Lasītāju pieredze par saviem auto

Fiat Grande Punto 1.4 2006 Novērtējums: 7 Komentāri [8]
Esot Berlīnē noīrējām auto, lai pavizinātos arī ārpus pilsētas. Iegadījās jauns melns Fiat Grande Punto.

Mazais melnais 5durvju kompaktnieks ir aprīkots ar 1.4 litru bendzīna dzinēju, dalīto klimatkontroli, cd pleijeri ar vadību uz stūres un maināma jutīguma stūres pastiprinātāju, protams arī priekšējiem elektriskajiem logu pacēlājiem.

Jāsaka, ka auto bija tīri tā neko - vismaz aprīkojums priekš šādas klases auto nu ļoti bagātīgs. Man ļoti patika stūres pastiprinātājs ar city modi, kuru ieslēdzot stūri varēja griezt ar mazo pirkstiņu pat stāvot uz vietas. Cik noprotu, tā dēvētā "īsā reika" nu jau ir standarts visos itāļu auto, jo arī mazajam punto no gala līdz galam bija tikai 2 pilni apgriezieni city modē (nepiefiksēju, vai tas mainās to izslēdzot).

Automašīnas salons ir ļoti pārdomāts, un neatstāja iespaidu, ka sēdi kompaktklases auto, vadītāja vietā (mans augums ir 195) jutos ērti. Lai gan panelis un tā detaļas ir no plastmasas, tomēr nekas negrab (nobraukums ~4000 km).

Vidējais patēriņš - aptuveni 6 litri.

Tākā auto nav ne vainas - noteikti prātīgāks pirkums nekā Fabia vai Getz.

 
Master_D @ 6.jūlijs 2006 0:00
Mazda Xedos6 2.0 V6 1991 Novērtējums: 6 Komentāri [3]
Nezinu pat kaapec nopirku taadu auto, laikam deelj automaatiskaas aatrumkaarbas. Kaut kaa iepatikaas tas auto un iipashi nedomaajot to nopirku. Vadaamiiba bija ok, eerts salons utt, kas pamudinaaja man pirkt tieshi sho auto. Vai nu taa bija jaabuut vai visticamaak tas auto jau bija savu muuzhu nodziivojis, bet driiz vien visu laiku kaut kas it kaa grabeeja, it kaa vibreeja.
No remontiem veicu visu bremzhu disku nomainju, motors ljoti eljljains bija, taapec mainiiju kaukaadas bliives arii + veel kaut kaadi siikumi - ap 300Ls. Nojuka arii aatrumkaarbaa kaukaads dachiks - 90Ls remonts. Tad veel regulaari gjenerators atteica razhot elektriibu. Jaunu nepirku, remonteeju veco, tur katru reizi kaadi 20 - 30Ls remontaa aizgaaja. Karoch bija taada sajuuta, ka kuraa katraa briidii kaut kas nojuks: ) Ar detaljaam gan nebija nekaadu probleemu, gandriiz visas, kuras man vajadzeeja, dereeja ari no 626 un bija dabuujamas.
Taa ka es daudz braukaaju, tad benziina pateerinjsh man iipashi nesimpatizeeja - ap 11L/100km pa pilseetu. Aarpus gan bija ok - ap 7L/100km.
Salons bija ok, pat labaaks nekaa dazham labam 10 gadus jaunaakam auto. Tur gan visas podzinjas un sledziishi darbojaas, kaut gan lasiiju i- netaa, ka ja kaukas nojuuk, tad var buut saapiigi remonta zinjaa.
Secinaajums taads, ka savaa laikaa tas ir bijis kruts auto, bet nu man nepaveicaas deelj ikmeenesha servisa apmekleejumiem. Paveicaas, ka veiksmiigi to nopaardevu: )
argis @ 5.jūlijs 2006 0:00
Opel Astra 1.4 2006 Novērtējums: 6 Komentāri [7]
No nomas viendien ņēmu un nobraucu kopā nedaudz virs 300 km.
Verdikts: normāls bezpersonisks auto cilvēkiem bez vēlmēm uz brauktbaudīšanu. No A uz B - būtu gandrīz ideāli, ja tas nav bieži un tālu.

+
- labi vadās, ja neskrien
- pie lēniem ātrumiem diezgan kluss, piekare, acīmredzot kamēr jauna klusa un sakarīga
- ērta sēdēšana, stūre labi regulējas
- ergonomisks - viss šķita pa rokai un saprotami
- kondicionieris pildīja savu funkciju ļoti labi
- diezgan kvalitatīvs audio+ vadība uz stūres
- ļoti labas bremzes

-
- pie lieliem ātrumiem traki jutīgs paliek
- pie lieliem ātrumiem paliek neciešami skaļš
- nav kruīzkontroles
- stūre - plastmasas ripulis, ko nav pārāk ērti turēt rokās
- sēdekļu raupjā drēbe plikās kājās (braucu īsos šortos) nepatīkami griezās
- pārāk mazjaudīgs, lai gan 66Kw, bet uzsākot braukt vislaik šķita, ka neesmu ielicis 1. robā, jo auto bez pamatīgas gāzēšanas nekustas: )
-300 km garumā stipri pārsniedzot atļautos ātrumus noēda vairāk par 10 litriem, kas šim mazajam dampītim tomēr šķita pārāk liels patēriņš
P. s. pielikumā ražotāja bildes.
 
Yukki @ 29.jūnijs 2006 0:00
Kia RETONA 2000 Novērtējums: 7 Komentāri [2]
Savu mazulīti iegādājos pirms 1,5 gada!Tas ir 3durvju džips - NORMĀLS džips, ražots SUV vajadzībām, sākotnēji ražoja tāds Korejiešu uzņēmums ka AZIA un to vienkārsi esot KIA pārpircis, so tā īsti tas nav Kia.
Pagaidām tādi iekš LV ir divi!

Viennozīmīgie mīnusi:
1) Rezerves daļu cenas un pasūtīšana;
2) Salona apdare priekšejam panelim,
3) Rūsēšana (iepriekšējais saimnieks būs nerūpējies!)
4) Neskaidrības ar vadiem - daudz un nevar saprast, kas un kapec ir savilkts!
5) Aerodinamika sūkā!
6) Uzrāviena 5ātrumam nav!
7) Maza baka - 40l
8) Neērti sānskatu spoguļi.

Viennozīmīgi plusi:
1) -25t panes bez problemām,
2) Pie laicīgas tehniskās apkopes veikšanas problēmas nerodas,
3) Izturīgs pret lauzšanu!
4) Manevrētspejīgs - apgriežas uz vietas!
5) Viegli pielāgojamas neoriģinālas detaļas apdarē un viegli modificējams,
6) Nav dārgs,
7) Maz elektronikas,
8) Laba sēdekļu apdare un ērti sēdēkļi, sevišķi aizmugurē.

Gribētos, lai tiktu ražoti arī 5durvju un lielāku dzinēju varianti!
Pa šo laiku ir viennozīmīgi skaidrs, ka šamo nepārdošu, jo:
1) Neviens nepirks pa man pieņemamu cenu;
2) Auto tomēr ekskluzīvs;)
2) Pārāk daudz mīlestības un darba ieguldīts.
 
Felidae @ 29.jūnijs 2006 0:00
Renault Megane 2003 Novērtējums: 3 Komentāri [5]
Nu jau gadu darbā braucu ar 2003 1,6 16V hečbeku. Šajā laikā nobraukti apm 25 000 km, autiņam kopējais nobraukums 52000km.
No pozitīvā varu atzīmēt sekojošo:
1. gaitas īpatnības (labi un stabili turās uz ceļa)
2. motora dinamiku
3. degvielas patēriņu (vidēji 7,3L / 100 km pie diezgan straujas braukšanas pārsvarā pa pilsētu)
4. laba orģinālā audiosistēma

Par negatīvo:
1. Grab visās malās, lēta plastmasa salonā, vietām nāk vaļā salona apšuvums.
2. Labi dzird motoru salonā: bēdīga skaņas izolācija
3. Nenostrādāta un neprecīza ātrumkārba
4. Autiņš mani nodevīgi pievīla lielajā ziemas salā, lidostas stāvvietā nostāvējis 2 diennaktis. Labi, ka izlīdzēja kolēģis ar 10 gadu vecu audi.
5. Saplīsa kondicioniera truba, protams, pašā vasaras svelmē. Gaidīju 2 nedēļas svīsdams.
6. No rītiem bieži pielec ar 2 piegājienu. Servisā neko nespēj atrast.
7. Stikla tīrītāja sensors neiepriecina un bairāk traucē, nekā palīdz.
8. Gaismu pārslēdzēja īpatnību dēļ praktiski neiespējami pamirkšķināt pretīmbraucošajiem ar tālajām gaismām.
9. Sāk gļukot audio kontrole pie stūres: brīžiem darbojas, brīžiem ne.
10. Pats nevar nomainīt pat tuvās gaismas spuldzīti: lai to izdarītu: jābrauz uz servi.


Tā, kā sūdzību saraksts ir krietni garāks par patīkamo lietu sarakstu, dodu šim auto 3 acis.

p. s. savai ģimenei izvēlējos jaunu Corolla un braucu bez problēmām.
compact @ 28.jūnijs 2006 0:00
Audi 100(C4) 1992 Novērtējums: 9 Komentāri [10]
Audi 100(C4) 1992 Novērtējums: 9 Komentēt
nu jau gads rinkjii kops vienu C4 nomainiijis otrs C4. iepriekseejaa apraksti ir zem mana nika. Kaapeec mainiiju? 3,5 gadi bija jau nobraukts apm 86 t km ar gaazi. ar gaazi var braukt, ir leetaak, bet jaamaak pasjam apkopt! un neticeesiet peec trim iepriekseejaam gaazes mashiiniiteem shim nav un nebuus gaazes iekartas. kaut abiem C4 motori ir identiski.

taatad.

1992 gada decembris, motors 2.0 115zs. uz paardosanas briibi spidometrs raadiija 72.000 km!!!! : ))))) (jidritvai). ja saliidzina ar iepriekseejaa staavokli... ticams... neticams... servisa graamatinja ORIGINAALAA!!! uzraada pavisam citu noskreejienu! : )) lai nu katrs min kadu... es reaalo nobraukumu zinu un mani tas apmierina: )

mainiiju jo shim ir elektro pakete.. un kondicionieris+LUUKA!!!???: )))) diivainie vaaciesji: )

mainiiti tika visi 4 amorizatori SACHS (eljas) 108 ls +pasja darbs (nav tas gruuti). eljas un filtri, sveces +termostats (un antifriizs) un aizmugureejaas bremzju uzlikas. VAIRAAK NEKAS!!!

laikam samelojos jo profilaksei biju parbaudiit "freona"daudzumu... viss oki.

mashiiniite konkreeti AUDI ir aarkaartiigi izturiigs auto, tie kas suudzas ka vinja birst... tad padomaajiet cik jau vinja nobraukusi: ((((tas auto sen ir autokapseetas kandidaats...

ja ir kopta, viss savlaiciigi mainiits mashiiniite kalpo ilgi un bez atteikumiem!

es gadaa nobraucu (kaa kuru reizi) videeji 26 t km, tiesa ka tas nav daudz...

Pateerinjs 30%pilseetas reziims ir ZEM 8/100. aatrumaa ieveeroju kaa jau visi...5 ls robezjaas: ) aatraak par 120 km/h pa muusu "liidzenajiem, bez bedru" celjiem man napatiik braukt....

vienvaard sakot "nenojaats" eksemplaars ir gana labs: )

Audi nav slikts auto, bet kaa likums nobraukts: (((



Autors: ursis Pievienots: 2005-07-06

Komentāri:
robijs (07.07.2005 10:37) :
Gribeeju tik piebilst- praktiski visi autinji ir labi!- ja vinjus cilveeciigi eksplotee un ja starp stuuri un seedekli ir normaala ""bliive""., vienkaarshi pirms peerk autinju vajag saprast ko katrs modelis piedaavaa.
Master_D (07.07.2005 11:57) :
A kas tev ar to gāzi salēcās?
ursis (07.07.2005 14:48) :
Pasham tev kaut kas saleecaas!
ursis (08.07.2005 07:59) :
ups iepriekseejais ursi??? kas tu esi?!

gaazi izkodu pilniibaa, viss jau buutu labi bet bija par daudz BET. jaa ir leetaak konkreeti manam auto 40% ekonomija, reaali ap 30% JO NEVIENS nereekjina apkopes izdevumus!!! un deelj 1 ls/100 km njemties... es uzskatu nav veerts... :(

gaze taupa dzineeju utt
visas saiziites pie iepriekseejaa C4 aprakstiits(arii gaazes)

iistais ursis!
ursis (08.07.2005 10:31) :
http://www. iauto. lv/users. php?u=ursis&numurs=7
Master_D (08.07.2005 11:31) :
Kaimiņam ir 2.0 c4 ar monošprici. Baigi slavē - ekonomisks priekš tās lielās bundžas esot. vidēji 7-8 litri uz 100, pa pilsētu ar neko daudz vairāk neēdot...
Gāzinieks (08.07.2005 11:41) :
Jaa tas tiesa, pats esu norulleejis ne vienu vien 100000km ar dazjaadiem gaazes auto, ekonomija 1 ls/100km ir ideaala. tagad braucu ar benziinu, un ir jau izveeles, nopirkt to pasho 2.8 motoru ar gaazi un teereet 13l/100, vai 1,8T un benziinam 8l/100km
ursis(iistais) (08.07.2005 12:12) :
monospricei gaaze ir ljoti okei, un veel dazjiem tipiem. galvenais ka shim sprices tipam... es uzskatu ka nevajag likt(likt jau var visu). shim ir ar meh sprauslaam - elektroniski reguleejama.

suukni nedriikst atsleegt!! bet tad ar laiku gazes reziimaa saak laizt garaam benziinu... saakas mekleesanaas pa srotiem... un peec kaada laika viss no gala...

un tiesji shii iemesla deelj... shim nebuus: ((( varnbuut pie citiem nosaciijumiem sen buutu uzlikta. monozprice man neder... jaudas deelj... taa jau niikulis un ja veel gaaze...
ursis (08.07.2005 12:17) :
un arii citiem shii veida barosanas sisteemaam es neliktu.

gaazes kantori apiet sho probzu - atsleedz suukni, atsleedz tuksgaitas regulatoru(tuksgaita 1000 - 1200 atkariga no ruupniicas iestatiijuma)... un brauc... mani tas galiigi neapmierina!

bet saliekot pareizi emulatorus(zonde+tuksgaitai)... netur integraalais spiediena regulators(vinjs straadaa reziims- piespiedu tuksgaita, jeb nosleegta degvelas padeve)... jo nav paredzeets shaadiem ilgstosjiem reziimiem....


Nu jau rinkjii GADS, shogad tika nobraukts ljoti maz... ap 21 t km, jo shogad tika maz sleepots vieteejos pauguros.

Ko varu jaunu pastaastiit?

vienaa vaardaa NEKO ! bet taa jau nu gluzji nav.

no raksta mirkla kas ir remonteets, izdariits.

1.87t km nomainiits tososla(plastmasas)daliitaajs, kas pie galvas skruuveets, nomainiitas aizmugureejaas bremzju uzlikas. remonteeti aizmugures bremzju suporti(izjaukti- sasmeereeti).

2.88t km . beidzot nonjeemu (pat nezinu nosaukt) droseles bloku, zem jura tuksgaitas sleedzis. jaunu nopirkt... tikai AR, noleemu pats izjaukt... sliktaak tak nebuus. blocinjaa kura ir sleedziitis un triis galu vads, bija aukstais lodeejums. taa arii izpaudaas ka paretam tuksgaita bija ap 450 apgr/min - lielaakoties bez probzaam- normaala.
nomeeriiju kompresiju cilindros... virs 14 ! (eljas spiediens ko raada paneli ideaals).

pa starpai eljas mainjas kaarta, lietoju tikai sinteetiku, konkreeti TOTAL, jo vinjai cena ALFA- RIMI toreiz bija ljoti laba(15ls/5litri).

3.96t km nomainits aizmugures gultnis(manaa pusee)- kaa secinaaju ... smeeres truukuma deelj iekseejam gultnim.

4.103 t km UN PATS nepatiikamaakais. ar kondicionieri tomeer bija probzas... un LIELAS. nu labi konstateeja izplesanaas radiators svilpo(aukstuma), labi nu kas jaamaina tas jaamaina. un te bija PAARSTEIGUMS kondicionieris(peec vinja markeejuma) ir likts 4 gadi veelaak. taada radiatora NAV. bet u labi kas labi beidzaas, veiksmigi tika nopirkts pilns komplekts no A6 klimat kontroles un uzlikts. tie arii bija lielaakie izdevumi. diagnostika, detaljas, uzstaadiisana 151 ls. POZITIIVAIS beidzot ir normaals(standarta) salona filtrs kuru VAR nopirkt. un te ir izskaidrojums kaapeec auto ir luuka+kondicionieris.

5.107.000 t km TA tests pa 0(bija jaanoreguleemiglas lukturi- bez atkaartotaas) CO 0,07 CH 117

videejais pateerinsh tas pats ap 8/100. ar kondicionieri shai karstaa laikaa ap 8,2/100.

P. S. viss noskreejiens ir reiz X : ) kaa jau ieprieksh rakstiits : )
 
ursis @ 27.jūnijs 2006 0:00
Audi A6 avant 2.5 Tdi 1997 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
Sveicināti!
Ziemā nopirku minēto autiņu. Meklējumi ilga mēnešus piecus (pašam arī liekas, ka padaudz.. ), jo bija vesela rinda kritēriju un standartsituāciju, kurus gribējās ievērot un neiekrist...
Auto ir 97. gada vecais a6 140zs 5- cilindru rindas tdi ar automātisko 4- pakāpju kārbu (6cilindru V- motors ir problemātisks, sūknis ar elektroniku var nomirt nebrīdinot). Pirku Vācijā privāti no vācieša (viens no ilgās meklēšanas iemesliem), turki parasti nobēdzina auto vēsturi galvenokārt, lai pārgrieztu spidometra kilometrāžu. Mana auto iegādes brīdī uz spidometra bija 289K km. Piekrītu, padaudz, ja ņem vērā, ka SM reklāmā lielākā daļa auto ar šādu gadu ir ~167K, tomēr uz šādu kilometrāžu radās jautājums: "Kāpēc tik eleganti autiņi ir nostāvējuši garažā/servisā tik daudz un nav lietoti? Vācieši prot skaitīt naudu... " ;).. Tad nu lūk, 289K (īstie) ņemot vērā servisa grāmatas esamību, regulāras apkopes Audi(!) servisā, iskatījās labs papildus arguments..
Atvainojos par garo ievadu - pie lietas.. Autiņš kā jau Audi trdicionāli ir tiešām labs. Pēc pirkšanas nomainīju eļļu, siksnas, ūdens sūkni, dažas ieplaisājušās un sacietējušās gumijas trubiņas, stūres pirkstus. Servisā noregulēju savērsumu. Varēja jau sākt pārvietoties.. Tracināja daži sīkumi.. nedega apgaismes lampiņas automāta LCD indikātoram, kurš parāda, kurā robā ir ielikts, kā arī termometrām bija tā pati vaina. Saprotams, jāmaina.. atskūvēju, izņēmu in izārdiju abus blokus (spidometrā viņi ir pa blokim saskrūvēti) izrādījās, ka lampiņas (nevis diodes) ir 12V, ielodētas un ir jāmekē elektronikas veikalos - 35 santīmi/gb. Pāris dienas aizņēma samekēt un salikt visu vietās.. Braucamā vaina..
Pēc brīža parādījās aizdomas, ka kautkā par daudz "ēd" mans jaunais draugs 10l/100km šim izdaudzinātajam motoram pat ar automātu likās mazliet negodīgi.. Tomēr arī īsti vēl apvainoties nevarēju, jo precīzus mērījumus veicis nebiju... Domāts, darīts sākam mērījumus.. Brauciens līdz Berlīnei un atpakaļ būtu pašā laikā. Pēc nobrauktiem ~2500 km un izlietotiem litriem iznāca 6,9 l/100km. Tikai pēc tam es ieraudzīju servisa grāmatā (Audi Serviceplan) pirmjā lapā apdrukātu uzlīmi, kur zem mana auto vin koda ir ir trīs cipari 10,4 6,0 7,7 kas attiecīgi apzīmē rūpnīcas noteikto patēriņu konkrētajam dzinēja tipam ar konkrēto kārbu: pilsēta, šoseja pie 90 km/h un vidējais..
Paspēju arī ar visu šo degvielas taupīšanas ņemtni pāršūt čipu (tautā to laikam sauc par čiptjūningu) - doma ir vienkārša - nepalielinot dzinēja tilpumu un parametrus tiek palielināts dzinēja lietderības koeficients.. Līdz ar to iegūstam lielāku veiktspēju par tiem pašiem litriem braucot normāli, vai ātri nokautu motoru, daudz izlietotas devielas trakojot.. Pēc čipošanas autiņš kļuva stipri atsaucīgāks uz gāzes pedāļa nospiešanu. Pirmajā robā apgriezieni neuzlec līdz 3K pirms pārslēgties uz otro un nav vairs slīdošā sajūga sajūtas (varbūt ar šiem simptomiem man ir pusmirusi kārba?).. Lai arī "nelēju" čipā iekšā niknāko versiju, tomēr pie straujkas paātrināšanās tagad izsit dūmiņu. Pārējā ziņā.. pilnīga ejakulācija braucot..
Lieta, kura mani satrauc pašreiz ir mirgojošā bremžu lampiņa.. Vienkāršākais variants: bremžu uzlikas nomainīju visas četras vadus savienoju joprojām nekas.. Pie kam bremžu lampa mēdz iedegties reizēm uzreiz iedarbinot, reizēm tikai izbraucot cauri bedrēm un pēc aizdedzes iszlēgšanas/ieslēgšanas atkal lampa izslēdzas..
Ja kādam ir idejas/risinājumi lūdzu nokomentējiet - gaidīšu..
Ceru, ka nenogurdināju ar savu stāstu
Jānis @ 23.jūnijs 2006 0:00
Honda CR-V 2005 Novērtējums: 9 Komentāri [11]
Bij pienaacis laiks mainiit uzticamo draugu ''Sancho'' - TOYOTA CAMRY 98' 3.0 aut 240kkm ''bez probleemaam'', pret kaut ko citu . Prasiibas bij - automaats , japaanis, daudz vietas pashiem un mantaam bet taa lai buutu gana eerti lietot Riigas centraa un lauku apviduu !!!. Un lai tas viss buutu par ~300eur meenesii : ) , pie pirmaas iemakasas 7.5keur ( par tik manu Toyota nopirka ''amerikas'' onkulis), saprotams neskaitot KASKO utt . pie shaadaam prasiibaam nekas cits neatlika kaa luukot ''parketniekus'' , Tika ieveerteets viss ko LV piedaavaa , saakot ar RAV-4 , beidzot ar KIA SPORTAGE . 2 nedeelju peetnieciibas darbu rezultaataa uzvareeja CR- V EXE koplektaacijaa . To cenas/labuma attieciibu neviens cits nedeva . Par 19kls , ar ls650 uz100kkm apkopju izmaksaam , nepiedaavaaja neviens . Pat ja naudas izteiksme nebuutu tik svariiga , nevienam citam liidz 5m garam ''parketniekam'' nav tik liels salons un ''grabazjnieks'' . Ravs un korejieshi , buudami jaunaaki modelji , bij stipri paardomaataaki interjeros , bet vietas vinjos tikpat cik ''golf'' klases autinjos . Un tas muusu ''nemaza'' augumu gjimenei nedereeja . Pirms pirkshanas , ar testa CR- V , tika uzartas muusu lauku iipashuma pljavas , nobraukts un uzbraukts pa ezera krasta kraujaam , ar izsleegtu VSA paziimeeti astotnieki aizsalushaas pelkjees . Vienvaardsakot auto tika pirkts ar ''praatu'' nevis emoocijaam un pagaidaam nav naacies nozjeelot .
Nu jau ir nobraukts 15kkm , tehnisku probleemu nekaadu . Servis tika apmekleets lai uz 5kkm nomainiitu ellju ~ls40, -( nav obligaati) un uzliktu atsevishkju sleedzi lukturu apmazgaataajiem ~ls25, - . Saakot ar -20°C apkaarteejo temperatuuru standarta akumulaators liekas pavaajsh , bet auto tomeer piestartee pat pie -35°C !!
Pateerinjsh pa shoseju ~9-9.5l/100km , razjotaaja 7.5l/100km saniegt neizdodas , jo uz 90km/h braukt nemaakam , 100km/h min. Ikdienaa , Juurmala- Riiga- Juurmala , bez A/C ~10.5l/100km , ar A/C pat liidz 12l/100km . 2.00 l VTEC motors tam auto ir drusku par vaaju , iipashi ja A/C ir ON , bet nu tas taa subjektiivi saliidzinot ar pierastajiem 200zs AUT un 140zs TDI meh . autinjiem . Noteikti iCDTI Hondas diizelis buutu ''ko dakteris izrakstiijis '' bet tam verkjim nav automaata : ( . pie miinusiem veel vareetu mineet dazju saloona plastmasas apdares panelju ''leetumu'' un ierobezjotaas origin. navigaacijas iespeejas ( sola gan ka 2008 gadaa diskaa buushot arii LV lielcelji ) . Citaadi autinjsh godam un varu rekomendeet to ikvienam ''praktiskam'' cilveekam .
Iisumaa - labs auto par labu cenu un lielu ''atlikusho'' veertiibu .
 
TDI @ 23.jūnijs 2006 0:00
Honda CRV 2005 Novērtējums: 5 Komentāri [4]
Sveiki! 2005. gada vasarā drauga mudināts no VW BORA pārsēdos uz pilnīgi Jaunu Honda CRV, sākumā likās ļoti labi. Auto stāvēja uz ceļa godam, bet tad pienāca ziema un nācās secināt, ka šis 4x4 modelis cienīgi netur ledu un ir diezgan švaki uz tā savāldāms, jo nesavlaicīgi ieslēdzas aizmugurējais tilts. Salons paskaļš, diezgan daudz tērē benzīnu. Pilsētā līdz 12 - 13 litriem, vidēji nu zem 10 nekādi nevar. Salons paskaļš. Pats trakākais iestājās, ziemā pie -20, sāka švaki griezt akumulators, vērsos servisā, un man atbildēja, ko ta Jūs kungs vēlaties no dienvidu rajoniem paredzēta automobīļa. 2.0 benzīna dzinējam uzlikts 45 amperstundu akumulators. Tad konstatēju, ka absolūti nepietiekami darbojas apkures sistēma. Aizmugurē sēdošiem salst kājas un priekšā blakus sēdošajam arī salst kājas. To pats izmēģināju arī uz savas ādas. Arī servisā teica: "Viss ir kārtībā". Gribētu noslēgumā teikt - auto nav tik labs kā viņu mālē, bet nu laikam man tas būs labs starpposms staro kiompaktklases auto un kaut ko labāku!

Mārtiņš
Mārtiņš @ 22.jūnijs 2006 0:00
Fiat Grande Punto 1.4 2006 Novērtējums: 8 Komentāri [12]
Nedēļu atpakaļ iegādājos jauno Fiat Grande Punto ar 1.4 litru benzīna motoru un 5 durvīm. Esmu noripinājis tur pat 500km līdz ar to varu nedaudz pastāstīt par iespaidiem.
Pirmais, kas fascinē ir dizains, fantastisks, nekas nespēj līdzināties ar šo mazo Maserati. Salons ir elegants ar ļoti platu paneli, kas sākumā radīja diskonfortu, jo nevarēju redēt mašīnas purnu, kā iepriekšējai, bet jau esmu pieradis un nekas vairs nemaisa. Komplektācijā Dynamic ir pr. el. logi, spoguļi, kuri ir apsildāmi, borta dators, CD ar 6 skaļruņiem ar vadību uz stūres, manuālā ātrumkārba u. c navaroti. Papildus 2- zonu klimata kontrole. met. krāsa un 15' lietie diski. salonā ir pamaz kastīšu, kur salikt sīkumus, bet tas man neuztrauc, jo necenšos mašīnā pārvadāt pārāk daudz lietu. Glāžu turētāji ir pasekli un 0,5l pudeles pie asākiem pagriezieniem slīd ārā. Kliematakontrole strādā perfekti, un var regulēt temperatūru no 16-30 grādiem, ja nepieciešams vēsāks vai karstāks, tad ieslēdas max. vēsais vai karstais režīms. Borta dotors ir pārbāzts ar funkcijām sākot no standarta vid. pātēriņiem, nobraukumiem līdz airbagu atslēgšanai, radio stacijas uzrādīšanu, lukturu augstumu regulāciju, ja ir, lietus sensona jūtīgumu un B ceļojuma datiem. Gaita ir mīksta, daudzreiz labāka par Fabia vai Ibiza bet ar nosacījumu - pa labu segumu, kā ir sliktāks segums vai grants ceļš tā ir dzirdams amortizatoru darbība, tomēr jāsaka, ka troksmis nav neizturams, tas ir tāds maigs un ausij tīkams. Motors ir pietiekoši sprigans, pie 2500 apgr. var jau just, ka mašina rautin raujas uz priekšu. Motora skaņa salonā ir absolūti nedzirdama. Salonā valda pilnīgs klusums, braucot pat ar 130km/h motora skaņa ir tik tiko saklausāma, kas rada ļoti patīkamas emocijas, jo šķiet, ka brauc ar augstākas klases mašīnu. Stūres pastiprinātājs strādā viegli un mašīna ir viegli manervējama. Vidējais patēriņš pilsētā ir 7.5 - 8l uz ceļa 5.6-6l pieļauju domu, ka varētu vēl nedaudz samazināties, kad motors būs iestrādājies. Patīkami ir tas, ka apkope ir pēc 20000km, kas ir vairāk nekā citām markām.
Kopumā skatoties perfekts mazauto, lai gan kas par mazauto, jo aizmugurē sedošajiem ir ļoti daudz vietas gan kājām, gan galvai. Bagāžnieks ir pietiekams, lai tur ievietotu iepirkuma maisiņus.

Par auto samaksāju 9300Ls

Kopsavilkums:

+ Dizains
+ Salona skaņu izolācija
+ Klimata kontrole
+ Salona ietilpība
+ Gaita uz LABA asfalta

- Sekli glāžu turētāji
- Skaļš uz grants ceļa
- Nav rezerves riteņa (ir komplekts Fix & Go)

Tas vairs nemaz neizkatās pēc vecā labā (sliktā) Fiata, jo izmaiņas ir acīm redzamas uz labo pusi. Un cena ir 100% adekvāta.
aigi @ 19.jūnijs 2006 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti