Saab 9-5 Griffin
1999
Novērtējums: 10
Pavadīju garas nedēļas mēģinot atrast auto, kurš pilnībā atbilstu manām sākotnējām vēlmēm. Skaidri zināju, ka vēlos tieši Saab 9-5, ne vecāku par 1999. gadu, vismaz 2.3 motoru un vēlams Aero ar maksimālu komplektāciju. Tika atrasti daži varianti, kuri tika aizdzīti uz diagnostiku E&S auto. Šo procedūru iesaku izmantot visiem, kas plāno iegādāties lietotu Saab. Iztērējot Ls35.00 uz diagnostiku var ietaupīt pat vairākus tūkstošus uz remontiem jau īsi pēc to iegādes. Un tipiskākais remonts pēc iegādes - ķēdes maiņa, kas izmaksā ~Ls700.
Saabs laikam ir auto, kas nespēj atstāt vienaldzīgus nedz tā pielūdzējus, nedz pretiniekus. Auto, kurā nav iespējams neiemīlēties pabraucot kaut vai pāris dienas. Klasika, pat snobisms interjerā un eksterjerā, komforts... Un protams - aizdedzes atslēga PAREIZAJĀ vietā! Kā noteikt - cik automašīnai bijuši saimnieki/braucēji? Pēc nezinātāju skrāpējumiem uz stūres mēģinot iebāzt aizdedzes atslēgu tur, kur viņa nav jābāž! : )
Un pie tā visa Griffin komplektācija, 3.0 V6 dzinējs. Tiešām prieks braukt...
Un vēl viens būtisks arguments par labu Saab iegādei: šis auto nav riska grupā! Un tas nozīmē, ka KASKO apdrošināšana uz gadu jums izmaksās krietni zem 10% no auto vērtības un nebūs jāpavada daudzas stundas apdrošināšanas kantoros uzrādot atslēgu komplektus, signalizācijas, telpas kontroles un tā tālāk... Un arī naktī varēsiet gulēt pavisam mierīgi, jo vienīgais iemesls, kādēļ garnadži varētu apskādēt jūsu auto, varētu būt nevērīgi automašīnā pamestas mantas. Šos auto vienkārši NEZOG!
Trollis
@ 16.aprīlis 2007 0:00
Chrysler Voyager 3.3 V6
1994
Novērtējums: 8
Vnk. realizēju senu sapni - braukt ar minivenu(automātiskā kārba - pašsaprotama lieta, gāze - morālu apsvērumu pēc)! Baucu divas nedēļas!!! Pārsēžoties no vieglajiem, kuri ir bijuši līdz šim veseli 13gb, sajūta stipri atšķirīga- atpakaļ uz vieglo vairs negribas. iegādājoties šo auto tu saņem veselu extra porciju ar ērtībām. Braucot divas stundas no vietas nav pat nepieciešams mainīt pozu beņķī, redzamība palielinājusie divkārt, arī šoferim, kurš parasti tomēr redz bez ceļa maz ko. manā gadijumā salons ir ādas - plus ir tas ka āda ir viscaur caurumota, tas savukārt atvieglo elpošanu attiecīgajai vietai: ) ne krēsliem , ne prējām ar ādu pārvilktajām dedaļām nav ne mazākā defekta savā, tomēr senjora vecumā, atšķirībā no piem. tāda gada gājuma saab, ford, volvo utt!? Njā salons ir paskaļš ja brauc pa grambām, bet ar to jārēķinās ja brauc ar tādu bundžu. Nepatīk ka vidējie krāsli ir atsevišķie, it kā jau glauni, bet šķiet ka iekāpšanu abās rindās tas nedaudz sarežģī. Patēriņš ar gāzi braucot pa šoseju - 11Ls-275km, bet tas braucot divatā, kā būs ar pilnu busu, to uzrakstīšu kādu citu reizi! Pa pilsētu vajadzētu savaldīties, tad arī patēriņš būs ok. līdz 60km/h uzrāviens nejēdzīgi liels- tādēļ pilsētā gribas reizēm pamīcīt pedāli, bet sākot ar 70 līdz 100viss notiek maķenīt lēnāk. Šim auto, jau noskaidroju, ir tradicionāla kaite- priekšējie lukturi, tādēļ arī manējais ir nokrauts ar papildus apgaismojumu, kas ejot TA būs jālasa nost- čakars! eiropas standarta lukturus tā arī nav izdevies vēl sameklēt, amerikāņu variantu sviež pa dvacaru pakaļ, bet tie neder TA. ceru ka servisā tik drīz nebūs jāiegriežas, tādēļ par kaut kādām izmaksām vēl nerunāšu!
tempra
@ 16.aprīlis 2007 0:00
Toyota Land cruiser 100
1999
Novērtējums: 9
Ar 100. kruizeri esmu nobraucis nepilnus piecus gadus un apmēram 200 tūkstošus kilometru. Pirmais bija 1999. gada izlaidums (4,2 TD, mehāniskā kārba), otrais - 2003. gada izlaidums, arī 4,2 TD, tikai automāts. Kopumā pieredze ir pozitīva. Kopējais auto garums virs pieciem metriem un pārējie kuzava parametri jau paši par sevi nosaka salona plašumu (ietilpību un ērtību). 99' gada mašīnai no nopietniem remotniem - pie 280 000 nācās nomainīt sūkni (jauns oriģinālais maksāja ap EUR 3000. Izvēlējos ņemt no šrota - samaksāju ap LVL 700, pēc kā bez problēmām nobraucu vēl ap 60 000). 03' gada mašīnai ik pa laikam niķojas turbīna, taču pat ar niķojošos turbīnu esmu nobraucis jau ap 70 000 un jūtamāku seku tam nav. No savas un citu lietotāju pieredzes zinu, ka LC100 mēdz būt problēmas ar aktīvās piekares augstuma sensoriem. Šādas problēmas mēdz parādīties ziemā un izpaužas nepatīkami - automašīna kuzavu (vai, kā manā gadījumā, tikai aizmuguri) var pati "izdomāt" pacelt vai nolaist un neļauties vairs nolikt vietā. Autorizētie servisi šajā gadījumā maina sensorus, kas kopumā nav īpaši dārga procedūra (ja ņem vērā mašīnas cenu). Ja par auto saka īsi - iegādē dārgs, taču ārkārtīgi izturīgs auto. Patēriņš - mehānikai - pa Rīgu un pierīgu braukājot - ap 12 L/100km. 4 pakāpju automātam - ap 13,5. 5 pakāpju automātam - ap 12 L. Tiem, kas uzskata, ka ar šādu auto pilsētā nav ko darīt - pa Rīgas ielu bedrēm braucot ir patīkami par tām nedomāt. Es personīgi saskatu lielu plusu tajā, ka redzu daudz tālāk satiksmes plūsmā par vieglajiem auto, tāpēc savlaicīgāk varu pārkārtoties un sagatvoties situācijai. Ir arī citi plusi, bet par tiem - ja kādu interesēs.
Nūģis
@ 13.aprīlis 2007 0:00
Chrysler Concorde LXI
2000
Novērtējums: 10
Chrysler Concorde LXI 2000. gada 3,2l, V6, 24 vārsti! Mana pirmā amerikāņu mašīna. Nu ko lai saka, ļoti labs auto, kaut tūlīt būs 110 oponenti, kas apgalvos pretējo, kaut arī varbūt nemaz nav redzējuši kāda ta mašīna izskatās, iņemot varbūt google images, nemaz nerunājot par braukšanu ar šo limuzīnu. Ļoti ērta un galvenais ļoti stabila uz ceļa. Ja nu gadās uzlikt augstākas un šaurākas rieps, tad var just, ka mašīna brusku tā ka šūpājas sāniskā virzienā, ja brauc pa ļoti līkumainu ceļu, kādi ir Īrijā. No sākuma Concordei bija virsū 215/65/R16, tad arī jutu šīs sānkustības, jo auto ir diezgan pasmags, un paliels, bet pēcāk nomainiju uz 225/60/R16 un BYE- BYE sānkustībām. Degvielas patēriņs, neteikšu ka liels, tā ka pilsētas režīmā aptuveni 13-14 litri, bet pa štrāsi, iznāca ar šo autiņu drusku paceļot, izbraucot cauri lielai daļai eiropas Latvija, Lietuva, Polija, Vācija kur pa bāni biku patestēju savu mazulīti (negribējās tak no muguras braukt kaut kādas tur Golfam, kur šoferīts ar kakostiem zobiem ieķēries stūrē) pilns pulkstenis 200km/h, tā kā kuģis uz ceļa, tad vēl Beļģija, un Francija kopā 2700km, patēriņš neteikšu ka liels 8,9l uz 100 km.
Nopirku šo autiņu pa taisno no jeņķiem, biku sistu priekšu, bet ne pārāk, nebraucu uz trakajiem servisiem, atradu lētu un ļoti kvalitatīvu servisiņu, kur džeks ar smadzenēm strādā!!! Vienīgā detaļa kuru nevarēju dabūt (protams varēju Atlasā), bija kondiņa radiātors, par lietotu man prasīja 220Ls, bez garantijas, džeks man iemontēja, pārtaisot vienīgi stiprinājumus BMW kondiņa radiātoru, kuru dabūja pa 30Ls, protams lietotu.
Salons: vienkārši super, ērtums neaprakstāms, neesmu pats no tiem mazākajiem cilvēciņiem, tā ka beņķis ir atlaists līdz pašai aimugurei, aizmugurē sēž vīriņš ar 195cm augumu un ar ceļiem netiek aizsarts priekšējais beņķis, aizmugurē 3 cilvēki var iesēsties un ļoti ērti sēdēt, viens otram pat netraucējot, vienīgi kafijas atvilkne drusku ta ka spiež muguru vidējam, vai nu sievišķu untums, bet kas to lai zin, pašam nav nācies tur sēdēt! Mūzika: Infinity nemaz vairāk nekas nav vajadzīgs, ja negrib klausīties mūziku, ta ka pa ausīm asinis sāk tecēt, protams amerikānu sāpe ir tā, ka radio ir Bullshit, frekvenci var paregulēt tikai pa 2 mghz , tā ir drusku problēma, bet tie ir sīkumiņi.
Visā visumā baigi labais auto!!!
Lohs es biju, ka pārdevu šo mazulīti, piedāvāja ļoti labu naudu un muļķis piekritu. Pēc tam ir bijuši vairāki autiņi, janāņi, eiropieši. Nu nav pie kā sirds iepukstas straujāk pie šiem.
Tagad atkal jeņķu Dodge Grand Caravan Sport, bet vasarā esmu atkal nolēmis iegādāties Chrysler Concorde LXI 3,2L (pamēģināšu vēl LHS 3,5L, ja nu iepatīkas labāk kā Concorde).
Varbūt kāds zin, kur var ielikt gāzi jeņķu autiņiem, un cik apmēram tas varētu maksāt!
Iesaku visiem pamēģināt jeņķu autiņus un saprast kas ir komforts, un īstenībā par ļoti patīkamu cenu!!!
Angus
@ 12.aprīlis 2007 0:00
Mercedes c 180 elegance
1993
Novērtējums: 9
Labs auto par labu cenu, kad pirku atdevu 4100 eiro, toreiz vēl nodomāju, nu cik tad remontos sagrūdīšu, bet nu jau gads riņķī un vienīgais kas mainīts ir bremžu diski, tas ir 70ls, degvielu patērē arī pieņemami, pa pilsētu 9 tā ap 7, vienīgais mazliet sāk rūsēt, tas tā kā trūkums, citādi, nākamais tikai un vienīgi MB tikai nākamā c paaudze!
katjens
@ 8.aprīlis 2007 0:00
Opel Corsa 2007 1,3 cdti
2006
Novērtējums: 9
Motoram 90 zs paterinsh pa pilsetu 7 litri arpus pilsetas 4, motors loti interesants pa cik turbina , reali raviens jutams 2-3 stukam apgriezienu braucu ari ar 1,4 nesalidzinat liekas ka vispar neiet , dizelis iet vienkarshi ideali esmu nobraucis 11 tukstoshus viss ideali , druscinj maisa priekshejas sanu stoikas parredzamibai , apkalpe ideali pec servisa gramatas ik uz 30 tukstoshiem ekomomija , karba 6 atrumi mashina jutami pielagota vacijas banim , sestaja reali var mest tikai pie 100 km/h , lai atri apdzitu pie 120 km/h var mest ceturtaja motors atsaucigs lidz 140 km/h praktiski momentali, nu dinamikas zinja varetu pielidzinat 1,8 audikam burbulim, tikai karba ka jau teicu loti interesata atsauciga jebkuta atruma, vienigais liekas ka pirmais atrums reali pa isu, ja butu r17 diski varbut butu normali, maksimalais atrums 200 km /h lidz 180 km/h atri lidz 200 km/h domigi ta uznem atrumu, nu ko vel , vienigais kas nepatik ka salona sedeshana diezgan augsta , ziema pechka diezgan slinki sildija , kondishka strad labi.
Janka
@ 31.marts 2007 0:00
Volkswagen LUPO 1.0
1999
Novērtējums: 9
Iegādājos šo auto pirms 2 gadiem, nobraukums bija 70 000 KM. Dotaja brīdī nobraukums ir 142 000. Veiktie ieguldījumi: regulārās eļļas(sintētika Mottul, pilit neko nav nācies), filtri, sķiet ka ap 50Ls viss kopā ar darbu. Maiņīju bremžu klučus, bet tas paša vainas, jeb arī mūsu "labo" ceļu dēļ, bija pārplīsis bremžu klucis. Mainīju sajūga trosi. Laboju aimugurējo stiklu tīrītāju- 10Ls, tuvās gaismas lampas- 10Ls, bagažnieka slēdzeni -15Ls, bija dubļi vai smiltis sadzītas, nevarēja atslēgt. Laikam reizes 3 regulēju atrumu slēgšanu. Tā neprecīzā slēgšanās laikam VW visiem raksturīga? Pirms tam breucu ar golfu un bija tas pats. Ar mašīnu esmu apmierināts. Līdz 120 km/h pietiekami stabila uz ceļa, var max ar 1l motoru var izspiest 150km/h. Pat ar 1L motoru ļoti ņipra, jo viegla (zem tonnas), ļoti plašs salons, pārsteidzoši bet fakts. Mans auguns 186 un līdz jumtam sēžot vēl paliek kādi 6cm brīva vieta! Diviem cilvēkiem braukt ļoti ērti, aimugurē sēžot gan pamaz vietas. Ja noloka aimugurējo sēdekli, var salikt pārsteidzoši daudz bagāžas! Pilsētai ideāls auto, degvielas patēriņš arī mazs, taču nav 4l/100km kā šur tur raksta, bet gan vidēji 6l/100km! Diskus esmu uzlicis 14 nevis 13, kas ir standarts Lupo. Tā daudz labāk, braucot pa bedrēm ne vainas.
ilmis
@ 26.marts 2007 0:00
Lincoln LS
2000
Novērtējums: 9
Pagājušgad meklējot 7- er BMW, nejauši uzdūros Lincoln LS. Tad nu tā kā normālu BMW atrast neizdevās, izdomāju, ka derētu ar šo auto izbraukt un paskatīties tuvāk kas un kā - rezultāts: iegādājos savā īpašumā minēto eksemplāru, jo arī servisā atzina auto par labu esam.
Auto "paķēra" gan ar savu izskatu, gan arī piedāvāto komfortu. Kā jau īstenam amerikānim - ādas salons, klimatkontrole, automātiskā ātrumkārba, kruīzkontrole u. c. ekstras, kuru uzskaitījumus aizņemtu pārāk daudz vietas. Īsāk sakot, ir visas ekstras, izņemot sēdekļu apsildi, jo konkrētais eksemplārs ir nācis no Floridas. Auto tik iegādāts patiešām labā stāvoklī un gada laikā kopš auto ir manā īpašumā, nekādi īpašie remonti nav veikti - nopietnākais, ko nācās nomainīt - MAF sensors dēļ tā, ka amerikānis bija uzlicis mazgājamo gaisa filtru un nebija jēdzis normāli ieeļļot. Piekarei darīts nav nekas un arī tuvākajā laikā neprasās.
Ar detaļām problēmu nav nekādu. Max ~2 nedēļas jāpagaida un turklāt par ļoti saprātīgām naudām. Ja vēl draudzējas ar internet un zin, ko meklēt, tad no ASV internetveikaliem var visu pasūtīt vēl lētāk nekā caur vietējiem rezerves daļu tirgotājiem.
Ja runā par degvielas patēriņu, tad 3.9l V8 dzinējs nav no tiem ēdelīgākajiem - 9l pa šoseju, braucot nedaudz virs atļautā, ~14l mīcoties pa sastrēgumiem Rīgā.
10 nelieku tikai tāpēc, ka ideālu auto nemēdz būt : )
MarisK
@ 26.marts 2007 0:00
Suzuki Swift
2005
Novērtējums: 7
Pozitīvās lietas ir tādas, kad ar 1.3 motorīti var atvilkt līdz 160 km/h, labi turas uz ceļa. Stūres mehānisms precīzs, jūtīgs, paklausīgs. Ja pārvietojas pa mūsu zemes lauku ceļiem viena persona, tad labi (tikai pie lielu peļķu pārvarēšanas ar 80 km/h automašīnas pakaļgalam piemetas akvaplanēšana, bet tas piedod asumu). Ja iekāpj četri vīri tad virsbūve sāk aizdomīgas skaņas izdvest. Auto ir gana dinamisks, bet apgriezieni jātur pie 4000 un vairāk, tad ir labais. Ja brauc pa šoseju ar 100 km/h un vajag veikt ātro apdzīšanu tad droši jāsprauž 3 robā un jāatvelk līdz 130 km/h uzrāviens ir. Ja apdzīšanu veiksi ar ceturto vai piekto pārnesumu - tad kā ar autobusu lēnām un prātīgi, izvēloties garo distanci. Patēriņš nu nesanāk man zem 7 litriem veicot 100 km. Tā kā esmu augumā 182 cm, tad pie stūres sēdēšana nav diez ko laba, jo kājas ir visu laiku saliektas, prasītos sēdekļu regulējuma daudzveidība. Aizdomīgi daudz vietas aiz pedāļiem, jo garākus gabalus braucot kreiso kāju varu btrīvi ievadīt aiz sajuga pedāļa. Paši sēdekļi arī kā pirmajā žigulī sānu noturība nu nekāda.
Tankists
@ 25.marts 2007 0:00
Kia Ceed
2006
Novērtējums: 9
Bija tā laime pa brīvdienām paripināt pa Latvijas ceļiem ar KIA Ceed 1.6 automātu. Pašam gan automāti ne visai, bet vnk citu nebija un gribējās notestēt, kāds šis autiņš īsti ir. Aprīkojums - ne ta LX versija ne EX, kkas pa vidu (sēdekļu apsilde, kondiška(ne klimata kontrole), el. spogļi, priekšējā loga apsilde, 6 skaļruņi utt) Sākšu ar salonu.....
Salons liels, vietas diezgan (gan platumā gan garumā). Jāsaka, ka apdare ir visai kvalitatīva (drusku gan besīja durvju atvēŗšanas rokturi, uz kuriem korejieši nezkādēļ sagribējuši ieekonomēt un plastmasas kvalitātes rēķina). Bet visā visumā salons kvalitatīvāks nekā piektajam golfam. Nekas negrabēja(kas liekas neraksturiigi priekš KiA)!!!! jo daudz mīksto detaļu. Pēc pāris gadiem moš grabēs : D: D Vidējā konsole ērti izstrādāta no ergonomikas viedokļa. Aizmugurē sēdošajiem jāblenž priekšējo sēdeļu galvas balstos, kuru aizmugure ir no plastmasas.... laikam Slovākijā audums ir dārga štelle: D. aizmugurē sēdošie par vietu sūdzēties nevarētu (ja neskaita kaadu 2 un ščemta tēvaini ar garām kājām). Baigi pārsteidza ļoti ērtie sēdeļi (gan priekšējie, gan aizmugurējie)!!! kā arī stūres forma un lielums. Šeit korejieši ir pamatīgi piestrādājuši. Interesants, bet vienkārš panelis. Naktī izskatās tīri smuki. ja grib sevi paspīdzināt, var naktī paneļa apgaismojumu uz pilnu katušku uzgriezt - bezmazvai kabatas baterija : D ok ir uz min apgaismojuma spilgumu. Bagažņiks nav liels. Ja taisās uz īriju braukt zemenes lasīt, visām parpalām vietas var nepietikt. Bet pa latviju braucot ir ok. +nolaižot sēdekļus ir līdzena grīda.
Tas mazais motoriņš ir tīri žiperīgs (pēc datiem 11,4 s līdz 100 (automātam!!!!), kas, nav tik uz paīra)!! Sūdzēties nevar(ja grib sporta auto, tad protams būs par īsu). Apdzīt var kaa uz 100 tā uz 120 bez īpašām problēmām. Takā nevajag pīkstēt, ka 1.6 motors ir nīkulis...... (par VW gan tā ir taisnība : ( )Braucot uz sotaku, salonā motoru nedzird, riepas gan ir dzirdamas....... bet tas netraucē. motors paliek skaļš pie kādām 5 štukām. Dinamiku gan nesanāca pārbaudīta, jo automāts taču...... pietam četrpakāpju : (. Jāteic gan, ka pie brīvgaitas, ieslēdzot kondišku, ir jūtams, ka motors biku sāk mocīties (uz īsu brīdi). Drusku izbrīnī, ka šodien vēl ražo autiņus ar divplecu sviru pievadu vārsiem (jāregulē ik pa 90k km). !!!!!Liekas biku arhajiski..... ja var ielikt VVT, tad par kompensatoriem jau nu arī KIA takā varēja iedomāties......
Par hadeni..... bedres ir jūtamas, tačū sitieni nav asi (nav tāda sajūta, ka brauktu ar nelielu autiņu, kkas līdzīgas skoda octavia, audi A4). Jāteic, ka tas autiņš ir baigi stabilais līkumos un ar mazu sānsveri (prasījās sporta sēdekļi, jo drusku no oriģinālajiem slīd nost, bet ja brauc mierīgi (+- pēc noteikumiem) ir ok). Salonā dzirdami akmeņu sitieni pret grīdu un arkām..... tas kaitina
Mūzika - cepuri nost. Itkā Ceed esot Blaupunkt skaļruņi (šim bija 6 gb) un siemens maģis. Kvalitāte laba + lasa mp3 un USB flash. Ārējo cieto disku caur USB gan nevarēja pieslēgt, nepietika barošanas...... tātad lētais vads iebūvēts: (
Secinājums:
+cēliens (priekš 1.6 motora)
+ stabils
+kvalitatīva salona apdare
+mūzika(šei varētu ielikt divus plusus, jo toč ir ok)
+sēdekļi
+daudz vietas
+labs dizains (tas gan subjektīvi)
- nosaukums KIA....
- pie 5000apgr/min motors skaļš
- automāts (vajag piecpakāpju)
- akmeņu sitieni ir dzirdami........
- nav kompensatori
Autiņš ir ok par to cenu, ko maksā. Nav jēgas par golfu vai astru maksāt vairāk, jo kvalitāte nav labāka. Pērkot labāk tomēr ņemt manuālo kārbu, jo parastais automāts, ja nav DSG vai Tiptronic, galīgi nerullē(subjektīvi protams). Šis KIA vairs nav tas pats, kas bija pirms gadiem pieciem, sešiem........ lai gan japāņu un korejiešu nīdēji to tāpat nesapratīs: D: D
kishmish
@ 25.marts 2007 0:00