un tā, varu nobeigt savu stāstu par manu Corollu. Pagājušā gadā pārdevu šo auto, un varu tikai teikt ka līdz 180 000 km šīm auto tā arī nekas būtisks nenotika. Pēdējos 40 000 km nobraucu pa Latvia. Protams, uz mūsu ceļiem sāka izlekt visādas vainas, vibrācijas, skaņas, sēdēkļu mehānismi, eļlas noplūdes (dabūju nomainīt blīves, kas bija vesela epopeja - toyotisti un pārējie servisu meistari tikai blisināja acis par šādu problēmu, pirmo reizi tā notiek), kas sākā kaitināt. Mani secinājumi ir ka ar šo auto var braukt līdz 160 000 km, ja negrib remontēt. pēc tam tomēr parādās vajadzība pēc nepārtrauktām, kaut arī nelielām investīcijām. Tik un tā, auto nokalpoja ļoti labi, un varu teikt tikai to labāko.

jā, iegādājos citu auto, kā jau minēju, imprezu, tagad jau 25 000 km esmu ar to nobraucis, tā ka par to citreiz pastāstīšu.
priekā!
Guntars
Guntarins @ 1.februāris 2007 0:00
Audi A6 1.9TDI 2000 Novērtējums: 9 Komentāri [8]
Tad nu man prispichila ka jaanjem jauns auto, jo ieprieksheejais VW Passat 97gada saaka chota likt maniit ka pienaacis laiks atvadiities un arii veiksmiigi tiku no vinja valjaa : ) Taa kaa sievai pagaajushaa gada saakumaa tika nopirkts 92. gada 100 audis 2.3 benziina motoru un automaatisko kaarbu (tagad censhos no vinja atvadiities), tad nu pasham acis ar metaas uz audi markas izstraadaajumu, turklaat prispichilo ka jaanjem diizelis un obligaati ar automaatu. No saakuma metu acis uz veco A4 (pat paaris benziinniekus biju apskatiijis), tad tomeer atmetu ar roku un iestaajos "Latvietis, videejais, krediteetais" biedru rindaas un panjeemu krediitaa santiimpiiii variantu Audi A6 1.9TDI 2000. g. ar automaatisko kaarbu.
Lai tiktu pie shii eksemplaara, protams pabraukaaju, apzvaniijos uz vairaakiem sludekljiem un tieshi shis, tajaa briidii likaas ir ok. Sazvanoties ar "saimnieku" izraadijaas, ka Audis buus Riigaa tikai peec 2 sutkaam, jo tiek vests no faaterlandes. Tad nu sarunaajaam ka tikliidz buus te, taa es braucu skatiit. Aizbraucu peec 2 dienaam no riita, a autinjsh jau izlaiziits (kjiimiskaa tiiriitava, virsbuuve un motors nomazgaats) Nepatika gan ka motors mazgaats, bet nu motoram vizuaali viss likaas shtokos. Iztesteejaam, paarbaudijaam, viss chikiniekaa. Tik vien kaa elljas jaanomaina. Kameer autinju testeejaam, "saimniekam" zvaniija veel dazji interesenti, turklaat viens bija jau ar mieru braukt un njemt neskatoties un tas tad nu piii man uzsita cenu un gaidiito 9900EUR vietaa samaksaaju saimniekam 10200 jo cenu liidz saakotneejai nolaist vinjsh ne pa kam negribeeja, pateica konkreeti, gribi njem, negribi, ir kas cits panjems (veelaak izraadiijaas ka vinjsh ir veel lielaaks zjiids nekaa saakotneeji tas shkjita, jo samaksaaju rokas naudu vinjam 200LVL ko vinjsh pats atzina kaa ekvivalentu 300EUR un kad aizvedu vinjam atlikumu 9900EUR, vinjsh man paluudza veel 10Ls jo redz 300EUR ir 210Ls a ar manu naudu atvesto taatad nepietiek). Kopumaa pagaidaam par to autinju esmu atdevis 10200EUR +190Ls par regjistraaciju CSDD +14Ls skate + 150Ls par signalizaaciju + 420Ls par KASKO (bez pashriska, maksaaju uz reiz visu summu) 24LS par Octu uz 3meeneshiem (naacaas panjemt tikai uz 3 meeneshiem jo tas bija mazaakais ko vareeju njemt kameer nebiju ticis liidz csdd, a taa man ir savs apdroshinaashanas brokeris, kas bik lielaakas skidkas taisa OCTAAM)
Tad nu siikaak par auto.
Taatad diizelis, automaatiskaa kaarba, klimatkontrole, gribeejaas jau aadas salonu bet skuju, apsildaami benkji, borta kompis un veel visaadi siikumi. Jau nobraukti pirmie 1000km (nedeeljas laikaa) paarsvaraa pa Riigu tachu tika aizbraukts arii liidz Valmierai. Ja reekjinaaju ka uz Valmieru braucot man eeda videeji 6.5-7L diizeli (nebraucu leeni, tureeju 140/150kmh) tad nu tas raadiijums mani tieshaam paarsteidza, bet sheit pa pilseetu tupot propkaas sanaak ka videejais pateerinjsh ir ap 9L diizeljzupas. Protams neesmu nekaads leenais brauceejs, taapeec arii droshvien to pateerinju vareetu samazinaat ja brauktu praatiigi.
No saakuma likaas ka autinjsh buus taads "miikstais" ar savu 1.9TDI un zem motora paarsega ir tikai 116Zs tachu ja godiigi, tad prieksh diizelja vinjsh iet labi un ir gana jestrs, vieniigaa probleema kas mani tomeer bik tracina ir motora troksnis. tomeer diezgan paskaljsh vinjsh ir (tad kad uznjem aatrumu), bet nu paareejais viss ir ljoti labi.

Taatad par pagaidaam ieveerotajiem +/-
+ manaa skatiijumaa ljoti eerts autinjsh, ja ilgu laiku jaapavada pie stuures, kaa arii seezjot paareejaas neshofera vietaas
+ aizmuguree seedoshajiem ir ljoti daudz briivas vietas
+ bagaazjnieks liels
+ degvielas pateerinjsh (nu kaados 7l videeji buushu iekljaavies ar savu braukshanas stilu.
+ lai arii 2000. gada mashiina, tomeer nekas negrab un viss ir chikiniekaa
+ shitajos lielajos miinusos, salons uzsila ljoti aatri un man tas ir ljoti svariigi, jo no riitiem meitu vedot uz daarzinju, vinjai taada mode tikliidz ieseedina seedeklii taa rauj cepuri nost un zaabakus.
+ ritoshaa ir labaa kaartiibaa
- motora skaljums dodot virsuu gaazi : ( Vareeja buut stipri klusaaks
- nav kruiizkontrole
- labais saanu spogulis : ( Mazais, bet nu jau saaku pierast.
- pagaidaam staav origjinaalais magjis kam ir nedaaudz kirdik. Nevar skanju noreguleet, jo skaljuma pogai kautkaada shaize (meegjinot pagriezt klusaak momentali skaljums ir tik liels ka tumbas spraagst aaraa) tachu naakamnedeelj ir doma ielikt kauktaadu muusdieniigaaku aparaatu, taapeec tas netraucee.
- ar sho autinju nejuut aatrumu. Itkaa pasham liekas ka pukshkjini uz 90-100, tachu reaali tajaa briidii brauc uz 130, taapeec cerams ka milichonkulji mani paaraak biezji netraucees.
Peksiic @ 31.janvāris 2007 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti