Audi 100(C4) 1992 Novērtējums: 9 Komentēt
nu jau gads rinkjii kops vienu C4 nomainiijis otrs C4. iepriekseejaa apraksti ir zem mana nika. Kaapeec mainiiju? 3,5 gadi bija jau nobraukts apm 86 t km ar gaazi. ar gaazi var braukt, ir leetaak, bet jaamaak pasjam apkopt! un neticeesiet peec trim iepriekseejaam gaazes mashiiniiteem shim nav un nebuus gaazes iekartas. kaut abiem C4 motori ir identiski.
taatad.
1992 gada decembris, motors 2.0 115zs. uz paardosanas briibi spidometrs raadiija 72.000 km!!!! : ))))) (jidritvai). ja saliidzina ar iepriekseejaa staavokli... ticams... neticams... servisa graamatinja ORIGINAALAA!!! uzraada pavisam citu noskreejienu! : )) lai nu katrs min kadu... es reaalo nobraukumu zinu un mani tas apmierina: )
mainiiju jo shim ir elektro pakete.. un kondicionieris+LUUKA!!!???: )))) diivainie vaaciesji: )
mainiiti tika visi 4 amorizatori SACHS (eljas) 108 ls +pasja darbs (nav tas gruuti). eljas un filtri, sveces +termostats (un antifriizs) un aizmugureejaas bremzju uzlikas. VAIRAAK NEKAS!!!
laikam samelojos jo profilaksei biju parbaudiit "freona"daudzumu... viss oki.
mashiiniite konkreeti AUDI ir aarkaartiigi izturiigs auto, tie kas suudzas ka vinja birst... tad padomaajiet cik jau vinja nobraukusi: ((((tas auto sen ir autokapseetas kandidaats...
ja ir kopta, viss savlaiciigi mainiits mashiiniite kalpo ilgi un bez atteikumiem!
es gadaa nobraucu (kaa kuru reizi) videeji 26 t km, tiesa ka tas nav daudz...
Pateerinjs 30%pilseetas reziims ir ZEM 8/100. aatrumaa ieveeroju kaa jau visi...5 ls robezjaas: ) aatraak par 120 km/h pa muusu "liidzenajiem, bez bedru" celjiem man napatiik braukt....
vienvaard sakot "nenojaats" eksemplaars ir gana labs: )
Audi nav slikts auto, bet kaa likums nobraukts: (((
Autors: ursis Pievienots: 2005-07-06
Komentāri:
robijs (07.07.2005 10:37) :
Gribeeju tik piebilst- praktiski visi autinji ir labi!- ja vinjus cilveeciigi eksplotee un ja starp stuuri un seedekli ir normaala ""bliive""., vienkaarshi pirms peerk autinju vajag saprast ko katrs modelis piedaavaa.
Master_D (07.07.2005 11:57) :
A kas tev ar to gāzi salēcās?
ursis (07.07.2005 14:48) :
Pasham tev kaut kas saleecaas!
ursis (08.07.2005 07:59) :
ups iepriekseejais ursi??? kas tu esi?!
gaazi izkodu pilniibaa, viss jau buutu labi bet bija par daudz BET. jaa ir leetaak konkreeti manam auto 40% ekonomija, reaali ap 30% JO NEVIENS nereekjina apkopes izdevumus!!! un deelj 1 ls/100 km njemties... es uzskatu nav veerts... :(
gaze taupa dzineeju utt
visas saiziites pie iepriekseejaa C4 aprakstiits(arii gaazes)
iistais ursis!
ursis (08.07.2005 10:31) :
http://www. iauto. lv/users. php?u=ursis&numurs=7
Master_D (08.07.2005 11:31) :
Kaimiņam ir 2.0 c4 ar monošprici. Baigi slavē - ekonomisks priekš tās lielās bundžas esot. vidēji 7-8 litri uz 100, pa pilsētu ar neko daudz vairāk neēdot...
Gāzinieks (08.07.2005 11:41) :
Jaa tas tiesa, pats esu norulleejis ne vienu vien 100000km ar dazjaadiem gaazes auto, ekonomija 1 ls/100km ir ideaala. tagad braucu ar benziinu, un ir jau izveeles, nopirkt to pasho 2.8 motoru ar gaazi un teereet 13l/100, vai 1,8T un benziinam 8l/100km
ursis(iistais) (08.07.2005 12:12) :
monospricei gaaze ir ljoti okei, un veel dazjiem tipiem. galvenais ka shim sprices tipam... es uzskatu ka nevajag likt(likt jau var visu). shim ir ar meh sprauslaam - elektroniski reguleejama.
suukni nedriikst atsleegt!! bet tad ar laiku gazes reziimaa saak laizt garaam benziinu... saakas mekleesanaas pa srotiem... un peec kaada laika viss no gala...
un tiesji shii iemesla deelj... shim nebuus: ((( varnbuut pie citiem nosaciijumiem sen buutu uzlikta. monozprice man neder... jaudas deelj... taa jau niikulis un ja veel gaaze...
ursis (08.07.2005 12:17) :
un arii citiem shii veida barosanas sisteemaam es neliktu.
gaazes kantori apiet sho probzu - atsleedz suukni, atsleedz tuksgaitas regulatoru(tuksgaita 1000 - 1200 atkariga no ruupniicas iestatiijuma)... un brauc... mani tas galiigi neapmierina!
bet saliekot pareizi emulatorus(zonde+tuksgaitai)... netur integraalais spiediena regulators(vinjs straadaa reziims- piespiedu tuksgaita, jeb nosleegta degvelas padeve)... jo nav paredzeets shaadiem ilgstosjiem reziimiem....
Nu jau rinkjii GADS, shogad tika nobraukts ljoti maz... ap 21 t km, jo shogad tika maz sleepots vieteejos pauguros.
Ko varu jaunu pastaastiit?
vienaa vaardaa NEKO ! bet taa jau nu gluzji nav.
no raksta mirkla kas ir remonteets, izdariits.
1.87t km nomainiits tososla(plastmasas)daliitaajs, kas pie galvas skruuveets, nomainiitas aizmugureejaas bremzju uzlikas. remonteeti aizmugures bremzju suporti(izjaukti- sasmeereeti).
2.88t km . beidzot nonjeemu (pat nezinu nosaukt) droseles bloku, zem jura tuksgaitas sleedzis. jaunu nopirkt... tikai AR, noleemu pats izjaukt... sliktaak tak nebuus. blocinjaa kura ir sleedziitis un triis galu vads, bija aukstais lodeejums. taa arii izpaudaas ka paretam tuksgaita bija ap 450 apgr/min - lielaakoties bez probzaam- normaala.
nomeeriiju kompresiju cilindros... virs 14 ! (eljas spiediens ko raada paneli ideaals).
pa starpai eljas mainjas kaarta, lietoju tikai sinteetiku, konkreeti TOTAL, jo vinjai cena ALFA- RIMI toreiz bija ljoti laba(15ls/5litri).
3.96t km nomainits aizmugures gultnis(manaa pusee)- kaa secinaaju ... smeeres truukuma deelj iekseejam gultnim.
4.103 t km UN PATS nepatiikamaakais. ar kondicionieri tomeer bija probzas... un LIELAS. nu labi konstateeja izplesanaas radiators svilpo(aukstuma), labi nu kas jaamaina tas jaamaina. un te bija PAARSTEIGUMS kondicionieris(peec vinja markeejuma) ir likts 4 gadi veelaak. taada radiatora NAV. bet u labi kas labi beidzaas, veiksmigi tika nopirkts pilns komplekts no A6 klimat kontroles un uzlikts. tie arii bija lielaakie izdevumi. diagnostika, detaljas, uzstaadiisana 151 ls. POZITIIVAIS beidzot ir normaals(standarta) salona filtrs kuru VAR nopirkt. un te ir izskaidrojums kaapeec auto ir luuka+kondicionieris.
5.107.000 t km TA tests pa 0(bija jaanoreguleemiglas lukturi- bez atkaartotaas) CO 0,07 CH 117
videejais pateerinsh tas pats ap 8/100. ar kondicionieri shai karstaa laikaa ap 8,2/100.
P. S. viss noskreejiens ir reiz X : ) kaa jau ieprieksh rakstiits : )