Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Opel Omega 2.5 TD 2000 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
Auto iegādāts septembrī 2006. gada. Meklēju ss. lv, bet tad neko īsti nevarēja atrast virs 99. gada, tā kā nācās izvēlēties Vācijas tirgu. Atradu firmu "Prodo", kura no manis izvēlētajām mašīnām no Mobile. de pielika klāt 1300 EUR un atveda nedēļas laikā. Auto iegādāts pa 9 100 EUR. Auto atveda ar 190 000 km nobraukumu, līdz šim brīdim esmu novizinājis 8 000 km, tā kā jau kaut ko varu pateikt par šo auto.
Aprīkojums:

- 2.5 TD (BMW motorītis) 131 ZS
- automāts (Laba štelle slinkam cilvēkam)
- kruīzkontrole
- dalītā klimatkontrole
- BC (Borta kompis, labi atspoguļo nemierīgu )
- ādas salons
- priekšējo krēslu apkure
- xenon
- iebūvēts telefons
- navigācija (nevaru atrast LV disku)
- 4 CD mainitājs
- bose skaņas sistēma
- multifunkcionāla stūre
- čips 171 ZS
- 17'' lietie diski oriģinālie Opel
- ziemas režīms, pretislīde


+ šim auto:
- ātri uzsilst salons
- laba vadība arī uz ziemas ceļiem ar pakaļas piedziņu
- liela ietilpība, pieci cilvēki brīvi var sasēsties
- labi strādā iebūvētais telefons
- laba skaņas aperatūra
- ātri uzsilst apsildāmie krēsli (5- ci režīmi)
- liels bagāžnieks
- laba piekare

- šim auto:
- parādījās automāta defekts reizēm nepārslēdz no 2. uz 3. neviens nevar atrast vainu RAAP noturēja nedēļu tādu pašu atdeva atpakaļ
- nav atsevišķu pogu lukturu mazgātāja, ātri iztērējās logu šķidrums
- sāk gļukot kruīzkontrole

Lielos vilcienos būtu viss.
Varbūt kāds var ieteikt kaut ko par NAVI CD, un automāta remontu.
 
Ashais @ 31.janvāris 2007 0:00
Skoda Octavia 1,9TDI 2006 Novērtējums: 7 Komentāri [8]
Škoda Octavia II

Pirmie saviļņojumi par jaunu auto ir garām un tagad varu padalīties iespaidos un nedaudz noraksturot to ;
plusi:
- elegance, 1,9TDI, melna, 16” lieti diski, ksenona gaismas, miglinieki – kopā izskatās neslikti;
- visi 4 elektrologi, dalītā klimatkontrole, sēdekļu apsilde, miglas lukturi, sporta stūre, sporta beņķi, stūres, ātrumkloķa un rokasbremzes apdare ar ādu, spoguļu apsilde, mp3 ar 8skaļruņiem, ASR, pilnais borta dators;
- salīdzinot ar 1999. gada astru – 40cm garāka, platāka un augstāka, to visu jūt salonā, kā arī bagāžas nodalījums vienkārši ir fantastisks -540litri;
- ASR strādā labi, bet to izslēdzot brauktprieks ir daudz lielāks;
- stingra piekare, stabili turas līkumos;
- dalītā klimatkontrole ir laba lieta- sieva blakus „cepas”, bet pats sev vēsāku klimatiņu, katrā ziņā patīkami;
- patīk sīkumi- daudz kastītes, pudeļu novietnes, pakaļas sildīšana vēsajos rītos, rokas balsts ar augstumu regulēšanu starp beņķiem, salona apgaismojums
- ventilācijas darbība ir laba- aukstajos rītos diezgan ātri tiek ar darbu galā.
- patēriņš ekonomiski braucot vidēji 4,2-4,4 l/100km, bet normāli vālējot uz 120 km/h un Rīgas korķiem sanāk ~5,7l.

mīnusi:
- braucot pirmos kilometrus sāk čīkstēt aizmugurējo durvju gumijas- silikons palīdzēja;
- audio kvalitātes skanējums nav tas labākais;
- tomēr sporta beņķus nevajadzēja ņemt- cieti jau ir, bet vietā nenotur;
- bija papildus jāpērk gumijas paklāji;
- aizmugurējos apartamentos esot kā uz pirts lāviņas- ciets zem pakaļas, stāva atzveltne.
- kamēr iesilst salons, nedaudz skrab plastmasas.
- čīksts elkoņa balsts starp krēsliem! Ērts jau viņš ir, bet tracina tā plastmasas čīkstēšana;
- skaņas izolācijas laikam nav vispār- tik, cik ir salona apdarē.

Vērtējums – labā komplektācijā der arī kā ģimenes auto, bet vairāk par 7 no 10 nav pelnījis.
Nobraukti jau ir 13 500km un priekšā ir servisa apkope, tad arī par viņiem varēšu šo to pateikt.

Varbūt kādam ir pieredze ar škodas servisu?
 
žuks @ 28.janvāris 2007 0:00
Mazda 626 1994 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
taa neko taa ir man otraa masiina pagaidaam man patiik nomainiiju zobsiksnu, rievsiksnu divus rulliisus un atsperi96lsar darbu. aizmugurei izvirpoja bremzu disku nomainiija kalodkas un klucus ar darbu 48 prieksas kalodkas23. peec bockas salons liekas milziigs. pagaidaam neko sliktu nevaru pateikt man patiik un pagaidaam par citu pat nedomaaju un negridu
arturs @ 23.janvāris 2007 0:00
Mercedes 250 1990 Novērtējums: 6 Komentāri [6]
http://www. iauto. lv/mansauto. php?modid=905&marka=4 Šis ir apraksts par iepriekšējo auto. Kad bija atvaļinājums, izdomāju to nomainīt uz kaut ko labāku. Noteikti gribēju palikt pie vācu auto ar dīzeļdzinēju. Budžets - līdz 3k eiro. Bija vajadzīgs uzticams autiņš lai braukātu uz darbu 100 km dienā. Sākumā dikti metu acis uz E34 TDS. Kamēr vēl nebiju ticis vaļā no Audi, palasījos forumos atsauksmes. Zināju par problēmām ar sūkni, un kā tās izpaužās, uz ko skatīties utt. Audi tika pārdots un beidzot varēja sākties kārotā bembja meklēšana. Divu nedēļu laikā tika apskatīti apm 15 autiņi, un VISIEM bija forumos lasītās pazīmes par beigtiem sūkņiem. Jaunā gada garajās brīvdienās bija pārdomu laiks, un cerību par laba TDS iegādi metu pie malas. Atkal lasīju forumus, tikai šoreiz jau par MB. Paliku pie domas, ka meklējamais objekts būs W124 ar 2.5 vai 3.0 dīzeli. Bija apskatīts tikai viens auto, kad uzrakos vienam sludinājumam. Tas kas piesaistīja, bija ļoti smukā bilde un pieņemamā cena - 2.8k eiro. Zvanot vēl pārprasīju, vai tiešām tas pats, kas bildē. Saņemot apstiprinošu atbildi sarunāju tikšanos. Satikāmies, paskatījos, izbraucu, parunāju par cenu un sarunāju tikšanos CSDD. Viss baigi patika - motors sauss, kluss, salons ļoti kopts, durvis nenosēdušās utt. Cena - 2.7k eiro. Ceļa nodoklis - 45 Ls. Tātad manā valdījumā nokļuva 2.5 dīzelis. Ekstru praktiski nekādu. Kā jau visiem - centrālā atslēga, signalizācija, st. pastiprinātājs, ABS, el. lūka un VIENS el. spogulis. Tagad zinu arī to, ka abi spoluļi, logu šprīcētāji un pats logu ūdens bačoks ir apsildāmi. Spidometrā bija 230 k, bet atkal esmu reālists un saprotu, ka reālais varētu būt stipri vairāk. Mašīna Latvijā kopš 2003 gada jūnija. Līdzi nāca visi TA taloni. Pirmie divi pa nullēm, viens ar atkārtoto. Mainītas priekšējās atsperes. Pirmais, ko izdarīju pēc pirkšanas - nomainīju sprauslas, eļlu (7 litri) visus filtrus un logu slotiņu - 11 Ls. Degvielas filtri viņam ir divi - liels un maziņš. Filtru cena nepārsniedz 12 Ls. Sprauslas ar darbu sanāca 62 Ls. Nu eļļa pēc paša uzskatiem. Es braukāju ar Texaco 10W40 un mainu ik pa 8 kkm. Uz maiņu nekas nav jāpielej, un līmenis praktiski nemainās. Pēc pāris dienām uznāca lielais sals. Rekords ko redzēju mašīnas termometrā -32. Principā visus lielos salus nobraukāju bez problēmām. Leca kā bitīte. Vajadzēja tikai pasildīt sveces vairākas reizes. Bet tas pie nosacījuma, ka mašīna tika kustināta vismaz reizi diennaktī. Vienu reizi nostāvēja kādas 2 dienas un padevās akumulators. Bet ar vadiem - aizgāja. Tā kā tagad ziņu, uz ko mans dīzelis ir spējigs. Liels mīnuss bija tas, ka mašīnu pirku Rīgā un pabraukāju tikai pa Rīgu. Vienu lietu biju palaidis garām. Ātrumā virs 90 km/h nedaudz peldēja aizmugure. Aizbraucu uz servisu - aizmugurē kaut kādas buksītes. Un savirzes regulēšana (kuram vēl savirze regulējas arī aizmugurē?) - 70 Ls. Liku pārbaudīt visu piekari un atklājās vēl viena W124 slimība - priekšā nolūzis stabilizatora kronšteins - 5 Ls. Pēc pāris mēnešiem nobeidzās priekšējais gultnis - 12 Ls + 10 Ls par darbu. Pienāca laiks apskatei (vasara). Bija nobraukti 14 kkm. Vajadzēja nomainīt aizmugurējos bremžu diskus un klučus - 32 Ls un skate logā. Atgāzes palielas, bet norma (2.01). Pēc apskates nobraucu līdz oktobrim, kad sāku gatavoties ziemai. Nedaudz tecēja radiators (remonts 20Ls - Valmieras 5, Gvido), jāmaina termostats - 10 Ls, antizfīzs - apm 8 litri, vienīgā siksna - 17 Ls, un sāka mirgot arī bremžu signāllampiņa - priekšējie kluči - 15 Ls. Tas arī viss kas pagaidām ir darīts. Četras reizes mainīta eļļa un filtri. Nu tādas lietas, kā logu tonēšana, maģis, lietie diski, baltie pagriezieni utt jau neskaitu pie obligātajiem izdevumiem. Nobraukti pa gadu 29 kkm. Degvielu tērē proporcionāli braukšanas apstākļiem - pilsētā varētu būt līdz pat 8 l, pa šoseju kādi 6.5 l. Ziemā nedaudz vairāk. Pa šoseju rekords vasarā uz 500 km ar čertiem cilvēkiem mašīnā bija 5.9 l/100km. Es rēķinu vidējo 6.5 - 7 l.
It kā jau padaudz ir ielikts, bet kādu laiku varēs braukt bez liekas naudas ieguldīšanas. Domāju vēl pusotru gadu nobraukt un tad ar jauno apskati likt pārdošanā.
Vēl jāpiemin, ka motorā ir ķēde (dzirdēju ka mainās uz 400 kkm). Dzinēja jauda ir 90 zs. Maz jau, bet vienkāršai braukšanai pietiek. Interesanti, ka tahometrā ir atzīmes līdz 6000 un nav sarkanās zonas. Griežās līdz 5.5 Griezes moments arī diezgan niecīgs. Ja gribi lai iet - jāgriež uz lieliem apgriezieniem. Klusa un stabila pie lieliem ātrumiem - ir braukts arī 170. Bet ar vidējo Latvijas kruīzēšanas ātrumu 100 - 110 km/h braukt var pilnīgi mierīgi. Salons ir ļoti kluss, nekas negrab un nečivina, lai gan jāatdzīst, ka ļoti nemoderns un vecmodīgs panelis. Bet tas jau gaumes jautājums. Kopumā varu teikt ka autiņš ir ļoti labs un izturīgs. Dzinēji, ja kopti ripo ļoti ļoti ilgi. Piekare ir sarežģīta, bet ja viss ir savests kārtībā, tad uz ilgu laiku. Mašīnai ļoti mīksta un komfortabla gaita (priekš sava vecuma). Ar rūsu arī ir tā, ka vārīgās vietas ir riteņu arkas, ap durvju rokturiem un ap aizmugurējo antenu, kura atrodas spārnā. Jo ilgāk mašīna Latvijā, jo lielākas iespējas, ka rūsa parādīsies. Un protams sistajās vietās - kā sataisa. Jaunākiem (E klase) laikam kaut kāda apstrāde notiek.
Jāpiemin vēl, ka labi turās cena priekš saviem gadiem. Vērtējums 6, jo vecums tomēr. Bet priekš 17. gadīga dīzeļa laba. Nu riktīgs pensionāru autiņš - nedinamiska un komfortabla, veca un dārga. Nu kaut kā tā...
 
Milicists @ 22.janvāris 2007 0:00
Suzuki SX4 2006 Novērtējums: 9 Komentāri [8]
Auto, kam nevajag reklāmas un kas pagaidām ir ļoti maz reklamēts Latvijā!

Latvijā ir pieejami divu veidu modeļi - pilsētas un 4x4 - tā kā starpība ir tikai 1000 EUR, tad priekšpiedziņas neapskatīju. Jāatzīmē ka 4x4 ir aprīkots ar modernu pievades sistēmu - gribi - brauc ar priekšējo piedziņu, gribi - brauc ar pazemināto 4x4 vai arī ir iespējams AUTO 4x4, kas ieslēdzas izslīdot riteņiem - esot it kā aizgūts un pilnveidots no Audi TT.

Kas man patika vislabāk - auto no rūpnīcas nāk pilnā komplektācijā un papildus ir iespējams tikai ESP, miglas lukturi un dubļu sargi: ) Pārējais viss jau ir iekšā, ieskaitot kondionētāju, elektriskos spoguļus un logus plus 6 drošības spilvenus. Vismaz neviens nemēģina uzmākties un kaut ko iesmērēt salonos... :)

Auto ir aprīkots ar 1.6 litru motoru, kas 1.5 tonnas uz priekšu dzen ļoti eleganti - varbūt pietrūkst dinamikas virs 110km/h, bet nu pie Latvijas ceļiem jau nekur ātrāk nepaskriesi.

Salons ir pārdomāts un faktiski lielākā daļa ir paņemta no GrandVitaras. auto izmēros ir tikai mazliet mazāks par lielo brāli, toties izmaksu ziņā var ietaupīt vairāk kā 10 000 EUR, jo pilnā versija maksā tikai 16 000 eur. Laikam pēc cenas tādejādi auto ir viens no lētākajiem kas pieejams Latvijā!

Auto nāk ar 16'' lietajiem diskiem un ļoti precīzu stūri pie kuras ir jāpierod, lai gan uz ceļa auto ir stabils.

Kā mīnuss laikam ir jāmin tomēr benzīna patēriņš, kas pilsētā vidēji ir aptuveni 6-7 litri, bet ārpus pilsētas braucot virs 120 km/h sasniedz pat 7.5 litrus, bet iespējams kad auto būs ritīgi iebraucis arī tie rādītāji nokritīsies...
gk @ 21.janvāris 2007 0:00
Volvo 960 1995 Novērtējums: 9 Komentāri [1]
Nu, jā- Volvo ir līmenis. Dārgs tik, maita. Te viens rakstīja par tikšanu avārijā ar Volvo 740- pilnīgi piekrītu- es arī reiz pats redžeju, kad, laika, 760 bija ieskrējis kokā (šoferītis aizmiga) un bija principā izmetams- motors bija uzsists apmēram tur, kur logu tīrītāji atrodas, a šoferītim "tikai" lauztas kājas un priekšā sēdētājai pārsista piere. Bet, nu tas tā.
Par 960- nooormāls braucamais. Biki goviigs, smagnējs, bet ar 2,4 l benzīna dzinēju pilnīgi pietiek. Ērts, nu un protams, dažādie navaroti. Īpaši patika antena, kas pakāļā izstumjas laukā tā stilīgi un novācas, kad radio izslēdz un tas, ka uz durvju slieksnīšiem uzrakstīts- "960"- tipa- lai zin, kad kāpj iekšā, ar ko brauc : ).
80- litrīgo benzīnbāku gan nebija viegli pilnu pieliet : ))
Ar ātru braukšanu neaizraujos, bet sanāca pāris reizes tā veiklāk pavizināties. Biju patīkami parsteigts- pie 190 km/h nekas ne vibrēja, ne grabēja- mašīna klausīja. Ideāli. Tik vējš ap spoguļiem skaļāk drusku svilpoja un mušas no lampām pēc tam bija grūti notīrīt...
Par lampām runājot- slotiņas ir riktīgi laba lieta. Stipri labāk par tiem risinājumiem, kad ar augstspiediena sūkni mazgā, jo pēdējais NEŽĒLĪGI tērē margājamo šķidrumu.
Vispār, kad varēšu atkal "pacelt"- noteikti izvēlēšos Volvo.
Vai, varbūt Mersedesu vēl..
Balamute @ 20.janvāris 2007 0:00
Skoda Octavia Kombi 2000 Novērtējums: 6 Komentāri [2]
Taatad par Skodu (Oktāvija, pikaps (nu- tipa kombi) 2000. gads, 2.0 benzina dzinejs. Pirms pie tās tiku, braucu ar Volvo 960, ko, protams, salidzinat nevar, bet, nu laivaikaa.
Labās īpašības: nebija dārga nopirkt (lietotu pirku, 5 g. v. ar 198 000 nobraukumu); benzina paterinjsh = OK. Uz Tallinu, Siguldu un Liepaaju videjais paterinjsh 6,8..7 (nu- 7,2, ja kaut kaads nelaags laiks vai BAIGI jaaskrien). Nu, pilseta, protams ka jau pilsetaa- manaami vairaak.
Vietas "pakaļā" navalom; salikt un pavest var sazin ko.
Pa cik viņa tomēr II klases mašīna- nav īpaši žēl, bet, nu speciāli jau, protams ne-1- s viņu arī nelauž..

Sliktaas iipashiibas: rūsē. Volvo 10 gadu vecumaa vispar minjas nebija no rūsas, a te- 5 g. v. mašīnai- visās malās (īpaši aizmugurē augša virs stikla. Tas ir galīgi garām- nemāk viņi krāsot un aizsargāt virsbūves.

Un pēdējais- serviss- Karlo Motors- "ofic. " Škodas izplatītāji reāli besī.
Darbs viņu servisā un rezerves daļas vnk. NENORMĀLI dārgs, bez tam viņi tā interesanti laiku rēķina. Piem. man gaisa filtra nomaiņai ierēķināja to ļi 15 to ļi 20 minūtes (par likmi 15 ls/h pirms gada). A darba tur, nu uz minūtēm 3. Es ofigel vienkārši.
Tajā pašā reizē bija aizmirsuši iespraust man atpakaļ vienu kautkādu kontaktu- es viņu dēļ D- pilī peļķē paliku. A skaitās, ka viņiem ISO 9000 kvalitates sistēmas sertifikāts. LRQA izdevis...
Viņiem zin, kā klientu pietiek, paši visu pagūt nevar un secīgi - viss pilnīgi po. Tā kā- ar Karlo Motors gan nesienieties.
Balamute @ 20.janvāris 2007 0:00
Opel Zafira 2.0 DTI 2000 Novērtējums: 8 Komentāri [8]
Taa kaa nebija neviena raksta par Opel Zafira, kad grasiijos to pirkt, tad vismaz tagad, kad esmu to iegaadaajies, varu drusku kautko uzrakstiit. Taa kaa neesmu speciaalists par auto lietaam, tad paareejie Zafira lietotaaji laipni luugti padaliities informaacijaa, jo es esmu nobraucis ar savu aparaatu tikai 4000 km, taa ka paaraak objektiivs nevaru buut.
Auto nopirku novembra beigaas no autoplacha par EUR 7900. Iisi par papildus aprikojumu (Opelim tas saucas Elegance aprikojums) - kondicionieris, kruizkontrole, visi elektriskie logi, elektriskie spoguli, spogulu apsilde, lietie diski, miglas lukturi, ABS.
Kopsh nopirku auto, nomainiiju riepas, uzliku signalizaaciju, nomainiiju ellju un filtrus. (Elljas tilpums motoraa 5,5 L, kas lejot sinteetiku nav paaraak leeti).
Zafiiraa nebija CD speeleetaaja, ko pagaidaam atrisinaaju ar FM transmiteri (klausos muziku no USB Flash caur FM).
Auto pasham ljoti patiik. Kaa izbraucu testa braucienu, taa sapratu ka tas ir prieksh manis. Patiik ka var seedeet augstu un salikt bagaaziekaa visu ko vajag (beernu ratinjus nesaliktus var ielikt). Pirms pirku, skatiijos veel uz Mazda Premacy, VW Sharan, Ford Galaxy, Chrysler Voyager. Bet Zafira izmeers, dizains, apriikojums (un protams ari cena) likaas optimaalaakais manaa gadiijumaa. Vajadzeeja auto ar kuru varu gan ikdienaa braukt uz darbu vienatnee (un parkoties), gan briivdienaas veikt taalaakus gabalus gan ar gimeni, gan uz sporta izklaideem saliekot inventaaru. Seedeet vadiitaaja kreeslaa varbuut nav paaraak eerti, bet 250 km bez apstaajas var iztureet. Apdziit var labi - galvenais lai iesleedzas turbiina. Neko vel nevaru pastaastiit par remontiem un izmaksaam, zinu tikai ka tautaa izdaudzinaats bubulis par augstspiediena suukni kursh shiem modeljiem ir vaajaa vieta (un mainja ap Ls 400)

Plusi:
+ patiikami seedeet augstaak par citiem (kautgan tagad izskatas ka Riigaa 1/2 brauceeji parvietojas ar veniem vai dzipiem)
+ salonaa daudz vietas arii 2 rindaa seedoshajiem
+ ljoti mazs apgrieshanaas raadiuss
+ 7 seedvietas (peedeejaa seedvietu rinda saliekas taa, ka to vispaar nevar ne redzeet ne just)
+ degvielas pateerinsh (shoseja 5-6 litri braucot 90-120km/h, pilseeta 8-9 litri pa korkjiem)
+ labs uzraaviens (esmu patiikami paarsteigts)
+ glaazhu tureetaaji katraa rindaa (siikums bet patiikami)
+ jumta relinji (tiem kuri izmanto jumta bagazniekus)

- liela aklaa zona - prieksheejie jumta balsti ljoti resni
- mazs trauks prieksh logu skjidruma (2.5 litri)
- diezgan leeni uzsilst
- sviist ciet logi, kameer auto nav uzsilis
- 3 rindaa seedoshajiem nav paaraak eerti
- diezgan cieta amortizaacija (bedres "sit cauri")
- brizhiem kautkas iegrabas no apdares plastmasaam
- priekshaa zem bambera ir kautkaada itkaa dekoratiiva plastmasa, kas atrodas ljoti zemu un piebraucot pie apmales ir aizkjeerusies un vienaa malaa atdaliijusies

Lieku Zafirai 8 par to ka man shis auto pagaidaam tiesham patiik - taatad vairaak emociju vadiits.
 
Salen @ 19.janvāris 2007 0:00
Audi A3 1998 Novērtējums: 7 Komentāri [5]
Man ir šis, atdzina viena firma no Vācijas, aizdomīgi mazs nobraukums 107000 km. Skati ar pirmo neizgāju, abi priekšējie stūres pirksti bij jāmaina- Kemi 80 lv ar visu darbu.
Zobsiksna+ģeneratora siksna+motoreļla+ filtrs Kemi 200 lvl- gribējās paremontēt.
Pārējais ripo, klausa, liekās ka ir ok.
Dzinējs 1.6, manuālā kārba, degvielas patēriņš pa šoseja 6.5 l, pilsētā-9 l.
Veicot remontus šos, ko jau uzksaitīju secinu, ka apkope neko dārgāka nesanāk kā vecajai Honda Civic 1993 gada, ta kā varu teikt ka esmu apmierināts.

Zabers @ 18.janvāris 2007 0:00
Mazda 626 1990 Novērtējums: 6 Komentāri [6]
Lēnam turpinu savu auto aprakstu, : ) šoriez pastastīsu par Mazdu 626.
Tātad tā, tažota 1990 gadā, motors 2.2 Automāts to visu vel papildināja gāzes iekārta diemžēl neoriginālā, kas arī sagādāja galvassāpes. Auto tika iepirkts par saprātīgu cenu, ka jau visām mazdām labs salona aprīkojums, visi logi un spoguļi elektro, viss labā kartībā un viss darbojās. Tas bija mans pirmais auto ar automāta kārbu.... un es jums teikšu kungi.... pirmais un pēdējais, vairs es uz to neprakstīšos... : ) man patīk pašam kontrolēt situāciju. Neuzticos es automātiem, it īpaši pēc situācijas kad aprāgsts zem motora pārsega gaisa filtrs, un tad tas auto paliek stāvot uz vietas, tas mani nemaz nedarija laimīgu : ) Ka jau minēju mans pirmais auto bija Golf II, kurš man kalpoja ļoti uzticīgi un ar kuru es nekad neesmu palicis uz ceļa, salīdzinājuma ar mazdu... dabuju pastāvēt ceļa malā 3 reizes : ( Visi jau saka ka mazda tāds tautas vāģis jau vien ir, nu bet ka nu kuram.... detaļu izmaksas ir diezgan augstas tādas cenas un klases automobīļiem. Pēc gaisa filtra jokiem dabuju meklēt jaunu gaisa filtra plastmasas bunduli, kurš kā izrādās maksā ap 20 Ls, tāds sūda plastmass, u vel pie tam esot baigākais defecīts 2.2 motoram, par laimi piemekleju no kāda 2.0. Kau6t kā es te izplūdu savās bēdās : )

Labāk par plusiem un mīnusiem:

+ Ekstras, el logi, el stikli, salons, ļoti ērti sēdekļi
+ Bāgāžnieka apjoms milzīgs

- Rūsē šausmīgi, manejais bija viss vienā rūsā, it īpaši no lejas, tā mazdam ir ļoti vājā vieta, ja pērkat tad obligāti lieniet zem mašīnas un izpētiet
- Elektronikas pilns, bet ģenerators vājš, ar savu mūziku no golfa : ) sabojāju arī mazdas ģeneratoru, kuru jau par kapejkam nevar tik viegli dabūt : )
- Neoriģinālā un veca gāzes iekārta rada ļoti lielas galvassāpes.

Tātad secinājumi dārgie lasītāji: Diezgan normals auto, ar saviem tarakāniem, tie jau nu ir visiem, šim ir rūsa. Vel aizmirsu pieminēt degvielas patēriņu Gāzes 4Ls uz 100Km, tā tas bija kad gāze maksāja 30 santīmus, cik tagad nezinu, ja kādam interese rēķiniet paši : )

bitner @ 17.janvāris 2007 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti