Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Mitsubishi Galant 2,0i 1990 Novērtējums: 5 Komentāri [1]
Mitsuk Galant Glsi 2.0 Automāts.
Salons īdeals, man vismaz patīk, nekas nedrab, vienīgais skaņas izolācija no motor telpas pašvaka. Kūzovs vēl labāks nevienas rūsas, nav bijis sists un parkrāsots, krāsa izskatas forši, baigi labi izskatās uzpūstie plastmasa bamperi! Kārba automāts bija kad paņēmu diezgan izjāta, nomainiju ATF eļļu un filtrus, tagad ir ok! ar hadeni problēmu nebija (laikām pagaidām: ))
Negatīvas īpašības dizgān pavājš uzrāviens (automāts tomēr nav nekāda sporta kārba) patēriņu gribētos mazāk (tagad ir ap 12-13 litriem) tie 100 pozās regulējamie krēsli man nepatīk, nekādi nevar noregulēt lai būtu komfortabli vienmēr (ja brauc vairāk par 100km no vietas, sāk muguru lauzt) un pilnīgi garām ir ģenerātors, pa 4 mēnešiem jau 2 reizes nodega (30ls katru reizi) : ( (vai tā ir slimība? nezinu) varbūt kāds var kaut ko pateikt šajā ziņā? un pēdejais laikam kas nepatīk tā ir elektro instalācija, kad paņēmu mašīnu gabarīt lukturi nedega, miglinieki arī un vēl elektro spoguļi nefurīčili! (visu sataisiju pa 10 ls) vel signalizācija gļučī.
Paņēmu 2006 gadā sākumā pa 1000 euro.
Salīdzinot ar ieprēkšējo mašīnu Peugeot 205 GTi 1,9 (pa gadu nekas nasaplīsa) man šīs Mitsuk nepatīk, vizuāli 9+ , bet tehniski ap 5-6.

dizzz @ 25.maijs 2006 0:00
Audi 80 1992 Novērtējums: 7 Komentāri [7]
Nopirku autinju pirms apmēram 2 gadiem.
Sis modelis ir vienkārš kā pieckapeika.
vieniigo ko nacaas taisiit bija centraalaa atsleega...
motors duuc kaa bitiite un vienu reizi nacaas amortizātorus mainiit! bet masiina sameraa laba... es pirku par 2500 euro.
ES VEELOS IEGADAATIES MASIINU LIIDZ 5500 EURO UN NEVARU IZDOMAAT KADU ES GRIBU NEVARU IZSĶIRTIES SATARP LOTI DAUDZAAM "AUDI A6" "OPEL ASTRA" "vectra" "FORD GALXY" "A4"................. UN LUUDZU JA KADAM IR PIEREDZE UN VAI KADS VAREETU IETEEKT KADU AUTINJU PA SAADU CENU PIRKT!!!DALIEITES AR PIEREDZI LUUDZU PAR LIIDZIIGAM SADAAM MASINAAM raxtiiet !!!
 
audi @ 23.maijs 2006 0:00
Audi 200 Quattro 1986 Novērtējums: 9 Komentāri [1]

iet jau nu kaa zveers... iipashi ka turbina veel iesleedzas/.. pirku gadu atpakalj pa 300 ls... remontos aizgaaja kaadi veel 300... viss labaakajaa kaartiibaa tikai dazhas dienas atpakalj kaarba nojuka... nesaprotams kaut kas... ne no kaa peekshnji klokjis saaka uz visaam puseem staigaat un aatrumaa palicis a aaraa dabuut nevar... kkas laikam noluuza... kaads zinkadu labu servisu kur griesties shitajaa gadiijumaa???
 
o-u-t-l-a-w @ 22.maijs 2006 0:00
Acura 200 Quattro 1986 Novērtējums: 9 Komentāri [5]
iet jau nu kaa zveers... iipashi ka turbina veel iesleedzas/.. pirku gadu atpakalj pa 300 ls... remontos aizgaaja kaadi veel 300... viss labaakajaa kaartiibaa tikai dazhas dienas atpakalj kaarba nojuka... nesaprotams kaut kas... ne no kaa peekshnji klokjis saaka uz visaam puseem staigaat un aatrumaa palicis a aaraa dabuut nevar... kkas laikam noluuza... kaads zinkadu labu servisu kur griesties shitajaa gadiijumaa???

 
o-u-t-l-a-w @ 22.maijs 2006 0:00
Volkswagen Corrado G60 1989 Novērtējums: 10 Komentāri [1]
Baigi jestrs bet ēdeligs auto. Netieku galā ar uzsākot auto ratui nevis splē bet sāk lekt, amīši ir labi, bet sajūta kagalīgi neturētu. Es tik 4 mēnešus braucu ar g60 motoru, nevaru spriest par izturību, visi baida par kompresora remonta cenām. Vispār ja ir sajēga unprasme tik vieglā auto valdīt160 lopus tad droši var pirkt. mp_mail@inbox. lv
Marčello @ 19.maijs 2006 0:00
Skoda Octavia, 1.9TDI 2000 Novērtējums: 8 Komentāri [7]
Iegādājos Octavia spontāni. Pārdevu 1.7TDL Astru un jau pēc 3 dienām vizinājos ar Octavia 1.9TDI 110hp.

Auto ir Laurin&Klement salons - vislabākais pieejamais Oktaviai.
Gaišs smilšukrāsas ādas salons, panelis divās krāsās. Augša melna, apakša smilšu krāsā, šur tur koka imitācija. Elektriskā lūka, 4 elektriskie logi, 4 airbag, kruīza kontrole, multistūre, klimata kontrole .

Šajā komplektācijā bija jābūt arī CD changerim, 16 collu lietajiem diskiem, kas manai Octavia diemžēl ir iz/noņemts.

Pērkot zināju, ka abi sliekšņi ir bijuši sisti. Airbag nebija lekuši ārā un uz stenda uzliekot pārliecinājos, ka ģeometrija ir OK.

Auto ir sēdināts. No sākuma bija grūti braukt, bet tagad jau pieradu. Atsperes jau nopirku. Celšu augšā.

Izbraucu uz zaļumiem un nedaudz iesēdos. Atklājās, ka abas pusasis krakšķ. Jāmaina miroņgalvas kārbas pusē.

plusi:

- Patīkams ādas salons
- Dinamisks motors. Nebiju gaidījis no dīzeļa tādu dinamiku. 11 sek. 100km/h. Pateicīgs čipošanai.
- ekonomisks - pa šoseju 100km/h patēriņš 4.0 l, Pilsētā 7l
- ērta sēdēšana
- Laba vadāmība

Mīnusi:

- Paskaļš salons lēni braucot
- paneļa apakšējā daļa un durvis apstrādātas ar prastu plastmasu
- aukstos rītos, kamēr iesildās sēdekļu apsilde, nepatīkamas sajūtas pēcpusei.

Esmu nobraucis tikai 4000km. Pagaidām grūti spriest par auti izturību. Ja salīdzinu ar Opel astru, tad šis autiņš viennozīmīgi ir labāks. Vienīgi Opel bija mīkstāks.

Vilko @ 18.maijs 2006 0:00
Toyota Avensis 2003 Novērtējums: 8 Komentāri [11]
TOYOTA AVENSIS D4D, 2003g., 2.0 turbo dīzelis. 100000km. nobraukums - oriģināls. Pilnīgi visas ekstras, bez TV, navigācijas, sēdekļu ventilācijas, 4x4 un automātiskās pārnesumkārbas. Nobraucu ~12000km. Lietoju kā darba mašīnu. Jāsaka ka ļoti laba mašīna un ļoti ekonomiska. Vidējais degvielas patēriņš pilsētā bija 6.5l/100km., ārpus pilsētas 5.3l/100km. Pie 190 km/h. = 8.3l/100km. Tas viss braucot ātri un strauji. Bet prātīgi braucot 3.8l/100km. ārpus pilsētas!!!! D4D motori ir vienkārši super. Nenormāli ekonomiska un arī pietiekoši komfortabla mašīna. Mazliet nepatika uzvedība pie liela ātruma - šūpojās. Kā arī nevar atslēgt pretizslīdēšanas funkciju, kas ir ļoti slikta. Tā lūk. Iesaku šādu mašīnu. Lai veicas.

P. S. bildē nav šī mašīna, bet līdzīga.
 
Markus @ 18.maijs 2006 0:00
BMW 318 Touring 1997 Novērtējums: 8 Komentāri [2]
Nesen tika pārdots auto, vajadzēja domāt par cita auto iegādi. Cenu kategorijā no 4000-5000 euro nebija daudz auto, kas atbilstu izvēlētām prasībā: gads >95, hečbeks vai universālis, jo ģimenē ir suns, markai bija jābūt vācu, dīzeli negribēju, jo ar auto netiek braukts katru dienu, bet tomēr motoram jābūt vidēji ekonomiskam. Vispiemērotākais likās BMW 318 TOURING. Dizains pārdomāts, glīts un klasisks. Ietilpības ziņā nemaz nav tik mazs, kā bieži tiek runāts, vidēj auguma cilvēkiem vietas pietiek gan priekšā, gan aizmugurē. Aprīkojums ir labs, kaut arī nav koka apdares un borta kompis, un arī sēdekļi nav ādas, tomēr ir klimata kontrole un elektriskie logu pacēlāji. Salonā valda sportiska aura. Panelis, kaut arī nemainīts no 91. gada, tomēr neizskatās vecmodīgi arī pēc 15 gadiem. Bagāžnieks nav liels kā Audi 100 Avant vai Ford Mondeo universālim, taču pietiekiekami sunim vai kādai nelielai mēbelei vai kartueļu maisiem. Aizmugurējie sēdekļi atliecās, radot pat iespēju 2 cilvēkiem sagulēt.
Runājot par gaitas īpašībām, tad kā jau visiem BMW modeļiem, tās ir labas.1.8 motors ar 115 zirgiem ir ekonomijas un jaudas līdzsvars. Patēriņš pilsētā ap 10 litriem. Ārpus pilsētas 6-7L/100 km. Ātrumi nav gari un pirmais ātrums tāds vārgs, taču jau ar otro ātrumu un no 3500 apgriezieniem paātrinājums jūtami pieaug. Nav nekāds sacīkšu auto, bet ātri pabraukt ar to arī var. Vairāk par 180 km/h neesmu ar to braucis, bet neliela rezerve vēl bija jūtama. Mašīna ir cieta, bet tāpēc jau tā arī ir 3. sērija. Uz ceļa turās labi, bet bedres labāk apbraukt vai izbraukt mierīgi, jo ritošās daļas šim modelim nav no lētajajām, taču nevarētu arī teikt, ka briesmīgi dārgas, to saku no citu pieredzes, jo vēl neesmu neko mainījis. Motoram ir ķēde, nav jāmaina siksnas. Salona izolācija viduvēja, tomēr 3. modeļiem nav tas klusākais salons, bet tas jau nav luksus modelis, tāpēc motora skaņas salonā dažreiz pat ir patīkamas. Platās riepas ar lietajiem diskiem padara auto izskatu par masīvu un agresīvu. Manuprāt viens no labākajiem universāļiem tajos gados un savā klasē. P. S. Audi 80 avant izskatās neglīti salīdzinot ar šo, arī C klases Mersedes ir netik spilgts, tas izskatās arhajiski universāļa izpildījumā.
 
autofa @ 15.maijs 2006 0:00
Subaru Impreza 1994 Novērtējums: 8 Komentāri [10]
Iegādājos šo auto pirms gandriz 2 meneshiem. 1994. gada subaru impreza, kursh razhots 12 meenesii, taatad tas ir peedeejais no pirmaas paaudzes imprezaam. Automobilis bija atvests no Schveices un vel nebija regjistrets. Kad nopirku uz shpeneles bija 145tk. Pats nesaprotu, ir vai nav iistais nobraukums. Itkaa stikli nekustaas ( jo nav raamja stikliem un vinjiem taa ir slimiiba), pakustinot durvis ir ljoti maza luftiite vaditaja durvju engjees... Salons ir ljoti labi saglabaajies. Parasti tik veciem subaru apdilst dreebes audums pie durvju ruchkaam, jo ruchkas atsevishkjas kaa taadas nav - sanaak visu laiku graabstiities gar audumu. Katraa zinjaa ljoti daudz tas auto nav nobraucis, bet vai 145tk??? : ) to neviens nezin...

Pa sho laiku esmu nobraucis gandriz 4tk km. Tagad ir saacis grabeet atbalsta gultnis labajaa pusee, kuru drizumaa arii nomainiishu. Veicu piekares diagnostiku - paareejie mezgli chikiniekaa!!!

Pirmais auto, kuru nepirku uz dullo taapeec ka patiik. bija konkreets meerkjis - subaru ar 4x4. Ilgi mekleeju un nevareju atrast sev piemeerotu. Izmegjinaju gan legacy, gan outback, bet nepatika. Saaku skatiities uz imprezu. Shis konkreetais maksaaja arii krietni daargaak, nekaa alja rumbula varianti. Starp citu tirguu ir arii pirmaas paaudzes imprezas ar bezpiedzinju - manupraat briesmiigs aparaats : )

Apriikojums - el logi, el luuka, centrala atslega, sedeljkja augstuma reguleshana un stures augstuma reguleeshana... tas arii viss. Aa nee, nav gan viss. Ir veel magjiskais klokjiitis - pazeminaatie paarnesumi un blokjis. Baigaa fiicha, ja grib uzbraukt ljoti staavaa kalnaa vai pa ljoti sliktiem celjiem. Pavasarii braucu tur kur iet mezhvedeeji.

Pashlaik vasaraa gan iisti nav kur likt to pilnpiedzinju, ja nu vieniigi uz grants. Auto vadaas superiigi. Motors ir opoziitais un pilniibaa no alumiinija, taatad ljoti viegls. taadaa veidaa subaru ir panaacis ljoti labu svara sadaliijumu. Pietam motors ir novietots augshaa - karteri sasist nav reaali, ja nu vieniigi tur speciali uz kaada celma uzbrauc. Nepatiik tas ka pakaljejais reduktors ir salidzinoshi zemu. Starp citu apakshaa arii neko noraut nevar - zem griidas neiet nekadas benzina caurules u. c. trauceejoshi prichendaalji.


Uzksaitiishu + un -

+ super labi vadas pa granti, ledu un sniegu
+ supermiiksta piekare, bedres nejuut vispaar
+ durvis bez stikla raamjiem, reti kuram universaalim taadas ir : )
+ pamatiga un stipra balstiekaarta
+augsts kliirens
+viegls motors
+4x4
+blokjis un pazeminaatie


- suudiigs salons
- slikta skanjas izolaacija
- opoziitais dzineejs skaljsh un arii pamatiigi jaagriezh.
- diezgan daudz rij benju (zem 10 litriem nekas nenotiek)
-1.8 motors 110Zs. vareja buut vairaak, pilnpiedzinja tomeer.
- prieksh universalja ljoti mazs bagazhnieks

Impreza ir pirmais vieglais auto (neskaitot dzhipus, outback un moshkvichu), ar kuru es braucu pa zeminieku un nejuutu trepi. Pamatiigs, robusts, ljoti labi vadaams. Shis auto ir radiits dubljiem, smiltiim un sliktiem celjiem. Lai man piedod bmw cienitaji, bet impreza tomeer ir paaraakais drivers car. IIstaa braukshana saakas uz grants/sniega/ledus. Un to nevar aizstaat patiikams durvju aizveershanas troksnis vai labi nopakots salons. Subaru impreza pirmajai paaudzei dodu 8 acis. Kaapeec? Nav turbo. Ja buutu ar turbo, noteikti dotu 10 : ) . Pat neskatoties uz dazhiem indiviidiem noziimiigajiem miinusiem.
shearer @ 15.maijs 2006 0:00
Toyota Avensis 1.8 VVti 2006 Novērtējums: 9 Komentāri [38]
Ilgi ar sevi cīnījos, taču gala rezultātā nonācu pie slēdziena - ģimenē vismaz vienam autiņam ir jābūt JAUNAM. Daudzi in dažādi iepriekš bijuši lietotie un mazlietotie braucamie, taču vēl neviens nav attaisnojis uz sevi liktās cerības ilgtermiņa ekspluatācijas periodā. Īpaši tas sakāms par 97. gada < ... izstrādājumiem - katra detaļa, kas salūst (un tās diemžēl lūst), maksā daudz lielāku naudas summu nekā vecajiem autiņiem, katrs elektronikas nieks nav sataisāms bez kompja diagnostikas (kas atkal maksā) utt. Kaut vai tie paši nelaimīgie gaisa masas mērītāji...
Gala rezultātā paskaitīju izdevumus un sapratu, ka ikmēneša izmaksas maniem līdz šim lietotajiem auto (kuriem tāpat jau tika maksāts līzings) gada periodā ir identiskas ar ikmēneša līzinga izmaksām par pilnīgi jaunu auto : ) Te arī pamatojums, kāpēc.

Izvērtējot esošo jaunu auto piedāvājumu vidējā klasē, nonācu pie secinājuma, ka jaunais VW Passat ir nereāli dārgs, Ford Mondeo gan dārgs, gan subjektīvi nepatīk šī marka pati par sevi, Opel biju nozvērējies nekad vairs nepirkt - no reālajiem variantiem atlika vien Mazda 6 un Toyota Avensis. Pēdējais gan nedaudz cenas ziņā kož, taču:
-3 gadu vai 100 000 km garantija, kas ietver pilnīgi visu (izņemot dabisko nolietojumu logu tīrītāju slotiņām, bremžu klučiem un spuldzītēm) - ne par ko man galva nesāpēs kādu laiku
- perfekta Toyota kvalitāte
- nostrādātais salons un skaņas izolācija
- izcili ekonomiskais dzinējs (ieteikumi no lietotājiem)
- ļoti atzīstams oficālā dīlera darbs ("Amserv Motors")
- sarunāta laba atlaide no regulārās cenas

Tas viss deva iemeslu izšķirties par labu Avensis.
Tātad 1.8 VVti dzinējs ar 129 zs, 5 ātrumu mehānisko ātrumkārbu un Line Sol komplektāciju:

Audio iekārta
Premium Sound sistēma ar kompaktdisku atskaņotāju un 8 skaļruņiem
Stereo vadības pogas uz stūres rata
Komforts
3 aizmugurējie galvas balsti
Divzonu automātiskais gaisa kondicionētājs
Pārnesumu pārslēga svira ar ādas apdari
Ādas stūres rats
Metāliska centrālā konsole
Elektriski regulējami aizmugurējie logi
Centrālās atslēgas tālvadība
Bezpakāpju priekšējo sēdekļu sildītāji
Sasverama un teleskopiska stūre
Ārpuse
4 kravas āķi
Virsbūves krāsas buferi un moldingi
Virsbūves krāsas durvju rokturi
Virsbūves krāsas priekšējais režģis un hromēts logotips
Priekšējie miglas lukturi
Priekšējo lukturu mazgātāji
Aizmugurējie miglas lukturi
Informācija
Pulkstenis un āra temperatūras displejs panelī
Regulējams paneļa apgaismojums
Priekšējās drošības jostas signālspuldze un skaņas signāls
Daudzfunkcionāls šķidro kristālu displejs
Nobraukuma rādītājs (2 kilometru skaitītāji)
Optitron mērierīces
Tahometrs
Drošība
Bremzes ar pretbloķēšanas sistēmu (ABS) un elektronisko bremzēšanas spēka sadali (EBD)
Vadītāja un pasažiera SRS drošības spilveni
Drošības spilvens vadītāja ceļu aizsardzībai
Priekšējie un aizmugurējie logu drošības spilveni
Priekšējie sānu drošības spilveni
Degvielas padeves pārtraukšana avārijas gadījumā
Stabilitātes kontroles sistēma (iesk. TRC un BA)
Elektrohromatisks atpakaļskata spogulis
Sēdekļi
Vertikāli regulējams vadītāja sēdeklis
Aizmugurējais sēdeklis ar sadalījumu 60:40
Aizmugurējā sēdekļa centra roku balsts
Drošība
Imobilizētājs
Nodalījums
Tasīšu turētājs panelī
Tasīšu turētāji aizmugurējā roku balstā
Apgaismots sīkpriekšmetu nodalījums
Aizslēdzams sīkpriekšmetu nodalījums
Kabatas sēdekļu atzveltnēs
Glabātuves aizmugurējās un priekšējā durvīs
Cits
Elektriskais stūres pastiprinātājs
Priekšējās un aizmugurējās disku bremzes
Elektriski priekšējie logi
Apgaismoti spogulīši
Integrēta antena (aizmugurējā logā)
ISOFIX bērnu sēdeklīša stiprinājumi (2 rindu, 2 gab. )
Aizslēdzams degvielas iepildes vietas vāciņš
Aizmugurējā stikla aizsvīduma likvidētājs ar taimeri
Aizmugurējā stikla intermitējošais tīrītājs ar mazgātāju
Ievelkami, apsildāmi elektriskie spoguļi
Tonēti stikli
Stikla tīrītāja lietus sensors
Koka durvju un paneļa elementi

Aprīkojums - izcils. Viss, ko sirds var vēlēties ikdienā lietojamam autiņam.
Dīleris uzsauca arī signalizāciju, dubļu sargus, gumijas paklājiņus, pats piepirku klāt AEZ lietos diskus (ja jau, tad jau). Tas viss izmaksāja 14940 LVL.
Autiņu saņēmu ar numuriem, TA, OCTA apdrošināšanas polisi un arī pilnu bāku : ) Sīkums, bet patīkami!
Protams, līzings arī tika noformēts uz vietas salonā. Tāpat Kasko apdrošināšana.

Tā kā esam aktīvu braucēju ģimene, pirmajā mēnesī būsim norullējuši 4000 km, zināma eiforija par jauno auto ir pagājusi, tagad secinājumi.

PLUSI.
1. Liels, ietilpīgs auto
2. Atzīta Toyota kvalitāte
3. Ļoti kluss salons un laba salona apdare
4. Ļoti elastīgs dzinējs (neizjūtu nepieciešamību griezt dzinēju virs 3000 apgriezieniem ikdienas satiksmē)
5. Ļoti ekonomisks auto (vidējais patēriņš gan pēc kompja, gan realitātē nepārsniedz 7.5 litrus, un braucam mēs gan pilsētā, gan ārpus tās - protams, uz 90 km/h patēriņš vispār 4.5 litri)
6. Labs komforta aprīkojums
7. Izskatās super : )

MĪNUSI.
1. Jauna auto Kasko apdrošināšanas summa - gandrīz 600 LVL gadā : (
2. Sēdekļu regulēšana taisīta pēc principa "uz priekšu, atpakaļ un uz augšu, uz leju"
3. Laba bāzes audiosistēma, taču bez MP3!
4. Nav jau arī nekāds spridzeklis...

Kopsummā esam ļoti apmierināti - auto ripo godam, domāju, ka problēmas mūs nesagaida (daudzu citu pieredze par to liecina).
Piebildīšu, ka līdz šim brīdim esmu bijis izteikts dīzeļu fans, taču izšķīros par labu ekonomiskam un jaunam benzīnniekam. Vai esmu apmierināts?
TAS NAV ĪSTAIS VĀRDS !!! : )
 
Kasinsh @ 15.maijs 2006 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti