Lasītāju pieredze par saviem auto

Opel Omega 2.2Dti Design Edition 2001 Novērtējums: 8 Komentāri [7]
Opel Omega Design Edition

Auto tika pirkts cilvēkiem labākajos gados – maniem vecākiem. Kandidātu sarakstā bija 5gadīgi ģimenes autiņi ar plašumu arī aizmugurē – mondeo, c5, s80. Prasības: Dīzeļdzinējs un maksimums ekstru. Omegas sarakstā nebija līdz brīdim, kad sludinājumā ieraudzīju šo bildi. Hansa Auto mašīnā neko sliktu nepamanīja un auto tika nopirkts – pilna servisa vēsture gan LV gan DE, foršs pārdevējs un svaigs mašīnas paskats bija 3 galvenie kritēriji – un protams, arī sajūta, ka mašīna IR īstā.

Tātad – feislifotā B omega, limuzīns, 2001. gads, 2.2 DTi motorīts

Design Edition no parastās B Omegas atšķiras ar īpaši dizainētu tumši zaļas ādas salonu un stūri. Visi šīs sērijas auto ir aprīkoti ar ksenona lukturiem, R17 diskiem un savādāku radiatora redeli – varbūt ir vēl šādi tādi sīkum, bet es nepamanīju.
Vēl no aprīkojuma ir: Parkošanās sensori, Dubultais klimats, Pilnā navigācija, Labs stereo ar čendžeri, Sildāmi, Elektriski cilājami beņķi un, protams, MEGATONNA komforta.

Piekare no apakšas izskatījās vienkārša, tomēr priecēja tās pamatīgums – dūres izmēra bukses vien liecina, ka bieži jāmana tās nebūs. Šaras mainās atsevišķi – nav jāpērk viss plaukts, ja TA izbano par kustošu lodveida balstu. Aizmugurē bija šādas tādas sviras – kā jau RWD autiņam – bet arī tur nebija kam piesietes. Tātad – piekarē nekā TĀDA tur nav – attiecīgi viss vienkāršs un arī lēts. Kas ir loģiski – jo modeli ražot sāka pirms gadiem 17 un tajā laikā daudz kas bija savādāk ;)

Dzinējs – apzināti tika ņemts jaunais 2.2 motors, jo 2.5 BMW tds agregāts, lai gan jaudīgāks, tomēr ir bēdīgi slavens ar savām karšanas un sprāgonīgā sūkņa šaizēm. 4 cilindru EcoTec dzinējam ir 125hp un 280nM@1800rpm (laikam). Salīdzinājumam – Alfas 2.4 JTD šķiet krietni jestrāks – bet tur ir viens stobrs vairāk un cits funktieris arīdzan ;). Patēriņi abiem vienādi – 7 litri vidējais. Jebkurā gadījumā braucot ar Opeli nevar just, ka zem haubes ir traktora radinieks. Salonā klusums un ar apdzīšanu kreņķu nav. Vēl viens pluss – niecīgais apgriešanās rādiuss

Auto ir apbrīnojami funkcionāls – neskaitāmas kabatiņas un nodalījumi salonā un bagāžniekā, turklāt pēdējais ir tik liels, ka tradicionālā LV mērvienība – kartupeļu maisi tur salīdīs pusducis vismaz, bet ja atmetīs beņķus (atmetams ir arī sēdeklis blakus vadītājam) tad maisus var kraut bez sava gala. Bagāžnieks smuki pats no sevis atveras nospiežot pogu uz pults.

Ērtības un komforts ir šī auto lielākais un galvenais trumpis. Es nestāstīšu par klimata kontroli vai to, ka apsēdinot divus 2merīgus tēvaiņus vienu aiz otra, pēdējam ceļgali neskaras pie priekšējā sēdekļa atzveltnes vispār. Turklāt atstatums līdz jumtam ir tāds, ka šie tēvaiņi droši var nenoņemt savas kovboju cepures : D. Tas, kas mani pamatīgi satrieca – auto gaita. Līdz šim esmu braucis ar cietiem, sportiskiem autiņiem – omega ir pilnīgs šoks. Satraukumam par bedrainajiem ceļiem nav NEKĀDA pamata. Šķērsojot pavasara izpostītu ūberbedrainu ieliņu auto tikai viegli, līgani šūpojas. Turklāt – dara to pilnīgā klusumā – nerunājot par to, ka salonā nekas (un auto ir 6 gadi) pilnīgi negrab, arī piekares bunkšķēšana NAV DZIRDAMA.
Tā kā, ja alkstat lielu, SUPERērtu un ekonomisku auto, turklāt nesirgstat ar krāna garināšanas māniju vai citiem mazvērtības kompleksiem un aizspriedumiem pret Opel marku – pēdējo gadu omega ir tas, kas jāņem ciet. Auto kvalitāte ir ļoti Ok, tas ir cinkots, un man šķiet – arī relatīvi lēti uzturams kārtībā. Galvenais – nenoskopoties un atrast labi aprīkotu un nenojātu eksemplāru.

Kādēļ tikai 8? Tāpēc, ka ir dažas lietas, kas mazliet kaitina. Lampu mazgātājs, kas 2 sekundes ieslēdzas, ja mēģini nomazgāt vējstiklu. Tas darbojas, ja ieslēgti gabarītu lukturi, bet tā kā LV ar gaismām jābraukā visu laiku – mazgāšanas šķidrums ir jāpapildina itin bieži. Manuālā kārba – no dieseļiem automāts pieejams tikai 2.5dti versijā – bet tik ļoti piestāvētu šādam kruiserim. Nav arī kruīza kontrole un vilkmes kontrole – pēdējā padarītu vieglāku un drošāku braukšanu ar RWD ziemā.

Lai arī mana sirds joprojām pieder Alfām – Omega tiešām radīja patīkamu pārsteigumu.
 
Mr.S. @ 10.marts 2007 0:00
Opel Astra Caravan 1.6 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [3]
Pagājušā gada vasarā, ap jūliju steidzami bija jāiegādājas jauns auto, kurš būtu samērā ekanomisks un lēts uzturēšanā - izskatīju autonet. lv atsauksmju sarakstu un neko sev derīgu aprakstā nemanīju. Tādēļ arī nolēmu papildināt atsauksmes.

Pirkuma cena 1999. gada Opel Astra Caravan : EUR 3500, -
Krāsa : balta
Nobraukums pirkuma brīdī : 130000 km
Ekstras : NAV
Kur pirkts : no operatīvā līzinga nodots dīlerim, kopies pie dīlera
Nianse: oficiāli 4 pasažieru vietas

Detalizētāk:
Skaņas izolācija kā jau plastmasas autiņā, bet, lai pārvietotos, pietiek. Kā jau pēc virsraksta nojaušam - 1.6 pilsētas satiksmē reizēm par īsu, pēc ilgiem patēriņa mērījumiem secinu, ka auto ēd ap 8-10l/100km (pārsvarā braucu tikai pilsētā), ārpus pilsētas labāk nerādīties - nejūtīsies droši apdzenot. Pikaps, kas paredzēts, lai kaut ko pārvadātu - manas cerības neattaisno, piekrauta aizmugure nozīmē šausmīgas mokas motoram un vadītājam! Mašīnā pietiek vietas četriem vidējiem latviešiem (180-190cm ar nelielām riepiņām) - pēc 3 stundu brauciena neviens neraudāja un nesūdzējās par saspiestību.

Remonti:
Auto labā stāvoklī, 5 mēnešus nobraucu bez remontiem, līdz pirmai eļļas maiņai tikai 8000km - servisā teica, ka labojams nekas neesot.
Pēc 6 mēnešiem saskāros ar to, ka ceļā apstājās logu tīrītāji, šajā decembrī tas bija traģiski (vēlos redzēt ceļu!) - maiņa no šrota izmaksāja LVL 70, -, bet kā jaugadās, skopais maksā divreiz, pēc 2 mēnešiem tie atkal apstājās, maiņa LVL 80, - (žēl par jaunu motoriņu maksāt LVL 160, -).
Pāris nedēļas atpakaļ : mainam izpūtēju, pie viena arī bremžu klučus aizmugurē un labojam ziemai nesvarīgo roceni (izaugu no slideno apļu fanu vecuma!) - LVL 220, -

Secinājumi:
Pēc nobrauktiem 12-13k varu teikt tikai to, ka šis auto paradzēts, lai pelnītu naudu (ieekanomēsi uz remonta, benzīna - ja vien godīgi brauksi) - komforta faniem ieteiktu skaistu sedanu par 3x lielāku cenu.

Komnetāriem:
Vēlētos redzēt konkrētus komentārus ar piemēriem, lai citi, kas šādu auto vēlas iegādāties, zinātu ko pērk, nevis "par opel pārvēršas katrs auto".
opelepo @ 8.marts 2007 0:00
Audi 100 2.4D 1989 Novērtējums: 7 Komentēt
Iegajados so auto puss gadu atpakal. visa visuma ar autinu esmu apmierinats gaitas ipasibas ir ok., man patik! gaita ir lidzena un prognozejama neatkarigi no cela seguma un stavokla. Sis auto ar dizel sirdi tere pilseta ap 10l, bet pa trasi 6,5 preks manis tas ir pienemami jo brauci ar auto varda tieskaja nozime, no ka ari izriet visi plusi, tas ir stabilitate, plasums, drosibas sajuta, nevis ar naglu kasti. Par auto varu teikt vairak plususa neka minusus, tas tiri objektivi! Ritosa dala sim modelim nebaidisos teikt bet ir tuvu izcilai, ja reiz saminiji visu apaksu (ritoso) tad tas ir uz ilgu ilgu lasiku- apm -100ls visa ritosa, bez darba un bez amortizatoriem! Domaju, ka tas ir loti demokratiski. Par virsbuvi sudzeties nevar, jo lidz pusei ir cinkota. Tatad rusas nav. Tiesam tik salidzinosi vecvam autinam, rusas nav. Gribetu ieteikt so auto, nav svarigi vai benzin vai dizel dzineju, jo tiem kas velas komfortu par sapratigam izmaksam tad tas ir istais. Par dizel dzineju vel spriest ipasi nevaru, jo maz vel ir nobraukts, bet varu teikt to, ka motors ir diezgan paskals, itseviski auksts. Bet ar jaudu ir ok. neskatoties uz to, ka nav turbinas. Ja kads var dalities padoma ar so dizel auto raksturigajam vajam vietam, ko vel neesmu konstatejis busu loti pateicigs. Aizmirsu piebilst pec auto iegades uzreiz nomainiju 3 folrsunkas kas kopa ar darbu izmaksaja-70ls
 
pancoo @ 7.marts 2007 0:00
Suzuki SX4 2006 Novērtējums: 8 Komentāri [3]
3333 km ar Suzuki SX4
Tiku pie auto tikai pirms 4 nedēļām, kad atgriezos no atvaļinājuma. Tas, jau noformēts ar numura zīmēm, mani gaidīja dīlera autoplacī, un viegli apsnidzis, izskatījās aizvainots par manu nevērību – veselu mēnesi nelikties ne zinis! Pirmie iespaidi – jo iepriekšējos pirmos kaut kad decembrī biju paguvis aizmirst – bija: ai, cik karsts! Jā iedarbināju mašīnu, ieslēdzu sēdekļu apsildi, un sāku tīrīt sniegu no jumta un logiem. Kad apsēdos sēdeklī, secināju, ka tas ir karsts!
Bet tagad par visu pēc kārtas. Kad pērnajā rudenī SX4 ieraudzīju uz ielas, nezināju, kas tas par zvēru, bet sekojoša izpēte internetā mani pārliecināja, ka tādu vajag. „Tādu” nozīmē – nelielu, ar lielāku, kā parasti, klīrensu, un četru riteņu piedziņu. SX4 gan ir pieejams divos variantos, ko, vismaz mūsu tirgū sauc par Urban line un Outdoor line, pēdējais, protams, ir 4x4 versija. „Neliels” gan arī ir nosacīts jēdziens, it īpaši mūsdienās, kad, it īpaši Latvijā, golfs jau tiek pieskaitīts pie mazām mašīnām, un visiem vajag kaut ko lielu. Šinī aspektā SX4 izskatās mazs, lai gan nav īpaši mazāks izmēros par to pašu Golf, drīzāk tas ir salīdzināms ar Golf Plus – it īpaši, ja ņem vērā, ka SX4 ir krietni paaugstināts.
SX4 ir arī dvīnis, kas arī ir moderna auto iezīme, tas ir Fiat Sedici, abi šie auto Eiropas tirgum tiek ražoti Suzuki speciāli būvētā rūpnīcā Ungārijā uz cita Suzuki – Swift – platformas. Jāpiezīmē, ka SX4 Japānas un Ziemeļamerikas tirgiem ražo Japānā.
Salons mašīnai ir askētisks. Cieta, melna un pelēka plastmasa, ko rotā spilgti sarkanas gaismas instrumentu panelis, stingri, bet ērti sēdekļi, arī aizmugurē. Ērtums aizmugurē sēdošajiem gan ir tikai malējos sēdekļos, kaut gan paredzēts, ka arī vidū var sēdēt pieaugušais. Daudz krūzīšu turamo vietu, bet durvīs var iestumt tikai puslitra pudelīti, nevis ērto divu litru iepakojumu. Centrā, aiz ātrumpārslēga, ir vēl divas krūzei paredzētas vietas, vienā gan ielikts pelnu trauks, ko var pārlikt jebkurā no trim identiskām vietām, viena no kurām ir paredzēta aizmugurē sēdošajiem. Bet – tās visas ir dīvainā kvadrātiski – apaļā formā, kurā klasiski apaļa karstas kafijas krūzīte stingri vis neturas. Arī mobilajam telefonam man līdz šim vietiņa nav atradusies, tas visbiežāk atrodas uz blakus sēdekļa. Tur esot, viņš vismaz negrab. Jo neviena no kabatiņām nav ar mīkstu ieklājumu.
Tā saucamais cimdu nodalījums toties ir liels. Arī zem pasažiera sēdekļa esošā atvilktne ir ērta, lai tajā sabērtu visus ar mašīnu saistītos dokumentus. Dīvaini tikai, ka kabata aiz priekšējiem sēdekļiem ir tikai viena – aiz pasažiera sēdekļa. Kāpēc tā?
Salona apgaismojums pelna uzslavu – ap jumta vidu ir liela lampa, kas labi apgaismo visu salonu, un jumta priekšējā daļā ir papildus virzītais apgaismojums, ieslēdzams vai nu katram, vai abiem priekšā sēdošajiem.
SX4 aprīkots ar iebūvētu CD radio uztvērēju, pie kam tas atskaņo arī MP3 un WMA standartos ierakstītus diskus. Skaņas kvalitāte man, kā neprašam šinī jomā, ir OK, bet tikai. Skaļāk uzgriežot basus, sāk grabēt durvju apdare... Radio uztveršanas kvalitāte ir ļoti laba, nedaudz kaitina RDS funkcijas dīvainā darbība – tā pārslēdz uz citu raidītāju tikai tad, kad staciju jau sen nedzird. Ar iepriekš lietotiem uztvērējiem tā nebija.
Salona ietilpība ir krietni lielāka iekšpusē, kā varētu padomāt no ārpuses. Auto ir salīdzinoši plats un augsts, tāpēc pēc sajūtas vietas ir daudz. Tikai, kad mēģināju salonā iebīdīt slēpes, sevi parādīja auto īsums – pat ar nolocītiem sēdekļiem 1,55 m garas slēpes sniedzās līdz pat ātrumpārslēgam. Toties sēdekļus ir ļoti ērti un viegli nolocīt, pat pārāk viegli, jo to drīz vien jau darīja mans sešgadīgais puika.
Uz stūres, kas ziemas rītos šķiet īpaši auksta plastmasa, ir izvietotas radio vadības pogas, tas, protams, ir ērti, bet kāpēc nevarēja pogās iestrādāt kādu mazmazītiņu gaismas diodīti? Tumsā neko nevar redzēt, tāpat kā apakšējo radio pogu rindu – arī tām aizmirsts par apgaismojumu. Paneļa apgaismojuma spilgtumu var regulēt – bet kāpēc tas jādara ar trim atsevišķām pogām! Viena ir spidometru paneļa spilgtuma poga, otra – pulksteņa, temperatūras un benzīna patēriņa displejam, un vēl viena, kam ir divi režīmi, tā ieslēdz vai izslēdz nakts režīmu tam pašam displejam un radio! Nekādi nevaru pierast pie šī sīkuma.
Dzinējs ir standarta 1,6 benzīna agregāts. Man, kā pieradušam pēdējos gados lietot modernos dīzeļus, šķiet, ka tam trūkst jaudas, un tikai ap 2500 apgriezieniem parādās kaut kas jaudai līdzīgs. Tomēr, krustojuma kariņos gluži kaunā jāpaliek nav, ja pietiek pacietības gaidīt, kamēr motors sasniedz 4 – 5 tūkstoši apgriezienu, tad arī ieskrējiens izdodas tīri cienījams. Tiesa gan, tādos režīmos braucot degvielas ekonomija vairs nav mans draugs. Ātrumpārslēgs ērts, pārnesumi atbilstoši dzinējam.
4x4 darbojas tā: pamata piedziņa ir uz priekšējiem riteņiem, aktivizējot slēdzi 4WD Auto tiek ieslēgts automātisks režīms, kura laikā, ja elektronika konstatē priekšējo riteņu izslīdēšanu, tiek pieslēgti aizmugurējie riteņi. Sistēma strādā labi, negaidītu pārsteigumu no tās puses nav bijis. Brīdi, kad tiek pieslēgta aizmugure pat uz sniega un ledus nokonstatēt nav izdevies. Papildus tam ir iespējams ieslēgt stāvokli 4WD lock, kad spēks starp tiltiem tiek sadalīts vienmērīgi. Stāvoklis atslēdzas pie 60 km/h pārsniegšanas. Braucot pa aizsnigušiem meža ceļiem, kur lielais (19 cm) klīrenss un īsās pārkares tā vien provocē iebraukt kādā īpaši šaurā stigā, līdz šim palīdzība no ārpuses nav bijusi vajadzīga. Bet ir bijusi vajadzīga... dzesēšana! Negaidot sevišķi grūtā sniega ceļā sāka mirgot 4x4 lampiņa, un auto iestiga. Izlasot gudrās rokasgrāmatas (par to vēlāk atsevišķi) attiecīgo nodaļu, tur atradu: ja pārkarst transmisijas eļļa, tad sistēma drošības dēļ tiek atslēgta! Nu nemaz tik ļoti briesmīgs tas ceļš nebija, tiesa, braucu ar pirmo pārnesumu krietni lielā slodzē... Tajā pašā rokasgrāmatā gan ir arī rakstīts, ka šī mašīna nav nekāds visurgājējs. Tāpēc labāk turpmāk palikšu uz daudzmaz cieta seguma.
Gaita mašīnai ir neraksturīgi cieta, vismaz es biju sagaidījis kaut nedaudz, bet mīkstāku. Pa nelieliem lauku ceļiem un Maskavas ielas bruģi braukšana ir pat neciešama. Iespējams, ka pieradīšu, bet... Durvju plastmasa gan drīz sāks grabēt, vismaz tāda sajūta ir, un liela daļa no šīs graboņas jānoraksta uz cieto gaitu. Kas attiecas uz pašu braukšanu, tad šī cietā gaita labi novērš augstās mašīnas sānu svārstības, šķiet, ka mašīna ir kā pielipusi asfaltam. Tas ir pozitīvi, un arī neraksturīgi auto, kurš ir tik pat augsts, kā Opel Zafira. Sasniedzot ātrumu 100 – 110 km/h mašīna ir pietiekami klusa, tajā pašā laikā nedaudz saspringstot, ir iespējami arī pārgalvīgi padzīšanas manevri arī no šī ātruma, lai gan jāatzīst, ka pilsētā SX4 jūtas labāk, kā uz šosejas.
Secinājumi? Ne šis, ne tas! Auto nav īsti džips, šī pārgudrā transmisija, ar savu pārkaršanu ir visai nepārliecinoša. Auto nav īsti kompaktklase, jo ir ievērojami augstāks. SX4 ir par cietu, lai tas būtu komfortabli braucams pa zemes ceļiem, bet par vāju, lai šo cieto piekari izmantotu sportiskai braukšanai. Arī degvielas patēriņš neiepriecina – ap deviņiem litriem uz simta, ja iekļaujas Vidzemes šosejas vidējā 100++ ātrumā, un ap desmit, ja braukā pa Rīgas sastrēgumiem. (Pieļauju gan, ka vasarā, un kad auto dzinējs būs piestrādājies, šis skaitlis būs mazāks). Pircējs? Lauciniekus kaitinās mašīnas cietība, mežiniekus – mazspēja īsti sliktos ceļos. Pilsētnieks – tam gan patiks, bet priekš kam viņam 4x4? Ja nu tikai ziemā, kad ir svarīgi būt pirmajam sniegotā krustojumā, bet arī tad jāatceras, ka bremzes darbojas tieši tāpat, kā parastiem auto...


Nu nemāku pievienot bildes. Nepievienojas, un viss. Tāpēc lūriet šite: http://foto. inbox. lv/livajevs/17-10-2006

ā, un par rokasgrāmatu - tā ir debila. Citāts: Lai nebojātu rokturi, neturieties pie tā ar roku: D

smaidiigais @ 7.marts 2007 0:00
Mercedes E 220 1994 Novērtējums: 8 Komentāri [8]
Man MB ir trešā mašīna, un pēc ceturtās kādu laiku nelūkošu. Uzticamāku auto par vācu tanku grūti iedomāties - stabila arī pie 150, pie tam nekādas vibrācijas un trokšņu salonā; mersis man ir jau gadu, un ne reizi nav pievīlis. Pirku to no cilvēka, kas auto bija kopis un laicīgi novērsis problēmas, ja tādas bija radušās. Priekš merša ekstru pietiekami - el. spoguļi, logi, kondicionieris + vēl aprīkots ar pretaizdzīšanas sistēmām. Automāts, bet ļoti dinamisks, uz trases jauda pietiekama - kad iecērt grīdā, klausa uz vārda, pretējā joslā neesmu palicis. Nobraukums pērkot - 350 000, bet nedomāju, ka mersim tā ir problēma. Cena - EUR 4500. Mani fascinē 124ā dizains un kvalitatīvā salona apdare - ādas klubkrēsli ir ļoti ērti tālajos pārbraucienos, kādu man ir daudz. Tikai ziemā reizēm pietrūkst sēdekļu apsilde, bet tas jau sīkums. Par spīti LV "kvalitatīvajiem" ceļiem, ritošā daļa uzticami kalpo un ir izturīga. Pēc laika būs jāmaina bukses, pirksti utt, bet tas jau ir neizbēgami jebkuram. Pie mīnusiem - liekas, ka vājā vieta mersim ir spuldzīšu un diožu izdegšana nepieejamākajās vietās viduskonsolē un panelī, kur neērti piekļūt. Tad vēl neliela rūsiņa, bet tas - no iekšpuses un gandrīz nepamanāmi. Bet tas nu tā. Kad pirkšu nākamo auto, tam pilnīgi noteikti priekšā būs trīsstaru zvaigzne!
Jānis @ 7.marts 2007 0:00
BMW 320i E46 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [4]
Hello
Taa kaa vienaa no iepriekseejiem topikiem BMW320 tika nolikts (& man kautkaa neizdevaas ieposteet pilnu komentu), centiishos padaliities pieredzee & kaut nedaudz reabiliteet so lielisko auto;o)
Staasts saakaas gandriiz ~1.5 gadu atpakalj, kad nu dikti sakaarojaas nomainiit esosho auto uz E46. Budzhets–liidz 10k eur, gads–no 98. uz augshu. Piedaavaajums sastaaveeja(arii tagad daudz nekas nav mainiijies)no316&320diizeljiem lielaa daudzumaa&nedaudz exemplaariem R6 benziinniekiem(320,323etc). Izmeeginaatie 316/318, lai gan gaaja tiiri labi, deelj troksnja&vibraacijas aatri atsita apetiiti–BMW ar4 cilindriem, vismaz peec100k nobraukuma nav BMW. Izmeeginaatie diizelji ar itkaa ~130k nobraukumu un izskatu „as new”(bez bukteem, skrambaam, svaigu salonu, nenoeestiem lukturiem etc), neatstaaja iespaidu par tik mazu nobraukumu – piekare likaas jau valjiiga + troxnis salonaa. Secinaajumi radaas izmeeginot kaadu 320 ar 190k nobraukumu, kas tieshaam izskatiijaas&brauca kaa pilniigi jauns - diemzeel palaidu so lielisko exemplaaru garaam. Mans viedoklis, ka ar labajiem exemplaariem vaacieshi veel brauc pashi & mums ir pieejami jau nobraukti exemplaari – tobish mazmotori & diizelji. Taa kaa izveele bija maza, bet gribeejaas taa, ka aciis ceert, naacaas njemt to, kas ir, & taa nu manaa iipashumaa nonaaca 320i sedans ar veco M52 150Hp dzineeju, sudrabpeleekaa kraasaa ar 165k nobraukumu, manuaalo kaarbu, standarta blekja (alumiinija) diskiem. Uz sobriidi nobraukts nav daudz (30k 1.5gadu laikaa, nobraukums sobriid195k), lai vareetu spriest par izturiibu, bet saadi taadi secinaajumi ir. Cena nopeerkot sanaaca bisku zem9k eur, jo tika atreekinaati visi remonti, ko uz pirksanas briidi servisaa pateica – sadalenes deveejs, aizmuguree kautkaadas 2 bukses + veel paaris siikumi. No taa briizha remonti ir bijushi – elljas mainja ik peec 10k(bez nekaadas pielieshanas starp mainjaam), aizmugureejaas kolodkas (laikam kautkaadi 40lvl bija), priekshaa viens taads suuds (nezinu, kaa sauc), kas savieno richagu ar stabilizatoru~20lvl. Peec nobrauktiem 25k - priekseejaas piekares paarlasiishana: (atvainojos, bet labi nepaarzinu pareizos detalju nosaukumus)viena sharniira nomainja + paareejo 3 paarpreseeshana & sasmeereeshana, abas plaukta bukses(kas plauktu tur pie virsbuuves)(paarpreseeshana) + generatora sixnas mainja–kopaa tikai lvl 100. tika dariits Bauskas servisaa, jo Riigaa neviens no 4 servisiem, kas specializeejas BMW ar to nenodarbojas;o) tikai maina uz jaunaam daljaam (viens richags(plaukts) + bukse + nomainja ~lvl 180;o)))))

Par + vs –

+ ekonomisks uz shosejas. Braucot kruiiza reziimaa, bez gaazes spaidiishanas, pateerinjsh uz 120km/h – 6.2l.,100km/h – 6l. Braucot normaali, liidz ~ liidz150 km/h, neko daudz lielaax par 7 – 7.5 vinjsh naf.... tas ir tas, ko raada compuuters & apmeeram arii atbilst patiesiibai. Pilseeta seenjojot varbuut var nomociit uz kaadiem 11, bet reaalaakais ir ~13l/100. ziemaa stabili 14-15l/100.
+preciiza stuure, labi manevreejas arii lielaa aatrumaa.
+labas bremzes.
+super miixta piekare (citam varbuut skjitiis kaa miinus), nezaudeejot lielisku manevreetspeeju(jau piemineets ieprieksh. Protams, gribeetos to veel uzlabot ar nedaudz stingraakiem amortizatoriem&cietaakaam buxeem, bet neesmu gatavs upureet esosho komforta liimeni &lauzt paareejo piekari pa muusu neceljiem)
+absoluuti sexiigi/eleganti/lieliskais dizains;o)
+labas gaismas, it seviski nomainot visas spuldzes (tuvie/taalie/miglas) uz Narva Range Power white.
+lieliska ergonomika, pieklaajiiga apdares kvalitaate;
+pietiekoshi daudz noderiigu extru – cruise, clima, multistuure, cd changer, apsildaami seedeklji ar piepuushamu atzveltni, atsitami aizmugures seedeklji ar sleepjumaisu etc.
+DSC stabilitaates kontrole (atsleedzama)
+6Airbag priekshaa (nav gan zinaams, vai tik vecam auto veel straadaa & nav nekaadas veeleeshanaas to jebkad uzzinaat;o)
+funkcionaals & uzticams Bortcomputer (ar daudzaam hidden funkcijaam, ja ir taada interese;oD
+pieklaajiiga dinamika. Protams 150Hp nav daudz, bet pietiekami komfortablai bezkomplexu braukshanai;o)
+patiikams motora tonis, iegriezhot virs 3k rpm;o)
+laba elastiiba aatrumaa ~120km/h – 160km/h
+kluss salons.
+tehniskaa uzticamiiba (subjektiivi – bet ir taada sajuuta, njemot veeraa iepriekseejos bezprobleemu~ 200k km ar dazhaadiem paveciem BMW). Par to ljauj spriest arii esoshaa kvalitaate 9gadus vecam auto ar 200k nobraukumu.

+subjektiivi, bet pats galvenais - nu juutos es labi shajaa auto;o)

„- „
- Pilniigi anaala skanja stock audiosisteemai. Nomainot priekseejos speakerus, vairs nav pretiiga, bet nav arii baudaaama. Pagaidaam nav bijis laix &lielas intereses ko jaukt/zaagjeet/diiraat &likt ko labaaku.
- Milziigais karteris - ~min 6.5l, liidz ar to viena elljas mainja ~lvl 50;o( teoreetiski intervaals ir 20k km, bet neliekas, ka muusu klimataa + stop & go reziimaa tas ir ok. Mainu peec 10k & tikai no kannaam, ticiiba neatljauj liet no mucaam.
- Neadekvaati augsta cena.
- Neadekvaati augsti servisa izcenojumi Riigas servisos.
- Daargas OEM daljas.
- Esoshie servisi neatstaaj pozitiivu iespaidu par kompetenci & darba kvalitaati (ar iznjeemumiem).
- Muusu apstaakljiem – daarga alumiinija piekare.
- Aarpraatiigi daargs CASCO ~500 lvl;o((
- Mikstaa piekare neciesh muusu atbaidoshos neceljus. Pa brugji braucot tomeer jau ir skaljsh;o(
- Mazajam dzineejam (2l) lieli motora apgriezieni – 100km/h – 3k rpm.
- Konkreeti shim modelim, liekas, ne tik izteikti, bet markai kopumaa – nepelniiti negatiivs imidzzhs pateicoties urlaam, atsaldenjiem un skaugjiem;o(

- konkreetajam auto:
- Defektiiva kaarba;o( tas ir – konkreeti manaa gadiijumaa. Pirmajiem E46 320(98. g) taadas tika uzstaadiitas jau no ruupniicas. Dabaa tas izpauzhas kaa apgruutinaata sleegshanaas. Taa kaa nomainja ir daarga, sadziivot ar to var.
- Kondishka smird. Ko dariit- no ideas. Neesmu atradis, kursh piedaavaatu dezinficeet.
- Peec 30k nobraukuma, piekare&motors, kaut arii ir 100% pilniigaa kaartiibaa, vairs neatstaaj taadu pilniigi svaigu sajuutu. Ja nopeerkot, motoru iisti nevareeja dzirdeet ne no iekshpuses, ne aarpuses (bija tikai taada klusa shnjaakonja;o)), tad tonis vairs tik dzidrs nav. Secinaajums – sekas muusu lieliskajai celju & benziina kvalitaatei.
- Ziemaa – nedaudz kraajas uudens priekseejos lukturos.

Ja gaadiijumaa kaadam ir veelme uz E46, mans viedoklis par ideaalu second hand exemplaaru zemaakajaa cenu grupaa – tb ~10k eur. – 6R benziinniex, veelams lielaax par 2l, M54 vs M52. Pateerinjsh visiem ir more or less vienaads, tapeec nav nekaadas jeegas izveeleeties mazaaku, ja ir pieejams lielaax. Itkaa arii diizelji buutu apsverams pirkums, bet most probably, nobraukushi jau virs 200k, un potenciaalie remonti saakas no 4ciparu skaitlja... 330D cenu grupaa liidz 10k eur nav pieejami. Kaarba – definately Steptronik. No manuaalja raustiishanas jeegas nav nekaadas, tikai diskomforts. Must have – multistuure ar kruiizkontroli, ideaali, ja izdodas atrast kaadu Individual komplektaaciju ar HarmanCardon skanju. Nu un protams – nenobraukts, jo citaadi prieka buus maz. BMW ir perfekta tehnika, kas prasa pedantisku pieeju;o)
Gan jau ko aizmirsu, whatever,
Lai veicas Jums,
Peace
 
trakaissuns @ 5.marts 2007 0:00
Renault Laguna I 1994 Novērtējums: 7 Komentāri [3]
ir pagājis zināms laiks, kopš rullēju ar Renault Laguna.

sākšu visu diezgan loģiskā secībā.

jau pirms kāda laika tika nonākts pie secinājuma, ka rīgā bez sava auto nu nekādi, arī darba vietā /kas pie reizes ir arī mana mācību iestāde/, it kā man bija pieejams renault megane un ford focus, bet nu par katru km ir atskaites un piedevām, auto tiek dalīti uz vairākiem...

nosacījumi sava auto meklējumos bija lietošanas izmaksas, pirkuma cena /sākotnēji līdz 3500euro/, ietilpība, arī izskatam bija sava nozīme un tad jau arī pārējie faktori.

lai kā arī dievinātu lielos amerikāņu kuģus, sapratu, ka degvielas patēriņš dara savu. Pirkt chrysler neon arī gluži negribējās. Kā nākošās alternatīvas tika aplūkotas audi c4, bet cik nu apskatījos, šajā cenu kategorijā visi bija pamatīgi ne nobraukti, vizuālais - saloni piecūkoti, nodiluši, ok, vienīgais kādēļ bija varbūt vērts pirkt, bija audi resurss, kas tomēr ir pietiekams un komforts.

BMW.... Jaaaa.... vari braukt kā vēlies, bet BMW slava paliek BMW slava... lai gan neko sliktu nevaru teikt.... Pirmais auto sencim arī bija BMW e28... labas atmiņas... labprāt kādreiz arī tādu labā stāvoklī paņemtu... kā 7dienas auto.

No japāņiem - Honda Accord... izbraucu - man likās pārāk maz vietas... citus kaut kā nemaz neskatījos...

Volvo - par 3500 naudiņām tikai 850 sanāca... varbūt nākošais auto būs tieši no volvo saimes...

Vēl aplūkoju arī Saab - gan 9000, gan 900... arī patīk...

Kas vēl paliek - opel!? Nu šeit Omega bija padomā.... Liels, ērts auto... bet nu arī nē...

nu kā nu sanāca, kā nē, bet tika iegādāts Renault Laguna...

pieticīgs 1.8 dzinējs, nulles komplektācija, toties perfektā vizuālā stāvoklī... motoru vispār nevar dzirdēt... pirkām ar sencīti pie daudz maz zināma, kurš cītīgi apgalvoja, ka auto ir bijis lietots vācijā autoplacī lai pievestu detaļas... nu lai jau būtu... servja grāmatiņa arī bija...160 000 km...

nopirku ar vasaras riepām, nu tad arī dzenot uz mājām izspiedu 160, tas tā, lai no senča neatpaliktu... tas tā...

otrā dienā uzliku ziemenes, pagaidu mūziku, lai vismaz kkas skan... un ripinājos uz rīgu...

pirmajā dienā protams ir kārtīgi jāpavizinās, tāpēc paveicās, ka TAS notika tikai km no manas mītnes vietas, nevis ceļā no drauga Jūrmalā. TAS ir zobsiksna... Nākamais atklājums - nav velkamā āķa un nav kur aizmest arī... tika stumta ar rokām... sīkumi...

pēc 3 dienām auto tika uz laukiem transportēts remontam, jo rīgas servji laikam nedaudz uzskata sevi par gudrākiem un labākiem.... Man laukos remonts maksāja 50ls /zobsiksna, ruļļi, eļļa, filtrs, ģeneratora siksna, jo par darbu nauda praktiski netika ņemta/, bet rīgā cenas svārstījās amplitūdā - 500-1500ls...

kopumā jau gandrīz 2 mēnešu laikā būs nobraukti 2000km, pagaidām sūdzību nelādu lielo nav...

plusi:
1) apetīte (5,5-6l pa šoseju, pilsētā kādi 8-9l);
2) dizains (smuks jau nu ir, izskatās jaunāka nekā ir);
3) ietilpība - bagāžnieka var pietiekami daudz ko sastūķēt un arī aizmugurē 3 vidusmēra studenti jūtas ērti;
4) nav zagļu iecienīts.

mīnusiņi:
1) sīkumi, kas čakarē prātu - elektronika, kas atsakās pa laikam aukstumā vai mitrumā;
2) ātrumkārba - nav pārāk elastīga;
3) sajūgs - laikam prasās maiņa;
4) gaismas - miglā zem katras kritikas;
5) augsta temperatūra - aizdomas par termostata atvadām;

nu kopumā - nav jau jauns auto, bet nu pērkot lietotu auto ir laimes spēle - kā ies un vai ies!

tiklīdz būs iespēja - labāk kādu jaunu ford focus, opel vai pat korejieti, jo vismaz garantijas laikā nav uztraukumu.... vecums, kad gribējās bembi /dajebkādu/ ir cauri

grands @ 5.marts 2007 0:00
BMW 320 2005 Novērtējums: 4 Komentāri [16]
Tā nu sanāca, ka dabūju tādu darba mašīnu, kad bija jāizvēlas no alternatīvām, šis bija visjaunākais, tikai tādēļ paņēmu.
Tā kā bijusi vecā turbo Impreza, Saabs 9-5 Aero un jaunais Volvo V70 T5, domāju, ka ir ar ko salīdzināt.
Plusi - kā jau jaunai mašīnai, nekas (pagaidām) nebirst. Tas ir labi, jo čoms ar savu '01 735 BM Auto vien dzīvojas un atstāj tur vidējo LR algu mēnesī. Mazs apgrieziena rādiuss, precīza stūre, kārba labi slēdzas, patīk automātam S režīms, lai var savlaicīgi sagatavoties apdzīšanai vai galvenā ceļa šķērsošanai. Vilkmes kontrole neļauj ziemā taisīt piruetes.
Mīnusi. Sēdekļi! Kā var kaut ko tik idiotisku saražot! Izskatās, ka viņi paredzēti kādam 1.40 garam, un tikpat platam, jo ir smieklīgi īsi un sānu atbalsta nav vispār - kā 80. gadu lētajam galam. Lai labā kāja nebūtu visu laiku jātur gaisā (kruīza, protams, nav), zem ceļa jāliek spilvens. Audio! Saucās BMW business CD. Jāsaka, ka manam telefonam ir kvalitatīvākā skaņa. Basu nav, augšu nav, regulē, kā gribi. Pēc Volvo HU-850 ar 13 skaļruņiem, 2 sabvūferiem un Dolby es viņu vairs iekšā neslēdzu. Patēriņš! Es saprotu 11 l vidējo zviedru turbīnniekiem ar 230 - 250 ZS, bet tie vismaz iet. BMW salīdzinoši neiet nemaz un rij tikpat, labi vismaz, ka ne no manas kabatas.
Agrāk es domāju, ka 3. BMW laikam tiešām ir kaut kas ļoti īpašs, ja reiz tauta par viņu tā fano. Tagad jāsecina, ka tauta, kas fano, acīmredzot nav braukusi ne ar ko citu, jo patiesībā viņš ir pabriesmīgs.
Bet, ja kāds joprojām fano, minēto var iegādāties par labu cenu. Viņam pat vēl ir garantija. Man arī piedāvāja, bet es laikam tomēr attiekšos.
Juris @ 2.marts 2007 0:00
Honda FR-V 2005 Novērtējums: 9 Komentāri [36]
Jau 2 gadi Latvijā ir šis jaukais auto bet neviens nav neko te minējis... : )
Ievadam.
Bija 2005. gads. Meklējām ģimenes auto ar lielāku ietilpību nekā 4.5 vietas. Sākām no VW Sharan - itkā labs,
bet lietots pārāk nobraukts, jauns normālā komplektācijā pārāk dārgs.
Chrysler Voyager - ērts, bet jau "busiņš" - liels, rijīgs un arī dārgs. VW un Chrysler 6 un 7 vieta aizņem bagažnieka
telpu un lai to atbrīvotu, sēdekļi ir jāatstāj "garāžā", a ja tās nav ... jānes uz dzīvokli : )
Opel Zafira - 6 un 7 sēdekļi nolaižot iegrimst grīdā, forši, bet līdz ar to samazinās bagažnieka augstums,
un kopumā salons neērts - "kokains", un vēl piebilde "opelis" : )
Bija vēl citu marku varianti, bet visiem mīnuss 6-7 vietas aizņem bagāžnieku un vairāk domātas tikai bērniem (izņemot chrysler).
Tad padzirdējām par Fiat Multipla ar 6 vietām 3+3, un izlasot atsauksmes un ieraugot foto ... : D
Piebilde, veicot meklējumus nolēmām ņemt tomēr jaunu auto, jo pārsvarā visi lietotie miniveni bija pārāk nobraukti,
kā arī bija apnicis būt bez "riteņiem" un skraidīt pa servisiem (vecā mašīna), jo jābrauc katru dienu, dzīvojam Rīgas rajonā.

FR- V:
Beidzot uzzinājām ka Hondai ir kas līdzīgs 3+3, aizbraucām ar sievu uz salonu un bijām kā apburti! Nolēmām ņemt [līzingā : ) ]
Cena tad bāzes modelim bija 12890 Ls, kas bija krietni lētāk par citu marku jauniem miniveniem.
Īss bāzes modeļa apraksts: 1.7 iVtec motors ar 125 zirgiem, 5 MT, klimatkontrole, elektropaka, CD (skaņa super), signalizācija, imobilaizers,
visi iespējamie airbagi - no priekšas, no sāniem (sēdeklī), airbagi- aizkari visiem sānu logiem, degv. patēriņš vidēji 7-7.5 litri uz 100 km.
Izskats: smuka, stilīga, sportiska, garumā īsāka par citiem miniveniem un tikai nedaudz platāka.
Iekšā: diezgan plašs salons, 6 vietas 3+3, un pilns bagāžas nodalījums- vēl krietni pagarinās nolaižot azmugurējos 3 sēdekļus.
Sēdekļi ir tikai nedaudz šaurāki kā parastajā auto. Esam dadzkārt braukuši 6 cilvēki bez problēmām ar pilnu bagāžnieku.
Protams 6 x 120 kg večiem, ziemas jakās, būs pagrūti viņā sasēsties : ) Vidējie sēdekļi vairāk piemēroti sievietēm : ).
Optimāli sasēsties 4 vīriešiem un 2 sievietēm. Pārsvarā braucām trījatā ar sievu un bērnu, bērns (jau 2 gadiņi) krēsliņā ar mums priekšā. Kas ir parocīgi, jo mazajam
bieži vajag uzmanību. Priekšā pavidu mazo var droši sēdināt jo krēslu var diezgan tālu pabīdīt atpakaļ, reāli sanāk ka mazais
sēž nevis priekšā bet aptuveni pavidu. Atbīdīšana netraucē aizmugurē pavidu sēdošajam, jo arī viņa sēdeklis bīdās atpakaļ, tad
izvietojums kopumā izskatās aptuveni šādi: > >.
Par braukšanu:
Ar 1.7 motoru FR- V līdz 100 km. stundā uzvedās kā izcils ģimenes auto, viss notiek mēreni (par paātrinājumiem
runājot), kaut no vietas uzrauj diezgan labi. Neskatoties uz ģimeniskumu auto lieliski vadās un ir pietiekami manevrīgs apbraucot
bedres u tml. Pēc 100 km/st. auto kļūst vairāk sportisks, laikam tur vainīgs tas iVTEC, kas pie lielākim apgriezieniem atver
papildu sprauslas iešpricei. Bija pārdošanā arī 2 litru motora versija kas itkā, pēc apraksta, esot sportiska pie jebkurā ātruma.
Degvielas patēriņš tiešām vidēji pat no 6.5 litriem uz 100 km līdz 8 l. (ja ieskrienās uz šosejas virs 120).
Uz ceļa auto turās lieliski, laikam dēļ paplašinātās riteņu bāzes, jo auto nedaudz platāks par citiem
(konkrētāk lasiet www. bensonsauto. lv). Reāli to jūt asākos pagriezienos, kurus var izņemt bez problēmām pat ar nedaudz
lielāku ātrumu, nekā ar parasto vieglo auto. Ar FR- V ir ērti parkoties, riteņi diezgan labi sagriežās un apgriezties var diezgan
šaurā vietā.

Par mīnusiem:
1. Vadītāja sēdeklis ir tuvu durvīm un ņemot vērā to, ka visi sēdekļi FR- V ir drusku šaurāki, virs 110 kg lielam šoferim, ziemas jakā
būs neērti : ) Starp citu, es ar saviem 110 kg, protams novelkot ziemas jaku, nejūtu nekādas neērtības : )
Augstuma ziņā, mans draugs (augums 195 cm) pastūrējot manu auto bija patīkami pārsteigts par ērtību.
2. Ar 1.7 motoru tomēr trūkst uzrāviena apdzenot (jau domājam par 2 litru versiju ar 150 zirgiem)
3. Slikta pārredzamība skatoties atpakaļ caur salonu, dēļ masīvām un platām aizmugurējām stoikām, jāizmanto spoguļi... : )
Rezumējot:
Lielisks ģimenes auto! Un ne tikai ģimenes, ja paņem 2.0 litru 150 zirgu versiju : ) Starp citu no šī gada ir jaunā FR- V,
tikai ar 1.8 l. 140 zs motoru, atšķirība ir kārbās - parādījās arī automāts un komplektācijās (lūka, lietie diski u. t. t. )

Par drošību:
1. Kā jau minēju, visu veidu airbagi.
2. Pastiprināta virsbūves konstrukcija.
3. Stiprinātas durvis - iebūvēti drošības metāla stieņi.
Kādēļ nobeigumā minēju par FR- V drošību? Pateicoties tai esam ar sievu palikuši dzīvi (mazais nebija līdzi)
un pat bez būtiskiem miesas bojājumiem!!! Mašīna gan norakstāma... ietriekšanās ar purnu zemē, vairāki kūleņi un beigās koks...
Ātrums bija ap 100 km/st. Motora nav, riteņi aplauzti, iemīcīta virsbūves apšuve no vairākām pusēm.
Bet kas brīnumainākais, pasažieru daļas karkass bez būtiskas deformācijas, jo pēc avārijas mierīgi atvērām durvis un izkāpām ārā.
Paldies Hondai !!!
Īsumā bija tā, apdzenot (ievērojot visus noteikumus), tad kad jau bijām blakus apdzenamajam auto,
tas mūs nepalaida... Aizķērām kreiso apledojušo apmali, sāka nēsāt, iztaisnot pie 100 km/st neizdevās - divi riteņi uz ledus, divi uz asfalta.
Nedaudz sāniski nolidojām pa labi no ceļa ... Tas, kas mūs nepalaida aizlaidās - laikam nobijās redzot kā mēs kuleņojam...
Bet nu ok, šis stāsts citai sadaļai.
Galvenais ir tas ka Hodas FR- V drošība tiešām augstā līmenī, virsbūves karkass izturēja. Bijām piesprādzēti, spilveni izšāva visi izņemot
priekšējos, kas dīvaini, bet laikam arī nevajadzēja, jo mums ar sievu viss bija ok, izņemot nedaudz samežģīto kaklu sievai un man smadzeņtrīci.
Iespējams, ja mūsu FR- V versijai būtu VSA, tā palīdzētu iztaisnoties, vismaz tā ir rakstīts par VSA darbību.
2007. gada FR- V visiem modeļiem ir VSA (stabilitātes kontroles sistēma).
Starp citu, nākamā mūsu mašīna būs arī FR- V!
 
romiss @ 28.februāris 2007 0:00
BMW MINI cooprerS 2003 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
Satriecošs automobilis!!!! Lieliskas manevrēšanas spējas pilsētā. Ļoti labs paātrinājums līdz simtam. Automašīna, kuru ievēro! Vietas pie stūres pietiek, vienīgais nevaru bieži atrast, kur nolikt kreiso elkoni... Laba audio sistēma, bez kuras nu nekādi nedrīkst, parkingsensori- kaut arī automašīna ir maza pēc izmēriem, tomēr noder. Vairāk paredzēts ceļiem ar ļoti labu segumu, jo izjūt jebkuru plaisiņu un īpaši jau bedrīti. Perfekti pārvietoties Rīga- Jūrmala- Rīga, kur šad tad arī izdodas paskriet virs 160 km/h. Max ātrums, ko esmu ar viņu saniedzis ir 210km/h, bet tas pa Vācijas bāni. Ziemā arī var braukt, bet nejūtos protams tik droši kā vasarā. Nomainīju diskus no 17'' uz 15'' un vismaz pa risēm nerausta. Vasarā protams, ka likšu atpakaļ, jo vizuālai nedaudz jau zūd. Dikti jau nepatīk degvielas patēriņš- zem deviņi tagad nevar dabūt, un, ja brauc pa pilsētu, tad vidējais ir 12l. Protams, ka leju 98to...
vērtējums 8 dēļ patēriņa!
KK @ 27.februāris 2007 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti