Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Mitsubishi Galant 2.0 1993 Novērtējums: 5 Komentāri [1]
Braucu ar Galantu 1.5 gadu, km gan maz esmu nobaraucis, bet ieguldiit ir sanaacis visai daudz. Ir sanaakushas problemas ar starteri (ogliites), tad nobeidzaas gultnis aizmuguree, kursh nebija no tiem pashiem leetaakajiem, un visbeidzot izbeidzaas komutaators. Shrotaa to var nopirkt tikai komplektaa ar daliitaaju, jo komutaators ir tur iekšā. Tas atkal sanaaca 80 Ls (viss daliitaajs).
Piekare liekaas ka ir pietiekami izturiiga prieksh Latvijas celliem, bet virsbuuve gan nav. Kaa jau "japaanis" tas Latvijas saali ipashi nepanes. Motors labs, lloti dinamisks, neprasa nekaadu ipashu tehnisko iejaukshanos. (2.0 16v videj. 8,5l/100km. )
Kopumaa auto eerts, ar extraam, labi izskataas uz ielas, bet daargs explotaacijaa , jo pa retam kautkas nopliist un , tad naudinna aizripo labi. Otreiz es tomeer neiegaadaatos shadu auto.
P. S. Varu piedaavaat daliitaju bez komutaatora. Der 1.8 motoram, kas razhots no 93-96g.
boters @ 14.maijs 2006 0:00
Volkswagen Golf 3 Variant 1996 Novērtējums: 8 Komentāri [7]
Esmu pārgājis pēc 9 gadiem no benzīnieka uz dīzeli un patīkami pārsteigts, 81 kw ar 110 zirgiem, TDI dzinējs ar 5 l patēriņu un dinamiku plus Edition salonu - visu cieņu. Par tehnisko pusi 9, salons 8, nu kulba 5 /rūzē tie Golfi, bet ar to var cīnīties.
Sandris @ 8.maijs 2006 0:00
BMW 318d 2006 Novērtējums: 10 Komentāri [9]
Mani iepriekšējie auto apskatāmi zem BMW 320d
Esmu viens no tiem, kas uzķērās un 8. aprilī nopirku auto par tā saucamām "rūpnīcas"(BM auto) cenām, kas izpaudās kā -12% no veikala ceņņika.
Izdomāju atjaunot savu auto parku, jo sajutu ka iepriekšējā(320d touring) sāka prasīt biežākas apkopes. Iepriekš pateikšu ka bija plānots nākamgad nomainīt pret trīsgadīgu X3, bet upe tek - viss mainās. Galu galā jauns ir jauns un nākamgad būtu žēl pārdot, jo būtu daudz ielikts(tāda iemesla pēc vēl jo projām otrais auto 1992gada 525i touring ir manā īpšumā).
Pirms pirku - netestēju, jo mašīnas masas ir vienādas, dzinēji arī līdzīgi(320d-318d), tamdēļ jau iepriekš zināju ka nekas sliktāks nevar būt, jo iepriekšējās mašīnas gaita apmierināja. Cena sanāca 20300 Eiras, jo 4000 atlaide, 9700 vecais auto. Garantija tikai 2gadi.
Varu pateikt, kad nobraukts pirmais 1000, stipri klusāka iekšā, bet skaļāka ārā, teica ka pēc 10tkm palikšot klusāka. Gaita mīkstāka, dinamika tāda pati, patēriņš 5,8 l/100km(kompī)- ar pilnu bāku 1200km.
Salons stipri lielāks, aizmugurējie beņķi augstāki, līdz ar to ērtāki.
Sonora(zaļa toņmaiņa) krāsa ļoti praktiska - neredz putekļus. CD atskaņotājs(proffesional) saprot arī MP3 - pieminu to tamdēļ ka mani vienkārši izbesīja 320d KASETNIEKS. Klima - katrai pusei sava temperatūra.
Par likstām, kuras notiks vēlāk rakstīšu un protams zemināšu atzīmi, bet pagaidām 10 balles atbilst. Nu jā, nošausminājos ka Runflat (R16 225/50)riepas maksā 170 Ls gab. Tā ka jau iepriekš paredzu ka nākamo autiņu pirkšu pirms būs jāmaina riepas. Ziemā likšu parastās riepas, jo dzīvoju Rīgā, ja kas, tad palīdzēs savākt, jo zapaskas ta nav(7 gados ne reizi nav nācies sadurt riepu).
Bilde atbilst patiesībai, diski arī manējie. Turpinājums sekos.
 
Ekspluatators @ 29.aprīlis 2006 0:00
Dodge Stealth R/T 1991 Novērtējums: 9 Komentāri [15]
Sveiki,
pastāstīšu par personisko pieredzi ar auto Dodge Stealth R/T, 1991, ar kuru jau braucu nepilnus 2 gadus. Iespējams, kādam šis mazais apraksts palīdzēs izdarīt izvēli. Sākšu ar to, ka Stealth pamatā ir tas pats Mitsubishi 3000GT, tikai ar citu ārējo vizuālo noformējumu. Salons, dzinējs un ritošā daļa ir vienādi. Stealth bija pieejams 4 versijās – base, ES, R/T, R/T TT. Base ir vājākā versija ar 3L 6 cil. 12v SOHC dzinēju (164zs @ 5500rpm, grieze 185 @ 4500rpm) , ES ir jau labāk aprīkots un ar 3L 6cil 24V DOHC (222zs @ 6000rpm, grieze 201 @ 4500rpm), R/T dzinējs tas pats, kas ES, tikai vēl labāks aprīkojums, topmodelim R/T TT ir labākais aprīkojums un tas pats 3L 6cil 24V DOHC dzinējs ar 2 turbīnām (300zs @ 6000rpm, grieze 307 @ 2500rpm). Base, ES un R/T ir priekšpiedziņas auto, tiem bija pieejamas gan manuālās, gan automātiskās kārbas, R/T TT ir pilnpiedziņas auto, un tas bija pieejams tikai ar 6pakāpju manuālo kārbu.
Auto man jau kādu laiku bija iepaticies vizuāli, tamdēļ svarīgākais faktors iegādē bija tehniskais stāvoklis. Vēl zināju, ka negribu base versiju ar SOHC dzinēju, jo auto tomēr ir pasmags (pašmasa apm. 1,5t). R/T TT versija atkrita, jo šie auto bieži vien ir dauzīti vai pamatīgi nobraukti, gadās arī pa kādam labam eksemplāram, bet tie parasti ir dārgi un/vai stipri satūnēti.
Vienu dienu mobile. de tika pamanīts R/T ar mazu nobraukumu, ļoti svaigs, un drīz vien jau auto bija te. Manam R/T ir automāts ar pārslēdzamiem ECO / POWER režīmiem. ECO neļauj uzgriezties vairāk par kādiem apm. 4000 apgriezieniem un jau slēdz pāri uz nākošo, auto visumā ir mierīgāks. POWER režīms ļauj kārtīgi uzgriezt un ir atsaucīgāks uz gāzes pedāli, ņiprāk slēdzot pāri ātrumus. 222zs ir OK šim auto, bet varētu vēlēties lielāku griezes momentu, jo ar automātu uzsākšana no vietas ir nedaudz smagnēja. Tas tiek kompensēts pie lielākiem apgriezieniem, tad auto patīkami raujas uz priekšu pie jebkāda ātruma.
Auto ir aprīkots ar ECS (electronically controlled suspension), kas maina amortizatoru cietību starp stingrākiem (SPORT) un ne tik stingriem (TOUR). Izteiktas bedres jūt jebkurā režīmā, bet TOUR noder, mierīgi braucot pa šoseju, jo pazūd 'kartinga' sajūta, kad braucot tiek sajusts katrs šosejas nelīdzenums.
Par salonu. Ērti un stingri ādas sēdekļi, manuāli regulējams atzveltnes sagāzums un sēdekļa horizontālā pozīcija, vadītājam elektriski regulējas sēdekļa apakšdaļas vertikālā pozīcija (atsevišķi priekša un aizmugure) kā arī sānu balstu leņķis un muguras atzveltnes izliekums. Aizmugurējos sēdekļos vietas pietiek labi ja pāris iepirkuma maisiņiem. Aizmugurējo sēdekļu atzveltnes var nolocīt (dalās pa pusēm), palielinot bagāžnieka telpu. Ir vesti pat daži krēsli, slēpes un citas lietas: ) Pats bagāžnieks ir diezgan plats un garš, bet tajā ir ļoti maz vietas augstumā. Zem bagāžnieka pārsega atrodas mazais rezerves ritenis un kastītes citām lietām (domkrats, ugunsdzēšamais, aptieciņa u. c. ).
Vadītāja vietas ergonomika ir ļoti laba, vidējā konsole ir pagriezta pret vadītāju, visi slēdži un mērinstrumenti loģiski izvietoti. Ar sēdēšanas ērtumu problēmas varētu būt cilvēkiem virs 1,90m – griesti nav pārāk augsti, kā arī vieta kājām nav ļoti daudz.
Vēl no papildus opcijām manam auto ir klimata kontrole (tai ir advancēts displejs un ērta vadība) un kruīza kontrole.
Runājot par auto lietojamību – vienam vai diviem cilvēkiem ļoti labs braucamais, kas sniedz patiesu braukšanas prieku un labi izskatās. Oriģināli šie auto ir ar augstu klīrensu, tamdēļ nav problēmas ar bruģiem, augstiem aku vākiem vai apmalēm parkojoties. Degvielas patēriņs ir atbilstošs – šoseja ap 10, pilsēta – dažādi. Vidējais sanāk ap 12-13, braucot pusi distances pa pilsētu, pusi – pa šoseju (tas ir mēģinot īpaši nepārsniegt +20km/h robežu, bet pie krustojumiem paātrinoties tik ātri, cik situācija ļauj).
Pēc iegādes auto uzreiz nomainīju zobsiksnu un 2 rullīšus. Detaļu cenas patīkami pārsteidza - siksna bija ap 30LS, rullīši – otri 30LS. Darbs laikam sanāca pie 40LS (servisā Karats). Vēl nācās mainīt bremžu uzlikas, komplekts apm. 18LS. Pats savam priekam nomainīju vēl izplūdi, ieplūdi, sveces un svečvadus, te piedāvājumi un cenas visdažādākie, protams.
Plusi - patīkams auto braukšanai; labi izskatās; dzinēja un ritošās daļas detaļu cenas ir OK (der no vairākiem Mitsubishi modeļiem); par spīti ziemas riepu platumam 225, auto ir stabils un labi vadāms arī ziemā.
Mīnusi – pie patreizējā degvielas cenu kāpuma nedaudz nepiemērots ikdienas braukšanai, ja jābrauc tālāki gabali (bet no otras puses, tas var būt kā pluss pie iegādes, jo šie auto ir kritušies cenā); standarta bremzes ātri uzkarst un paliek 'stīvas', ja atkārtoti vairākas reizes intensīvi bremzējas no lieliem ātrumiem; ziemā 'izbeidzās' elektriskā antena; pretstatā ritošās un dzinēja patīkamajām daļu cenām - ja kaut kas notiks ar virsbūvi, visticamāk, ka izmaksas nebūs mazas. Bet priekš tam ir apdrošināšana, kas nav nemaz tik dārga – apm. 240 LS gadā (Balta).
Cerams, ka šī informācija Jums noderēs un lai Jums labi ripo!
 
bx @ 28.aprīlis 2006 0:00
Peugeot 206 2l HDI 1970 Novērtējums: 8 Komentāri [2]

Peugeot 206 2l HDI 2002. gada, 3 durvis.

Neņemot vērā arī negatīvas rekomendācijas, tomēr iegādājos šo auto. Pirms gada. 2002. gada Peugeot 206, 2 litru dīzeli, HDI motors, 90 zirga spēki. Lai gan pirms tam biju pārvietojies ar lielākiem un arī jaudīgākiem benzīna auto – Audi A4 (95), Honda Prelude (95), Opel Astra (03). Un jāsaka – ne mirkli neesmu nožēlojis šo izvēli.
Izvēli par labu Peugeot 206 noteica, pirmkārt, auto dizains, kas ir vienkārši burvīgs, stilīgs, sportisks utt. Patīk vai nepatīk. Man patika. Mans ir sudraba metālikas krāsā. Pieļauju, ka vairumam šī auto īpašnieku dizains ir viens no galvenajiem 206ā iegādes faktoriem. Otrkārt, auto motors – 2 litru HDI. Tas vairs nav daudzos citos 206 modeļos esošais 1.9 litru dīzelis ar 70 zs, šis ir krietni dzīvīgāks, dinamiskāks un, īpatnēji, arī ekonomiskāks (arī Peugeot bukletos minēts). Secināts apmainoties ar info ar 206 1.9D īpašniekiem. Treškārt, konkrēti manis izvēlētā modeļa aprīkojums. Nezinu, vai šī ir top vai tuvu top 206 modeļa versijai, bet aprīkojums bija tāds, kas nedarītu kaunu lielākas klases auto. Aprīkojumā gan multi stūre, gan borta kompjūters, gan kondicionieris, gan lietie diski, gan miglas lukturi, gan elektriskie logi. Jā, arī Recaro sēdekļi. Viss ļoti rūpīgi apstrādāts un pieslīpēts. Nevaru piekrist citos lasītāju pieredzes rakstos par 206 modeļa neērtumu, kur uzsvērts ļoti neērtais vadītāja beņķis. Šajā modelī jūties kā īstā sporta autiņā. Zems klīrens, dinamisks motors, ļoti atsaucīga stūre, pacieta piekare. Tie, kas mīl šāda tipa auto, sapratīs manu sajūsmu. Vadāmībā vienkārši aizraujoša. Plus vēl ekonomiska pārvietošanās. Pilsētā vairāk par 7l toč nav, ārpusē uz 90 vālējot 4l uz 100km, uz 110 ap 5l.

Ja jāmin mīnusi, tad, pirmkārt, vieta aizmugurē sēdošajiem. Aiz pasažiera ir normāli, taču aiz vadītāja tikai ārkārtas gadījumos. Taču tā kā ar auto pārsvarā pārvietojos 1 vai 2, tad to var pieciest. Otrkārt, varētu vēlēties vieglāku stūri. Varbūt tikai šai modifikācijai tā ir diezgan pastingra, bet tā nu tas ir. Ir stūres pastiprinātājs, tā kā ir ok, bet ja nu jāpiekasās, tad šo var minēt.

Remonti. Gada laikā tikai nedaudz esmu nomainījis pāris bukses un priekšējās šaras (feinie LV ceļi), kā arī eļļu. 3 spuldzītes arī bija nobeigušās. Ziemai rocene bija jāpievelk. Bet principā sīkumi vien ir.

Īss rezumē.
Plusi:
- Izcils dizains (personīgais viedoklis)
- dinamika/ekonomiskums
- aprīkojums, kas gan laikam ir izņēmums, nevis likumsakarība šim modelim

Mīnusi:
- maz vietas aizmugurē sēdošiem
- pastingra stūre

Archijs @ 27.aprīlis 2006 0:00
Mazda 626 D 1989 Novērtējums: 8 Komentāri [8]
°Saksu drusku pastastit par savu Mazda 626 D nopirku 550 Ls Tagat nobraucu bez ne bedam motors ira idalniks nau nekdau problemu bijis iet labi esmu braucis 160 bet iet 170 km var ispiest ta jo pabraucu nesen bija mainits aizmugurejasi Amuzotors un otra puse atspere 1g es nesmu tikai atsperi nomainijis un Amuzotoru un vis tas ira braucu bez ne bedam tagat ira viena kibelite ar Karbu nestrada 2,4, R atpakal gaita strada 1,3,5 Bet briziem sak stradat visi atrumi nezinu kas varetu notikt laikam jau ira kads kega izrugulejusies vai ari kautkas cits.
Sobrid noversisu visu defektus un Tirgosu auksa esmu pats nobraucis 10000 km loti esmu apmierinats . Nevar salidzinat ar manu Passat vinam gan vis lets bet man mazdai ira dargs ka jau Japanu masina . Ta patere 7Lit 100km

Latvija es nezinu cik vins ira bijis. ja kadam intrese numurins 9972612. tel (Martins)
 
Martins (mazais) @ 27.aprīlis 2006 0:00
Volkswagen PASSAT 1.9 D (Universal) 1990 Novērtējums: 10 Komentāri [11]
Sveiki visiem sakus par savu masinu drusku pastastit nopirku savu passat 1.9 D 90. g 400 Ls izradijas loti labs kad jau biju panmis saku jau braukat pirmas dieninas skatos kad tosols zuda tad sapratu kad kautkas nau kartiba tad vedu uz servisu lai apskatas tad teica kad galva ira beikta tad nekas cits neatlika ka taisit visu motoru visu nomainija izdarija priecins izmaksaja 150 Ls motoru remonts nomainija Motoru siksnu, Ellu, Elasfiltru, degvielas filtru, Motoru padusku, Generators bija bojats bija japartin, pecka nestradaja ta ari tika sataisita atsperes bija plisusas abas prieksejas tas nomainija puteklu gumijas mironenei. Ta es sava masina esmu ustaisijis no 0 varianta kad var sesties un brukt esmu pats tagat nobraucis 6000 km Loti labs tagat ira auto patere 7 Lit 100 km tagat zel ira pardot . Lo nevar gan salidzinat ar bendzinieku kad dizels ira Ekonomisks un labs.

Jo Passat ira latvija nobraucis 3. gadus

jo velos pats citu Autinu nopirt esmu tik daudz salicis ieksa kad kurs nopirsks bus laimigs kad nekas nebus jaliek ieksa 2. g bez bedam jarbutas pat ilgat ies ja kas tad mani var sazvanit 9972612 Tel. ( Martins)
 
Martins ( Mazais) @ 27.aprīlis 2006 0:00
Nissan Almera '96 1996 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
Vēlos pastāstīt savu pieredzi par auto, kuru iegādājos pērn pirms Jāņiem. Almera ir ar 1.4 l 16 v motoru. Ekonomisks. Negribu jau savu auto paslavēt un teikt ka ljoti laba, kaut arī servisus nav bijusi vajadzība apmeklēt.
Latvijas ceļus iztur, tikai pacieta, kas mani tracina. Nobraukts jau nepilna gada laikā ir 45.000. Neesmu mainiijis ritoshai daljai veel pilniigi neko, jo pirms katras eljas mainjas izložņaaju apakshu un paarbaudu.
Esmu apmierināts ar orģinālo Clarion kasešnieku, kurš skan tīri labi, tikai aizmugurējās tumbas izģērbās, bija jānomaina. Eļļas zudums uz katriem 10. līdz 11.000 ir ap pus litru. Ziemā nestabils. Laidenai apdziišanai uzrāviens pietiekams, sportiskai ne, pietruukst Zs: ) Toties ekonomisks Vidēji 6.6l uz 100, jo braucot intensīvi pa Rīgu un ārpus tās(uz darbu)ar 45l bāku var nobraukt vidēji 650-700 km.
Apmierina arī zobsiksnas un rulīšhu mainja, jo ir ķēde.
Gribās tikai citu ar lielāku motoru, lai ir juut uzrāvienu, kad piespiež gāzes pedāli.
 
kalle @ 26.aprīlis 2006 0:00
Volvo v70Tdi 1997 Novērtējums: 8 Komentāri [4]
Automašīna iegādāta šā gada februārī. Spidometra rādījums 122000km, noteikti reālais noskrējiens ir cits. Mašīna ievesta no Itālijas, ražota Beļģijas tirgum. Patreiz nobraukti 5000 km. Ipriekš ar VOLVO automašīnām saskāries nebiju. Pirmais iespaids visnotaļ pozitīvs. Ērta, Teicami aprīkota, nekas negrab, izieta TA (ar piebildi par stabilizātora stieņa atsaites bojājumu), automātiskā kārba strādā teicami Tdi motors apmierina. Lasītā informācija par VOLVO dārdzību, gan rezerves daļu, gan servisa, lika aizdomāties, bet kā izrādās problēmu nav. Ir tikai viena piebilde ir jābūt tehniskām iemaņām un rokām jāaug no īstās vietas. Pēc pirmās patstāvīgās mašīnas apskates nonācu pie secinājuma, ka Ialijas īpašnieks pirms pārdošanas par tehniskajām apkopēm vispār ir aizmirsis, vainav zinājis. Nomainīju visas siksnas, filtrus. Nestrādāja neviena kvēlsvece, Itālijā gan ir silts. Dīzeli bez kvēlsvecēm iedarbināju normāli, -7 . Nomainīju arī stbilizātora atsaiti, veikalā orģinālās uz vietas nebija, uzliku no Chrusler Ls 7. Kā Jus saprotiet remonti, aļļas maiņas un citi sīkumi netika veikti autorizētajos servisos. Dzinējs strādā teicami., degvielas patēriņš super. Pēc teh. par dotos 8l jauktajā ciklā nav izdevies dabūt. vidēji 6,8-7,6. Braucot pa šoseju ar Latvijā atļautajiem 90-100 patēriņšno 4,8-5,6, ieslēgta kruīzkontrole. Motoram jaudas pietiek, max.200 paceļ viegli. Piekare pacieta, bet netraucē. Par dzinēju nekā īpaša piemīnēšanas vērta nav. Jā nevajag īpaši uztrauktiespar mazliet nosulojušu motora apakšu mēdzot tecēt kloķvārpstas blīvslēgs, VOLVO slimība, kura izslimota no1998. gada. kārba strādā teicami. Vajagot uzmanīties no sitieniem pa radiātora apakšu. Jo dzinēja dzesēšanas sistēmā ir ievietots kārbas dzesēšanas radiātors. Pēc tādiem nejaušiem sitieniem var sabojāt šo radiātoru un transmisijas eļļa sajaukties ar ūdeni tad ir s- i. Kārbā eļļu nomainīt vienkārši, cik par apakšējo izliešanas caurumu izlej, tik pa mertausta caurumu ielej. Filtrs nemainās, atrodas dziļi kārbā iekšā. Proces saucas eļļas atjaunošana. Automašīna un Zviedru tehnoloģijas apmierina pilnībā, 8p tāpēc ka ir tikai 1997 gada. Pabrauksim paskatīsimies. Lai veicas!!!
uldis @ 25.aprīlis 2006 0:00
Citroen Xsara Picasso 2000 Novērtējums: 8 Komentāri [19]
Sveiki, forumieši!
Jau iepriekš iauto esmu ievietojis sava Citroen C3 aprakstu. Nu ir laiks pienācis sniegt aprakstu arī par Picasso!
Maza atkāpe. Kad 2000. gadā pirmo reizi žurnālos ieraudzīju Citroen Xsara Picasso, burtiski iemīlējos šajā auto, jo tā izskats likās kaut kas pilnīgi nebijis un pilnīgi netipisks (kas zīmīgi - ar C3 bija tieši tāpat). Dzīvē šādu auto pirmo reizi redzēju un pabraucu 2001. gadā. Toreiz pašam bija 1988. gada Corolla un, protams, pēc tās Picasso likās pilnīgs Uberauto (ar citiem jauniem tāda veida auto nebiju braucis). Bet cena tolaik bija diezgan liela, kā arī pats tolaik jaunu mašīnu nevarēju atļauties, kur nu vēl Picasso.
Pagāja 3 gadi un nobriedu jauna auto iegādei. Diemžēļ ienākumi neatļāva realizēt savu sapni par jauna Picasso iegādi, tāpēc iegādājos krietni mazāku Citroenu - C3.
Mainās gadi, mainās ienākumi un mainās arī dzīvesveids.
Kad pērnā gada beigās piedzima sīcis, sākām apspriest jautājumu par lielāka auto iegādi, lai var normāli mašīnā ielikt ratus, suni un vēl viskautko. Neskatoties uz pārējo forumiešu īpašo attieksmei pret Citroeniem, ar savu C3 biju (un arī šobrīd esmu) ļoti apmierināts, tāpat arī manas pirms 5 gadiem iegūtās simpātijas pret Picasso nebija mazinājušās ne par gramu, tādēļ viens no reālākajiem kandidātiem tika izvirzīts Picasso (vēl kandidātu lokā bija Mazda Premacy, kas pēc kaimiņa Premacy rūpīgas apskates momentāli atkrita no pretendentu loka salīdzinoši neietilpīgā bagažnieka dēļ, kā arī Sharan/Galaxy, kas izkrita no kandidātu saraksta 1) augstākas cenas dēļ un 2) pagaidām nav nepieciešams 7vietīgs busiņš. Protams, lielu lomu, iespējams, par vislielāko, spēlēja mašīnas iskata, kur neapšaubāmi Picasso ir līderis starp šiem auto (par gaumi nestrīdas). Bez tam faktiski Picasso bija vienīgais minivens, par kura izskatu ar sievu bijām vienisprātis, ka tas ir ļoti skaists auto (ko nevarētu teikt par citiem, jo vai nu patīk vienam, vai otram).
Tā kā otru jaunu auto ģimenē pagaidām vēl nevarējām atļauties, meklēju sludinājumos lietotu Picasso un tā vienu dienu nonācu dilemmas priekšā - vai pirkt Picasso, kas tikko ievests no Vācijas (5 700 EUR), vai arī pirms pieciem gadiem LV pirktu jaunu (6 200 EUR), toties dīzelīti (2,0 HDI).
Beigās izvēlējos to, kas 2,0 HDI un kas jau piecus gadus ir latvietis : DDD
Tagad par auto.
Konkrētajam eksemplāram iegādes brīdī nobraukums bija 102 t. km, kas nav ne daudz, ne maz (~20 kkm gadā). Nobraukums nevien ticams, bet arī reāls, tāpat kā viss pārējais info, ko man par to stāstīja iepriekšējais īpašnieks (precīzāk - īpašnieces vīrs, jo mašīna piederēja un ar to braukāja sieviete, savukārt vīrs esot tikai un vienīgi Subaru fans). To, ka viss stāstītais atbilda patiesībai, bija diezgan viegli noskaidrot, tā kā ir zinām pieeja dažādām datu bāzēm (piemēram, CSDD). No datu bāzēm (un no īpašnieka teiktā arī) uzzināju, ka mašīna piecu gadu laikā nav bijusi sista un visas TA ir izietas normāli. Protams, kā ikvienam auto, katru gadu kās 1 TA lapiņā jau bija, piemeŗam, par gaismām, stūres iekārtu, bet nav jau tomeŗ jauns auto. Rūpīgāk apskatot savu Picasso, uzreiz varēja pamanīt, ka ar to ir braukusi sieviete, jo labajā pusē ir vairākas un palielas buktes durvīs un uz pakaļējā spārna (tas esot panākts pārāk šauro lielveikalu stāvvietu dēļ : DDD).
Pirms Picasso iegādes izteicu vēlmi, lai tiktu izieta tehniskā apskate (vēlams, manā klātbūtnē), kaut arī termiņš beidza tikai pēc mēneša. No īpašnieka puses nebija nekādu iebildumu un tā mēs kopīgi braucām uz Antenas ielu - 'sākumā iziet TA un pēc tam arī pārrēgistrēt!
TA izgājām bez problēmām. Līdz tam līdzšinējais īpašnieks visu saveda kārtībā, bet nepaspēja nomainīt priekšējās uzlikas. Tās nomainīja vēlāk (lai gan auto jau bija manā īpašumā, tomēr arī šīs izmaksas sedza saimnieks, tāpat kā TA + gada nodokli, kas kopā sastādīja aptuveni 60 Ls).
Mainot uzlikas, parunājos ar meistaru, ka Picasso visu laiku ir apkopis (visi ieraksti veikti arī servisa grāmatiņā), un noskaidroju, ka tikko ir mainītas pilnīgi visas siksnas ar rullīšiem, aizmugurējās bremžu uzlikas, ziemas sākumā uzlikts jauns akkumulators un ziemas riepas, pirms divām nedēļām uzlikti jauni stiklu tīrītāji (to var redzēt).
Bijušais saimnieks vēl līdzi deva pussezonu brauktas vasaras riepas.
Šobrīd ar picasso esmu nobraucis aptuveni 2 t. km. un esmu ļoti apmierināts gan ar degvielas patēriņu, gan ar braukšanas komfortu.
liekot plusus un mīnusus tomēr nāksies lielākoties Picasso salīdzināt ar C3.
Tātad:
+ zems degvielas patēriņš (vidējais - 6,2 l/100 km, pilsētā aptuveni 6,7-7,2 l/ 100 km, bet uz trases - aptuveni 5 l/100 km (atkarībā no ceļa seguma kvalitātes un priekšā braucošajām mašīnām patēriņš mainās aptuveni 1 litra robežās). Braucot uz 90 km/h pa normālu ceļu ir aptuveni 4,5 l/100 km);
+ ērta un augsta sēdēšana (kā jau minivenā);
+milzīgais bagažnieks;
+ bagažnieka tranformēšanas iespējas (var izņemt pakaļējos krēslus pavisam, tādējādi iegūstot pilnīgi līdzenu grīdu;
+ iespēja mainīt atzveltnes slīpuma leņķi pakaļējiem krēsliem (tas gan vairāk priekš pasažieriem nevis priekš manis';
+plašums salonā priekš pasažieriem (tepat var arī pieskaitīt galdiņus, kas iebūvēti priekšējo krēslu atzveltnēs un elkoņbalstus, kurus iegūst, nolocot pakaļējo vidējo krēslu);
+ klimatkontrole (darbojas nevainojami - pat aukstajos rītos salons kļuva mājīgi slits ļoti ātri);
+ salīdzinoši liela jauda pat pie nelieliem apgriezieniem;
+ atslēdzams priekšējais Airbag;
+ četri Airbag;
+ elektriski priekšējie logu pacēlāji;
+borta dators;
+ priekšējo krēslu augstuma regulēšanas iespējas;
+ daudz vietas, kur salikt visādus sīkumus;
+ audio vadība uz stūres;
- nolauzts vadītāja elkoņbalsts (tik ļoti biju pie tā pieradis savā C3);
- mehāniski āizmugurējo logu pacēlāji;
- stūre regulējās tikai uz augšu/leju, pie tam ļoti nenozīmīgā leņķī;
- nav sēdeķļu apsildes;
- diezgan slikts pagrieziena rādiuss;
- oriģinālā audioiekārta nav paredzēta MP3 formāta disku atskaņošanai, tāpat arī skaļruņi neko diži labi nav;
- grūti noparkoties;
- nepareizais zīmols uz kapota un aizmugurē (nav Made in Germany : DDD);
- pieļauju, ka būs padārgs remonts, kad tas būs nepieciešams.
Šķiet, ka būtiskāko būšu pierakstījis.
Rezumējot visu rakstīto, varu teikt tikai to, ka ar savu Picasso esmu ļoti apmierināts. nŠis nav auto priekš katra, jo ar Picasso ir tā, ka vai nu patīk, vai arī nepatīk. Ja pārvar visus sabiedrības stereotipus par šo auto marku, tad auto ir pilnīgi normāls, pie tam par pieņemamu cenu.
Kāpēc 8? Tāpēc, ka noteikti ir virkne auto, kuri ir daudz labāki par Picasso, bet es tādus šobrīd nevaru atļauties. Bet zemāk par 8 vismaz šobrīd neredzu iemeslu likt, jo auto sniedz visu to, ko no tā cerēju sagaidīt!


 
nomiks @ 25.aprīlis 2006 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti