Lasītāju pieredze par saviem auto

Mazda Xedos 9 1995 Novērtējums: 9 Komentāri [2]
Jau no laika gala esmu bijis tikai un vienīgi Mazdas īpašnieks, man ļoti patika mans pirmais ieguvums - 88. gada 626 wagons ar 2.2 motorīti. Burtiski iemīlējos šajā mašīnā un tā arī mana Mazdošanās panesās. Gāja laiks, no wagona pārgāju uz 95. gada 626 sedanu ar 2.0 motorīti. It kā jaunāks, bet stipri vieglāks pa veco, īsāks, mazāks utt. Grūti bja pierast pie jūtama diskomforta braucot pāri simtiņam, skaņas izolāciju arī cerēju drusku labāku, bet nekā. Protams, ka pirkšanas brīdī pa pilsētas ieliņām pabraukājot likās, ka viss ir labi, bet ilgākas ekspluatēšanas laikā sapratu, ka auto nav priekš manis. Tad dzima doma par Xedos 9. Kāpēc? Tāpēc, ka tā ir liela, smaga, stabila, komfortabla mašīna ar daudz labāku izolāciju un vēl kas man nebija mazsvarīgi - automātisko kārbu. Esmu rīdzinieks, tāpēc arī automātisko kārbu īpašnieki mani sapratīs. Komplektācija mani arī pilnībā apmierināja. Sīkāk - 2.5 V6 DOHC dzinējs bez turbīnas, automāts, oriģināli lietie diski, elektriskā lūka, logi, spoguļi, kas ir arī apsildāmie, elektriski nolokāmie, klimats, kruīzs, elektriski regulējams vadītāja beņķis, lampiņas, podziņas, nu vienvārdsakot viss komfortam, izņemot ādu, sēdekļu apsildi, parksensorus, nu visus jaunos izgudrojumus. Man tas nelikās visai vajdzīgas lietas.
Braukt ar šo auto man sagādā ļoti daudz patīkamu emociju, vienvārdsakot pieķēru sevi pie domas, ka pats jau sāku gudrot, kur aizbraukt, nevis nepieciešamības vadīts, bet gan vēlme braukt.
Auto nav lēts uzturēšanā, tas ir viennozīmīgi. Nopērkot uzreiz dzinu mainīt zobsiksnu, ruļļus, vēl dažus sīkumus - 350 Ls. No ritošās daļas pagaidām viss normāli.
Benzīna patēriņš, nu tas ir atkarīgs no ļoti daudziem aspektiem. Ar manu braukšanas stilu apmēram vidēji 13-15l/100 km, bet vienalga - tas ir tā vērts.
Ko es par šo auto rakstīšu ziemā, nav zināms, bet es ceru, ka ilgi šo auto nemainīšu pret citu.
Gribu vēl piebilst, ka optika šim auto mani patīkami pārsteidza, lai gan nav xenoni, bet gaisma ir ļoti laba. Arī lukturu augstums regulējas no salona.
Obligāti iesaku visiem, kas nopērk šādu auto, izdarīt visu iespējamo, lai pēc iespējas grūtāk būtu zagļiem izcelt lukturus, jo tie ir skrūvējami no ārpuses. Dabonami ir tikai oriģinālie par ļoti lieliem cipariem.
scorps @ 15.jūnijs 2006 0:00
Lancia Kappa 1996 Novērtējums: 9 Komentāri [9]
Pagājušoruden sagribējās nomainīt auto. Vienmēr man patikuši un bijuši tādi auto, kuri citiem nepatīk, vai tieši otrādi, patīk, tomēr nav drosmes to iegādāties. Patīk skaisti auto.
Sākumā biju nodomājis pirkt Alfa Romeo 166, taču pētot toreizējo piedāvājumu tirgū, sapratu , ka ar automašīnai atvēlēto budžetu, 166ajai būs par īsu. Tad sāku aplūkot "rezerves" variantu - Lancia Kappa. Modelis ar savu dizainu man patika jau sen, taču Latvijā tādu uz ielām sastapt nebija nācies. Lancia marka Latvijā nav īpaši iecienīta un neko vairāk par dažām Dedrām un pāris appuvušām Themām redzēt nevar.
Kappu Latvijas autotirgū neatradu. Tomēr morāli biju gatavs pirkt tieši Kappu, tāpēc sāku pētīt ārzemju tirgus. Atradu. Parīzē. Krāsa - Golden White. 1996. gads. Oriģināli hromētie Lancia lietie diski. Viens vienīgs saimnieks. Nav ne mācītājs, ne sieviete kā pārsvarā visu autopircēju tekstos tiek lielīts. Parats normāls vīrietis zem 40. Auto bija ļoti labi kopts, vizuāli tikpat kā jauns. Pats viņš nesmēķētājs, kas man nebija mazsvarīgi tā kā pats nesmēķēju. Salons ļoti tīrs. Auto visas apkopes pēc grafika tikušas veiktas Lancia servisā Parīzē. Samaksāju naudu un braucu uz Latviju. Rīgā CSDD piereģistrēju un aidā.
Motors. 2litri 20vārstu 5- cilindru. 155 ZS. Bez turbīnas (da i nevajaga) .5pakāpju manuālā kārba. Uz bāņa tika uzdzīts līdz 225 km/h. Pēc tam nostrādā ierobežotājs. Tādu ātrumu Kappa sasniedz ātri un bez piepūles. Salonā klusi arī pie tāda ātruma. Benzīna patēriņš? Atbilstoš full- size klases auto un Kappa pie tādas skaitās. Braucam abiar sievu, neviens no mums uz 90km/h ar viņu braucis nav. Braukājot uz 120km/h , pa šoseju uz 100 km aiziet apm. 10 litru benzīna. Pilsētā varētu būt ap 13 -15 l/100km. Reāli cipari. Nekādas izdomātas mistikas. Ekonomiska Kappa nav, bet nevar braukāt ar lielās klases auto un īdēt pēc ekonomikas. Braukšanas komforts un bauda ko šis auto sagādā, atsver visu.
Virsbūve. Te nu muldēšanu par itāļu auto pūšanu var izbeigt. Kappas virsbūve ir cinkota no abām pusēm. Latvijas ziemu ar pretīgajiem ceļiem un pretīgo sāli uz tiem pārcieta ideāli. Automašīna ir piecvietīga. Un tiešām, reāli pieci cilvēki var justies salonā ļoti komfortabli. Aizmugurē sēdošajiem vietas kājām ir ļoti daudz. Tāliem ceļiem auto ir ļoti piemērots. Bagāžnieks arī ir ļoti liels, kaut auto ir sedans.
Aprīkojums. Vieglāk nosaukt kā šim auto nav, nekā uzskaitīt visas elektrofīčas kas viņam ir. Kappai ir zamšādas salons, kas man ļoti patīk. Tas pie tam ir spilgti zilā krāsā, kas kopā ar auto krāsu izskatās izcili. Vēl tāda patīkama fīča ir elektriski "pielokāmi" spoguļi. Tagad jau daudziem auto tāda fīča, bet toreiz 1996. gadā.....
Remonti. Remontēts ir, kā nu ne. Bet itāļu auto nolicēji un apdirsēji var iet pasūkāt. Kappa ir ļoti izturīga. Un nebūt nav tā kā tiek klačots, ka itāļiem viss plīst un jūk. Ka elektronika sūdīga. Esmu remontējis šo un to, bet neko no elektronikas. Tā strādā nevainojami. Mainījām visu sajūgu , bet manuprāt tas ir tikai normāli, ja 10 gadu laikā ir jānomaina sajūgs. Remonts kopā ar detaļām izmaksāja kaut kas uz 320 latiem. Remontēts tika Rīgā pie kāda ļoti laba meistara, bet tā nebija AUTO ITALIA (sviests ne dīleris). Neuzskatu ka tas bija dārgi. Vēl tika mainīts galvenais bremžu cilindrs, kuru pa pieskari aizlaida kāds no Rīgas servisiem, kuram tika uzticēts izdarīt it kā vienkāršu darbu - nomainīt bremžu eļļu..... ielēja nepareizu eļļu. : ( Nomaiņa kopā ar darbu pie sava meistara izmaksāja zem 200 latiem. Toties Kappa ir ideālā tehniskā stāvoklī. Nemaz ar nebaidos, ja vēl kaut ko vajadzēs nomainīt, bet tas ir tikai normāli, ka desmit gadus vecam auto kaut ko nākas nomainīt.
Rezumē. Ideāls auto cilvēkiem kuriem patīk full- size klase un patīk atšķirties pārējo automobilistu pūlī. Kappa ir ļoti kvalitatīvs auto, tomēr Lancia nav BMW, Audi vai Mercedes. Auto prasa uzmanību. Prasa īpašu attieksmi. Rezerves daļas nav dārgas, ja nepērk Auto Italia. Detaļas pērku citās valstīs, tas savukārt mazliet prasa laiku, kamēr tās nonāk līdz LV. Tai ir savas eļļas, kuras Latvijā nav nemaz tik pieejamas. Tomēr dzīvojam tokš vienā lielā kolhozā, ko par Eiropas savienību sauc. Viss ir iespējams. Lancia ir dzīvesveids, tas nav tikai vienkāršs transportlīdzeklis. Kas ar Lanciu saslimis, nekad neko citu negribēs.
P. S. skatos uz Kappa pēcnācēju - Thesis, bet tās cenas..... : (

 
Raivo @ 13.jūnijs 2006 0:00
Nissan Sunny 1994 Novērtējums: 6 Komentāri [3]
Taatad.... atrodos emigraacijaa Iirijaa. Lai paplashinaatu savas iespeejas darba tirguu, tika iepirkts 1994 Nissan Sunny(turpmaak auto). Auto ievajadzeejaas steidziigi, lielas izveeles tuvaakajaa apkaartnee nebija, taapeec pirkums izmaksaaja 1000e, ar 2 gadu tehnisko apskati(NTC) un nomaksaatu nodokli par 3 meeneshiem(gadaa shai mashiinai 293e).
Tehniskie parametri: baazes versija, no ekstraam tikai vertikaalais stuures lifts, stuures pastiprinaataajs un gaisa recirkulaacija salonaa.
Motors 16v Twin Cam 1.4 l. Jauda 75zs tahometra sarkanajaa zonaa, griezes moments ap 143 n/m... arii pie lieliem apgriezieniem. Razotaaja noteiktais degvielas pateerins 90kmh-5.5l/100km, 120kmh- -6.5 l. (tahometra nav: ((((
Mashiina tika iegaadaata ar reaalu 220 000 km noskreejienu, katra riepa bija un ir ar savu brendu : ((
Izdevumi 9 meeneshu un 15k km laikaa ir ap 100e: ellas maina, gaisa filtra mainja, svecju un svecvadu mainja.
videejais degvielas paterinjsh gada aukstajaa periodaa 7,5l, vasaraa .... apm 6l/100km, pie dinamiskas braukshanas, jo mazjaudiigais dzineejs atdziivojas tikai pie augstiem apgriezieniem, nav nekas neparasts apdzenot pie 89kmh ielikt treshajaa aatrumaa un uzvilkt liidz 120kmh... viegli: )))
liidziigi uz shosejas.... pie 100kmh tiek iesleegts 4 paarnesums.
IIss rezumee...... mashiina ir nenokaujams darba zirgs(pie minimaalas nepiecieshamaas apkopes). Braukt var saliidzinoshi aatri un leeti. Kad izbeigsies tehniskaa apskate, mashiina beediigaa staavoklii esosho prieksheejo bukshu deelj izbeigs savu dziivi shrotaa.
Jociigi, bet shim auto ar prieksheejo piedzinju ir neatkariigaa aizmugureejaa piekare, kas uzlabo braukshanas komfortu pa nepaaraak gludajiem Iirijas celjiem.
IIsaak sakot: Looti uzticams, vienkaarsh un leets auto cilveekiem, kuriem vajag leetu un uzticamu auto.
mincis @ 10.jūnijs 2006 0:00
Toyota Avensis 2001 Novērtējums: 9 Komentāri [13]
Sveiki visiem!
Pavisam nesen nopirku Avensi - 2001 gada ražojums, 1,8 vvti benzīna motors, bet sajūtas ir dalītas. Kad domāju, vai pirkt šo modeli, vinnēja komforts un patiešām paliekošā vērtība - braucot jūties, kā pie jaunas automašīnas stūres. Varu to salīdzināt, jo darbā nākas braukāt ar jaunu automašīnu.
Avensis ir ekonomisks, tas tiešām. Vienu brīdi notestēju braucot no Daugavpils uz Jelgavu. Dabūju 5,7 litri uz 100 km, protams, nepārsniedzot 90 km/h. Ja brauc daudz nerūpejoties par ekonomiskumu (100-130 km/h - apmēram 6,3-7 litri).
Bet tad nāca mana lielā vilšanās - eļļas patēriņš. 4000 km robežās eļļa sadeg no augšējās eļļas līmeņa atzīmes līdz apakšējai, apmēram 1 litrs. Tad vēl uzgāju internetā forumu par Toyota markas automobīļiem. Tur tika apgalvots, ka visiem Toyotas modeļiem 2000-2002g, kuri aprīkoti ar vvti dzinējiem ir līdzīga problēma. It kā projektēšanas kļūda. Tāpēc Toyotai Eiropā uz šo modeļu dzinējiem bija neoficiāla garantija 5 gadi. Un daudzi tos nomainīja. Pats tagad štukoju ko darīt, jo ar tādu eļļas patēriņu braukāt nav normāli. Krievu interneta lapās šī problēma tika risināta ar specilām ķīmijām, tās ielejot cilindros, jo it kā tur piedeg eļļas gredzeni un skābe tos attīra. Bet citur nekur tas netiek minēts kā risinājums. Tagad lietoju piedevas benzīnam. Eļļas patēriņš liekas nedaudz mazinās, bet tomēr vēl arvien augsts. Varbūt ka'ds var ko ieteikt?
Citādi, ja nāktos atkal pirkt autiņu, pirktu Avensi, tikai ar d4d dīzeļdzinēju.
+komforts
+klimakontrole baigi labā lieta
+plašs (aizmugurē pat ar bērna krēsliņu brīvi jūtas vēl divi cilvēki)
+Samērā labas braukšanas īpašības
+Liels, ietilpīgs un ekonomisks.
+mīksta gaita.
+ ļoti ātri uzsilsts (ziemās laika pluss)

- nedaudz varēja būt ērtāki priekšējie sēdekļi. Tālos braucienos kaut kas tomēr pietrūkst pilnīgam sēdēšanas komfortam.
- Varēja būt vēl klusāks (bet nu skaļš arī nav)
- Eļļas patēriņš
Es @ 9.jūnijs 2006 0:00
Volkswagen passat 1.6 1995 Novērtējums: 6 Komentāri [3]
Nsen nopirku Passat universal 1,6 inžektoru, 1995 gada. Īsti nesaprotu vai labs, vai nē. Pēc motora tilpuma vajadzētu būt ļoti ekonomisks. Pilsētā benzīna rādītājs krītas acu priekšā, bet parēķinot pēc 500 km nobraukuma, sanāk 7,5l uz 100 km. Varbūt kādam ir tāds pats? Gribētos dzirdēt kādas atsauksmes. Uztrauc arī riepu platums-205, citiem esmu redzējis 185-195. pagaidām ripo tā neko, jāregulē laikam inžektors.
nepa @ 3.jūnijs 2006 0:00
Dodge Caravan 1992 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
Dodge Caravan 3,3 V6, 1992 gads. Automobilis izgatavots Kanādā, bet nu atbrauca vispirms uz Ziemeļeiropu un vēlāk arī pie mums. Šī auto īpašnieks esmu jau ap 8 mēnešiem, nobraukti ap 35 000 kilometru. Protams, laiks nav liels, bet jau var padalīties ar dažiem novērojumiem.

Automobilis jau pirkšanas brīdī bijis nokomplektēts ar amerikāņu Impco gāzes iekārtu (klasika – maisītājs gaisa ieplūdes traktā, koniskais filtrs, lai pasargātu no iespējamo sprādzienu sekām ieplūdes kolektorā un 60l balons aiz pakaļējā sēdekļa). Iepriekšējais saimnieks brauca ar benzīnu, un gāzi principiāli nelietoja, un arī uz gāzes faktiski mašīna negāja – sprāga maisījums ieplūdes kolektorā. Ko darīt, nācās padomāt kas par vainu, un lieta ir tāda, ka mašīnai ir 3 spoles, un dod dzirksteli uzreiz uz divām svecēm (viena kur saspiests maisījums, bet otra, kur iziet atgāzes), bet ja vadi ir beigti (nu beidzas tāpēc, ka sveces nav mainītas laikus – viss ir vienkārši – palielinās sprauga starp elektrodiem, vajag lielāku spriegumu lai dabūtu dzirksteli, un lielākais spriegums pārsit starp vadiem – rodas mikrocaurumi, kuri būs arī turpmāk par lieliskiem strāvas vadītājiem) tad sit starp vaidiem – dzirkstele nonāk uz sveces, kas atrodas cilindrā, kurā tajā brīdī pildās gāzes un gaisa maisījums, un maisījums sprāgst (benzīna gadījumā maisījuma vajag vēl arī saspiest, bet gāzes maisījums lieliski deg arī tā). Atvainojos par tik garu lekciju, bet domāju, ka iespējams kādam noderēs! 

Rezultātā tika nomainītas sveces – Bosh (12Ls par 6 gab. ), un uzlikti oriģinālie vadi (25Ls par 6 gab. komplektu). Sveces, starp citu, ir jāmaina esot bedrē zem mašīnas, vai arī paceļot uz pacēlāja.

Efekts tika sasniegts un jau 35tk km. nav nekādu problēmu. Gāzes patēriņš pilsētā ar visiem korķiem, bet atzīšos, ka bez agresīvās braukšanas ir robežās no 17l līdz 20l (pēdējais cipars ir no šīs bargas ziemas), bet vidēji tie gandrīz vienmēr ir 18l. Trasē, ja brauc 90km/h un ne pa kalniem, tad ap 11-12l gāzes, bet ja ir kalni un 110-120km/h tad apmēram 13-15l.

Kas vēl no remontiem? Aha – granātai tika mainīts putekļsargs – 4Ls no plastika, der arī A6 un A8 ja nemaldos. Mainīta eļļa automātiskajā kārbā – ap 35-40Ls ar jaunu filtru, blīvēm, eļļu un darbu (jāmaina ik pēc 20-25tk km). Ik pēc 8000 km. mainīta eļļa dzīnējā 10W40 pussintētika. Nobraukums starp citu ir 350 000 km un dzinējs 8000 km laikā prasa ap 0.3 – 0.5l eļļas. Laikam bija saudzēts kā tiek saudzēts tagad. Gaisa filtrs ir mazgājam, un ik pēc 4-5 tk. kilometru to ir jānomazgā ziepjūdenī, jāizžāvē, jāiepūš ar specialo eļļu un jāuzliek atpakaļ – elementāri. Kaut kas nedaudz klab piekarē, bet kā tika noskaidrots – bukses – 5Ls gabalā un mainās bez problēmām. Nomainīti arī pakaļējie trumuļi – 4 gab komplekts ap 25 Ls.

Nu pietiek par tehnisko pusi – tagad par patīkamākām tēmām:

1) Lielisks tumši sarkans salons (pilnīgi viss ir vienā krāsā), ērti sēdekļi, gaumīga apdare – nav lēta plastmasa kā diemžēl daudzām jaunākām versijām, bet gan viss ir „pufīgs”. Saimnieki salonu saudzēja un tas izskatās kā jauns.

2) 3 minūtēs var izņemt divas pakaļējās sēdekļu rindas un ievietot iekšā tiešām apjomīgas mantas – pārbaudīts un ne vienu reizi vien.

3) „Kuģis” ir liels un smags un lieliski turas uz ceļa. Braucot ir patīkama sajūta, ka ja vajag, tad jaudas ir pietiekoši daudz, un apdzīšanas manevru laikā kad pedālis ir grīdā dzinējs dara savu darbu godam pat ar gāzi, kas savas mazākas siltumietilpības dēļ pazemina motora jaudu par apm. 10%.

4) Patīkami liels griezes moments pie zemiem motora apgriezieniem, kas padara braukšanu pilsētā īpaši patīkamu – dinamika lieliska – apgriezieni mazi – patēriņš nav necilvēcīgi liels.

5) Kā muzikālam cilvēkam šī V6 patīkama rūkoņa sagādā baudu  ;

Rezumē – automobilis ir ekonomiski pieejams arī vidējo ieņēmumu klasei gan cenas ziņā (labs eksemplārs apm. 2000Ls), gan ekspluatācijas izmaksu ziņā (te es runāju par degvielu, un nekapitāliem remontiem). Kas priekš manis ir ļoti nemazsvarīgi – ŠĪS AUTOMOBILIS IR BAUDĀMS!!! arī tādam komforta ziņā kaprīzam cilvēkam kā es 


Piebildīšu vel to, ka ja ar cieņu attieksieties pret gaisa filtra tīrību, sveču savlaicīgu maiņu (12Ls un 15 minūtes ) un gāzes filtra maiņu (2Ls un 5 minūtes) tad ar gāzi braukt var bez problēmām.


Mīnusi ? Jā tādi arī ir:

1) Paliels pagrieziena rādiuss.
2) Ja nu kas nopietns ar automātisko kārbu, tad jārēķinās ar remontiem, kuru izmaksas sākas ar 350 Ls.
2) Nedaudz grab plastmasa priekšējā panelī ja izvelk glāžu turētāju (starp citu lieliski der par mobilā turētāju un pildspalvu turētāju, ja tajā ievieto tukšo papīra glāzi  ), bet to, cerams, novēršu.
3) Priekšējie lukturi nav īpaši efektīvi, tāpēc iesaku uzreiz instalēt papildus lukturus – manējām jau bija, bet pieliku klāt vēl migliniekus.



Ja būs laiks ievietošu bildes un iespējams papildināšu aprakstu, bet pagaidām ar automobili esmu apmierināts un ļoti ticams, ka nākamais arī būs Dodge vai Chrysler busiņš.

Paldies par uzmanību!
Bertold @ 3.jūnijs 2006 0:00
Saab 9000 1996 Novērtējums: 9 Komentāri [1]
Sveiki visiem kas lasīs šo rakstu un gribu pastāstīt par savu nu jau otro autiņu SAAB 9000 3.0 V6 pirmais starp citu arī ir 9000 tikai 2.0 , tā kā radās nepieciešamība pēc otra auto tad nu pēc dažu nedēļu domāšanas un meklēšanas tiku pie šī auto (bija gan drusku pastāvējis , bet zem jumta)tehniskā bija jau beigusies , bet izejot tehnisko izbrāķēja pa sīkumiem (tākā pirku ziemā , bet autinš kustinats pēdejo reizi vasarā tad arī sekojoši bija sasalis logu tīrāmais šķidrums , tālas gaismas atteicās darboties bet braucot mājas darbojās normāli , un vēl daži sīkumi ritošajā dažas bukses bija beigtas)protams aizdzinu arī pie viena saab meistara un protams sarakstiņu papildināja ar to ko tehniskaja neredzēja, bet visumā kopā ņemot auto ir labā tehniskā stāvoklī , redzams ka iepriekšējais saimnieks bija par to rūpejies.
Atšķirībā no pirmā autiņa šim jau ir abs, tcs, klimatkontrole, gaišais ādas salons, šim motoram jau izmanto zobsiksnu līdz ar to motors krietni klusāks tik laicīgi tā janomaina , un citi sīkumi.
Degvielas patēriņš ja brauc normāli ir ap 11l(vidējais)un ja brauc straujāk tad kompis gan rāda pāri 12l , bet ja gabaliņš jābrauc tad var redzet ka strauji krītas degvielas rādītājs .
Bet salīdzinot ar pirmo autiņu ar divlitrigu motoru ar pilnu bāku pietika nedeļu ko braukt uz darbu tad ar šo ir tas pats.
Sāku nomainīt audio sistēmu , dažus vakarus pasēdēju darbnīcā un tapa jauns aizmugures plaukts ar diviem infinity basu skarļruņiem , tuvākā laika ir ieplānots arī nomainīt orģinālo akustiku un protams pēc principa slēpta akustika (tāpat ka basu skaļruņi)pirmkārt nebojā auto dizainu un nekrīt acīs kam nevajag)
Plusi mana uztverē ir daudz , ērti braukt, laba vadāmiba, remonta ziņā nav no tiem dargākajiem auto (un tākā ar elektroniku esu uz tu tad sīki remonti elektronikā nesagadā nekādu problēmu)salīdzinājumā ar citiem autiņiem ir erti sēdēt gan priekšā gan aizmugurē, ziemā arī nesagādāja nekādu problēmu gan palaišanas un braukšanas ziņā(protams ir jabūt labām ziemas riepām)
Mīnusi pat nezinu ko teikt , varētu būt labāk pārskatāms panelis (augšejo rindu mazliet aizsedz stūre tad vai nu jāpavelk stūre uz sevi , bet tas nevienmer ir ērti vai japaliec drusku uz leju galva , bet tas tā ir sīkums)
Protams detaļas nenopirksi katrā auto veikalā , bet arī ta mūsu laikos nav vairs problēma .
Kopā visu ņemot ar auto esu ļoti apmierināts Pagaidam īpašu problēmu nav bijis , tuvāka laika būs jānomaina bremžu kluči kurus ari pats mainišu kā nekā ir skola no pirmā saab : )bildēts gan telefona kameru nebija pa rokai normāla fotoaparāta , iepriekšejam autiņam tika ielikta gāzes iekārta(lētā) tad šim ja arī būs smaga nepieciešamiba ielikt tad tik dārgo variantu, bet tuvākā laikā par to pat nedomāju: )jo it kā jau ir ekonomija , bet ir daudz arī mīnusu (lētajam variantam) , bet dargo pagaidam nesanak kā nekā šim autiņam ap 750-800ls.
 
skm @ 1.jūnijs 2006 0:00
Mazda 626 2.0 TD 1999 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [2]
1999 gada pašas beigas, autiņs iegādāts ar 150 000km, kas visticamāk nav reālais nobraukums.
Manuprāt ir ok, vienīgi dažreiz kaitina auto gurdums uzsākot braukt ar pirmo robu, tā visai negribigi kustina to lielo masu.
Citadak jau visnotaļ patikami, klimatkontrole, visi pribampasi elektriski, utt utjp.

Kas jadara tas jadara, nomainita zobsiksna - 37ls kopā ar darbu.
That's all uz doto bridi, nu protams ella.

Braucu 50 % pilseta, 50 % arpus - visu baku noed pa 950km, bakaa nezin kapec lien ieksa tikai 50ls, kaut gan sitiem modeljiem bija jabut 70l bakaam, manupraat, hvz.
varbut dauzits, nu nez.

Kasko tiri demokratiski, bez pasriskiem, BTA 230Ls.
Nav daudz, nav mazs.

Vardu sakot priecajos par mazo paterinju, un ar saubigu skatu gaidu pirmo ritosas daljas remontu, kuru gan noverteja paistams un zinos cilveks un tipa esot loti loti ok.
Ja nu luksemburgaa ieprieksejais saimnieks nav bijis SIA, jeb GMBH vai kaa vinjus tur sauc, tad jau bus ok.


Vertejums 8 tapec, ka kaitina smagnejaa gaita uzsakot braukt un tapec ka galu galaa nav jauns auto.
dreipis @ 26.maijs 2006 0:00
Opel Vectra C 2003 Novērtējums: 9 Komentāri [9]
Auto pagaidaam apmierina, vieniigi uzkaaraas kompis, paraadiijaas, ka ir sablokeeti ritenji un nestraadaa kaut kas motoraa. Preciizi kas to nevarot pateikt, bet to varot dariit "metodam tika"jaameklee vajadziigaas detaljas jaamaina, tad jaabrauc un jaaliek pie kompja un tad var redzeet vai taa detalja bija pie vainas vai nee. Taa kaa pagaidaam mekleeju kur var aiznjemties gaisa meeriitaaju lai zinaatu, ka tas pie vainas. Par kljuudu nonjemshanu datora varu pastaastiit, ka- adam auto lai nonjemtu kljuudu tas maxaa liidz 30 Ls, bet ir Riiga servis kur to dara par 5 Ls.
Auto cena bija 8500, lietoju otro meenesi, motora tilpums 3.2-211 Zs
 
HTTP @ 26.maijs 2006 0:00
Volvo 855 1994 Novērtējums: 7 Komentāri [9]
Un taa 850 ar 2.5 140 hp motoru, automaatu, kruiizi un seedeklju apsildi, mazgaajamiem lukturiem un to augstuma korektoru. vagons. noskreejiens 300 tkm, izskataas reaals.
patlaban mans noskreejiens ar to sastaada 2 tkm - itkaa nav daudz, bet nu tomeer. taa kaa ieprieksh paarvietojos ar granadu un eskortu rst, saliidzinaashana buus paarsvaraa ar tiem...

sliktumi: orig detalju nenormāla dārdzība:
prieksh. bremzu diski ieksh MM ar atlaidi bija 104 ls par abiem. zimmerman man izmaksaaja kautkaadus 48 ls, liekas...
diezgan zemi griesti bagaazas nodaliijumaa ( jebshu augsta griida) - suns normaali seedeet nevar, galvu jaanoliec ;)
pats pa sevi autoo zems - nostaajoties tuvu bordjuuram nopleesu plastmasas fignju kas no apakshas piesedz motortelpu, kopaa ar dalju prieksheejaa spoilera. eskorts gan apmeeram tikpat augsts bija, bet tam nekaa nopleeshama apakshaa nebij ;) granada stipri augstaaka.
ceeliens saliidzinot ar granadu, diezgan pavaajsh ( masas apm liidziigas, granadas motors par 10 hp un 20 Nm stipraaks), bet nu tas vareet buut automaata nopelns...

labumi: motors ljoti aatri uzsilst, un noslaapeets leeni dziest. salons ar saliidzinaajumaa ar gra / eskortu labi nopakots - siltums diezgan labi saglabaajas.
stabils uz slidena celja - bet tas imho vairaak no auto masas atkariigs. granada ar bija gana stabila...
kruiizkontrole gana eerta garaakos gabalos.
automaats reaali eerta manta, izraadaas. jauniibaa biju liels manuaalo kaarbu piekriteejs, bet nu... ;)
nez pat ko veel pierakstiit... auto gana eerts, kaut gan nevareetu teikt ka eertaaks par granadu...
interesants aizmuguree seedosho izvietojums - vinju benkji atrodas augstaak, aiz kam ir paarredzams celsh un situaacija uz taa...

kad gjimenes pieauguma deelj saaku mekleet naakamo auto, vispirms skatiiju skorpi un mondeo, jo par saviem fordiem neko sliktu teikt nevaru.
bet pa cik skorpji liidz 94 bij necinkoti, un no 95 vinjiem dizains drausmiigs, saaku skatiit mondeo. tiem atkal cena un uztureeshana neleeta. beig beigaas panjeemu volvo - necik daargaak par mondeo nesanaak, bet taki lielaaks, un kas nav mazsvariigi muusu laikos - droshiiba.
degv pateerinju pagaidaam iisti sameeriijis neesmu, bet pilseeta izskataas peec 12 - 13 l / 100 km, trase ( 85-100 kmh) -8.5 - 9 litri. kaa jau shaadas massas auto pieklaajas. saliidzinaajumam granada man rija 13 / 8 pilseeta / trase...

veel interesanta lieta prieksh manis izraadiijaas airmix - iespeeja pa diviem centraalajiem deflektoriem mikseet salonaa padodamo gaisu ar aara gaisu, vai pat pilniigi veikt aara gaisa padevi. teiksim, pa salonu puush siltu gaisu, a sejaa - veesu.
taapat ir sadaliita gaisa temp reguleeshana shofera un blakusseedeetaaja puseem, kaa arii gaisa padeve zem prieksheejiem benkjiem prieksh aizmuguree seedoshajiem. benkji gana eerti, apm kaa granadaa. standartaa paliktniitis beerniem no 3 gaduu vecuma - iebuuveets aizmugures benkja elkonju balstaa.



 
draco @ 25.maijs 2006 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti